Hier zie je hoe de meningen over de De Musketiers verdeeld zijn.

1. fam.van laere

Gaan eten met ons gezin en er werd heel leuk gedaan tegen onze kinderen. Ook onze speciale wensen i.v.m. een allergie waren geen probleem. Heel vriendelijk personeel, en lekker eten. Niets speciaal maar prijs/kwaliteit zijn zeker evenredig. Interieur kan wel eens opgefrist worden.

Wij zouden zeker nog terug gaan!

2. Zaterdagavond 6 -8 2016 gegeten voorgerecht meloen met ham, meloen was te rijp. Met mijn schoondochter hadden wij biefstuk, goed gebakken zat geen smaak aan de varkenshaas en kipfilet proefde je alleen maar peper. De spareribs waren erg droog, alle botjes waren zwart.

Wij hebben een klacht ingediend, de baas was ziek, maar er was wel dezelfde kok die wij er zagen.

Wij gingen hier vaker heen om te eten, maar nu zijn wij er klaar mee.

3. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en de hoeveelheid is meer dan genoeg.

4. Gertie simons

Gisteravond heerlijk gegeten met m'n collega's, alles was tot in de puntjes geregeld, een aanrader voor iedereen, grote klasse, ga zo door.

5. Theo & Susan

Heerlijke spareribs! Echt een aanrader! Vriendelijk en gastvrij personeel! Wij komen zeker terug!

6. Anneke Bongaarts

Gisteren waren mijn man en ik 30 jaar getrouwd en zijn we bij de Drie Musketiers wezen eten met ons gezin.
    Tijdens het reserveren aan de telefoon klonk de eigenaar al heel gastvrij en eenmaal aan tafel werd ik opeens overrompelt met een prachtig boeket bloemen. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Het eten is er heerlijk en ziet er mooi verzorgd uit. De bediening is top en de eigenaar wist ook nog tijd vrij te maken voor een praatje. Hierdoor voel je je super welkom en op je gemak. Dit hebben we wel eens anders meegemaakt. Kortom zoek je een heerlijk en goed betaalbaar en gastvrij restaurant dan kan ik dit restaurant zeer aanbevelen!

7. Genoten van heerlijk malse spareribs naturel en een prima maandmenu met een prima bereide Duitse biefstuk en heerlijke patatjes. Voor ons is dit restaurant wat betreft sfeer, service en prijs/kwaliteit verhouding dan ook zeker een aanrader. We komen daarom ook graag nog een keer terug.

8. Antoon Visch

Hier kun je heel goed eten tegen een redelijke prijs, en de sfeer is er heel goed! De bediening is zeer vriendelijk en heel attent en in overleg is alles mogelijk. Al met al een hele leuke avond gehad.

Hier kom je zeker terug, dus voor herhaling vatbaar!!

9. fam. Noort

Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs.

10. Fam. Bourgonje

Heerlijk gegeten, voor de derde maal geweest. Wij zijn allemaal echte vleeseters en zijn dus niks te kort gekomen. De schalen kregen wij echt niet leeg. Dus hou je van vlees (overigens de groenten, aardappeltjes, spekjes, frietjes enz. waren ook heel lekker), wil je een goede en vriendelijke bediening ga dan naar Emst. Bedankt voor jullie geweldige inzet om onze speciale verzoekjes te regelen.

11. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening. Je kan hier goed eten als je een vlees liefhebber bent. Enige min puntje... een plakje brood met kruidenboter en aioli... nou dit was 1 mini pistolet zo eentje van 6 in een verpakking uit de supermarkt... maar wel voor 3.50, dat vind ik echt triest..

12. van Dijk

Met een heerlijk diner vierde onze familie de verjaardag van een van ons. Het eten was goed, geen culinaire hoogstandjes maar heel smakelijk. Er was veel persoonlijke aandacht van het personeel, we voelden ons zeer welkom. Ook voor het hondje werd prima gezorgd.

13. Familievan Aafst

Afgelopen zaterdag de verjaardag van ons moeder geviert met een heerlijk warm en koud buffet wij willen jullie bedanken voor de goede service en de gastvrijheid.

