In De Goede Luim in Emmen

Restaurant In De Goede Luim is geopend voor lunch, en Diner

Parkeerplaatsen achter het pand.

di lunch 10:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00

Gesloten

• 31 dec t/m 1 jan
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant In De Goede Luim is de plek waar u terecht kunt voor heerlijke koffie varianten met huisgemaakt gebak, een uitgebreide lunchkaart en een heerlijk avondje dineren.

Diverse kwaliteitswijnen, verse koffie- en theevarianten, diverse seizoensbieren van de tap, enkel dagverse ingrediënten en een vakkundig team zorgen ervoor dat uw middag of avondje uit aan niets ontbreekt.

Iets te vieren? Wij zijn de locatie bij uitstek voor een gezellige avond met collega’s, vrienden of zakenrelaties. Voor groepen vanaf vijftien personen kunt u gebruik maken van één van onze dinerarrangementen.

Restaurant In De Goede Luim is geopend voor lunch, diner en onthaasten.

Team In De Goede Luim

1454520873 85
1491987287 84
1502691977 86

1. Jasper Setz

2. Heerlijk gegeten. Warme sfeer en vriendelijke bediening. Helemaal top!

3. Heerlijk gegeten! Prachtig opgemaakte borden en prima bediening.

4. We hebben de Luimplank gegeten en er van genoten. Bediening is erg vriendelijk en attent. Tafeltjes staan op goede afstand van elkaar, voldoende ruimte om te zitten.

5. Heerlijk gegeten met ons vieren. We hebben gekozen voor de plank: iets lekkers van alles. Dit is meer dan voldoende, gevarieerd en mooi gepresenteerd. Toetjes waren lekker en prachtig geserveerd. De "Eton Mess " had wel iets meer kunnen zijn.
    Restaurant is sfeervol en het was binnen lekker warm. De bediening is gewoon goed: goede mix tussen amicaal en voorkomend: top. We komen zeker weer

6. Wederom heerlijk gegeten.

De borden zijn altijd prachtig opgemaakt en het eten smaakt altijd heerlijk

7. Heerlijk gegeten! De bediening was erg vriendelijk, het eten smaakte super.
    De tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was prima.
    De muziek stond fijn op de achtergrond aan, zonder daarbij overheersend te zijn.
    Wij komen graag terug.

8. Herman Oostingh

Je kunt er uitstekend eten en drinken in een gezellige sfeer, bediening is correct en prijs/kwaliteit is goed

9. Enneke Oostingh-Meijer

Heerlijk gegeten in de gemoedelijke, gezellige sfeer. Altijd erg tevreden.
    Top!

10. Heerlijk gegeten.

11. Heerlijk gegeten… het eten werd stijlvol geserveerd… een aanrader.

12. M. Schepers

We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad.

13. Nicole Schepers

Lekkere sandwiches. Maar veel van de zoetigheid op de schaal leek kant-en-klaar uit de supermarkt te komen.

14. Dineke en Lineke

Droog brood, tafel slecht gedekt, prijs kwaliteitverhouding ver te zoeken. Kijk met ongenoegen terug. Jammer want ik trakteerde m'n vriendin voor haar verjaardag. Waren alleen 2 jonge mannen aanwezig. Geen meerdere te bekennen.

1,1
  15. Goed en lekker eten.

16. G. Valke

Vooral gluten/lactose vrij eten. Men wist waar men het over had. Werd aandacht aan besteed.
    Ook mede gasten zeer tevreden.
    Dikke pluim

17. Heerlijk gegeten, aardig personeel en een leuke verrassing voor de jarige!

18. Stefanje

Heerlijk gegeten, fijne bediening.

19. Lotte Jansen

Fijne avond gehad bij In De Goede Luim:) De bediening is vriendelijk en vlot, het eten ruim voldoende en erg lekker! We komen graag terug!

20. E Postma

Prima locatie in het centrum, lekkere tosti's. (jongere) bediendes mogen iets meer ogen heb voor gast... "wilt u nog iets drinken" bijvoorbeeld...

21. Het eten was lekker en goed bereidt. Ook vriendelijk personeel.

22. H kleine deters

Heerlijk onder de parasol in het centrum van Emmen , mensen kijken. Lekker eten en lachen. Het eten was heel goed, de bediening zeer vriendelijk.
    Humor en bereid een foto van ons vrouwenclubje te maken. Mooi!

