Hier zie je hoe de meningen over de De Musketiers verdeeld zijn.

1. Dolmans

Lekker gegeten, perfecte entrecote, heerlijke sate verse producten. Zeer aardig personeel, geen moeite was te veel. Kleinere coupes ijs voor de kinderen, geen probleem! De porties zijn ruim voldoende het is gewoon en eenvoudig zonder poespas.

2. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten en het was top! Echt heerlijk! Het varkenshaasje was zo heerlijk mals! Alles was goed warm en de groentes en frietjes/aardappels waren super lekker! Wij blijven terug komen!

3. Tom Roffel

We hebben hier op 16 december gegeten en we vonden het allemaal super. Het eten was zeer goed en zeker niet koud, hard of doorweekt. De bediening was ook aardig en behulpzaam. We komen hier zeker nog een keer.

4. Willem Proper

Ik heb zondag 27-11-2011 gegeten bij de Drie Musketiers, ik vond het erg slecht. De eigenaar wist volgens mij niet wat hij aan het doen was! Kwam een paar keer vragen wat er besteld was, als voorgerecht garnalen cocktail, was redelijk, het hoofd gerecht drie soorten vis, toen ik deze kreeg waren deze ijskoud. Na mijn klacht kreeg ik nieuwe vis, loeiheet maar net een spons, als je er op drukte spoot het water en vet eruit, verschrikkelijk. Na veel excuses van de eigenaar mocht ik opnieuw bestellen maar mijn eetlust was over. De groentes en harde aardappels waren ook niet lekker. Al met al slecht, ik kom er niet weer.

1,1
  5. Doortje Pannenkoek

Perfecte prijs kwaliteit verhouding. Familie bedrijf, aardige mensen. Beetje ouderwetse uitstraling maar past bij de sfeer. Het vlees is van goede kwaliteit!

6. Vanavond gezellig en goed gegeten bij De Drie Musketiers.

Het eten en de sfeer is goed voor een eetcafé / bistro.

Goede bediening.

Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon eenvoudig en goed!

Daarnaast een goede prijs.

Gaan er zeker nog eens weer heen!

7. We hebben bij de drie Musketiers in de vakantie gegeten. Nu ik kan zeggen we hebben genoten van het heerlijk eten wat daar opgediend word.

De Spareribs is echt een aanrader. De boeren schnitzel was heerlijk.

Verder bij alle gerechten lekkere groente en aardappels. En als klap op de vuurpijl een hele goede irish coffee gedronken.

We komen zeker een keer terug.

8. Vorige week hebben we voor de tweede keer bij ze gegeten, zalig! Het eten is van goede kwaliteit, je krijgt voldoende en anders kun je bijvragen. Het vlees komt van een goede slager en dat proef je! De mixed grill is een echte aanrader! Lekker gekruid en heel mals! De prijs/ kwaliteit verhouding is prima!

Je krijgt er diverse warme groentes en een frisse salade bij. Je kunt kiezen uit gebakken aardappeltjes of frietjes (van die lekkere dikke Vlaamse frieten).

De bediening is zeer vriendelijk, komt een praatje maken en houdt in de gaten of je genoeg hebt.

Ze zijn erg gul met het schenken van de wijn; heerlijk! Waar krijg je dat nog?

Kortom: wij zijn erg tevreden en komen zeker terug!

9. Na de jaarlijkse fietstocht met de tennisvriendinnen hebben we heerlijk gegeten bij De Drie Musketiers.

Er is zowel van de vlees als de visgerechten genoten. En dat alles voor een prima prijs!

10. Vanavond met een grote groep bij de 3 Musketiers gegeten. De bediening was erg chaotisch, wisten niet precies waar ze mee bezig waren. ( voor mijn gevoel, niet geschoold personeel)

Er werden nieuwe gasten weggestuurd terwijl het restaurant niet eens vol zat. ( wij en nog een paar tafels) .

De voorgerechten lieten een beetje te wensen over. Hoofdgerecht waren op zich goedm alleen weinig patat en aardappels. ( moesten steeds bijvragen..) Kregen 1 klein bakje mayonaise, voor heel veel mensen.
    Toetje hebben we maar niet meer genomen.

Wij vonden het erg jammer. Tip voor de eigenaar; voor een pas geopende zaak had ik iets meer temperament en kwaliteit verwacht.

Vorige pagina