Chez Nous in Emmen

Chez Nous voor lunch, diner en meer…

ma vanaf 12:00
di vanaf 10:00
wo vanaf 10:00
do vanaf 10:00
vr vanaf 10:00
za vanaf 10:00
zo Gesloten

Omschrijving

Aan het Noorderplein in Emmen vind je een fijn restaurant waar je heerlijk kunt eten en drinken in een aangename en gemoedelijke omgeving… oftewel het is puur genieten bij Chez Nous!

Elk moment van de dag krijg je bij Chez Nous de beste kwaliteit, elk gerecht wordt met superverse producten en liefde bereidt in de open keuken. Het moderne en sfeervolle interieur zorgen samen met de gezellige drukte en vriendelijke medewerkers voor een prettige ambiance waar iedereen zich al snel thuis voelt. Er is ook een fijn terras waar je op mooie dagen heerlijk van de zon kunt genieten.

Dus, wil je gezellig bijkletsen onder het genot van een dampende kop koffie met huisgemaakt gebak, even op adem komen van een drukke werk- of shopdag met een overheerlijke lunch, gezellig borrelen en tapas eten met vrienden of collega’s of ’s avonds je familie verwennen met een smakelijk diner? Bij Chez Nous moet je zijn!

• Bezorgen

1204703276 88
1677201212 70

1. Erna jackie

Slechte ervaring.
    Hebben een verrassingsplankje besteld voor 2 personen 25€ zouden allemaal koude en warme hapjes op komen.
    Kregen allemaal plakjes vlees en brie geen broodjes erbij waar je het op kon doen. Hebben aangegeven dat we het plankje tegen vonden vallen allemaal vleesplakjes en 2 stukjes brie.
    Maar we mochten het weer terug doen en hebben wat anders besteld.
    Maar moesten bij het afrekenen wel het plankje erbij betalen!

1,2
  2. Gisteravond hier eens gegeten, verrast zo lekker!
    Alles goed van smaak, ruime porties en hele vriendelijke bediening.
    Ook een zeer goede kaart, voor elk wat wils.
    Alleen de akoestiek is niet heel prettig, nogal lawaaierig.
    En een tafelkleed zal het allemaal wat meer gezelliger maken, want dat verdient de zaak zeker!
    Volgende keer de tapas proberen, tot gauw!

3. Zeer goed gegeten de tapas zijn ruime porties en voordelig van prijs. Nette en vriendelijke bediening.
    Als we volgende keer in Emmen zijn komen we zeker weer.

4. Vanavond 2 vegetarische gerechten afgehaald. Heerlijk + lekkere garnituur. Aanrader!!

5. Wat een heerlijk eten en wat een perfecte bediening! We geven altijd wel een fooi, maar in dit geval hebben mijn vrouw en ik een nieuw fenomeen bedacht; FF (betekenis; fikse fooi) Jullie hebben het verdiend, mensen!

6. Annemiek

Vanwege de coronacrisis niet bij Chez Nous kunnen eten, maar dit keer eten laten bezorgen… en dat was top! Alles was warm, goed verpakt, op tijd bezorgd en zoals verwacht was het eten weer heerlijk! Ook bezorgen is voor herhaling vatbaar…

7. lia blok

Thuis bezorgd. Lekker en warm.

8. Pieter van Kessel

We hadden besproken en het was niet druk, toch duurde het 25 min. voordat er iemand aan tafel kwam, niet met de vraag of we iets wilden drinken, maar direct de kaart onder de neus.
    Kippensoep bedorven--carpaccio taai, alle hoofdgerechten zonder passie en veelal dezelfde garnering, wijn slecht, bediening slecht.
    Eens maar nooit meer.

4,5
  9. Hier op vakantie twee keer geluncht prima bevallen.
    Aardig personeel leuke tent je kan binnen of buiten zitten.

10. Jeroen de boer

Toptent!
    Leuke bediening.
    Onderling maken ze veel lol.
    Dat is terug te zien op de vloer.
    Wij worden vaak herkend en dat geeft je een welkom gevoel.
    Het eten is meer dan top, iets meer of minder het is allemaal geen probleem.
    Wij komen hier vaak en graag.
    Tot snel.

11. Heerlijk tapas gegeten. Erg vriendelijk personeel die alles met een lach doet en voor je regelt. Veel variatie in de tapas gerechten. Grote aanrader om eens lekker te gaan eten met het gezin of de familie.
    (De gehaktballetjes in saus waren onze favoriet.)

