Su Sardu in Emmen

do lunch vanaf 12:00
vr lunch vanaf 12:00
za lunch vanaf 12:00
zo lunch vanaf 12:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1318192508 76
1391902814 85
1491938229 64
1497203251 63

1. Voor de eerste keer spontaan binnen gestapt. Heerlijk pizza gegeten, zoals een echte pizza in Italië hoort te zijn, flinterdun! Echt top! Keurige zaak, aardige en vlotte bediening. Prijs prima. Zeker voor herhaling vatbaar!

2. Gegeten met een AH restaurant actie bon. Lekkere kleine Italiaanse hapjes als voorgerecht en een flinke ribroast als hoofdgerecht met pasta en sla. Was allemaal erg lekker en vriendelijke bediening.

3. Zojuist gegeten met vrouwlief. We wilden eens een échte Italiaanse pizza eten, en zodoende leek ons Su sardu een geschikt restaurant. Een keer iets anders dan de doorsnee domino's en nypizza bezorgketens.
    Bediening was qua drinken snel en bijtijds. Personeel was erg vriendelijk, alleen 1 man met kort haar kwam erg chagrijnig over.
    Eten werd binnen een mooi tijdsbestek geserveerd. Pizza was erg dun, en wat erop lag was schraal. Vond hem tegen het rauwe aan. Ham was net uitgedroogd en niet krokant.
    Bij m'n vrouw haar laatste puntje leek er wat vreemds in de pizza te zitten. De Ober liet het pardoes nog in de kaars vallen ook en liep na een karig excuus gewoon weer naar de keuken. In alle afwachting kwam er niets, en besloten mijn vrouw en ik maar te vertrekken om nooit meer weder te keren.
    Buiten aangekomen zijnde met een bodempje in onze magen, besloten we om nog even een patatje te bestellen bij de naburige snackbar.

Voor een pizza GEEN AANRADER!

4. Geweldig gegeten! Goede sfeer en heel vriendelijk personeel! Echter wel aan de prijs!

5. Goed eten. Maar het lijkt wel een stamgastenrestaurant. Er hangt een "ons kent ons" sfeer. Ze hadden beter een bordje op de deur kunnen hangen met "besloten feest women only". Het eten werd voor mijn vriend en mij geserveerd terwijl de ober met de gasten (goed uitziende dames) een tafel verderop aan het kletsen/flirten was. Zonder iets tegen ons te zeggen, ons ook maar aan te kijken liep hij al kletsend en lachend weer naar hun tafel waar hij erg lang bleef hangen. Vonden wij erg onbeschoft. Toen wij vertrokken weer hetzelfde. We hadden nog niet betaald of zijn aandacht werd al weer getrokken door twee jonge meiden die binnenkwamen. Die kregen me toch een onthaal met kussen en omhelzingen. We werden er onpasselijk van. Nee, wij als stel komen niet meer terug. Ondanks dat het een mooie tent is waar je goed kunt eten.

6. Heerlijk gegeten. Wij maakte gebruik van de AH actie. We werden gelijk geholpen door vriendelijk personeel. Zij konden nagenoeg al onze vragen beantwoorden.

Ondanks dat het een menu gelinkt aan een actie was, voelde wij ons goed verzorgd.

Zeker een aanrader en voor ons een restaurant om vaker een hapje te eten.

7. Normaal gesproken ben ik niet van het recenseren, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering!

Wij hebben gisteravond, toen het écht super druk was, een geweldige avond gehad!
    De sfeer is alleen anders dat dan te verwacht in een Italiaans restaurant, maar daar smaakte het uiteraard niet minder om!

1 woord; TOP!
    Wij komen weer!

Groet,

Douwe

8. We hadden een perfect evening. Dus een 3 gangen verrassingsmenu. Had mijn jas net 3 seconden op de stoel hangen en ze vroegen al wat ik wilde drinken. Binnen 2 minuten stokbrood op tafel met een drankje. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht was te simpel. Stukje droge kipfilet met spaghetti en een beetje sla. Ik had m'n eten nog niet doorgeslikt of ze hadden de borden alweer meegenomen. Ook niet gevraagd of het smaakte. Binnen 2 minuten was het toetje al op tafel. Ze konden niet echt vertellen wat het nou precies was.. dus het was een verrassing voor ons. Ook hier, had de laatste hap in m'n mond en wouden de borden alweer meenemen.

Ik had het gevoel dat we snel weer moesten vertrekken en niet echt relaxed konden eten.

9. Drama! Nooit weer, enorm veel betalen voor bijna niets! Komen hier nooit weer, dat is zeker!

10. Op zondagavond om 17.00 uur gegeten bij Su Sardu. Van tevoren niet gereserveerd, maar er waren nog genoeg tafeltjes vrij. We kregen een tafeltje toegewezen helemaal achter in het restaurant. Wat wel een beetje sfeerloos was..

Al gauw kwam er iemand ons drinken opnemen en vroeg of we een mandje stokbrood als voorgerecht wilden. Dit wilden we wel graag en ook kregen we de kaart. Toen we ons voorgerecht kregen hebben we welgeteld 5 minuten de tijd gekregen om dit op te eten want toen werd ons hoofdgerecht al geserveerd. Dus het mandje stokbrood nog maar laten staan en begonnen aan het hoofdgerecht. Helaas werd ons half opgegeten voorgerecht toen al weggehaald, terwijl we hier nog helemaal niet klaar mee waren. Vervolgens hoorden we een mevrouw vragen of ze haar dochter even kon verschonen, hierbij werd een tafeltje van onze tafel gepakt en hier werd een verschoningskussen op gelegd en weg gereden. We stonden nogal perplex.. lekker fris om hier aan te eten..