15. Fam Kuiper

Op de schnitzelavond uiteraard schnitzel gegeten. Een lekker groot stukje vlees met veel lekkers erbij. Vriendelijk personeel dat tijd heeft om gezellig een praatje te maken. Komen binnenkort weer langs met familie.

Eén vorige recensie
  16. Maandag avond; rustig, logisch. Door de recensies wezen eten bij De Drie Musketiers. Het is ons erg tegengevallen.

Het vlees dreef in het vet, na dit aangegeven te hebben, kwam er een excuus dat het gefrituutd was, beter voor het paneermeel. Onzin.

Volle pond moeten betalen nadat we drie kwart hebben laten liggen. Heel erg jammer dat we hier niet meer terug komen, het is zo lekker dichtbij.

17. fam.Elgersma, Damwoude

Alles op zijn fries, poer best, heel goed. We komen heel graag bij jullie eten in onze vakantie op de Helfterkamp in Vaassen van 1 juni tot in juli. En velen van de camping met ons. Zo vriendelijk en gemoedelijk, ga zo door. Hartelijke groeten uit Friesland.

18. Gerard en Marjan

Vandaag voor het eerst bij de drie musketiers geweest om een hapje te eten met familie. Het eten was echt voortreffelijk! De bediening was ook goed en erg vriendelijk. We komen hier vast nog wel eens terug.

19. Op terugweg vakantie op 26 juni gezocht naar restaurant niet te ver van de autoweg.. Doelbewust richting Epe gegaan met de gedachte dat daar wel een goede eetgelegenheid zou zijn.
    Kwamen op weg daar naar toe in Emst voorbij De drie Musketiers. Prima service. Wij hadden twee hondjes bij ons. Hiervoor was direct aandacht, water en koekjes voor hen. Gezellig een poosje op terras gezeten. Eigenaar kwam onmiddelijik de parasol opzetten. Prima personeel, snelle service. De eigenaar had best tijd voor een praatje.
    Verhouding prijs/kwaliteit is meer dan voortreffelijk.
    Een aanrader. Wij komen zeker terug.

20. Andries &Jannie

Vanavond heerlijk gegeten zoals iedere keer weer. Fijne prijs, goede kwaliteit, gewoon goed. Graag tot een volgende keer.

De nieuwste recensie
  21. Dorien van Essen

Super lekker gegeten en veel voor dat geld, echt niet normaal. En prima service en snelle service, maar toch lekker tijd voor de klant en even praatje maken, erg leuk.
    Voor herhaling vatbaar, een aanrader dus.

22. P.Kuurstra

We hebben heerlijk gegeten gisteren voor een mooie prijs, de bediening was heel vriendelijk en ook was het leuk dat de eigenaar even gezellig een praatje met ons kwam maken. Al met al een mooie avond.

23. Heerlijk gegeten. Schnitzel met champignonroomsaus. Echt een aanrader, grote porties. We werden ook vriendelijk ontvangen. Gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker vaker eten.

24. Heerlijk gegeten, biefstuk was lekker mals. Grote porties, vriendelijke bediening, kortom: top! Valentijnschotel was ook erg royaal. Wij komen hier zeker terug.

25. Jody & Wendy

Zeer lekker gegeten, zeer vriendelijk ontvangen, een 10 voor prijs kwaliteit is zelfs nog iets te laag. Zeker een aanrader voor iedereen.

26. We kwamen hier via google terecht. Hond mocht gerust mee er heerst hier een gemoedelijke sfeer. En zowel gastheer als gastvrouw zijn voor een persoonlijke benadering en namen de tijd voor een persoonlijk gesprek zonder opdringerig te zijn. Absolute aanrader wij komen er ieder geval weer. Het eten (boerenschnitzel en soep) was uitstekend!

27. Christiaan

Super leuk restaurant. Eten is van zeer goede kwaliteit. Kom hier gemiddeld 6 keer per jaar. Verse producten en zeer behulpzaam personeel. Ga zo door. Spare ribs een echte aanrader !

