Copacabana Tapas in Enschede

In het centrum

• OV

Bus-station & treinstation.

Copacabana Tapas laten bezorgen?

Online eten bestellen

1585061993 65
1631906229 59
1647520974 62

1. Collin agterhuis

Wat een top restaurant. Het eten was perfect, cocktails waren extreem lekker en de bediening was ook zeker niet verkeerd😉

2. Hier gegeten. Helaas had de bediening geen kennis van het tapas menu dat op de kaart stond. Ivm zwangerschap vriendelijk gevraagd of hier rekening mee gehouden kon worden maar volgens deze dame kon dit niet… u heeft toch wel meer zwangere? Ja maar die namen dan losse gerechtjes. Prima, nadat een keuze was gemaakt nog extra aan gegeven dat het vlees goed doorbakken moet zijn.
    Het duurde erg lang voordat we ons drinken kregen, dit waren ze vergeten.
    Uiteindelijk kwam het eten, we ontvingen een gerecht dat niet voor ons bedoeld was en je raad het al… het vlees was niet doorbakken en de gehaktballetjes welke dan als weinige wel goed gaar waren leken kant en klaar uit blik.
    Dit aangegeven bij de serveerster, deze moest eerst overleggen wat hiermee te doen. Ze konden het wel extra doorbakken… oke prima. Helaas duurde dit ook weer enige tijd… en was de rekening bijzonder hoog voor de kwaliteit en service.
    Voor ons nooit weer.

3. Petra Baas

Wat een geweldig restaurant. We hebben er zowel lunch als diner gegeten, omdat het gewoon zo lekker was. Het eten is goed en kwaliteit. Wij hebben zowel de daghap, als de tapas gehad, alles was even lekker. Ook de cocktails zijn er erg lekker. Het zit er prachtig, zeker met uitzicht op een 200 jaar oude zonnewijzer op de kerk tegenover het terras. Als we weer in de buurt van Enschede komen, zullen we daar zeer zeker weer naar toe gaan.

4. Dank voor de reservering. Het was heel goed en in een goede sfeer.

5. Nog nooit zo beroerd gegeten en heb veel laten liggen. Ben vervolgens ergens anders droog brood en salade gaan eten op een andere plek om te herstellen. Alles was ongelooflijk vet en had een nare bijsmaak. Zelfs de Patatas Bravas waren mislukt. De Pincho de Sachidas waren een paar dikke plakken goedkope salami met een pot mosterd. Geen aanrader dit restaurant.

6. Rita Spoelstra

Met een woord slecht. De bediening het eten een hele zielige daghap. Stokbrood vooraf besteld. Heb er naar moeten vragen, kregen we samen met het eten. Hadden de daghap van 15€ was echt triest.

1,1
  7. De bediening mag wel wat vriendelijker, we zaten helemaal boven en twee dames waren vriendelijk maar van een dame kon geen lachje af en was ronduit chagrijnig.

8. Geweest op een dinsdagavond, maar zelfs dan een goed gevuld restaurant en genoeg aandacht van het personeel naar de gasten toe, heel beleefd.

De ossenhaaspuntjes en de carpaccio zijn een echte aanrader, evenals het stokbrood met zalm (nr.4)!
    Verdeling en porties van de tapas waren voor ons perfect, gingen met een goed gevulde maag naar huis, tegen een goede prijs.

Erg te spreken en ook zeker nog eens van de partij!

9. Ingrid Visser

Op zaterdagavond met 4 man gegeten, duurste verrassingsmenu besteld. Bij het opdienen viel er een gloeiend heet schaaltje vlees uit hun handen. Ongeïnteresseerd werd dit met een vuil vaatdoekje even schoongeveegd. Geen excuses, drankje voor de schrik o.i.d. Nee, hoor ze gingen gewoon door met het neerzetten terwijl de stukken vlees en scherven nog op de tafel lagen.
    Bedroevend kleine portie, met 3 man van het menu gegeten (23,75 pp.) , want mijn trek was al over... Gelukkig maar, de rest ging nog met honger de deur uit.

Nooit meer, en beslist geen aanrader!!

1,4
  10. Op een zondagavond met 2 personen gegeten. We hebben de daghap besteld. Ik had de vegetarische daghap (champignons in tempura beslag+2 mini quesadillas) en m'n tafelgenoot had de spareribs. Het eten kwam snel op tafel en was lekker, niets op aan te merken. Maar veel te kleine portie voor de middelgrote eter. Personeel leek wat ongeïnteresseerd.