Ons hoofdgerecht maar gauw opgegeten en geen dessert genomen. Wij voelden ons hier niet welkom en hadden het gevoel dat we weggekeken werden.

Voor ons niet nog een keer!

11. Gegeten via de AH actie. Attente bediening, direct drankjes en broodjes vooraf. We konden alleen gebruik maken van een samengesteld 3-gangen menu, prima, geen probleem. Keuze uit vis/vlees. Die was 22,50 p.p, paar hapjes vooraf, toen een karig hoofdgerecht en een dessert na... Al met al niet heel veel, maar ach voor 22,50 moeten we niet zeuren.

Toen de afrekening... was het 3 gangen menu opeens 42,50 p.p. Dus al met al een flinke teleurstelling. De prijs is veel te hoog voor de kwaliteit

12. Echt verschrikkelijk, tafellaken vies! Pasta niet vers, saus volgens mij uit blik. Pizza met stremsel kaars, ook nog verbrand. En eigenaar nog nooit geen kritiek gehad, brrr.

13. Wat een leuk avond uit moest worden, vieze tafel, bestek niet schoon! Pasta uit de magnetron, pizza rondom verbrand en van binnen niet gaar. Een aanfluiting.

14. Altijd gezellig, gastvrij en heerlijk eten!

15. Afgelopen zondag hebben wij voor een driegangenmenu gekozen en wij hebben voortreffelijk gegeten. De vriendelijke bediening en de sfeervolle inrichting hebben zeker ook bijgedragen aan een geslaagde avond!

16. Sfeervol en mega enthousiast restaurant. Eigenaars zijn mannen met plannen en gastheren van de bovenste plank!

Wel heel jammer dat waar het om draait hier niet echt geweldig is. Met zijn tweeën binnen twee uur €129,00 betalen oké! Maar naar buiten lopen en elkaars aankijken van gaan we langs de McDrive zegt alles! Het eten is niet slecht maar voor die prijs had ik gewoon veel meer verwacht. Wellicht is dat waar het aan schort. De entourage alles klopt en dan is het verwachtingspatroon zeker ook hoger. Maar hier kunnen ze nog lang niet aan voldoen.

Wij eten regelmatig buiten de deur en zullen zeker nog wel een poging wagen! Maar voorlopig slaan wij even over!

17. Vanavond met 4 personen gegeten op basis van Xenos actie. Helaas waren ook de menu's aangepast op basis van deze Xenos actie. Jammer gemiste kans.

18. Afgelopen zaterdag met z'n vieren gegeten en wel de Combinazione complets. Alles zeer goed op smaak en mooie porties, mooie smaakjes en heerlijk vers bereid, bediening was vriendelijk en behulpzaam. Minpuntje dat als het laat word alles buiten om je heen word opgeruimd en vast gesjord en de verlichte bloembakken uit en weggereden. Vond dit storend en klant onvriendelijk, voor het geld dat je betaald, wat het zeker waard is, mag je toch de avond relaxt afsluiten.

19. M. Lantinga

Wij kwamen met een grote groep en er werd meteen plek voor ons gemaakt op het terras dit was positief! Maar verder..

De service was erg kortaf en gehaast.. Het eten was niet fantastisch en dan de rekening... ze hadden 50 euro te veel gerekend en apart afrekenen was niet mogelijk want dat zou veel te lang duren. Dus gelukkig hebben we de bon goed nagekeken op het terras en bleek dat wij de rekening van de buren er bij gekregen hadden. Een klein excuus en niet eens van harte was alles.

Wij komen hier in ieder geval nooit weer!

20. Janneke

Echt heerlijk gegeten en lekkere wijn.

21. Annelies Oostra

Op koningsavond half zeven gereserveerd. Binnen no time stond onze veel te koude witte wijn en het stokbrood voor onze neuzen. Het was nog niet op of het hoofdgerecht kon worden besteld. Ook dit, farfalle del pastore, stond direct weer voor ons op tafel. Het gerecht zag er echter niet uit. Een grote grijze massa. Leek wel of alles in een grote pan was klaar gemaakt. De veel te zachte pasta, was behalve erg onsmakelijk om te zien, ook bijna vies. Hierna volgde het nagerecht, wel heel erg lekker, in een vlug tempo. We kregen erg sterk de indruk, dat ze de gasten vlug uit de zaak wilden werken. Geen leuke gezellige, ik blijf hier lekker lang zitten avond! We gaan hier niet gauw weer heen.

22. Fred & Maria

Een werkelijk prima diner gehad. Zowel vlees als vis van uitstekende kwaliteit met prima sausjes. Goed gekruid zonder de bekende "mediterrane kruidenpot"; een aanrader met maar 1 minpuntje: De borden voor het hoofdgerecht waren niet voor-verwarmd. Met twee vleessoorten op 1 bord is de tweede dus echt koud voordat je er aan kunt beginnen..

23. r de ruijter

Super tent, heerlijk gegeten. Heerlijke pizza, totaal niet vet, zoals een pizza behoort te zijn. Er is zeer vriendelijke bediening en de gastheer een zeer vriendelijke Italiaan uit Sardinië, liet ik me vertellen. Dit verdient een extra raamsticker naast het keurmerk van Rob Geus met naam "Toppertje"! We komen zeker terug

24. diederik telman

Afgelopen zaterdagavond gegeten. Een heerlijke pizza. Alles vers en niks vet. Dikke pluim!! Alleen de gevel aan de voorkant veranderen, dat trekt nog meer mensen en ziet er sfeervoller uit. We komen zeker snel terug.

