Hier zie je hoe de meningen over de Ming's Wok Palace verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Gisteren ook eten laten bezorgen. In 1 woord geweldig. Goed warm en kakelvers. Ossehaas kon je wel zuigen met zeer verse groente erbij met heerlijke saus. En dan de Shun Tzi Kai kip met knoflooksaus, verrukkelijk. Toppie. Ga zo door mensen.

2. suske153

3. Goed wokrestaurant. Geen vreetschuur. Zeer vriendelijk personeel. Zowel wokken als van de plaat zeer goed.

4. Ik kom er al een poosje. Lekker eten en goede bediening. Gewoon vriendelijk personeel.

5. Ik heb heel erg genoten van het eten dat op verschillende manieren word gemaakt o.a op de tepan-yaki en wok.

Ook is er genoeg keuze bij het warm buffet.

Het bedienend personeel is goed en vriendelijk en ze presteren zelfs goed wanneer het druk is.

Ik kom zeker terug.

6. Ik ben in slechte wokrestaurants geweest, maar zo slecht als Mings wok ben ik nog niet tegen gekomen. Slechte bediening, weinig keus. Eten had geen smaak. Ik kom nooit meer terug!

7. Ben er op aanbeveling van vrienden geweest.

Inmiddels komen we er regelmatig.

Van binnen is het een geweldig mooi in oosterse sfeer aangekleed gebouw, buitenkant iets minder.

De bediening is of het nu druk of minder druk is altijd vriendelijk.

Wat ik ook heel mooi vind is dat de eigenaren zelf ook werken.

Ook dit zijn zeer vriendelijke mensen.

Als je telefonisch een bestelling doet, Is dit binnen no-time bij je thuis en nog gloepertjes heet.

Kortom een aanrader waar je lekker op je gemak kunt eten en waar je net zo lekker thuis van kunt genieten.

8. Henk en Annie

Wat hebben wij het naar ons zin gehad bij jullie. Het is gewoon in 1 woord een top restaurant geworden. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.

10. Wij hebben heerlijk bij jullie gegeten.

Er was volop keuze en genoeg te eten.

Je kunt in 1 avond niet alles proberen, dus we komen zeker nog eens terug.

Vriendelijke bediening en we werden vriendelijk ontvangen.

De sfeer is prima te noemen door de kaarsjes en doordat je elkaar kunt zien en spreken met iedereen aan tafel, sfeer maak je zelf!

Groetjes en tot de volgende keer.

11. Vanavond wezen eten bij Ming. Vond het tegenvallen. Bedienend personeel ok, maar van de kokende 'vakjap' kan zoals gebruikelijk geen lachje af. Hoewel Ming zelf roept dat het spectaculair en sensationeel is om te kijken naar hoe je eten bereid word, sta je achter een te hoge muur tegen 2 nog hogere bordenstapels je af te vragen, of het al opschiet met je eten. Gewoon jammer. Bij de betere wok kun je het bereidingsproces van begin tot eind volgen.

Er was een gebruikelijk breed assortiment aan eten, maar het had allemaal een sfeer van massa-productie. Grove stukken groente, weinig vegetarisch. Al met al na een uurtje zonder honger en ontevreden weer naar buiten gewandeld.

5,7
  12. john en marije

We hebben hier zondag 3 oktober met 8 personen wezen eten.

Het is een heel mooi en netjes restaurant, sfeervol.

Het eten is gewoon heel goed en het drinken wordt steeds bijgevuld.

Kortom een heel goed restaurant.

13. Wij hebben zondag 19 sept bij jullie gegeten.

Het was geweldig, eten en drinken was heel goed.

Echt een aanrader, wij komen zeker een keer terug.

14. Barry Kanters

15. We komen wel vaker bij deze wok. En de mensen zijn altijd heel erg aardig en atent. Het eten word snel bijgevuld en als je glas leeg is komen ze direct vragen of je meer wilt. Echt een aanrader!

16. Wij zijn er een keer gaan eten met vrienden en we waren niet echt tevreden. Het eten smaakte gewoon niet zoals het hoort, verschillende gerechten smaakten hetzelfde.

En wat ik een zware tegenvaller vond was dat we ons derde biertje wilden gaan halen ( omdat er ook niemand drinken kwam brengen ) en we te horen kregen dat de flesjes op waren en als de koelkast leeg was gingen ze die niet meer bijvullen. Dit vond ik echt lachwekkend en we gingen over op tapbier.

