De Bezorg Corner in Enschede

De Bezorg Corner laten bezorgen?

1. Geen complete bestelling! Van de mcdonalds! Zak was helemaal kapot geleverd. Zat bijna niks in. Alles was koud. Na paar uur nog steeds geen complete bestelling! Heel slecht nooit weer!

2. Anoniem

Heb nu al meerdere keren besteld via De Bezorg Corner. Helaas meerdere keren geen complete bestelling. En laatst weer eten besteld en een pakje sigaretten van €7,10. Krijg ik een pakje sigaretten van €6,-. Aan de bezorger gelijk gevraagd hoe dit kan? Deze jongen heeft de moeite genomen om te bellen, wordt er aangegeven dat er altijd €1,- extra in rekening gebracht wordt bij sigaretten! In dit geval was het dus €1,10. Je betaald 2x €4 voor de extra service, wat logisch is. Maar hoezo €1,10 extra voor het pakje sigaretten??? Zou hier graag antwoord op willen hebben, want dit is natuurlijk te gek!!!!

3. Anoniem

1. Je betaalt veel voor weinig eten.
    2. Bezorging duurt ontzettend lang (1.5 à 2 uur).
    3. Zeer onvriendelijk personeel, agressief gedrag en aanvallend gepraat aan telefoon.
    4 Tip: geen aanrader, onvertrouwelijk en onsociale mensen die klanten als troep behandelen.