Op dit adres zit nu: Trattoria da Renato

1297719649 87
1452003070 89
1519502067 89

1. Wim van Dis

Heerlijk gegeten en gedronken. Sfeervol en gezellig. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader voor iedereen.

2. JanK 24 punten

We eten hier bijna wekelijks de dagschotel voor slechts € 7,50. Het is altijd bijzonder goed. Je vraagt je af hoe het kan voor zo weinig geld!

3. Rob Kerker

Niet heel veel maar wat wij ervaren hebben was zeer positief:

Een gezellige sfeer en prima eten.

Gonnie is een super-dame en de anderen ook zeer vriendelijk.

4. 2 maanden geleden hebben wij bij eethuis vrienden een high tea arragement genomen voor ongeveer 15 dames van een kinderdagverblijf.

Alles werd heerlijk vers gebakken en het zag er netjes en gezellig uit toen wij binnen kwamen.
    Er kwamen heerlijke geuren uit de keuken en we konden niet wachten...
    Er was een zeer vriendelijke bediening en er werd veel aandacht besteed aan de presentatie !!
    We kregen veel meer dan we hadden verwacht (en wat we weten van andere restaurants die high tea verzorgen) dus we waren zeer tevreden !!

We willen snel weer gaan, en aan deze recensies te zien schijnt het avondeten ook goed te zijn.. Dit willen wij natuurlijk zelf eens gaan proberen !!!

Nogmaals bedankt voor de goede zorgen !!
    Groetjes de Pm-ers van Berend Botje

5. Weer heerlijk gegeten bij Eethuis Vrienden! Wat een gezellig restaurantje! De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend en de bediening doet er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. Een aanrader voor iedereen die in Enkhuizen op zoek is naar een leuk en lekker restaurant!

6. We hebben hier gezellig gegeten als afsluiting van een dag met de familie. Het eten was prima, de mix van voorafjes en toetjes gaf ieder van de groep de gelegenheid om naar keuze te pakken. Bedankt voor de gastvrijheid!

7. 6 x gegeten, vriendelijk, verzorgd en vers. Zowel keuken als bediening hebben veel zorg voor het eten en voor de gasten. Gewoon huislijk, je wordt als vriend ontvangen.Geen tralala maar gewoon goed. Geweldig

8. Selinde

Eethuis vrienden,

Hier hebben ze heerlijk eten, prijs /kwaliteit verhouding is super en de bediening doet flink zijn best om jou een gezellige avond te bezorgen
    ben er al vaak geweest. Soms als het druk is heb je last van het geluid, dit komt doordat het een kleine ruimte is.
    Het is absoluut een aanrader!

9. Het is hier gezellig en er is heerlijk eten! En je kan zoveel pannenkoeken eten als je wilt!!! Het eten is goedkoop, het is een geweldig restaurant!

Gr. Jorrit (9 jaar)

10. Met een flink aantal collega's gegeten, waren best luidruchtig maar hier werd totaal niet moeilijk over gedaan. Eten was prima, alles goed van smaak. Zowel het voorgerecht, de heerlijke snoekbaars, en de mix van diverse toetjes. supervriendelijke bediening die het je echt naar het zin maakt. Voor herhaling vatbaar hoor.

11. Zeer positief over eethuis Vrienden...
    Lekker eten en goede/leuke bediening !!

Ik voelde mij er "thuis" .
    Dus zal zeker vaker langs komen!!!!

12. karin ruiter

Ik ben 1 keer met mijn vriendin Angele geweest en 1 keer met mijn man Rob.
    Een derde keer laat niet lang op zich wachten, zulk heerlijk eten voor zo'n prijs, dat kan haast niet. Bijzonder vriendelijke sfeer en gezellige bediening.

Kortom voor herhaling vatbaar.
    Groetjes Karin

13. De wat krappe ruimte staat de kwaliteit van het eten niet in de weg. De bediening is huiselijk, maar voor een crème brulée moet de keuken nog maar eens het echte recept opzoeken: het enige min puntje van de avond.

14. Ben & Hélène

Hallo Gonnie en Annette.

We zijn gisteren tijdens het Enhuizer trekzakfestival bij jullie te gast geweest.

Wij willen jullie danken voor het gastvrij ontvangst met een kopje koffie en een uitgebreid en heerlijk lunch pakket. En aan het einde van de dag een uitstekende maaltijd.

Er is overal aan gedacht het gluten vrij eten was uitstekend en goed verzorgd.

Ook het eten voor de gluten junks was overheerlijk en dan het toetje zeer bijzonder.

We komen zeker een keer terug.

Hartelijke groeten Ben en Helene.

15. Op vrijdag 24 juni met zijn tweetjes heerlijk gegeten bij Vrienden. Het restaurant zat vol, maar niemand hoefde lang te wachten. Wij hadden verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en alles zag er even verzorgd en smakelijk uit. De wijn is ook erg lekker! Wat ons betreft is dit restaurant een aanradertje met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. En niet te vergeten een zeer vriendelijke bediening!

16. Joke Nanne

Woensdag 22 juni heerlijk gegeten en gedronken.

We waren met 5 vriendinnen te gast bij "Vrienden".

Wat wij een min punt vonden was dat we erg dicht bij de andere gasten zaten. We konden niet met elkaar praten. Maar schreeuwen. Kleine ruimte, teveel mensen. Jammer! Kwaliteit eten uitstekend!

