Eethuis Zeytin in Enschede

1302031906 83
1415204382 71
1498197531 67
1520832027 73

1. Zeer karrig en erg duur voor ons eenmalig.

2. Ik kom hier Iedere maand te vinden vanuit Winterswijk rijd ik hier speciaal naar toe, geweldig eten voor een goede prijs! Aanrader! Lekker vlees, lekkere soep, pizza’s zijn lekkerr, maar de mix grill en koteletten zijj geweldig.

3. Mijn man en ik zijn op 1 april bij Zeytin gaan eten, we hadden o.a. een vleesschotel voor 2 personen, inclusief rijst, patat, brood, etc. Verder hadden we soep. Het heeft goed gesmaakt daarom zijn we vandaag weer geweest en hebben eten besteld om mee te nemen. Weer de 2-persoons vleesschotel van € 29,= genomen maar van een aantal soorten vlees was er maar 1 stuk, wat we moesten delen. Dit waren: biefstuk, dat platte gehakt en nog een ander stuk gehakt. De vorige keer hadden we overal 2 stuks van behalve de kip en kleine stukjes rundvlees (hiervan zijn er meerdere).
    Dit hadden we niet verwacht en een volgende keer gaan we ons eten eerst controleren voor we richting huis gaan.

4. Hans Timmer

Duur, eten was koud, service was slecht.

5. luna en mama

Heerlijk eten. M'n dochter, inmiddels 3 jaar heeft de hele zwangerschap van jullie eten meegegeten. Nu lust zij het ook graag, altijd genieten dankjewel.

6. Gerda

7. Heerlijk gegeten met 40 mensen. Goede bedienig. Prijs was oke. Ik kan de negative reacties niet begrijpen. Het is gezellig en lekker eten absuut een aanrader.

8. Bezorgen van vlees soep weinig voor een hoge prijs.

9. Duur, krijgt weinig waar je voor betaald. Döner was koud. Aardappelschijfjes waren vies vettig.

10. Goedemiddag, afgelopen vrijdag met zijn vieren gegeten. Leuke vlotte bediening, hulp bij de kaart geen probleem. Verschillende voorgerechten, heerlijk zo ook de hoofdgerechten. Kopje heerlijke Turkse thee van het huis. Schrijf dit omdat ik zoveel dingen lees waar ik (wij) ons niet in herkennen. Mevr en het personeel zeer toegankelijk en zou zeker het ter plekke hebben opgelost mocht het niet naar wens geweest zijn.

Zeytin is een aanrader. Vr gr Marten.

11. Enes 7 punten

Pizza besteld: zo slap als het maar kan. Smakeloos, vol met kaas en aangebrand.
    Patat besteld: er zat zoveel zout en kruiden op dat je er een 2-literfles water bij nodig had.
    Kortom: laatste keer dat we hier hebben gegeten. Bah!

12. B Tanriverdi

Gewoon goede service, sfeer is goed, kwaliteit van het eten is heel goed dus de prijs is er ook naar en voldoende keuze daar.

13. Het leek wel of wij eten hebben gehad wat zij de dag ervoor over hadden

14. Erg koud binnen, en mag wel stokbrood met kruideboter op tafel voor dat je begint welkom hapje.. Maar voor de rest was alles oké. Lekker eten heerlijk..!!👌

Tot gauw weer.. 😊
    Groetjes Rebbi

15. Top gegeten! Prima bediening! Ik ga er zeker nogmaals eten! Echt een aanrader!!

16. Zeer slechte service, wanneer je als klant zijnde niet tevreden bent over het gerecht wat van binnen rauw blijkt te zijn (adana kebab) en de lamskoteletten niet eens smaken zoals ze moeten. Je wordt gelijk de mond gesnoerd en 5 tal mensen bekken je af wanneer je vertelt dat je niet tevreden bent. Zeytin, nooi meer!

17. Geweldige bediening, personeel beleeft en netjes. Eten geef ik een dikke 10...

18. Sam 21 punten

Ik snap al die negatieve reacties niet. Maar dat kan ook zijn omdat ze zijn geschreven voordat ik er kwam.

In 2014 voor het eerst geweest. Zeer vriendelijk personeel en zeer vers eten. Juist voor een "eethuis" doen ze het beter dan andere zaken. Mensen moeten niet verwachten dat je in een chique restaurant komt. De prijs is er ook naar. Wil je verwend worden dan zul je toch echt naar een chique tent moeten gaan waar je 30 Euro voor een gerecht betaalt.

Kortom: in vergelijking met concurrenten een veel betere tent. Eten goed, bediening goed en het is er schoon!

19. Waardeloos. Vorige keer waren ze de bestelling kwijt en hebben we 2 uur moeten wachten en vandaag zeggen ze dat ze geen zaken doen met eet.nu en dus geen bestelling hebben gekregen.

