ma vanaf 17:00
do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 16:00

Welkom bij Eetcafé De Fusting. Niet voor niets is onze slogan: "Waar lekker eten nog betaalbaar is". Dat is namelijk onze missie, zeker in deze tijden van recessie. Door voordelig in te kopen en scherp te calculeren proberen wij de prijzen voor onze gasten zo laag mogelijk te houden. Wij serveren een daghap voor € 6,95, een weekhap voor € 9,50 en a la carte hoofdgerechten vanaf € 11,00. Voor grote groepen bieden wij scherp geprijsde groepenmenu's aan, deze beginnen al bij € 18,50. Dus ook uw sportvereniging, voetbalclub, loopgroepje, collega's, vriendengroep kunt u met een gerust hart meenemen naar

• Veganistisch

1412039904 74
1419886646 78
1459120356 80
1506200808 85

1. Wel voor herhaling vatbaar lekker gegeten vlot geholpen.

2. Judy Branger

Lekker gegeten, prima bediening en voor ons heel belangrijk: de mogelijkheid tot het bestellen van kleine porties😀

3. Een betere prijs/kwaliteit verhouding vind je niet; voor maar een paar euro heb je een daghap die vult, lekker en compleet is.

Maar even zo belangrijk is de prettige bediening, gezellige sfeer en zelfs het gratis parkeren voor de deur. Aanrader voor het "even uit eten" gaan.

4. De sfeer was prima gezellig in het nieuwe restaurant personeel was zeer correct en eten wat uitstekend.

5. Liesbeth le loux

We hebben heerlijk gegeten, hele fijne bediening, vuurwerk op het toetje voor de jarigen, genoten met zn allen en gaan zeker voor een herhaling.

6. Lekker en heel goed restaurant.

7. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Goede porties. Alleen jammer dat het zo snel opgediend werd. Mag van ons altijd wel een tijdje tussen zitten.

8. Zoals altijd fantastisch. Goed eten, super bediening.

9. M. Duursma

Wederom heerlijk gegeten. Gewoon een no-nonsense eetcafé waar je goede porties krijgt, het eten lekker is en de bediening een 10 verdiend.

10. Patrick Weenk

Goede en vlotte bediening, goed eten en een gezellige sfeer

11. Noordman

Al meerdere malen gegeten daar en altijd alles nog wens.

12. Eten was lekker. Service van het personeel heel prettig. Het was weer een perfect avondje uit eten.

13. Margot Limburg

De bediening was super. Leuke jongen die ons hielp het eten was geweldig!

14. Heerlijk gegeten in een gezellig ingericht restaurant. De weekhap was erg goed voor een scherpe prijs en de plate-service was ook erg goed en van alles ruim voldoende.
    De bediening snel en vriendelijk.
    Zeker een aanrader.

15. F.Dijkhof

Goed verzorgd en lekker gegeten.
    Echt een aanrader zeker voor herhaling vatbaar.

16. Marian Kuitert

We hadden online gereserveerd. Ook kregen we een definitieve bevestiging met een order nummer. Daar aangekomen bleek dat we niet in computer stonden. Maar gelukkig was er een tafel vrij en konden we zitten. Hopelijk gebeurt het ons niet de 2e keer weer.
    Maar verder complimenten voor de kok en bediening. Eten was goed.

17. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

18. Prima gegeten!

19. Heerlijk gegeten, supergezellig! Vriendelijke bediening!!
    Wij komen hier graag!

20. Lekker eten en een super bediening

21. Eva Dumoulin

Het was weer top bij de Fusting. Goede sfeer. Bediening uitstekend en het eten was heerlijk. Dat vonden onze 2 gasten ook. Dit is voor de 3e keer dat wij met hen bij de Fusting eten. We zijn ook een paar met het gezin gaan eten. Top.

22. Cita Gaikema

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Service heel goed, mooie inrichting

23. J de Vries

Zoals gebruikelijk vriendelijke bediening en uitstekend eten.

24. Angelino

Gisteravond voor de eerste keer bij de fusting gegeten, heel gezellig daar, mooi ingericht, het eten was er heerlijk en een fantastisch dessert, wij gaan hier zeker nog weer na toe.

25. Hazelhoff

Altijd even vriendelijk.
    Lekker gegeten

26. Jolande

Een paar weken geleden hier wezen eten met mijn gezin. Het eten was goed, maar het was wel erg druk (rumoerig) in het restaurant. Verder de serveerster die ons bediende kwam nogal wat onzeker en totaal niet spontaan (verlegen). Jammer! Vlees was goed doorbakken, lekker.