17. Pauline Kespi

We hebben zaterdag 11 juni heerlijk gegeten bij Vrienden. De kinderen hadden een voorgerecht ( garnalen en gerookte vis; prima!) en een toetje en wij de zalm en forel. Precies gaar zoals het moet. Heerlijk. Porties zijn ruim, bediening vriendelijk, zaak is gezellig ( verse bloemen) en schoon. Heel betaalbaar. Absolute aanrader!

18. marja bosschert

We eten regelmatig bij De Vrienden en omdat mijn vader glutenvrij moet eten (wat altijd aardig duur is) hebben we een goed en betaalbaar eethuis gevonden. Gonnie en haar zus Annette koken glutenvrij en het is heerlijk om daar te eten. Dat ontlast mijn moeder ook weer eens van het glutenvrije koken. We zijn dan ook zeer enthousiast. Wij komen graag nog meerdere keren bij jullie eten.

19. familie de vries

Lekker eten voor relatief weinig geld!

Perfect gebakken biefstuk, keuze in vlees en vis, voor ieder wat.

Slimme zet de kinderen hun hoofdgerecht te geven halverwege het voorgerecht!

Geen poeha, prettige bediening, en geen lange wachttijden tussen de gangen door.

20. Wij hebben heel lekker bij Eethuis 'Vrienden' gegeten. Heel gevarieerd met uitstekende vegetarische schotels en gerechten met vlees. De uiterst vriendelijke bediening heeft ervoor gezorgd dat het ons aan niets heeft ontbroken.

Voor groepen tot ongeveer 32 personen bijzonder aan te bevelen!

21. Wij hebben meerdere keren heerlijk gegeten bij "Vrienden" en bovendien is de prijs zeer redelijk.

Daarom beveel ik dit restaurantje altijd graag aan bij onze gasten in onze Bed and Breakfast. Succes verzekerd! Iedere keer krijg ik weer een compliment voor de goede tip, omdat ze daar zo lekker gegeten hebben. Deze complimenten wil ik hierbij graag doorgeven aan de dames van Restaurant "Vrienden".

Vriendelijke groet,

Henny Reese.

22. Beste Frank,

Jammer dat u ons op de avond zelf niet heeft laten weten dat u over bepaalde dingen niet tevreden was. Mogelijk hadden we er dan nog iets aan kunnen doen.

Gonnie Lubbers.

Eethuis vrienden.

23. Wat een afknapper!

Na de goede recensies op deze site maar eens wezen eten daar. Eenvoudige inrichting? Het heeft meer iets weg van een vreetschuur. Dit restaurant nodigt niet uit om lekker na te tafelen.

Het voorgerecht (salade met gerookte vis) was lekker. Maar het hoofdgerecht, een varkenshaas met roomsaus, was op te hoog vuur gebakken, de saus geschift en veel te vet!

Het toetje, een creme brulee, had een veel te dikke laag suiker, helemaal verbrand, je kiezen plakten aan elkaar. Er was geen hint vanille aan te ontdekken.

Het personeel was vriendelijk, daar viel niets op af te dingen.

Normaal wil ik een restaurant wel een 2e kans gunnen, maar deze niet.

24. Heerlijk gegeten, tegen een zeer schappelijke prijs. Als vegetariër, kwam ik zeer aan mijn trekken. Vooral de gebakken camembert met sinaasappelsaus.

25. Waar ga je eten met vier vriendinnen? Bij Vrienden en dat bleek een uitstekende keus. We hebben geproefd van verschillende voor- en hoofdgerechten, vegetarisch, vlees en vis. Alles was even lekker en zag er goed verzorgd uit. Heerlijke wijntjes ook! Heel fijn: de saladebar, waar je zo vaak als je wilt kunt opscheppen. In dit jaargetijde aangevuld met verrukkelijke stoofpeertjes en appelmoes. Toetje hebben we geskipt, wel hebben we genoten van de koffie/thee met bonbons. Een aanrader voor als je informeel, betaalbaar en gezellig wilt eten!

26. Super lekker gegeten voor een vriendelijke prijs. Pannekoek met pompoen gevuld met verse spinazie en kaas. Er was nog een klein plekje over voor een "oudhollandsch" nagerecht; wentelteefjes van suikerbrood met kaneelijs en slagroom. Complimenten voor de kok! Bediening erg vriendelijk. Inrichting eenvoudig, maar gezellig (let op het bestek aan het plafond). Ik kom zeker terug.

27. Erg leuk om hier een keer te hebben gegeten.

De gebakken camembert met sinaasappelsaus was erg lekker!

Kom zeker nog een keer terug!

28. Echt goed en lekker eten voor niet zoveel geld.

29. Ik vind eethuis Vrienden ontzettend gezellig.

Iedereen is welkom en de mensen daar zijn er erg vriendelijk!

Ze hebben voor iedereen wat wils en de sfeer is daar erg gezellig en relaxed..

Het eten is heel erg lekker maar vooral ook betaalbaar!

Ik kom er zeker nog vaker en heb inmiddels al vele mensen zover gekregen om een hapje te eten bij "Vrienden" en inmiddels zijn we ook 'vrienden' met het personeel en eten we regelmatig een daghap of iets van de kaart!

Het proberen waard dacht ik zo. (vooral Grand dessert als nagerecht..)