12. Binnen gezeten, een lekker kopje verse munt thee besteld, degene die voor mij de bestelling opnam is heel vriendelijk.. het enige wat mij tegenviel was de tomatensoep.. Veel en veelste scherp..
    Even wat anders besteld een broodje zalm..
    Op de kaart staat royaal belegde broodjes..
    Ik vroeg gewoon om een broodje met zalm.. deze hoefde niet royaal belegd te zijn..
    Toen ik deze op had wou ik betalen...
    De soep hadden ze natuurlijk van de rekening gehaald..
    Maar moest alsnog de volle mep betalen...
    Uiteindelijk is er toch nog een eurootje afgegaan...
    Volgens mij is de klant altijd koning...
    Ik voelde me meer de assepoester... die met een tandenborstel de vloer moest schoonmaken...
    Jullie zouden je moeten schamen om zo met klanten om te gaan...!

13. "Onbeperkt tapas" heeft in deze zaak een bijzonder concept… je mag niet kiezen! Zo is de 1e gang 2 broodjes p.p. dunne plakjes worst, stukjes brie! Wat olijfjes, kruidenboter! Aioli, tapenade en gevulde parika- pepertjes. Weinig werk en een goede vulling. 2E gang: inktvisringetjes (matig) garnaaltjes… gehaktballetjes zonder saus… 3e gang voorgekookte kip, geitenkaas met een pepertje gefrituurd. Het had allemaal niets of weinig met Spaanse tapas te maken. De kok moet zich schamen! Bediening is erg vriendelijk.

3,2
  14. Tapas was een tegenvaller, geen goede prijs kwaliteit verhouding.

2,8
  15. Gezellig avondje gehad bij Chez Nous in Emmen. Heerlijk gelachen met vrienden onder het genot van een lekker wijntje!
    Super sfeer en heerlijk gegeten!
    Tot gauw! Fijne feestdagen allemaal!

16. Voor het eerst hier geluncht. Uitsmijter ham kaas. Niks mis mee, maar ook niks bijzonders. 2 eieren op plakjes ham en kaas. En dan is 7,50 wel behoorlijk aan de prijs.
    Service was prima. Attent en vriendelijk personeel.
    Mooie zaak, maar komt wel steriel over.

5,9
  17. Met mijn zus een broodje gegeten. Normaal heerlijk broodje gezond met mozzarella ipv. kaas. Deze keer was de mozzarella zurig. Ik heb het bij het afrekenen gemeld, het enige wat ze zei ''mijn excuses''. Beetje jammer!

5,9
  18. Sfeervol restaurant, vriendelijk personeel. Tapas gegeten, deze gerechten waren ons inziens wisselend qua smaak. Soms flauw van smaak, soms heerlijk. Er wordt bij elke gang echt ruim voldoende aangeboden en er is voldoende diversiteit.

19. Kom geregeld eten bij Chez Nous. Service altijd goed en gezellig. Eten top! Vooral na een dagje/avondje shoppen op de donderdag altijd leuk met de daghap die elke donderdag weer anders is. Dus kortom, dikke aanrader!!!

20. We waren op een donderdagavond een hapje wezen eten bij Chez Nous. In het begin was alles leuk en vriendelijk, maar alles werd steeds minder, ze kwamen niet meer langs. Blijkbaar is het op donderdagavond de avond van de ondernemers die komen eten. Ze krijgen alle aandacht van het personeel en blijkbaar de eigenaars. wij wachten 20 min op drinken bestellen en het personeel staan gewoon met zijn drieën bij de ondernemers. En als je eindelijk na 10 min een personeelslid vraagt om de rekening krijg je een bot antwoord. Ja dat kan bij de kassa ja. Tip voor de eigenaar: let eens op je klanten en ga niet zelf als het druk is op het terras zitten interesant doen met de ondernemers. Blijkbaar gaat het te goed. Wij komen niet meer terug!!

21. Wij komen regelmatig lunchen hier. Lekker ongedwongen, vriendelijk personeel... En natuurlijk lekker eten. Heerlijke broodjes... goed geserveerd. Mooi buiten terras, zowel in de zon als schaduw mogelijkheden.

Wij raden Chez Nous zeker aan.

22. Wij eten er vaak en zijn erg tevreden. Kwaliteit prijsverhouding is prima, borden leuk opgemaakt en de broodjes heerlijk. De bediening is altijd vriendelijk en correct. De sfeer ook niks over te klagen, ook niet over het diner.

