Restaurant Delphi in Emmen

1320511919 77
1430719393 71
1472047196 79

1. 25-11-2017
    Na voorgerecht direct hoofdgerecht op tafel.
    Als je niet meer eet komen ze direct vragen of je uitgegeten bent want er staan al weer andere klanten te wachten.
    Al na een uur sta je weer buiten.

2. Super gezellig restaurant met heerlijk eten en vriendelijke bediening.

3. Marjan Schutrups

Heerlijk gegeten. De bediening erg vriendelijk. Eigenaar ook trouwens.

4. Wat een geweldig restaurant. We hebben er heerlijk gegeten. En super vriendelijk personeel. En de eigenaar is een super gastheer. Zeker aan te bevelen

5. Gea Vording

1 punt
  6. Trienko Kampen

Het was gezellig... lekker eten.... gemoedelijke sfeer... leuke .vriendelijke bediening.... we hebben genoten!

7. Goede service en zeer redelijke prijs. Het vlees had wel iets warmer gemogen en de sla wat kouder, maar het smaakte prima.

8. Mariska Soppe

Altijd heerlijk!😋

9. Toch maar weer eens geprobeerd om hier bij de Griek te gaan eten na een slecht ervaring eerder, maar nu nog slechter dan voorheen. Dit is geen Griek, het eten is koud en oude slappe friet en salade, niet mijn voorkeur.

10. Helaas. Wat een lekkere maaltijd moest worden was een karige koude vleeshap. Veel minder dan jaren terug. De frites waren smakeloos. De porties waren erg klein. Een klein bordje met een beetje sla en wat kleine stukjes tomaat. Helaas te duur en te summier. Delphi is Delphi niet meer... jammer.

11. Goeie service.

12. Wat mij betreft een dikke 10. Het eten was goed, bediening was super. Ze hebben een hartstikke aardige eigenaar en het was het geld dubbel en dwars waard, een echte aanrader en we komen hier zeker weer.

13. Prima restaurant, als je van vlees houdt. Ik denk dat de echte fijnproever misschien beter ergens anders heen kan gaan. Het is wel een heel gezellig restaurant, je krijgt lekker veel op je bord en persoonlijk vind ik de giros heerlijk.

14. Super gezellig restaurant en zeer goed eten. We komen er regelmatig en het is altijd goed!! Snelle, zeer vriendelijke bediening en de eigenaars geven er een "persoonlijke touch" aan. Bij meerdere griekse restaurants gegeten maar deze blijft eenzaam aan de top! Ga zo door!

15. Super gegeten, altijd leuke sfeer!

16. j.stoffers

Mijn vrouw en ik komen met enige regelmaat hier te eten. Het is altijd goed, zowel bediening als het eten. Prijs kwaliteit verhouding is in mijn ogen alleszins goed.

17. Vol verwachten hier buiten op het terras gaan zitten samen met mijn vriend. We waren helaas de enigste. Ondanks dat dit toch een heel goed Grieks restaurant moest zijn, volgens de recensies.

Zelf eet ik alleen rundvlees, maar omdat dit niet op de kaart stond heb ik gerechten zonder vlees besteld. Als voorgerecht had ik bladerdeeg gevuld met spinazie en kaas besteld, mijn vriend een vleessoep.

Toen het voorgerecht voor ons op tafel stond dachten we dat het een grap was. Mijn bladerdeeg gevuld met spinazie en kaas was een taai plat ding waar amper vulling in zat. De soep wat als "vleessoep" door moest gaan was helemaal een lachertje, er was niet eens vlees in te bekennen. Toen we dat aangegeven hadden werd er gereageerd met een schouder ophalen.

Als hoofdgerecht had ik de vegetarische ovenschotel besteld en mijn vriend de mixed grill.
    De mixed grill bevatte in ieder geval genoeg vlees, zoveel dat het eigenlijk niet op het bordje paste. Genoeg patat voor twee personen, als alles goed gaar was geweest en sla wat eigenlijk de afvalbak in had gemogen.

Mijn bord was wel groot maar het was een onsamenhangend geheel. Ik snap dat vegetarisch niet altijd makkelijk is, maar dit sloeg de plank volledig mis. Er lag tapenade, spaghetti, rijst, gegrilde courgette, iets wat door moest gaan voor aubergine? kappertjes en nog iets wat een mengelmoes was van ui met paprika en nog iets. Jammer dat het eigenlijk niet het gerecht was wat ik besteld had, want de vegetarische ovenschotel heb ik niet gezien...

Onze ervaring is zoals te lezen niet voor herhaling vatbaar.

