Eetgelegenheid gesloten

1204585323 92
1421978762 80
1546203584 80
1629020133 80

1. Het eten was daar fantastisch. De eigenaar had ons de anti-pasta aanbevolen. Dat was heerlijk.. Ossenhaas, spaghetti of pizza, iedereen vond het heel lekker. Een echte aanrader. Komen zeker weten terug.

2. Na het lezen van zoveel goede recensies hier gaan eten. Het was deze avond zeer rustig, we waren de enige gasten en blijkbaar hadden ze niet veel zin.
    Bij binnenkomst een heerlijke bruchetta, dat ging goed. Nadat we de laatste hap van het voorgerecht op hadden, zei de serveerster "Het hoofdgerecht komt eraan" waarop we zeiden "Doe maar rustig aan." Nou, dat duurde welgeteld drie minuten. Blijkbaar hadden ze haast, na drie kwartier stonden we weer buiten.
    Bij de buren maar een ijsje gehaald en tot onze stomme verbazing stroomde het terras vol met jongelui die hier gingen chillen. Blijkbaar vindt de eigenaar dit belangrijker dan restaurantje spelen, erg jammer. Voor mij dus nooit meer, zoek wel een andere italiaan als ik in Emmen ben.

3. Mooi restaurant. Erg lekker eten. Vriendelijke bediening. Voor €32,- hebben wij met drie personen heerlijk gegeten inclusief drinken en een voorafje. Als wij weer eens in Emmen komen dan weten wij wel waar we weer heen gaan!

4. Heerlijk gegeten zowel pasta als pizza daarom 2 dagen later weer lekker wezen eten. Zeer klantvriendelijk, prima bediening en gastvrij. De prijzen zijn ook zeer netjes. Als we weer in de buurt van Emmen zijn gaan we daar zeker weer lekker eten.

5. John Peeters

Geweldig lekker gegeten, de lamsrack een echte aanrader. Mijn vriendin had de gepelde gamba's ook deze waren onovertroffen lekker. Zoonlief had de pizza mozzarella die ook heel lekker was. Het is jammer dat we niet in de buurt wonen, anders waren we hier al veel eerder geweest. Alleen de naam is anders Romantica di enzo.

6. annemie

Even moeilijk te vinden. Bleek de naam veranderd, èn ook de kok en inrichting. Overheerlijk gegeten, zeer aan te raden. Salade, pasta, Vissoep... aangenaam verrast.
    Een dikke 10.

7. Maurice

Nu 3x bij Romantica gegeten.....met 3x een andere ervaring.

1e keer een hele kleffe natte pizza die pikant moest zijn...maar dit totaal niet was. Na vragen kreeg ik een bakje sambal op tafel.
    2e keer prima gegeten. Geen -punten.
    3e keer was eten weer prima. Alleen na vragen of we het eten voor 8 uur konden krijgen (moesten naar afspraak) en dit geen probleem moest zijn... kwam de pizza om 19.50. Dus dit was de pizza naar binnen schuiven en weg. Wat ik wel minder vind dat er elke keer nieuw personeel loopt.

8. Lekkere gratis stokbroodjes vooraf. Kruidenboter is wel keihard, maar goed het is gratis, dus mag je ook niet teveel verwachten. Smaak is goed.

Pizza's en lasagne erg lekker.

9. Het eten en drinken was prima.

De bediening viel heel erg tegen.

Moeten vragen om iets te kunnen bestellen.

Dan wordt vergeten het drinken te brengen.

Hebben in het verleden regelmatig hier gegeten met veeeel betere ervaringen.

10. Erg tegenvallende reactie.

Op eet.nu gekeken voor een leuke pizzeria in Emmen.

Maar wat viel de service tegen zeg.

We zaten aan een tafel in een hoekje en werden zo ongeveer genegeerd.

20/30 minuten moeten wachten tot ze de bestelling op kwamen nemen. Drinken werd niet gebracht.

Zeer jammer. Het eten was wel lekker.

11. Wij hebben afgelopen zondag voor het eerst bij Romantica gegeten en Yes...eindelijk een pizzeria gevonden die weet hoe het hoort! Heerlijke pizzabroodjes met voldoende kruidenboter en olijven vooraf in plaats van koud stokbrood en ook nog eens van de zaak! En dan de pizza's....heerlijk! Lekkere verse ingrediënten op de pizza zoals knoflook en Spaanse pepers in plaats van poeder en heerlijke dunne plakjes spek in plaats van uitgebakken zuurkoolspekjes! De pizza was goed belegd...niet teveel en niet te weinig en niet te droog of te nat maar precies goed! En de bediening...zeer correct en oplettend en iedereen zag er netjes en verzorgd uit. Wij zijn echte pizzagekken en hadden de moed bijna opgegeven om hier in de regio nog een goede pizzeria te vinden, maar na een half jaar zoeken (Emmen-Coevorden-Hardenberg) hebben we onze pizzeria gevonden, wij gaan nergens anders meer heen! Dus Romantica, van ons krijgen jullie een dikke 10!

12. Prima eten en een leuke sfeer. Min puntje was dat mijn lasagne een beetje te zout was.

13. Wij gaan zeker 2 x p. mnd. naar Romantica. De keuken is prima. Bestel je een pizza, is deze goed belegd en de scaloppina smaakt ook prima.

De bediening vinden wij erg goed, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Wij gaan regelmatig uit eten maar van de Italiaanse restaurants in Emmen is Romantica in totaliteit zeker de beste.

