92 positieve stemmen1 negatieve stem

De Grieks mediterraanse keuken van Restaurant Rodon is een van de meest creatieve keukens van deze regio. Hier verschijnen feta, Kalamata olijven en phyllo naast de pesto en de paksoi op het menu, gekruid met smaken uit de hele wereld. Zeevruchten zijn bij ons geen synoniem van gefrituurde kalamari.

Wij maken gebruik van feta, olijven en olijfolie en een groot aantal producten uit Griekenland en combineren dit met de beste lokale ’versproducten’ van uitstekende kwaliteit. Griekse restaurants in Nederland, bleven vaak op de rand van de epicurische scene. De meesten waren vrolijk, met een kitsch decor, gerund door de eigenaar/kok die salades, vlees- en visschotels maakte. Ze creëerden een paar crossculturele eigenaardigheden, zoals de gyros-rol, maar slechts een enkeling is er in geslaagd om de smaak werkelijk te prikkelen.

Met ons menu maken wij een gedurfde & passionele terugkeer naar onze ”roots”.

Restaurant Rodon is een nieuw, stijlvol, klein, upscale, wining & dining restaurant waar wij verfijnde gerechten serveren gebaseerd op Grieks mediterraanse ingrediënten.
Er is nog een lange weg te gaan, maar wij voelen ons trots en tevreden.

Aleksander Selimollari & Olaf de Wit

Meer over Rodon
• Elke eerste en derde zaterdag van de maand is er Live muziek met Andreas. Een avond vol muziek, lekker eten, ontspanning, dansen en het traditionele "Griekse" borden gooien mag natuurlijk ook niet ontbreken.
• Bent u graag online tijdens uw avondje uit? Al onze gasten kunnen gratis gebruik maken van WiFi (vraag naar de activatiecode).
• Rookt u graag een sigaretje tijdens en/of vlak na het eten? Geen probleem, wij beschikken over een aparte rookruimte waar u lekker kunt zitten en van een drankje kunt genieten.
• Voor onze toekomstige klanten hebben wij kinderstoelen ter beschikking.
• Al onze gerechten zijn ook bij ons af te halen. Terwijl u wacht kunt u genieten van een glaasje traditionele "Ouzo" van de zaak!

Gezond & Lekker Eredivisie
Restaurant Rodon is reeds bekroond met een speciale oorkonde. 17 Sept 2011 reikte Tv-presentatrice Vivian Boelen de oorkonde uit, waarmee Restaurant Rodon werd toegelaten tot de ’Gezond en Lekker Eredivisie’. Deze restaurants zijn te herkennen aan de deursticker ”Gezond & Lekker”

1. Personeel

92 positieve stemmen1 negatieve stem

1316092005 90
1544119903 89

1. Van de Kemp

Heel goed gegeten, en heel gezellig gezeten, leuke aankleding, ze doen echt hun goede best om je het goed naar de zin te maken.

2. Vertaal van English naar Nederlands

Nice place and good eat😊

3. Christel Hadders

Gezellig en lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel.

4. Heerlijk gegeten zoals de vorige keren!
    Vriendelijk personeel. De eigenaar Alex altijd een goede gastheer. TOP😋

5. 1 woord......WOW!

Geen vreetschuur. Aandacht voor uitstraling van het restaurant maar ook zeker het eten en de klant.
    Verser dan dit haast niet te doen.
    Aandacht voor de klant. Flexibel en meedenkend.
    Top.....tot snel.

6. Leuke avond en lekker eten met live muziek.

7. Leuk, gezellig ,eten was fantastisch lekker en het personeel erg vriendelijk,
    Echt een aanrader wij hebben meteen voor volgende maand weer geboekt.

8. Heerlijk ontspannen sfeer, vanaf het moment dat we binnen kwamen tot het moment dat we weer moesten gaan. Fijn restaurant waar nog de tijd en aandacht wordt gegeven aan de klant. Je voelt gewoon dat er een goede band is onderling binnen het personeel, spontane mensen daar hebben het naar hun zin, en dat merk je aan alles, de gezelligheid, het goed verzorgde eten, de tijd en vrijheid om in gesprek te gaan, maar toch alles goed te laten verlopen. Heel knap. Wij vinden Rodon een echte aanrader, en wanneer wij nog eens in de buurt komen van Emmeloord, gaan wij er zeker nog een keer genieten van al het goede zoals boven omschreven.
    Familie Ruinard en van Prooijen.

