Snackbar Charlie in Emmen

1198351438 60
1205352413 60
1219354363 73
1345371913 68

1. Op vrijdagavond 6 oktober moest onze geel-blauwe trots op bezoek bij de enige betaald voetbalorganisatie van de provincie Drenthe, FC Emmen. Rond de klok van 16.30 uur werd afgestoken richting Emmen, om daar eerst een maaltijd te nuttigen in Eetcafé Charlie. Na een vlotte reis kwamen we om klokslag 18.00 uur aan in hartje Emmen, waar de auto voor het Eetcafé kon worden geparkeerd.

Bij binnenkomst werden we door de vriendelijke medewerkers verwezen naar de ruime zithoek in het pand. Na het doornemen van de menukaart was de keuze snel gemaakt: een plate met een huisgemaakte schnitzel, uiteraard met gebakken aardappeltjes in plaats van patat. Wat ons opviel was de ruime menukaart met veel keuze in maaltijden. Na het doorgeven van de bestelling, spraken wij met iemand van de lokale bevolking, wat het wachten amuserend maakte. Voorbeschouwen op het duel van die avond, de lokale amateurvereniging, alles kwam ter sprake.

Na pakweg tien minuten was het diner daar. Een goed en ruim gevuld bord, voorzien van warme groenten, salade, gebakken aardappeltjes (krieltjes) en een schnitzel. Een klein minpuntje waren de krieltjes, welke niet onze voorkeur hadden. Over de rest konden we kort zijn, een meer dan prima maaltijd! De bedienden vroegen of alles naar wens was, iets wat wij zeer op prijs stelden. Na het diner was het snel tijd om koers te zetten richting De Meerdijk.

Helaas leverde ons bezoek aan Emmen geen resultaat op, want de plaatselijke FC won met 2-0. Het bezoek aan Charlie was echter zeker voor herhaling vatbaar, mede door het goede eten en de uitstekende bediening!

2. Uitstekende cafetaria met lekkere goudgele patat . Zeer vriendelijke bediening .

3. Na een indrukwekkend dagje Wildlands, moesten we erg lang wachten voor we de trein naar Zwolle konden pakken. We besloten maar even iets te eten en kozen voor Charlie. Tijdens het bestuderen van de menukaart werden we positief verrast door de redelijke prijzen. We kozen voor een gyros/piri piro schotel met patat en salade, zeer royaal allemaal, en zeker voor kleine eters als wij. Alleen veel gesneden rouwe uien over de salade, zijn we niet zo dol op, maar smaken verschillen. Verder lekker gegeten. De sfeer was heel goed en t.o. station. Met een goedgevulde maag waren we ruim op tijd voor onze lange treinreis naar huis.

4. Een super goede snackbar. Altijd goed te eten daar en voor een mooi prijsje een goed bord vol. Binnen zijn de mensen altijd vriendelijk, zelfs als je bij hun een telefonische bestelling doet.

Deze snackbar krijgt van mij een dikke vette 10

5. Een snackbar Charlie met een hoge kwaliteit, en een aannemlijke prijs.
    Goede en vrolijke bediening, en leuke eigenaars in 1woord een toppie.
    Kom je met de trein aan in Emmen of na een dagje dierentuin/winkelen, ga dan van het uitgebreide assortiment genieten bij deze snackbar. Een echte aanrader, super.

6. Marianne

Ik ga niet vaak naar de snackbar, maar als ik ga, ga ik altijd bij de snackbar Charlie.
    Het personeel is er erg klantvriendelijk en de service is goed. Ik heb er laatst nog een sate van de haas menu besteld en het was heerlijk, ondanks dat ik de helft niet op kon, omdat ze hele grote porties geven. Je krijgt echt waar voor je geld. Daarnaast heb ik ook gemerkt dat de snackbar een nieuwe eigenaar heeft. Hele vriendelijke mensen die je goed verwelkomen als klant. Toppie ga zo door!

7. ophelders

Prijs staat niet volledig met wat je krijgt; 3,30 voor een grote patat oorlog. Schande. Zelfs in amsterdam is dat goedkoper. Sfeer is goed, ziet er mooi uit, nu nog aan de prijzen werken.

