di vanaf 16:00

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 16:00
zo vanaf 16:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1180205311 76
1319023631 67
1416196455 86
1437019203 88
1457841951 89

1. We zijn hier met een ander stel wezen eten. Hun kwamen met het idee om van verschillende hoofdgerechten van alles wat te doen.
    Ons idee voorgelegd.
    We kregen een mooie lange plank met verschillende soorten vlees. Daarbij patat, rijst, groente, rauwkost.
    Het heeft heel erg gesmaakt en de service was hierdoor geweldig.
    Wij komen hier vaker en blijven hier ook komen!

2. Marcel

3. Zoals gewoonlijk super eten!! En super service.

4. Hier voor de tweede keer gegeten zaak was net verbouwd wederom heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.
    Aleen was het op het toilet ontzettend koud misschien verwarming nog niet aangelegd toilet groep was nieuw.

5. Wij zijn hier laatst doordeweeks wezen eten met een groep vrienden, het beviel zeer goed. Uitgebreide kaart, namen verschillende voor- en hoofdgerechten, alles viel in de smaak. Zeer warme en charmante gastvrouw. Sfeer was gezellig!

6. De gastvrijheid en de goede griekse keuken (is helemaal TOP) en de service die altijd goed blijft is een reden dat wij hier graag komen.

7. Erg goed en lekker gegeten en ondanks dat t erg druk was bleef alles top. Medewerkers erg vriendelijk en netjes heerlijk ontspannen sfeer en smaak van het eten was top.
    Komen zeker terug hier

8. Erg lekker gegeten bij Athina. Goede service en erg fijne bediening!

9. Gastvrij, zeer smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Zeer goede ervaring. We hadden een uitgebreide schotel met heerlijk vlees( goed klaar gemaakt en al het vlees had zijn eigen unieke smaak), veel verschillende soorten groenten (salade 2 soorten en schaaltje roerbak groente). Het was allemaal erg smaakvol en we gaan nu snel een reden bedenken om weer naar emmen te kunnen gaan en natuurlijk om dan bij athina te kunnen gaan eten. Jammie.
    Ontvangst, bediening, allemaal erg plezierig. Complimenten en tot snel.

11. Heel vriendelijk personeel en een vlotte bediening. Eten prima. Een aanrader om eens Grieks te eten.

12. Was geen liefhebber van Grieks eten, maar ben overgehaald om het toch eens te proberen in Emmen bij Athina. Wat ik daar aantrof was zo hartelijk en warm. Ik vertelde dat ik seafood en biefstuk erg lekker vond. Zij hebben daar een variant op gemaakt, buiten de kaart om. En echt, zo heerlijk, streekgerechten, tzatziki, gamba's en een biefstuk, zo mals, zo goed gesneden en bereid. Echt super! Kwaliteit van hoog niveau!! Dank jullie wel. Het was een eyeopener. Ik kom echt zeker terug, het was zo super, gewoon top!! Dank je Yannis...

13. Sjaak.Verheijden

Wij hebben een heel gezellige avond gehad met prima en goed eten.
    2 Personen uit Limburg.

14. Super lekker gegeten, zeker een aanrader.

15. evelien en desiree

Heerlijk gegeten en echt ruim voldoende. Leuke bediening en ongedwongen sfeer! Kom zeker weten een keer terug.

16. Uitstekende kok, vriendelijke bediening. In één woord super!

17. Edwin teerenstra

Heerlijk in een ontspannen en gastvrije sfeer gegeten met een vrolijke enthousiaste bediening. Het is een stukje rijden voor ons, maar wij komen hier zeker terug.

18. Heidie Teerenstra

Super leuke bediening, heel aardig ondanks dat het best wel druk is. Heerlijk gegeten. De lamsbout is een aanrader.

19. Wij vonden het heel gezellig maar niet bijzonder, eerlijk gezegd. Het eten was ok maar ook niet bijzonder (het vlees was wel heel erg mals) en de toiletten zijn best verouderd en een beetje vies. Verder prima en inderdaad heel aardig personeel!