9. a.plaatzer

Mooi restaurant in de polder, waar je je op je plek voelt. Aanbod van gerechten waar je een keuze in kunt maken. Goede kwaliteit!

10. Nettie van den Belt

Wat een gezellig restaurant. Eten perfect, prijs perfect… er wordt aan al je wensen voldaan. Het voelt heel vriendelijk aan! Een echte aanrader… maar pas op, het is verslavend daar… en een zeer vriendelijke bediening. Alex is een perfecte gastheer!

11. carmen en ton

Als we uit eten gaan is de eerste gedachte : dat wordt Rodon de Griek. We houden van grieks eten en dat kun je nergens beter krijgen dan bij Rodon. De sfeer is uitstekend en je wordt heel hartelijk ontvangen en ze houden rekening met je wensen indien mogelijk. Personeel is heel vriendelijk. Het eten is geweldig en je gaat met een heel voldaan gevoel naar huis.

12. Louise de Jong

Zoals altijd was het eten weer heerlijk en de sfeer top.

13. Fam.pannekoek

Het was top om bij jullie te eten, Iedereen aan te raden. We komen zeker een keer terug. Super houden zo.

14. Spontane ontvangst, leuke sfeer, ruim opgezet zodat je prettig aan tafel zit zonder bovenop een andere tafel te zitten, bediening is leuk en aardig zodat je je gelijk welkom voelt. Het eten is goed, vlees is van een bovengemiddelde kwaliteit en lekker gegrild, verse tzatziki erg lekker en het eigengemaakte desert smaakte ook erg goed. Net zoals in ieder restaurant is de hoeveelheid groente erg beperkt, in Nederland is het niet normaal om gezond te eten, maar bijbestellen was geen probleem en helemaal netjes is dan dat het niet extra in rekening wordt gebracht. Ondanks dat wij dat helemaal normaal vinden doen niet alle restaurants dat, dus hiervoor de complimenten. De tip is de frietjes, die zijn helaas uit de diepvries en dat zou zoveel lekkerder zijn als die vers gesneden en gebakken zouden zijn, daarin kan je jezelf onderscheiden en hadden we nog lekkerder gegeten. Totaal score is een dikke acht en zodra we in de omgeving van Emmeloord zijn schuiven we weer netjes aan.

15. J. vd Velde

Voor de eerste keer hier gegeten. De ontvangst was erg vriendelijk. We voelden ons welkom. Het eten was erg lekker. Ruime keuze van het menu. Personeel nam de tijd voor je. De bediening was erg vriendelijk. We hadden een geslaagde avond!

16. Peter en Ditta Zuring

Prima restaurant. Heerlijk eten en een goede bediening. Ambiance gezellig.
    Wij komen graag terug.

17. Heerlijk Grieks eten in een gezellige sfeer, voor een faire prijs. Vriendelijke bediening, een absolute aanrader.
    Friso Dijkstra Emmeloord

18. Met familie en vrienden mijn 60e verjaardag gevierd bij Grieks restaurant Rodon in Emmeloord.
    Het eten en de bediening waren als vanouds SUPER!! Je merkt dat steeds meer mensen de weg naar Rodon weten te vinden. Het zat op zaterdagavond 8 april gezellig vol. Echter, dit ging niet ten koste van de bediening of de kwaliteit van het eten. Klasse!
    Alex is een fantastische gastheer die het iedereen naar de zin maakt. De ambiance is zeer sfeervol en straalt gemoedelijkheid uit. Ondanks het feit dat het restaurant vrijwel vol was kon je toch goed met elkaar praten. Fijn dat er tegenwoordig een lift is waarmee het restaurant op de eerste verdieping goed bereikbaar is. Al met al hebben wij een TOP avond gehad bij Rodon.

19. Erika Tennekes

Sfeervol, gezellig, vriendelijk, heerlijk eten, betaalbaar. Je voelt je altijd welkom.

20. Ina Buisman

Gisteravond een enorm gezellige verjaardag gevierd! Iedereen was vol lof!! Het eten was prima, de gastvrijheid super, alles was mogelijk!!