25. Prima restaurant, verse lasagna, pizza zonder verbrande korst en een goede prijs kwaliteit verhouding

26. Mystery Guest

Heb er een paar keer gegeten met wisselende ervaringen, als de eigenaar nu eens uit de bediening bleef, want als hij er niet is hebben de gasten alle aandacht, en het personeel het werk laat doen dan is het een top avond!! Eten is subliem maar de eigenaar niet.

27. We waren er nog nooit eerder geweest maar wel veel goede verhalen over gehoord.Heb ik besloten om op een vrijdagavond hier te dineren met 3 vrienden, en ik moet zeggen dat het een aangenaamde verrassing was.
    Toen we binnen kwamen werden ontvangen door de zeer vriendelijk en attente bediening. Verder was het eten voortreffelijk, alle gerechten waren goed op smaak aangebracht. Persoonlijke aanrader is de rundercarpaccio als voorgerecht, heerlijk! Verder waren de porties precies goed en we hoeven niet lang te wachten op ons eten.
    Al met al een absolute aanrader! We komen binnenkort zeker weer terug!

28. henk de vries

Het is een heerlijk en goed restaurant, waar je super kan eten, leuke eigenaar en goede bediening. Netjes qua omgang met de mensen en alles wat je vraagt doen ze, alles wat je wilt.

29. Al twee keer bij dit restaurant gegeten en we zullen zeker vaker terugkomen! Goede kaart, voor ieder wat wils. Bediening is erg vriendelijk.Mijn favoriete gerecht is de tagliata di manzo alla rucola met spaghetti aglio olio. Echt een heerlijke combinatie! Deze valt niet alleen bij mij, maar ook bij mijn tafelgenoten, altijd goed in de smaak.De kok maakt zijn gerechten met veel plezier en dat proef/zie je!
    Als nagerecht hadden wij de profiterol en dessert van de chef. Deze waren allemaal erg lekker. De aankleding van de borden ziet er altijd heel mooi uit, je kan echt zien dat er aandacht aan wordt besteed. Mooie versiering met caramelsaus en het vanilleijs is heerlijk. Al met al weer lekker gegeten en een gezellige avond gehad.
    Tot snel dus!

30. Tja, sommige mensen denken dat als ze de basisbeginselen van het koken onder de knie hebben en een redelijke pasta in elkaar kunnen flansen ook weten hoe Italiaans eten smaakt en bereidt moet worden. Ik heb in restaurants met 3 2 en 1 ster gegeten over de gehele wereld. Ik heb het heerlijke eten in Italie mogen proeven en vind Su Sardu een restaurant waar de Italiaanse sfeer en zn gerechten terug komt in de Italiaanse cultuur. Als je een pizza van de Appie lekker vind ben je hier niet op je plek. Dit is een top restaurant met het heerlijkste Italiaanse eten.

31. We zijn ongeveer drie weken terug naar Culinaire avond geweest bij SuSarduu. Gewoon Top!!! Heerlijke gerechten, lekkere sardijnse witte of rode wijnen, speciaal geselecteerd voor deze avond, flesje wijn wordt gewoon op tafel neergezet. Normaal gesproken betaal ik voor zo'n flesje wijn € 25,-. Op culinaire avond mag je onbeperkt van deze lekkere wijnen genieten. Tussendoor wordt live muziek gemaakt. Jongens, bedankt voor het lekker eten en voor sfeervolle, gezellige avond.

32. Brian 9 punten

Eergisteren hebben mijn vrouw en ik op het terras bij Su Sardu gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en er werd direct gevraagd wat we te drinken hadden gewild. De bediening was erg aardig en behulpzaam. Het eten was verrukkelijk, ook de prijs / kwaliteit verhouding was prima in balans. Wij komen vaker! Complimenten aan de eigenaren, bediening en het keukenpersoneel.

33. hans ten cate

Het was een gezellige, goede ervaring. Vooral de jonge, attente service was geweldig, het enthousiasme straalde er vanaf. Complimenten, ook voor de muzikale omlijsting! Collegiale groet. Hans ten Cate

34. Su Sardu is ons favoriete restaurant in Emmen. We vinden het eten elke keer heerlijk (vooral de pasta met schapenkaas), we voelen ons welkom en genieten ervan om te zien hoeveel plezier de werknemers in hun werk hebben.
    Leuke ontvangst met stokbrood en olijven.

35. Geweldig gegeten! De biologisch entrecote is echt een aanrader! Wij komen zeker terug! Bedankt

36. Mijn vriendin moest en zou hier eens eten en aangezien je soms het voordeel van de twijfel moet geven, ben ik meegegaan. Net als de laatste keer is het weer tegengevallen. Allebei dit keer een stukje ossehaas geprobeerd, maar viel tegen, beetje droog. Jammer aangezien de aankleding wel leuk is. Ook dit keer is de bediening niet erg vriendelijk. Mijn vriendin heeft het ook wel gezien en helaas is dit voor mij nu echt de laatste keer!

37. Wie vindt dat je hier lekker kunt eten heeft waarschijnlijk nog nooit écht goed Italiaans gegeten. Als je naar Su Sardu gaat doe je dat voor de sfeer die wel goed is maar absoluut niet voor het waardeloze eten.
    Wijn voorproeven kennen ze niet, netjes een glas inschenken ook niet allemaal een beetje knullig en onprofessioneel. De eigenaar zou er goed aan doen zelf eens te gaan eten bij de betere restaurants om te zien hoe je serveert en bedient.
    Vriendelijk zijn ze wel.

