Wereldrestaurant Puur in Emmen

In één avond de wereld rond!

Parkeergarage onder het restaurant (betaald)
    Parkeerplaats schuin tegenover is vrij parkeren na 18:00uur m.u.v. koopavonden

• OV

Halte "Emmen Centrum" loopafstand 1 minuut
    Lijn - 3, 4, 7, 12, 21, 42, 44

ma 17:00 - 22:00
di 16:30 - 22:00

Omschrijving

U staat op het punt om in één avond de wereld rond te gaan.

Wij verheugen ons erop u te mogen meenemen op deze wereldreis. Bij wereldrestaurant Puur bepaalt u zelf de route; wij bieden een ruime keuze uit o.a. mediterraanse, Aziatische, klassiek Franse en andere wereldse gerechten.

Hoe u deze culinaire wereldreis gaat maken?

Dit bepaalt u helemaal zelf!

• Suikervrij

1537620424 73
1572192062 76
1693192794 75

1. Herman en Grietje Egbers

We hadden een mooie plek in het restaurant, om de verjaardag van onze kleinzoon Kay te vieren

Alles ziet er keurig en schoon uit. Eten was ook dit keer als vanouds, heel goed. We komen graag nog een keer terug.

Hartelijke groet.
    Herman en Grietje Egbers

2. Ik vond het eten heerlijk lekker. Ik heb mijn buik lekker kunnen vol eten.
    Zeker volgende week weer. 😁🍾🍻

3. Cor de Vries

We werden vriendelijk ontvangen en direct naar onze tafel gebracht. We komen hier vaker dus hadden geen toelichting nodig. Het personeel is vriendelijk en het eten is heerlijk. Wij hebben enorm genoten en komen graag terug.

4. Lekker gegeten, super voor de kids alleen veelste druk lange rijen voor de afhaalpunten...

5. Ongekend wat een drukte! Met enige regelmaat eten we bij een dergelijk restaurant in de omgeving van Apeldoorn, leuk voor onze kids!
    Maar de drukte die we hier hebben mee gemaakt slaat echt alles (zeker in deze tijd)! Hordes met mensen, groepen van 30/40/50 man, het kon allemaal! Ongeacht het prima eten, was dit eens maar nooit weer!

3,4
  6. Eten was lekker. Eigenlijk veel te veel keus voor 1 avond.

Leuk restaurant. Ruim opgezet.
    Maar het was gewoon te druk.
    1.5 meter was niet te hanteren.

Wachten op live cooking viel mee.
    Vooral veel mensen die op mobiele telefoons stonden te loeren hielden de boel op bij het afhalen (waarschijnlijk dezelfde mensen die hieronder schreven dat er wachttijden waren)...

Eten was snel klaar, goed bereid.
    Koks hielden rekening met wensen qua gaarheid van vlees.

Tafels werden redelijk vlot afgeruimd.

7. Het eten was heerlijk afgelopen zaterdag, maar veel te druk. Zo druk dat nergens een maatregel van anderhalve meter kon worden waargemaakt. Ook zeer lange wachtrijen voor het eten. Jammer.

8. agrootoonk

Het was er weer als van outs lekker en gezellig.

9. Ron Rozenberg

Alles was prima, maar de 1 1/2 was niet haalbaar.

10. Michelle Tuin

Ik gebruik vaker de eet.nu butler om een heerlijk avondje weg te hebben.. ik reserveer en heb vrijwel meteen antwoord. Echt top service.!

11. Goed restaurant met leuk en fijn personeel. Je wordt gastvrij ontvangen en ze staan voor alles klaar. Eten was heerlijk en het assortiment van het drinken heel uitgebreid. Kinderen kunnen heerlijk spelen en een film kijken in de bioscoop. We komen zeker weten terug.

12. Héél lekker gegeten. Er was keus voor iedereen. De vis afdeling was ook goed vertegenwoordigd. Ook hier kun je kiezen uit koud of warm. Alle warme voedsel wordt bereid waar je bij staat. Het zoete nagerecht is héél uitgebreid. De ijsafdeling is ook héél verleidelijk.Je kunt het opleuken met warme of koude saus. Vergeet niet de chocolade fontein.

