Oriental Delight in Emmen

1258209393 85
1284820405 81
1457791985 81
1524319516 78

1. Deze chinees is heel goed ik woon er zelf naast dus ik weet hoe vriendelijk ze zijn en netsjes met de klanten om gaan.

2. erwin kruise

Alleen maar goed. Goede en vriendelijke bediening. Goede service. Dus alleen maar goed. Eten altijd goed, heb hier niks anders dan lof voor.

3. Eten is lekker, de sfeer is goed. Personeel kan goed Nederlands.

4. Eten was heerlijk en een prettige sfeer!
    Je kan gezellig praten met het personeel daar!
    Eten werd lekker warm naar ons toe gebracht!
    Echt een aanrader

5. laatst met de familie opgehaald, enorme teleurstelling. Te druk, eten was ook nog eens mager. Verder was de sfeer ook enorm kil. Geen aanrader.

6. zeer goede service altijd vriendelijk eten uitstekend je word niet op gejaagd en er word niet aangedrongen
    dus ja heb een zeer goede ervaring met Oriental-Delight Emmen een woord TOP!

7. Vandaag eten gehaald. De kulukai keihard, brak mijn tanden bijna af. Kerriekok was uitgedroogd. De bami plakkerig, de gebakken banaan donker gebakken. Dus belde na opscheppen over de kulukai. Nou, die mochten we volgende keer gratis.
    En tijdens eten bleek de rest, maar weg gooien doe je dan niet zomaar... Het eten kostte €32,- Dus belde terug eigenlijk om het door te geven. Nou, dat kon natuurlijk niet. Zwaar in de verdediging, 1 ding kon maar alles?? Nee, dat leek ze stug. Leuk €32,- kwijt aan vies eten!

8. Erna

9. Super vriendelijke en vlotte bediening. Prima eten. Ik kom er meer dan 10 jaar en nog nooit een klacht gehad.

Ik kan maar één ding zeggen: probeer het en oordeel zelf. Je zult tot dezelfde conclusie komen als ondergetekende.

10. Wouter Kroos

Kom hier al lange tijd om lekker eten af te halen en soms daar te eten. Super lekker eten, slechts heel af en toe is iets wat minder lekker dan gewoonlijk, maar iedereen heeft wel eens een slechte dag toch? ;) Ik zal hier de komende tijd nog prima naar toe gaan. Jammer dat er niet wordt bezorgd maar je kan niet alles hebben.

11. Doodziek geworden van het eten van Oriental Delight. Vandaag een brief ontvangen van de Nederlandse Voedsel en Waren Autoriteit en inderdaad, er staat zwart op wit dat na het laboratorium onderzoek is gebleken dat de monsters afwijkend waren. Oriental is een maatregel opgelegd! Ook wordt er niet goed omgegaan met de hygiëne.

Het bewijs is er!

(Redactie Eet.nu: Ter aanvulling van bovenstaand bericht hieronder de originele recensie van deze recensent (na aanpassing) bij Oriental Delight in Emmen. De bijgevoegde foto van de brief en de legitimiteit van bovenstaande meldingen worden geverifieerd bij de NVWA)

Afgelopen zondag eten gehaald. 's Avonds werd mijn partner wat misselijk, de volgende ochtend ziek!

Oriental Delight doet er laconiek over en zegt "bewijst u maar dat het van ons eten komt", echt absurd. Na zondagavond is er niets anders meer gegeten door mijn partner, en ik zelf heb geen Chinees gehad. In het ziekenhuis is gemeld dat het bijna niet anders kan, dan dat het van het Chinese eten komt

Slechte zaak, inmiddels de NVWA ingeschakeld. Ik hoop dat de zaak doorgelicht wordt!

Van een ontevreden gast

12. TC Franken

Eten, drinken & service zijn perfect. We komen er al jaren.
    Bij veel restaurants in den land geweest, maar Oriental Delight blijft in de top 5!

13. Het is het beste restaurant ter wereld. Het eten is super vers en goeie kwaliteit. Super lekker, ik zou het aan de hele wereld aanraden. Van die vriendelijke mensen mocht ik een kijkje in de keuken meemaken, ze zijn heel vriendelijk. Kroepoek is altijd heel vers gemaakt. Het is geen geldverspilling. In het restaurant eten is leuker dan afhalen en vooral een nachtje uit.

14. Altijd vriendelijk zowel in het restaurant alswel bij het afhalen. Dit is mijn favoriete Chinees. Het eten is vers en goed van smaak. Als je problemen meld staat men er open voor, maar zelf heb ik hier geen last van gehad. Indien er weinig parkeerplek is, even parkeren nabij het spoor ;)

15. Zeer goed, wij komen al jaren hier afhalen en elke keer is het eten zeer goed. Een top chinees en wij laten ons niet beinvloeden door mensen die deze chinees naar beneden willen halen. Ervaar het zelf en ga hier eens naar toe, we hebben al menig chinees bezocht maar deze staat in de favorieten en wel boven aan.

16. santoshpanday@hotmail.com

Deze Chinees brengt 1€ extra in rekening als je met MasterCard afrekent onder een bedrag van 70€!! De gastdame was zeer onvriendelijk en ongemanierd!!!

17. Supervriendelijk medewerksters bij de afhaal. Eten is altijd goed! Gaan hier al jaren heen. Alleen het parkeren is bij drukte lastig.

18. Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar de beste Chinees in Emmen.
    Ga zelf een keer eten.

