Proeflokaal Bregje in Emmen

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1508206544 77
1519680580 78
1520827984 77
1521975387 77
1532302020 70

1. Eten bij een vlerk

Laatst heb ik gegeten bij bregje. Veelbelovend aangezien ik in het verleden hier al eens eerder heb gegeten, Dus bij wisseling personeel verwacht je dan ook een verbetering van kwaliteit of in ieder geval behoud van kwaliteit.
    Bediening werd afgebekt, veel nieuwe gezichten. Volgens mij heb ik niemand gezien die er eerder werkte.
    Erg zonde, maar wat wil je anders met een dictator aan het hoofd.. Ik als gast raad het af aan anderen om hier mijn geld te besteden of hier te gaan werken. Tenzij je de nieuwe gastheer bent. Wat een verschrikking.

2. Bespaar jezelf tijd, geld en moeite door naar een snackbar te gaan. Elke snackbar is beter dan deze zaak echt waar! De tomaten soep was te doen, vervolgens had ik een “kip saté” jammer genoeg was het meer pees dan vlees. En nadat ik mijn bord aan de kan had geschoven leek het wel alsof de bediening niet meer durfde te vragen of alles na wens was. Dit vond ik bijna net zo onprofessioneel als het slechte eten. Vervolgens hebben wij allebei geen dessert genomen omdat ik het niet hoefde aangezien ik nog langs de snackbar moest voor avond eten. We moesten wel betalen voor een dessert die we nog geen eens besteld hadden! De gastheer heeft aleen 1 drankje gratis gedaan ter compensatie van het slechte vlees. 1 Ster is te veel voor deze ballentent!

3. Erge lange wachttijden
    19.15 gereserveerd en om 22 u pas klaar met dessert

4. Vanavond gegeten met een kleintje van 7 maanden. Gaat geregeld mee uit eten. Alleen nu zo mega lang op alles moeten wachten. Echt niet normaal.

Hoofdgerecht smaakloos en super weinig(dat waren we al wel een beetje gewend dus 2 voor gerechten genomen) maar echt word steeds minder. Dan vervolgens het dessert. Het ijs al helemaal gesmolten en warm chocolade taartje koud.

Al aantal keren geweest en altijd wel iets.

Zijn er nu klaar mee.

5. Het voorgerecht duurde 1 uur voordat het er was en stelde ook nog eens niks voor. Was klein en niet heel speciaal. Het hoofdgerecht duurde ook een uur en was ook niet heel speciaal en weinig. Het toetje duurde ook een uur maar was overigens wel heel lekker. De meeste dingen zou je in 3 minuten in elkaar kunnen flansen maar dit duurde bij bregje een uur. De bediening was verschillend, de een was vrolijk en enthousiast met haar werk bezig en de andere was chagrijnig en zat een beetje te zuchten.

6. Met groepje gegeten

Vanavond gegeten met groepje dames, het voorgerecht kwam pas naar een dik uur en was zeer teleurstellend, smaakloos en voor ingevroren gerechten, carpaccio dreef in het ontdooi water. Zwangere dames die rood vlees kregen. Karig en kleine gerechten en grijze biefstukken die behoorlijk stonken. Drankjes duurde verschrikkelijk lang. Leuk concept maar hier gaan wij ons geld zeker niet nog een keer uitgeven. Dit restaurant moet nog aardig wat kennis op basis van horecasector doen.

1,3
  7. Oerlemans

Goed en lekker gegeten, vriendelijke bediening, schone propere keuken en zeker niet duur. Groetjes uit Landgraaf.

8. Goed. Voor 4e keer wezen eten hier. Elke keer heerlijk gegeten.

9. Omdat ik afgelopen zaterdag even over was uit Spanje zijn we met een paar familieleden hier uit eten geweest. Mijn familie vond het een leuke plaats om uit eten te gaan dus maar eens geprobeert. Ik ben niet kritisch of veeleisend maar dit concept is, zoals een ander het ook al verwoord, een veredelde mac Donalds. Bij binnenkomst viel mij de indeling op. Zoveel mogelijk tafeltjes bij elkaar gezet in één grote ruimte zonder ook maar iets te proberen van gezelligheid te maken met afscheidingen o.i.d. Eenvoudige tafels met harde houten stoelen, echt niet gemaakt om je als gast lang binnen te houden. Maar ja, nog niet klagen want we kregen een leuke tafel aan de kant. Of we een broodje vooraf wilden. Ach ja, doe maar. Het broodje was inderdaad een petit pain met een klein bakje boter en tapenade erbij. Broodje was warm en knapperig maar dat mag ook wel voor 2,50 euro. Wat we wilden drinken. Ach, doe maar een flesje wein voor € 19,50! We zijn immers uit. Tja, en dan begint het. Doe er maar een kannetje water bij. Dat mag tenslotte wel als je een wein van € 19,50 per fles besteld. Ja, jammer, hebben we niet. Alleen TAFELWATER voor € 3,25. Ik was in staat om weg te gaan. Dit riekt naar oplichting. Maar ja, ergens moet je het toch verdienen en dat hebben we ook geweten. De bestelde stoofpot was goed van smaak maar dat kwam door het sausje. Er zat bijna geen vlees in. De tiramisu was een lange vinger met een cremesoort dat op mascarpone leek. Geen enkel spoor van Amaretto. Maar ja, dat staat ook niet op de kaart. Ook de andere gerechten waren maar zo-zo. En uiteindelijk voor gemiddels 27 euro pp gewoon slecht gegeten. We waren voldaan maar ik kom er NOOIT meer. Dan maar liever naar de WOK waar het echt STUKKEN beter is met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. O ja, vergeten. De frietjes waren perfect. Dus toch een veredelde mac Donalds?

