Het Wapen van Emmen in Emmen

1241980213 80
1290319629 62
1414620986 79

1. men. 10135 punten

Leuk aardig gezellig personeel.
    Eten is er erg goed.
    En zeker genoeg.
    Lekkere wijnen.
    Hele goede irish koffie.
    Grote dame blance.

2. Super echt waar.
    De ligging (vlak bij wildland) en de goede parkeergelegenheid. De bediening, deze meid straalde een gastvrijheid waar je blij van wordt. De flexibiliteit bij het bestellen, je mocht het rustig naar eigen wens aanpassen. Nette prijzen. Het is geen sterrenrestaurant, maar voldoet gewoon aan meer dan wat je verwacht. Wij voelden ons gewoon als GAST.

Als wij daar weer in de buurt zijn gaan wij zeker terug. Dit restaurant verdient wat ons betreft een pluim.

3. Super ervaring
    Na een dagje wildland zochten wij een restaurant om wat te gaan eten, op de gok werd dit Het Wapen van Emmen.

Wat een treffer, leuke locatie, veel parkeerruimte, heel goed eten en een super bediening.

Kortom een aanrader

4. Dit was al de zoveelste keer, dat we daar gegeten hebben en het is nog steeds voortreffelijk.

5. klaas kuipers

6. Al tig keren geweest, altijd goed eten, goeie bediening en heel gezellig. Ook stampot buffet thuis gehad, was voortreffelijk.

7. Simon Karstenberg

Ik kom hier nog wel eens regelmatig, maar nooit geen klachten over het eten, altijd lekker. Bediening ook snel aan de tafel. Nee hoor, niets op aan te merken, natuurlijk zijn er dingen die misschien niet zint, even melden en ik moet zeggen de meldingen die mij niet aanstaan worden altijd correct opgelost. Dat noem ik een Restaurant. Ik raad het ook zeker vaak aan bij mensen, om hier eens te gaan eten.

8. Doordat we in nabijgelegen zorgcentrum moesten zijn, min of meer bij toeval bij het Wapen terecht gekomen. Wat een ontzettend aangename verrassing. Het hoofdgerecht werd geserveerd met een enorme hoeveelheid aan bijgerechten. Kakelverse groenten, aardappels en heerlijke zelfgemaakte rauwkostsalades, het kon niet op. Hoewel traditioneel eten toch met een originele kwinkslag zoals de stoofperen met kokos. We zijn zeurpieten in de horeca, maar dit was toch echt de lekkerste biefstuk ooit gegeten. Wat kunnen ze hier lekker koken en wat een leuke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Alles klopte gewoon.

9. Kerst Diner eten was super, de bediening perfect en ook nog live muziek. Het was gewoon een goed ervaring een dikke tien voor het personeel en de kok. Dit was alles op 2e kerstdag 2015.

10. Beste mensen van Het Wapen van Emmen, hierbij schrijf ik jullie mijn beloofde positieve recensie over het eten wat wij bij jullie kregen. Wij zijn met z'n drieën bij jullie wezen eten en waren over alles zeer tevreden. Op een gegeven moment was er bij jullie wat miscommunicatie in de keuken maar de bediening kwam op tijd bij ons om het te vertellen. En of het nu ging om de soep, het hoofdgerecht of het dessert alles werd door jullie heel goed bereid en was van perfecte kwaliteit. Ga zo door.

11. Beste mensen van Het Wapen van Emmen. Hierbij schrijf ik jullie de bellofde positieve recensie. Wij hebben met z'n drieën genoten van een overheerlijke kerstmaaltijd uit jullie keuken. We vonden ook dat jullie de maaltijden met zeer veel zorg bereiden en het duurde niet al te lang voor wij alles hadden. Op een gegeven moment was er wat miscommunicatie maar daar werden wij op tijd over ingelicht. Als laatste over de maaltijden nog dit: of het nu ging om de soep, de hoofdmaaltijd of het dessert alles smaakte perfect. Ga zo door.

