Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmen verdeeld zijn.

Echt heerlijk gegeten, het vlees was mals en goed op smaak, vlotte jongens in de bediening, de tijd tussen de gerechten was perfect ( doordat het zo lekker was, hadden we ook desserts genomen)
    Klein detail : de muziek stond naar mijn smaak ietsje te hard en bediening die hun eten nuttigen aan de bar vind ik persoonlijk niet klantvriendelijk, maar dat doet niks af aan het feit dat dit restaurant een aanrader is voor iedereen.

We vonden het eten niet zo, maar dat lag misschien ook wel aan wat we besteld hadden. De bediening was uitstekend. De prijs vond ik wel erg hoog, voor het geheel wat we kregen. Maar we komen er zeker een keer weer terug, en dan bestellen we iets heel anders, zodat we er een beter beeld van krijgen. Wel zo eerlijk vind ik.

Gezellig en lekker gegeten.
    Prima bediening.
    Goede prijs-/prestatie verhouding.

Echt onze favoriete restaurant en we blijven terug komen. Een heerlijke sfeer met heerlijk eten. Echt een aanrader voor de mensen die er nog nooit geweest zijn.

5. Steakhouse Emmen

Wij hebben hier gisteravond gegeten met 4 personen. We hadden vooraf gereserveerd maar bij binnenkomst en melding hiervan werd er gezegd 'zoek maar een tafeltje uit'. In het restaurant was alleen nog een tafel vrij in het midden van de zaal. Geen gezellig plekje. In de serre dan maar, ook niet heel gezellig maar in elk geval rustiger... Als een klant de moeite neemt een tafel te reserveren verwacht deze ook dat er een mooi plaatsje voor hen is GERESERVEERD. Nu was het gewoon 'wie het eerst komt die het eerst maalt'.
    Ondanks de drukte was de bediening prettig en het eten lekker. (Alleen waarom wordt de biefstuk op puree geserveerd?...jammer)

6. Pizzeria Emmen

Was erg lekker en vriendelijk personeel.

Nu al meerdere keren geluncht, maar ook de High Tea is een aanrader! Heerlijk! Zeer vriendelijke bediening en ook het eten en drinken is erg goed! Het wordt erg leuk gepresenteerd en het smaakt ook nog eens erg goed!

8. Nederlands Emmen

Het was voor ons (mijn vrouw en ik) de eerste keer dat we daar kwamen eten, maar het is wel zeker niet de laatste keer. Zeer vriendelijk personeel en het eten is prima en voldoende in 1 woord KLASSE.

9. Pizzeria Emmen

Weer een heerlijke avond gehad bij de tweeling! Lekker mee uiteten genomen door mijn vriend voor Valentijnsdag. Bij de voordeur stonden al grote valentijnsharten en binnen was alles mooi aangekleed met ballonnen en op de tafel lagen rozenblaadjes! Daarnaast natuurlijk heerlijk gegeten. Na het diner kreeg ik een mooie rode roos mee! Ontzettend leuk dat ze hieraan hebben gedacht! Top avond! Jullie zien ons gauw weer.

Alexandra de groot

2 x geweest, goede service en heerlijk eten. Wij hebben ons restaurant gevonden voor romantisch samen zijn en genieten van heerlijk eten. Dikke 10 op alle fronten!!!

11. Grieks Emmen

Heel goed, gezellig en vriendelijke bediening.

12. Pizzeria Emmen

Het eten was erg lekker en totaal niet duur. Je kon er erg gezellig zitten en ondanks dat het druk was hadden wij totaal geen last van lawaai of drukte.
    Voor herhaling vatbaar.

13. Pizzeria Emmen

Wederom heerlijk gegeten de tweeling! Eten voortreffelijk, service perfect!

14. Pizzeria Emmen

Heerlijk gegeten en gedronken.. bediening super.. zeker een aanrader voor een gezellig avond!

Het eten was super.
    Helaas veel verschillende mensen aan personeel aan tafef gehad: iemand die de drankjes kwam opnemen, iemand die het eten kwam brengen, iemand die de drankjes kwam brengen,
    Nog iemand anders die het eten kwam brengen, nog iemand anders die de bijgerechten kwam brengen, nog iemand anders die kwam vragen hoe het smaakt.
    We wilden een speciale whiskey bestellen, helaas had diegene van het personeel geen verstand van whiskey.
    Ook werd er geen ierse muziek gedraaid en steeds dezelfde songs kwamen voorbij.

16. Grieks Emmen

We hebben gisteravond met z'n tweeen bij jullie gegeten en de soep van de dag en combinatie van allerlei hoofdgerechten waren heerlijk.

We zijn met het gezin een weekendje weg geweest in Emmen en daarbij hoort natuurlijk gezellig uit eten, dit doen we regelmatig, dus we zijn wat gewend en hebben zo ook onze voorkeuren. We hebben bij in de goede Luim, heerlijk gegeten, aan te raden is de proeverij voor 2 personen! Voor de kinderen was er patat met vlees naar keuze, super verzorgd!
    Lekker wijntje erbij, puike service, netjes en correct maar niet te formeel, echt perfect.
    Een heerlijke afsluiter van een leuke dag! Complimenten voor jullie.