38. Willem en Bernadette

Enorme tegenvaller. Je voelt je absoluut geen gast. Eigenaren hebben alleen voor een paar vaste gasten aandacht. Chagrijnige opname van onze bestelling. Er wordt niet geïnformeerd of het eten bevalt. Wij eten regelmatig buiten de deur, maar dit was hier de eerste en de laatste keer!

39. Wij zijn i.v.m. eigen houtoven lange tijd niet meer geweest.
    Eerder kwamen we er elke week.
    Alles is gewoon super! ( helaas geen houtoven) Voor de rest kun je geen aanmerkingen hebben over dit voortreffelijke restaurant.
    Alessandro, Alec en Charlotte Julie hebben het beste restaurant van Emmen!
    Groeten Ernesto Moretti,komen gauw weer eten.

40. Heerlijk gegeten. Wij komen uit het zuiden en waren een weekendje weg. Op aanraden van het hotel hier gaan eten. Zou willen dat er bij ons in de buurt een Italiaans restaurant is waar je zo lekker kunt eten. Het enige dat een beetje jammer was, was dat alles heel snel achter elkaar kwam. Ondanks ons verzoek of het iets rustiger aan kon kregen we geen rust. Verder was de bediening vriendelijk en efficient.

41. Lekker een avondje weg met z'n vieren na elkaar al een lange tijd niet hebben gezien, we zijn naar binnen gegaan met in onze gedachte goede verhalen van vrienden. Uiteindelijk bleek dit heel goed uit te pakken, waarbij wel gezegd moet worden dat we alleen de wat standaard gerechten hebben gekozen waar weinig aan te verprutsen valt!

Het was wel erg donker, dus het licht zou iets feller kunnen! Wel leuk om te zien dat er ook een wat chique Italiaan in Emmen te vinden is want qua aankleding is er weinig op aan te merken!

Het personeel was voor een deel Italiaans en een deel Nederlands wat voor dit bedrijf een uitstekende combinatie is. (ipv. alleen maar Italianen). Ook was iedereen goed op de hoogte van de kaart. En was het personeel uiterst vriendelijk!

Kortom een goede keus om even leuk te gaan eten, en er niet bij na hoeven te denken dat er dingen mis gaan!

42. Judith en demi

Beste chocoladetaartje ever! De service is echt top gezellig personeel! En het eten is heerlijk!

43. Met z'n vieren gegeten in dit bijzonder gezellig restaurant. Leuke aankleding, perfecte stoelen en veel ruimte!

Bij binnenkomst een aardig welkom, stokbroodje met kruidenboter.

Daarna 4 overheerlijke pizza's; een verrukkelijk toetje en dat alles voor redelijke prijzen. Aardige bediening (denken b.v. aan een leesbril). Wij komen terug!

44. Janneke

Prima sfeer, en heerlijk eten. Een compliment voor de eigenaren.

De slechte recensies vind ik persoonlijk niet op zijn plek.....

45. Wij hadden hoge verwachtingen toen de ossenhaas en de zalmfilet opgediend werden. Beide zagen er goed verzorgd uit alhoewel de zalm wel redelijk van het bord af dreigde te zwemmen. Nou maar eens proeven, wel de ossenhaas taai met een enorme grond smaak. De zalm zo zout dat er nog heel wat vocht gedronken is om dit te compenseren. Als je dit tegen de prijzen aanhoudt is de verhouding zoek. Voor 24,50 mag je een goede haas en dito zalm verwachten. Bij het afrekenen overheerste dan ook zonde van het geld. Wij niet weer.

46. Heerlijk gegeten! Een gezellige sfeer en vriendelijk personeel.

Het eten wordt mooi opgedient en vooral de gamba's waren echt heel lekker! Zeker voor herhaling vatbaar!

47. lennart

Zijn hier voor het eerst wezen eten met de nieuwe eigenaar.

Het is er beslist niet beter op geworden, wij hebben een pizza besteld en een pasta en geen voorgerecht en ook geen toetje.

Dit was ook duidelijk te vernemen bij de eigenaar, deze schonk daarna haast geen aandacht meer aan ons. Wij nooit weer. Succes.

48. jeanine

Met mooi weer heerlijk op het terras gezeten, eten was super! De ossenhaas is echt een aanraader. De chefkok komt het eten zelf brengen, en vertelt wat hij precies gemaakt heeft. Iets wat in mijn ogen veel zegt over de kwaliteit van het restaurant. Mijn zus bestelde iets wat niet op de kaart stond. Ook dit was mogelijk. De bediening was goed. Heerlijke Italiaanse sfeer!

49. Na vertrek van de vorige eigenaren, hebben we het weer eens aangedurfd om te komen eten. De zaak ziet er bijzonder netjes uit. We kregen ieder een mandje brood, het kon van de vorige dag zijn geweest. De bodem van de pizza's waren dun en de ingrediënten waren van goede kwaliteit. Maar het plaatje klopt niet. Op een dinsdagavond bij de pizzeria aan de markt voor een mandje brood twee pizza, twee bier, twee cola en twee jonge borrels (4 euro per borrel) totaal 49,00 euro voor drie kwartier afrekenen, is niet erg gastvrij, dan snap je het denk ik niet. We komen niet weer.