13. Wij komen hier met regelmaat en de kwaliteit is wat ons betreft ook alleen maar omhoog gegaan. Ik eet persoonlijk niets uit de houdbare bakken, maar de sushi, de verse vis, de zeewiersalade, de carpaccio zijn een aanrader vind ik! Ook de entrecote was lekker en de gegrilde zalm. Qua italiaans zou ik verse linguine voor je klaar laten maken met pittige tomatensaus. De pizza's zijn ok, niet zo smaakvol als die van de pizzeria's (de bodem is wel goed).

Dit keer was er meer keuze aan ijs. De spekkoek is erg lekker, de rest vd toetjes vind ik niet heel lekker (daar mag wmb nog wat aan worden verbeterd:)).

Wat ik persoonlijk nog een grote verbetering zou vinden is het aanbieden van meer verse salades (of zelf samen te stellen), kleine voor- en bijgerechtjes zoals couscous salade met feta, tom kha kai, soto ayam, Pho ... wellicht een samenwerking met het vietnamese eethuis ;) Ten slotte zou ik het fijn vinden als er verse kruiden en klein gesneden rauwkost lagen als extraatje (verse koriander, bieslook).

14. Goed gegeten vooral de sushi kwaliteit vis erg goed, erg leuk dat er veel diversiteit is voor iedereen wat wils.
    Ook all in prijs inclusief drankjes dus prijs absoluut waard.
    Gigantisch dessertbuffet zelf geen gebruik van gemaakt maar zag er goed uit.

15. Een hele ruime, gezellige en overzichtelijke restaurant. Goede bediening van personeel. Kinderen kunnen spelen in de daarvoor bestemde speelhoek. Heel veel keuze , maar niet voor veganisten. Een goede optie zou zijn om een stand te creëen zodat de veganisten ook voldoende keuzes hebben. Op dit moment is dat helaas niet zo. Hopelijk gaan jullie wat doen met mijn feedback. Met vriendelijke groet.

16. Flut restaurant. Wel 50 euro rekenen voor een fles rode wijn ( de huiswijn is niet te drinken) maar als je vraagt om een expresse (die je extra wilt betalen) verwijzen ze je naar een café in de buurt.

17. Eten is goed, er is veel lawaai maar dat kan ook niet anders in zo'n grote ruimte. Jammer dat je bord snel wordt opgehaald soms nog niet leeg, verder alles goed geregeld 👍

6,5
  18. Heerlijk gegeten afgelopen vrijdag vriendelijke medewerkers en een hele goede sfeer.
    Zeker een aanrader.

19. We hebben een fijne avond gehad, heerlijk gegeten. Volgende keer meer tijd nemen voor het eten, 2 uur is tekort. Prima geregeld bij puur!

20. Alexander westerman

Eten is goed, veel keuze, wel erg druk.

21. Een mooie nette zaak met vriendelijke bediening, heel veel keus en ook lekker, ik zou er niet gauw weer heengaan en waarom? Was goed en lekker maar niet heel bijzonder, heb andere wereldrestaurants cq wokbuffet meegemaakt waar de uitstraling en presentatie van de buffetten beter en netter was.

22. Aardige staff.
    Niet aan te raden voor mensen met een voedselallergie. Van alles gaat door elkaar. Opschep lepels en tangen vermengen alles en de wok wordt niet goed schoon gemaakt. Hierdoor zelf ook een reactie gehad

4,7
  23. We hebben ontzettend gezellig en lekker gegeten bij Puur.

24. E. Van Koningsbrugge-Hoekstra

Lekker en veel keuze. Idiaal voor gezelschap met met kleine kinderen (achter bij speelhoek)

25. Liena van der heide

Het eten was heerlijk en smaakvol! Het was op de zaterdagavond erg druk, en mensen liepen, als je niet goed uitkeek, omver, en raakten je aan, als je met een bord met eten rondliep. Desondanks kon je overal goed bij, elkaar voor de voeten lopen ligt natuurlijk ook aan de mentaliteit van sommige mensen. Verder een dikke 10!