Omdat ik afgelopen zaterdag even over was uit Spanje zijn we met een paar familieleden hier uit eten geweest. Mijn familie vond het een leuke plaats om uit eten te gaan dus maar eens geprobeert. Ik ben niet kritisch of veeleisend maar dit concept is, zoals een ander het ook al verwoord, een veredelde mac Donalds. Bij binnenkomst viel mij de indeling op. Zoveel mogelijk tafeltjes bij elkaar gezet in één grote ruimte zonder ook maar iets te proberen van gezelligheid te maken met afscheidingen o.i.d. Eenvoudige tafels met harde houten stoelen, echt niet gemaakt om je als gast lang binnen te houden. Maar ja, nog niet klagen want we kregen een leuke tafel aan de kant. Of we een broodje vooraf wilden. Ach ja, doe maar. Het broodje was inderdaad een petit pain met een klein bakje boter en tapenade erbij. Broodje was warm en knapperig maar dat mag ook wel voor 2,50 euro. Wat we wilden drinken. Ach, doe maar een flesje wein voor € 19,50! We zijn immers uit. Tja, en dan begint het. Doe er maar een kannetje water bij. Dat mag tenslotte wel als je een wein van € 19,50 per fles besteld. Ja, jammer, hebben we niet. Alleen TAFELWATER voor € 3,25. Ik was in staat om weg te gaan. Dit riekt naar oplichting. Maar ja, ergens moet je het toch verdienen en dat hebben we ook geweten. De bestelde stoofpot was goed van smaak maar dat kwam door het sausje. Er zat bijna geen vlees in. De tiramisu was een lange vinger met een cremesoort dat op mascarpone leek. Geen enkel spoor van Amaretto. Maar ja, dat staat ook niet op de kaart. Ook de andere gerechten waren maar zo-zo. En uiteindelijk voor gemiddels 27 euro pp gewoon slecht gegeten. We waren voldaan maar ik kom er NOOIT meer. Dan maar liever naar de WOK waar het echt STUKKEN beter is met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. O ja, vergeten. De frietjes waren perfect. Dus toch een veredelde mac Donalds?

19. Pizzeria Emmen

Heerlijk gegeten! Lekkers vers en smakelijk. Ruime porties, open keuken, vriendelijk personeel en vlotte bediening. Je krijgt waar voor je geld. Een aanrader.
    Wanneer gaan we weer ;)?

20. Pizzeria Emmen

Fam van de Ven

Als fijnproevers hebben wij zo onze favoriete restaurants.
    Om eens iets nieuws te proberen hier eens gereserveerd.
    Wij waren blij verrast.
    We hebben heerlijk gegeten.
    Gaan we zeker nog eens doen.

21. Japans Emmen

Toch weer een poging gewaagd bij Suwa. Wijntje was heerlijk. Een aantal gerechten waren half gaar. Zalm om sushi heen was koud. We werden door diverse bedienden een aantal malen gevraagd of we drinken wilden bestellen. Dit hadden we al lang gedaan.
    Bij het afrekenen werd niet gevraagd of het gesmaakt had. Geld dat was voor de dame achter de kassa het belangrijkste. Ik gaf aan dat de gefrituurde banaan er niet lekker uit zag om over de smaak maar niet te hebben. De dame gaf aan dat ze nog nooit klachten had gehad en dat wij dan maar iets anders hadden moeten uitkiezen. Op het verschil tussen de foto op de menukaart van het gerecht en werkelijkheid wilde ze het niet eens hebben. Vervolgens ging ze kletsen met een collega. Ik vroeg of ik haar leidinggevende kon spreken. Waarop ze antwoordde: ‘wat?’. Ik heb aangegeven dat ik me niet serieus voel genomen en dit absoluut niet klantvriendelijk is. Kortom....wij gaan hier niet nog eens naar toe.

Wij hebben heerlijk gegeten! Leuke bediening en veel persoonlijke aandacht! Zeker voor herhaling vatbaar.

Volgende keer als we weer gaan eten bij In Den Goede Luim dan bellen we het restaurant zelf voor een reservering.

De beste pizza s in de omgeving! Zoals je ze ook in italie zou kunnen krijgen. Geen centimeters dikke lagen met vette kaas etc maar normaal belegd en goed gebakken.

Kom hier al ruim 25 jaar en nog steeds de beste kwaliteit, smaak, bediening en vriendelijkheid.
    Gewoon de beste shoarma zaak van Emmen, misschien wel van heel Zuid-Oost Drenthe.

Ton van de Haar

27. Pizzeria Emmen

Mark Heemskerk

Mooi restaurant met heerlijk eten voor een goede prijs en snelle bediening! Een aanrader om hier te eten.

28. Pizzeria Emmen

We hebben heerlijk gegeten. Een open keuken, je ziet wat je krijgt. Snelle bediening. Alles vers. Aanrader!

29. Pizzeria Emmen

Sandra vos

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. We gaan er zeker vaker komen.

30. Pizzeria Emmen

Gea Vording

Super heerlijk gegeten een echte aanrader