Indian Spices in Emmen

1461962449 80
1471195305 79
1501971493 70
1511204350 71

1. Top avond gehad en heerlijk gegeten.
    Bediening was geweldig.
    De gerechten werden professioneel toegelicht.

Dank je wel voor de maaltijd.

2. Gisteren hier gegeten. Hele vriendelijke bediening. We hebben gekozen voor een 3-gangenmenu. Was heerlijk, vooral de gebraden kip was heerlijk gekruid. De serveerster kwam netjes vragen of het smaakte en ze vroeg na het hoofdgerecht ook of wij direct het nagerecht wilden of dat we nog liever even wilden wachten.
    Prima restaurant voor een hele redelijk prijs. Ik ga er absoluut vaker naar toe.

3. Laatst hier gegeten met een groep vriendinnen, we waren met z'n 6en.
    We hadden een perfect evening arrangement, via de bios. Deze kaartjes direct afgegeven bij aankomst.
    Uiteindelijk kwam pas na 45 min het voorgerecht. Meat Samosa was lekker, maar de linzensoep van mijn vriendin viel tegen en ook een andere vriendin had een gerecht wat tegenviel, iets met kip wat ontzettend droog was. De salade wat hierbij hoorde te komen (zoals het op de kaart stond) zat er niet bij.
    Ondertussen werden de drankjes niet goed bijgevuld. Wijn word niet netjes uitgeserveerd maar gewoon asociaal in je hand gegeven door de bediening aan het hoofd van de tafel. Kon ook echter geen glimlach van af van de wat oudere mevrouw die ons bediende, zeer zeer zeer chagerijnig. Rest van de meiden waren wel aardig.
    Vervolgens ook weer ontzettend lang moeten wachten op ons hoofdgerecht. Wij moesten de film halen, dus hier op een duur maar wat van gezegd. Er zal overlegd worden met de kok, werd er gezegd.

Uiteindelijk kwam na ontzettend lang wachten het hoofdgerecht. Twee vriendinnen hadden een gerecht besteld met noten, hier was geen noot in terug te vinden. Ook had ik samen met een andere vriendin de zalm besteld.
    Komt de mevrouw van de bediening terug met 2 borden met garnalen!! 'De zalm was op dus hier hebben jullie garnalen'. Ronduit belachelijk! Blijkbaar kon er geen moeite gedaan worden om even netjes naar de tafel toe lopen met de mededeling dat ze zalm op was, en werd er gewoon voor ons gekozen dat we vast wel garnalen zouden lusten! Echt belachelijk.
    Mijn vriendin lust geen garnalen, dus heeft maar van een boord van een andere vriendin gegeten.
    Echter werd er nog wel gezegd dat als we de garnalen niet wouden er wel even iets anders 'snel' klaargemaakt kon worden.

Hier hebben we maar voor bedankt aangezien we de film moesten halen. 'Ja jullie hadden de tijd van jullie film eerder door moeten geven' werd er gezegd. Maar misschien is het klantvriendelijk om hier als bediening naar te vragen wanneer je de perfect evening kaartjes aan het begin van de avond in ontvangst neemt! De schuld werd ons gewoon in de schoenen geschoven.
    Enige pluspuntje was dat het naanbrood wel lekker was. Toen wij om nog een portie vroegen werd dit vervolgens gebracht toen we al aan het nagerecht zaten, echt heel handig.
    Nagerecht heeft bijna ook iedereen laten staan, rare combinatie van noten zoet en slagroom.

Ander meisje van de bediening die wel vriendelijk was gaf ons een drankje van de zaak en bracht ons het naan brood niet in rekening. Ook werd er als excuses gezegd dat er maar 1 kok in de keuken stond, en dat op zaterdagavond!! Totaal niet voorbereid op drukte deze tent.
    We zagen dat de rest van de gasten ook erg lang moesten wachten en uiteindelijk maakte er ook nog een ander stel gasten ruzie bij de kassa omdat het zolang duurde.

Conclusie: Erg slecht. De oudere vrouw van de bediening is ontzettend asociaal,niet gastvrij en chagerijning. Uiteindelijk zijn we boos weggegaan en werden ook onjuist bejegend door het meisje achter de kassa die erg onproffesionele taal gebruikte. Toen waren we er wel klaar mee.

