Voldoende gratis parkeerplaatsen.

1419220280 77
1662199291 80
1671918452 80

1. Fam. Verweg-Kramer

Gisteravond (zaterdag) twee maaltijden Kip piri piri en twee mosterdsoep gehaald. Na 6 km met de auto thuis genuttigd. De soep was nog te heet om direkt te nuttigen. Smaakte overigens heerlijk! De piri piri smaakte ook prima. Knapperige salade, apart verpakt. En toetje toe. Is voor herhaling vatbaar. Bedankt Mendy en Hayo voor deze service. Toch lekker gegeten ondanks Corona dreigingen.

2. De Boer/ Duursma

Vandaag hebben wij een heerlijk diner aan huis bezorgd gehad. Het was super geregeld tevens werd er goed omgegaan met het Corona protocol!!

Aanbeveling 👍

3. A.L. van Wijk

Heerlijk gegeten prettige sfeer, goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

4. Lekker eten. Goeie service.

5. Fam van den Berg

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Geen haastig gedoe. Kortom: 👍👍👍👍

6. els de groot

Gezellig en niet duur restaurant.

7. N.Zuidema

Het was lekker eten. Kregen wel een dessert aangeboden i.p.v. De menukaart te zien. Miscommunicatie. Vriendelijke bediening.

8. Gezellige huiselijke sfeer, goede bediening, zeer vriendelijk personeel. Eten was goed en lekker
    Een aanrader.😋

9. Alex de Vries

10. Zeer goed lekker gegeten!
    Voor herhaling vatbaar 👌

11. Jeanet lomulder

Lekker gegeten, goede service, aardige mensen en heel betaalbaar… TOP!

12. Het was voor ons (mijn vrouw en ik) de eerste keer dat we daar kwamen eten, maar het is wel zeker niet de laatste keer. Zeer vriendelijk personeel en het eten is prima en voldoende in 1 woord KLASSE.

13. Vanavond heerlijk gegeten , geweldige service met vriendelijk personeel. Het eten was voortreffelijk en snel bereid.

14. Heerlijk gegeten met mijn vrouw en dochter.
    Goed betaalbaar.
    Goeie service.
    Top dus.

15. Hans Katoen

Kom er niet weer echt waardeloos Ik had een taaie schnitzel. Met championnen saus die champion was nog rauw. Heb er wat van gezegd. Zeiden ze dat ik maar geen champions had moeten nemen. Mijn vrouw had ook een taaie scnitzel en toetje was ijs kun je net zo goed een raketje nemen.

2,3
  16. Gezellige sfeer, goede service en heerlijk geluncht! Dat deze kwaliteit nog mogelijk is voor zo'n leuke kleine prijs vind ik fantastisch. Zeker een aanrader!

17. Gisteren gegeten. Zeer vlotte bediening en lekker eten. Echt een aanrader dus!

18. Vanavond gegeten met 2 personen. Hadden al eens eerder daar gegeten en was toen erg vet etc. Helaas was het vanavond ook weer erg vet en heb dat ook aan de serveerster gemeld. Gezien de plateservice vonden wij het absoluut te duur voor hetgeen werd geserveerd. Jammer! Er werd door de serveerster gevraagd wilt u soep of stokbrood. Wij kozen voor stokbrood, doch dat was er niet meer vanwege een grote bestelling. We hadden uiteindelijk een kopje tomatencremesoep. € 4,25 ??
    Helaas zullen we dit niet meer herhalen, althans niet voor de plateservice. Het restaurant zelf is gezellig ingericht en in de zomer kan je er lekker buitenzitten.De bediening was erg vriendelijk.

19. Goede service en we komen zeker weer een keer

20. Warrie Dokter

Weer lekker gegeten met mijn vrouwtje Gezellige sfeer en lekker eten

21. Roel Bos

Al jaren kom ik regelmatig bij Your Place. De plateservice van € 9.50 vind ik geweldig. Altijd een heerlijke en gezonde maaltijd incl. toetje of een kopje koffie, cappuccino of thee. Drink ik daar dan nog een wijntje of biertje bij, dan ga ik voor € 12,= verzadigd en tevreden huiswaarts.

