Restaurant Tydloos in Enkhuizen

Eindeloos genieten

3 Uur gratis parkeren met blauwe parkeerschijf op de Clarissenplaats (direct achter het restaurant)

Centraal station op 5 minuten loopafstand

di lunch 17:00 - 00:00
wo lunch 17:00 - 00:00
do lunch 17:00 - 00:00
vr lunch 17:00 - 00:00
za lunch 17:00 - 00:00
zo lunch 17:00 - 00:00

Restaurant Tydloos ligt in het karakteristieke Enkhuizen. We zijn gevestigd in een monumentaal pand met een prachtige stadstuin. Het pand dateert uit de 16e eeuw maar het interieur oogt stijlvol en modern. Het eindeloos genieten menu maakt het betaalbaar en de beleving onbetaalbaar!!

U kunt zomers heerlijk vertoeven in onze terrastuin. Wat dacht u van lekker loungen met een heerlijke cocktail in uw hand of eindeloos genieten van lekkernijen die onze koks te bieden hebben.

Uiteraard kunt u ook bij ons terecht voor een overheerlijk kopje koffie met bijvoorbeeld een heerlijk stuk gebak uit eigen keuken!

Wij verwelkomen u van dinsdag tot en met zondag van 17:00tot 24:00. De keuken van ons restaurant is geopend tot 22:00 uur.

• Buffet: € 25,50

do lunch 17:00 - 00:00
vr lunch 17:00 - 00:00
za lunch 17:00 - 00:00
zo lunch 17:00 - 00:00

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1204338613 89
1362003358 78
1475521974 79

1. aanrader! heerlijke kleine hapjes, vriendelijke en vlotte bediening bij een vol terras en zelf het nagerecht zit bij de prijs in (24,50 pp)
    je mag zo vaak bestellen als je wilt, na zo'n 5 rondes zat ik vol
    vooral de soep is geweldig!

2. Heerlijk gegeten met een grote groep, 25 personen. De doorloop van de gerechten verliep naar onze mening prima. Fijne sfeer, vriendelijke bediening. Top!

3. In het begin loopt het goed door, gerechtje op, kaartje erin en na 5 minuten komt er iemand de bestelling opnemen. De laatste twee gerechtjes hebben we langer moeten wachten. Het laatste zelf heel lang, 21.10 uur besteld, 21.45 gekregen en er werd gelijk gezegd dat dit het laatste gerechtje was, want dat gaan we niet meer redden voor 22.00 uur. De wijn die we bestelden was er niet. Aan het meisje van de bediening lag het niet, die deed haar uiterste best om het ons naar de zin te maken.
    De gerechtjes die we hebben genuttigd waren erg lekker, de drankjes te duur!

4. Vandaag gegeten. Kan zien dat de eigenaar geen horeca ervaring heeft. Met een klacht wordt niet veel gedaan. Prijs voor het eten goed. Maar een glas rosé bijna € 4.00

5. Zaterdag voor het eerst en gelijk ook voor het laatst geweest. Zeer rumoerig waardoor je elkaar bijna niet kan verstaan.
    Tapas concept met kaartje op tafel plaatsen voor nieuwe bestelling is op zichzelf prima, maar dan moet het personeel wel voldoende attent zijn want dit was zaterdagavond gewoon niet goed. Er is meer interesse om glazen gevuld te krijgen dan bestelling voor eten op te nemen, een half uur wachten totdat gerechtje wordt gebracht is bedroevend slecht. Personeel is zeer vriendelijk, maar heeft kennelijk opdracht om meer naar de omzet van de bar te kijken dan de klanten waar voor hun geld te geven.
    Het eten op zich was redelijk, bereiding zou beter mogen en met verse producten, veel knoflook maar deze was niet vers.
    Kortom eerste en ook gelijk laatste bezoek voor ons.

6. Gisteravond gegeten met gezin. De palingsoep was ontzettend zout. Melding van gemaakt maar werd niets mee gedaan. Ook qua temperatuur was het fris. Vooral omdat de voordeur steeds open gaat en achter in de zaak mensen naar de tuin gaan om te roken geeft steeds een koude stroom lucht.
    Qua bediening regelmatig een half uur moeten wachten tot het volgende hapje omdat er maar 1 persoon de menugerechten op nam. Dus "All you can eat" gaat niet op. Met het serveren van drinken en het signaleren van de lege glazen zat er flink vaart in!
    De meeste gerechten smaakten heerlijk.
    Het is mij opgevallen dat door de weeks de bediening sneller is dan in het weekend maar toen zat de zaak ook niet zo vol.