11. I.v.m. uitbreiding groepsgrote een dag van te voren omgeboekt zonder problemen. Tapas arrangement 1: redelijk gevarieerd, alleen jammer dat er nogmaals stokbrood werd geserveerd terwijl dit vooraf ook al was besteld. Tapas was middelmatig, niet slecht maar ook niet fantastisch. Bediening vriendelijk en attent.

Ik zou hier niet snel weer naartoe gaan.

12. Lekkere daghap gegeten. Ruim voldoende, vriendelijk personeel en een zeer gemoedelijke sfeer.

13. anthonio E

Vandaag tapas wezen eten. Erg druk maar bediening had alles onder controle en het eten en drinken snel aan tafel. Bedankt!

14. Margreet Hoekstraat

Zeer slechte bediening. Patat was niet goed gebakken, veel te lang, was net chips. Toen het personeel kwam vragen hoe het had gesmaakt, had ik aangegeven dat de patat niet goed was. Dit zou vervolgens door worden gegeven, maar dit werd niet gedaan. Vervolgens werd er nog 2 keer gevraagd of het had gesmaakt, zonder dat er wat met de klacht was gedaan. Zeer onrespectvol dus.

15. De prijs en kwaliteit zijn goed in everwicht. De service is prima en het personeel heel aardig.

17. Wij hebben heerlijk gegeten. De tapas was snel bereid en smaakte zeer goed. De bediening was vlot en erg gastvrij. Kwam ook met aanbevelingen. Prijs kwaliteit was uitstekend, we konden het eten niet eens allemaal op en waren verrast van de lage rekening. Gezellig restaurant, wij komen zeker weer

18. Heerlijk tapas gegeten. Warme en koude tapas arrangement. Leuke, vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant dat behoorlijk vol zat met zo te zien tevreden klanten.

Echt een aanrader. Ik kom zeker terug. Cor

19. Heerlijk gegeten op het mooie terras. Bediening was correct en attent. We komen zeker weer terug.

Harriet.

20. Frank eulderink

Een goeie aanrader. Heerlijk eten met leuke bediening voor een goeie prijs! En probeer de cocktails ook, heerlijk.

21. tania bivenius

Wij hebben heerlijk gegeten en zijn zeer netjes en gastvrij geholpen. We gaan zeer zeker nog een keer.

22. Wij hebben weer heerlijk gegeten, de vleesgerechten zijn super bereid.

23. Superheerlijk gegeten en gedronken. Alles was perfect tot en met de koffie na (eindelijk weer eens koffie zoals koffie moet zijn). Eén serveerster was duidelijk onervaren, maar de rest van de bediening was prima. En iedereen moet de kans krijgen het te leren, toch? Wij hebbenn het geheel als geweldig ervaren. Supertop!

24. marouschka

Nadat mijn werkdag er op zat besloot ik hier te gaan eten. Ik koos voor een tapas arrangement. De bediening heeft goed uitgelegd hoe het arrangement in elkaar zat en we besloten om voor het arrangement van 12.50 te gaan. Het was echt super lekker! We konden het niet op en de bediening kwam met het aardige 'doggy bag' idee. Erg vriendelijk.
    Het terras zag er schoon uit en in de hitte werden de tegels gekoeld d.m.v. water! Super idee waardoor we weinig last hadden van de warmte! Ik kom hier zeker weer!

25. Ten eerste vind ik de bediening erg leuk! Ze helpen je vriendelijk en maken een praatje met je. Niks is fijner dan je welkom voelen. Op het eten hebben we iets langer moeten wachten, omdat het druk was, maar het personeel kwam dit netjes melden.
    Het tapas arrangement was erg lekker en de prijs kwaliteit verhouding zeer goed. We konden het eten niet eens op!

Echt een aanrader!

26. 2x gegeten. De eerste keer op een donderdagavond met 3 personen. Prima verzorgd, erg goed eten.. Niets op aan te merken. De tweede keer, ook een donderdag, was vreselijk. Het eten was op zich goed, maar de bediening/keuken kon een grote groep van 10 personen kennelijk niet aan. Geen aardappeltjes op alle tafels, geen saus en frietjes of te weinig! Ik kreeg een steak voor mijn neus, die, toen ik zei, dat dit geen ribeye was, werd neergezet met de mededeling dat dit wél een ribeye was! Terwijl diegene die de steak had besteld, mijn (koude) ribeye kreeg.

