Pardoes in Emmen

Pardoes Diner & High Tea. Genieten voor een eerlijke prijs.

Parkeergelegenheid voor de deur en in de naaste omgeving

Vlakbij het station

Graag willen wij ons aan u voorstellen. Wij zijn het team van Pardoes. Een groep harde werkende en enthousiaste mensen die zich er graag voor inzetten om u een geweldige avond te bezorgen. Restaurant Pardoes is gevestigd aan de Kolhoopstraat 11-13 te Emmen. Het karakteristieke pand is te herkennen aan zijn twee puntdaken.

Bij Restaurant Pardoes kunt u ’s middags genieten van een heerlijke High Tea. Die bekend staat om zijn ruime hoeveelheid aan kleine lekkernijen, allemaal in eigen keuken bereid. Een High Tea bij Restaurant Pardoes in Emmen is een uitgelezen kans om eens bij te praten met vrienden, familie of collega’s.

Vanaf 17.00 uur is het restaurant geopend voor het diner. U kunt bij Restaurant Pardoes genieten van een internationale kaart met herkenbare gerechten voor een eerlijke prijs. Onze gerechten worden met zorg bereid en geserveerd in een sfeervolle ambiance.
Wij serveren op dit moment alle voorgerechten voor de vaste prijs van €7,50, alle hoofdgerechten voor €18,50, alle nagerechten voor €6,50 en een drie- gangenmenu voor slechts €25,95.

Restaurant Pardoes is ook een zeer geschikte locatie voor een personeelsborrel of een personeelsdiner. In overleg is het mogelijk om met een groep een aparte ruimte te krijgen. Om u een idee te geven van wat wij allemaal te bieden hebben, kunt u eens rondkijken op deze website. Er is bij ons veel mogelijk! Voor leuke acties en nog meer foto’s volg ons op twitter en facebook.

Graag tot ziens bij Restaurant Pardoes!

Met vriendelijke groet,

1319914831 79
1368194812 77
1427203677 70
1470119216 72

1. Prima met 1 kanttekening. De bij het gerecht aardappel anders waren een klein beetje tekort in de oven geweest (zat geen lekker korstje op). Verder naar volle tevredenheid.

2. Met een grote groep op een donderdagavond gegeten.
    Trio vis, helaas niet lekker. Zat weinig smaak aan en was erg nat. Ws kwam de vis uit de vriezer.
    Hoofdgerecht portbello. Smaak was goed. De paddestoel erg taai.
    De bijgerechten zoals de groente en patat warenlekker.

3. Jan moes

Lekker gegeten. Vriendelijk personeel.

4. Wil. Kailola

Geweldige sfeer. Gastvrije serveerster. En natuurlijk het eten, was super lekker. Een aanrader om naar "Pardoes" te gaan.

5. joppie en zo

Goed, leuk restaurantje.
    Kun je gerust een keer naar toe gaan.

6. m kruysifix

Leuk restaurant, heerlijk gegeten, goed en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijzen, heerlijk eten.

Kortom een goede aanrader in Emmen, buiten alle restaurants op de markt.

7. Haandrikman

Leuke gezellige avond beleefd, helaas is onze bestelling niet naar tevredenheid uitgevoerd; de peppersteak zou doorbakken zijn ... Niet gelukt , zelfs medium kwam niet in de buurt. De kipspiesen waren zonder geitenkaas en appelstroop besteld (2x) en gewoon als compleet gerecht geleverd... Heel erg jammer.

8. High tea besteld, niet erg tevreden... sommige dingen ontbraken zoals clotted cream, jam en de aardbei met chocolade. Ook zat er geen botercreme op de cupcakes maar een soort van vruchtengelei. De macaron had hetzelfde in plaats van de gebruikelijke amandelvulling. Niet echt voor herhaling vatbaar.

9. Heerlijk gegeten, voor een eerlijke prijs.

10. Peter Aardenborg

Heb hier met 4 personen goed gegeten. Gebruik gemaakt van "de leukste deal". Bediening erg vriendelijk maar niet helemaal op elkaar afgestemd. De kaart biedt voldoende keuze. Inrichting is gezellig.