Wij komen zeker terug, het is een aanrader!!

21. Heerlijk gegeten en alles in overvloed. Gastvrije bediening, kortom top! We komen gauw weer.

22. L v Maarschalkerweerd

30 okt met familie en vrienden heerlijk gegeten bij restaurant Rodon. Alex weet er een feestje van te maken. Vanaf binnenkomst voel je je een ere gast. Mooie gerechten, heerlijke wijn en super lekkere desserts. Wij zitten er 5 kwartier voor in de auto maar het is de reis zeker waard. De volgende keer wordt ons bezoek op een zaterdag met live muziek, Rodon tot ziens.

23. Jacqueline

Voor ons was dit de 1e keer. Bij het zien van de entree, denk je mwah. Vond het niet erg uitnodigend. Maar een maar binnen....wow.... wat een ontvangst. Een geweldige gastheer die je persoonlijk de hand schud en je heel amicaal welkom heet. Leuke sfeer maar het aller belangrijkst....HEERLIJK eten. Genoten van al het lekkers. Het vlees boter mals en de juiste haring. Prijs/kwaliteit verhouding goed! Wij komen zeker terug.

24. Rozemarijn Lammers

Weer heerlijk gegeten, sinds de eerste keer dat ik er gegeten heb, ben ik om het halfjaar terug gekomen. Het eten smaakt altijd goed en je hoeft niet lang te wachten op je drinken, maar vooral de sfeer is heel fijn. Een gastheer die echt zijn best doet om je een leuke avond te geven zonder dat het te overdreven is.

25. Heerlijk gegeten! Leuke bediening, leuke gastheer, en een flinke portie die heerlijk smaakt

26. Geweldige avond gehad! Fijne sfeer, heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening

27. Heerlijk eten met royale porties. Alex is een fantastische gastheer. Wij gaan hier regelmatig heen en het eten is er altijd goed en lekker. Een echte aanrader.

28. Koedijk

Het is niet voor niets onze favoriete restaurant. Toen wij weer kwamen en zeiden dat we nu voor onze trouwdag kwamen, kwam Alexis met een heerlijke fles rode wijn aanzetten.
    De aandacht die je krijgt als gast, bij binnenkomst, tijdens het eten en bij het weggaan, is subliem.
    Wij hebben alweer gereserveerd :)

29. Susanne Martijn Herman Charlotte

Heerlijk gegeten! Stijlvolle inrichting & prettige sfeer, goede vriendelijke bediening en een gezellig schoon rokershok binnen! Absoluut een aanrader!

30. Prima ervaring. De entree via een parkeerplaats is wat apart, maar boven ziet het restaurant er prima uit. Goede kaart, vriendelijke bediening. Snel in service. We hadden een goede avond

32. Als enigszins "ervaren" foodie is dit restaurant een verassing, zeker in Emmeloord. Aardige gastheer, goed en lekker eten met aandacht bereid en oog voor detail. Onze kinderen (7 en 5) komen er ook graag, mede omdat ze de gastheer ook erg aardig vinden en dat er ook aandacht aan hun eten wordt gegeven. Qua bediening een voorbeeld voor vele andere restaurants.

33. Bert van Holland

34. Fedde en Stien

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant, met een uitstekende bediening.

35. Opnieuw heerlijk gegeten bij Rodon. Zoals altijd weer ontzettend vriendelijke bediening. Ik ken geen ander restaurant waar de eigenaar echt gastheer is. Hij probeert het je, zonder overdreven te zijn, écht ontzettend naar de zin te maken.

36. Inge en Kees

Goede sfeer, heerlijk eten en een gastvrij onthaal. Geen gehaast, gewoon lekker een relaxed avondje uit. De eigenaar is altijd aardig en zeer gastvrij!!

37. Marloes van den Berg-Visscher

Fantastisch restaurant in Emmeloord! Erg aardige eigenaar en geweldig goed eten. We zijn hier wezen eten voor onze ondertrouw en kregen een fles wijn aangeboden van de eigenaar, super aardig! Een paar maanden na onze huwelijksreis in Griekenland, nogmaals wezen eten bij Rodon om ons weer in even in Griekenland te wanen en dat is zeker gelukt. De Tzatziki is écht grieks, de beste die ik tot nu toe in Nederland gegeten heb, het vlees is perfect gegaard super mals. Rodon is niet als de meeste griekse restaurants in Nederland, maar 100x beter.