10. Ton van de Haar

11. Gisteravond hier wezen eten met mijn moeder. Erg mooie locatie. De service was goed en het eten was heel erg lekker. We konden zelf aan geven of we de gangen direct na elkaar wilde of met iets meer tijd er tussen. Prijs - kwaliteit was zeker goed. Wij komen zeker nog een keer!

12. Uitstekend! Vriendelijke bediening, vlotte service, lekker eten en grote porties voor een schappelijke prijs.

13. Carolien Compaan-Smit

Met een groep wezen eten. Bediening wat traag. Moeilijk om de aandacht te krijgen en wat bij te bestellen. Prijs kwaliteit redelijk. Het eten was goed. Bijlagen bij het eten vrij summier. Alle extras verder bij betalen.

14. Het eten wat je krijgt smaakt erg lekker maar de porties zijn weg karig. De mixed grill hadden we besteld kost weer 3.50 extra pp. Al met al ga je toch nog redelijk aan de prijs uit eten.

15. Voor de 2e keer hier gegeten samen met mijn dochter. Erg tevreden. Vriendelijk personeel. Gerechten zijn heel mooi opgemaakt. Top prijs voor 3 gangen en ook genoeg keuze/luxe voor die prijs. Zalmcarpaccio was net een gebakje, zag er geweldig uit en smaakte ook zo. Spies ossenhaas heerlijk, perfect bereid, had iets meer mogen zijn. Daarentegen was de hamburger weer enorm, dus ja hier heb je wat, daar laat je wat. Desserts: kaasplankje was super, chocolade taartje HEMELS! Echt dochters favoriet. Friet/salade waren prima.
    2 Minpuntjes: het drinken is aan de prijsprijs. Het is er heel druk en daardoor best lawaaierig.

Al met al, een echte aanrader. Op deze manier kan je tenminste nog eens uiteten! Wij komen zeker terug!

16. Piet Jansen

Dit was een heel leuk restaurant met een gezellige sfeer. We zijn heel tevreden over de service en het was heel schoon.

17. Erg gezellig en lekker gegeten voor niet veel geld. Personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te raden!

18. irma 13 punten

Leuk concept. Vaste prijs eten. Eten was goed. Er liep genoeg personeel maar hebben voor de eerste drankjes lang moeten wachten. Wilde daarna nog wat drinken maar er kwam niemand meer langs onze tafel. Vreemd als er zoveel personeel loopt. Uiteindelijk aandacht kunnen trekken en toen nog wat drankjes kunnen bestellen. Na het dessert kwam er helemaal niet meer langs. Hadden trek in koffie... duurde dus weer.
    We hebben bij Bregje in Almere gegeten. Was echt qua bediening een stuk beter. De gastvrouw was daar elke tien minuten even aan je tafel.
    Toch zeer leuk concept. Even de puntjes op de i.

19. Lekker en niet duur. Wel een verschrikkelijke akoestiek. Wat een kabaal. Gastheer zeer vriendelijk maar wel een beetje nep en uit het hoofd geleerde praatjes. Jammer! Laat de gastheren en gastvrouwen wat meer van zichzelf in hun benadering leggen en het komt goed. Wij komen zeker terug!

20. Sjoerd terpstra

Een echte aanrader.. huislijke sfeer.. goed service.
    Heerlijk gegeten

21. Heel veel mensen bij elkaar gezet terwijl er ruimte genoeg was.. Erg rumoerig dus. Drink opnemen en bezorge naan tafel supersnel maar met de gangen brengen veel trager. Wanneer je zegt dat de patat te lauw is controleerde de serveerster dit door haar hand erop te leggen... we kregen op verzoek wel nieuwe maar dit waren dezelfde alleen nu twee keer in het vet gegooid. Bah. Kipsate niet helemaal gaar. De rest was oké.