19. Rogier 368 punten

Sinds een ander chinees restaurant failliet is gegaan, haal ik nu altijd hier mijn chinees eten op. Dit is nu wel de beste chinees van Emmen. Vooral de loempia met babi pangang is heerlijk!

20. Kor Louissen

21. Busscher

Vandaag afgehaald bij Oriental Delight, welke bekend staat als een goede Chinees. De bestelling was snel klaar ondanks de drukte. Het eten bleek niet zoals verwacht. Het vlees was allemaal erg droog, simpelweg niet lekker. Ook de groente leek niet erg vers en was anders dan bij de meeste Chinezen, en dan niet op een positieve manier. Voor deze relatief dure Chinees was de kwaliteit erg slecht, ik zal hier dan ook zeker niet weer afhalen.

22. Ik kom hier ook al jaren. Vind het een super chinees. Goede grote porties en de smaak is gewoon echt goed. Personeel altijd vrolijk en in voor een praatje.

Af en toe eten we in het restaurant zelf, staat iets niet op hun menukaart en wel bij de afhaal, kun je dit alsnog bestellen. De portie die je met afhaal bestelt voor meerdere personen is ongeveer net zo groot als de portie die je krijgt als je in het restaurant bestelt. ( beste portie dus)

23. We hebben hier al zo vaak gegeten, alleen jammer dat ze geen rookhok hebben. Voor de rest is het hier goed eten.

24. Donderdagavond hebben we met onze afdeling bij jullie gegeten, wij vonden het eten bij jullie lekker en goed van
    smaak en alles was ruim voldoende. Het buffet werd met zorg voor ons bereid en er werd door de bediening zeer veel aandacht aan besteed. Kortom, een voortreffelijke Chinees.

25. Zonder twijfel de beste Chinees van Emmen en omstreken. Ik kom hier al jaren eten afhalen, maar heb inmiddels ook al 4 keer in het restaurant gegeten. Qua restaurant zijn ze zeker niet slecht, maar er zijn eerlijk gezegd wel betere opties voor een avondje uit eten. Het eten smaakt mij altijd wel prima, zowel van afhalen als in het restaurant en het personeel is uitermate vriendelijk. Ik kom hier graag en zal dat blijven doen.

Mooie voldoende.

26. Gaat wel, eten is redelijk.

27. Lekker waar voor je geld.

28. Wel vaker hier gegeten, meestal dik tevreden. Echter laatst waren wij er en was het blijkbaar te druk. Het eten was niet lekker en bij sommige mensen koud, erg jammer! Maar ja, ik kan natuurlijk pech hebben gehad want vorige keren was het eten echt super lekker, vers en warm! Ik hoop dat ik volgende keer een betere ervaring zal hebben.

29. Ger 198 punten

Gisteren na een middagje winkelen besloten Chinees mee te nemen uit Emmen. Vanaf onze parkeerplaats zagen we deze Chinees, dus naar binnen. We hadden ook al wat gesnackt in Emmen dus geen grote honger en dus een standaard portie Foe Yong Hai met bami besteld. Het was erg druk, de vriendelijkheid van de dames hield dan ook niet over, het was afwerken geblazen. Pinnen onder de 10 euro koste 0,30 extra werd mij verteld, dat lijkt me niet meer van deze tijd, maar goed....contant betaald. Toch uiteindelijk een dikke plus voor deze Chinees, want het eten was snel klaar ondanks de drukte (standaard gerecht natuurlijk) en thuisgekomen nog steeds goed warm (25 minuten rijden), en de smaak: voortreffelijk. Zo hoort foe yong hai te smaken, en ook de bami niet vet, maar precies goed.

30. Veel waar voor je geld.

31. Altijd waren we zeer te vreden maar de laatste keer dat wij iets hebben opgehaald was het zeer slecht.

Er zat weinig vlees in en de smaak was ook niet lekker.

32. Niet onaardig, afhaal altijd goed.

33. Onlangs erg lekker gegeten. Een meer dan gemiddelde Chinees.

34. Het is altijd goed. Snel klaar. Goede temperatuur en ze zijn altijd vriendelijk. Echt een top restaurant, zeker om aan te raden.

35. Net restaurant, voor ff Chinees eten halen in Emmen zeker de best in town. Blijf het echter vreemd vinden als je een bestelling doorbelt dat het altijd binnen 10 minuten klaar is. Jammer dat sinds er andere eigenaren zijn gekomen, een aanpassing in een bestelling niet meer mogelijk is, wordt erg moeilijk over gedaan.

36. Mijn ervaring met dit restaurant is gewoon super, heb er een kijkje mogen nemen in de keuken en die ziet er gewoon super uit. Het eten is altijd goed en ook altijd warm, heb het bij veel restaurants wel eens anders gezien.

De bediening is echt super en echt wel klantvriendelijk. Dit is echt de beste van Emmen en ook wel de schoonste. Ben bij vele van dit soort restaurants in Emmen in de keuken geweest en deze was wel degene met de meest positieve indruk.

Dit restaurant is echt super, het enige minpuntje voor velen zal echter wel zijn dat je dus even op je eten moet wachten. Het is gewoon zo "vers bereid kost even tijd" . Is vaak erg druk bij het afhalen, maar jah dat krijg je ook als je de beste bent van Emmen!

37. Heb er echt lekker en gezellig getafeld. Zou het wel aanraden hoor.

38. Bediening is niet echt vriendelijk, kan niet zo goed Nederlands. Eten is in erg kleine porties. Vooral de combinatie rijsttafel is krapjes.

39. daar twijfel ik niet aan. echt de beste

40. Beste chinees in omgeving.