Ook de sfeer vond ik niet echt leuk, felle verlichting en de inrichting vond ik tegenvallen. Ik vind het jammer om te zeggen maar het heeft geen indruk gemaakt en wij komen hier helaas nooit weer.

2,6
  17. Ook voor het afhalen kun je hier uitstekend terecht! Goed advies en tijdens het wachten wordt er een gratis drankje aangeboden.

18. Uitstekend restaurant, voor ieder wat wils, ook voor kinderen. Geweldige sfeer en het personeel is heel vriendelijk en enthousiast, het ten is lekker, vooral de gegrilde gerechten. Echt een aanrader om daar naar toe te gaan als je in de buurt bent. De beste Wokrestaurant die ik ken. Echt toppie.

19. Wij zijn al een antal keer wezen eten. Heerlijk hoor. Vriendelijk personeel, van alles genoeg aanwezig, zeker niet duur! Vlees, vis, wokken, grillen alles smaakt goed. Een aanrader als je daar in de buurt zou willen eten!

20. Afgelopen zondag hadden we weer eens geen zin om te koken maar wel zin in Chinees. Effe op Eet.nu gekeken en daarbij viel ons oog op Ming's wok palace. En aldus daar gingen we. Lekker gegeten, veel keuze en na een dik uur hadden we een voldaan gevoel. Wat opviel was de snelle vriendelijke en adequate bediening. Vooral de grill gerechten waren erg lekker, de vis was goed gebakken, niet te droog, niet rauw maar gewoon goed, ook de biefstuk was uitstekend. Gewoon een erg goed wok restaurant voor een goede prijs.

21. Geweldig restaurant! Als je binnenkomt bevind je je meteen in een prettige sfeer. Je wordt warm ontvangen. De bediening is zeer vriendelijk en er is echt volop keus. Ik persoonlijk ben helemaal weg van hun wokgerechten en dan vooral met de lekkerste ketjap saus. Daarnaast is het grillen en het buffet ook erg lekker. Voor mij is het "het lekkerste wokrestaurant"!

22. Altijd lekker als je weet wat je moet betalen. Wokken is mijn favoriet, heerlijk met groenten en garnalen of biefstuk. Bij de grill hebben ze ook altijd volop keus! Ook vind ik de sushi die er gemaakt wordt erg smaakvol.

Ik vind het een top Wok, waar ze attent en vriendelijk zijn en waar je heerlijk kan eten.

23. Lekker gegeten hier, naast het standaard Chinese eten zoals babi pangang en nasi, een heerlijke wok, grill en tal van lekkere bijgerechten. Heb er laatst een heerlijke struisvogel biefstuk gegeten van de grill. Prijs kwaliteit is ook ok. Ga vaker komen!

24. De eerste indruk was goed, vlotte gastheer en vlotte bediening. Tafel en alles wat erop lag erg schoon en netjes. Met opscheppen van de ingredienten waren veel bakken leeg of bijna leeg wat een onsmakelijk zicht had. Wat ons vooral is opgevallen, is dat de opscheplepels en vooral de tangen met handgreep en al op de gerechten lagen, hier zit iedereen met de handen aan. De gerechten waren redelijk goed van smaak. Dan het dessert, weinig keuze, grote stukken taart en tompouce. Beter kleine porties hiervan. Slagroom en sausjes in flessen waar iedereen met de handen aanzit, beter met dispencers werken. Geen drinken in flesjes, zelfs niet spa blauw. Wij kiezen voortaan toch voor die andere in Emmen.

4,1
  25. Daniel

26. inge dimmers

27. Bij dit wokrestaurant stonden we ooit voor een gesloten deur, de vorige eigenaar was met de " noorderzon" vertrokken.

Een aanfluiting!

Huidige eigenaar/manager heeft het weer goed op de rails gekregen. Als wij in Drenthe vakantie houden, dan gaan we minstens 2 maal per week in Emmerschans eten. Dat alles voor een heel fatsoenlijke all-in prijs. De drankjes en desserts mag je zelf tappen/schenken en pakken, maar je kunt ook aan tafel bediend worden. Vooral het knapperige uitgebakken spek is verrukkeluk! Iedereen is aardig en neemt de tijd voor je. Een van de koks heeft een potje van zijn zelfgemaakte sambal aan mij meegegeven. De grill met de panga/tilapiafilet is aan te raden. Binnenkort komen we weer!

