Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Emmen

Bami is lekker

DIneke van der duin

Goed, vraag zijn er al asperges?

A. Katerberg

eerst op het terras gezeten, heel gezellig! Toen naar binnen, was ook fijn om te zitten.
    1 persoon heeft glutenvrij dieet en zoutarm. Zij had graag contact gehad met de kok over de keuze van het menu. Hij had advies kunnen geven.. Dat ging nu via de ober en dat geeft geen goed gevoel vooraf. Gelukkig heeft ze geen last gehad van het eten!
    Andere 4 tafeldames vonden het eten goed!

4. Pizzeria Emmen

La Luna is gesloten. Op dit adres zit nu Cafetaria/pizzeria Jilly's Emmermeer

5. Lunchroom Emmen

De gebakjes van het 4uurtje worden er niet echt beter op. De chocoladegebakjes zijn droger geworden. Men moet goed in de gaten houden om ze op tijd uit de vriezer te halen. Maar de koffie smaakt prima
    😁😁😇😀

6. Pizzeria Emmen

Paul Alferink

Heerlijk gegeten, goede prijs en fijne bediening!

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Leuk opgediend. En de koffie met een bonbon was een heerlijke afsluiting. Wat jammer was dat we onze dinercadeau kaart niet konden inleveren. Volgens de site van de dinercadeau kaart kon dat wel. Via de link op de site kwamen we op de website van In de goede luim in Emmen. Dus dat was een beetje misleidend. Het personeel had daar ook niet echt een verklaring voor. En bood ook niet echt een oplossing hierin. Het gaf toch een beetje een domper.

Jan

9. Vietnamees Emmen

Jan en Elly

Dit was onze eerste ervaring. Op zondag toch nog een mail gestuurd om te reserveren (ja weet maar nooit) en alles was prima geregeld. Wat een goede uitleg over het eten en het was heerlijk. Alles vers, vol smaak en geurig. Voor de prijs kan je bijna thuis niet koken met zulke verse kruiden en groenten. Thu Thiem zal ons als vaste gast zien terugkomen.

Zit nu een andere eigenaar op en de naam is veranderd naar Yama Sushi

11. Broodjes Emmen

Op zaterdagmorgen 7 april even voor 9 uur ging de bel en stond die aardige mevrouw van sunshine voor de deur met een heerlijk ontbijt voor mijn vrouw en mijzelf, een heerlijke verrassing alvast voor mijn verjaardag aanstaande dinsdag. Ook onze kinderen en hun partners hadden een ontbijt ontvangen, zodat wij allemaal lekker aan het smullen waren. Een heel goede start van het weekend. De broodjes, zoet beleg, kaas, ham, joghurt, snoeperij, enz, alles was super en goed verzorgd. Veel sukses met sunshine en graag tot een volgende keer.

Restaurant ziet er prima uit, privacy genoeg om te kletsen. Bediening vriendelijk en correct. Eten is prima. De nagerechten vind ik persoonlijk wat minder. De bitterbal met ijs was echt raar en niet lekker. Ook de andere nagerechten waren niet top. Misschien erg nederlands, maar een lekkere dame blanche op de kaart doet het altijd goed.

Nooit zo slecht daar gegeten als die avond.
    We hebben ook geklaagd en zouden koffie vh huis krijgen. Wat wij denken dat we gewoon betaald hebben na inziens vd prijs.
    Wij kiezen er in ieder voor er niet weer heen te gaan.
    Personeel was trouwens hartstikke vriendelijk.

We hadden gewoon pech dat de kok nog geen patat kon bakken. Als hoofdgerecht hadden we beide saté menu. Niet het aller duurste… maar veel saté saus en weinig vlees.
    Wel voorgerecht maar kop koffie als nagerecht en toch nog 70 euro moeten afrekenen.

Maar volgens ons waren we niet de enige met deze mening. Normaal gesproken is het op een donderdag avond beredruk en nu waren hier en daar maar een tafeltje bezet.
    Echt wij hebben dat daar nog nooit meegemaakt.

Zo jammer, we kwamen er geregeld. In een paar maanden tijd zo snel achteruit gegaan.

😪😪😪

14. Steakhouse Emmen

Margriet

Heerlijk gegeten, wat een mooie gerechten werden er geserveerd. En heel fijn… voor onze 2 glutenvrije dames was alles mogelijk. En dat onze jarige zoon dan ook nog verrast wordt met een ‘spetterend’ toetje… Het was een smakelijke ‘after party’…

We hebben hier op advies van ons B&B-adres in Roswinkel gedineerd. Een aanrader! Heerlijk gegeten. Porties meer dan voldoende. Sfeer is zeer aangenaam. Zeer fijne, attente en professionele bediening. Wij hadden bij de reservering dieetwensen doorgegeven en hier werd heel goed rekening mee gehouden. Kortom een uitstekende ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!!

De kleine

Zou er niet meer zo gauw naar toe gaan. Toetje was wel heerlijk.

Zeer gezellig, heerlijk eten, leuke en voorkomende bediening.
    Borden waren mooi opgemaakt, je bent echt uit!
    Prijs/kwaliteit prima.

Hinderkien

Regelmatig gaan we naar "de Gasterij" in Zuid-Barge om daar heerlijk te eten. Ze maken hun eigen bonbons, alleen daarvoor zou je al gaan :-). En als je ze van te voren vraagt dan maken ze ook andere gerechten die niet op het menu staan zoals hun overheerlijke aardappelpuree, jammie. Al het personeel is heel aardig. Dit restaurant is een echte aanrader!

19. Pizzeria Emmen

Silvia lunenborg

Fantastisch gegeten! Goede prijs kwaliteit verhouding zeker een aanrader!

Gisteravond hebben wij met een vriendengroep bij dit leuke restaurant gegeten. Vlotte bediening, fijne gerechten en leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hennie Ensing

We hebben weer ontzettend genoten gisteren. Het is voor ons dus geen twijfel om jullie te blijven bezoeken. Keine opmerkelijk… het smaakte nog! Weer lekkerder.

Joop Scherpen

Kwaliteit van het eten is uitstekend. WE hebben genoten.

23. Japans Emmen

Lekker eten, snelle bediening.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Met name de varkenshaas was geweldig. En een groot pluspunt is de uitgebreide bierkaart. Zo hebben ze ook mijn favoriet, Leffe Dubbel, in het assortiment. Bovendien hangt er een gezellige sfeer. Echt een aanrader voor een geweldig avondje uit. Genoeg redenen dus om weer terug te komen!

Gezellig sfeer, lekkere koffie met heerlijk gebak en de bediening is zeer vriendelijk.

Alina Lok

27. Nederlands Emmen

Gezellig en lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

We vonden het echt heel lekker en gezellig. Alles was perfect. Bedankt.

Jacoline

Echt heerlijk gegeten. Ontzettend veel keuze en vers. Kids kunnen spelen in het speelgedeelte. Wij hebben echt een top avond gehad. De sfeer is goed. Maar zou van mij nog wel ietsjes gezelliger mogen. Maar voor de grote van het restaurant kun je zien dat ze hier al wel hun best op hebben gedaan. Bediening deed het ook erg goed.

Altijd weer heerlijk om hier te eten. Bijzonder gastvrij in een ongedwongen sfeer. Je voelt je er thuis. Uitstekende bediening! Top.