Een plezierig familiebedrijf met vriendelijke medewerkers die op een no-nonsense formule goed voor hun klanten zorgen.

22. Angelique

Gisteren lekker met vrienden gegeten, druk maar toch gezellig en een vlotte bediening. Goede kwaliteit en betaalbaar. Komen zeker terug.

23. Ik heb samen met mijn vriendin heerlijk gegeten en we komen vast en zeker een keer weer.

24. Heerlijk gegeten, leuke bediening en we komen vast en zeker een keer weer.

25. Ik kan alleen maar zeggen dat het een mooie restaurant is. Verder was alles niet goed. We moesten heel lang wachten op ons eten. Toen het er eindelijk was is alles koud , de patat was nog rauw en het was echt weinig. 1 van ons kreeg pas haar eten bijna 15 minuten nadat wij het hebben gekregen. En we moesten er ook nog veel voor betalen .

1,8
  26. Heerlijk gegeten bij yourplace!
    Prima kwaliteit eten en gezellige bediening!
    Voor de prijs hoef je het niet te laten...TOP!

27. Bediening was top. Een aardige dame, die goed wist waar ze het over had. Eten was goed en voldoende. Maar ik kom zeker nog een keertje terug!

28. Peter vd Lind

29. Rudy Brinkman

Vandaag met een groep van zeven mensen gegeten bij Your Place. We hadden vooraf gereserveerd. Tafel stond klaar. De bediening was erg vriendelijk, het eten was prima. We namen bijna allemaal iets anders en ze waren heel flexibel daarin.
    Ik kan dit restaurant zeker aanraden. De prijs/kwaliteit verhouding is heel goed te noemen en nogmaals een prima, ontspannen en gezellige sfeer.

30. M.aboukhatwa

Gisteren heerlijk gegeten op het terras met vrienden. Lekker eten voor weinig geld wat wil men nog meer. Zeker een aanrader.

31. Bediening sjofeltjes. Gastheer sjofeltjes. Wijnglazen zijn van te dik glas, drinkt daardoor niet lekker. Tafel wordt niet leeggehaald na het eten. Vlees is niet goed op temperatuur.

32. Gereserveerd voor vier personen op donderdagavond. Er heerste een gezellige drukte in het restaurant. Hierdoor liepen de wachttijden wel heel erg hoog op: bijna een uur! Dit werd wel zeer service gericht opgelost met excuses en een drankje van het huis voor iedereen. De griekse grilschotel, zeer goed maar niet echt op en top grieks. Ruim voldoende voor 2 personen. De vegetarische gehaktballen zeer lekker! De schnitsel met champignons en spekjes ook ruim voldoende en lekker. IJscoupes ok, het sorbetijs is wel geen sorbetijs maar zwaar roomijs met fruit uit blik. Dat was een beetje een tegenvaller. De driegangenmenu's hadden een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding!

33. gerda

34. Altijd goed eten en drinken, goed personeel en prima sfeer.

35. Het smaakte heel erg goed, service was ook goed. We werden snel en vriendelijk geholpen, echt een aanrader.

36. Zijn voor het eerst bij jullie op bezoek geweest, maar was zeer geslaagd. Mijn zoon wilde graag een pizza of pannenkoek en wij wat anders en bij jullie heb je voor ieder wat wils.

Vast en zeker tot de volgende keer!!

Kathy

37. Na aanleiding van het hoge cijfer op eet.nu en goede reviews zijn wij hier gaan eten.

Viel ons erg tegen. Als je binnenloopt komt de frituurlucht je al tegemoet.

Wij hadden een gewoon hoofdgerecht genomen. Schnitzel, maar deze was zo klein dat het wel een plate service schnitzel leek. Mensen die een 9.95 euro menu hadden kregen in verhouding veel meer.

Bij het afrekenen gevraagd of de schnitzels altijd zo klein zijn kreeg ik als antwoord dat dit lag aan de levering. De ene keer waren ze groot en de andere keer klein. Kon wel 47 euro aftikken voor 1 voorgerecht, 2 kleine schnitzels en twee toetjes en 3 consumpties. Er waren veel oudere mensen daar aan het eten. Voor hen zullen de porties wel groot genoeg zijn geweest.