11. Annelies

Gezellig restaurant, goed voor een romantische date of als familiediner. Héérlijk gegeten!

12. Een van mijn gasten mag geen ijs gebruiken en vroeg in plaats van het dessert een kop koffie. Was volgens de bediening niet mogelijk, moest apart afgerekend worden. Ondanks besparing op het dessert werd toch de koffie in rekening gebracht. Zeer slechte service en we zijn ook niet van plan om dit restaurant in de toekomst weer te bezoeken.

13. Ik heb met familie een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Als er iets niet helemaal naar wens was dan had dat te maken met de persoonlijke smaak. Daar is heel adequaat op gereageerd en een compensatie aangeboden. Service is dus echt perfect. Persoonlijk heb ik geen klachten gehad. Prijs/kwaliteit is perfect in verhouding.

14. Mijn vriend en ik hebben vanavond bij jullie gegeten en ik heb twee puntjes die wat mij betreft voor verbetering vatbaar zijn. In de pompoensoep zat geen zout en ik vond de patatjes wel aan de zoute kant.

Maar voor de rest vonden wij het eten gewoon goed.

15. de groot

Op 1e paasdag gegeten, goede sfeer, eieren zoeken in het restaurant, voorgerecht gevulde portobello was een stuk gesneden paddestoel met salade. Erg jammer. Toen wij er iets van hebben gezegd dat het zo niet op de kaart stond vertelde de serveerster dat ze dat nogmaals zou doorgeven aan de koks, er was reeds eerder iets van gezegd maar er is dus niets mee gedaan. De rest was oke. Bediening oke, prijs kwaliteit oke.

17. Goede ervaring met Pardoes, mijn vriend en ik hadden er gereserveerd omdat we een jaar samen zijn te vieren. We hebben toen heerlijk buiten gezeten in de zon, we kregen erg snel onze drinken, en het eten kwam ook erg snel en het was ook veel wat er op tafel kwam maar zeer smakelijk. De bediening kwam om de tijd vragen of het smaakte en of we nog wat wilde drinken, hij was zeer vriendelijk, en aan het eind dachten we een dikke rekening te kregen omdat we veel hadden gedronken, maar nee dat was niet het geval. Erg genoten en de prijs en kwaliteit waren super.

18. Vanavond met dochter en schoonzoon en wederhelft heerlijk gegeten bij Pardoes, 3 gangen menu met voldoende keuze tussen de gerechten. Vond het naar mijn idee een beetje te donker binnen en de 4 persoons tafel een beetje krap, je zat steeds met de ellebogen tegen elkaar aan. De wijn wordt geserveerd in hele grote glazen met onderin een scheutje wijn, zou de glazen vervangen door iets kleinere en een beetje meer wijn. Al met al hebben we toch heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening en we komen vast nog eens terug.

19. Zojuist thuis gekomen maar niet blij. Bij een van de tafels in de buurt van de bar gezeten. Hebben een hoop gemopper van de bediening onder elkaar moeten horen. Ook kregen wij luid en duidelijk mee dat er geen tafelwater meer beschikbaar was. Vervolgens komt een van de dames in de bediening met toch het verzoek om tafelwater, en wordt er een fles met kraanwater gevuld en als fles tafelwater aangekondigd. Dit lijkt mij niet de manier om met klanten om te gaan. Ook het eten was echt niet lekker. Vlees was lauw en de garnering dreef in het vet. Wij zullen hier niet weer komen.