28. Ik ben hier al eens geweest voordat het Ming's Wokpalace was... toen was de sfeer minder maar het eten beter! Jammer dat het eten er nu zo op achteruit is gegaan, terwijl het restaurant nu de juiste uitstraling heeft. Het maakt niet uit wat voor vlees, vis of groenten je neemt, maar als je gaat wokken heeft alles dezelfde smaak. Er wordt te veel saus gebruikt, waardoor je eten door je bord zwemt. Het eten van de grill was erg zout en de kip en zalm hadden ook weer dezelfde smaak. Dan doe je iets toch niet goed! Ik zou hier niet een 2de keer naartoe gaan.

29. Johanna

Leuk ontvangst en gezellig ingericht.

Groot restaurant.

Heel lekker eten, alleen jammer dat er soms niet tijdig is bijgevuld. ( sushi).

Een gezellig en sfeervol restaurant!

30. We zijn al een paar keer geweest met ons gezin, heerlijk eten.

Bij het afhalen krijg je een naar eigen keuze drankje aangeboden onder het wachten. En lekkere grote porties.

31. Goede, nette en attente bediening! Goed menu, erg divers, goede sfeer en vriendelijk personeel.

Leuk dat je zelf je drankjes mag pakken.

Geen kinderhoek gezien, ook misten we de zoutvaatjes op tafel.

Verder een aanrader, komen zeker weer!

32. Mings Wok Palace

33. Heerlijk gegeten!

En gezellig personeel!

Echt een aanrader.

34. Familie van Vliet

Met ons gezin hebben we hier heerlijk gegeten.

Ondanks de grootte van het restaurant, ziet het er gezellig en prachtig uit van binnen. Het was er druk, maar de bediening was snel, vriendelijk en goed. Met name degenen die leiding gaven (de eigenaren?) hielden alles goed in de gaten. Onze drankjes waren bij de prijs inbegrepen. Daarnaast was er een rijk aanbod aan vers eten en het zag er verzorgd uit. En bovenal, het eten was heerlijk! Ook hadden zij een rijk aanbod aan desserts. Voor de kinderen een groot feest natuurlijk! Het is trouwens sowieso een kindvriendelijk restaurant. Zo hebben ze onder andere een speciale speelhoek voor hen!

En dat allemaal voor een kleine prijs (vergeleken met andere wokrestaurants)!

Kortom: Een echte aanrader voor iedereen die een avondje uit wil (al dan niet met kinderen) en heerlijk wil eten!

Dus: Ga zo door Mings Wok Palace! We komen zeker terug!

Familie van Vliet, Tilburg.

35. Na een fijne vakantie in Emmen hebben wij het afgesloten in het Mings Wok Palace in Emmen (goedkoper dan bij ons en drankjes zijn er bij inbegrepen).
    Heerlijk, mijn kinderen zijn niet de makkelijkste met eten maar geen probleem, friet en nog meer, dus prima.
    Wij hebben lekker gewokt, ben wel 3 keer geweest. Mijn vrouw was te vinden bij de bakplaat, prima, ga zo door.
    Als we weer eens een keer in de buurt komen mogen jullie ons zeker weer terug verwachten.
    De groeten van ons gezinnetje.

36. 2e kerstdag zijn we met de hele familie uiteten geweest in dit restaurant! Het eten dat we hebben gehad was goed! Maar het restaurant was zo vol dat het bijna vechten werd om eten te pakken/krijgen. Het buffet was te krap opgesteld waardoor je lange wachtrijen kreeg.... Een half uur tot drie kwartier in de rij voor het ijsbuffet is toch echt te gek!

Ook was er te weinig personeel waardoor je lang moest wachten voordat je drinken kreeg, het gevolg: mensen gaan zelf in de koelkasten zoeken en schenken zelf drinken in.

37. Jan Lensink

Voor een wok doet de naam ervoor onder, wat is dit eten heerlijk! Ik ben zelf met een Chinese vrouw getrouwd en zelfs zij vond dat het eten te lekker was, nou als een Chinese dat zegt.....
    Wel vond ik de prijs wat aan de lage kant, maar goed een leuke bijkomstigheid voor ons.

