Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Enkhuizen verdeeld zijn.

1. David & Marjan / Benthe - Elco - Lola

Wij hebben er gegeten met onze kindjes van 6 - 4 en 2 jaar.

Bediening was heel goed en ze waren super voor onze kindjes. De kindjes vonden het een leuke avond en ze vonden het eten heel lekker.

Wij gaan zeker terug, een aanrader!

2. Chinees-Indisch Enkhuizen

Wij hebben vanavond onze gouden bruiloft bij jullie gevierd,het was erg gezellilig en goed verzorgd.
    Hartelijk dank,
    Fam. Puister

3. Hier afgelopen weekend met vriendinnen eerst geborreld en vervolgens blijven hangen voor diner. Leuke drankenkaart met veel keus. Dinerkaart niet te ingewikkeld en goed gegeten. Bediening vriendelijk maar niet overdreven.

Doordat we eerst in de lounge zaten en vervolgens aan een tafel aan de andere kant gegeten hebben, voelde het als een avond uit. Daarom nog maar een drankje gedaan in het cafe ter afsluiting.

4. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Vriendelijke bediening. Huisgemaakte hamburger met verse frietjes, heerlijk. Ook de huisgemaakte amandelrol, bij de cappuccino toegevoegd was heerlijk.

Aanrader en we komen zeker terug!

5. Al een paar keer heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

6. Op zoek naar slechte service en slecht eten, dan zit je hier goed. Afgelopen weekend met 8 man gegeten en werkelijk te triest voor woorden. De carpaccio was erg taai, niet normaal. De eigenaar (?) zei het geproefd te hebben en was het er mee eens. Zou door de dikte komen. Onzin, goed vlees is ook dik gesneden nog mals dus een kwestie van goedkope kwaliteit inkopen.... Tot twee keer toe een tournedos veel te doorbakken gekregen ipv medium/rare, bovendien zeer taai. Ook daar was de eigenaar het mee eens. Om de twee minuten staat iemand aan je tafel om je te voorzien van drinken, heel ongemakkelijk, en als pleister op de wonde zouden we een gratis rondje krijgen. Ja zo kan ik het ook.... We hebben de carpaccio dus niet betaald al moest er heel wat gepraat worden. Zelden zo ongemakkelijk gezeten en slecht gegeten.

7. Wat een tegenvaller! Het stoofpotje met verschillende visssoorten. Vooral veel vierkante blokken waar je op moet kauwen, droge hap dus. De smaak fantasieloos en mat. Friet, nou ja hulsjes, met vulsel absoluut niet lekker. Groente lauw.

Reactie op het commentaar was "Ach u zat buiten, dan koelt het snel af. De friet is dagvers." En in de keuken vond men dat de vis prima was.

Helaas was het eten al op de verkeerde temperatuur toen het geserveerd werd. Over smaak schijnt men hier graag te twisten. Dagverse friet die niet te eten is, ach ja. Ja, ze hebben er een potje van gemaakt.

8. s. bakker

Lekker gegeten, leuke obers en er werd aandacht besteed aan mijn ouders trouwdag door 39 in de soep en bij het dessert terug te laten komen. Top.

9. Keuze was prima, serveersters erg vriendelijk. We moesten alleen lang wachten op de menukaart en voorgerecht (1 uur nadat we binnen waren). Vleesmix mocht iets sappiger, biefstuk was wel prima. Verder lekker gegeten, heerlijk rode wijn!

10. Maximaal gastvrij ontvangen rond 07:30hr tesamen met een maatje, konden 'zo aanschuiven' voor ontbijt (en da's chill wanneer men al tijdje op stap is, echt waar). Zeer gastvrij dus zogezegd en al helemaal voor 10:00hr te Enkhuizen. Jammer genoeg voor mezelf zal ik nooit weten hoe die leuke serveerster nou heet...

11. Suzanne

Ik heb er inmiddels een paar keer gegeten. Als je op tijd komt kun je optimaal genieten van alle gerechten. Echter, als je later komt, dan ontbreken er allerlei belangrijke ingrediënten in je gerecht. Als je iets nou niet meer hebt, zeg dan gewoon dat het betreffende gerecht op is en ga niet iets serveren wat incompleet is. Jammer!

6,7
  12. Nico & Janny

We hebben ons laten leiden door de recensies die we vooraf gelezen hebben en zijn daarin niet teleurgesteld. We hebben er heerlijk gegeten, werden correct/vriendelijk bediend, in een rustige sfeer en zijn over de prijs/kwaliteitsverhouding ook zeer te spreken.