Had net zo goed bij een friet tent kunnen eten. Ik was voordeliger uit geweest en had meer gehad.

2,2
  38. Heerlijk gegeten. Goede service, netjes en gezellig.

39. Mark Gossen

Weer heerlijk gegeten, goed restaurant voor een betaalbare prijs.

40. Heerlijk gegeten, ruim voldoende de bediening vlot en gezellig, hele goeie kok.
    Tot de volgende keer.

41. Marja westerveen

Het eten was lekker, de bediening vlot en vriendelijk. Komen zeker terug. De prijs en kwaliteit is prima.

42. dhr baas

We hebben heerlijk gegeten en de meisjes waren zeer vriendelijk. Dank jullie wel en tot de volgende keer!

44. 1e keer dat we daar kwamen, het eten is er voortreffelijk. Komen zeker nog eens terug.

45. Prima eten voor een betaalbare prijs. Komen hier een keer per week.

46. Afgelopen zaterdag gegeten. Heerlijk rustig plekje in de serre. Ondanks dat het druk was snel en vriendelijk geholpen. Mijn man had spareribs, ik een drie gangen menu, alles was heerlijk en meer dan voldoende. Echt een aanrader. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.

47. Afgelopen weekend reden we langs dit restaurant en we dachten laten we dit eens proberen, we hadden niet gereserveerd en ondanks dat het druk was werd er direct een tafel voor ons klaargezet, we zijn erg verrast dat er zo'n ruime keus aan gerechten is die gewoon betaalbaar zijn en ook nog eens super lekker! Wij komen zeker een keer terug in dit sfeervolle restaurant met goede bediening en lekker eten een aanrader voor iedereen!

48. gea schepers

Heel lekker gegeten voor een goede prijs, leuke bediening, we komen zeker nog een keer terug.

49. Deze ervaring was er helaas een om niet te vergeten.

Nooit eerder heb ik zo fantasieloze vegetarische gerechtjes gezien, zoals een uitgeholde courgette met voornamelijk witte rijst en iets erover wat smaakt naar een niet al te duur sausje uit pot. In de tachtiger jaren zouden restaurants al íets originelers en smakelijkers hebben weten te serveren zonder vlees. Kom dan eventueel zelfs met een gepaneerde kaasplak of, for God's sake, met een vleesvervanger van de supermarkt!

De overige zaken vonden we er ook pover uitzien. De kinderen moesten nogal lang wachten op hun pannenkoek, terwijl de rest al eten had; één daarvan was ook nog een niet bestelde (die het kind helaas niet lustte). Tot slot bleken de vooraf beloofde toetjes voor de kinderen er helaas niet te zijn.

Toen er intussen ook nog een fles wijn over een aantal dames heen was gegaan en elders iemand drinken van de bediening over zich heen kreeg, wist ik het zeker: deze ervaring is interessant, bijna spannend zelfs, om een keer gehad te hebben, maar laten we het mooi bij één keer houden.

3,1
  50. Eten is goed, hoeveelheid zou iets meer mogen! Qua prijs/kwaliteit verhouding echter niks te klagen en lekker om even een hapje te gaan eten!

51. Na een heerlijk dagje weg, gegeten bij dit restaurant. We hadden een 3 gangen menu van de weekkaart. Voor-, hoofd- en nagerecht voor maar 12,50. Heerlijke, verse salade, met gebakken aardappelen en vlees. Genoeg keus uit verschillende gerechten.
    Zoals altijd is de bediening vriendelijk. Gastvrijheid & klantvriendelijk staan (zoals goed te merken) hoog in het vaandel. Fijne sfeer en een mooie plek om te eten.

Wij hebben genoten.

52. karin. pot

Leuk en gezellig restaurant. Personeel erg vriendelijk. Eten is prima en nog voor een mooi prijsje ook. Gewoon super.

53. We komen zeker twee keer per week. In het weekend een weekendmenu en door de week een 9 euro 50 menu. Zelden klachten! Vanavond gaan we met een hele groep eten. We verheugen ons op een gezellig en prettig samenzijn.