20. Afgelopen vrijdag waren wij in Emmen voor een bijeenkomst in het culturele centrum van deze plaats. Vooraf hebben wij gedineerd in het Grieks Specialiteitenrestaurant Athina, in een woord geweldig. Wat een fantastisch restaurant, heel lekker eten, zeer vriendelijke bediening in een ontspannen sfeer. Als wij hier weer in de buurt zijn komen we zeker hier vaker eten.

21. Hanneke Gilhuis

Bijzonder vriendelijke bediening
    Heel smakelijk gegeten, gegrilde zalm voortreffelijk.
    Voorgerecht, garnalen heel fijntjes gekruid alles vers.
    Grote klasse.

22. Gewoonweg super, wat een vriendelijke mensen. Lang niet meer meegemaakt dat je zo word ontvangen bij binnenkomst en bij de bediening. De bestelde gerechten waren smakelijk en echt lekker, geen poespas gewoon wat je besteld wordt geserveerd. Mijn, onze, complimenten voor de keuken en de bediening. Snap wel waarom het restaurant vol was, wij komen zeer zeker terug. Ik ben niet snel tevreden, maar dit was gewoon een hele warme deken die je als klant over je heen geworpen krijgt. Ga zo door.

23. Voor het eerst hier geweest, en we komen zeker terug. Alleen een hoofdgerecht gehad, we zaten te vol voor een nagerecht. Eten erg goed, vers, goed bereid. Personeel vriendelijk, beleefd en snel. Sfeer: gezellige zaak, tafels niet te dicht op elkaar waardoor je rustig kan eten.

Echt een aanrader.

24. Na jaren hier niet meer geweest te zijn , zijn wij hier op een zaterdagavond heen gegaan. Wat een enthousiaste en vriendelijke begroeting van de medewerkers! Ondanks dat het heel druk was kwam het eten snel. Het eten was prima en heerlijk van smaak. Wij komen zeker terug.

25. We schrijven niet snel een recensie, maar dit moeten we gewoon even kwijt!

Wat hebben wij heerlijk gegeten bij Athina in Emmen!

Alles klopte... Heerlijk eten, super bediening en een mooi plekje op een verrassend knus terras!

Echt een aanrader!

26. Als je binnenkomt voel je je al thuis, het eten is vers en voortreffelijk. In een woord: geweldig!

27. Een prima avond samen met mijn vrouw bij Athina gehad! Als voorgerecht kozen we Saganaki (beetje armoedig in dat aluminiumfolie maar wel lekker) en Keftedakia (sappig en lekker van smaak). Het hoofdgerecht bestond uit de Dafnischotel en biefstuk van de grill, geserveerd met patatjes en groenten. Lekker mals vlees, goed gekruid en prima op temperatuur. De champignonsaus was een beetje flauw van smaak, maar misschien was dat juist wel goed omdat daardoor het gekruide vlees beter tot zijn recht kwam. De rode huiswijn is een aanrader, de ouzo krijg je er gratis bij. Wat ons zeer plezierde was de ongedwongen sfeer, wat mede veroorzaakt werd door het zeer vriendelijke personeel. Deze mensen doen erg hun best, en bovendien op een "natuurlijke" manier. Ze zijn gewoon "echt" aardig! Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug!

28. Na 2 jaar en een slechte ervaring toch maar weer eens bij Athina gegeten. Waren aangenaam verrast. Het restaurant was mooi opgeknapt en het eten was prima! Personeel heeft aandacht voor de klant.

We komen beslist terug.

29. Wat een top restaurant! Super service, heerlijk eten en super lieve werknemers. Helaas begon ik me een beetje misselijk te voelen door iets van het eten of iets wat ik smiddags had gegeten, nadat ik dit had verteld hebben ze direct het eten nagekeken, dit was gelukkig gewoon goed bereid en vers vlees. Hierna nog wat nieuw vlees van ze gekregen maar door mijn misselijkheid helaas lukte dit ook niet echt. Daarna nog wat drinken gekregen tegen de misselijkheid, dit hielp wel.

Echt een top tent! Ik ga hier zeker binnenkort weer heen!

30. J Volders

Heerlijk gegeten. De bediening was snel, netjes en vriendelijk.

31. Zondag 3 april naar Athina. Heel vriendelijk personeel, je voelde je meteen welkom. De keftedakia van Athina waren de lekkerste die we ooit gegeten hadden. Partner had een prima bifteki en ik mousaka. Stond voldoende aan frites e.d. op tafel. Hou je van grieks eten, dan is dit een echte aanrader. Jammer dat het restaurant niet wat dichter bij Brabant ligt.

