Laatste updates in Enkhuizen

1. Klaver's profielfoto
    Klaver heeft een recensie geschreven voor Broekhuizen

Lekker gegeten en gezellig gezeten.

2. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor Broekhuizen

In dit restaurant heerst een rustige gezellige sfeer.
    Voorgaande diners waren in grotere restaurants en daar kan je elkaar soms amper verstaan. Dat is hier geen probleem.

We hebben hier heerlijk gegeten. De kaart is niet uitgebreid, maar er is naar onze mening toch voldoende keuze.

Reserveren via de website ging zeer gemakkelijk en werd snel op gereageerd. Ook werd onze voorkeurstafel netjes geregeld.

3. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Royal Siam

De wijn was goed, het eten taai. En te heet van smaak, ondanks het ontbreken van een spaanse peper op de menukaart. Portie vlees te groot, rubberen rijst, bediening & service is ok, maar dat was in de Drie Haringhe ook altijd goed.

4. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Restaurant Markerwaard

19.00 Zaterdag geen mosselen. Denk te veel werk? Mayo en groente in een soort kartonnen bakje patat was lauw! Personeel komt alleen vragen wel drie keer van is het u naar wens.

5. grietje's profielfoto
    grietje heeft een recensie geschreven voor Dikke Mik

Jammer dat zo een gezellig eetcafe zo een fantasieloze menu heeft. Echt een passanten maal 1× nooit meer. Prijs\kwaliteit.
    Is beetje hoge kant vlees patat en sla uit een zakje. Het was heel irritant dat het glas nog niet leeg was of de bediening vroeg of je wel wat wilde drinken.

6. Stef Maas's profielfoto
    Stef Maas heeft een recensie geschreven voor Pizzeria da Renato

Stef Maas

Fantastische pizzeria. Goed eten zoals het hoort. Open keuken met een prachtige chef die graag een praatje komt maken.

7. laan j.j.'s profielfoto
    laan j.j. heeft een recensie geschreven voor Broekhuizen

laan j.j.

Broekhuizen in Enkhuizen is bekend bij ons, wij komen daar dan ook af en toe. Onze ervaring is altijd goed bij Broekhuizen en willen dit restaurant dan ook van harte aanbevelen.

8. Van Duin's profielfoto
    Van Duin heeft een recensie geschreven voor De Mastenbar

Als smiddags om 14.00 Uur alle tafels en stoelen buiten op terras met mooi weer nog onder de spinnen webben zitten, weet ik niet waar ik kan gaan zitten. Advies smorgens bij opening even een rondje met doek/stoffer. Aanmerking gemaakt, antwoord ja vandaag is de baas er niet😖😖

9. Michel's profielfoto
    Michel heeft een recensie geschreven voor India Roti Room

Heerlijk gegeten.. werd netjes bezorgd op de camping. Prijs kwaliteit is prima dus complimenten. Sfeer weten we niet dus de kerk in het midden wat betreft score. Nogmaals hartelijk dank voor de service.

10. F.Schabracq's profielfoto
    F.Schabracq heeft een recensie geschreven voor Broekhuizen

F.Schabracq

Eén klein schaaltje aangemaakte sla voor vier personen is wel een beetje karig en de hoeveelheid patat en gebakken aardappelen was ook niet veel. Vroeger kreeg je bij Broekhuizen meerdere soorten groenten op een schaal. Bovendien duurde het vrij lang voor dat het eten na de soep werd opgediend.

11. Teleurstellend bezoek aan een ooit zo fijn restaurant's profielfoto
    Teleurstellend bezoek aan een ooit zo fijn restaurant heeft een recensie geschreven voor Herberg De Compagnie

Teleurstellend bezoek aan een ooit zo fijn restaurant

Inmiddels komen wij al meer dan 5 jaar bij de Compagnie, van +-15× per jaar hier uiteten is inmiddels gedaald naar 1 a 2× per jaar. Dit om de eenvoudige reden dat dit restaurant in kwaliteit sneller daalt dan een zwart piste. Waar je eerst een tamelijk interessante kaart kreeg waar geen pijn en moeite was bespaard aan de opmaak en variërende gerechten die overigens stuk voor stuk goed smaakte, krijg je nu een kansloos A4'tje met zeer beperkte keuze.

Afijn, na driekwart jaar besloten het toch maar weer eens te proberen. Wij hoopte toch stiekem op verbetering… helaas niets was minder waar.

Net als de laatste keren moet je bijzonder lang wachten op het personeel. Of het nou is met de kaart, drankjes, je bestelling, de rekening, alles duurt LANG. Je moet om alles vragen, bediening loopt als een stel ongeleide projectielen in de rondte. Totaal geen sturing.

Na lang wachten kregen wij dan eindelijk de kaart. Wat een karige kaart waar je echt niets mee kan. (Mocht je vegetarisch willen eten, succes) ze zijn volgens mij fan van hamburgers want naast een hotdog en saté had je niet veel andere keuze. Aangezien ons hart ook niet sneller ging kloppen van de voorgerechten zijn wij uiteindelijk maar voor de burger gegaan. Angus burger en een burger Pulled chicken.