23. C. van G

Dikke 10! Fantastisch gegeten en goede bediening. Proeverij is zeker aanrader!

24. De groente was heerlijk beetgaar. De hoeveelheid van het broodplankje was een beetje te veel.

25. Meer dan uitstekend. We komen terug.

26. Was een erg gezellige avond met een goede gastheer en lekker eten

27. Eten was heerlijk, de bediening had z'n dag niet. Bediening had (veel) attenter kunnen zijn.

28. Ria Kuipers

Heerlijk gegeten. Ze deden niet moeilijk over het glas wijn dat over de tafel ging. Het werd lachend opgeruimd. Prima restaurant. Warm aanbevolen!!

29. Eric Smith

One of the best meals I've had in a long time, will definitely come again.

30. We zijn met vier personen uiteten geweest en hadden daarbij een perfect tafeltje voor de haard. We hadden met 2 personen de proeverij en 2 aparte gerechten. We hebben heel erg lekker gegeten en ik vind het dan ook ongelofelijk dat het restaurant niet elke avond vol zit. 'In De Goede Luim' is wat mij betreft een ondergewaardeerd restaurant en ondanks dat de kaart niet overstroomt van verschillende gerechten, wordt alles wat er geserveerd wordt tot in de puntjes verzorgd. Een van de betere horeca gelegenheden in Drenthe!

31. Richard Blaauwgeers

Erg gezellige sfeer en lekker eten. Aanrader.

32. In De Goede Luim kenden we alleen als lunchlokaal, maar ook de dinerkaart is aantrekkelijk. We waren aangenaam verrast door de prachtige opmaak van de gerechten, met aandacht voor detail. En daarbij ook bijzonder lekker. Een aanrader voor mensen die net iets meer willen! Het restaurant is qua inrichting niet erg bijzonder en de kou komt binnen wanneer de deur opengaat.

33. Mijn vriend en ik hebben heerlijk gegeten. Wel vonden we dat we niet zo gezellig zaten, maar dat mocht de pret niet drukken! Helaas voor ons was de rib-eye er niet meer. Dit lijkt me voor een vrijdagavond niet zo praktisch, dan komen er als het goed is het hele weekend nog veel mensen eten?! Toch hebben we een heerlijk gerecht gehad. De service was netjes en rustig, het personeel kwam vaak genoeg aan tafel, en niet te vaak. Een aanrader hoor!

34. Hennie Potze

Perfecte bediening. Mooi opgemaakte borden. Heerlijke smaken. Prijs/kwaliteit klopt.

35. Hillie Vrieling

Ontzettend aardige jongens in de bediening. Het eten was prima.

36. Verstappen

Leuke tent, groot nadeel is dat de voordeur constant open blijft staan en dus kennelijk niet goed sluit en als je voorin zit is het echt te koud. Jammer!

37. Uitstekend gegeten, leuke sfeer en een vrolijke bediening met gevoel voor humor. Prima prijs / kwaliteit verhouding!

38. Bediening uitstekend.
    Beiden soep als voorgerecht, zowel tomaten- als uiensoep waren goed.
    Over de hoofdgerechten beiden zeer tevreden.
    Zeewolf was uitstekend, een graatje was geen probleem.
    De ribeye was uitstekend van smaak, had iets gaarder gekund.
    Toetje was standaard.
    Samengevat, uitstekend gegeten (aanrader).

39. Suzanne de Jong

Prima gegeten. Mooi opgemaakte borden.

40. Heerlijk gegeten, vriendelijke en gezellige bediening. Fijne avond gehad, we komen zeker terug!

41. Zeer leuk, gezellig en ongedwongen. Voor herhaling vatbaar.

42. Heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar. Mijn hoofdgerecht was niet alleen lekker maar zag er ook nog prachtig uit. Complimenten aan de kok.

43. Echt een aanrader om daar te eten, super lekker en heerlijke sfeer. Enige nadeel is dat de bediening wel iets vaker langs mocht komen. Voor de rest helemaal top en komen er zeker nog een keer 👍

44. Renée Lambregts

Goede , vriendelijke en voorkomende bediening. Informeerde of alles naar wens was en op onze opmerking, dat het vlees wel iets gaarder had gemogen werd adequaat gereageerd en werden onze borden meegenomen naar de keuken om vervolgens wat later weer met een nieuw keurig opgemaakt bord weer terug te komen en met vlees wat toen prima was!
    Ook bij het serveren van de wijn werden ook glaasjes water geserveerd. Kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen!
    Kortom een geslaagd bezoek aan dit restaurant.