12. Erik 163 punten

Vandaag geweest, we waren hier omdat we Jumbo kortingsbonnen hadden waardoor we 20euro korting hadden!! Een mooie warme sfeer, deed me denken aan sommige hotels op de Veluwe... top sfeer. Ook het feit dat de temp er aangenaam was (valt me op dat in veel rest. de kachel op 25 ingesteld staat). Vooraf een stokbroodje met 3 soorten om erop te smeren, kruiden boter, iets met tomaten (super lekker) en iets groens, geen idee wat het was maar smaakte prima! We namen de Mixed grill met diverse sausjes, wat geserveerd werd met bloemkool, wortelen, boontjes, gebakken aardappelen, frites en 3 koude salades. Op een paar kruimels na ging alles op.
    Alles was lekker, met name de diverse stukken vlees, en gelukkig hadden ze alles niet te zout gemaakt, voor mensen die het te laf vinden (las zoiets hieronder) heb je een zoutvaatje op tafel... hebben wij niet aangeraakt!! Groenten ook erg lekker, niks mis mee. Als toetje een Italiaanse ijs, 3 soorten met vruchtjes wat op een mooie manier gepresenteerd werd. Bediening top, vriendelijk, humor, behulpzaam... wij komen zeker terug.

13. Inrichting moet je van houden. Kwamen binnen en de serveerster heette ons welkom en zei dat ze er zo aan kwam. Al met 20 minuten moeten wachten op drankje. Ossenstaart soepje was redelijk. Niet helder zoals op de kaart vermeld maar gebonden. Vlees was prima, beetje matig gekruid, maar wel lekker. Bijgerechten waren rampzalig. Waterige smakeloze groenten uit de vriezer en salade bijgerechtren waar de honden geen brood van lusten. Serveerster was vriendelijk maar weet absoluut niet met klachten om te gaan. Geen excuus, nog een opmerking dat ze het door zal geven aan de keuken. Prijs is prima en de glazen wijn zeer royaal. Zal hier niet gauw weer komen.

14. Helga kroeze

't Wapen van Emmen vinden wij een mooi en gezellige feest en eetgelegenheid. Toen wij in Mei 1988 25 jaar getrouwd waren hebben wij daar een bruiloft gegeven. In 2003 40 jaar getrouwd met kinderen en kleinkinderen een heerlijk diner genuttigd. In 2013 50 jaar getrouwd een geweldige warm en koud buffet gehad. Het was schitterend opgemaakt. 5 December gaan mijn man en ik dineren met dank aan JUMBO's kortingsbonnen. Hebben er ook geregeld hapjes schalen gehaald. Uitstekend.

15. Rien van Boven

Zeer goed verzorgd restaurant. 3 soorten warme groentes, goed stuk vlees. Komen regelmatig terug. Zeer aan te bevelen.

16. Met vrienden lekker gegeten, een aanrader. Eet smakelijk!!

17. henk oosting

Kleine verbeterpunten: amstelviltjes/te kleine wijnglazen/peperzoutstel vies/ kleedje te laat verschoond.
    Bestek net niet schoon.

Voorgerecht uiensoep zeer goed. Bediening uitmuntend.

Hoofgerecht aangebrand, werd gevraagd of alles goed was. Dus niet, daarna dadelijk een nieuw hoofdgerecht, dit is ook super.

Nagerecht gewoon goed. Verder geen gasten op de zaterdagavond. Jammer, dit restaurant ziet er verder zeer goed uit en ze hebben zeker mede door de bediening de gunfactor.

Ter compensatie dat ik en mijn vrouw eigenlijk achter elkaar moesten eten van een fout van het restaurant was een kop koffie wel op z'n plaats geweest. Beetje meer kennis van wijn is ook niet verkeerd, maar toch komen we nog een keer terug.

18. Helemaal goed!

19. jacob veenhuizen

Vorige week gegeten, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.

Soep heerlijk van smaak, warm stokbrood met heerlijke verse kruidenboter.

En de tournedos zoals hij hoort, heerlijk verse groenten bij de maaltijd en heerlijke rauwkost met echte gebakken aardappelen en frites.

20. Is dat niet die kok van RTL 4?

Geniale man! Ik heb met hem gesproken, hij heeft in de beste restaurants gewerkt en hij is oprichter en directeur van de Conimex fabriek geweest.

Dus u snapt wel......een chef van de keuken!

Top gewoon!

21. Eergisteren wezen eten. Eerst ff terrasje gepakt waarna later ons diner binnen klaargezet werd.

Super gegeten, leuke bediening.

Succes.