32. Ria Kuik

Gisteren met mijn moeder gegeten bij Athina. Heerlijk gegeten! Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht was meer dan goed! De bediening was ook erg aardig.

Kortom: ik raad Athina bij iedereen aan.

33. Het eten was super, alleen niet echt een uitgebreide kaart. Maar voor de rest was alles prima voor elkaar.

34. Gezellig Grieks restaurant, bij binnekomst is het één grote familie waar je je meteen thuis gaat voelen. Heerlijk eten en een sfeervolle zaak. Zeker een aanrader voor een Griekse avond!! Tot de volgende keer!

35. Essie bos

Super lieve bediening, lekker eten, top!

36. G.J.van Hespen

Reserveren via Eet.nu ging makkelijk, kreeg direct antwoord. Het eten was heerlijk, ruim voldoende. Athina is zeker aan te bevelen.

37. Leuke mensen, lekker eten.

38. Wij komen hier heel erg graag, heerlijke kaart, goede bediening en we lopen weer naar buiten met een glimlach op ons gezicht.

39. Jan Hoogenberg

Vandaag eens gegeten in Emmen bij grieks restaurant Athina omdat we een weekendje weg zijn. Wij zijn echt van Grieks eten uitproberen en ik moet zeggen dat het hier heerlijk eten was. Voorgerecht heerlijk, diverse specialiteiten vers voorbereid en een heerlijk hoofdgerecht mals vlees heerlijk!! Komen hier zeker weer terug.

40. Het beste vlees en vis, de gezelligste sfeer en de beste 'service with a smile'. Vooral biefstuk hier is overheerlijk.

41. Het eten was heerlijk! En in een fijne ambiance. Heerlijk even rustig nagezeten en gekletst zonder je opgejaagd te voelen! Voor herhaling vatbaar. Bedankt!

42. Een zeer sterk restaurant, met vriendelijk personeel. In dit restaurant kunt u zien dat de kwaliteit voor de prijs gaat. Met een groot assortiment van dranken en een goede wijn keuze is dit voor de liefhebber zeker een aanrader. Dit Grieks restaurant is mijn topper in Drenthe!!

44. Jessie van de Graaf

Fantastisch restaurant, personeel is zeer vriendelijk en de sfeer is super! Prijs/kwaliteit is ook geweldig. Absoluut een aanrader voor de echte liefhebber van goed eten en drinken!

45. Afgaande op de vele positieve reacties, zijn we hier neergestreken tijdens onze vakantie in Emmen. We hebben hier fantastisch lekker gegeten. Zeer authentiek. Gezellig restaurant en zeer vriendelijke bediening. Mijn vrouw had de Alexadroupolisschotel, ikzelf de Athinachotel. Beide heerlijke gerechten. Ook de desserts waren absoluut top!!!
    Helaas voor ons wat uit de buurt, maar dit restaurant is voor mij een ritje Amsterdam>Emmen V.V. waard.

46. heine scholtens

Goed gegeten, met name de biefstukken waren perfect. We hadden een prima plek om met z'n 5-en te zitten.

47. Matthijs

Wij komen al jaren met veel plezier bij Grieks restaurant Athina in Emmen. Heerlijk eten, een huiselijke en warme sfeer, vriendelijke bediening en volop ruimte om lekker na te tafelen (óók als het restaurant vol zit!) Onze dochters (3 en 7 jaar) kunnen hier ook 'kind' zijn en zijn niet snel 'teveel'. Complimenten voor de familie Kazantzis en we hopen nog jaren te mogen genieten bij dé Griek in Emmen!

48. Heerlijk eten in een ontspannen sfeer. Een goede menukaart met uitgebreide keus uit diverse zuivere Griekse gerechten. Zeer gastvrij en erg gezellig. Huiselijk is ook een mooi woord, een restaurant waar je heerlijk na het eten kan napraten met een kopje verse muntthee of koffie.

Vragen over Griekenland als vakantiebestemming.. geen enkel probleem, je krijgt zeer uitgebreide uitleg van een ervaren kenner. Meer informatie dan bij een reisbureau, je waant je in Griekenland. Onder het genot van een drankje.