26. Grote keuze uit gerechten, lekker gegeten. En de kinderen vinden het geweldig.

27. Gerda Brouwer

Eten was goed, alleen was het zo druk dat het rommelig aandeed, en de zitplekken zijn te krap, je zit haast bovenop elkaar. Misschien goed idee wat ruimer op te zetten, wordt het ook minder chaotisch.

28. Het was gezellig en lekker eten.

29. van der Sluis

Wij hebben heerlijk gegeten. Een echte aanrader. Er was een logé met ons mee die zowat alle hoeken van de aarde heeft gezien en overal heeft gegeten. Zij was erg onder de indruk.

30. Tessa ten Hoeve

Erg mooi wereldrestaurent.
    Hebben heerlijk gegeten.
    En een echte aanrader met kinderen.

31. Ilona Wobben

Er is voldoende keus aan gerechten… voor elk wat wils. Ik vond niet alles lekker, het was soms iets te zout en niet lekker van smaak.
    (En dat terwijl ik zelf best veel zout gebruik)

negatief vond ik dat de vis niet tijdig aangevuld werd… er lag een grote graat van een zalm met weinig vis. Zag er niet smakelijk uit.

Het toetjesbuffet zag er keurig uit met heel veel keuze.

De kruidenboter krijgt een dikke 10 van mij.

32. Fijne avond gehad. Goed en lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Gaan zeker weer.

33. van kasteel

Alles bij elkaar was het goed verzorgd. Ook voor de kinderen was er een leuke speelhoek.

34. Prima gegeten veel keuze vond alleen het personeel wat tafels afruimde niet vriendelijk

35. H.B. Olde

Afgelopen zondag 28 april, met 6 volwassenen en vijf kinderen gegeten bij Puur. Prima bediening en het eten was zeer goed en het aanbod overweldigend. Wel erg massaal, maar alles was prima bereikbaar. Aanrader vooral voor gezinnen met kinderen. Reserveren is handig.

36. Yvonne Beukeveld

We hebben een heerlijk avondje gehad met heerlijke gerechten die we zelf konden uit kiezen en voor ons heerlijk werden bereid.

37. Prima eten. Wij waren een groep van 12 mensen en 8 mensen misten de rivella. Zou aardig zijn dat dit er ook eens komt. In 99,9% kun je dat krijgen. Helaas nog steeds niet bij Puur. Erg jammer. Vorig jaar ook al eens aan een medewerker vertelt

38. Goed restaurant met lekker eten, wel allemaal massaal waardoor de sfeer wat minder is.
    Wij zijn op een donderdag geweest waarop het goed te doen was maar zal hier in het weekend toch overslaan.

39. Gerard Vasse

Het eten en drinken was heel goed. Ruime keus en gezellige sfeer. Een aanrader.

40. H Croezen en fam

We hebben lekker gegeten en de 2 kleinkinderen vinden het helemaal het einde bij jullie! Dank dat jullie extra aandacht hebben besteed aan onze 45 jarige trouwdag! Kers op de taart. Erg mooi.

41. Johan Kuiper

Samen met collega en de vrouwen wezen eten op zaterdagavond, lekker druk en soms een lange rij dat je denkt… pfff dit duurt nog even maar zoals de koks het oppakken onvoorstelbaar, je bent zo weer aan de beurt ik weet dat het allemaal wat massaal is maar dat weet je en daar kies je voor, wij vinden het echt super daar.
    Ik vind het een aanrader het vers bereide eten is altijd goed en warm, het buffet soms wat minder warm maar dat weet je als je naar een buffetrestaurant gaat de eerste waar alles heet is moet ik nog steeds vinden.
    Kortom ik vind het top, compliment voor het personeel.

42. D Snippe

Best wel duur. 2.5Uur eten bijna 34 euro dat krijgt toch niemand op.