50. Recentelijk gegeten bij Su Sardu. Nou wij komen niet weer! De pizza was niet om te eten (leek wel van die nepkaas, analoogkaas of zoiets) en de ingredienten waren niet goed op smaak. Onze ervaring met de bediening was ook niet aangenaam. We voelden ons soms teveel, maar een paar tafeltjes verderop werd er wel vriendelijk gedaan. Misschien waren het vaste klanten, maar dat mag in mijn ogen toch niet uitmaken! Jammer, maar wij komen hier niet weer..

51. Jan van der Veen

Prettige ervaring. Mooi en lekker eten. Geweldige bediening! De kok die persoonlijk aan tafel komt vragen of alles naar wens is. Mooie entourage. Aanrader!

52. Eerst op terras gezeten, daarna in het restaurant.

Bediening was vlot, drankjes goed. Pizza's wel lekker, maar erg dun, was niet echt verzadigd (terwijl we ook nog een voorgerecht hadden gehad.)

Interieur beetje somber (maar dat is persoonlijk).

Volgende keer misschien iets anders bestellen.

53. Heerlijk buiten op het prachtige terras gegeten, gerechten waren heel smakelijk, de borden prachtig gedressed en de wijnen heerlijk.

Bediening vlot, kundig en gezellig. Het was een top avond.

54. Afgelopen zaterdag hier gegeten. De voorgerechten waren vooraf besteld en die kwamen dan ook vlot. Het lukte ze alleen niet om alles tegelijk te serveren. Daarna had de bediening geen oog meer voor ons, na meer als een uur wachten maar eens gevraagd of ze de bestelling kwamen opnemen waarop de ober ook nog met ons in discussie ging omdat we volgens hem er nog geen uur waren. Wij waren er om 19.45 en kregen pas om 21.30 uur ons eten. Waarbij ook nog eens niet alle gerechten warm waren. Al met al een teleurstellende ervaring en ik ga er dan ook niet weer eten.

55. Nieuwsgierig door al die tienen in de beoordeling samen met mijn vrouw en dochter ook maar eens gaan eten.

Conclusie: veel geschreeuw, weinig wol!

De bediening vergat onze drankjes tot 2x toe! En kwam 3 keer vragen wat onze bestelling ook alweer was.

Het eten was veel te zout (wees toch een beetje terughoudend, zout toevoegen kan makkelijk. Maar als het er eenmaal inzit kan het er niet meer uit).

Mijn ossenhaas Calabrese was taai en de kipfilet Mediteranneo van mijn dochter was niet goed gaar.

Dit was eens.. maar niet meer.. Van ons zeker geen Hallelujaverhaal met allemaal tienen, deze familie gaat terug naar het Italiaanse restaurant waar we wel tevreden zijn.

56. Wat een ervaring niet normaal.

Eerste keer bij dit restaurant.

We dachten het is warm we gaan naar een italiaan met buiten terras.

We hadden beter naar ons vertrouwde adres gaan.

Daar worden we zeker beter behandeld.

Heel lang gewacht tot we ons drinken kregen.

Het eten was niet wat we besteld hadden maar oke.

Omdat we anders nog langer moesten wachten!

Het was net of het eten zo op het bord was gegooid.

Het zag er niet smakelijk uit en smaken deed het ook niet.

Blijkbaar waren wij niet interesant als klanten.

Want er werd geen aandacht meer geschonken aan ons.

Zelfs het drinken en het dessert was nog teveel gevraagd.

En het ergste moet nog komen ik ben niet de slankste en onze schoonzoon heeft een handicap we zijn zo belachelijk gemaakt.

Als de obers nu denken dat alleen zij sardijns begrijpen hebben ze het mis.

Want ik mag dan blond zijn maar ik ben een sardijnse en begrijp het donders goed!

Ons zie je nooit weer bij su sardu.

Wij gaan gewoon weer naar onze vertrouwde italiaan waar ze ons wel in onze waarde laten.

57. Telkens weer een verrassing. Het maakt niet uit in welk gezelschap we aanschuiven, het is altijd een feest.

58. Wat een ramprestaurant. Zijn dinsdag 03-05-2011 geweest. Was er heel rustig. Begon goed. We hadden een gifts en more geschenkbon. Gevraagd of we deze konden gebruiken. Ja hoor meneer, geen probleem. Plekje opgezocht en drinken met stokbrood gekregen. Nadat we het stokbrood op hadden moesten we bijna een half uur wachten voordat er iemand onze bestelling opnam. Bestelling gedaan en nog wat extra stokbrood besteld. Maar geen stokbrood. Toen kwam de pizza al. O ja, u had ook nog stokbrood, doen we maar niet meer toch. Nou wel graag. Krijgen we stokbrood wat heel hard was. Dan maar gelijk onze pizza opeten. Die ook niet te eten was. Nadat we de pizza voor de helft op hadden, hadden we ook wel weer dorst, maar geen ober. Uiteindelijk zelf maar drinken ophalen. Toen we genoeg hadden gegeten wilden we een nagerecht, maar weer geen ober. Toen hebben we meer dan een half uur met een vies bord voor ons moeten wachten totdat er iemand kwam. Lol was er voor mij helemaal af. Sorry meneer, helemaal vergeten. Ook niet even vragen of het gesmaakt heeft. Zag de bui waarschijnlijk al hangen. Uiteindelijk heeft mijn zoon nog een ijsje gekregen met slagroom die zuur was.
    Toen afrekenen. Ja maar meneer, die bon doen we niet aan terwijl we toch duidelijk aan het begin hebben gevraagd of het kon. Uiteindelijk na lang praten toch maar geaccepteerd. Moesten we ook nog bijbetalen. Duurder rekenen dan dat er op het menu staat. Maar geen probleem van gemaakt, wilde zo snel mogelijk weg. Kom daar dus ook nooit weer!

