Pardoes in Emmen

Pardoes Diner & High Tea. Genieten voor een eerlijke prijs.

Eten & drinken 6,9

• do 17:00 - 21:00
  • vr 17:00 - 21:00
  • za 17:00 - 21:00
  • zo 17:00 - 21:00

Graag willen wij ons aan u voorstellen. Wij zijn het team van Pardoes. Een groep harde werkende en enthousiaste mensen die zich er graag voor inzetten om u een geweldige avond te bezorgen. Restaurant Pardoes is gevestigd aan de Kolhoopstraat 11-13 te Emmen. Het karakteristieke pand is te herkennen aan zijn twee puntdaken.

Bij Restaurant Pardoes kunt u ’s middags genieten van een heerlijke High Tea. Die bekend staat om zijn ruime hoeveelheid aan kleine lekkernijen, allemaal in eigen keuken bereid. Een High Tea bij Restaurant Pardoes in Emmen is een uitgelezen kans om eens bij te praten met vrienden, familie of collega’s.

Vanaf 17.00 uur is het restaurant geopend voor het diner. U kunt bij Restaurant Pardoes genieten van een internationale kaart met herkenbare gerechten voor een eerlijke prijs. Onze gerechten worden met zorg bereid en geserveerd in een sfeervolle ambiance.
Wij serveren op dit moment alle voorgerechten voor de vaste prijs van €7,50, alle hoofdgerechten voor €18,50, alle nagerechten voor €6,50 en een drie- gangenmenu voor slechts €25,95.

Restaurant Pardoes is ook een zeer geschikte locatie voor een personeelsborrel of een personeelsdiner. In overleg is het mogelijk om met een groep een aparte ruimte te krijgen. Om u een idee te geven van wat wij allemaal te bieden hebben, kunt u eens rondkijken op deze website. Er is bij ons veel mogelijk! Voor leuke acties en nog meer foto’s volg ons op twitter en facebook.

Graag tot ziens bij Restaurant Pardoes!

Met vriendelijke groet,

Team Pardoes

- See more at: http://www.restaurant-emmen.nl/#sthash.50A9Xivm.dpuf

• High tea: € 19,95
Diëten Vegetarisch, glutenvrij, suikervrij en lactosevrij
Foto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in EmmenFoto van Pardoes in Emmen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, rustig, romantisch, zakelijk, nostalgisch, budget en huiselijk
Voorzieningen
Terras, high-tea, Wi-Fi, honden toegestaan, afhalen, bezorgen en catering
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding), vermaak en kinderstoel aanwezig
70 zitplaatsen en maximaal 60 personen in één groep
Personeel