43. Lekker gegeten. Gezellige sfeer!!

44. Voor de eerste keer geen we met vrienden bij puur eten,
    Zag er tegen aan wat ik leefde bij de recensie.
    Eten was heerijk, het was er druk maar je hoefde maar even te wachten bij de gril, eten gewoon warm als je ging eten, de borden en bestek en glazen werden gelijk weg gehaald als je klaar was met eten.
    Lawaai, gewoon net als je na een ander restaurant gaat, wij gaan snel weer terug.

45. Gezellige sfeer en een goede kwaliteit eten.

46. Eten en drinken erg goed.
    Gezellig is het zeker niet, veeeel te massaal.

47. e pruim

48. hendrik jansen

Eerste indruk was goed. Veel keuze. Toen vielen de vieze borden ons op nog etensresten en saus resten onder de borden, en nog maar te zwijgen over de kalk vlekken op het glaswerk, en lippestift resten op de glazen. Na dit te hebben aangeven bij een medewerker, was de sfeer weg en reageerden alleen nog bot en stug, geen overleg mogelijk. Niet veel gegeten/ gedronken door vieze borden en glazen. Ook de vloerbedekking in achterste gedeelte van puur is zeer vies.

3,7
  49. Roelof Santing

Ondanks afspraak toch 20 min moeten wachten, de kippensoep smaakte niet naar kippensoep, tomatensoep was waterig en smaakloos, ook de groentesoep was niet echt lekker. De kleine loempiaatjes? Smaakten vreemd en de babi pangang te dun meer saus dan vlees. Al met al viel het tegen en hebben we wel eens lekkerder gegeten bij jullie.

5,7
  50. Samen met groep klasgenoten naar Puur geweest.
    Deden niet moeilijk dat er een paar wijzigingen waren in de groep, of het feit dat iedereen apart wou betalen.
    Was een geslaagde avond.

51. Johan Kuiper

We waren er om 4 uur het was toen nog lekker rustig niet lang wachten op het eten.
    Het eten was echt heel goed enorm veel keuze en zowel voor, hoofd en nagerechten.
    Werd gaande weg de middag wel steeds drukker waardoor de wachttijden wel opliepen.
    This allemaal groots op gezet maar dat weet je van tevoren, vind het wel een aanrader.
    We zullen er zeker weer komen.

52. Super goed en lekker gegeten.

53. Alex de Vries

54. Alles was top! Alleen 1 min puntje, ze kijken niet naar de opmerking die er geplaatst word (graag een plek bij het raam) terwijl dat wel kon.

55. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Gaan er zeker nog eens heen.

56. Bastiaan Karssen

De sfeer was op zich redelijk, omdat het toch een beetje druk en vol was. Maar dat valt weinig aan te doen aangezien het een ongelofelijk goed restaurant is, daarom heb ik over de sfeer niet te klagen. Verder heb ik zeer genoten van alle bijzondere en smaakvolle gerechten het heeft me positief verbaasd. Ook het drinken wat heel makkelijk te bereiken was ik heel blij mee. Verder ben ik echt heel blij dat ik heel snel geholpen ben door de medewerkers van restaurant Puur. Ik zou het restaurant zeker aanraden bij mijn familie/vrienden. Het heeft me heel erg goed bevallen dus ik kan niet wachten tot de volgende keer dat ik er zal eten.

Met vriendelijke groet Bastiaan Karssen.

57. JR Verschut

58. Marjitta Bakker

We zijn al heel vaak bij Puur geweest en het was altijd goed en gezellig. Dit keer waren er toch v.w.b. het eten een paar dingen die niet zo goed waren.
    Ten eerste waren er een aantal dingen niet warm meer als je bij de tafel terug was. Niet omdat ik er zo lang over deed maar omdat ze waarschijnlijk al niet echt warm waren of omdat de borden koud zijn.
    En ten tweede bij het wokken neem ik altijd surimisticks maar hier zat echt geen lekkere geur aan dus heb ik het maar zonder gedaan.
    Echt jammer (en voor ons ook geen reden om niet meer te gaan) want verder is het altijd goed.

