Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmeloord verdeeld zijn.

1. Heerlijke pizza's goede service en bijzonder schoon toilet.
    Zeker een aanrader.

2. M. Kramer

Hele goede, persoonlijke service. Er wordt zo goed mogelijk geprobeerd om ieders wensen te vervullen en dit lukt dan ook prima! Grote porties voor een niet meer dan schappelijke prijs. Altijd lekker en heel veel verschillende gerechten. Afhaal is prima, netjes ingericht en heeft een knus sfeertje. Zeker aan te raden

3. familie

Heerlijk gegeten, goede bediening!

4. Al maanden de afhaalchinees voor ons. Constante goede kwaliteit. Voor sommigen is het erg belangrijk dat de keuken open is, wat hier ook het geval is. Dat maakt mij persoonlijk niks uit. Ik durf hem iedereen aan te raden. Iets pittiger dan de meeste chinezen in NL, maar niet overdreven. De meeste Nederlanders kunnen dit hebben. Afhaalruimte op drukke tijden wat klein, maar dat stoort me niet. Aangezien de gemiddelde wachttijd kwartier bedraagt.

5. Monica bootsma

Bij dit afhaal kan degelijk ter plekke gegeten worden maar niet voor diner hooguit kleine hapjes, maar afhalen is geweldig. Je wordt altijd vriendelijk geholpen, en je krijgt enorm veel eten voor je geld. Een rijsttafel menu kost zo'n 30 en dit is echt voldoende om met 2 personen voor 3 dagen van te eten.
    Echt belachelijk hoeveel eten je krijgt. De smaak is ook fantastisch. Ik heb alle Chinese restaurants rondom Emmeloord inmiddels uitgeprobeerd, maar dit is verreweg de beste prijs/kwaliteit verhouding

6. Simon bakker

Normaal gesproken plaats ik nooit een recensie, maar ik vind het eten echt over de top! Alles wat je bij een chinees verwacht. Lekkere krokante vleesballetjes, babi pangang zonder vet en Tjap tsoi met verse groenten. Het zijn aardige mensen die graag met je meedenken.

7. Heerlijk eten en gezellig

8. Al tientallen jaren het beste ijs van wat ik gehad heb. En ik kan het weten, heel Nederland ijs gehad. Staat zeker in de top. Goed bezig samen. Altijd een feestje als ik met de Hoogwerker aankom.

9. Het eten is daar super lekker. Patat, vooral de satésaus en de patat oorlog, nog lekker op de ouderwetse manier lekker alle saus boven op de patat. Het eten is daar aan te bevelen en vriendelijke mensen.

10. Dirk hoornsman

Waren er voor de eerste keer en is uitstekend bevallen, zeker voor herhaling vatbaar.

11. Belinda van eerde

Mooi, gezellig en goed restaurant..
    Zeker de moeite waard...

12. Met familie en vrienden mijn 60e verjaardag gevierd bij Grieks restaurant Rodon in Emmeloord.
    Het eten en de bediening waren als vanouds SUPER!! Je merkt dat steeds meer mensen de weg naar Rodon weten te vinden. Het zat op zaterdagavond 8 april gezellig vol. Echter, dit ging niet ten koste van de bediening of de kwaliteit van het eten. Klasse!
    Alex is een fantastische gastheer die het iedereen naar de zin maakt. De ambiance is zeer sfeervol en straalt gemoedelijkheid uit. Ondanks het feit dat het restaurant vrijwel vol was kon je toch goed met elkaar praten. Fijn dat er tegenwoordig een lift is waarmee het restaurant op de eerste verdieping goed bereikbaar is. Al met al hebben wij een TOP avond gehad bij Rodon.

13. Wietse en Henriette

Jammer dat jullie moeten stoppen

14. Chinees-Indisch Emmeloord

Elly Quartel

Wij halen vaak gerechten af, de laatste tijd zijn de gerechten smakeloos geworden.
    Gisteren hebben we voor 2 pers. een Indische maaltijd gehaald, de hoeveelheid was voor 10 pers. i.p.v. voor 2 en de gerechten leken niet op Indisch eten.
    Het was een grote desillusie.

Advies: probeer lekkere/smakelijke gerechtjes te maken die ook echt lijken op datgene wat je besteld.