Gelukkig was er nog popcorn bij de bios ;)

4. Via de AH restaurantactie wilden we kennis maken met dit restaurant. Dat was een misrekening. We hadden voor 3 personen om 17.00 uur gereserveerd via de actiesite. Bij aankomst en eenmaal aan tafel kregen we mondeling het menu te horen. Daarvan kregen we niet veel mee, maar we gingen ervan uit dat alles in orde zou komen. De wachttijd was lang en de gerechten hielden in hoeveelheid niet over. Later begrepen we dat hetgeen er op tafel kwam voor 2 personen bestemd was. Pas bij het dessert werd dat goed duidelijk toen er twee nagerechten werden geserveerd. Bij het afrekenen werd een nota voor 2 personen gepresenteerd. De kaart hadden we toen al ingeleverd. Een vreemde gang van zaken; 2x betalen plus een AH bon tegenover een tweepersoons maaltijd. We kwamen er met de bediening helaas niet uit. Maar de grote verrassing moest nog komen. Bij thuiskomst bleek dat de reservering om 17.00 uur (terwijl wij in Emmen waren) was veranderd van 3 naar 2 personen. Dat had het restaurant zelf even geregeld. Dit is bedrog en dat kan niet de bedoeling van meneer Heijn zijn geweest. Wordt vervolgd.

5. C. Bellinga

Met vrienden op 4 december hier gegeten. Bleek een goede keus te zijn. Driegangenmenu. Zowel bij de voor- als hoofdgerechten kregen wij een duidelijke uitleg van het erg vriendelijke, jonge personeel. Het heeft ons erg goed gesmaakt. Na afloop zijn we dan ook met een tevreden gevoel weer naar huis gegaan.

6. Er lekker gegeten voor een heel betaalbare prijs.
    De zit plekjes zijn wat aan de krappe kant

7. P. van der Heide

Om 17:45 bestelling opgegeven.
    Hoofdmenu pas na anderhalf uur op tafel. Geen uitleg bij bestelling of mogelijkheden. Waardoor wij geen groente hadden. Excuus van het restaurant was dat er teveel klanten met de AH-actie waren. Al met al zeer slechte ervaring.

8. 30 december 2015

Heerlijk gegeten. Serveerster was koel en niet gastvrij. Lang moeten wachten op alles. Tweede naan brood (niet om gevraagd) werd op tafel gekwakt met de mededeling:"van het huis". Cursusje gastvrijheid..?

9. Zeer aardige bediening. Eten oké. Niet duur. Weinig sfeer. Niet echt Indisch ingericht, beetje armoedige uitstraling. Wc bril zat los. Je moet er van houden.

10. Zaterdag 17-10-2015 hier gegeten met partner en moeder. Het eten was echt grandioos lekker, netjes verzorgt en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant ziet er gezellig uit en de temperatuur was prima. Een heel klein minpuntje is dat wij een tafeltje hadden waar heel dicht bij andere mensen zaten. Waardoor we op moesten staan als de mensen van de andere tafel naar het toilet wilden.

11. Nadat we er eerder gegeten hebben in het restaurant, hebben we vandaag het eten thuis laten bezorgen, de chicken Jal ferizi en Karai chicken zijn echte aanraders! Met rijst en met nan ;) Prima service en heerlijk eten voor een goede prijs!!

12. Ik ben samen met mijn moeder en 3 kinderen gaan eten. We hebben alweer heerlijk gegeten. We hebben gevarieerde gerechten gegeten en hebben genoten van de avond in de restaurant. De sfeer was zoals altijd heel gezellig met prachtige muziek op achtergrond, we hoefden helemaal niet lang te wachten op het eten. Alles was keurig op tijd. Aardige bediening en een compliment voor de kok. We komen daar zeker weer eten !

13. Afgelopen zaterdag ben ik gaan eten met mijn moeder en nichtjes, we hebben heerlijk gegeten. De sfeer in de restaurant was erg gezellig met als romantische mooi muziek op de achtergrond.

We hoefden niet lang te wachten voor het eten. We werden goed bediend en het eten was erg lekker. Het aller lekkerste gerecht vond ik de chicken Tikka. We zullen daar zeker weer een keertje eten!!

14. familie van marle

Wij zijn vanavond wezen eten in dit restaurant. Lekker eten voor een goede prijs, daar was niks mis mee. Wel dat we 2 uur op ons hoofdgerecht moesten wachten en velen met ons. Er liepen zelfs mensen weg. Hier komen wij dus niet weer.