27. Het was gewoonweg hemels en zeker goed. Op een vervolg, ga het zeker mensen aanraden.
    Peter

28. Heerlijk gegeten. Goede bediening, fijne sfeer. Hier gaan we vaker komen!

29. Roy Gerritsen

Heerlijk sfeervol gegeten, stoelen waren enige minpuntje. Ze zitten erg hard.

30. Joke Janssen

Het eten was erg lekker. Het was jammer dat ik geen kraanwater kon krijgen behalve als ik wijn zou drinken en daarom dus een flesje water moest kopen. Verder hebben we het naar ons zin gehad.

31. Grootenboer

Gezellig en lekker!

32. Liesbeth

Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk

33. sylvia vaanholt

Het was er gezellig druk. Het eten is lekker.
    Toiletten verouderd en ruiken niet aangenaam.

34. Gezellige sfeer en vlotte bediening. Veel keuze op de menukaart en het heeft ons goed gesmaakt.

35. Eerste keer bij de Fusting. Goede ontvangst, leuk zaak. Genoeg keuze op de kaart. Wij hadden voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten. Alles was goed van smaak en niet duur. Bedankt voor alles hugo. Groeten benjamin.

36. Prima restaurant om gezellig uit eten te gaan. Fatsoenlijke prijzen, grote porties en het eten smaakte heerlijk. Ik kom hier zeer zeker terug.

37. Jacqueline

Gezellig sfeertje, vriendelijk personeel, leuke ambiance, prijs/kwaliteit verhouding prima. Wat wil je eigenlijk nog meer?

Rustig met zijn tweetjes, met een groep van 20, of samen met de kinderen (pluspunt: fatsoenlijke kindermenu's, en 1 keer wilden onze kinderen iets van de "grote mensenkaart" maar dan minder, geen probleem, klasse!).

De Fusting is geschikt voor ieder moment dat je goed wilt eten voor een schappelijke prijs.

38. Annet

39. Prima eten, snelle bediening in aparte huiselijke sfeer , aanrader !

40. Martijn de Bie

Vooral over het eten was ik niet helemaal te spreken. Gisteravond zijn wij met vijf personen geweest. Als voorgerecht een emmertje met Turks brood. Bestel je één emmertje, dan krijg je een netjes gevuld emmertje. Echter bestelden wij twee emmertjes en ook dan krijg je maar één emmertje met wat (een stuk of 5) broodjes extra er bovenop.
    Voor de bijgerechten bij het hoofdgerecht werkte dit precies hetzelfde. Ben je met twee personen, dan krijg je één schaaltje friet, één schaaltje aardappelen en één schaaltje salade. Met z'n vijven kregen we, je voelt het al aankomen, één schaaltje friet, één schaaltje aardappelen en één schaaltje salade.
    De porties op het bord waren wel goed, maar wat er lag viel weer tegen. De schnitzel was droog, de black angus beef was deels doorbakken en deels medium gebakken en aan de spareribs zat geen smaak.

Verder is het wel een gezellige en leuke sfeer en waren we p.p. € 24,- kwijt. Toch zou ik hier niet nog eens snel naar toe gaan.

41. Een heel gezellig restaurant, waar je met het hele gezin een heerlijk hapje kunt eten. Voor de kinderen is het er ook erg leuk, er hangen allemaal muziekinstrumenten aan de muur, waarover je kunt praten! Wat is dat??
    Ook zorgen ze voor vermaak, de kinderen krijgen kleurpotloden en een placemat, die ze in kunnen kleuren. Na afloop mogen ze wat leuks uit een kist uitzoeken.

Je kunt er zeker ook heel gezellig als familie-uitje naartoe, opa en oma mee, heel gezellig!

42. Heerlijk gegeten, vooral de tapasplank vooraf is een aanrader!
    warme sfeer, heerlijk eten, attent personeel, niet duur.

43. Heerlijk gegeten met nog een stel. 't Was erg druk, maar dat leverde voor de bediening geen problemen op. Het eten was heerlijk, zowel voor-, hoofd- als nagerecht. Tussen de gangen door werd voldoende tijd genomen.
    Wij komen zeker weer.