15. Annie Spaans (zus van mevr. Missot) uit Den Haag

Geachte eigenaar van Van de kaart.
    Vele malen bij u gegeten. Kwam uit Den Haag mijn zus opzoeken. Steevast gingen we naar de Opschepper. Hoorde dat het restaurant gesloten is ivm ziekte eigenaar. Wilde u bedanken voor alle jaren van gastvrijheid/vriendelijkheid.
    Hoop dat u niet ernstig ziek bent. Wens u heel veel sterkte. Begrijp dat het voor u pijnlijk is om de zaak te sluiten. Wens u alle goeds.
    Met vriendelijke groeten,
    Annie Spaans
    Den Haag

16. Egbert en Marijke Gorter

Wij hebben de afgelopen jaren met veel plezier bij jullie heerlijke koffie gedronken en lekker geluncht!!
    Wij genoten ook altijd van de huislijke sfeer en de betrokken zorg.
    Het spijt ons vreselijk dat jullie gestopt zijn met het restaurant al hebben wij er natuurlijk begrip voor.
    Wij behouden goede herinneringen aan jullie en jullie blijven in ons hart!
    Heel veel succes en zegen in de toekomst!

Lieve groeten van ons, ook voor Cedef.

Egbert en Marijke Gorter.

17. bernard dudink

Alles was prima. Alleen de vis, scholletjes vielen me zwaar tegen

18. Superservice!

Mijn man en dochtertje hebben een glutenallergie. Van tevoren contact opgenomen. Zodra het restaurant van tevoren weet wanneer je wilt komen eten en wat je wensen zijn, zorgen ze ervoor dat het in huis is.

Dus vanavond heerlijk gegeten! Ook glutenvrij!! Pizza en spaghetti carbonara en afgesloten met een lekker ijsje

Bedankt!

19. Goed eten hier, vers ,prijs kwaliteit is goed. Zowel mijn vrienden als ik zijn erg tevreden over deze zaak! Herhaling vatbaar.

20. Chinees-Indisch Emmeloord

Heerlijk gegeten. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

21. Sjoerd kramer

Voor 10 man eten besteld. Rond de middag besteld voor 6 uur 's avonds. Eten was precies op tijd klaar. Eten was weer super goed! Een toppertje!

22. Internationaal Emmeloord

Afgelopen week hier geluncht. Restaurant ziet er wat stijfjes uit maar wel netjes verzorgd. Eten en bediening waren prima.

23. Linda Pieterse

Heerlijk gegeten met mijn dochter voor haar 19e verjaardag. Personeel zeer vriendelijk en buitengewoon attent. Mijn dochter werd verrast met een boodschap in chocolade voor haar verjaardag(prachtig gedaan bij dessert). Wij hebben een zeer leuke avond gehad en komen graag terug!

24. Pascal brusman

Mijn favoriete Turk. Ik ben besmet door mijn vader. Die kwam er vroeger al (JAN). Heerlijk eten. Bestel altijd een Turkse Pizza met kalfsvlees, alle salades en knoflook chili. Enige minpunt is dat ze in een klein pand zitten. Groter pand is zeker een aanrader. Uitbreiden ook!
    Ga zo door Dönerland! Jullie hebben je plek in Emmeloord dik en dwars verdiend. Mogen jullie een voorbeeld wezen voor heel veel anderen. Geen Emmeloord zonder Dönerland!

25. Jan en Anneke

Heel goed en lekker eten en vooral de bediening is goed. Omdat de borden voor verwarmd waren uitstekend, een 10.

26. Dani van dam

Top zaak! Altijd een lekker broodje mexicano met joppie saus, een lekkere milkshake. Leuke medewerkers ook!

27. Top tent, vriendelijk personeel! Echt een aanrader.

28. Jim van veen

Openen en sluiten de zaak wanneer hun zelf zin hebben. Hanteren zich niet aan de openingstijden. En als je er wat van zegt. Moet je maar gewoon lekker naar de concurrent gaan. Recensies zeggen over het algemeen genoeg. Jammer.. voor mij nooit weer.

29. Super lekker gegeten, gezellige sfeer en prijs/ kwaliteit top
    Aanrader!!

30. Wat een mooie ambiance is het geworden! Vergeleken met de voorgaande restaurant. Het is stijlvol, modern en strak. Het eten, en daar gaat het uiteindelijk om, is verrukkelijk. Héérlijk! Personeel ondanks de drukte snel en alert. Door de open keuken zie je de koks heel belangstellend tonen naar de klanten toe, wat je dus niet vaak tegen komt. Kreeg een tip om daar wat af te halen, daar heb ik geen spijt van. Wat mij betreft een absolute aanrader!