Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmen verdeeld zijn.

1. Nederlands Emmen

De bediening was snel en vriendelijk terwijl het vrij druk was in het restaurant. Ik vind de keuze in hoofdgerechten onvoldoende, van de circa 8 hoofdgerechten mocht ik (als zwangere vrouw) 5 niet eten. Wat overbleef waren wat vegetarische gerechten en visgerechten, maar ik ben dol op vlees. Uit eindelijk gekozen voor de varkenshaasmedallions (doorbakken). De andere vleesgerechten waren biefstuk en.... Biefstuk. De varkenshaas was wel erg lekker! Bijgerechten ook lekker en nog extra bijbesteld wat achteraf gratis bleek te zijn! Dessert was top!

2. Snackbar Emmen

JP

Uitstekende nieuwe snackbar in Emmen. Of eigenlijk is de term 'snackbar' te min... Wat veel en ruime zitplaatsen! Het eten is ook prima en de prijs is keurig. Verder is alles wat ik heb gezien schoon en netjes. Het kan dus wel gewoon.

Een aanwist voor Emmen! Hier zullen de collega snackbars niet blij mee zijn...

3. Wij wilden een Ming palace menu thuis laten bezorgen met nog wat extra. Wij hadden wat besteld maar niet geleverd gekregen. Bel ik op om dat alsnog te krijgen moest ik daar een 3 kwartier tot een uur op wachten.

4. Nederlands Emmen

Lekker gegeten. Menu van 8,50 euro incl. koffie of toetje. Had klein portie verwacht, maar is toch gemiddeld. Kwaliteit is goed. Vriendelijke bediening. Naast de 8,50 menu is er ook een grote kaart. Aanrader is de goulashsoep. Niet een zeer gezellige plek qua ligging. Wel gratis parkeren. Het juiste adres voor de gewone man/vrouw met een vriendelijke prijs.

5. Snackbar Emmen

Prachtige zaak. Alles kraak helder. Heerlijke patat en de Alaska drinks en snowcones zijn heerlijk. Deze zaak is een aanwinst voor Emmen. Je kan er heerlijk zitten zowel binnen als op terras.

6. Heerlijk gegeten, er was veel keuze, goede service.
    Aanrader!

7. Snackbar Emmen

Ziiet er heel goed uit en er word ook aan bijna iedereen gedacht dus ook aan mensen met een handicap zoals ik. Je kunt er zelfs met scootmobiel naar binnen en het eten is daar ook super voor elkaar. De prijs is het ook zeker waard en goedkoop. Dus ik raad ieder een aan om naar snackbar oscars te gaan want dan zit je zeker goed.

8. Cor westerhof

Vrolijke, nette en correcte bediening. Kwaliteitsproducten en de zaak is schoon en ja er is een toilet/
    Toppers zijn de bamischijf, frikadel speciaal en het soft ijs.

9. Snackbar Emmen

Op onze trouwdag met zijn tienen heerlijk gegeten. De 4 kleinkinderen en ook de volwassenen vonden het heerlijk. Voor elk wat wils en voor een zeer redelijke prijs. Hebt u iets te vieren, en is uw budget niet groot, dan kunt u toch genieten van een uitgebreide maaltijd, die met zorg is klaargemaakt. Een echte aanrader!!

Rosa

10. Japans Emmen

Afgelopen zondag hier met onze 2 kids (8 en 11) gegeten. We hebben alle vier genoten, het was ontzettend lekker! Voor wie niet van sushi houdt (zoals onze jongste zoon) is er genoeg ander lekkers. Gebakken zalm, kippenvlees, struisvogelvlees, spareribs etc. En allemaal in leuke kleine porties.

Omdat het zo lekker was gaan mijn man en ik vanavond met ons tweetjes nog een keer!

11. Malgorzata Koopman -Kubasik

Heerlijk, gezellig, sfeervol met griekse muziek op de achtergrond! Onlangs lamsbout besteld. Smullen; zelf kom ik uit Polen waar ook veel lamsvlees word gegeten. Mijn complimenten; Zeker een aanrader voor een liefhebber van goed bereide lamsbout. Pascal & Cony jullie lach en service maak het helemaal af !!!
    Gosia

12. Gert & Anaj

Gisteravond zijn we er wezen eten. Waarschijnlijk omdat dinsdags vrij rustig is in Emmen geen Jaap en Sofie te bekennen... Slim van ze: Zelf even rust en twee jonge, enthousiaste medewerkers die "de tent runnen"... en hoe: Gewoon TOP. Wat een smaken, goede bediening, kennis van zaken, mooie presentaties én oor voor eventuele veranderingen. Voor deze prijzen zo'n restaurant: We hopen dat niet teveel mensen dit ontdekken...

Heel binnenkort gaan we weer.

Gert & Anja

13. Via deze app op dit restaurant gekomen. Nav de recensies moest t wel wat zijn. Heel goed ontvangen en lekker gegeten. Had wat meer Griekse combinatie gerechten willen zien en apart betalen voor tzatziki bij een griek vind ik wat vreemd. Ondanks dat zullen we vast nog een keer terug gaan.

14. Genoten van het eten! Het eten is met liefde gemaakt. Vriendelijke, goede bediening en kok. Inrichting is niet onze smaak, maar wel sfeervol.

15. Was er voor het eerst,maar het blijft niet bij deze ene x!!
    Heb er echt super lekker gegeten en alles was echt enorm goed!
    Kon werkelijk niks negatiefs ontdekken.....een regelrechte aanrader!!
    Bedankt!