Een aanrader om regelmatig te bezoeken. Ook hygiene staat hoog in het vaandel. Een heerlijk restaurant waar met passie gekookt en bedient wordt!

49. nadinewardenburgg

Vanavond heerlijke echt Griekse gerechten gezien. Qua interieur is het erg oubollig maar dat maakte onze gastheer meer dan goed. Meneer runt deze zaak al 22 jaar en blijkbaar nog steeds met veel enthousiasme. Bedankt voor de leuke avond en de lekkere borrel van het huis!

50. Kom zelf uit het westen. Als we op familiebezoek gaan slaan we athina zeker niet over! Nog nooit zo goed grieks gegeten als bij athina. Sfeervol, heel gastvrij, elke keer is het weer genieten dus daarom krijgt athina van mij een dikke tien! Tot de volgende keer!

51. Aantal keer hier gegeten met een groep vriendinnen. Altijd erg genoten van de gezellige sfeer binnen het restaurant. Het eten is ook heerlijk vandaar ook de mooie cijfers. Vroeger kwam ik vaker in Emmen naar een vakantiepark wanneer ik daar weee kom, kom ik zeker langs!

52. Kor Louissen

53. Malgorzata Koopman -Kubasik

Heerlijk, gezellig, sfeervol met griekse muziek op de achtergrond! Onlangs lamsbout besteld. Smullen; zelf kom ik uit Polen waar ook veel lamsvlees word gegeten. Mijn complimenten; Zeker een aanrader voor een liefhebber van goed bereide lamsbout. Pascal & Cony jullie lach en service maak het helemaal af !!!
    Gosia

54. Via deze app op dit restaurant gekomen. Nav de recensies moest t wel wat zijn. Heel goed ontvangen en lekker gegeten. Had wat meer Griekse combinatie gerechten willen zien en apart betalen voor tzatziki bij een griek vind ik wat vreemd. Ondanks dat zullen we vast nog een keer terug gaan.

55. Bert Barelds

Lekker eten in een gastvrije omgeving, altijd top!

56. Sinds we restaurant Athina ontdekt hebben gaan we nooit meer ergens anders eten. Hier kun je heerlijke traditionele Griekse gerechten eten en niet die afgezaagde giros schotels die je in de meeste Griekse restaurants vindt. De eigenaar en eigenaresse en hun medewerkers zijn meer dan vriendelijk en zeer gastvrij. Zij zorgen ervoor dat wij iedere keer weer een fantastische avond hebben. Wat me ook aanspreekt is de open keuken waar je kunt zien dat de gerechten zeer hygiënisch bereidt worden.
    Kortom een hele dikke vette 10 voor alles.

57. Ron & Monique

Zeer prettig restaurant, zojuist er erg lekker gegeten.
    Prima service. Lekker eten en wat wij persoonlijk erg belangrijk vinden: niet om de 2 minuten iemand aan de tafel die steevast vraagt of het allemaal smaakt en of het voldoende is (dat is 2 keer leuk, maar we hebben de ervaring dat het wel op kan lopen naar we een keer of 8). Kortom: Athina is een aanrader, ook gewoon op doordeweekse dagen.

58. Wij komen er al jaren, het eten is altijd goed tot zeer goed en het personeel erg vriendelijk. 25 april vroegen we om een gerecht dat de eigenaar mocht bedenken. Na een smakelijk Grieks dubbel voorgerecht mochten wij genieten van een overheerlijke varkenshaas met paprikasaus (licht oranje getint) en als nagerecht kozen wij voor de traditionele Griekse yoghurt & daarbij werd geïnformeerd of we er zelfgemaakte sinaasappelsaus bij wilden, en zo begon door het oranje getinte menu het koning(inne)feest al op donderdag 25 april.

59. Ronald en Bianca

Al heel erg vaak hier gegeten en altijd is het goed! Nu er veranderingen hebben plaats gevonden is het in onze ogen alleen maar beter geworden. Ga vooral zo door!

60. J. de Vries

Heerlijk gegeten met mijn man. Onze trouwdag gevierd.
    Ontzettend aardige mensen en goede bediening.
    Het eten was zalig. Hier gaan we zeker vaker komen.