Wij zijn er op een zondag geweest met ons gezinnetje en het was hartstikke druk.
    De eigenaar zei dat het een tijd geleden was dat het tot 3 keer toe vol zat en bood zijn excuses aan voor het eventuele lange wachten van het eten. Hij had het lang niet zo druk verwacht!

Al het personeel deed zijn of haar uiterste best en dat zag je ook.

Ja, we moesten lang wachten, maar ach we worden ondanks de drukte goed geholpen en zelfs nog met een glimlach, dat zie je niet vaak meer bij wokrestaurants.

Mooie ambiance en vooral schoon.

Een dikke pluim voor jullie allemaal en tot snel maar weer!

Fam. Lensink uit Coevorden.

38. Lekker eten en er is zelfs patat.

39. Wij zijn hier met pinksteren geweest. Het restaurant ziet er erg goed uit. Goede indeling en mooi interieur.

De bediening is zeer goed. Ze zijn behulpzaam en vriendelijk. Ook hier mag je zelf je drankjes pakken. Echter er wordt ook geserveerd als dat gewenst is.

Nadeel de etenswaren worden overkoepeld door grote doorzichtige kappen en die maken het bereiken van sommige etenswaren niet echt makkelijk. Onze ervaring was ook dat het eten vrij kort gewokt werd. Met name de garnalen van mijn vriendin waren steeds niet helemaal gaar.

40. We rijden veel kilometers om daar te mogen wokken.

Restaurant ziet er netjes uit en gezellig.

Eigenaren zijn aardig en heel leuk, personeel zijn ook vriendelijk.

Eten is erg lekker ga zo door.

We komen zeker nog vaak terug.

41. K.Beekman

Lekker, erg lekker.

Ik rijd graag een stukje met mijn man en 4 kinderen naar jullie toe. Warme eigenaren, fijn personeel, goed eten. Wat wil een mens nog meer?!

En die kikkerbilletje en kangoeroevlees. GEWELDIG!

Ga zo door! Een dikke 10 en tot heel snel!

42. Marieke

Ben er regelmatig geweest onder de vorige eigenaar. Ik vond het ontzettend tegenvallen.

Ik ben hier geweest met m'n vriend voor mijn verjaardag, maar we waren zo teleurgesteld dat we binnenkort naar een ander/beter restaurant gaan om het toch nog te vieren.

De teppanyaki kok was niet gemotiveerd en wist niet wat hij deed. De sauzen van de wok sprongen er niet uit qua smaak, alles smaakte alsof het verbrand was. Wat door moest gaan voor nasi, leek op een pak nasi van de supermarkt (geel met erwtjes en wortel.)

Bij het nagerecht (ijsje) was het ijs al gesmolten voordat we weer op ons plekje zaten.

De bediening was wel erg aardig en heel alert als je drinken op was, maar elke keer als wij buiten stonden om een sigaret te roken stond daar ook iemand van het personeel erbij. Ik vind dat
    niet kunnen!

Kortom, dit was de laatste keer dat wij hier geweest zijn.

43. Ik kom regelmatig bij dit restaurant en vind het een aanwinst voor Emmen, ik woon zelf in Sneek, maar als ik in Emmen werk is dit voor mij een beetje thuis weg van huis.

44. ronald kok

Lekker gegeten. Was er gezellig en buffetten werden, ondanks tamelijke drukte, zeer goed bijgevuld, kom zeker terug.

45. Voor een wok restaurant vind ik dit een vrij redelijk restaurant om te bezoeken! helaas vond ik bij het wokbuffet de viskeuze erg beperkt! Maar verder geen slechte keuze om eens lekker veel verschillende gerechtjes te eten!

46. mooie en gezellige tent. leuk dat er eindelijk weer een blijvertje zit in dit mooie sfeervolle pand

47. lekker en vers eten
    fijne bediening zeer gastvrij

48. Eten was goed en was voldoende voor iedereen. Maar persoonlijk vindt ik de Ni Hao wok restaurant in Groningen iets beter en luxer.

49. lekker gegeten goed kwa smaak erg vriendelijk personeel en gezellig restaurant

50. Piet en Ramona

we hebben er heerlijk gegeten. Er is genoeg eten voor iedereen! En de sfeer is heel gezellig

Vorige pagina