20. Prima gegeten, goede sfeer.

21. Sandra en Jack

Vandaag restaurant Pardoes opgezocht na een aanbeveling van een relatie. We hadden niet gereserveerd en dus moest er even geschoven worden maar kregen vrij snel een prima tafel. De gastvrouw was zeer vriendelijk, het interieur ziet er modern en sfeervol uit. De wijnkaart is zeer mooi samengesteld. Bij de keuze van de gerechten viel het ons op dat de keuze zeer beperkt is en dat er geen sauzen als pepersaus, champignons aanwezig waren je krijgt dus een droge biefstuk, wel van prima kwaliteit en goed bereid maar zonder toevoegingen tenzij je mayonaise wilt dat is er wel... De friet was niet vers en bestrooid met paprikapoeder... ik geloof van het merk Aviko dat moet niet kunnen in een chique restaurant.. Tussendoor werd niet gevraagd of alles naar wens is dus moest je elke keer als je iets wilde drinken de serveerster aanspreken die druk bezig was. Het personeel is aardig daar valt niets van te zeggen. Als voorgerecht had ik Gamba's besteld, dit bleken tijgergarnalen te zijn, dit aangegeven bij de serveerster die ons gelijk gaf. Dit is misleidend en zelfs bedrog naar je gasten toe. Helaas zijn we niet tevreden terwijl we beseffen dat dit restaurant veel te bieden heeft.. we hebben dit ook keurig kenbaar gemaakt en de kok heeft dit ook heel goed opgepikt. Toch zullen we hier niet snel reserveren daar we nu € 100,- hebben betaald en met honger naar huis zijn gegaan... spijtig...

22. Leuke sfeer, heerlijk eten en een goede service!

23. Erik 13 punten

Wat een ontdekking zeg!
    We zijn met familie op vakantie in Drenthe en je ziet maar weer als je van de hoofdpaden afwijkt kom je tot grote verrassingen.
    Wat een leuk en gezellig restaurant in Emmen. Heerlijk eten voor een nette prijs en bovenal gezellige bediening.
    Het interieur mag wat aan veranderen, maar na even te hebben gesproken met eigenaar of bedrijfsleider werden we al snel op de hoogte gebracht van de verbouwingsplannen en wisseling van interieur!
    Kortom top, top, top......als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

24. Wat een heerlijke avond hebben wij vanavond weer gehad bij dit restaurant. Erg vriendelijk personeel. Wat een mooie, smakelijke gerechten. Als nagerecht hadden wij de crème brûlée eitjes. Wat zag dat gerecht er prachtig uit en wat smaakte dat goed! En dat voor € 24,95 per persoon voor drie gangen.

25. Vriendelijk, maar gehaast personeel. Relatief goedkoop driegangen menu, maar dat is helaas ook te merken aan de kwaliteit van het eten. Het vegetarische voor- en hoofdgerecht smaakte prima. Aan de carpaccio zat weinig smaak en vrijwel alles wat geserveerd werd bij de kipsaté kwam uit een potje. Toch een gemiste kans.
    De creme brulee eitjes klinken op de kaart erg lekker, maar de uitvoering laat te wensen over. Op het moment dat dit dessert bij een andere tafel uitgeserveerd werd had ik spijt van deze keuze/bestelling. De creme brulee wordt namelijk letterlijk in een eierschaal geserveerd (creme brulee eitjes). Schoongemaakt of niet: een onsmakelijk idee!
    De volgende keer toch maar weer naar een iets duurder restaurant, waarvan we weten dat alles zelf gemaakt wordt.

26. Wij hebben hier gegeten voordat het 3-gangen menu voor een vaste prijs is geïntroduceerd. Ik koos voor de veilige optie, de mix grill. Een aanfluiting. Ik wist niet dat je een biefstuk zo klein durft te serveren, even als het stukje varkenshaas en mini stukje kipfilet. En niet te vergeten de spareribs die erbij geserveerd werden (2 hele botjes om af te kluiven). En voor dit maal moet je wel de volle mep betalen. Ik hoop dat met het nieuwe syteem meer succes wordt behaald. Overigens jammer van de slechte parkeermogelijkheden.

27. Lekker eten voor weinig centen. Goede bediening.

28. Dit restaurant doet zijn naam eer aan, je wordt hier "Pardoes" verrast op een heerlijk diner met een vriendelijke bediening.

29. Pardoes stond in onze top 3, maar nu ze 3 gangen voor 25,- aanbieden, is de kwaliteit een stuk naar beneden gegaan. Pardoes stond voor een goed stuk vlees of vis. Nu word de nadruk vooral gelegd op het goedkope menu ten koste van de smaak. Erg jammer van de naam die ze hadden opgebouwd.