59. Heerlijk gegeten met de familie, pizza's waren heerlijk en het vlees was goed klaar gemaakt, kinderen kwamen niks te kort!

Personeel was aardig en letten heel goed op.

Gaan zeker nog een keer terug, een echte aanrader.

60. Donderdag weer eens gegeten bij Su Sardu met mij vrouw, alles was weer perfect. Top jongens ga zo door.....
    Gr. Klaas.

61. sandra en joop

Wat een tegenvaller was dit, in het midden was de vis rauw, het voorgerecht kun je wel met buffelmozzerella maken maar dan moet het verder ook goed zijn. De vitello smaakte oud en droog, we zijn echt iets anders gewend.
    Na ons beklag werd er niets anders aangeboden en werd er gedaan of het aan ons lag..

Ook die kans werd niet gegrepen, de prijs kwaliteit verhouding is in geen verhouding...
    Zeer teleurstellend!

62. Wij van Badkamerstudio Emmen zijn en inderdaad, het is elke keer geweldig bij Su Sardu.

Als we gaan eten dan laten wij iets bedenken door Allessandro en zijn medewerkers. Elke keer weer verrassend en erg lekker. Eten in een ontspannen sfeer zonder op de tijd te "hoeven" letten. Heerlijk. Ach ja, het wordt laat maar dat is niet erg. We zijn wel echt uit.

Kortom als U wil eten in een echt goed en gezellig Italiaans specialiteiten restaurant ga dan naar Su Rardu!

Groeten van jullie Badkamerstudio Emmen Vrienden.

63. Uit ervaring weten wij dat Alec, Alessandro en Charlotte toppers zijn in het ontvangen en het verwennen van hun gasten.

Daarom zijn wij ook met regelmaat te vinden in hun nieuwe toprestaurant Su Sardu. (Italiaans eten zoals het hoort)
    Het eten is echt top en de wijn is altijd van goede afkomst. Ook onze vrienden die met regelmaat mee gaan zijn altijd uiterst tevreden.

Er is altijd wel een nadeel, het wordt altijd laat. Hi.

64. Sinds de overname november (?) vorig jaar wekelijks geweest en de laatste weken zelfs 2 keer per week. Voor de kaartlezers, laat je eens verrassen! Niets mis mee. Overigens is vroegtijdig doorgeven wat je wilt eten, vis, vlees en/of schaaldieren, helemaal een aanrader. Laat die keuken dan zijn werk maar doen. Bediening is prima, maar kan nog beter. Als wij een deur in willen trappen dan mag dat best tijd kosten, maar niet alles in een record tempo op tafel. Maar dat leren ze daar ook nog wel. Wellicht nu nog een andere naam? Jammer genoeg deze week maar 1 keer, maar dat halen we wel weer in. Wordt een verslaving. Help dokter!

65. Meerdere keren gegeten. Gewoon in een woord: Fantastisch! Als u nog zit te twijfelen over waar u uit eten moet gaan, twijfel niet langer en ga eens hier gezellig uit eten!

66. Zijn al zeker 4 keer bij Su Sardu geweest! Het is daar super! Vriendelijk personeel, heerlijke dorade, lekkere wijn! Kortom een toppertje en een aanwinst voor Emmen!

67. Wij komen hier een keer in de 2 weken!

Soms zelfs elke week!

Lekker eten, goede sfeer!

Top! Gewoon! Onze complimenten!

W&E.

68. madeleine boekenstein

Fantastisch gegeten, kan niet anders zeggen! Prachtige zaak en leuke bediening....

69. 19/02/2001. Nieuwe eigenaren. Kaart is geweldig! Nu ook visgerechten. Jonge en enthousiaste bediening. Je voelt je meteen op je gemaak door de ongedwongen leuke sfeer. Wij hebben het voorgerechten menu genomen. Buffelmozzarella met tomaten, meloen pel de sapo met parmaham San Daniele, vitello met een mousse van zalm, mosselen in tomatensaus met pepers, vongole met wijnsaus, oesters, etc. etc. Was gewoon geweldig. Die jongens werken alleen maar met kwaliteitsproducten. Ook de volgorde klopte. Zij hebben een Italiaanse dessert specialist. Wij hebben nooit zo een lekkere ijstaart gegeten! Bedankt jongens!

70. Heb er samen met mijn moeder gegeten.

Heerlijke luxe en moderne sfeer en verrassende gerechten.

Heb van het begin tot het eind een geweldige avond gehad vol spannende gerechten.

71. Je kan er erg lekker eten. Vooral de carpaccio is heel erg lekker.

Het personeel is aardig en je wordt er goed bediend.

Tot gauw!

72. Geweldig restaurant, alles klopt. De sfeer, het eten, de bediening.

Je kunt daar jezelf zijn en lekker lang nazitten.

Er worden verse eerlijke producten gebruikt.

Een aanrader.

Su Sardu en crew, veel succes en tot gauw.

73. Zaterdag heerlijk gegeten bij Su Sardu, als je binnen komt voel je je meteen welkom. Vooral de heerlijke sfeer die je voelt als je binnenkomt. Su Sardu, tot snel!

74. Super eten! Allemaal aparte gerechten, waren bijzonder lekker en zeer verfijnd van smaak, ook wordt het leuk opgediend. Ook de wijn die hierbij gekozen was paste er erg goed bij.

Opmerkingen service :

De bediening was uitermate vriendelijk, efficient en snel, bij elke gang werd alles uitgelegd.