45. Sjuk Fransbergen

We hebben een zalige avond gehad. Heerlijke wijn. Verrukkelijk gegeten. De kalfssucade was om te zuigen. Alles werd fraai en smaakvol geserveerd. Aanrader!

46. Heerlijk gegeten. veel zorg voor smaak en opmaak van gerechten. De avond was compleet en we komen zeker terug.

47. Eten voortreffelijk. Bediening vriendelijk maar voorgerecht overrompelend snel afgeruimd. Verder echte aanrader!

48. Zeer geslaagd avondje, lekker eten, goeie service.

49. Alles klopte: prima eten, aardige bediening, er werd rekening gehouden met onze wensen: een uitstekende avond!
    Tip: iets betere verlichting en de spare ribs mogen iets lekkerder gemarineerd, voor de rest niets dan lof.

50. K.Heijnen

51. Bijzonder slechte ervaring! Vorige week liepen we dit gezellig uitziende eettentje binnen. Het was 16.30 maar we mochten van de serveerster niks bestellen tot 17.00, want pas om 17.00 gaat hun dinerkaart in. Huh? Serieus?

Ze gaf een excuus dat ze er nog maar net werkt, nou uhmmm vraag dan even je collega?! We zeiden dat we dan liever ergens anders wat wilden gaan eten. Als kers op de taart was haar antwoord even hartelijk "Ik denk dat jullie groot gelijk hebben, want wij kunnen tot 17.00 niks voor jullie betekenen."

Ik weet niet of dit de normale gang van zaken is in deze tent, maar echt deze actie is natuurlijk waardeloos. Leg ten eerste de kaart van overdag achter gesloten deuren als je er niks meer van mag bestellen. Van je personeel moet je het hebben hè!

52. AA turner

Lekkere Tosti, bediening niet zo. Stugge serveerster, die maar 1 gezicht kon opzetten. Half uur moeten wachten eer de tosti klaar was. Was lekker hoor, maar al met al niet voor herhaling vatbaar!

53. Heerlijk gegeten.

54. Wij hebben heerlijk gegeten!!! Goede sfeer en fijn personeel. Voor herhaling vatbaar.

55. Heerlijk gegeten afgelopen donderdag. Leuke en gastvriendelijke bediening. Aanrader!

56. af Werner

Wij allen (16 personen) waren zeer tevreden 30 dec. jl met hetgeen wij voorgeschoteld kregen en de bediening was ook goed. Vriendelijke en zorgzame mensen. En dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Kortom we hebben uitstekend getafeld en een gezellige avond gehad.

57. Gisteren erg lekker gegeten. Ze hadden sinds deze week een nieuwe kaart en de nieuwe kok werkte er ook nog niet zo lang. Was weer helemaal top, zoals voorheen. Had thuis ook erg zin in een lekker dessert, maar ik zat zo vol dat ik die achterwege heb gelaten. Zeker voor herhaling vatbaar.

58. Erg lekker gegeten. Personeel was vriendelijk. We hebben voor een redelijke prijs gegeten en kwamen niks tekort.

59. Prima gegeten en erg goede service. Jammer dat het menu volledig wordt veranderd en dat alle toppers gaan verdwijnen. Even afwachten wat het nieuwe menu gaat brengen. Nieuwe chef, nieuwe wind. Altijd spannend.

Bedankt voor de fijne en gezellige avond!

60. Het eten was weer goed! We komen zeker nog een keer terug!

61. Heerlijk genoten van een lunch bij In De Goede Luim. Vooral de clubsandwich is een aanrader!

62. Op zondag 31 maart 2015 was er weer een verwenmoment in de Goede Luim. Dit keer rond half twaalf een voortreffelijke brunch. In feite een brugfunctie tussen ontbijt en late lunch. Om die brug te bouwen en over te steken, is het nodig om eerst de juiste mix van brandstoffen in te nemen. Het was een goed gevulde to(p)matensoep met diverse groenten en vlees. Hierdoor was er genoeg energie om met het bruggenhoofd te beginnen en die werd gebouwd met een stevige, smakelijke sandwichmethode, die stond als een paal. Het flexibele overspanningsdeel werd met passend materiaal van sterkte (vlees) en rekbaarheid (scrambled eggs) met genoegen verwerkt. Het bruggenhoofd aan de overzijde werd geproduceerd met soepel broodnodige bekleding en voldoening gevend binnenwerk. Dit was ook weer tot volle tevredenheid en het werd feestelijk afgesloten met petitfours en zeer goede cappuccino. Ook nu weer de complimenten voor de producenten en de bouwers. De waardering hiervoor is ook in de toegekende sterren af te lezen. Speciale dank voor de ginger ale!