28. Dolmans

Lekker gegeten, perfecte entrecote, heerlijke sate verse producten. Zeer aardig personeel, geen moeite was te veel. Kleinere coupes ijs voor de kinderen, geen probleem! De porties zijn ruim voldoende het is gewoon en eenvoudig zonder poespas.

29. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten en het was top! Echt heerlijk! Het varkenshaasje was zo heerlijk mals! Alles was goed warm en de groentes en frietjes/aardappels waren super lekker! Wij blijven terug komen!

30. Tom Roffel

We hebben hier op 16 december gegeten en we vonden het allemaal super. Het eten was zeer goed en zeker niet koud, hard of doorweekt. De bediening was ook aardig en behulpzaam. We komen hier zeker nog een keer.

31. Willem Proper

Ik heb zondag 27-11-2011 gegeten bij de Drie Musketiers, ik vond het erg slecht. De eigenaar wist volgens mij niet wat hij aan het doen was! Kwam een paar keer vragen wat er besteld was, als voorgerecht garnalen cocktail, was redelijk, het hoofd gerecht drie soorten vis, toen ik deze kreeg waren deze ijskoud. Na mijn klacht kreeg ik nieuwe vis, loeiheet maar net een spons, als je er op drukte spoot het water en vet eruit, verschrikkelijk. Na veel excuses van de eigenaar mocht ik opnieuw bestellen maar mijn eetlust was over. De groentes en harde aardappels waren ook niet lekker. Al met al slecht, ik kom er niet weer.

1,1
  32. Doortje Pannenkoek

Perfecte prijs kwaliteit verhouding. Familie bedrijf, aardige mensen. Beetje ouderwetse uitstraling maar past bij de sfeer. Het vlees is van goede kwaliteit!

33. Vanavond gezellig en goed gegeten bij De Drie Musketiers.

Het eten en de sfeer is goed voor een eetcafé / bistro.

Goede bediening.

Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon eenvoudig en goed!

Daarnaast een goede prijs.

Gaan er zeker nog eens weer heen!

34. We hebben bij de drie Musketiers in de vakantie gegeten. Nu ik kan zeggen we hebben genoten van het heerlijk eten wat daar opgediend word.

De Spareribs is echt een aanrader. De boeren schnitzel was heerlijk.

Verder bij alle gerechten lekkere groente en aardappels. En als klap op de vuurpijl een hele goede irish coffee gedronken.

We komen zeker een keer terug.

35. Vorige week hebben we voor de tweede keer bij ze gegeten, zalig! Het eten is van goede kwaliteit, je krijgt voldoende en anders kun je bijvragen. Het vlees komt van een goede slager en dat proef je! De mixed grill is een echte aanrader! Lekker gekruid en heel mals! De prijs/ kwaliteit verhouding is prima!

Je krijgt er diverse warme groentes en een frisse salade bij. Je kunt kiezen uit gebakken aardappeltjes of frietjes (van die lekkere dikke Vlaamse frieten).

De bediening is zeer vriendelijk, komt een praatje maken en houdt in de gaten of je genoeg hebt.

Ze zijn erg gul met het schenken van de wijn; heerlijk! Waar krijg je dat nog?

Kortom: wij zijn erg tevreden en komen zeker terug!

36. Na de jaarlijkse fietstocht met de tennisvriendinnen hebben we heerlijk gegeten bij De Drie Musketiers.

Er is zowel van de vlees als de visgerechten genoten. En dat alles voor een prima prijs!

37. Vanavond met een grote groep bij de 3 Musketiers gegeten. De bediening was erg chaotisch, wisten niet precies waar ze mee bezig waren. ( voor mijn gevoel, niet geschoold personeel)

Er werden nieuwe gasten weggestuurd terwijl het restaurant niet eens vol zat. ( wij en nog een paar tafels) .

De voorgerechten lieten een beetje te wensen over. Hoofdgerecht waren op zich goedm alleen weinig patat en aardappels. ( moesten steeds bijvragen..) Kregen 1 klein bakje mayonaise, voor heel veel mensen.
    Toetje hebben we maar niet meer genomen.

Wij vonden het erg jammer. Tip voor de eigenaar; voor een pas geopende zaak had ik iets meer temperament en kwaliteit verwacht.

Vorige pagina