30. Heerlijk gegeten in een rustige sfeer. Een aanrader..........

31. Prima gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.

32. De vriendelijke en attente bediening paste helemaal bij de sfeer die Pardoes uitademt: gastvrij, gezellig, gemoedelijk. Heerlijke gerechten die met zorg zijn bereid. Mooi opgemaakte borden, die uitnodigen tot eten. De gerechten waren zeer smaakvol, de bijgerechten geen "afmakertjes", maar stuk voor stuk heerlijk. De menukaart maakt kiezen niet eenvoudig: zo veel heerlijke gerechten. De prijs-kwaliteit is top en de rekening daardoor geen onaangename verrassing, maar een mooie afsluiting van een fijne avond. De fooi was dubbel en dwars verdiend. Ik kies voortaan voor Pardoes.

33. De runder carpaccio met old Amsterdam vond ik niet zo geslaagd. De kaas was mij niet oud genoeg en bovendien had ik een paar stukjes kaas van net "onder de rand".
    De zalmsnippers in de soep waren vervangen door spekjes, zonder dit te melden.
    Spare ribs waren prima. Lekker gaar, goed gekruid en een prima hoeveelheid.
    2 kletskoppen en 2 kleine bolletjes ijs... €5,25 en dan 2 kloosterbiertjes voor €9,00
    Serveerster deed plichtmatig edoch vriendelijk haar werk. Enthousiasme straalde er niet van af.

34. Gisteravond heerlijk gegeten bij dit restaurant, we waren met een groepje en iedereen was heel erg tevreden. Doen we zeker vaker.

35. Hier onlangs gegeten. Het eten op zich was gewoontjes. Niet vies maar ook niet super lekker. Wat tegen viel was dat de groente en de sausjes niet vers waren maar uit een pak of potje kwamen.
    Ook het vlees was flauw van smaak. Al met al wel te doen voor een keertje maar niet vaker.

36. Zeer slecht ervaren, eten lauw en niet lekker bediening mag wel lachen, en een kleine tafel voor 4 personen. Was dus echt de laatste keer

37. Heerlijk gegeten. Goede porties, uitstekende bediening en we stonden verbaasd van de prijs. Top dus!

38. Tijdje geleden gegeten, vond het allemaal gewoontjes, van passie is geen sprake. Het eten smaakte allemaal, maar was volgens mij veel kant en klaar produkten.

39. Jan Hendrik Niemeijer

Op 26 oktober 2011 waren mijn vriendin en ik precies 5 jaar samen. Deze dag hebben we afgesloten met een superdiner in Restaurant Pardoes in Emmen.

We zijn voldaan vertrokken, en hebben genoten van de gastvrijheid, service en het uistekende eten! We hebben een nieuw restaurant ontdekt, waar we nog vaak te vinden zullen zijn!

Pardoes, bedankt voor deze avond! Super!

Een groet uit Drenthe,

Jan Hendrik en Linda

40. Goede gerechten voor een prima prijs!voor gezellig en goed eten; echt een aanrader!

41. Leuk restaurantje in Emmen. Lekker eten voor een goede prijs.

42. Ik heb er nu 3 x gegeten en voor een glutenvrije dieet doen ze erg veel moeite.

Ik heb er steeds heerlijk gegeten en kom er dan ook graag weer terug.

43. Hier eens een uitstapje gemaakt voor het werk. Eten was zeer goed. Bediening was snel en we werden goed verzorgd. Echt een aanrader.

44. Goed eten. Vriendelijke en alerte bediening. Prijs-kwaliteit is prima in verhouding. Lekkere huiswijn. Gezellige sfeer.

45. Ger. 199 punten

Vanavond met z'n vieren hier gegeten, voorgerechtje, hoofdgerecht, nagerechtje. Zag er goed en smakelijk uit, kwam dan ook prima uit de bus al met al. Nette opgemaakte borden en voldoende om vol te geraken. Vriendelijke discrete bediening die het druk genoeg hadden.

Minpuntje : Onpraktische tafel indeling in het algemeen.

Voor de rest een voldoende en zeker de moeite waard om het eens te proberen.

46. Inmiddels hebben wij meerdere keren in dit restaurant gedineerd en het is ons alle keren zeer goed bevallen. De menukaart biedt ieder wat wils en de gerechten zijn goed en lekker. De dames in de bediening zijn vriendelijk en behulpzaam.