Dus maar weer na de cafetaria

20. Vond dit restaurant matig. Ben zelf Turk, maar toch. Was bij familie in Enschede, toen hier gegeten. Een echte Turk maakt onze gerechten met passie. Dat doen jullie niet genoeg.

Beter je best doen jongens.

21. Ben niet snel vol lof over een restaurant. Ben van mening dat er geen beter restaurant te vinden is in Nederland. Dat zegt genoeg.. Zelfs restaurants met een michelin ster doen het niet beter, qua smaak. Mixed grill is super lekker, bediening is goed. Ook de linzensoep is lekker. Ga binnenkort weer, looking forward to it!

22. Eten was niet vers, bediening was slecht, prijs erg hoog.
    Geen mooie inrichting voor een restaurant. Erg benauwd binnen, geen airco.
    Personeel niet klantvriendelijk.

23. Vrijdag 08/11 met een groep hier gegeten. Ik kan alleen maar lof uitspreken over deze avond, we hebben heerlijk gegeten. De bediening is aanwezig in de zaak maar niet opvallend. Erg gezellig ziet het er van binnen niet uit maar het eten maakt dit allemaal goed! Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

24. Ik vond de inrichting heel erg slecht voor een restaurant. Net of je in een opslagruimte zit. Eten op zich was lekker maar niet echt vers. Parkeren was een ramp. Na afloop ook nog eens een boete gekregen. Het was een duur etentje voor me.

25. Buikjevol

Bediening mag ietsje vriendelijker zijn. Sfeer en inrichting is waardeloos. Eten was wel lekker. Moest wel heel lang wachten. Ik moest wel een half uur rond rijden om een parkeerplaats te vinden. Ik denk niet dat ik terug ga.

26. Heerlijk gegeten bij Zeytin. Ruimte portie Sis Kebab (gegrild lamsvlees) met aardappeltjes, rijst en brood. We kregen het zelfs niet helemaal op. Mevrouw van de bediening was heel behulpzaam en adviseerde ons bij het kiezen van het hoofdgerecht. Voor de prijs echt een aanrader, het is dat ik anderhalf uur van Enschede af woon anders ging ik er zeker vaker heen!

27. Met 1 woord goed en goedkoop en gezellig.

28. Ik bestel er vaker omdat het eten er lekker is ( Pizza, pasta of lachmacun) maar je moet er altijd heel erg lang wachten.

Ik woon er dichtbij en meestal kom ik het ophalen, dan is het binnen een kwartier klaar.

Als ze het komen bezorgen duurt het soms wel 1,5 uur! Hoewel ik dus weet hoe snel ze het eigenlijk klaar hebben, heel erg jammer maar zelfs na geklaag hierover heb ik geen verbeteringen hierin ondervonden.

29. Zatderdagavond 12 maart, Zeytin zat vol met groepen, maar er was nog plaats.

We hoefden met z'n tweeën niet lang te wachten op de kaart, de dranken werden vlot geserveerd.

De kok komt zelf het eten brengen, heel goed.

Een linzensoep en en een salade als voorgerecht, en standaard een mandje turks brood erbij.

Een schotel met lamskoteletjes voor mevrouw en döner voor meneer, gegarneerd met rijst, gebakken aardappelschijfjes, sausjes en wat salade.

De lamskoteletjes werden als zeer smakelijk ervaren, de döner was wat droog, maar met saus en groenten prima te te eten.

Het was in combinatie met een voorgerecht eigenlijk te veel.

Aardige bediening ook, gemoedelijke tent.

Kun je gerust naar toe gaan.

30. Na 1,5 uur te hebben gewacht kregen we een koude pizza die niet te eten was.

31. Heerlijk gegeten, lekker vers en smaakvol. Was onze 1e keer maar we gaan beslist terug. Gezellige/warme sfeer en goede bediening.

32. Een aanrader, had een x iets verkeerds besteld. Kreeg ik bij de volgende bezorging 50 % korting!

33. Heerlijk gegeten, aan te raden! Adana kebab was heerlijk, voelde net of ik in Turkije op vakantie was :).

34. tinus de rooij

Topper!

Super goed eten en relatief niet al te duur, veel keuze en perfect bereidt...

Absolute aanrader!

35. Alles wat je eet is gewoon heerlijk. Maar vooral de iskender is gewoon super. Je merkt dat ze hun best doen, ook heel belangrijk.

36. Super! Meer kan ik niet zeggen!

Tip! Bestel de calzone (kip) en laat het je smaken!

Zeytin! Tot gauw!

37. Eten is heerlijk en veel, ook klantvriendelijk. Ben zeer tevreden.
    Ga er regelmatig heen, beste in Enschede. Houden zo.