22. Dit is het top punt van een slecht restaurant, zal een korte omschrijving geven.

Bestelde een kipperagout met champignons en gerookte zalm met toast en 2x T-bone, helaas die was op!

Toen wat anders, 1 tournedos met champignons en karbonade zonder kaas maar met ham!

Tussen door wat drinken, bediening weet zelf het verschil tussen zoete en droge witte wijn niet! ( eerst de verkeerde, tweede keer moest ik zelf maar even proeven welke goed is ).

Toen kwam het voorgerecht, ragout zonder kip en zonder champignons, de gerookte zalm waar het bruin aan zit! Toen het hoofdgerecht: biefstuk was rauw en koud! Champignons uit blik incl de asperse en de rest!

De karbonade met ham zonder kaas! Hij was nog te eten alleen waren ze de ham vergeten! De friet die je erbij kreeg konden ze niet verkeerd doen dus dat was positief!
    En het toppunt is wel geen korting, geen gratis drankje, helemaal niets alleen sorry! Maar we moesten wel 60 euro voor twee personen betalen.

En dit is alleen over de keuken, dan heb ik de bediening nog niet gehad! De bediening gaf ons twee vorken en twee messen, ze legde even uit dat het ene setje voor het voor gerecht was en de andere voor het hoofdgerecht! u kunt zelf wel bedenken hoe de rest verlopen is!

23. Ria 2198 punten

Half april hier met mijn vriend gegeten. Het was vrij druk en we konden nog net een tafeltje krijgen. Helaas bij de deur naar het toilet, dusdanig geplaatst dat de deur tegen je stoel aan botst.

Duurde ruim 45 min na opname van de bestelling eer onze soepjes gebracht werden. Nou, dat duurde wel errug lang. Gelukkig was mijn soepje wel lekker, maar lauw, en hebben we daar dan zo lang op moeten wachten?

Het hoofdgerecht was er binnen 5 min na afruimen van de soep.

De bestelde biefstuk was helaas te rare, en werd teruggestuurd naar de keuken. De bijgerechten waren bijna allemaal wel redelijk, echter de aardappelkroketjes leken wel bedorven. Dit hebben we gemeld bij de bediening, en hier werd alleen sorry op gezegd; geen nieuw gebracht, geen korting op je rekening, of een drankje van het huis aangeboden.

Zonde, geen fooi gegeven.

24. "Fila Hoeve"

Vandaag zijn wij met 3 personen bij U in het restaurant wezen eten.
    Wat een leuk moederdagcadeau had moeten zijn, was een waar drama.

De aspergesoep, zou vers zijn, mijn insziens kwam deze uit een pakje.
    En de asperges uit pot of blik, de mosterdsoep, had dezelfde basis als de aspergesoep, maar dan met mosterd als toevoeging, helaas zonder wat verse fijngesneden prei/lente-ui en spekjes.

De t-bone, was aardig gekruid, maar aan de ene kant van het bot erg taai. En moeilijk te snijden met de botte messen, en aan de andere kant te gaar.
    De asperges, waren aan de onderzijde niet geschild, dus stokkig en niet weg te krijgen, kon zelfs de schil er aftrekken.
    De bloemkool had een zeepsmaak, de spinazie was laf en bevatte zand, de gebakken aardappelen nog half rauw.

Het enige wat daadwerkelijk goed te eten was, waren de patat, de mayo en de pindasaus.

Ook de opmerking van de bediening, dat de slecht geschilde asperges gewoon pech hebben was en later vanuit de keuken dat dit erbij hoorde, is geen goede reklame voor Uw restaurant.

Wij zullen Uw restaurant dan ook zeer zeker niet aanbevelen aan onze zakenrelaties/collega hondenfokkers, familie en bekenden.

25. Geweldig, in een woord. Altijd goed eten, goede service, sfeer is goed. Zitten vaak veel mensen. En het is niet te duur, maar toch heel goed eten.

26. goede bediening

27. Totaal geen kerstsfeer.Veel rook.Eten moest snel.Het eten heel gewoon.Geen moeite voor gedaan.

28. Wapen van Emmen

Zeer goed, gastvrij en echt hollands eten.

29. rene vellinger

het eten was zeer goed en zeker voor herhaling vatbaar goede menu kaart en een aanrader en vriendelijke bediening