7. Wat hebben wij een gezellige en heerlijk ontspannen avond bij jullie gehad met onze kinderen en kleinkinderen. Jullie menu met alle kleine gerechten waar iedereen uit kon kiezen was een groot succes, want dat sloot naadloos aan bij de goede, maar uiteenlopende smaken binnen onze familie. De kwaliteit van al die verschillende gerechten was uitstekend en de bediening was steeds perfect getimed. Onze hoge verwachtingen bleken terecht. Dank!

8. Wij hebben met een vriendengroep leuk aangezeten bij Tijdloos. De bediening was gezellig ondanks dat het een drukke avond was omdat er veel eters waren. Onze groep van acht personen nam steeds verschillende gerechten, maar toch werd de groep gelijktijdig bediend. Dat er ook een nagerecht besteld kon worden vond ik wel klasse!
    Voor herhaling vatbaar.

9. zeer positief.Was een familie etentje iedereen was zeer positief ook de kleinkinderen van 12 en 14 jaar.

10. Fam. Bakker

Eten was goed, bediening als het te druk is kunnen zij moeilijk aan. Restaurant erg luidruchtig (veel kinderen) dus niet relaxt gezeten. Fam. 7 personenen volwassen

11. Tineke Dekker-Smit

Wij zijn vanmiddag geweest voor een High Tea via de WF Deal. Het was dik voor elkaar, we zijn uitstekend en gezellig geholpen!
    Ik heb een groot compliment voor jullie, dat het ondanks de WF Deal niet minder was dan het zou moeten zijn.
    Een aanrader voor iedereen die een heerlijke High Tea wil afspreken!

12. leuke ambiance, leuk concept. Hebben met de hele familie op zaterdagavond 3 sept. lekker gegeten. Complimenten aan de keuken; alle gerechtjes zagen er prima uit, met zorg bereid en uitstekend van smaak.
    De bediening vriendelijk, spontaan. Kortom een geslaagde avond, een aanrader.

13. Michiel

1 punt
  14. Zondag 28 augustus gegeten. Het duurde allemaal erg lang. In totaal 3 uur gezeten en maar 5 hapjes per persoon kunnen bestellen. Het is een all you can eat concept dus wij hadden er wel wat meer van verwacht. De gerechten waren goed van smaak maar soms moesten we 30 minuten wachten om geholpen te worden. Erg jammer aangezien het door familie werd aangeraden en zij er juist over te spreken waren.

15. We hebben met onze vriendengroep hier heerlijk gegeten. De formule van onbeperkt kiezen uit veel kleine gerechten maakt het uit eten gaan een feest. Goede bediening en een sfeervolle tuin en inrichting

16. Samen met een ander stel hier gegeten.
    Kan er een lang verhaal van maken hoe sfeervol het restaurant is aangekleerd, smaakvol de gerecten zijn, enthausiast de bediening is.
    In een woord een briljant voor dit resaurant.
    Aanrader voor geheel west-friesland.

17. Heerlijk gegeten, fijne gezellige sfeer, lekkere gerechten met een woord TOP!
    Sinds maart 2016 nieuwe eigenaren en dat is echt te merken.

18. Heerlijk gegeten, fijne bediening en de gerechten waren erg lekker. Een intieme sfeer en niet zo massaal. Een aanrader.

19. Duurt ontzettend lang allemaal.. Je moet geen honger hebben als je hier heen gaat!
    Eten vind ik persoonlijk erg matig en simpel! De eeuwige spareribs, saté etc.....

20. Suzanne

Ik heb er inmiddels een paar keer gegeten. Als je op tijd komt kun je optimaal genieten van alle gerechten. Echter, als je later komt, dan ontbreken er allerlei belangrijke ingrediënten in je gerecht. Als je iets nou niet meer hebt, zeg dan gewoon dat het betreffende gerecht op is en ga niet iets serveren wat incompleet is. Jammer!

21. Wat een gezellige en lekkere tent was is in een 2 jaar tijd zeer veranderd. Woensdag avond wezen eten, zaten gezellig bij het raam. Keek opzij, stof overal en nergens. Bah, dit hoort niet in een restaurant. Eten was ook niet meer van wat het was geweest. Uiensoep smaakte naar tomatensoep, pasta met saus was pasta met soep. Kortom, waar wij jaren geleden heerlijk en culinair gegeten hebben was nu een afknapper. We zullen niet snel weer terug keren, sorry. Zonde van zo'n leuke tent en stek!

22. W e hebben heel lekker en gezellig gegeten bij Tijdloos.
    Het eten was heerlijk en de nieuwe formule met kleine gerechten sprak ons aan
    Jammer is: dat jullie niet een gewone kan water op tafel zetten bij de wijn.