16. Bert Barelds

Lekker eten in een gastvrije omgeving, altijd top!

17. Wij gaan regelmatig uit eten en weet waar ik het over heb. Voor de 1e keer geweest in Emmen. All in formule genomen. Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel. Ze komen regelmatig langs om te vragen of je nog iets wilt drinken. Ruime keuze ook bij het buffet en ook lekker warme gerechten. Het toetjes buffet was ook uitgebreid en zeer lekker. Mmmm. Ook worden de vieze borden vaak opgehaald. Regelmatig kwam de eigenaresse met een doekje langs het buffet en hield het keurig netjes bij. We zouden er zeker nog eens weer heen gaan.

18. Japans Emmen

Heerlijke sushi, we komen hier zeker eens per maand en verheugen ons er altijd weer op!

19. Nederlands Emmen

3 gangen diner... ik hou van beetgare groente, maar de broccolli/ bloemkool was ronduit hard. Aardappeltjes slap en smakeloos en de quiche met aubergine... sorry hoor, maar je verwacht toch iets meer dan drie sneetjes van een soort in reepjes gesneden saucijzebroodje.
    Het dessert was zalig en maakte een hoop goed. Een tip: alsjeblieft, serveer echte slagroom en geen spuitspul wat uitgezakt is als het voor je wordt neergezet, vooral met deze warmte. Dat geldt ook voor het spul in het chocoladekupje bij de koffie, overigens een leuke attentie.

20. Elke Ahlen

Zeeeer goed eten. Heerlijk pastas, voorgerechten en hoofdgerechten. De sidedishes kunnen wat beter/ uitgebreider. Voor de rest is het eten en drinken super. De sfeer is erg gezellig en de service in een woord fantastisch. De prijzen zijn aan de hoge kant. Maar ook wel zeker het eten waard!

21. H. Smit

Vanavond - samen met manlief - genoten van de heerlijke gerechten van het Spices menu. Een extra pluim voor de bediening, die alles keurig verzorgde. We komen zeker terug!

22. Op 27/7/13 hier samen met mijn vriendin gedineerd. Beide 4-gangen verrassingsmenu vlees gekozen. De sfeer in het restaurant is goed, maar een menukaart op een wand vol krijtborden hoort thuis in een eetcafe.
    Verder waren er die avond veel mensen op het terras. De kraalgordijnen waar het bedienend personeel en de gasten doorheen moesten maken erg veel herrie en zijn storend voor mensen die binnen zitten.
    De bediening was goed, maar het eten had niet de kwaliteit die je bij zo'n restaurant en prijsklasse mag verwachten. Wij hebben beter gegeten. Jammer !

23. Op 26/07/13 gedineerd (samen met mijn vriendin) in dit hotel/ restaurant. Beide gekozen voor een 4-gangen menu vlees ( zij biefstuk en ik varkenshaas).
    De sfeer in het restaurant was erg goed met vriendelijke bediening. Het eten was werkelijk voortreffelijk. Compliment voor de keuken. Alles klopte en er werd ook voldoende van alles geserveerd.
    We hebben al wat eetervaringen opgedaan in diverse restaurants en deze komt in onze top-3.

24. Sinds we restaurant Athina ontdekt hebben gaan we nooit meer ergens anders eten. Hier kun je heerlijke traditionele Griekse gerechten eten en niet die afgezaagde giros schotels die je in de meeste Griekse restaurants vindt. De eigenaar en eigenaresse en hun medewerkers zijn meer dan vriendelijk en zeer gastvrij. Zij zorgen ervoor dat wij iedere keer weer een fantastische avond hebben. Wat me ook aanspreekt is de open keuken waar je kunt zien dat de gerechten zeer hygiënisch bereidt worden.
    Kortom een hele dikke vette 10 voor alles.

25. Sandra % Dick

We hebben een fantastische avond gehad. Lekker gegeten, vriendelijke en attente service.

26. Snackbar Emmen

Aan de buitenkant een "gewone"zaak maar eenmaal binnen een wowervaring.
    Een fantastische aankleding en heerlijk eten bereid in de ozo schone open keueken.
    Nu ook bekent buiten Europa. Foto's zijn door Pixar bekeken.
    Ga zo door. Een echte aanrader!

27. Nederlands Emmen

Hayo Kaspers

28. We hebben net broodjes besteld en gegeten bij Sunshine. Wat was het heerlijk! Super verse broodjes en rijkelijk belegd. Hele goede prijs/kwaliteitsverhouding. Complimenten!

29. GeerLou

Mooi dat dit bedrijf het gered heeft bij de verhuizing. Ideaal dat Emmerhout een afhaalchinees heeft naast beide snackbars. Eten is goed, niet vet, bediening, ofschoon gebrekkig Nederlands, goed te volgen. Goede prijzen

30. W. de Haan

Onlangs hier wezen eten. In plaats van een snelle hap hebben we maar liefst 50 minuten(!) moeten wachten op vier patat en een paar kaassoufles. Het was op dat moment beslist niet abnormaal druk en er werden slechts twee bestellingen afgehaald tijdens de wachttijd. Sommige andere gasten om ons heen zaten nog langer te wachten op een eenvoudige bestelling met snacks. Na ons beklag werden de bestellingen na nog enige tijd later in willekeurige volgorde uitgeserveerd, waardoor de laatste gasten het eerste zaten te eten. Een bejaard echtpaar heeft uiteindelijk meer dan een uur moeten wachten op twee belegde pistolets! Ben benieuwd hoe het na 2015 met Bertje's gaat als ze niet meer in de aanlooproute zitten na verhuizing van de dierentuin...