Sorry, maar dit was jammer genoeg niet zo goed, zeker niet, toen later ook nog fouten werden gemaakt in de rekening en er 2 gerechten op stonden die helemaal niet voor ons waren en dus niet besteld. Ons zie je er niet meer terug!!

27. Arie en Martha van Haeften

De eerste keer geweldig met heerlijk eten en bediening. Daarna gereserveerd voor 11 personen met onze muziekgroep ter afsluiting van het seizoen. In één woord zeer, zeer slecht. Bediening kon het niet aan, eten koud iedereen klaar en 1 persoon moest het eten nog krijgen. Toilet een puinhoop. Wij gaan helaas niet meer terug. Jammer maar zo zie je dat een eerste indruk niet altijd een succes hoeft te zijn.

28. yvonne van eck

Hoewel het eten wel lekker was, veel om over te klagen: Lang wachten op bestelling, niet alles volgens bestelling gebracht, personeel loopt overal rond en weet soms niet voor welke tafel de bestelling is, de thee wordt te koud geserveerd, rekening bevat 2 menu's van andere tafel, kortom, geen herhaling.

5,5
  29. Lekkere tapas, drank en een heerlijk terras!

30. Lekker eten, maar niet zo'n goede communicatie met de keuken volgens mij. Mijn bestelling was een uur later nog niet klaar en ik besloot te vragen wanneer het zou komen, het bleek dat ze het gewoon waren vergeten te melden bij de keuken! De mensen die bij mij zaten, hadden het eten al bijna op toen ze begonnen met koken. Slechte service dus.

6,3
  31. EdG 26 punten

Het duurde een kwartier voordat we drinken besteld hadden en toen nog een kwartier voordat de 2 biertjes gebracht werden. De daghap besteld en deze werd na ruim een half uur geserveerd. De daghap was te eten, maar daar is alles mee gezegd. Patat was niet bijzonder, salade niet bijzonder en vlees was niet eens echt warm en mals, wat je wel verwacht van een varkenshaas. Al met al kan ik thuis lekkerder eten, dus niet de moeite waard. Laatste keer dat ik hier heb gegeten. Ook geen excuses voor het lange wachten oid.

3,4
  32. Het eten is weinig en koud en de friet moet de kleur van de kruiden hebben die er op zitten. Bediening chaotisch, rennende mensen met borden en je moet geen dorst hebben want na het eerste glas drinken is het bijna onmogelijk om nog een tweede, laat staan een derde te nemen. Slecht voor de klanten maar ook voor eigen omzet. Absoluut GEEN aanrader.

33. Copacabana.. We komen binnen, het was er vrij rustig maar zag er best wel leuk uit. We namen plaats. Kregen het menu en bestelden wat tapas. De bediening is nogal onervaren, geen wijnkennis, niet wetend wat ze uitserveren, moeilijke vragen moet je niet stellen aan de jonge bediening. Maar goed het eten komt. Prijs kwaliteit verhouding klopt totaal niet, tapas zijn te eenvoudig, te klein en het smaakt zeker weten niet vers en niet lekker. Mijn gezin en ik hebben besloten om af te rekenen en elders uit eten te gaan want dit is geen tapas restaurant te noemen.

Mvg
    Richard

1,9
  34. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

35. Peter en Gea

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Genoten van het tapas arrangement voor twee personen. 2 x koud en 4 x warm. Lekker stokbroodje erbij. Lekker veel variatie voor een eerlijke prijs. Lekker verwarmd terras en genieten van het uitzicht. Bedankt voor jullie gastvrijheid.

36. Ontzettend lekker gegeten, goede porties en zeker niet te weinig of te veel. We werden goed bediend en er is o.a. door de kok zelf gevraagd of het eten goed was. De sfeer was ook goed, het was nog vrij rustig, maar er hing wel een gezellige sfeer.

37. Samen met mijn vrouw een gerecht van de grill gegeten. Het was goed bereid en uitmuntend van smaak. Heb zelden zo lekker gegeten. Onze complimenten aan de kok. Ook werden we heel vlot en vriendelijk bediend. Erg beleefd personeel, die de gerechten goed hebben toegelicht. Erg tevreden over de prijs/kwaliteit.