64. Ik wilde met twee vriendinnen een 'High Wine' gaan beleven. Dat stond niet bij 'In de goede Luim' op de kaart. Toch maar even gaan overleggen. We wilden graag wat lekkere wijntjes en voldoende hapjes erbij, zodat we verzadigd naar huis zouden kunnen. Afgesproken dat we ons graag laten verrassen. Nou en dat gebeurde.

Het was overheerlijk, het waren bijzondere gerechten en het was meer dan genoeg (we hadden 7 kleine gangen). Het was een zeer genoeglijke en culinaire avond en dat vonden beide vriendinnen ook.

65. Gisteren hier gegeten en we vonden het heel gezellig! Goed eten, vooral het nagerecht de luchtige cake met chocola, noten en sinaasappelmousse was erg verrassend en zeer smakelijk. Komen hier zeker nog een keer terug.

66. Ik heb goede ervaringen met In De Goede Luim, ik kom er al jaren, heerlijk eten. Snelle maar aardige service, overigens ook altijd in voor een praatje. De sfeer is goed en gemoedelijk, en de prijs voor het heerlijke eten wat je altijd netjes op je bord krijgt en smakkelijk is, is prima. Prima kwaliteit dus. Ik zeg top!!

67. Een geweldige plek om te lunchen en te dineren. Ontzettend vriendelijk personeel. Aanrader.

68. Super gezellig, leuk personeel! Top service... Zeker een aanrader om eens te gaan eten..

69. Prima eten. Duurde wel wat lang. Bediening was goed maar had wel wat persoonlijker gemogen. Prijzen moeten niet hoger worden.

70. Harry Borgman

Wij hebben hier heerlijk gegeten, de sfeer en service was echt top. Wij komen hier zeker terug. Bedankt voor alles Jasper!!!

Gr Harry & Yvette

71. Weer heel erg lekker gegeten bij de goede luim, en zeer vriendelijke bediening. Het was binnen alleen erg warm.

72. Zojuist een heerlijke avond gehad. Erg vriendelijke bediening, heerlijk eten en een gezellige avond! Zeker een aanrader!!

73. Kevin Mooibroek

Absoluut een aanrader om te gaan eten!! Heerlijke avond gehad met een groep van 13 mensen. Super sfeer, top bediening en heerlijk eten. Al met al een aanrader om naar toe te gaan eten als je in Emmen bent.

74. Afgelopen week bij 'In de Goede Luim' geweest. Wat een super restaurant !! Sfeervol, heerlijke wijn en het eten is fantastisch. Absoluut een aanrader en wij komen zeker terug!

75. Afgelopen zaterdag met familie voor het eerst gegeten in restaurant "de goede Luim". Ik kan niet anders zeggen dan dat het eten absoluut geweldig was. Keurige aankleding, goed van smaak en de opmaak was om door een ringetje te halen. De bediening is bijzonder vriendelijk, en komen meermaals vragen of alles naar wens was. Oh en even een aanrader? De toetjes... perfect werkelijk.

76. Geweldige luxe restaurant. Ik kom hier samen met mijn vriend al vier jaar regelmatig lunchen, dineren en een drankje doen. Erg vriendelijk personeel. Goede service, en een mooi terras. Het eten is heerlijk smaakvol door de ambachtelijke bereiding. Een echte aanrader dus.

77. Ik heb hier nu een aantal keren gedineerd, het personeel vind ik regelrecht onvriendelijk en de wachttijden vreselijk lang. De dames die er werken kijken je liever de tent uit. De kok is volgens mij iets te ambitieus voor een eetgelegenheid als dit. Vroeger was het eten simpeler en naar mijn mening lekkerder. Heb na de lunch van afgelopen weekend waarbij ik bijna een uur heb gewacht op een broodje besloten hier niet meer heen te gaan. Tevens liggen de prijzen mij te hoog voor de geboden kwaliteit.