61. Voortreffelijk eten en bovendien een uitstekende bediening en ontvangst door de eigenaren en personeel. Ook om de prijs hoef je het niet te laten, het is elke euro waard!

62. We bestelden als voorgerecht tomatensoep. Het was niet druk maar we hadden het gevoel dat de tomaten nog geplukt moesten worden.
    De moussaka die we kregen was gewoon koud. Een slap excuus en daar bleef het .
    Nee, 1 keer geweest en nooit weer.

2,1
  63. Gert-Jan Hof

Gisteren lekker gegeten bij Athina, als ik het eten vergelijk met wat ik in Griekenland gewend ben is het hier geweldig. De kok en keukenmedewerkers weten heel erg goed wat ze klaarmaken en hoe ze het moeten doen. Een stukje vakmanschap! Ook de bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze zijn altijd wel in voor een praatje. Als je wat aan de eigenaar vraagt over Griekenland kan hij jou er vanalles over vertellen. Het restaurant is ook prima gelegen t.o.v. openbaar vervoer. Het is hier dus allemaal prima in orde!

64. Nooit nadenken waar gaan we uit eten dat staat vast....
    Kaart is uitstekend maar wij laten het aan de kok over.
    Dat is een feest. De garnalen daar wordt om gevochten.
    Liefst likken we de schaal leeg maar staat een beetje raar he!
    Nooit lege glazen en muziek is puur Grieks....
    Claudia

65. Heerlijke ontvangst, goed eten, gezellige sfeer, service fantastisch en voor een redelijke prijs

66. Het was weer super, heerlijk met z'n vijfen lekker Grieks gegeten op 30 december. Verrassing van de kok is ons nog nooit tegengevallen. Verschillende voorgerechten en daarna 2 of 3 hoofdgerechen. Daarbij een heerlijke ouzo en/of een flesje wijn.........! Nieuwe inrichting is prachtig!

67. Ineke Vroling

Op 28 december hebben wij, als familie, bij Athína van ons 'Grieks' kerstdiner genoten. Van te voren hebben we met de eigenaar een arrangement afgesproken. Alles was mogelijk en we kozen voor zowel bekende Griekse gerechten als, voor ons, onbekende Griekse gerechten. Dat resulteerde in rijkelijk gevulde tafel, vol met Griekse voorgerechtjes en vervolgens met verschillende Griekse hoofdgerechten. We konden overal van proeven en genieten. Alles was overheerlijk en met zorg bereid. Daarnaast toonde men zich als een goed gastheer, met aandacht voor alles iedereen. Geen glas stond leeg! Tenslotte smaakte de nagerechten ook heerlijk zodat we terug kijken op een zeer geslaagd kerstdiner. Wij komen in 2013 zeker weer terug!

68. André en Renate

Zeer goede service, heerlijk eten, iedereen zorgt ervoor dat je een heerlijke avond hebt en dat je je thuis voelt. Laat je eens verrassen en laat de kok iets maken. Wij komen hier elke keer weer graag terug

69. Het gevoel een speciale gast te zijn, die een gerecht krijgt dat met zorg, passie en authenticiteit is omringd, maakt dat we elke keer terugkomen bij Athina. Een bijzonder stukje Griekse gastvrijheid in Emmen.

70. Een keer en niet weer.
    De bediening was super en netjes, maar daar blijft het dan ook al bij.
    Het eten viel zwaar tegen. Lang moeten wachten. Eten was koud en deels niet gaar.
    Zelfs het toetje viel tegen.

71. Prima restaurant met vriendelijke bediening. De gastheer en zijn vrouw zijn zeer hartelijk en vriendelijke. Niets op aan te merken. Echte heerlijke Griekse keuken.

72. jos 9 punten

De porties worden steeds kleiner, het wachten duurt steeds langer terwijl het niet vol is. De prijzer worden hoger, maar kwaliteit is inmiddels gezakt naar standaard. Personeel is vriendelijk, maar moet te hard lopen. Bestelde drankjes worden niet gebracht. We komen er al jaren, maar dat stopt nu definitief.

73. Laatst hier gegeten. De gerechten waren erg goed. Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Bijgerechten werden apart geserveerd. Ten minste niet alles op 1 bord.

74. Marjolein

Prima eten!