23. Als we gaan lunchen in Emmen, gaan we standaard naar Chez Nous. Het is een gezellige zaak met een prachtig terras, waar je heerlijk kan zitten. Het eten is heerlijk en de bediening is vriendelijk en vlot. We hoeven nooit lang te wachten! Voor een lekker hapje eten, kan ik deze zaak zeker aanraden!

24. Voor het eerst hier geweest. Maar ook gelijk de laatste keer. Het eten is abnormaal duur voor wat je krijgt! Ook geen gezellige sfeer. De bediening was wel vriendelijk, maar binnen no time kwamen 2 serveersters achter elkaar of wij drinken wouden bestellen...

4,9
  25. Susanne

Al jaren het vaste pauze punt voor ons. Gezellig ingericht en vriendelijk personeel. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. (Klagers zijn er altijd) De grote hoeveelheid vaste klanten zegt genoeg. Ik zeg: Doen!

26. Donderdag tijdens koopavond een daghap gehad. Deze kant en klare hap geef ik mijn hond nog niet eens. Het was inderdaad een hap. Bah!. En de ongeïnteresseerde kok kan beter wat anders gaan doen. Niet best dit. Geen aanrader.

28. Wij waren op zoek naar tapas in Emmen. We hadden Chez Nous op internet gezien. Maar bij de lokale bevolking bleek deze leuk ingerichte tent onbekent. Bij binnenkomst viel de tapas kaart erg tegen. keuze uit ongeveer 8 tapasgerechtjes, welke niet bepaald onze smaak waren. Daarnaast was de muziek op de achtergrond erg oudbollig. Een leuk spaans muziekje erbij, en wellicht het licht wat zachter met leuke kaarsjes aan, is misschien een idee. We vonden het eigenlijk ontzettend zonde voor deze mooi ingerichte tent. Maar de mensen waren ontzettend aardig.

29. Geweldige tent, super strak.
    Lekker eten, het is een feestje om heen te gaan.
    Aanrader voor iedereen, ook leuk met de kinderen.
    Geweldig sfeertje.

30. Sfeer altijd goed, eten bij Chez Nous is een feestje!! Prijs kwaliteit is super...je krijgt hier echt waar voor je geld....ruim voldoende....ik geef een dikke 10! !!!

31. Patricia van der Hoeven

Wij zijn erg tevreden, over alles eigenlijk! Elk bord dat je ziet, wordt zo mooi opgemaakt, net als een kadootje.
    Met kleur, ziet er heerlijk uit. We eten dan ook alles lekker op, hmmm. Goede plek, leuk terras, vriendelijk personeel. Onze complimenten, ga zo door! Patricia

32. Vorige week dagschotel gehad, iets van kip met roerbakschotel, in 1 woord geweldig.
    Supertent met 2 leuke koks. het plezier straalt er vanaf bij die 2 mannen die met liefde iets lekkers op tafel zetten.
    Vanavond ben ik erg benieuwd wat zij mij weer voor schotelen. een echte aanrader dit restaurant.

Tip: probeer de gamba's eens deze worden heerlijk bereid..

Ronnie en Silvia

33. Erik en Mariska

Voor het eerst in het nieuwe Chez Nous geweest. Mooi en sfeervol, dat hebben ze mooi voor elkaar gekregen. Toch knap in een nieuw pand.
    Eten was erg goed (geluncht), prijs/kwaliteit verhouding is prima.
    En, als je koffie met siroop besteld mag/moet je er van uit gaan dat deze zoet is!!
    Wij komen zeker weer terug.

34. Hebben een héérlijke sate gegeten !
    Goede prijs/kwaliteit
    Ook de cappucino was prima.
    Ondanks dat het druk was prima geholpen.

35. Jo 37 punten

Het eten ziet er in eerste instantie goed uit en smaakt ook wel maar veel te duur . De koffie is niet lekker en daardoor ook veel en veel te duur . Ook erg lang wachten en dat terwijl er niet eens zo gek veel te doen was . Niet erg schoon ook .

5,5
  36. Dagschotel Belgische hachee gegeten, iets met belgisch bier. Geweldig gegeten, de 2 koks hadden echt een topmaaltijd met verse rode kool en waar zie je dat nog bereid voor maar 9 euro, alleen jammer dat de bediening dat niet aanbeveelden, gelukkig mijn buurman van een andere tafel wel. Eten is top maar bediening niet.
    Maar ik kom wel weer.