23. rene en manon

Wij vonden het heel erg lekker de borden erg mooi opgemaakt, veel variatie, een leuk concept, vriendelijk en gezellig personeel, verrassend live muziek helemaal leuk!
    Dus wij komen zeker terug, thanks.

24. Eten was redelijk goed maar bediening was zeer teleurstellend , wij werden geholpen door
    jonge dame die erg chagerijnig was .
    Geen aanrader

25. Eric van Zon

Heerlijk gegeten. Het eten was geweldig en werd met zorg geserveerd. De obers waren zeer attent. Daarnaast een prima sfeer en ambiance met live muziek. Een aanrader, wij komen zeker terug.

26. tja, we komen in Enkhuizen vaak eten en kozen nu voor Tijdloos.De vorige keer vonden we het niets, maar geven toch een tweede kans,
    En verdorie, weer beneden peil. Als enige gasten met z'n vijven. Daar ligt dan de uitdaging voor de kok. Maar nee hoor, de aardappel gratin vergeten! Dus een stukje vlees met patat!
    Zonde van zo'n prachtige tent!

27. Met z`n zessen uit eten geweest.
    De sfeer en het eten was geweldig, lekker knus restaurant.
    Iedereen was heel erg tevreden, wij waren er al een paar keer eerder geweest.
    Nog nooit een minpuntje kunnen ontdekken, dus we gaan binnenkort weer.

28. Dit maak je niet vaak mee. Een uitstekende sfeer. De bediening heeft ons een hele fijne avond bezorgd. Zij wisten ons echt te vermaken met de juiste humor en bij hun telt echt de klant is koning. Wij kunnen best veeleisend zijn en zij hebben aan al onze wensen voldaan.
    Ook het eten was perfect. Ik heb zelden zo lekker gegeten en het was ook prachtig opgemaakt. Vergeleken met andere restaurants in Enkhuizen met deze prijs en doelgroep zijn zij veruit de beste.

29. 30 juni met een vriendengroep van 22 personen bij Tijdloos gegeten. We hebben een menu gekregen........Super!

Alles netjes verzorgd, goed van smaak. Er was gewoon werk van gemaakt. We zaten gezellig, de bediening was top!

Echt een aanrader.

30. kim en marlene

Bedankt voor het heerlijke eten en de rose!

Tot snel,
    groetjes Kim en Marlene.

31. Een uitmuntend restaurant. Weliswaar niet op een A- locatie maar een absoluut toprestaurant. Ik heb nog nooit zulke lekkere carpaccio gegeten! En de zalm was ook perfect!

De bediening is ook ronduit uitmuntend. Zij waren snel, vriendelijk en service van top niveau. Bovendien zijn de dranken ook erg goed voor elkaar. Ook de sfeer was heerlijk romantisch.

De prijs is voor de kwaliteit van dit eten en deze service spotgoedkoop!

32. Ik vind het jammer dat alle recenties zo oud zijn. Ik was daar samen met mijn vriend op 18-03-11.

Het is een heerijk restaurant! Een van mijn favorieten. Het eten is altijd super lekker en leuk opgediend. Ik kan moelijk een keuze maken. Ze hebben zo veel lekkere dingen op de menukaart! En het wisselt ook regelmatig. Kortom, het is zeer de moeite waard om daar naar toe te gaan want ik woon niet in Enkhuizen.

33. kimberley

34. Zeer gastvrij, gericht op de klant, rustige aangename sfeer,

Al het personeel is gericht om de klanten te verwennen. De eigenaar is betrokken en komt ook na het diner even vragen of alles naar wens was.
    Wij zijn hier nu al een paar keer terug geweest, en worden aangenaam verwelkomt. Wij hebben kleine op- en aanmerkingen gehad en onze ervaring leert dat daar de volgende keer iets mee gedaan is.
    Aan alles is te merken dat Tijdloos gericht is op heerlijk eten, goede service en klantgerichtheid.
    Wij ervaren eten bij Tydloos als een warme deken.

35. Het is een heerlijk restaurant heerlijk eten goede en zeer vriendelijke bediening en ook in staat voor grote feesten zoals bruiloften te vieren!

36. Tydloos genoten!
    We hebben heerlijk in de stadstuin getafeld, voor we het wisten was het al over twaalven.
    Heerlijk gegeten en zeer gastvrij bediend.

37. Luc en Rita

Prima eetgelegenheid, zeer vriendelijke bediening en zeer verzorgde schotels.

38. Heerlijk gegeten, goede service, jonge maar goed gestuurde bediening. De bediening denkt mee met de gast en er is ook veel mogelijk. Voor niet al teveel geld hebben wij hier een sterrenwaardige avond gehad. Zeker een adresje om te onthouden