38. Was een heerlijke avond. Goed gegeten en veel keuzen in verschillende gerechten. Sfeervol restaurant, waardoor het gezellig zit.

39. J.P. van der Horst

Gezellig Grieks restaurant, met vriendelijke bediening en eigenaar. Eten was heel lekker, het was wel aan de prijzige kant.

40. Verrassend in Emmeloord. Heerlijk eten met een vriendelijke bediening die nog de tijd voor je nemen. Andere eetgelegenheden in Emmeloord kunnen hier wat leren. De eigenaar is een echte gastheer. Wij komen graag terug.

41. We hebben vaker bij Rodon gegeten, maar het overtreft iedere keer onze verwachtingen! De persoonlijke aandacht in combinatie met fantastisch eten zorgen voor een fantastische avond!!!!

42. Top gegeten. Mix grill was van super kwaliteit. Vriendelijke en spontane gastheer. Super lekkere rode wijn (merlot).

43. Eekie Beukema

Genoten van het heerijke eten, zeer vriendelijke bediening, en een warme uitstraling.

Zeer de moeite waard, we komen zeker nog een keer weer.

44. Net uit eten geweest, geweldig eten! Perfect bereid en heerlijk mals. Vriendelijke bediening. Kortom een heerlijk avondje uit. Een echte aanrader!
    Hier kunnen nog een hoop Griekse restaurants van leren.

45. Sjaak de Bruin

We hebben lekker gegeten. Het was niet druk en hoefden niet lang te wachten op ons eten. Smaken en temperatuur van het eten waren goed. We hebben geen voor- en nagerecht gegeten omdat het hoofdgerecht meer dan voldoende was.
    We gaan hier zeker nog een keer terugkomen.

46. Harm van Dijk

Heerlijk gegeten in een gezellig en sfeervol restaurant. Een aanrader, we gaan zeker weer een keer terug!

47. De laatste tijd weer een paar keer geweest en ik kan maar 1 ding zeggen: top!
    Ze houden rekening met je persoonlijike voorkeur, de bediening is supervriendelijk en het eten is heerlijk.
    Echt, een heerlijk avondje uit!
    Je moet t even zien te vinden, dus dat is misschien een puntje van aandacht.

48. luuk fabriek

Een erg plezierige verrassing om dit restaurant te vinden in Emmeloord. Echt heerlijk gegeten. Fijne bediening. Prettige steer. Kortom wij komen hier zeker terug. Een aanrader.

49. Afgelopen zondag 14-7-2013 heerlijk gegeten bij Rodon. Prima gastheer, geweldig eten. Het voorgerecht kon als hoofdgerecht doorgaan. Absoluut een aanrader

50. Fedde Kok

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Hier blijven we terugkomen.

51. Mijn vriendin en ik hebben hier onlangs gegeten.
    Het eten was goed en de bediening was goed en snel.
    Er is ook een rookgelegenheid wat heel prettig is voor mensen die even willen roken tussen de gangen door.
    De entree kan een stuk beter, we moesten eerst even zoeken waar de ingang was, mag wel wat beter aan worden gegeven.

52. Jannie Oijevaar

Heerlijk samen wezen eten bij Rodon in Emmeloord. Aanrader, heel goed eten, gezellige sfeer, incl live muziek , goede bediening. Hopen snel weer te gaan.

53. Gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
    Hier komen we zeker nog eens terug.

54. Met onze vrienden uit Duitsland, die we 25 jaar geleden hebben leren kennen IN Griekenland, heerlijk oude herinneringen opgehaald. En waar kun je dat beter doen dan bij Rodon! Wij allen komen elk jaar (meerdere) keren in Griekenland, maar het beste Grieks eten heeft Rodon!
    Alex en jouw team: Je zult ons vaker zien!

55. Met zeven man op zondag avond gegeten. Het was erg rustig. Toch werd er alle aandacht aan ons gegeven en hebben we een heerlijke avond gehad.
    We komen hier wel vaker, het eten was weer prima. Gezellige bediening. Alles was top.
    Tot slot kregen we (als 25 jarig bruidspaar) nog twee flessen wijn mee naar huis.