22. Robert Torenbosch

Ga er regelmatig een hapje eten! Heerlijk eten, super vriendelijk personeel, leuke inrichting. Voor een avond vol met lekker eten ben je niet veel geld kwijt! Locatie is ook top, met heel mooi buitenterras. Al met al een aanwinst voor Emmen

23. Rosanne

Ik ben nu 6 keer bij Bregje geweest en elke keer was goed! Goed en lekker eten voor een mooi prijsje. Bediening is zeer vriendelijk en als je hebt besteld staat alles snel voor je op tafel. Ik kom zeker terug!

24. 3 maal wezen eten, 2x met vrienden en 1 keer met het werk, een grote groep, we konden van alles extra krijgen voor de grote eter, was allemaal geen probleem, eten, drinken, en de service is gewoon goed! En een leuk restaurant! Ook niet onbelangrijk! Top.

25. Proever123

Afgelopen week hier heerlijk met vrienden in de tuin (terras) gegeten.
    We waren aangenaam verrast, dat je voor deze prijs (€14.50) een drie-gangen-menu kan krijgen en met hele leuke gerechten.
    Vooraf een lekkere salade met geitenkaas en de anderen hadden vistrio, tomatensoep en champignons met toast.
    Iedereen was erg enthusiast!
    Daarna hadden we een hamburger (echt groot), ossenhaas, zeebaars en een flammkuchen.
    Ik had zelf de flammkuchen en kwam op een leuke houten plank met pizzasnijder! Heerlijk!
    Met het zonnetje erbij en een hele leuke gastvrouw (leuk idee) en lekkere cocktails als vooraf, kon mijn avond niet meer stuk.
    Ik was jarig en kreeg in mijn dessert een spetterkaars en werd toegezongen door het personeel.
    Desserts waren ook weer lekker en wederom verbaasd over de hoeveelheid.
    Mijn kaasplankje was heerlijk, terwijl je hiervoor bij een ander toch altijd een hoop geld betaald.
    Kort samengevat, een aanwinst voor Emmen en wij weten wel waar we de volgende keer heen gaan. Bregje!!

26. Nu 3 keer geweest met wisselende ervaringen. De eerste en tweede keer hebben we lekker gegeten en was de service prima. Afgelopen keer was dit niet het geval. Het was erg druk, waardoor het heel erg lang duurde voordat we überhaupt de menukaart kregen. Daarna moesten we erg lang wachten op ons voorgerecht. Ook kwam er ondertussen niemand vragen of we nog iets wilden drinken. Voorgerecht was verder prima, niet speciaal. Hoofdgerecht duurde vervolgens ook weer super lang. We hadden om 19 uur gereserveerd en om 21.30 nog geen hoofdgerecht. Vervolgens kwamen ze de borden brengen en zat er bij de rode curry van mijn vriend geen saus bij. De boontjes zagen er echt niet smakelijk uit. De ossenhaas van vriendin en van mij waren doorbakken en taai, de hamburger van vriend was simpel, niet lekker. Ze hebben uiteindelijk bord van vriendlief meegenomen en er vervolgens war saus opgegooid.
    Nagerecht duurde ook weer een eeuwigheid. Cheescake was nog bevroren...
    voor ons de laatste keer helaas!!!

27. Michel 323 punten

Ben hier nu 4 maal geweest en voorlopig maar ook de laatste keer, gezien mijn laatste ervaring hier.
    Als ik na mijn eerste bezoek een recensie geschreven zou hebben, zou deze hoger scoren dan nu. Zo kan je zien dat continuïteit van service en kwaliteit niet altijd haalbaar is voor hetzelfde restaurant en je ervaring ook wisselend kan zijn.
    Wat mij bij het eerste bezoek op was gevallen, was de zeer goede gastvrouw aan de tafel. Ze hield contact met de tafel op een leuke manier en was er op uit om ons een aangename avond te bezorgen.
    Mijn laatste bezoek was werkelijk het tegenover gestelde. Ze kwam wel aan het begin van de avond zich voorstellen, met de triomfantelijke woorden, "ik ben uw gastvrouw voor de avond". Nou dat heeft ze niet waar kunnen maken. Het duurde allemaal verschrikkelijk lang voor we eindelijk eens besteld hadden en ook duurde het erg lang voor we het voorgerecht kregen en opvolgend het hoofdgerecht. Ze deed ook erg haar best om oogcontact te vermijden, zodat we met bijbestellen van eten en drinken steeds te lang moesten wachten. Toen ik haar daar uiteindelijk op aansprak, zat ze 5 minuten later haar ongenoegen duidelijk te maken over onze opmerking bij haar collega, het viel wel erg op. Ook frietjes bijbestellen tijdens de maaltijd bleek erg lastig, toen we uiteindelijk friet besteld hadden, duurde dit ook zo lang, dat we ons eten al genuttigd hadden en heb de bestelling geannuleerd. Deze vonden wij later wel gewoon terug op de rekening en toen we daar de leidinggevende op aanspraken uit principe, kwam ze erg gepikeerd over.