Één keer vegetarisch gekozen, en één keer mixed grill gehad. Allebei goed van smaak!

Erg jammer dat we één keer een tafeltje hadden waarbij je eigenlijk met een ander stel aan tafel zit, met een bloempot ertussen.

75. We dachten lekker te gaan eten bij de Griek.

We hadden een mixed grill besteld.

De biefstuk zo plat als een dubbeltje en helemaal gaar en droog.

De varkenshaas was geen v-haas maar een platte hamlap met dezelfde kruiden als de biefstuk en de kip die net als de biefstuk en hamlap en kipfilet dezelfde smaak had en allemaal droog gebakken. De gyros had ook dezelfde smaak.

Toen ik dat aangaf zei de mevr. dat we wel iets anders mochten uitzoeken. Dat was heel aardig, maar als je 4 soorten vlees krijgt die alleen anders qua structuur zijn, hebben we bedankt.

76. Ben er al een paar keer geweest maar het eten blijft top. Vriendelijke bediening.

Ga er binnenkort vast en zeker weer heen.

77. Bert Schuur

Ik moet toch echt zeggen dat dit een aanrader is.

Heb er afgelopen zaterdag gegeten en het was gezellig en lekker druk.

Ondanks dat het druk was stond het eten tóch snel op tafel.

Er is een ruime keus van allerlei soorten gerechten.

Ze zitten er ook al een hele tijd, dus dat zegt ook wel wat!

Bovendien hebben ze ook een mooi terras voor in de zomer!

Een absolute aanrader!

78. We hebben prima gegeten bij restaurant Athina. Het verbaasde ons hoe snel het eten op tafel stond. Desondanks was de kwaliteit goed. Ook de bediening draagt bij aan de leuke sfeer in dit restaurant. Een goed restaurant als je niet teveel luxe en poespas verwacht. We komen zeker terug!

79. Hou het simpel is het motto hier. Zorg voor je producten zoals ze horen en geen poespas. Complexiteit wordt hier niet gewaardeerd in de keuken. Eerlijke smaken en duidelijk te proeven.

De bediening is goed en de eigenaar was zeer vriendelijk (met Griekse trekjes....)

80. Wij vonden het hier prima! Echt een leuk en goed restaurant! Prima eten, echt een aanrader.

81. Op aanraden van goede vrienden zijn wij bij Athina gaan eten. Prijs- kwaliteit verhouding slecht. Eten smakeloos. Bediening vriendelijk. Het schijnt dat Emmen een abonnement op slechte restaurants heeft. Dit was al de zoveelste.

1,7
  82. Aangezien wij tamelijk kritisch zijn, toch altijd spannend om op een nieuw (lees: voor ons nieuw, onbekend) adres te gaan eten.

Op basis van ervaringen van anderen zijn we hier beland.

Gelukkig was hier alles prima voor elkaar. Zeer vriendelijke bediening, niet opdringerig en prima eten. Vers en gaar! En meer dan voldoende. Absoluut een adres om weer heen te gaan.

En het feit dat ze er al jaren zitten, zegt ook wel wat.

83. Fam de wit

Het eten viel ons zwaar tegen.

Stifado was niet goed gestoofd.

Wij komen zeker niet weer terug.

84. Pascal en Conny zijn de beste gastheer/vrouw van Emmen.

Altijd tijd voor een praatje, een drankje en ze houden rekening met de wensen van de gasten.
    Altijd verse produkten uit de keuken en een schitterend achterterras.
    Vraag naar de eigengemaakte produkten.

In Emmen, "the place to be".

85. kan veel beter,en verser.

86. Het eten is goed qua smaak, maar de opmaak/presentatie zou naar mijn mening iets beter mogen. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit vind ik over het algemeen bij de meeste restaurants in nederland wat minder, omdat uit eten in nederland erg prijzig is geworden vergeleken met het buitenland!
    Dit restaurant zou ik met plezier nogmaals bezoeken!

87. het is gewoon de beste griekse restaurant van nederland....

88. Bij gebrek aan beter het beste griekse restaurant in Emmen, maar echt bijzonder is het niet. Bijgerechten vrij standaard.

89. zeer goed eten in een leuke ambiance met een zeer gastvrije bediening..
    kortom: wat ons betreft een absolute aanrader!