44. Tja, dan ga je voor een familiefeestje naar de Fusting.
    Leuke tafel, leuke inrichting, snel drinken op tafel en begin is goed.
    Dan wachten op je eten, het voorgerecht duurde redelijk lang, maar het hoofdgerecht duurde daarna nog eens een uur voor het op tafel stond. Van de hoofdgerechten waren er verschillende verprutst. Droge kip aan de spiezen, verbrande en gortdroge zalmfilet. Slecht geschilde en niet ver genoeg gegaarde asperges, heel erg jammer.
    De frietjes en aardappeltjes waren te weinig voor het gezelschap. Bijbestellen is dan een optie, maar dan moet er wel af en toe iemand bij je tafel komen aan wie je dat kan vragen.
    Ten slotte het ijsdessert. Goedkoop fabrieksijs op een raar kliederbord. Een teleurstellende ervaring helaas.

45. De Black Angus ( is heel moeilijk te verprutsen) was droog en doorbakken terwijl ik duidelijk had door gegeven hoe ik hem wou. Dit was het tegen over gestelde , bovendien was de smaak ook niet lekker en het bord zat vol met saus ? De te zoute friet verzoop erin . De tafel naast de keuken is ook geen aanrader , ik vond de sfeer ongezellig, er was veel lawaai en er was geen muziek .Het enigste plus punt was de tapenade . Het dessert heb ik me maar niet aan gewaagd. Jammer, had meer verwacht.

46. Prima eten hier, zaak is net vernieuwd en ziet er mooier uit. Belangrijkste voor mij was dat het gewoon goed en lekker eten was en dat de prijzen vergeleken met vergelijkbare restaurants gewoon laag zijn! Echt een aanrader. Buiten stond ook een bord dat men al twee jaar winnaar publieksprijs van de Proefeet was, zegt genoeg denk ik.

47. Zeer goede bistro.
    Heel knus en gezellig! Zeker de moeite waard om heen te gaan. Genoeg keus, en zeer lekker eten! Bediening vriendelijk. Open keuken waardoor je kan zien wat er gebeurd! Leuke sfeer onder de koks! Prijzen laag!

48. Het eten is goed ook op deze dag 13 juni 2011.

We waren vroeg ongeveer om 17.00 uur het was vrij rustig maar het werd al snel drukker.

De bediening kon het niet meer aan en gasten naast ons kregen al gratis drankjes vanwege het lange wachten.

Wij hebben na het hoofdgerecht de moed opgegeven en zijn zonder nagerecht vertrokken. De sfeer is natuurlijk ook minder als mensen zo lang moeten wachten. Jammer.

49. Na meerdere keren er gegeten te hebben kan ik zeggen dat dit restaurant een aanrader is. Het is er knus en gezellig en de dag en weekhappen zijn altijd erg lekker en hun geld helemaal waard.

50. Gegeten ivm personeelsfeestje. Eten erg slecht helaas, vlees helemaal droog en taai gebakken. Zowel de spies als de saté waren niet lekker...

Bediening erg traag, hadden graag meer gedronken....

51. Bijzonder matig eten. Mijn vriend had spareribs die erg droog waren. Zelf had ik Black Angus Bief Medaillons. Volgens mij was dit geen Black Angus of ze hadden het compleet verprutst. Het was in ieder geval zeer taai. Geen aanrader!

52. Knus, gezellig en erg lekker, we zijn hier een keer uitgenodigd door mijn zwager en zijn vriendin, maar gaan er zeker vaker eten.

53. Prima eten voor niet al te veel geld. Je kunt er gezellig zitten, goeie bediening en het eten is smakelijk. Leuk om met vrienden of collega's naartoe te gaan. Niet culinair hoogstaand, maar je kan wel gastvrij en lekker eten.

54. Heerlijk gegeten voor weinig geld! Echter wij zaten in het middelste (wat ongezellige) gedeelte waar de tafeltjes erg dicht op elkaar staan, je kon geen prive gesprek voeren.

Verder wel een aanrader.

55. Voor wie de sjieke tenten een beetje zat is. Hier zijn ze nog gewoon en daar is de prijs ook naar. Heel lekker gegeten!

56. Wij zijn er een keer wezen eten, maar het is ons tegengevallen.
    De prijzen zijn niet hoog, dus kan je er misschien ook niet te veel van verwachten. Maar voor de prijs is het ook niet slecht.

57. Uitstekende prijs kwaliteitsverhoudingzeer goede keuken

58. Het eten is erg goed, erg gezellig. Je moet wel erg lang wachten op het eten. Ook hebben we ruim een half uur tegen lege borden aangekeken.

59. prima sfeertje

lekker eten

weinig centen

60. Leuk restaurant en goed eten!
    Ruimte genoeg om rustig samen te zijn. Voor groepen is er ook genoeg ruimte!
    Zeker eens gaan eten!