47. Een gezellige ambiance en een vriendelijke maar wel wat onervaren bediening.

Hoewel het eten op zich er lekker uit zag, is het erg jammer dat een perfecte rumpsteak en T-Bone steak lauw opgediend worden, als je halverwege bent is je vlees koud, zonde van dit lekkere vlees, maar niet zo verwonderlijk als je steenkoude borden gebruikt.

De wijn werd geserveerd in prachtige glazen, jammer dat het scheutje wijn onderin het glas bijna niet terug te vinden was.

Ons advies, vraag wat meer en serveer beter gevulde glazen.

Bij het vertrek werd ons door de eigenaresse gevraagd of alles naar wens was.

Toen wij haar onze goedbedoelde en opbouwende kritiek vertelden, werd hier erg knorrig en bepaald niet vriendelijk op gereageerd, slecht gastvrouwschap.

Als je geen kritiek verdragen kunt vraag er dan ook niet om.

Uiteindelijk heeft deze reactie onze verder gezellige avond bedorven.

48. We hebben hier gisteren gegeten en het is een absolute aanrader! De bediening is heel vriendelijk en de prijs - kwaliteit top. Wij komen zeker terug!

49. Gisteren lekker gegeten, het ziet er mooi uit en een gezellige sfeer. Best wel een aanrader.

50. Het bericht wat hieronder staat is niet waar. Wij hebben niet eens 1,5 liter flessen water. Wij rekenen voor een fles water van 1 liter € 3,50. Dit lijkt mij een zeer schappelijke prijs.

51. We hebben hier al vaker gegeten en elke keer zijn we weer verrast door het smaakvolle eten, de vriendelijke bediening en de gezellige sfeer. Echt een aanrader voor iedereen.

52. Het eten redelijk tot goed. De sfeer prima. Het personeel erg vriendelijk en attent. Domper op het geheel................ Men vraagt maar liefst 7,50 euro voor 1.5 ltr water! Dat is natuurlijk het onderste uit de kan willen halen.

53. Op zich wel een leuk restaurant als je van kant en klaar Sligro voedsel houdt. Het is fantasieloos en niet bijzonder, de meeste gerechten herken je uit Sligro schappen, om over de nagerechten niet te spreken. Het ziet er wel warm en gezellig uit maar je zit te dicht op elkaar, de tafels en stoelen zijn aan vervanging toe. Als ze zich een restaurant willen noemen ipv eetcafe kunnen ze beter tafel linnen nemen ipv papier.

54. Hebben er nu 4 keer gegeten en elke keer was het super! De prijs kwaliteit verhouding is echt goed. Je krijgt een groot stuk vlees of vis en veel salade en patat. Zat word je er zeker.

Ook een groot compliment voor het personeel!

55. Op zaterdag 9 oktober '10 hier gegeten.

Mooie inrichting, echt aandacht aan besteed, alleen jammer dan weer dat we een papieren placemat en dito servetje op tafel hadden. Bediening was sympathiek!

Het restaurant zelf is vrij donker en dat heb ik wel als vermoeiend voor m'n ogen ervaren.

Het eten was goed en ruim voldoende. De bijgerechten zoals bijv. de salade bestond niet uit het standaard blaadje sla, maar was een stuk beter. Goed gegeten dus, zaten zo vol dat we geen nagerecht hebben genomen.

56. Fam. J. Davids

Met onze familiekring ( 19 pers.) zijn we t.g.v. ons gouden huwelijk bij Pardoes geweest. Eerst koffie / gebak - gezellig - met veel privacy, en een uurtje later een prima 3 gangen diner. Er waren mogelijkheden betr. de inrichting, alles was van erg goede kwaliteit. De bediening was goed, het weer werkte mee, zodat we in de namiddag ook op 't terras konden zitten met een drankje. Alles heerlijk relaxed, en met een tevreden gevoel gingen we huiswaarts. Tot een volgende keer. Pardoes is voor ons een aanrader! Ook voor een groep!