78. Carel 152 punten

Al heel vaak goede berichten gehoord over dit restaurant, dus nu maar eens zelf ervaren. Jammer dat we niet eerder zijn gegaan, het was erg lekker allemaal, de vis (Dourade) was fantastisch bereid, het voorgerecht (Gamba's) was ook helemaal af! Leuke spontane bediening, mooie locatie, prettige inrichting, kortom een prima restaurant waar Emmen trots op mag zijn.

79. eveline

Om half 8 kwamen we binnen om iets te eten. Na opname van de bestelling werd ons (niet al te netjes want de dame was gestrest door drukte) mede gedeeld dat de keuken dicht was ivm drukte op het terras. Dus we konden weer gaan.... en de tent zat niet eens vol, wat zegt dat over de organisatie...

80. Vanmiddag heerlijk geluncht in de goede luim! De maaltijdsalade met kip is een echte aanrader en ook de cheeseburgers zijn niet te versmaden. Een paar keer per jaar gaan we op vakantie naar Drente en dan mag een bezoekje aan dit restaurant niet ontbreken! De bediening is altijd blij verrast om ons weer te zien en dit is geheel wederzijds. Of het nu voor een lunch is of diner hier kun je prima terecht , uitstekend eten en ook nog eens betaalbaar! Op naar de volgende vakantie! En niet onbelangrijk; de drankjes ! Niet overal is er een vieux te krijgen of goede berenburger maar hier staat de berenburger koud en is de vieux precies goed!

81. Marion Rechtop

Vorige week heerlijk gegeten bij dit restaurant. De bediening was vriendelijk en spontaan. Het eten was voortreffelijk. Ik had de bitterballetjes van asperge als voorgerecht en de surf en turf als hoofdgerecht. Perfect gebakken. Mijn man de bonbon van zalm en saté als hoofdgerecht. We hebben beide genoten en komen gauw weer terug.

82. Ellen Weinans

Vanavond heerlijk gegeten ,lekker relaxed gezeten en met dank aan het vriendelijke personeel met een vol(daan) gevoel huiswaarts gegaan. Ik zeg tot een volgende keer!!!

83. Het eten is niet gewoon wel lekker maar echt heerlijk!! De portobello met geitenkaas is een fantastisch voorgerecht, de zalm met garnalen klinkt gewoontjes maar het was echt bijzonder. De bediening was vriendelijk en de timing was precies goed en ook de gerechten bij andere tafels zagen er erg smakelijk uit. Kortom een groot succes.

84. Laura Assen

Heerlijk gegeten, kan niet anders zeggen! En de 'smultoren' is een absolute aanrader. Wijntje erbij en lekker genieten!

85. Een aanrader! De serveerster deed haar best om het plezierig te maken voor iedereen. 1 van ons is glutenvrij en de borrelhapjes die we kregen waren dus allemaal glutenvrij! Gewoon super!

86. Hallo Koen,

Ik wil je bedanken voor de goede zorgen en de fantastische avond die ik samen met mijn vriendinnetje (ben 50 heb je nog een vriendinnetje) heb doorgebracht in jullie restaurant.
    Eten was super maar vooral de fijne sfeer en gezelligheid.
    Nogmaals hartelijk dank en bedankt voor de fijne attentie, wordt enorm gewaardeerd.

Tot de volgende keer,
    Frans.

87. We hebben heerlijk gegeten. Porties waren precies goed. Warme sfeer en vriendelijke en enthousiaste bediening. Kregen zonder te vragen water bij de heerlijke wijn.

88. Wij hebben in de goede luim gegeten, wij vonden er een fijne sfeer rond hangen. Voor de bediening een dikke plus punt, wij werden zeer goed bediend door zo'n jonge meid, erg leuk. Over het eten waren we goed te spreken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

89. In de goede luim? je kan het beter 'In de slechte luim' noemen!
    Wij komen hier echt nooit weer!!

Wij hebben hier enige tijd geleden gedineerd en toen was het goed, heerlijk gegeten en de bediening was ook niks mis mee.
    Dit keer hebben wij er geluncht en ik ben nog nooit zo behandeld in een horecazaak.