Man Man Man… wat zijn de burgers achteruit gegaan. Waar je in het verleden een "Hamburger van de Compagnie" had waar je graag voor terug kwam, krijg je nu iets voorgeschoteld wat er niet eens op lijkt.
    Wat opvalt is dat de burgers en overige gerechten duurder zijn geworden maar de porties kleiner zijn en van de kwaliteit weinig over is gebleven.

De Burger Pulled Chicken. Een duidelijk vooraf voorbereid fijngemalen stukje kip waar duidelijk geen enkel structuur van "pulled" in terug te vinden was. De burger werd lauw geserveerd en smaakte flauw. Jammer.

De Angus Burger. In kwantiteit beduidend minder dan zijn voorganger. Tja, wat moet je ervan zeggen. Het is een burger allesomvattend… vlees was oké, burger overal flauw en simpel. Het feit is gewoon dat je betere, sorry veeel betere burgers eet voor minder of het zelfde bedrag.

Side dishes:
    Wij kregen ieder een karig bakje mayonaise en ketjup waar je zuinig mee om moest gaan. (Pikante sausje van vroeger is verdwenen)

patat met schil, wij waren altijd wel fan van de patat van de Compagnie, ook omdat deze altijd lekker gekruid waren. Nou ik denk dat ik vandaag de halve dode zee heb gegeten. Waar ze te weinig mayonaise hadden, hadden ze blijkbaar voldoende zout op voorraad. Niet te doen! Maar toch wel knap dat je zoiets als patat kan verpesten. Chapeau!

Last but not least terug van weg geweest een salade! Nou dit hadden ze misschien gewoon weg moeten laten. Dit is salade uit een zakje met wat dressing erover. Kansloos.

Wat ons echt opgevallen is, is dat er veel producten niet vers bereid worden. Dit is echt te zien en te proeven. De guacamole bijvoorbeeld, dit is exact de zelfde chemische troep die ze in de bakjes bij de AH hebben liggen. Het is een afgang en zo zonde van een restaurant waar wij in het begin zo graag kwamen. Je kwam er echt voor goede burgers, Kip piri piri, vis en heerlijke spare-ribs. Niets meer van dat.

Wat wel fijn is dat er een ruim assortiment is aan biertjes op de tap en kaart. Weliswaar ook daarvan veel niet op voorraad. En ik trek dan ook op dit punt mijn conclusie. De eigenaar is toevallig ook de eigenaar van de nieuwe brouwerij "De werf" die inmiddels een jaar open is. Je kan heel duidelijk merken dat met de aanloop van de opening van de brouwerij en heden alle aandacht daar op gevestigd is. De Compagnie is helaas uit het oog verloren. En dat is echt HEEL jammer. Wij zullen komend jaar hier niet meer komen en hopen dat de eigenaar dit leest en voor beterschap gaat zorgen.

Wil meegeven dat dit verhaal niet op zichzelf staat maar dit ons beeld is van de laatste 3 a 4 bezoeken.

12. l.duijnhouwer's profielfoto
    l.duijnhouwer heeft een recensie geschreven voor Die Drie Haringhe

l.duijnhouwer

Wij hebben heerlijk gegeten en ook de vegetarische gerechten waren goed. Fijne sfeer en bediening. Prima avond gehad

13. Carina's profielfoto
    Carina heeft een recensie geschreven voor Het Amsterdamse Huis

Erg jammer dat op deze prachtige locatie alleen maar algemene (veelal gefrituurde) happen worden geserveerd. Een gemiste kans voor het museum! Het thema was dit jaar voedsel fris en vers. Het lijkt mij dat er rond de Zuiderzee heel veel authentieke gezonde gerechten te vinden zijn die het beter zouden doen in deze ambiance, erg jammer!

2,1
  14. DutchZlnd's profielfoto
    DutchZlnd heeft een recensie geschreven voor Herberg De Compagnie

Sowieeso als je van bier houdt, dan is dit DE plek.
    Sate niks mis mee.
    De uit zijn krachten gegroeide hot dog… nee niet echt een diner hap. Maaar zelf gekozen!
    Toch bij deze dog volgende keer de coleslaw niet meer los op het plankje storten!
    Doe t in een bakje.

15. DutchZlnd's profielfoto
    DutchZlnd heeft een recensie geschreven voor Bella Vita

Als vita s"snel" berekent, dan klopt dat wel, het broodplankje was nog niet weggewerkt (en wij zijn geen langzame eters) of de spaghetti carbonara (1 x groot, 1 x klein) stond al voor onze neus…
    Helaas het leek wel carbonara soep… veeeel te dunne saus.
    Klacht was al eerder van een andere gast bekend, maar blijkbaar had de kok even weer een black out.
    Maar snel een bakkie koffie en wegwezen.
    O ja, smaak was niet verkeerd en de bediening was vriendelijk. Die scoren dan ook puntjes.

16. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Billy Bakery's Pannenkoekenhuis

Heerlijke pannenkoeken, snelle en vriendelijke bediening.

17. A & B's profielfoto
    A & B heeft een recensie geschreven voor Bella Vita

Wij komen hier al jaren tijdens het vaarseizoen met veel plezier een ruimbelegde en heerlijke pizza eten. Personeel ontzettend vriendelijk. Echte aanrader!