56. Zaterdag heerlijk en gezellig genoten van eten en drinken in deze mooie en gezellige ambiance!!!
    Nog voor de de organisator Alex van de feestavond bij wijkvereniging Revelsant een brood en Tzasiki mee gekregen.ook namens hem bedankt!!!

Het was top bedankt cor van www.corting.nl

57. Erg gezellig, vriendelijke bediening en heerlijk gegeten.
    Er was live muziek en er werd echt aandacht aan je besteed.
    Hier komen we zeker nog eens terug.

58. Gastvrije bediening. Heerlijk gegeten.
    Gezellige ambiance.

59. Een aanrader!
    We hebben woensdag met 8 personen gegeten bij Rodon.
    Het was in een woord geweldig, we werden heel vriendelijk ontvangen. De bediening was ook heel aardig, het eten was uit de kunst, we hebben lange tijd niet zo lekker gegeten. We hebben een gezellige avond gehad.
    We komen zeker nog eens terug.
    Bedankt Rodon voor de leuke avond!
    Vriendelijke groet Corry

60. Mijn favorite restaurant. Goede service. Heerlijk eten.
    Echt een wereld-restaurant om met vrienden, collega's en/of familie een feestje te bouwen.

61. Wij waren met een grote groep van 40 personen. Van te voren een menu en prijs afgesproken. Iedereen was laaiend enthousiast. Nadien heb ik veel complimenten gekregen voor de geweldige avond. Wij komen graag weer!

62. Wij zijn net terug van een geweldige avond. Erg lekker gegeten, niet zout maar juist Smaak (met grote S).
    Wat een leuke sfeer, niet gek dat het lekker druk was en iedereen lekker aan het eten en kletsen.
    Hier gaan we zeker weer snel terug. Wat heb ik lekker gegeten..yes!

63. We hebben net eten gehaald en werden verwelkomd met een drankje van het huis, waar krijg je dat nog? en t eten wilde we graag meenemen omdat t zo warm is en we t heerlijk in de tuin wilde nuttigen.En ik geef ze zeker een dikke 9 want t eten is voortreffelijk de bediening zo gastvrij en vriendelijk daar gaan we vaker komen en zeker op een dag dat we meer trek hebben en t minder warm is want ik heb op de kaart ook heerlijke voorgerechten en na gerechten gezien
    Kortom een echte aanrader

64. Zaterdag weer bij onze jongens gegeten was heerlijk en gezellig met andreas als zanger. We zijn super trots op jullie Aleks en Olaf, ga zo door.

Pa en ma.

65. Onze ervaring: uitstekend restaurant, goede bediening, gezellige sfeer. Iets minder of niet goed? Komt er een oplossing en een extraatje. Geweldig.

66. 't Eten is lekker, ambiance is goed. Wat wil een mens nog meer?

67. Een jaar na mijn vorige recensie kan ik nogmaals alleen maar lof uitspreken over dit restaurant.

Wij zijn inmiddels kind aan huis en komen hier zeer regelmatig eten. De ene keer nemen we iets van de kaart, de andere keer laten we ons verrassen, maar wat we ook kiezen, het is altijd tip top in orde.

Het vlees is heerlijk mals en de porties méér dan voldoende. De tzatziki is heerlijk en als je extra wilt, komen ze brengen. Drankjes houden ze ook goed in de gaten, je hoeft nooit ergens op te wachten. Erg vriendelijk personeel. Gastheer en personeel hebben een zeer goed geheugen, door die persoonlijke touch voel je je altijd welkom. De service is dus ook helemaal top!

Voor een complete avond uit in een gelegenheid waar je je als gast nog gast voelt, kom naar Rodon!

68. Het is jammer dat 10 het hoogste is wat je kan geven want onze ervaring was fantastisch! Als je de trap oploopt denk je misschien van moah is dit wat.. maar eenmaal binnen werden we direct vriendelijk ontvangen.

Jas werd aangenomen - Romantisch tafeltje - welkomstdrankje - Live music.. En toen ik niet wist wat ik te drinken wou kreeg ik een testglaasje van het huis om even te proberen!

Toen we het chefs menu hadden gekozen (Heerlijk maar veel, maak gebruik van de doggybags) kwamen de chef en de eigenaar zich enthousiast voorstellen.. Ontzettend leuk.