Dan het eten:
    Hier ook wisselende ervaringen. Voor het geld wat je betaald is het zeer redelijk. Alles wat je bijbesteld, wordt in rekening gebracht. Heb eens een eendenbout gehad en die was gewoon goed en lekker. Presentatie is ook goed en hier wordt wel aandacht aan besteed. Friet lauw. Nagerecht met warm appelgebak en ijs, was matig. IJs was was zeer zacht en gesmolten, appelgebakje lekker.

Samenvattend ik heb hier wisselende ervaringen. Van matig tot zeer goed. Prijs kwaliteit prima, mooie pand en geeft authentiek gevoel. Iets lawaaierig. Hier kan je gerust eens gaan eten en zelf ervaren.

28. Wat een aanwinst voor Emmen!
    We zijn nu 4 keer wezen eten, iedere keer met verschillende aantallen mensen. Heel hartelijk en gastvrij ontvangen, beleefd naar onze tafel gebracht.
    Een gezellige drukte, vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten, zelfs voor de grote eter zijn de porties voldoende. Met ons twee €44.- wat kun je hier nou van zeggen... met vier was bedrag pp iets hoger maar dat ligt aan onze drank consumptie.
    Een echte aanrader! Wij komen weer terug.

29. Wij zijn hartelijk ontvangen en zeer goed geholpen met een "verlopen" kadocheque. Wij (2 VW en 2 kinderen) hebben zeer lekker gegeten. Gastvrij, vlotte en heel aardige​ bediening. Eten is erg lekker en ook voldoende. Kortom een aanrader, wij komen zeker terug.

30. Je betaalt inderdaad weinig voor een redelijk menu, maar opdringerig personeel probeert extra te verkopen. Constant de vraag of je nog iets wilt drinken,wilt u een fles water bij het eten, wilt u koffie bij het dessert ? Toppunt het leegschenken van je flesje Radler aan je tafel (onder het eten), gevolgd door de vraag wilt u nog iets drinken? Erg druk, daardoor erg lawaaiig

31. Lijkt goedkoop maar is het niet. Je betaalt natuurlijk je drinken..maar ook voor broodje vooraf, extra mayonaise, friet bakje bijvullen. Er staat bij de toetjes "Koffie met zoetigheid".. je krijgt de zoetigheid maar moet de koffie weer apart afrekenen. Uiteindelijk sta je bij de kassa gewoon 30 euro p.p af te rekenen en ben je niet veel goedkoper uit. De bediening vonden wij opdringerig...ze willen extra verkopen. "Zal ik u frietjes bijvullen?" Neehoor, dank u... "Acht u lust toch nog wel wat frietjes, ik zal wat brengen".... we zeiden toch nee, dank u? Best irritant. Ook met drinken, zodra je glas leeg is staan ze naast je "ik zal u nog even een nieuwe cola brengen".
    De sfeer is redelijk, het is erg rumoerig en dat komt wat massaal over. Eten kwa smaak prima, maar kleine porties. Garnalen spiezen zijn twee kleine houten stokjes met een paar garnalen. Dat is ook het enige dat op je bord ligt. Bakje met friet en bakje met sla erbij voor iedereen. Ossehaas zelfde...twee kleine houten stokjes. Wat je eet is wel lekker.

32. Zaterdag 11 februari gegeten. Vreselijke herrie. Je kunt elkaar amper verstaan. Hier wat van gezegd toen we weggingen. Hier werd op een onvriendelijke manier op geantwoord: het was druk en daar kan ik niets aan doen. We hadden gereserveerd om 20.00 uur. Lang moeten wachten op het eten. Ze komen wel telkens vragen of je nog iets wil drinken. Laatste keer heb ik gezegd; nee ik wil niets meer drinken ik wil wel eens een keer wat eten. Het was toen 21.30 uur. 5 minuten later werd het eten gebracht.
    Voor wat betreft het eten: kwaliteit is goed, porties zijn heel karig. Frites bijbestellen dat kan, maar kost weer extra. Spies ossenhaas bestaat uit twee kleine houten stokjes met aan deze stokjes een paar kleine stukjes vlees. Ook het nagerecht, dame blanche is karig. Voor wat de prijs. Met drinken er bij, broodje vooraf en koffie na zit je zo tussen de €25 en €30. Nee voor mij niet weer.

33. Appie struik

Heerlijk gegeten, leuke bediening, super schone toiletten, leuke prijzen, echt een aanrader... We komen er zeker weer met zijn vieren.