18. Vandaag, samen met mijn vrouw prima gegeten in dit restaurant. Alles was goed warm en heerlijk van smaak. Zaak verder zag er gezellig en schoon uit, ook belangrijk.

Bediening was goed en iedereen was erg vriendelijk en attent. Er werd inderdaad snel doorgeserveerd na het voorgerecht, maar aangezien het woensdag is, heb ik niet de indruk dat men dit doet om snel plek te maken voor nieuwe gasten. Wel een aandachtspuntje voor de eigenaar wellicht. Over sfeer en voedsel nogmaals niets te klagen, dik in orde!

We komen hier zeker nog eens terug.

19. Viel erg tegen, was net te doen, in het geheel niet bijzonder. Het aanvankelijk normale tempo (een halfuurtje van drankje tot voorgerecht) werd plotseling en onaangekondigd scherp opgeschroefd: ik had de laatste hap van mijn voorgerecht nog niet weggeslikt of het hoofdgerecht stond ook al op tafel, terwijl mijn echtgenote net wat extra brood met kruidenboter besteld had om de tussentijd even rustig te kunnen overbruggen. Blijkbaar wilden ze ons zo snel mogelijk naar de eindafrekening en vervolgens weer naar buiten hebben. Krap anderhalf uur, twee gangen en een kop koffie later stonden we dan ook al weer op straat. Graag hadden we onze trouwdag iets gemoedelijker willen vieren, maar dat heeft niet zo mogen zijn. Toen we het personeel daar op aanspraken kregen we te horen dat we een volgende keer dan maar van te voren moesten aangeven dat we zelf zouden willen bepalen wanneer we aan het voor- of hoofdgerecht wilden beginnen. Alsof het onze schuld zou zijn. In verband met mijn werk ben ik aan hotels en restaurants gewend; ik eet vrijwel iedere avond buiten de deur en ik heb nog nooit ergens vooraf hoeven aangeven hoe hoog het tempo zou moeten zijn. Het personeel zat zelf overigens wel in alle rust ook gewoon in het restaurant te eten.
    Enig pluspuntje: we hebben zelf niet hoeven koken (hoewel dat voor ruim EUR. 80 wel wat erg prijzig was). Conclusie: hier kom ik niet meer terug.
    Het restaurant heeft een website, maar heeft het daarbij behorende domein niet ingeschakeld zodat er in de browser dus helaas niets te zien is. Erg onprofessioneel.

20. Fijn restaurant, leuke bediening. Heerlijk eten. Kom er met enige regelmaat, kan niet wachten er weer heen te gaan..

21. Jurriaan

Prima Grieks gegeten; lekker eten met goede porties, vriendelijk personeel en flexibel met onze wensen, ook prima met de kinderen dus geschikt voor families. Zeer tevreden!

22. Patrick & Karola

Wij zijn een tijdje niet geweest bij Delphi, wij vinden het hier wel oubollig en ze gaan niet echt met de tijd mee. Kleine bordjes en opdien schalen uit de jaren 70/80. Geen presentatie en weinig variatie. Wij hadden een schotel voor 2 personen met verschillende soorten vlees wat allemaal hetzelfde was gekruid. Het smaakte wel goed. De frietjes waren wit. Dat was minder. De wijn was lekker maar er werd zuinig gedaan met kleine glazen. De bediening was niet bijzonder spontaan en vriendelijk op een jong meisje na. Uit principe hebben we geen nagerecht genomen omdat we geen 6 tot 8 euro willen betalen voor ijs met vruchten uit blik. Je krijgt bij het afrekenen geen specifieke bon van wat alles heeft gekost maar een klein geel bonnetje met wat gekrabbel erop. Wij gaan vaak uit eten in Duitsland waar je grote gevulde glazen en goed eten krijgt voor veel minder geld en dat blijven we nu doen, want de Nederlandse horeca is gewoon heel duur.

23. Zoals altijd weer super lekker gegeten bij dit restaurant. Altijd gezellig en prima, snelle, professionele bediening. Als je lekker Grieks wilt eten dan naar deze plek!!

24. Wij hebben inmiddels zeer veel griekse restaurants bezocht. Ook in griekenland zelf. Helaas vond ik de kwaliteit van het vlees ver onder de maat. Het vlees (grill gerecht) was eerst gekookt en daarna op een soort contact grill gelegd. Absoluut niet de manier van bereiden. Alle smaak eruit gekookt. Bah! Als goedmakertje kreeg ik een extra bord giros. Hiermee kan men weinig verpesten. Ook de voorgerechten (keftedes en bladerdeeg met schapenkaas) verprutst! Ze werden warm gemaakt in de magnetron. Hier komen wij dus nooit meer terug.