Aan het einde van de avond mochten de kinderen met borden gooien.. Je had hun gezichtjes moeten zien.. Helemaal fantastisch!

69. c. Gysberti

Zondag 15 Januari heerlijk romantisch gegeten (er was een speciaal tafel voor ons gereserveerd), met een geweldige service en vriendelijkheid van de gastheer.
    En we werden verrast door een lekker drankje van de zaak.
    Super gezellig en het eten was ook erg lekker.
    We komen zeker terug.

70. jeroen boumans

Voor de tweede keer bij deze Griek wezen eten.
    Verbaas me er nog steeds over dat ik me zo heb laten beetnemen.
    Wij bestelden Moschari Stifado, wat gestoofd rundvlees is, met o.a. meegestoofde sjalotten.
    Wat wij kregen voorgeschoteld: een grote lap rundvlees van de grill, zilveruitjes (!), en beetje tomatensaus. Volgens de eigenaar was t recept aangepast aan de wensen van de klant en dat de bereiding op de originele wijze te lang duurt. Zet t dan niet op de kaart of zeg het bij de bestelling !!
    Heel jammer, terwijl de sfeer verder goed en gezellig is.

71. Met z'n tienen gegeten bij deze geweldige Griek.
    Niets van de kaart besteld maar het aan de gastheer overgelaten ( op zijn verzoek ).
    Volgens mij kwam alles wat er op de kaart stond op tafel.
    Flessen wijn erbij geserveerd en het vlees overvloedig en smaakvol. De gastheer bood ons ( na de rekening ) nog een typisch Grieks drankje aan. Dat was een klein glas alcohol die in een groot glas werd gegooid en daarna opgedronken moest worden. Geweldig!

72. Heerlijk gegeten hebben we hier op 9 november, sfeer was goed al was het rustig, service was top, eten was heerlijk.
    Zeker iets om terug te komen.

73. Jaap en Linda

Graag rijden we vanuit Harderwijk naar dit letterlijk heerlijke Grieks restaurant. Wat een gastvrijheid!! Je krijgt het gevoel dat je een deel van een grote familie bent. Eten is meer dan voldoende en zo lekkerrrr. Zaterdags is er sfeerverhogende live muziek. Mengeling van gerechten gehad en allemaal uitstekend van smaak. Griekenland in de Noordoostpolder!

74. Fam. Angeland

Na een lange tijd niet te zijn geweest, was het van de week weer zoals vanouds.. Gezelligheid met een gastvrije service op hoog niveau! De dag - soep was weer heerlijk!
    Of het nou zomer of (zoals nu ijskoud!) winter is, het is er altijd gezellig! Rodon is niet een aanwinst voor Emmeloord, maar voor de hele Noord oostpolder!

Ik kom snel weer, want voor mij is het echt een avondje uit. Vertel me waar je dat in de regio kunt vinden. Nergens!

Team Rodon, BEDANKT!

75. De ambiance is druk, luide muziek, uitgelaten stemming. Geen restaurant voor een goed gesprek tijdens het eten. Wellicht beter geschikt voor uitgelaten eters.

De eerste keer ging tot 2 keer toe ons eten een paar meter van ons tafeltje over de vloer. Wel nadrukkelijk excuses van de eigenaar.En gratis drankje.

Tweede keer: verkeerd voorgerecht, ook weer opgelost, kreeg wat anders (volgens mij stond dat niet eens op de kaart). Partner tweede bord soep gekregen. Nagerecht liet ruim 50 min op zich wachten, de stemming werd almaar luider.. Misschien gewoon niet zo een geschikte locatie voor ons..

De gastvrijheid en service is goed, als je van luide muziek en rumoer houdt ben je hier goed..

76. José Besuijen

77. Geweldig !! Het eten is super ! En je word snel geholpen, wij hebben tot nu toe nooit gereserveerd maar we konden altijd eten...

78. In een woord "geweldig". En iedere keer weer!

79. erik 9 punten

Ik ben hier afgelopen donderdagavond wezen eten met m'n zusje omdat we nog een kortings bon hadden. We zijn erg gastvriendlijk geholpen, kreeg een high five van de gastheer omdat ik zo'n knappe 'vriendin' had. We kregen een shot glaasje van het huis en verder erg lekker gegeten, we kwamen vol weer naar buiten.