Suggestie: kaarsje of iets van dien aard op tafel om de sfeer te verhogen?

13. Prima gegeten tegen een goede prijs. En ondertussen Nederland op het WK zien winnen. Dus een feestelijk maal.

14. Lekker eten, snelle bezorging. Beste Italiaanse pizza's in Enkhuizen.

15. Chinees-Indisch Enkhuizen

Ik heb heerlijk gegeten bij de proeftuin. Vriendelijk personeel. Een top service.

16. Jan Broerse

Heb veel ervaring in de horeca, maar dit is ronduit een slechte ervaring! Er is een botte gastheer. Ook eten is goedkoop ingekocht !

17. Chinees-Indisch Enkhuizen

Met Hemelvaartsdag uit eten geweest bij De Proeftuin. Het japanse all you can eat was erg lekker, maar het duurde héél lang voordat het eten kwam; gemiddeld 1 uur per ronde. Na 3 uur gezeten te hebben, was de derde ronde nog steeds niet gebracht en zijn we weg gelopen. Drankjes duurde ook érg lang. Duurde ongeveer een half uur voordat we een nieuw drankje in ontvangst konden nemen.
    Het personeel was erg vriendelijk, maar er was te weinig personeel ingezet om alle mensen te kunnen bedienen. Ons werd verteld dat het personeel was weggelopen en dat er uiteindelijk nog maar één kok bezig was voor het hele restaurant. Dit kan natuurlijk niet.
    De sfeer in het restaurant was oké. Alles zag er verzorgd en netjes uit.

18. E. Hakze

De patat was erg bleek en ongaar.

19. Afhaal en bezorg Enkhuizen

Helaas geen goede eerste ervaring. Na 45 minuten (er was een half uur gezegd, maar okee) kregen we bleke slappe patat, een soort van (niet gefrituurde?) frikandel, lauwe, taaie kipnuggets en een lauwe (maar verder wel smakelijke) Turkse pizza+döner. Nooit meer!

3,9
  20. De snacks zijn lekker, de verse eigengemaakte patat heerlijk! Vriendelijk personeel. Maar de uitstraling van de gedateerde snackbar is om te huilen... dus wel eten bestellen en meenemen maar niet daar op gaan eten...

21. Lang wachten op het eten, serveren niet top, halve tafel wordt niet gevraagd wat ze willen drinken. Eten op zich oké, maar de een krijgt een berg eten en de ander een karig bordje.

22. Leuke en sfeervolle tent. Bediening was erg aardig. Mooie kaart en goed gegeten. Een aanrader voor de mensen die een leuke avond willen maar niet te veel willen betalen.

Grt Bob V

23. Kathleen

Zeer goed eten en niet te grote porties, alles heel smakelijk en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader!

24. Chinees-Indisch Enkhuizen

Recent Japans gegeten bij de proeftuin. Geen aanrader. Eten was niet verfijnd, koude soep, paar keer kwam eten op tafel dat we niet hadden besteld. Japans aardappelkoekje is gewoon een rostirondje uit de frituur met een klodder mayonaise. Mixed fruit kwam uit blik. Bolletje ijs met veel harde stukjes ijs erin.

2,3
  25. Ideaal om makkelijk de stap te zetten om uit eten te gaan. Leuke sfeer, beetje bruin cafe en dat spreekt mij erg aan, de spareribs zijn aan te bevelen. Beneden is het erg romantisch bij de open-haard, leuk plekkie vlakbij de haven.

Enige min puntje is dat ik merk dat de porties kleiner worden.

26. Leuke zaak, eten was goed en lekker. Gezellige sfeer, leuk personeel. We komen zeker nog een keer terug!

27. Dramatisch dit. Ze mogen wel iets gaan doen aan de kwaliteit van het eten. Het personeel mag ook iets vlotter zijn. Ik had beter zelf kunnen koken voor mijn vriend en mij. Ik kom hier dus nooit meer.

1,1
  28. Erg lekker gegeten en goede service, gemoedelijk restaurant.

29. Gezellig bij de open haard gezeten lekker gegeten, we komen hier al heel lang en raden het iedereen aan.

30. Heerlijk gegeten, nog nooit zulke lekkere spareribs gehad. Gezellig personeel. Was een top avond.