8. Laatst een keer patat gehaald, ik wilde een keer iets anders en bestelde een patat royaal. Ik twijfelde nog of ik er ook nog iets bij moest nemen of dat dat teveel zou worden samen. Toch maar een snack erbij besteld.
    Toen ik thuis was bleek dat ik blij mocht zijn met die beslissing aangezien de hoeveelheid van de patat royaal schandalig weinig was. Het zag er ook niet echt uitnodigend uit, het was zo in de bak gegooid en geeneens een beetje rauwkost, wat je toch wel mag verwachten als je een 'schotel' besteld, waar je genoeg voor betaald. Die koop ik dus nooit meer!!

Ook de service is wisselend, de jonge blonde dame (ik denk eigenaresse, manager) straalt geen klantvriendelijkheid uit. Komt erg denigrerend over. Jammer dat zo'n mooie snackbar niet de kwaliteit en service biedt die je zou verwachten.

9. wesley koning

Het eten was hier super zit hier regelmatig met mijn vrienden lekkere menutjes en heerlijke broodjes.

10. Super goede snackbar, je kan er prima zitten en heerlijk eten. Tuurlijk kan er een x wat verkeerd gaan maar meestal zie ik wel dat het opgelost wordt!!! Altijd klant vriendelijk, ook de jongere werknemers. Ik zeg "top zaakje!!!"

11. Ik kom altijd bij Charlie.
    Het eten is er altijd goed verzorgd en het personeel is heel vriendelijk en attent.

12. Ik kende deze tent ook goed van vroeger, goed en altijd lekker.
    Een keer in buurt en besloot hier te eten op een simpele dinsdagavond dacht ik.
    Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar bij deze wil ik je dit niet onthouden.

Tafel 5:
    Hier zat ik. Ik was al bang lang te moeten wachten, ook omdat ik op tijd zat mbt de bus.
    Heb de bediende nog gevraagd of ze alles onder controle had en gaf aan hier pas te werken en dat er in de keuken het niet helemaal lekker ging. Ik had al spijt van mijn bestelling.
    Ik had een biefstuk menu besteld. De enige vraag die luidde of daar mayo en ketchup bij moest.
    Toch maar even meegegeven dat ik de biefstuk graag medium wilde.
    Na niet al te lang wachten kam hij dan. Auch!!!
    Hoe kun je een stuk vlees zo kapot maken. Van binnen nog licht bevroren en van buiten verbrand. De sperzieboontjes uit een potje zouden mij nog beter smaken. Salade zeer grof gesneden. Stukken zo groot als een CD. Friet was daarentegen wel lekker.
    De bediende kwam nog langs en vroeg of alles naar wens was. Heb aangegeven dat de biefstuk niet deugde en wilde nog mijn bestelde mayo hebben die er niet bij lag.
    Ik heb het niet opgegeten, wat mij in mijn leven nog nooit overkomen is.

Na betaling nogmaals de vraag of het smaakte. Ook hierop wederom met nee beantwoord.
    Wel netjes dat de drankjes hierom niet in rekening zijn gebracht.

Conclusie: Jammer dat zo’n leuke tent het zo slecht kan doen. Personeel slecht geïnstrueerd en erg jong / onervaren. Schat de gemiddelde leeftijd op zo’n begin 20.
    In deze tijd moet je beter presteren om de consument te binden. Je lost niet alles op met gratis consumpties. Voor mij helaas een dikke nee, en kom hier de eerste tijd ook niet weer.

2,1
  13. Toen wij voor het eerst hier kwamen eten was het altijd goed geregeld, je kon gaan zitten en prompt kwam het personeel bij je om je bestelling op te nemen. Naarmate hier dus vaker te gaan eten werd het steeds maar slechter, soms een kwartier wachten voor je bestelling opgenomen werd. maar afgelopen vrijdag was het voor ons echt de laatste keer. Toen mij opviel dat ze een bonnetje kwijt waren, gingen 2 personeelsleden met de handen in de prullenbak, waarna ze zonder enige ontsmetting weer verder gingen met het eten klaar te maken. Vervolgens had ik een grote patat besteld waarbij het een zeer kleine patat was, hoewel dit altijd heel erg varieert. Verder vergat het personeel continu wat wij besteld hadden, vanwege het feit dat hij het ook gewoon niet opschreef. Wij gaan hier nooit meer heen om te eten, ook vanwege de prijsverhouding, vergeleken met andere snackbars in Emmen hebben ze de prijs ontzettend hoog.