37. Als ik 3,5 Euro voor een kop koffie betaal verwacht ik een fatsoenlijke kop. Niet deze slootwater die mierzoet is door herhaaldelijk te veel koffiesiroop die erin wordt gedaan. Ook wordt er slagroom uit een bus gebruikt, terwijl een verse lob slagroom geen overbodige luxe is voor deze prijs. Het nieuwe pand is mooi, maar de ervaring was wel een grote domper, jammer!

2,8
  38. Rijk belegde broodjes, heel lekker.
    Koffie ook prima, de bediening kan alleen wat vlotter, je moet geen haast hebben. Voordat ze zag, dat we nog een tweede kopje koffie wilden, ben je 10 min. verder, maar voor de rest, niets dan lof.....

39. Chez Nous in Emmen is inmiddels weer geopend in een nieuw pand direct naast de ingang van de bibliotheek!!

Prachtige zaak, goed eten, soms moet je naar mijn mening iets te lang wachten, maar het eten en drinken maakt heel veel goed! Aanrader!!

40. myranda jeuring paas

Bedankt iedereen voor de goede recensies, wij zijn gestopt met de croissanterie. Die wordt afgebroken en daar komt nu een grote mediamarkt, wij zijn verhuist een eindje verderop met een complete nieuwe zaak. Wij hopen u daar ook weer te kunnen begroeten, tot ziens en tot gauw!

41. De broodjes zijn zeer goed en rijkelijk belegd. Nergens in Emmen krijg je een broodje kwalitatief zo goed. Het personeel is vriendelijk en correct. En als het even erg druk is en men moet ff wachten? Zo wat....goed bereid kost even tijd. Wij halen regelmatig en zijn uiterst tevreden. Wat ons betreft een 9!

42. Ik vind het bij jullie altijd erg gezellig, er zijn heerlijke broodjes en ik haal dan ook vaak iets of laat het bezorgen. En de prijs valt mij mee.

43. Is erg duur, en de laatste keren dat wij er kwamen was het gewoon niet naar wens. Sorry voor deze negatieve recensie, maar gaat echt achteruit, het personeel kletst liever met elkaar.

Als de prijzen constant verhoogd worden mag je toch op z'n minst verbetering van de kwaliteit verwachten.

44. Heerlijke broodjes. Een broodje gezond is bijna een complete maaltijd! Verse groenten en zeer groot van formaat. Echt super. Bediening ook goed. Vriendelijk en zeer behulpzaam! Ga zo door, zou ik zeggen!

45. De broodjes zijn aardig maar daar is ook alles mee gezegd. Ook ik kan er geen betere recensie van maken. Ik heb meer dan 30 min op mijn broodje moeten wachten terwijl er maar drie klanten waren. Het personeel was erg druk in gesprek met elkaar zodat ze nieuw binnenkomende klanten niet eens opmerkten. Daarnaast is de prijs veel te hoog voor wat je krijgt en zo bijzonder is de kwaliteit van het eten niet (meer).

46. Eén keer, nooit weer. Wat een slechte service. Sorry hoor, maar als ze met zijn 3en aan de bar staan te niksen terwijl er ook maar 4 tafels bezet zijn en ik moet 40 minuten wachten tot mijn broodje gezond klaar is dan kom ik er niet weer. En die prijzen! Veel te duur.

3,2
  47. 't Is erg duur, en de laatste 3 keer dat ik er kwam was het gewoon niet naar wens. Sorry voor deze negatieve recensie, maar kan er niet meer van maken.

Als de prijzen constant verhoogd worden mag je toch op z'n minst goede kwaliteit verwachten.

3,6
  48. Heerlijke broodjes! We kwamen er vaak, maar door de jaren heen hebben we gezien dat de prijzen steeds hoger werden, waardoor we nu praktisch nooit meer komen. Erg jammer!

49. Niet de goedkoopste van Emmen maar wel de lekkerste broodjes gerechten. Ruime gevarieerde keus. Prettige ongedwongen bediening.Gezellig sfeertje.Kortom: Veel lekkere waar voor je geld. Geen wonder dat Chez Nous veel vaste bezoekers heeft. Ik ben er een van!

50. heerlijk... maar wel duur ;)

51. De broodjes zijn gewoonweg Super !!!

52. heerlijke koffie, goede bediening, en het personeel is geweldig, <3 ingrid

53. Grietje

Prijzig maar errug lekker.

54. Erg lekkere broodjes! ook geschikt om met kids heen te gaan...