54. G.O 24 punten

Sfeervol restaurant, schone wc's. Bediening goed. Eten ver en ver onder de maat. Vlees van matige kwaliteit, wordt te rauw of te doorbakken geserveerd. Soep is waterig (uit een pakje?). Groenten redelijk. Desserts erg eenvoudig. Hoeveelheden laten ook te wensen over. Wel alles redelijk goedkoop. Tip: zorg voor beter eten, wil de klant best iets meer voor betalen.

55. M van der Veen

Prima eten. Toen wij er waren veel rumoer, verder prima.

6,3
  56. Richard Moes

57. Het eten hier was goed. Wat wel minder is, is dat we behoorlijk lang moesten wachten voordat we hier een plekje kregen, terwijl we hadden gereserveerd. We zaten daarna ook op een zeer ongelukkige plek, namelijk naast een deur die naar een rokersruimte ging. Die deur ging dan ook regelmatig open en dicht, waardoor we de hele avond tijdens het eten in de sigarettenrook zaten! HIer waren we niet blij mee, dat begrijpt u vast...

5,9
  58. Het was weer een uitstekend idee om met zijn allen bij Your Place te gaan eten. Wij kwamen van een feestje, en hebben dat bij Your Place voortgezet. De muziek werd aangepast, er werd gedanst, gezongen, gedronken en de buikjes werden gevuld.

Met hoedjes en toetjes zijn wij naar huis gegaan en bij het af rekenen kregen wij ook nog korting, helemaal te gek, grote klasse.

Dus als u wat te vieren heb ga naar YOUR PLACE!
    Gr. Hans Wencker

59. Vanavond heerlijk gegeten bij Your Place, best lekker druk voor een woensdag prettige sfeer, vriendelijke bediening en super lekker eten voor weinig, kortom.. super!

60. Gisteravond heerlijk gegeten bij restaurant Your Place.. De sfeer is goed, de bediening is super. Echt een aanrader om er heen te gaan. Ook de prijs is super, echt een top restaurant!! :)

61. Ik kan het aanbevelen. Ik heb heerlijk gegeten en de bediening was top.

62. Monique Heegen

Keurig restaurant, prima en snelle bediening en geweldig eten voor zeer weinig geld. Een aanrader, ook voor groepen!

63. Vies.. hier niet gaan eten.. Een snackbar heeft betere kwaliteit en is net zo goedkoop.

64. Peter Griede

Eten was erg lekker en drinken ook !

65. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met 10 personen. Allemaal een voorgerecht hoofd en nagerecht voor nog geen €20,00 p.p. Top bediening en super eten, bedankt!

66. Afgelopen zaterdag er gegeten, belde om 18:00 uur of er nog plek was en deze was er! Wel alleen nog in het voorste deel met vreselijk oncomfortabele stoelen voor mij als zwangere vrouw.
    Partner bestelde mosterdsoep en onbeperkt spare ribs, soep was prima, de spare ribs lauw en niet sappig.
    Zelf bestelde ik een tomatensoep (unox??) en als hoofdgerecht schnitzel met friet mayo en zonder saus! Na lang wachten kreeg ik een schnitzel met een dikke laag saus, direct aangekaart en zou wat aan gedaan worden, 2 minuten later krijg ik er 1 terug gewoon dezelfde alleen dan met de saus eraf geschraapd met als resultaat de hele krokante korst eraf en alsnog een saus smaak, dit kan echt niet hoe betaalbaar ook. Ook was inmiddels mijn friet nog niet gearriveerd ook hier om moeten vragen net als de mayonaise. Partner had gebakken aardappels (vet en zacht.) Na aangegeven te hebben niet tevreden te zijn kregen we ijs van het huis aangeboden , 1 bolletje ijs en wat slagroom leuk gebaar maar had het liever anders gezien. Tot slot bij betalen staat er 2x een portie mayonaise op de rekening terwijl er toch echt 1 bakje stond, volgens de serveerster waren dat 2 porties want 1 portie was heel weinig, nou naar mijn idee was dit ook heel weinig en was er opnieuw iets fout gegaan wel is die ene portie mayonaise nog van de rekening gegaan. Wij zijn absoluut niet de moeilijkste en het smaakte op zich best maar voor ons nooit meer. Vind de positieve ervaringen dan ook verrassend of het moet gewoon een foute avond voor ons zijn geweest ..

