De Beiaard in Enschede

di 14:00 - 02:00

ma 14:00 - 02:00
di 14:00 - 02:00

1. Ilse 20 punten

Zojuist hebben we gegeten in de Beiaard. Als kroeg is het een hele leuke zaak. Maar je moet er niet zijn voor het eten. Ik koos het dagmenu, lamsrack met extra gebakken aardappeltjes. De extra bestelde aardappels waren verpieterd. Te bruin, bijna zwart. De lamrack had malser gekund. Maar mijn grootste klacht is dat als salade in een eierdopje bleekselderij werd geserveerd. Toen ik tegen de bediening zei dat me dat tegenviel, zei de bediening dat ik daarom salade zou KRIJGEN. Daar was ik blij mee en dacht ik, fijne service. DAT VIEL DUS TEGEN. Want toen we gingen afrekenen stond de salade ineens op de rekening. Na mijn opmerking hierover, zou je denken dat ze de salade niet zouden rekenen. Mooi niet dus. Het viel me heel erg tegen. Hier ga ik nooit meer eten.

1,6
  2. Op 8 september heb ik gegeten met een oud collega bij de Beiaard. De Beiaard is een leuke kroeg met een prettig sfeertje.

Helaas was het eten ruim onder de maat. Het voorgerecht is een uiensoep die erg lekker was. Echter het geroosterde stokbroodje wat in de soep lag is bikkelhard. Zelfs na 5 minuten was dat nog niet eetbaar.

Het hoofdgerecht zijn spareribs, die goed van smaak waren. De portie was echter te klein en meer geschikt voor een kind, daarnaast was het droog en slecht bereid. Ik heb dit aangegeven bij de bediening echter werd het schouder ophalend ontvangen.

Ik hoop dat de Beiaard weet wie zijn gasten zijn en wie hun salaris betaald. Doe iets met mijn feedback want jullie hebben een leuke en gezellige kroeg.

Overall net een voldoende.