75. Heerlijk gedineerd vanavond in dit fantastische restaurant. Dit is ons favoriete restaurant. Het verrassingsmenu is voor ons altijd de juiste keus. Heerlijke seizoensproducten met fantastische smaken worden gepresenteerd door goed verzorgd personeel welke de gerechten perfect aankondigen.

Su Sardu is echt een top restaurant voor als je lekker wil dineren in een romantische/gezellige sfeer.

We kunnen niet wachten tot de volgende keer.

76. Wat een tegenvaller!

Het eten is ons niet goed bevallen en opdringerige bediening.

Hier komen wij niet meer!

Erg jammer!

77. Gisteren bij Su Sardu gegeten.

Het was erg druk (zaterdagavond) dus reserveren is noodzakelijk!

Goede bediening, goed eten en toen we weggingen kregen we nog een cappuccino van het huis!

Hier komen we zeker nog eens terug!

78. Wat ons betreft vind je in de verre omgeving van Emmen nergens zo'n plek waar zo gekookt wordt!

Zo ook de bediening, is altijd vriendelijk en bereid de klanten dat " meer " gevoel te geven.

De prijs / kwaliteit verhouding is buitengewoon goed.

Vooral de wijnkennis is opmerkelijk, nog nergens zo'n assortiment van kwaliteit aangetroffen!

79. Hoi.

Zondag weer bij Su Sardu gegeten, we hebben dit keer een smaakvolle verrassings-avond gehad. Nu maar eens een verrasings menu genomen en dat was dus echt geslaagd, een heerlijke verrassing. Complimenten voor de keuken en de bediening, Aanrader!

We komen terug.

Groetjes Anna.

80. Zeer goed restaurant, heerlijke pizza's, vriendelijke bediening en een super goede prijs!

81. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten.

Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Er kon een heerlijke invulling worden gegeven aan onze wensen terwijl dit veel aanpassingsvermogen en flexibiliteit van het personeel vroeg. Dit bleek totaal geen probleem ondanks een redelijke bezetting van tafels.

Een heerlijk drie gangenmenu genuttigd zonder de kaart erbij te pakken, zo kom je dat maar weinig tegen. In combinatie met de juiste wijnen een aanrader!

82. Eten was best goed, maar de bediening was niet echt fantastisch.

We hebben nu al 2 keer gehad dat ze om 10 uur vragen of we al wilden afrekenen omdat ze graag wouden sluiten.

Niet echt positief als je een avondje uit bent.

Dus misschien iets om aan te werken.

83. Zeer goed restaurant, heerlijke pizza's, vriendelijke bediening en een super goede prijs/kwaliteit verhouding!

84. Prima eten. Het gaat hier om een echt Italiaans restaurant en is vrij prijzig. Echter prijs/kwaliteitverhouding is goed. Ook de bediening is van hoog niveau.

85. Sinds de nieuwe eigenaar is de kaart behoorlijk ingekort, zeker voor een pizzeria is het aantal pizza's erg beperkt, ik geloof nog geen 20 soorten, zelfs geen calzone of een variatie hierop. De pizza was erg droog, waarschijnlijk doordat de pizza zeer karig belegd was (op de paesana zaten 3 plakjes salami, 2 plakjes spek, beetje ham, wat champignons en ui en alles lag in het midden). Al met al weinig smaak. Wel een heerlijke rode wijn gehad. De bediening niet oplettend genoeg wat drankjes betreft. Onze ervaring was niet super slecht maar we gaan wel op zoek naar een betere pizzeria.

86. Heerlijk Italiaans eten en mooie wijnen. Er wordt gewerkt met dagverse producten en er wordt met je persoonlijke wensen rekening gehouden. Ook als iets niet op de kaart staat, kun je er naar vragen, men is zeer flexibel.

Professionele en bovenal zeer vriendelijke bediening.

Niet echt goedkoop, maar wel een heel redelijke prijs/kwaliteit verhouding.

87. Uitstekende kwaliteit, zeer goede prijsverhouding. Gemoedelijk, zeer vriendelijk personeel. Dat alles in combinatie met uitstekende wijn. Hier voel ik mij thuis.

88. Dit restaurant in het centrum van Emmen is een absolute aanrader.

Ook voor speciale wensen draait de kok zijn hand niet om en met alle zorg wordt uw maaltijd bereid.

U hoeft ook niet lang te wachten op uw bestelling, bediening zeer vriendelijk en zeer vlot.

Zoals gezegd, een absolute aanrader.

89. Deze maand ben ik er een aantal keren geweest. De bediening is erg vriendelijk. Heb een aantal keren een uitgebreid praatje gehad met de eigenaar, wat erg plezierig is. Een grote aanrader is het gerecht ossenhaas met balsamico. Daarnaast is de dorade ook ronduit heerlijk. Ik raad het restaurant bij iedereen aan, zo ook hier!

90. Toprestaurant. Prachtige gerechten. Prima wijnkaart. Professionele en vrolijke bediening. Hadden we maar meer van dit soort kwalitatieve restaurants.

91. Ik ga niet vaak uiteten maar kan wel vertellen dat ik sla zonder sausje of dressing wel heel erg goedkoop en smakeloos vind. De sla zag er ook niet vers uit evenals de bloemkool... alsof het voor de tigste keer opgewarmd was. Het vlees was wel mals en lekker. Wat me tegenviel is dat ze tussentijds niet even vragen of je nog wat drinken wil en of alles naar wens is. Ik had mn laatste hap net doorgeslikt en mijn bord werd al weggehaald. Er zaten schijnbaar bekende klanten die hun aandacht kregen maar wij niet. Geen aanrader. Jammer!