67. Vandaag geluncht. Goed en nette bediening. Voor herhaling vatbaar.

68. Dik Woltjes

Voor 12 personen hapjes en salades. Ik kan er kort over zijn: helemaal top!!!!

69. Gezellig super schoon restaurant, lekker en goed gesmuld. Aardige bediening en zeer betaalbaar! Voor herhaling vatbaar.

70. Sfeer is gezellig. Personeel vriendelijk en snel. Service is top en het eten is heerlijk. We hebben gisteravond erg lekker gegeten en komen graag terug! Prijs/kwaliteit is prima in balans! Dit restaurant is een echte aanrader!!!

71. Lekker gegeten. Menu van 8,50 euro incl. koffie of toetje. Had klein portie verwacht, maar is toch gemiddeld. Kwaliteit is goed. Vriendelijke bediening. Naast de 8,50 menu is er ook een grote kaart. Aanrader is de goulashsoep. Niet een zeer gezellige plek qua ligging. Wel gratis parkeren. Het juiste adres voor de gewone man/vrouw met een vriendelijke prijs.

72. Hayo Kaspers

73. Tjitske

Ik bestel regelmatig maaltijden voor mijn collega's. Zij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het eten. Goede porties, salade erbij, toetje na. Prima voor elkaar. Ook een zeer gevarieerd menu. Ik zal ook zeker maaltijden blijven bestellen. Aanrader voor iedereen.

74. Vanavond hebben wij hier genoten van een menu. Dit smaakte heerlijk en het was leuk om in een schone en gezellige ambiance te genieten van een betaalbaar avondje weg. Ook het personeel was kundig en bovenal gastvrij. Onze complimenten! Als we weer eens in de buurt zijn, komen we zeker weer terug!

75. m witte

Heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Nu nog wachten op het mooie weer, zodat we een keer buiten kunnen eten.

76. De spareribs zijn niet te eten, half gaar veel vet en weinig tot geen marinade.

77. Het was erg lekker en gezellig.

78. Martin en Fenthya

Het eten was weer erg lekker. Inmiddels is onze strippenkaart vol, dus de volgende keer (lees: volgende week) een maaltijd gratis.
    Jammer dat de cappucino niet lekker was. De schuim was niet schuim maar melk. Maar eten was weer heerlijk.

79. We hebben samen met een gezelschap van 43 mensen gevierd dat we 25 jaar getrouwd waren. Your Place is kleinschalig, gezellig, heerlijk eten! Prijs/kwaliteit zeer goed.

80. Heerlijk gegeten bij Your Place. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.
    Meer woorden hebben we niet nodig. Kortom: ga er zelf eens een keer eten en ervaar het zelf.

81. Anneke Lubbers

Lekker gegeten, bediening vriendelijk en snel.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

82. Tineke Oost

Prijs/kwaliteit is prima, eten is goed. Prima gezeten in de Serre..

83. Vanavond hier erg lekker gegeten en dat voor een betaalbare prijs. Erg leuk opgeknapt en heel fijn zitten in de serre. Dit is zeker voor herhaling vatbaar

84. Naomi Wösten

Het eten en drinken was goed. De bediening was vriendelijk. De sfeer vond ik niet zo mooi en de prijs was goed.

85. Ook wij hebben met kerst hier gegeten, was erg slecht. Grill kapot, kan gebeuren. Maar kwaliteit eten was gewoon niet goed. Buffet was matig, vlees rauw, echt niet goed dus. Dit was ons tweede bezoek, eerste keer met vrienden was ook al matig. Voor en nagerecht ook niet heel erg goed. Voor ons de laatste keer. Jammer.