15. fam.vaken

We hadden in december ook al een keertje gegeten in dit restaurant. Toen was het eten en de bediening voortreffelijk. Vandaag zijn we hier daarom weer eens gaan eten. Helaas hebben we anderhalf uur moeten wachten op ons eten. Het was ook erg druk en we hadden de indruk dat ze daar niet op voorbereid waren. Maar het eten was gelukkig wel weer goed, je kan hier ook prima vegetarisch eten. Als compensatie voor het lange wachten kregen we een gratis drankje. Als je geen haast hebt, kan je hier dus prima eten.

16. sombrero

Super bediening, heerlijk eten, schappelijke prijs.

Hier gaan wij in de toekomst nog vaak komen.

17. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

18. H. Smit

Vanavond - samen met manlief - genoten van de heerlijke gerechten van het Spices menu. Een extra pluim voor de bediening, die alles keurig verzorgde. We komen zeker terug!

19. Gert 550 punten

Gisteravond met m'n vriendin wezen eten. Heb niet zo'n ervaring met Indiase restaurants, maar weet wel dat we gesmuld hebben. We komen hier zeker terug, er is nog genoeg te ontdekken op de kaart. En alles is heel schappelijk geprijsd ook. Voor nog geen 50 euri met z'n tweeën het buikje rond.

20. Evert-Jan Wijker

Mijn vrouw komt uit India en is zelf een fantastische kokkin. Eerste keer dat wij er aten was het eten goed. Afgelopen weekend hadden wij dus ook vrienden uit Groningen uitgenodigd. Wat een teleurstelling! Nan brood en samosa's waren goed, maar de hoofdgerechten waren een voor een, slecht. Gekleurde drek en dan ook nog met suiker! Ik ga niet meer terug.

21. V.Aerts

We hebben al meerdere keren heerlijk gegeten bij Indian Spices in Emmen. Met een grote groep kregen we allerlei verschillende schotels en hapjes voorgezet zodat we van alles konden proeven. De bediening vonden we erg vriendelijk en behulpzaam. Dit restaurant is zonder meer een grote aanwinst voor Emmen, waar we zelf erg blij mee zijn.

22. Vorig weekend heb ik met mijn familie bij Indian Spices gegeten. We hebben vaker gegeten bij verschillende Indiase restaurants en ik kan vertellen dat dit restaurant zeker bij een van de beste Indiase restaurants hoort! Iedereen had een ander gerecht besteld zodat we van elkaar konden proeven. We hadden Tandoori mixed grill, Sag lamb, Massala chicken, Karai beef en Jal frezi King prawn besteld met rijst en overheerlijk nan brood!! Het vlees was heerlijk mals en alle gerechten waren verrukkelijk! Bij dit restaurant kun je van verschillende soorten gerechten proeven, tandoori grill, milde gerechten tot hete gerechten, voor ieder wat wils. Het nan brood wordt vers bereid en dat kun je proeven! Ook de bediening was erg vriendelijk. Dit restaurant is zeker een grote aanwinst voor Emmen, hier komen wij zeker terug!

23. Heerlijk gegeten bij Indian Spices! Goed advies en vriendelijk personeel. Veel gerechten om uit te kiezen. Je krijgt de gerechten op een warmhoudplaat in eigen schalen. Zo kun je onderling makkelijk delen en dingen proeven. Garlic nan als bijgerecht is een aanrader! Evenals de groente curry.
    Enige minpunten vond ik de sfeer/aankleding van het restaurant. Dat kan wel mooier en meer Indisch. Ook moesten we erg lang wachten tot we de rekening konden vragen. We zijn gewoon zelf af gaan rekenen, ook prima. Wij komen zeker weer eens terug of komen een keer gerechten afhalen.

24. Gister hier gegeten, 16 februari. Erg druk! We moesten wel even wachten op het eten. Het wachten was het allemaal waard! Het eten was namelijk heerlijk! Het personeel was erg vriendelijk, beleefd en vol met adviezen. Met de menukaart kwamen we er niet echt uit en de ober heeft ons hier goed meegeholpen. Voor de rest een goede warme sfeer in het restaurant. Erg genoten! Zeker een aanrader.

25. 13 februari geweest. Heerlijk eten, veel uitleg over diverse kruiden. Absolute aanrader!

26. Gisteren geweest. Zonder te reserveren. Best druk en het personeel kon het niet aan. Erg lang moeten wachten op de gerechten. Gekozen voor menu voor 2. Geen aanrader. Weinig vlees, droge sla en veel rijst en brood. Dat voor Euro 42,- Veel te duur. Ook was het zeer koud in de eetzaal welke totaal geen sfeer heeft. Mijn advies: Ga niet!