59. Het was weer een gezellige avond. Iedereen kan eten wat hij/zij lekker vindt. Natuurlijk is het anders eten dan in een restaurant maar daar is de keuze toch vaak beperkt. Zo nu en dan gaan we dus lekker eten bij puur.

60. Het eten was voor ons goed, jammer dat men er niet beter op toeziet dat jonge kinderen bij het ijsbuffet zo zitten kliederen met de chocoladefondtein en de versieringen die allemaal op het ijs kunnen. Dit zorgt er wel voor dat je als volwassene daar niet zo snel meer iets van hoeft.
    Is ook een taak van de ouders hoor die hierbij aanwezig zijn.

61. L wittendorp

Het was veel te druk, en daardoor erg rommelig en soms vies.

62. Tinie Musch

We hebben heerlijk gegeten, wie weet tot ziens.

63. Het was lekker en gezellig.

64. Jacoline

Echt heerlijk gegeten. Ontzettend veel keuze en vers. Kids kunnen spelen in het speelgedeelte. Wij hebben echt een top avond gehad. De sfeer is goed. Maar zou van mij nog wel ietsjes gezelliger mogen. Maar voor de grote van het restaurant kun je zien dat ze hier al wel hun best op hebben gedaan. Bediening deed het ook erg goed.

65. Het personeel is vooral gericht op tafels dekken en afruimen. Geen interactie met de klant. Een stukje gastheerschap zou een toegevoegde waarde hebben. Knoflooksaus was niet te vinden. 1 Schaaltje met gele randen, een light mayo met weinig knoflook. De Argentijnse balletjes lagen in curry saus, curry zoals bij een patatje. De banaan van de gebakken banaan was niet gaar. Dit maakt het droog en bitter. Als je de koks daarop wijst nemen ze dit niet ter harte, onverschillig en geen hart voor het product. De rosé was waterig. Verder een leuke zaak, leuke sfeer. Mijn tip let op de puntjes op de i. En verlies de wereldgerechten niet uit het oog.

6,7
  66. Marcel

67. Fransciska Eefting

Lekker en goed. Jammer genoeg geen rondleiding gehad dus zelf alles uitzoeken.

68. Ik vind het een heel slecht restaurant; het personeel is lui en brengen jou (met moeite) naar jouw plek en kijken chagrijnig; er was maar 1 jonge jongen die heel aardig was en netjes alles schoonmaakte. Het eten is zo/zo, kan beter en lekkerder en gevarieerder. Groenten lagen in gewone pannetjes en zag er net zo uit als bij iedereen thuis; de internationale gerechten waren niet echt warm, dit hoort niet in een restaurant. En waar ik mij het allermeeste aan ergerde, waren al die handgeschreven bordjes bij de soep en andere gerechten; het moet toch geen moeite kosten om dit te printen; wat onprofessioneel !! Al met al vind ik het veel te veel geld voor zo'n gaarkeuken; jammer, kan allemaal veel beter en ik hoop n.a.v. mijn review dat hier iets aan gedaan wordt. Zo niet, dan kom ik hier nooit meer !!

2,6
  69. Lekker gegeten. De vriendelijkheid van het personeel was super op alle afdelingen.

70. Alle gerechten waren lekker. Wokken gaat heel snel ondanks de drukte.

71. Het was goed, voor herhaling vatbaar.

72. Een mooi restaurant.Mooie gezellige indeling en heerlijk eten.Was onze 1e keer maar is super bevallen komen zeker terug

73. Professioneel opgezet, schoon, vriendelijk personeel, goed geprijsd

74. Prima voor de 2e keer gegeten. Niet te veel ophef over maken anders wordt het er te druk!

75. Ten doornkaat

Het restaurant is geweldig
    Niks op aan the merken
    Mijn vrouw heeft suiker ziekte
    Nu is mijn vraag waarom er geen suiker vrij drinken aanwezig is
    Ze heeft de hele tijd water moeten drinken zou het niet beter zijn dat er wat suiker vrij drinken in de restanten
    The krijgen is
    Voor haar en andere suiker patiënten