Zeker een aanrader en zullen zeker terug komen.

38. Met mijn kinderen heerlijk tapas wezen eten. Het smaakte allemaal even lekker, veel gerechtjes en het werd allemaal goed door de serveerster uitgelegd wat we geserveerd kregen.
    De bediening was erg vriendelijk en we hebben nog een tijd na geborreld.

Zowel ik als mijn kinderen vonden het heerlijk en kunnen dit restaurant iedereen aanbevelen!

39. Verrassingsmenu gegeten met 3 personen. Te weinig, niet verfijnd, te vet. Wat een vervelende verrassing!

4,5
  40. Nicholas Graff

We hadden gereserveerd voor acht personen. Toen we binnenkwamen was er niets klaargezet. Tafels moesten aan elkaar geschoven worden en het menu voor twee personen werd ons geadviseerd. Koud en warm... Het eten stond erg snel voor ons op tafel.er werd niet uitgelegd wat wat was, het was rustig in de zaak, maar alles moest snel snel. De hapjes waren eenvoudig en niet bijzonder smaakvol. De soep werd opgediend en de serveerster vertelde bot dat het goulashsoep was. De bakjes werden voor ons neergezet, er werd ons geen smakelijk weten gewenst. Eigenlijk kan ik wel even doorgaan. Het was een teleurstelling. We zaten op de tocht, de kok's gingen luidruchtig weg om 10 uur... Hint hint... Nee, we zijn het er alle acht over eens... Geen tapas meer hier. Jammer, het personeel kan veel maken, maar ook veel breken. We hebben voldoende gegeten, het was netjes, maar veel te simpel. Dit, in combinatie met het personeel maakt dat ik hier niet meer naartoe hoef.

41. toppie gegeten...dank jullie wel...was een cadeautje als afsluiting van onze dag!! leuk jullie hebben te leren kennen...
    groetjes eric en marlies

42. Vorige week hier gegeten, was erg druk, maar werden vlot en vriendelijk geholpen. Kozen voor een verassingsmenu, helaas was het niet erg lekker, wel grote porties. Tussen het koude en warme bijna een uur moeten wachten, mensen naast ons werden veel sneller geholpen(kregen al 2 gangen voor ons en wij nog niks gehad) en toen het kwam, waren de gefrituurde uienringen(gewoon van die fabrieksdingen) al oud, met een kwak saus erop. Ook de garnalen (veels te veel) waren ongekruid. Ossenhaas doorbakken met een verdacht sausje erop, enz. Meisje wat ons hielp deed erg haar best, rest vd bediening helaas minder. Verkeerde bestelling, glazen niet meenemen, etc. Al met al leuke tent, helaas het eten wat minder, wellicht toch gewoon losse dingen bestellen, misschien is het dan wel vers en krijgen we niet de restjes met verdachte overheersende kruiden erover.

43. Wij waren met een vrij grote groep (12 personen)
    Het eten was vrij goed.
    Service was onder de maat. Vaak en veel lege glazen. Lege glazen werden niet meegenomen. De serveersters wisten niet welke gerechten er geserveerd werden.
    Jammer van het personeel, want het kan een goed restaurant worden.
    Sfeer en prijs/kwaliteit is prima. Het restaurant ziet er mooi uit van binnen.

44. Bediening met haar voor de ogen, bedient je zonder je aan te kijken en kent gerechten niet bij naam. Heeft geen idee wat ze op tafel zetten (een in pepersaus verdronken gefrituurde grote champignon.. is dat überhaupt Spaans?), merkt lege glazen niet op, chagrijnig ogend.. Eten was matig; aardappelen niet goed gebakken, verzopen champignons, twee keer dezelfde salade gekregen terwijl we vroegen om een mix verschillende tapas. De gerechten weden in drie gangen uitgeserveerd ipv als losse gerechtjes.

45. Afgelopen zaterdag voor de eerste keer met vrienden bij CopaCabana tapas wezen eten. Niet verkeerd, maar het eten kan niet tippen aan Paddy's tapas. Ook een beetje jammer, dat ik drie kwartier met een leeg glas zat, zonder dat iemand het opmerkte of even langs kwam. Misschien een beginnersfoutje, of er hangt na het welbekende Mangu en Yuki een vloek over het mooie pand. Zonde!

46. m.kurt