Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ens verdeeld zijn.

1. Nederlands Ens

Toos vd veeken

Het verrassingsmenu besteld en het was perfect… erg lekker gegeten en een fijne en vrolijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

2. Nederlands Ens

Vanavond heerlijk gegeten bij het Wapen van Ens. Leuke vlotte bediening. Kom zeker terug.

3. Nederlands Ens

Vandaag weer die heerlijk krokante varkensschnitzel gehad. De saus en gebakken champignons zijn heerlijk, maar een volgende keer vraag ik om alleen de schnitzel.
    Mooi bruin gebakken aardappeltjes erbij en een frisse salade erbij. Mayonaise apart erbij geserveerd.
    Voor mij was het weer een feestje.
    Fijne rustige sfeer in het restaurant.
    Ik kom zeker weer terug!

4. Nederlands Ens

Vandaag een heerlijke schnitzel gegeten.. Krokant gebakken, eigenlijk vond ik de champignonsaus overbodig..
    Knapperige frietjes erbij en wat frisse salade. Mayonaise in een apart kommetje ( dat was ook voor de champignonsaus wat geweest).
    Bediening vriendelijk, ze gaven mij een heel welkom gevoel..

Ik ga hier vast nog eens lunchen..

5. Nederlands Ens

Geert Driessen

Super bediening, vriendelijk en klantgericht. Goede lunch. Zeker een aanrader!!

6. Nederlands Ens

Vriendelijke bediening maar het eten is niet goed genoeg. Slappe frieten en over het algemeen weinig smaak. De kaart vonden we ook aan de dure kant zeker gezien de kwaliteit die werd geboden.

7. Nederlands Ens

Afgelopen zondag gegeten en ik moet zeggen boven verwachting. Restaurant zat bijna helemaal vol en dan zit je super leuk. Jammer dat ze net dat weekend gestopt waren met de mosselkaart maar we snapten waarom. Maar op de menukaart genoeg keus. Echt lekker 3 gangen gegeten met n een leuke gezellige huiskamersfeer. Binnenkort de wildkaart uitproberen.

8. Nederlands Ens

Spontaan zin om uit eten te gaan, gebeurt wel vaker. Dan vinden we het leuk om ergens aan te waaien waar we nog niet geweest zijn. Deze keer de brug maar een keer over (woonplaats Kampen). Ens is dan toch verrassend dichtbij. Een smaakvolle en leuke avond gehad. Bediening echt keurig, niet te formeel maar toch geïnteresseerd en dat maken we wel eens anders mee. Prijs/kwaliteit klopt. Dikke pluim

9. Nederlands Ens

Twee keer gegeten. De bediening was oke tot er gewisseld werd. De kipsate was veel te hard gebakken en zwart. Je kon er bijna iemand mee dood gooien.
    De klacht werd niet serieus genomen, excuses uit de keuken en een glaasje cola. Dus met honger het restaurant verlaten. De varkenshaas van mijn schoonouders was ook droog en te ver doorgebakken. Jammer volgende keer maar een stukje verder rijden voor lekker eten.

10. Nederlands Ens

Het ging niet goed gisteravond. Het brood dat we bestelden, kwam pas nadat we daaraan herinnerden. We kregen geen servetten, dus die hebben we maar gevraagd, maar die hebben we niet meer gezien. Ik bestelde saté maar kreeg schnitzel met championsaus. Omdat ik op tijd verder moest, heb ik die maar opgegeten. Daar stond spontaan 1 gratis glaasje wijn tegenover.... Verder liet het personeel een groep reeds aangeschoten jongelui toe die nogal rumoerig met bier gooiden. Toen had ik het echt helemaal gehad met deze tent.
    Dus ik zou iets professioneler personeel aanbevelen. De rest is wel in orde: Het interieur ziet er leuk uit, tamelijk prijzig voor conventioneel eten, vlotte bediening.

11. Nederlands Ens

Werkelijk heerlijk op het terras gegeten. Ook het grand dessert is een topper. Geen enkel probleem om met z'n tweeën één dessert te nemen.

12. Nederlands Ens

Vroeger waren de appelpunten een regelrechte topper.
    Ze worden echter steeds kleiner en zijn nu nog maar 1/4 van wat ze een aantal jaren geleden waren. (1/2 hoogte x 1/2 breedte) en dat loopt zo langzamerhand goed in de gaten. De kwaliteit en smaak is nog steeds uitstekend.
    Voor een klein stukje appelgebak+slagroom +koffie betaal je 5.35 en dat is ietwat aan de hoge kant.

13. Nederlands Ens

Dhr. Buitenhuis

Leuke gezellige avond gehad, jammer dat het niet heel druk was maar dat heb je waarschijnlijk in de polder op doordeweekse dagen. ik duim voor jullie dat mensen jullie in de zomer weten te vinden want we hebben een leuke smaakvolle avond gehad.

14. Nederlands Ens

Ja zoals gewoonlijk lekker, en vriendelijke nieuwe eigenaars!
    met 2 schattige kinderen!
    ben al jaren vaste klant en de kwaliteit kan niet beter!

15. Nederlands Ens

Ik vind het altijd gezellig om buiten nog eventjes te zitten met en stel vrienden. ze zijn gewoon vrienelijk maar soms kunnen ze ook te ver gaan!

16. Nederlands Ens

Leuk eerlijk gezellig bedrijf. Nette en vriendelijke bediening met een eerlijke keuken.

17. Nederlands Ens

Jessica

Heerlijk eten voor weinig geld. Puur polder gerechten moet je een keer gegeten hebben. Je zult er speciaal nog een keer voor terug komen. Je kunt er lekker rustig zitten en je krijgt er goede bediening.

18. Nederlands Ens

Goeie tent, super eigenaar. Top keuken!

19. Nederlands Ens

Toch even terug komen op onze vorige recensie. De laatste twee keren dat we er waren waren de appelpunten op en hebben we ons laten verleiden iets anders te nemen! Volgende keer rijden we gewoon door zonder iets te gebruiken en dan is dat echt de laatste keer geweest dat we een poging hebben gedaan.

20. Nederlands Ens

Heerlijk gegeten.

Alles was goed.

Nieuw!

21. Nederlands Ens

In het cafeetje aan de achterzijde, een daghap voor 6 of 7 euro. Geweldig. Voor dat geld kan ik het zelf niet maken.

22. Nederlands Ens

Deze snackbar is schrikbarend duur.

23. Nederlands Ens

De appelpunt is een "must", ambachtelijk en zelf gebakken van een afmeting.........

24. Nederlands Ens

Stienstra

Leuk personeel, heerlijk eten en niet duur

25. Nederlands Ens

domselaar

heerlijk gegeten
    alles was goed

26. Nederlands Ens

hij is heel goed en niet duur mijn oma vind ook heel goed we hebben 16juni geeten