18. Rosa's profielfoto
    Rosa heeft een recensie geschreven voor De Mastenbar

Enorm slechte ervaring.
    Serveerster wist om te beginnen al niet of er wit of bruin brood geserveerd werd, zeer onverschillige houding!
    De waterige tonijnsalade van de groothandel niet goed en de bisque soep leek wel een bakje zout water met vissmaak aroma, heel vies.
    Slechte prijs/kwaliteit verhouding.
    Al eerder gelezen, fantastische mooie plek. Maar ga er niet eten, slechts wat drinken met eventueel een borrelhapje. Daar kunnen ze niet al teveel aan verpesten!

19. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Broekhuizen

Jammer dat het wel heel erg rustig was. Verder heerlijk gegeten en gedronken.

20. Chantal Woltman's profielfoto
    Chantal Woltman heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Snackbar Enkhuizen

Bijna 2 uur gewacht, daarna verkeerde bestelling en koud. Opgebakken aardappels zijn gefrituurd. Ik heb zelden zooo slecht gegeten en dat voor 40 euro. Nee dat wordt hem echt nooit meer. Leuk dat onze volgende bestelling gratis is, maar na 3 keer is het toch echt einde verhaal.

21. Sandra Oud's profielfoto
    Sandra Oud heeft een recensie geschreven voor Bella Vita

Sandra Oud

Vanavond hadden mijn vriend en ik eten besteld. Een pizza calzone en zalmfilet met salade en friet. De pizza was zwart geblakerd en de saus zag eruit of het meerdere keren opgewarmd was. De zalmfilet was lauw, de friet was koud en slap. De salade was te grof, hele bladen sla. Dit is niet de eerste keer dat we eten bestellen, maar de kwaliteit is erg achteruit gegaan. Prijs kwaliteit verhouding is slecht. Laatste keer dat we hier besteld hebben.

22. jack's profielfoto
    jack heeft een recensie geschreven voor De Mastenbar

Wat een enorme afknapper zeg. Blijkbaar is de locatie genoeg voor mensen maar het eten en bediening, beetje bitchy, is echt locatie onwaardig. Dan maar gewoon in de stad, maar wel warm, goed en gezellig.

23. S's profielfoto
    S heeft een recensie geschreven voor India Roti Room

Echt traag en slechte service. Voedselkwaliteit was ook middelmatig.

24. C Scholten's profielfoto
    C Scholten heeft een recensie geschreven voor Sphinx
    Snackbar Enkhuizen

C Scholten

Om 18.15 eten besteld. Om 20.00 uur gebeld waar het bleef. Om 20.20 bezorgd. Koud en niet compleet. Na een telefonische klacht kregen we de rest vd bestelling (na 30 minuten) en warm vlees (in aluminiumfolie). Moesten dus vd eerder geleverde koude bestelling het koude vlees uit de (inmiddels van vet doordrenkte) broodjes schrapen en het warme erin doen! Salades waren ook niet lekker. Kortom: Eens maar nooit meer! Zonde van je geld en tijd!

25. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor Enkhuizer Friethuys

Helaas te veel schillen aan de friet.
    Ziet er niet aantrekkelijk uit om te eten.
    En de rundvlees kroket zeer matig.
    Ik vind het helaas erg achteruit gegaan met vorig jaar.
    Bediening is redelijk, soms te lang moeten wachten.
    Personeel wel heel vriendelijk en netjes.

26. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Eighteen

Marijke

Zeer teleurstellend!
    Toen ik op 21 juli wilde reserveren voor een lunch met WF deals, bleek dat de voucher geldig was t/m 20 juli. Ik meldde dat, de dame aan de telefoon was vriendelijk, maar moest overleggen met de bazin.
    Die liet op de achtergrond in niet mis te verstane bewoordingen weten dat er beslist geen gebruik meer gemaakt kon worden van de deal. Ik vroeg of ik mevrouw zelf even kon spreken om samen een oplossing te zoeken, met bv van beide kanten een tegemoetkoming, maar mevrouw wenste niet aan de telefoon te komen.
    Een hele botte, klant-onvriendelijke manier van doen, temeer daar het om een lunch ging die al betaald was!

27. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Alanya

Vandaag voor eerst piza’s besteld bij Alanya Enkhuizen. Snel bezord en lekker warm en van smaak ondanks afstand van aantal km. Goede pizza’s..
    Over sfeer kan ik niets zeggen omdat ik besteld heb.

Top.

28. edward langing's profielfoto
    edward langing heeft een recensie geschreven voor De Mastenbar

edward langing

Uitzicht 10 eten 1.
    Op het terras heb je een prachtig uitzicht op het water.
    Maar wat op deze plek gelijk zorgt voor een afknapper is het eten!

29. Bill Bakker's profielfoto
    Bill Bakker heeft gereageerd op een recensie van Billy Bakery's Pannenkoekenhuis
    Bill Bakker
    Van restaurant

Hey fam Blok,

super bedankt voor jullie leuke recensie:)

mvg,

Team Billy Bakery's