25. We komen er regelmatig. Prima grieks eten, zoals het hoort te zijn bij dit soort restaurants. Neem geen voorgerecht, want het hoofdgerecht is veel! Giros is heerlijk knapperig en niet vet! Top! Zaiziki ook heerlijk! Bediening over het algemeen prima en vlot. Kleine tip.. ga voor een heerlijk ijsje even naar de overkant (Toscane) aangezien de ijsgerechten niet zo bijzonder zijn bij de Griek, maargoed wij komen dan ook puur voor het heerlijke griekse vlees!

26. Nomnomnomnom

Kom er al sinds 1990. Ga jaarlijks heen. Eten altijd uitstekend. Bediening kan iets beter, maar als ik men eten krijg klaag ik verder niet. Voor vanavond weer gereserveerd.
    Water loopt me nu al in men mond.

27. Alles was perfect. Het eten was goed, lekkere gyros met zaziki en patat, heerlijk, en als toetje echte griekse baklava. De sfeer was goed. De service iets minder, ze waren mijn cola vergeten omdat het druk was. De prijs is redelijk goed niets verkeerd. Ik ga hier zeker nog een keer naar toe.
    Gr. Joep.

28. Jos en de rest.

De soep was goed heet dus prima, stokbrood zonder boter.
    Het eten veel vlees echt een bord vol giros, gezellige oude sfeer, service wat te opdringerig met drinken en glimlach kan geen kwaad toch. De prijs is wel volgens deze tijd.

29. Als je iets lekker vindt, moet je het gewoon blijven doen....dus ben ik nog maar eens bij een Grieks restaurant gaan eten. Dagje dierentuin en daar krijg je trek van. Niets op aan te merken, lekker gegeten en gedronken, in mijn beleving een gemiddelde score van 7,5.

30. Gisteren wederom lekker gegeten. Voor een Griek is t eten meer dan goed. Vaak bij combi gerechten eea droog en doorgebakken maar hier niet. Top. Bediening is aardig en gastvrij. Komen hier graag weer

31. Met mijn vriend uit eten geweest in dit restaurant en ik vond het zelf ook wel tegen vallen. Had meer van dit restaurant verwacht, zelf werk ik ook in een restaurant en daar gaat het er 100x beter aan toe. Voorgerecht: brood met kruidenboter en een soort van tapas. Brood was droog, kruidenboter was alleen boter met oregano en de tapas waren gewoon op een bord gedaan en eten maar. Hoofdgerecht: Mix grill en verschillende soorten vis, het vlees en de vis was wel lekker, maar hoe het geserveerd was, vond ik echt onprofessioneel. Frietjes, krijg je in een bord met majo erop, de rijst is niet eens gaar, de salade is ook niet super, op je bord zit niet eens garnituur op dus je krijgt vlees met tzatziki en dat is het. Bij de vis hadden ze nog een beetje de moeite gedaan, maar dit was jammer genoeg een tegenvaller. Van voor tot nagerecht €83. Een goede tegenvaller en dan ook nog eens zoveel geld betaald!

32. Hier lekker gegeten en zeker niets op iets aan te merken.

33. Begrijp niet dat mensen het hier zo geweldig vinden. Echt bijzonder is het eten niet. De aankleding is leuk, maar de airco maakt herrie en het plafond heeft vieze plekken. Bediening is goed en beleefd. Mijn vrouw had de zalm en was naar haar oordeel prima. Ik had een mixed grill, maar dit was helemaal niets. Ten eerste ligt er veel te veel op je bord, waarom maken ze de stukken vlees niet iets kleiner? Dit is gewoon zonde van het geld. Gelukkig hadden wij geen voorgerecht genomen. De smaak van het vlees was ook niet opperbest. Dit kan gewoon veel beter. Toch gek, ik heb veel griekse restaurants bezocht, maar er zijn er maar heel weinig die het echt goed voor elkaar hebben. Dit restaurant zit er in ieder geval niet bij.

34. Wij kwamen hier al jaren met de familie. Nu onze eigen kinderen groot genoeg zijn om wat langer aan tafel te kunnen zitten komen we weer geregeld hier een hapje eten. Vaak als we op het laatste moment besluiten om uit eten te gaan. De kwaliteit prijs verhouding is goed. De bediening verschilt enorm maar over het algemeen goed te noemen. Het is altijd gezellig druk en het eten is goed, soms wel erg veel maar beter te veel dan te weinig. Ook voor de kinderen is de tijd dat er gewacht moet worden tot er geserveerd wordt goed te doen. Het is voor ons een leuk Grieks restaurant waar je waar krijgt voor je geld.