14. Valthermonder

Prima restaurant. Paar keer geweest en over het algemeen goed. Ik heb echter wel een rare ervaring gehad. Ik had een pizza waar onder andere champignons opzaten. Nou ik heb het geweten. Blijkbaar moesten ze van de champignons af, want er zat me toch een laag champignons op. Het overheerste echt. Ik was er letterlijk een beetje misselijk van na afloop. Sfeer is leuk, bediening prima. Ik ben altijd zeer kritisch op de tomantensoep. Bij dit restaurant weet ik niet meer echt hoe het smaakte, kortom zal die wel prima zijn geweest.

15. Dit schijnt het beste Italiaanse restaurant te zijn in Emmen (volgens de recensies). Wij komen vanuit Brabant een dagje Emmen doen. Bij aanvang hebben wij een flesje rode wijn genomen. Deze was lekker sterk, fruitig en goed van smaak. De prijs € 29,50 zagen wij pas achteraf op de rekening terugkomen. Dit had van tevoren wel even gezegd mogen worden. Voor de verdere rest goede bediening/service. Het eten was goed voorbereid, geen taai vlees, lekker mals. En qua smaak prima! Mijn vrouw had een een pizza besteld; deze was perfect! De timing was prima; we hoefden in ieder geval niet lang te wachten op op ons eten. En verder werd er keurig gevraagd of wij de koffie gelijk wilden of dat we nog even wilden wachten. Verhouding prijs en kwaliteit is uitstekend! Voor ons een aanrader!

16. Heb eten thuis laten bezorgen, nou de lasagna was niet te eten, veel te droog en de tagliatelle met zalm was ook niet lekker, de zalm was ver te zoeken en ook droog.

Dit was 1 keer maar nooit meer bestellen bij Romantica.

17. Geen hele bijzondere gerechten, maar wat ze serveren is gewoon lekker en vers (denk ik). Van de Italiaanse restaurants in Emmen is dit toch wel 1 van de beste.

18. ben 208 punten

Na dagje dierenpark emmen even op eet.nu gecheckt. Goed restaurant, heerlijk gegeten. Bediening is vlot, attent en vriendelijk. Prima keuken, niets op aan te merken. Mooie kaart ook met keuze in diverse prijsklasses.

Met kinderen hier gegeten en ook dat ging goed.

Interieur doet iets gedateerd aan en tikje smoezelige wanden, maar dat is dan ook het enige nadeel.

19. Gewoon het beste Italiaans specialiteiten restaurant van Emmen e.o.!

20. Fam.Abbel

Ook wij zijn na het bekijken van recensies op eet.nu hier naar toe gegaan vanaf ons vakantieadres. Eten en drinken waren zeer goed. Pizza's overheerlijk. Vriendelijke bediening en goede sfeer. Echt een aanrader.

21. Henri Roelofs

Op basis van recensies op eet.nu hier naar binnen gestapt en het was meteen raak. Geweldige bediening, goede sfeer, niet duur en bovenal zeer lekkere pizza's. Ze zijn ook zeer goed ingesteld op kinderen.

22. Geweldige bediening, je kon vragen wat je wou en ze kwamen er zo spoedig mogelijk mee. Bediening aardig, eten en drinken was goed en de prijs en de sfeer ook.

23. Geweldige bediening, prima eten, echt een aan rader als u in de buurt bent bij oa. Landal park. Wij hadden een baby bij ons en een peuter van 2, en alles werd snel klaar gezet.

24. Top. Altijd mooi schoon vlees. Goede visgerechten. Ook buiten de kaart om mogelijkheden. Uitermate vriendelijke bediening. Huiswijn goed, maar beperkte wijnkaart. Absolute aanrader.

25. Arjan & Marissa

Zeer goeie pizza's! Een aanrader voor mensen die van de Italiaanse keuken houden!

26. We zijn hier eens binnengestapt. Hier was het toch niet helemaal naar wens. Pizzabodem was slap en soms keek de bediening niet al te vrolijk, maar dat kan een moment opname zijn.

27. bediening was goed en vriendelijk de piza's de best in town duurt soms wel lang maar ja moet je er voor over hebben

28. we wonen net in emmen,hebben wat restaurants gezien,we komen hier graag ook met de kinderen.echt een anrader

29. een echte pizzeria sfeer, eten zeer goed en ook goed gepresenteerd!! de gastheer zeer vriendelijk! kom zeker weer

30. erg goed en ik ben een fijnproever
    gezellig

31. rob de raad

bediening slecht,zij was kortaf en niet geinteresseerd in de klant. lambrusco zat geen prik in. T bone steak taai voor de kwaliteit veel te duur!Bij navragen hoe het smaakt, wordt niets gedaan met het negatieve commentaar.

1,3
  32. Heerlijk gegeten en goede bediening!

Eén vorige recensie
  33. Dennis en Monique

Lsnge tijd zijn we hier niet wezen eten, omdat we vondenn dat de kwaliteit achteruit holde. Afgelopen vrijdag weer eens geweest en ht heeft ons zeer verrast. Salades vooraf waren goed gevuld en de pizza's waren uitstekend; goed gevuld en niet zo'n slappe hap. Kortom, we komen hier ongetwijfeld weer eens terug.

34. Italiaans restaurant met de beste prijs-kwaliteitsverhouding in de omgeving. Vriendelijke bediening. Ingredienten op de pizza's zijn grotendeels vers.

35. zeer lekker eten in een fijne ambiance met een zeer gastvrije bediening...kortom:grote klasse!! wat ons betreft een echte aanrader

36. prima