1,8
  86. Wij hebben ook de eerste kerstdag gegeten bij dit restaurant en ja er gingen wat dingen mis maar met kerst moet je ook rustig van alles genieten maar ondanks dat de grill het niet meer deed zijn we zeer tevreden en komen we volgend jaar weer met 10 personen.
    Super lekker.

jullie krijgen een dikke 9 van ons

87. C van klinken

Wij hebben hier ook gegeten 1e kerstdag terwijl de BBQ kapot ging maar dit werd snel opgepakt. Het vlees werd op dat moment in de keuken gebakken en gelukkig voor het restaurant deed de BBQ het later wel weer. Verder was alles goed verzorgd en lekker, misschien een beetje weinig personeel. Maar toen wij weggingen werd ons gevraagd of alles goed was geweest en toen kregen wij te horen dat er 2 personeelsleden ziek waren geworden. Dikke pluim voor dit restaurant! De mensen die hier over hebben geklaagd moeten maar eens weer teruggaan, het is echt een goed restaurant!

88. Hallo ik vond het gezellig bij u en de sfeeer en de sevice was goed,
    alleen de aardappels waren beetje te vettig en de soep was niet zo warm. Dat had helaas beter gekund maar voor de rest was het eten heerlijk en zal het zeker aanraden.

89. De spareribs waren erg droog en de mix grill erg vet. De mix grill was erg karig. Het formaat ijsje was wel goed

90. Ik heb hier nu meerdere malen gegeten en elke keer verbaas ik mij over de kwaliteit en hoeveelheid van het eten. De service die ze bieden is uitstekend en de sfeer is heel gemoedelijk.
    Dit is zeker een restaurant waar ik vaker terug zal komen.

91. Hebben nu 2 keer gegeten in dit restaurant en komen zeer zeker terug. Het eten smaakt prima, de grootte van de porties is precies goed en als er niet genoeg is kun je meer krijgen. Maar wat voor ons het allerbelangrijkst is, is de bediening. Deze is perfect. De mensen zijn zeer vriendelijk en hebben nog oog voor de klanten. De dames zijn zeer attent. Kortom, dit restaurant is een aanrader. Dikke pluim!

92. Vanmiddag hebben wij met 21 personen van een warm en koud buffet genoten. Het was in 1 woord voortreffelijk. Het buffet was erg lekker en er werd regelmatig alles bij gevuld. De bediening was super! Bo bedankt! En verder was het er erg gastvrij.

93. Ondanks dat de groente iets warmer had gemogen, hebben we heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteit-verhouding is prima. De bediening is vriendelijk en we komen graag weer terug.

94. Wij waren met vrienden , wij hebben ons achteraf geschaamd dat we ze hierheen hebben meegenomen.
    Wij waren een goed restaurant gewend, maar kwamen nu in een veredeld cafetaria. De maaltijd werd op een bord geserveerd, cappucino was lauw, keuze voorgerecht was minimaal. De bediening was niet erg vriendelijk. Voor dit alles moesten wij een te hoge prijs betalen.

95. Leuk en schoon restaurant bediening was zeer vriendelijk eten was redelijk goed alleen bij een vleesspies verwacht je geen speklap en ook geen hamburger dit viel een beetje tegen

96. Deli XL Emmen

Leuk en sfeervol resaurant. Het is er niet duur en eten is goed. Leuke bediening en je kunt er confortabel zitten.

97. Super' snel en lekker. Komen zeker weer

98. Fam. Meijer

Wij hebben genoten van een goede en betaalbare maaltijd en komen zeer zeker nog een keertje weer terug.
    Nog veel succes met de verbouwing. Alle goede dingen komen langzaam.

99. We hebben zaterdagavond 17 december 2011 een gezellig en smakelijk samenzijn gehad in Your-Place. Het buffet was netje verzorgd en het eten en drinken was smakelijk. Wat erg gewaardeerd is, is de ongedwongen sfeer.

100. Elke zaterdag bestellen wij goed gezonde maaltijden, voor de middag en de avond, bij ons op het werk voor ruim tweehonderd personen.
    De menu's varieren elke week en er is dus een ruime keuze De porties zijn lekker en goed gevuld, met alles er op en eraan, tot het toetje en bestek er bij.
    Ze bezorgen alles op tijd op het werk.

Een echte aanrader dus!!

Volgende pagina