35. Heerlijk, komen er wekelijks.

36. We hebben afgelopen zondag gezellig gegeten met z'n 4-en.

Het eten en de porties zijn prima in orde.

De presentatie laat zien waar het om gaat bij dit soort type restaurants: zoveel mogelijk vlees op je bord!

Blijkbaar scoort dit type restaurant in deze omgeving, want de tent zat op betreffende avond redelijk vol.

De vriendelijkheid van het bedienend personeel en de leiding laat te wensen over. De ongeinteresseerdheid bij het afrekenen (35,- pp!) heeft bij mij de behoefte om hier nogmaals naar toe te gaan naar nul gereduceerd.

37. De beste Griek die ik ken! Wat een gezelligheid en wat een heerlijk eten krijg je daar. Ik ben al jaren vaste klant en het is altijd goed, gezellig en betaalbaar!

38. Jos en Heleen

Op vrijdag 8 oktober hier gegeten. Niet gereserveerd, maar heel welkom. Binnen mum van tijd hele restaurant vol. Bediening desondanks vriendelijk en vlot. Werkelijk heerlijk gegeten en niet duur! Wijn ook heel lekker. Afsluiten met koffie/thee met een Griekse likeur is een aanrader!

39. Altijd gezellig en goed, prijzen zijn echter wel wat hoger geworden terwijl er bijvoorbeeld geen feta meer in de salade zit, hiervoor moet je nu bijbetalen. Verder erg tevreden!

40. Glaasje ouzo bij ontvangst van het huis, altijd leuk. Personeel niet buitengewoon vriendelijk. Goede sfeer, gezellig ingericht. Porties van de mixed grill zijn ruim voldoende, gyros een beetje zout maar niet hinderlijk.

41. Ragnhild

2e Pinsterdag gegeten, royale porties, vlees was wel wat droog en de gyros tamelijk zout. Bediening aardig, bij morsen op onze kleding moesten we zelf om doekje met warm water vragen. We gaan hier niet nogmaals eten.

42. Ik weet niet hoe écht Grieks eten hoort te smaken, maar het eten is altijd uitstekend! Gezellige tent en leuk personeel.

43. Redelijk goed restaurant, porties zijn ruim voldoende!

Beetje glimlachen van het personeel kan geen kwaad lijkt me!

Voor een door de weekse avond was het redelijk bezet!

44. Erg lekker. Eten we elke week!

45. Anne Woering

Kom hier al heel wat jaartjes.

Personeel is vriendelijk. En altijd druk hier. Dat zegt genoeg over de kwaliteiten hier, zonder reservering kom je hier bijna nooit binnen.

Top tent, meer kan ik er niet over zeggen.

46. Net als 20 jaar geleden is het eten prima, maar de presentatie nog altijd van het boerenlullen nivo, vlees op een schaal en klaar, sla in een bak. Lijkt nergens op. Maar smaakt prima, maar het oog wil ook wat. Een 3e drankje bestellen lukte niet .... aan de bar hangen is wel zo gezellig, ook voor het personeel.

Geen groente, maar das grieks zegt men.

Wel jammer dat je de tent uitgewerkt wordt om 11 uur .......

47. Sluit me graag aan bij de lovende recensies. Gewoon klasse zonder meer. Hier eten is een uitje waar je vrolijk van wordt

48. Wesselink

Wij komen hier al 17 jaren; dit zegt voldoende.
    Gezellige bediening en kwalitatief uitstekend; zeker elke dag verse vis.

49. Kirsten

We gaan nu al ongeveer 5 jaar met mijn ouders hier eten.
    Altijd weer gezellig.
    Echt iets waar we allemaal op wachten, elk jaar weer

50. Bert en Hilda

Ook op de rustige dagen is het hier gezellig druk. Het restaurant heeft een prettige uitstraling en de bediening is uitstekend.

51. Jan en Betsy Schonewille

het is een goed reastaurant om te eten.Kwaliteit is altijd goed;Wij mogen er graag even eten.

52. erg gezellig restaurant zeker de moeite waard om een keer te bezoeken

53. Matig restaurant, weinig creativiteit, erg standaard, vlakke smaak.

54. Uitstekend en heerlijk restaurant.

55. fam bakker

een geweldig restaurant met heerlijk eten

56. Tisgoedmetje

Kan beter, kan slechter.