Erg tevreden.

80. Will/marijke vrienden van henk

Kwaliteit eten is geweldig. Eigenaar en bediening zetten zich voor meer dan 100%in. Super, top.

81. Kees 15 punten

In een woord Supper alleen ik hou meer van Hollands maar wat men hier doet om je tevreden te stellen is in 1 woord SUPPER.

Dank u wel voor de goede servies en vooral het ijs natijd en ook nog vragen of ik een entrocote te willen geven omdat het eten niet echt mijn smaak was en ja welke restaurant doet dit?

SUPER en ja ondanks mijn smaak niet kom ik terug dat beloof ik U.

82. Jolanda Jongerius

83. Els Evers

Gisterenmiddag ben ik eerst even gaan kijken of de trap voor mij een bezwaar zou kunnen zijn. Dit omdat ik slechtziend ben.

Het ging allemaal goed en de ontvangst was prima.

In de avond ben ik er gaan eten, wat in alle opzichten geweldig te noemen was.

De service en eten, bediening en muziek, alles was perfect.

We gaan er zeker weten weer gauw naar toe.

84. C Deijkers

Gisteravond genoten van een geweldige avond. De ontvangst was zeer gastvrij. De bediening erg vriendelijk en correct. Ze voelen alles erg goed aan.

Wijn van het huis prima. Het eten voortreffelijk.

Life muziek was sfeerverhogend. Ze hadden alles goed in de gaten en onder controle.

Wij kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen.

85. Michiel Maas

86. Even een paar uurtjes in Griekenland verblijven. Je "voelt" de zon op je gezicht. De combinatie tussen (lekkere!) wijnen en het eten, fantastisch! De bediening: grappig, met veel gevoel voor gastvrijheid. Ondanks een bommetjevol restaurant elke tafel genoeg aandacht.

De muziek: deels live, plezierig volume, zodat je elkaar kunt verstaan, maar ook kunt genieten van de muziek: dan... de sirtaki. De eigenaar haalt gasten over om mee te doen en zoals het hoort: de borden gaan stuk in de kring.

Je voelt je gast op een dorpsfeest, zo goed weet de eigenaar de sfeer neer te zetten. OK, na afloop betaal je daar voor, maar je weet zeker... Ik kom hier terug!

87. Een oergezellig restaurant, zeer vriendelijk personeel en eten voortreffelijk.
    Sfeervolle accommodatie en goede live muziek met Griekse tradities op zaterdagavond. Een aanrader voor iedereen, met een betaalbaar menu en dinerkaart voor elke portemonnee.

88. Op tweede kerstdag wezen eten bij The Rodon. Speciaal kerstmenu en wij konden kiezen uit 3 verschillende menu's. Het eten was echt voortreffelijk!

Restaurant ziet er heel gezellig uit met live-muziek tijdens het eten. Eigenaar vindt het heel belangrijk, en ziet er ook op toe, dat zijn gasten het naar hun zin hebben.

Ik kan echt iedereen aanraden bij The Rodon te gaan eten.

89. Ik ben hier nu meerdere keren geweest om te eten, ik vind het een erg gezellig restaurant.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Eten is erg goed en je krjgt ook zeker niet te weinig!

Personeel geeft veel persoonlijke aandacht, ook in de weekenden is het erg gezellig. Op vrijdag en zaterdagavond is er live muziek en op zaterdagavond worden er ook volgens Griekse traditie borden kapot gegooid tijdens de sirtaki.

Kortom een erg gezellig restaurant en zeker een aanrader!

90. Rodon of Baptisti, een gezellig restaurant en goede ambiance in de Griekse sfeer. Helaas duidelijke minpunten:erg jeugdig personeel wat nog net weet waar ze het eten moeten opdienen maar verder...? uh, dat weet ik niet.

Helaas was het eten erg lauw.

We hebben gezellig gezeten maar tot overmaat van ramp bleek dat bij vertrek onze jassen verdwenen waren.

Voor ons zijn er betere alternatieven in Emmeloord, die meer punten verdienen.

91. Joke en Ben

We hebben er al diverse keren gegeten en het was elke keer super.