14. 3 weken geleden een maaltijd schotel afgehaald. Een zigeuner schnitzel met gebakken aardappelen (75 cent extra) en mayo (60 cent extra). De schnitzel was toch echt de kleinste die ik ooit heb aangetroffen met saus uit een potje en de gebakken aardappelen kwamen wel uit de koekepan, maar het waren wel van die vierkante diepvries blokjes. Ook de salade was erg mager. Beetje ijsberg sla met een paar stukjes mais e.d.

Voor 10.40 euro voelde ik mij achteraf opgelicht. Ik moet er wel bij vermelden dat de patat schotels van 4.95 euro wel erg goed zijn. Maar dat telt niet voor deze beoordeling.

1,3
  15. Erg lekker eten, ik ga hier regelmatig naar toe. Ook via de telefoon bestellen is handig. Wanneer je er bent is het meestal al klaar!

16. Gister gegeten bij Charlie, was erg lekker en 't geld dubbel en dwars waard.

Erg vriendelijk personeel en zeer correct en eerlijk.

Er waren twee kleine minpuntjes.

1; de wc oogde ondanks dat deze redelijk schoon was en netjes ingericht door de slecht afgewerkte hoekjes een beetje rommelig.

2; wij hadden een charlie burger menu besteld en hierbij gevraagd of de hamburger een grillburger was. Hierop werd ons verteld dat het om een gegrillde hamburger ging. Toen wij ons eten kregen viel het ons direct op dat het geen grillburger was maar een frituurburger.
    (maar de smaak was er niet minder om, dus is dit minpuntje niet echt zo belangrijk)

17. Goed eten en goed bereid! Vriendelijke bediening.

18. Erg leuke tent..

Heerlijk eten en niet te duur..

Gezellig personeel.

19. Tristan 221 punten

Eigenlijk breng ik bij elk bezoekje aan Emmen ook een bezoek aan Charlie. Het eten is eigenlijk altijd van dezelfde goede kwaliteit en de (vriendelijke) bediening is tot nu toe niets op aan te merken geweest. Verder kon ik hier al terecht voor koffie om mee te nemen, voordat de Kiosk geopend was aan het station.

De prijzen zijn niet top, maar ze zijn m.i. niet te duur.

De zaak is netjes en schoon met prima gelegenheid om je eten ter plekke op te eten. Ook buiten hebben ze prima zitplaatsen. Al met al gewoon goed. :)

20. Ik zweer ik bij Charlie :D.

Absoluut goede service, leuke/spontane mensen in dienst.

En heerlijk gegeten!

Kom hier vaak en zal hier ook vaak blijven komen..

21. Goede kwaliteit personeel, heel menselijk.
    Dat ontbreekt bij andere snackbars nogal eens en ik hoop dat ze volgend jaar bij de eerste 10 zijn.

22. Knol 43 punten

Ik heb geen goede ervaringen met Snackbar Charlie.

Wij bestellen vaak patat met kip. Maar vaak worden er dingen vergeten, kun je een knoop in de patat leggen, ook al heb je gevraagd om extra doorgebakken patat ( omdat de vorige keer de patat ook al zo slap was) en zitten er geen kruiden op, ook al heb je gevraagd om extra kruiden (omdat er de vorige keer ookal geen kruiden opzaten)

Heel erg jammer, eerder hadden we er wel goede ervaringen mee.

23. Toppie!!!

24. Ik verbeter mijn laatste recensie. Sinds de verbouwing is het veel beter geworden, in elk opzicht!

25. Harrie Nordhauzen

Goed eten aslleen bediening kan wat vriendelijker

26. Bezorgen niet onder de 35 euro!

1,3
  27. maken misbruik van verhoging aardappelprijs 50% duurder geworden

28. Max 101 punten

ik vind het een hele gezellig en lekkere cafetaria maar het is wel een beetje duur.