Vriendelijke familie ten doornkaat

Hoop op even teweeg een reactie

76. Gisteravond hier gegeten. De sfeer was goed en het personeel was vriendelijk. Alleen jammer dat de bufetten niet goed verwarmd werden want al het eten uit het buffet was koud. De smaak van de pizza was goed, erg jammer dat hij koud was. Ook de sate was ijskoud de satesaus begon al te stollen. Geen goede prijs kwaliteit verhouding, want goedkoop zijn ze niet. Voor die prijs mag je toch tenminste eten op de goede temperatuur verwachten! De toetjes waren wel erg lekker en ook veel keuze, al mag de vriezer van het ijs wel wat kouder staan.

77. Monique

Lekker eten, maar het zitten op de hoge stoelen (krukken) is niks voor kleinere mensen of mensen met rugklachten. We zijn zonder toetje vertrokken omdat 3 van de 6 personen het niet meer konden volhouden.

78. Rengers

Lekker eten... Maar voor ons te groots.

79. Ken meerdere wereldrestaurants in Nederland, maar over deze ben ik niet te spreken... Eten was qua smaak maar zo zo... Niet slecht, maar ook niet echt super lekker, ben beter gewend...
    We zaten bij de nagerechten afdeling en ondanks dat we vroeg waren (18.00) plakte we daar al vast aan de vloer...
    Volgende keer toch maar richting een andere.

5,3
  80. Redelijk tot goed gegeten. Vooral de sushi en de Italiaanse gerechten waren erg lekker. Leuk voor de kinderen; die kunnen zelf kiezen.
    Rumoerige sfeer vanwege de vele gasten.
    De service door de koks is prima. De rest van het personeel is erg jong en daardoor wat onzeker mbt hun service naar de gasten.

81. Len Spoelstra

Prima gegeten. Goede kwaliteit en vers. Wanneer je voor het eerst komt goede uitleg. Vriendelijk personeel.

82. Peter Zalmé

Je kan er lekker eten in een ongedwongen sfeer.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

83. Heerlijke avond, ontzettend lekker eten, prima biertje. Kids hebben zich goed vermaakt, betaalbare prijs. Niets te klagen!

84. Het was de eerste keer dat we er zijn geweest, maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Het eten was top en het was gezellig druk.

85. Ik ging eten bij Puur, samen met mijn zoon, schoondochter en 3 kleinkinderen. Persoonlijk hou ik meer van kleine restaurants. Ik had gekozen voor Puur i.v.m. de kinderen. Het eten was goed, erg lekker. De bediening was voortreffelijk! De kinderen hebben enorm genoten van het eten in combinatie met het spelen.
    Kortom een zeer geslaagde avond!

86. Linda Rouw

Ik ben er nu 3 keer geweest. Vind 't geweldig! Eten is goed, het is er schoon en er is ontzettend veel keus. Ik vind 't beter dan menig buffetrestaurant!

87. Eten van het buffet is lauw. Borden worden niet snel afgeruimd. De zalm van de wok hard doorbakken. Gebakken banaan deeg nog rauw. Veel omgevingslawaai waardoor je nauwelijks kunt praten. De borden zijn niet goed afgewassen. Zitten nog vaak sporen op. Wij komen er niet weer.

4,9
  88. Weer heerlijk gegeten bij dit restaurant. Goede service van het vriendelijke personeel. Heb lopen zoeken naar iets negatiefs en dat is gelukt: er lag een korreltje rijst op de vloer en die werd niet opgeruimd. Nee hoor, prima voor elkaar daar. Aan te bevelen. Dit is voor ons al de zoveelste keer en we blijven uitermate positief.

89. Gisteren toch nog een keer geprobeerd. Weer slecht bevallen eten, slecht, droog, oud en vies. Aangegeven bij de manager en baas, ze gaan er wat mee doen zeiden ze.
    Volle pond moeten betalen, erg jammer. Bijna niks gegeten maar wel 30 euro moeten betalen pp.

