Eetcafé CP in Enschede

1 positieve stem1 negatieve stem

In het Centrum op aangegeven plekken.

Nog geen 5 minuten lopen vanaf het station in Enschede!

ma vanaf 11:00

vr vanaf 11:00
za vanaf 10:00
zo vanaf 11:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Daghap spareribs pikant besteld. Kreeg ribbetjes met een vieze zoete sojasaus, en ja ik weet hoe het hier normaal smaakt want ik heb dit gerecht hier vaker gegeten. Hiervan melding gemaakt. Aangegeven dit niet te zullen eten. Verder niet aangeraakt buiten er een eerste hap van te hebben genomen. Gewoon moeten betalen. Niet eens van de rekening afgehaald. Wat een domper, je verwacht toch minstens dat hier iets mee gedaan wordt. Helemaal omdat ik hier met een redelijke regelmaat heb gegeten. Met nadruk op heb. Jammer dat ze een 10 euro belangrijker vinden dan een regelmatige klant tevreden te stellen.

2. Super leuke ervaring. Lekker eten. Voorgerecht,hoofdgerecht en het nagerecht. Heerlijk en een goede bord vol.
    Mooi op gediend ook. Personeel erg vriendelijk en spontaan. Dikke 10 :) :)

3. super buffet voor glutenvrij dieet, stond keurig (en dat heb ik in mijn 15 jaar, waarin ik het glutenvrije dieet moet volgen nog niet meegmaakt) ,per schaal.schotel stond keurig aangegeven of het glutenvrij was. Brood en saus werden apart voor mij geserveerd, TOP KOK?
    Ps. En ik eet vrij vaak ondanks het dieet buiten de deur, soms met veel minder op mij bord, maar nun super veel. Waaronder Irish Stew.