Gastvrije mensen en een prettige bediening.

Kortom; een aanrader.

92. fam. kramer

We hadden niet gereserveerd, maar werden toch gastvrij ontvangen met de mededeling dat er over 15 min. een tafeltje vrijkwam. Plus. Het eten was toppie, voldoende te eten en de soep was zeer rijk gevuld. Tevens vriendelijke bediening terwijl het toch zeer druk was. Restaurant zat helemaal vol, en we weten nu ook waarom. Komen vast en zeker nog eens terug.

93. Een heerlijk restaurant, waar we graag een stukje voor omrijden!

Meer dan voldoende gevulde borden. Goede smaak, niet te veel kruiden waardoor je ook het vlees goed blijft proeven. En als er een ander gerecht ter sprake komt schroomt de bediening niet om ons een stukje te laten proeven. Kijk, dat is inspelen op de wensen van de klant!

Opvallend ook dat elke tafel even veel aandacht krijgt om een praatje mee te maken. Ondanks dat het best vol was! Top dus. Wie van Grieks eten houdt moet hier een keer naartoe. Helaas op zondag geen live muziek, volgende keer op vrijdag of zaterdag terugkomen.

94. Eindelijk: een restaurant in Emmeloord waar je lekker kunt eten, maar die ook super gezellig is. De gastheren zijn super, het is alsof je bij hun op visite komt. De live muziek (vrijdag en zaterdag) is super. Het volume is dusdanig dat je je tafelpartners goed hoort en het rest van het restaurant minder. Geeft een intieme en gezellige sfeer, het is net alsof we weer in Griekenland zaten.

Het eten is allemaal op smaak, de porties zijn goed en ook de wijn was lekker. De prijs is ook goed.

Al met al een aanrader. We komen hier zeker vaker terug.

95. Wij hebben hier gegeten met het gezin.

In 1 woord geweldig!

Wij kwamen tot de conclusie dat dit restaurant het beste restaurant van de Noord Oost Polder is!

Ze zijn heel gastvrij en doen ook echt hun best voor je..

En het eten is heerlijk.

96. Fam.de Wolff

Vanavond met ons gezin heerlijk gegeten bij jullie!

Inderdaad erg vriendelijk personeel, gastvrij en gezellig, ze doen hun best om het iedereen naar de zin te maken.

We kwamen hier door de vele aanbevelingen op internet, en dit klopt dus helemaal!

Tot een volgende keer.

97. Roosje1962

Gisteravond bij deze Griek gegeten, met live muziek, in 2 woorden, heerlijk en gezellig!

De gastvrijheid is heel bijzonder, de porties op je bord meer dan genoeg. Kortom, prijs en kwaliteit super, absoluut een aanrader waard!

98. Helene

We zijn met ons gezin uit eten geweest bij de The Rodon of Baptisti; wat een feestje!

Het eten was overheerlijk, werd prachtig opgediend en was meer dan genoeg. We hebben ontzettend genoten van de gastvrijheid, de humor en gezelligheid van het personeel. Ze hebben ons werkelijk in de watten gelegd en zich voor 100% ingezet om ons een gezellige avond te bezorgen.

We willen iedereen aanraden om hier eens heen te gaan; hier kan menig ander nog wat van leren!

99. We werden zeer gastvrij ontvangen en begeleid naar onze gereserveerde tafel.

De sfeer om ons heen in het restaurant was gezellig en straalde ook een stukje Griekse cultuur uit.

De kaart was overzichtelijk met natuurlijk de gebruikelijke Griekse gerechten, maar je kon alle kanten op.

We namen vooraf een Griekse salade en toen we hem kregen was deze niet kinderachtig kwa opmaak, hoeveelheid en smaak.

Het hoofgerecht was ook uitstekend, we waren met z'n 6-sen en hebben 4 verschillende gerechten gegeten en ieder gerecht was met evenveel aandacht gemaakt.

De wijnkaart was prima en de eigenaar kon ons prima uitleggen welke het beste bij ons eten paste.

Alles was goed gaar, niet te ver doorgeroosterd enz.

Wij konden nauwelijks een gaatje vinden voor het nagerecht maar hebben het toch gedaan en ook deze was heerlijk.

Kortom: Heerlijke avond, ongedwongen en zeker voor herhaling.