Echt de laatste keer

90. Koen Zikken

Tweede keer heen geweest en het blijft lekker eten daar.

91. Heerlijk eten.
    Ik mis een Turks, Grieks, Afrikaans, Antilliaans, Surinaams, Marokkaans en balkanhoekje. Hoeft niet uitgebreid maar wat lekkere hapjes uit die wereld zou het WERELDrestaurant nog een treetje hoger tillen. Dus als jullie lef hebben: probeer het eens!

92. Martine Cretier-Hooijer

Helaas vonden wij het heel erg tegen vallen. Eten van het buffet was bij aankomst aan tafel al lauw. Later een warme waffel besteld en ja weer koud niet gaar. Na dit gemeld te hebben zei de kok hij was warm en gaar maar geeft u maar dan doe ik hem nog een keer. Ja nu was hij wel warm maar dat was het dan ook slap lichtgeel stuk deeg... bah

93. Gisteren hier geweest. 30,50 p.p is veel te veel. Is de kwaliteit niet naar. Is 1 grote zaal met wel 200 mensen. Je ziet amper personeel op de vloer.

3,7
  94. We zijn er weer wezen eten met de kinderen vanwege onze trouwdag ,het was heerlijk.
    We hebben genoten en wat ik heb gelezen van al die negatieve reacties kan ik me er niet in vinden.

We gaan weer sparen zodat we weer daar kunnen eten bij een speciale gelegenheid.
    Jammer dat er geen kortingsbonnen te vinden zijn op de web,dat zou een beetje schelen voor de minder bedeelde mens. maar dat mag de pret niet drukken.

95. Ik heb bij veel restaurants gegeten en bij Puur was ik zeer tevreden, het smaakte allemaal goed en voor het eerst kangaroevlees gegeten, lekker!
    Vanwege dat vrijdag onze trouwdag is gaan we met de kinderen op zondag daar vieren, we hebben het niet breed maar voor deze gelegenheid sparen we graag om te eten bij Puur.
    Zondag weer, Lekker!

96. Greetje Naaijer

Het eten was in 1 woord geweldig. Alles zo vers en wat een keuze! Ook stond er duidelijk vermeld wat het voorgerecht was. Ook vriendelijk personeel, de lege borden en glazen werden meteen van je tafel gehaald.
    Wij komen hier zeker nog eens terug!

97. Wij komen regelmatig bij Puur en zijn erg tevreden over het het grote aanbod,de goede ontvangst en het vriendelijke personeel.
    Als ik sommige slechte recensies lees denk ik komt dit misschien van een jaloerse collega?

98. Eten van goede kwaliteit doch enigszins lauw. Je wordt overstemd door pratende mensen en schreeuwende kinderen. De wok is prima en veel keuze. Als je dus iets gezelligs zoekt en een beetje normaal wilt communiceren kun je beter iets anders zoeken.

4,9
  99. Aangenaam verrast door deze grote vreetschuur.
    Ja want groot is het en keus is er genoeg. Toch ondank de massale opzet van het geheel is het eten verrassend goed te noemen. Geen grote gaarkeuken smaken, maar zelf wat verfijnde smaken zo hier en daar. Het Portugese vlees gerecht was een uitspringer. Erg smaakvol en goed bereid.
    Zelf de sushi was van goede kwaliteit en zelfs beter dan bij de collega concurreren Suwa in Emmen. (zie mijn andere recensies)
    Veel keus, goed eten en drinken. Afruimen gebruikte borden wat traag en daarom soms wat volle tafel.
    Boven verwachting van wat je kan en mag verwachten van een grote eetgelegenheid zoals deze. Zoek je intieme romantische sferen, dan ben je hier verkeerd.

100. Eerste en gelijk laatste keer dat we geweest zijn, eten was lauw. IJs (bolletjes) leek wel nep ijs niet lekker. Bami zonder groenten en vlees erg kaal en behoorlijk vet. Versgeperst sap was warm... Nee hier komen we niet meer

Volgende pagina