92. Valthermonder

Meerdere malen bij Su Sardu geweest. Bij binnenkomst valt je oog vaak op het personeel. In de bediening staan zo nu en dan hele mooie dames. Natuurlijk kom ik er om mijn maag te vullen, dus ik zie het puur als leuk extraatje :-). Dan het eten. De tomatensoep hier is echt overheerlijk! Echt een aanrader. De pizza's vind ik er persoonlijk niet uitmuntend. Het is niet slecht, maar echt top is het ook niet. Gewoon, goeie pizza. Su Sardu onderscheid zich denk ik door de heerlijke Italiaanse vleesgerechten. Daarnaast is het een schone keuken en heeft het geloof ik twee keer een smaakpolitie OK keurmerk gekregen. Het restaurant is wel wat prijzig. De tomatensoep was geloof ik iets van 6 euro, maar het was elke hap waard. Voor de mensen met een krappe beurs geldt denk ik dat dit restaurant wat aan de te prijzige kant is.

Al met al zeker een zaak waar je een keer geweest moet zijn!

93. daniëlle

Prijs/kwaliteitverhouding niet in evenwicht.

De lasagne was bereid met erwten en wortelen ( volgens mij niet vers ). Melig en niet fijn van smaak. De pizza van mijn tafelgenoot was taai.

Bij het afrekenen schrok ik me wezeloos. Hier ga ik niet meer naar toe. Personeel ook niet vriendelijk.

94. Nou wij komen regelmatig bij Su Sardu en wij hebben nog nooit klachten gehad. Niet over het eten en zeer zeker niet over het personeel. Iedereen is altijd even vriendelijk en zal echt wel zijn best doen om het de klanten naar de zin te maken.
    Wij zijn echte liefhebbers van pasta's maar van de week viel mijn keuze eens op een ossehaas met pepersaus, man man wat was die super zeg. Van de eerste tot de laatste hap gewoon genieten en de pepersaus... vers.
    Voor ons is het daar geen eten maar tafelen in een leuke sfeer....

Su Sardu...bij jullie is het echt grandioos.....

Een tevreden klant.

24/09/2010

95. Afgelopen zondag hebben wij Su Sardu bezocht en dat is ons niet goed bevallen.
    Eerste de tomatensoep, er zat geen garnituur in en het was loeiheet en ontzettend flauw. De pizza's waren flauw en haast geen smaak aan. De service was beetje op de hobbel, elke keer als er mensen binnen kwamen dan werd er op papieren gekeken en het duurde maar voor dat de mensen een plekkie hadden, ik vond het rommelig overkomen. Je moet ontzettend lang wachten op je eten en ondertussen proberen ze je steeds drinken aan te smeren, je moet als je uit eten gaat je op je gemak voelen en niet het gevoel hebben of je in een fabriek zit. Ze voeren op een bepaalde manier een druk op je uit. Jammer, heel jammer.

96. een heel ontevreden klant

Gelukkig een site ontdekt waar je Su Sardu mag beoordelen! Een paar weken geleden heb ik daar gegeten. Varkenshaas met pepersaus. Kom vaak en graag in Italiaanse restaurants, dus dacht ik, laat ik het hier ook eens proberen. Nou dat heb ik geweten...!

De saus smaakte muf, alsof een paar peperkorrels gewoon niet goed meer waren. Bediening erbij geroepen, die onmiddellijk de gastvrouw waarschuwde! Of ik wel eens vaker pepersaus geproefd had! En of ik wel eens vaker in een Italiaans restaurant gegeten had! Een dergelijke reactie had ik niet verwacht van iemand die de tent runt.

Ik dacht altijd dat de klant koning is, maar dit schijnt in deze tent niet het geval te zijn! Na enige discussie over de varkenshaas kon ik een nieuwe krijgen, maar dan zonder saus. Binnen 4 minuten had ik een nieuwe varkenshaas op mn bord liggen... Nu lijkt me dat redelijk snel om een varkenshaas te bakken, maar goed, snijden die hap! Wat denk je? Gortdroog en loeiheet! Waarschijnlijk alleen maar een rondje magnetron gehad en hoppa.... op het bord ermee. En dan de reactie bij het afrekenen.... Niet één woord meer over het voorval! Geen excuus, helemaal niks.

Tja..... het kan je misschien ook te goed gaan in de horeca. Maar voor mij staat 1 ding vast: Hier kom ik nooit weer!

97. claudia

Ik heb laats bij Su Sardu gegeten en het was verrukkelijk.

Pasta carbonara is de lekkerste.

En de pizza's ook.

En de obers waren heel aardig.

98. Te triest voor woorden, heerlijke lenteavond om buiten te zitten... niet bij Su Sardu. Daar beginnen ze om 21 uur het terras om je heen af te breken. Bediening vraagt zuchtend en ronduit onbeschoft of we nog een kop koffie willen. Binnen bij het afrekenen werd mij verteld dat dit een normale gang van zaken is in de horeca.
    Waardeloos eten ook nog, calzone niet gaar, andere pizza vrijwel smakeloos. Geen aanrader, er zijn zoveel betere zaken in Emmen die de kunst wel verstaan.

99. Afgelopen zondag hebben we heerlijk en uitgebreid gegeten. Het was erg druk, maar de bediening heeft ons uitstekend geholpen. Het eten was super, zeker voor herhaling vatbaar.

Su Sardu is een echte aanrader!

Volgende pagina