Ten eerste hebben wij ruim een half uur moeten wachten op notabene een lunchgerecht, toen we er uiteindelijk maar eens naar informeerden kwam de meid van de bediening naar ons toe met de mededeling dat het inderdaad wat lang duurde maar dat het klaar stond en dus er zo aan kwam (heel vreemd)
    Naja ontzettend smerig was het ook weer niet, maar na zo'n wachttijd verwacht je in elk geval iets smakelijks. Maar thuis een broodje hagelslag had beter gesmaakt denk ik.
    We hebben het netjes opgegeten zonder dat er gevraagd werd of we er nog een drankje bij wouden (dus wegspoelen kon niet), maar hebben daarna ook meteen afgerekend.
    Aan de kassa werd gevraagd of het smaakte waarop mijn vriend nee antwoorde en ik had alles verwacht behalve een antwoord van: ohhh naja jammer en vroeg vervolgens of dat van mij wel lekker was.
    Ik gaf aan dat ik het jammer vond dat we er zolang op moesten wachten maar ook met die informatie werd niks gedaan. Mijn vriend zei nog dat het wel bijzonder was dat er 4 tafels die NA ons binnen kwamen en wel al 'lekker' zaten te smullen. Maar deze mevrouw zei dat het druk was en dat we anders zelf maar een dag mee moesten lopen in de keuken (mijn vriend is kok)

Kortom: Zo ga je niet met klanten om, althans ik wens niet zo behandeld te worden. En als je vraagt naar de mening over het eten en er word niks mee gedaan, laat die vraag dan achterwege zou ik zeggen.

Normaal gesproken geven wij restaurants altijd een 2e kans na een misser, maar na deze ervaring laten we dat wel uit ons hoofd.

90. Jet Smeets

Heerlijk gegeten, mooie verfijnde gerechten en een zeer vriendelijke bediening!

91. Heerlijk gegeten (diner) Kaarttekst van hoofdgerechten klinkt ingewikkeld en duur, dat kan wel eenvoudiger. Eten vonden we erg prijzig maar wel heel lekker. De sfeer is er heel aangenaam en de bediening heel vlot. Geen kindermenu helaas, misschien een idee om de helft te rekenen en te serveren voor een kind. Overdag kan je er trouwens een heerlijke betaalbare (!) tosti eten. Eindoordeel: als je het geld er voor over hebt: Super !

92. Het eten is geweldig en de de bediening erg vriendelijk. Je moet alleen wel erg veel geduld hebben. Het duurde erg lang voor het eten geserveerd werd.

93. Sfeervol ingericht, eten is prima, jongedame mag iets langzamer praten over de uitleg van gerechten buiten de kaart om. Irish coffee liever zonder lepel erin, maar ernaast en liever met dun geslagen room. Neem dan een kidde met 1 patroon en anders niet teveel schudden.

94. Vanavond, na een bieding op ticketveiling, samen met mijn vriendin gegeten bij "in de goede luim".
    Het was verrukkelijk!!!
    Ik heb hier geen ervaring mee en had verwacht dat we een aangepast menu zouden krijgen, maar ik heb in tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant!! De bediening was erg aardig en het eten super!!
    We komen zeker terug!!

95. Dit was de eerste keer dat ik er geluncht heb en zeker niet de laatste keer! Leuke warme sfeer door de open haard en aankleding. De lunch was heel smakelijk en meer dan voldoende.
    Minpuntje....serveerster had te grote manchetten aan de mouwen zodat die bijna elke keer het glas ingingen. Verder kon ze de bestelling niet goed koppelen aan de persoon.....veel heen en weer geschuif met borden en kopjes.

96. Leuk restaurant met heerlijk eten en goede bediening, wel vaker gehoord dat je er lang moet wachten, maar dit is mijn ervaring niet!

97. Eten is telkens goed tot prima. Helaas is rode wijn herhaaldelijk niet op de juiste temperatuur, met name op warme dagen. De flessen wijn staan op kamertemperatuur wat in de zomer te hoog is. Een temperatuurkast is een relatief kleine investering. Jammer!

98. Lekker gegeten en gedronken. Bediening was vlot en zeer vriendelijk. Inderdaad niet goedkoop maar in verhouding met de kwaliteit. Vervelend vond ik de akoestiek, waardoor het erg lawaaiig was en we aan tafel elkaar niet zonder moeite konden verstaan! Misschien is daar nog iets aan te doen, maar verder perfect!

99. angelien

Heerlijk gegeten, was gezellig!

100. jannegie

Alles goed (zie de cijfers) maar we moesten wel veel te lang wachten op het eten.
    dus jongens doe daar wat aan, want voor de rest is het een top tent.

Volgende pagina