38. Geweldig restaurant! Deze mensen werken zo verschrikkelijk hard voor hun restaurant en dat merk je aan alles. Iskender is echt DE favoriet (al vraag ik altijd wel met minder boter, de echte variant is erg vet), Calzone döner een goede tweede.

Eten is echt heerlijk, zeker niet duur, personeel super vriendelijk en het restaurant ziet er goed uit. Eet hier bijna wekelijks!

39. Eten en bediening super goed!

Alles wordt lekker vers gemaakt, open keuken.

Ik ga of bestel regelmatig.
    Super kwaliteit eten voor weinig geld!
    Aanrader is Adana kebap schotel of wrap en Lahmacun.
    Meze's zijn ook heerlijk. Met een vers gebakken pitta broodje.

40. Ben zeer tevreden over eten en bediening.
    Had laatst iskender gegeten, was niet lekker maar verrukkelijk.
    Tuurlijk moet ik lang wachten op iets lekkers, het is het waard.
    Ga zo door jongens, een schouderklopje van mij.

41. Lekker, lekker, lekker!

42. Ben zeker niet tevreden. Zeer slecht bereide gerechten, te veel kruiden, en alles niet zelf vers bereid.

Hopelijk gaan jullie daar wat aan doen.

43. Moi 186 punten

Ik bestel er regelmatig, haal soms op of laat bezorgen, ga er ook wel eens zitten en eigenlijk bevalt alles me goed. Zeer lekker eten (tsja, wie doet dit nu nog met een houtvuur, helemaal super). Ook dat wat van de gril is boven de gloeiende kolen welke ze uit de houtover halen gegrilled. Erg lekker! (en een goede prijs)

44. Het eten is smakelijk en de sfeer is altijd leuk.

45. Het heeft een perfecte sfeer. Je kan zowel binnen eten en buiten, ik zelf eet daar soms ook. Nou ik vind het best wel lekker. Het eten word snel klaargemaakt en ze zijn erg klantvriendelijk.

Ik bedank Zeytin voor het eten en voor het vriendelijk gedrag.

46. Lekker snel en klantvriendelijk.

47. Lekkerste iskender die ik heb gehad en andere gerechten zijn ook niet slecht. En erg klantvriendelijk, zo hoort dat.

48. Het eten is lekker en erg klantvriendelijk.

49. burak tanriverdi

Mensen kunnen wel zeggen dat het slecht is of dat ze lang moeten wachten. Maar je vind nergens in Enschede een donerzaak die goeie schotels en andere Turkse gerechten bereiden. Niet alleen het gerechten zijn goed, maar de mensen zelf ook en dat vind ik het belangrijkste.

50. Eindelijk een echte turkse eethuis. Voor kwaliteit moet je wachten. Dat gebeurd ook helaas. Maar wat je dan op je bord krijgt maakt alles weer goed. Jullie zitten op de goede weg.

51. Tja 2 uur geleden besteld voor de eerste keer er werd aangegeven 40 minuten lever tijd. Uur later nog niets...... Er werd aangeven 20 minuten stond klaar........ Half uur later Er werdf gezegd het stond net klaar zou binnen 10 minueten geleverd worden inmiddels 2 uur na het eerste belletje........... Dus hoe het eten smaakt geen idee. T was wel de laatste keer in elk geval. Ook als het druk is heeft de klant recht op een eerlijk antwoord. Oneerlijkheid en leugens zit niemand op te wachten hadden we eerder iemand anders gekozen!

52. Altijd goed

53. Ik bestel geregeled eten daar.. en het is SUPER lekker en vriendelijke bediening!

54. Echt lekker hoor..Raadt het iedereen aan..

55. altijd een heerlijke lachmacun op vrijdagmiddag in de pauze bij zeytin!!
    Ga zo door!! :)

56. zonnetjuh

vriendelijke bediening en de lekkerste lacmacun van heel twente.

57. geweldige restaurant met mooie open keuken
    mijnaanrader zou zijn : iskender !! heerlijk !

58. We hebben er laatst gegeten en het was echt lekker! ik raad jullie zeker aan om er te gaan eten!

59. Lekker eten voor een eerlijk prijsje.
    PS: Hier proef je nog de echte 'Lahmacun' zoals we die tijdens onze vakanties in Turkije eten. Niet de makkelijke 'turkse pizza'tje die overal te verkrijgen is.

60. ik raad jullie aan om daar een keer langs te gaan aan eten

61. klein maar fijn, lekker gegeten met een groepje laatst, zeker een aanrader.

62. heerlijk gegeten laatst. zeer goede prijzen!! fijne zaak waar je voor weinig geld uit een uitgebreid turkse menu kunt kiezen. zeker de moeite waard.