57. Een tijdje geleden voor het eerst hier gegeten. Gezellig en leuk personeel.

Ondanks dat we zomaar kwamen binnenwippen werden we vriendelijk onvangen. Ondanks dat vis niet op het menu stond werd er voor ons speciaal wat klaar gemaakt.

Binnenkort gaan we weer!

58. We zijn met het gezin al een aantal keer bij Pardoes geweest. Alleen de eerste keer moesten we lang op ons eten wachten, maar wat we toen op ons bord kregen maakte alles goed! Heerlijk vers eten en het vlees is van hoge kwaliteit. Lekker mals en precies goed gebakken, echt top! De groentes die elke keer weer anders zijn, zijn altijd superlekker en dan heb ik het nog niet over de toetjes gehad... boeren proatie is een echte aanrader evenals de lemon cheesecake! De salades veranderen ook steeds en de patatjes zijn geweldig... en wij zijn géén patat-eters, haha... De inrichting van het restaurant is gezellig en je zit gelukkig niet tafeltje aan tafeltje. Verder is het personeel vriendelijk, niet overdreven spontaan, daar houden wij nuchtere Drenten niet van, haha... Ik geef Pardoes voor het eten een 9, want ik heb in Emmen en omstreken nog nooit zo lekker gegeten ;-)

59. Een tijdje terug samen met vriendin en 2 vrienden naar Pardoes geweest. Gelukkig werden we aan het begin van de avond nog vriendelijk begroet, maar dit was dan ook het hoogtepunt van de avond. Na deze begroeting ging het snel bergafwaarts. Zo duurde het lang voordat onze biertjes en wijntjes op tafel stonden, en was het eindelijk zover waren de biertjes dood en de wijntjes niet de goeie. Ook het eten was niet om over naar huis te schrijven. Kleur/ fantasieloos en weinig smaak. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

60. Met de Kerstdagen uitgenodigd door vrienden, die ons een tweede kans wilde geven om bij pardoes te gaan dineren.

Onze eerste bezoek was behoorlijk tegen gevallen, maar deze keer was het gezellig en bijzonder heerlijk gegeten.
    Het was zeer goed.

Tot de volgende keer.

61. Beetje late reactie, maar het staat me nog voor ogen. Ons kerstdiner viel hier namelijk behoorlijk tegen.

Gastvrijheid: ontzettend slecht. De jassen werden aangenomen om vervolgens achter in de zaak op een grote hoop gegooid te worden waarin we na afloop zelf mochten graaien. Niet fijn als je na een paar uur graag naar huis wilt.

Nog erger: Niemand had de moeite genomen de platgelopen en verijste sneeuw voor de zaak te ruimen. Het werd een avontuur de zaak te bereiken en weer te verlaten, (zeker als je slecht ter been bent) iets wat de avond redelijk kan verpesten. De zaak is overigens moeilijk begaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn door trappetjes/treden, zowel binnen als buiten.

Tel daar nog bij dat het eten redelijk fantasieloos was, met name in de garnering en sausjes. Voor ons voldoende reden om hier niet meer terug te komen.

62. Wij kenden Pardoes eigenlijk niet, maar waren verrast door de gezellige aankleding en het heerlijke eten. Vegetarisch diner voor mij was echt om te smullen.

Wij kwamen op spitsuurtijd binnen, zonder reservering, op zaterdagavond. Er werden 2 krukjes tevoorschijn getoverd zodat we even aan de bar wat konden drinken, we mochten de menukaart alvast bekijken en vlak voor we aan tafel gingen zelfs al bestellen. Helemaal goed, niet te veel en ook niet te weinig.

63. Wij hebben heerlijk gegeten en komen graag nog een keertje terug....

64. Superzaak! Gezellig, leuk ingericht, genoeg privacy, superbediening en last but not least, heerlijk eten.

Kwaliteit en kwantiteit geweldig! Enne....niet te duur!

65. Een tijdje geleden voor het eerst hier gegeten.

Superlekker, gezellig en leuk personeel.

Vind het ook erg leuk dat je bij het hoofdgerecht kunt kiezen uit 3 soorten salades.

Voor- hoofd- en nagerecht waren echt heerlijk!

Binnenkort gaan we weer!