Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmeloord verdeeld zijn.

1. Nederlands Emmeloord

Goed gegeten in een fijne ambiance. Prima prijzen en de gerechten werden goed naar wens bereid. Hadden hier en daar wat uiteenlopende verzoeken die allemaal naar behoren opgepakt zijn!

2. Chinees-Indisch Emmeloord

Afhaal gebeuren blijft een trieste bedoeling. Net eten gehaald en nu voor de tweede keer niet gekregen wat ik had besteld. Vorige keer 2 bakken nasi gekregen ipv 1 nasi en 1 bami en nu net krijg ik geen mihoen met biefstuk maar mihoen met iets met kip en garnalen erin. Moet je ook maar weer net lekker vinden, en er zat weinig smaak aan. Terug brengen en omruilen vind ik ook geen optie omdat de rest van je eten dan ook weer koud word. Voor ons is dit dan ook de laatste keer geweest.

Yanick Lassche

Top tent het eten is meer dan waard voor je geld en de sfeer is uitmuntend.

Sinds ongeveer 2 maanden smakeloze patat, vandaag was dus mijn laatste bezoek aan deze voorheen goede snackbar.

Spontane ontvangst, leuke sfeer, ruim opgezet zodat je prettig aan tafel zit zonder bovenop een andere tafel te zitten, bediening is leuk en aardig zodat je je gelijk welkom voelt. Het eten is goed, vlees is van een bovengemiddelde kwaliteit en lekker gegrild, verse tzatziki erg lekker en het eigengemaakte desert smaakte ook erg goed. Net zoals in ieder restaurant is de hoeveelheid groente erg beperkt, in Nederland is het niet normaal om gezond te eten, maar bijbestellen was geen probleem en helemaal netjes is dan dat het niet extra in rekening wordt gebracht. Ondanks dat wij dat helemaal normaal vinden doen niet alle restaurants dat, dus hiervoor de complimenten. De tip is de frietjes, die zijn helaas uit de diepvries en dat zou zoveel lekkerder zijn als die vers gesneden en gebakken zouden zijn, daarin kan je jezelf onderscheiden en hadden we nog lekkerder gegeten. Totaal score is een dikke acht en zodra we in de omgeving van Emmeloord zijn schuiven we weer netjes aan.

6. Italiaans Emmeloord

We komen zeker terug! Een aanrader om hier eens lekker te komen eten & drinken! Cor & Olga

7. Internationaal Emmeloord

4 Aug 2018. Zojuist hapje gegeten bij vd Valk Emmeloord. Bestelde glas jus d'orange (€3.75) wat slechts 60 % gevuld was. Op mijn opmerking tegen de aardige juffrouw antwoorde zij dat ze het zo geleerd had. Even later kwam de bedrijfs leider mij op " standjes toon " vertellen, met 2 gasten aan mijn tafel dat een glas jus 3 sinaasappels bevat en dat 4 sinaas appels niet is toegestaan. Order van het management. Mijnheer ging de strijd met mij aan tot ergernis van mij en mijn gasten. Uiteindelijk werd er nog een extra sinaasappel. Geperst, maar zo vertelde hij mij " de volgende keer krijg ik er 3 tot het streepje ". Van zoveel klant onvriendelijk gedrsg ben ik niet gediend en na 10 jaar vd Valk met regelmaat bezocht te hebben was het vandaag de laatste keer.

8. Aziatisch Emmeloord

Hrm kupers

Top altijd vriendelijk.

Janwillem

3 broodjes kaas en 3 turksepizza besteld kip zou 10 duren was druk geen probleem na 45min komt eigenaar met kip is op hadden ze ook 45min eerder mee kunnen komen nee voor mij niet meer sfeer is ruk bediening is ruk en eten is erg vet dit was echt de laatste keer.

10. Italiaans Emmeloord

Laatst hier weer eens lasagna afgehaald, dit is gelijk ook de laatste keer. Mag de naam ‘Lasagna al forno’ niet dragen. Leek eerder op een tosti. Beter alleen pizza ‘s daar bestellen.

Wij hebben een uur gewacht op ons eten. Pas na een uur kwam iemand ons vertellen dat onze bestelling fout is gegaan, zonder een verontschuldiging. We moesten toen nog een keer onze bestelling doorgeven. Na wéér een half uur gewacht te hebben, kwamen ze eindelijk met het eten. Dit was echter het verkeerde eten. Toen hebben we besloten om weg te gaan. Ik raad dit restaurant niemand aan. Hoor er alleen maar slechte verhalen over.

12. Chinees-Indisch Emmeloord

Schmidt

Het eten is smakeloos, werd op een bord met warmhoud plaat neergezet zonder deze aan te zetten.
    Bediening ongeinteresseerd met een mobiel bezig.
    De zaak en het personeel is gedateerd en niet meer van deze tijd dat straalt het ook uit als je in het restaurant zit.

Kruizinga

Wij bestelden een grote shoarma. Het verschrompelde kleine broodjes is van Jeruzalem De andere is een supermarktbroodje die we er noodgedwongen maar bij hebben gepakt. Ik heb gebeld, kreeg het antwoord dat als het me niet aanstond ik maar bij een ander moest bestellen.

14. Italiaans Emmeloord

Kees de bruin

Leuke zaak prima bediening. Maar waar slaat het op dat ik bij mijn menu de groentes en aardappels of patat er apart bij moet bestellen. Dat hoort toch niet zo. Dus de volgende keer uiteten in Emmeloord wordt geen Enzo.

15. Chinees-Indisch Emmeloord

Zo jammer. Altijd een zeer goed afhaalchinees geweest helaas overgenomen. Afgelopen zondag eten besteld nasi goreng was eigenlijk gewoon witte rijst met een smaakje er zat geen vlees en groente in de bami was werkelijk niet te eten ook hier zat niks in en het smaakte alsof het een rest was dat ze opnieuw opgewarmd hadden. Hier gaan we dus nooit meer heen.

16. Chinees-Indisch Emmeloord

Zwemer

17. Nederlands Emmeloord

Water toegevoegd bij het bier toen we biertegoed gebruikten. Zeer ontevreden.

Henk Pietersma

Geweldige service en vriendelijke bediening. Thuisbezorging gaat ook snel. Lekker eten, vlug in huis en goede prijzen.

Hendric

Waarschijnlijk de beste snackbar van emmeloord. Absoluut de beste saté van de wereld.

Hendrik

Super lekkere kipschnitzels met geweldige satesaus.

21. Nederlands Emmeloord

Joerie Bekking

22. Nederlands Emmeloord

Femme de Kluiver

Er hangt een gezellig sfeertje! Lekkere rosé en goed bier, ook een erg aardige man in de bediening die duidelijk oog heeft voor de horeca.
    Jammer genoeg viel het eten ons erg tegen... de zalm was droog, ook het vlees + sausjes waren nogal smaakloos. Zonde van zo’n leuke tent, zeker als er ook nog veel geld voor wordt gevraagd!

23. Nederlands Emmeloord
    Vertaal van de naar Nederlands

Wir gehen gerne dort hin.Bedienung immer freundlich. Das Essen ist sehr lecker.
    Der Latte Caramel ist der Hit.
    Immer wieder gerne!

24. Aziatisch Emmeloord

Frank Venema

Het eten is lekker, de service was goed, de prijs is van een mooi formaat, maar daar krijg je bij Plaza6 ook zeker wel wat voor. Het zag er netjes en verzorgd uit.
    De mensen in de bediening waren erg snel met het ophalen van de borden. Al met al niks te klagen.

M v geel

Vriendelijke mensen, goed eten, ketting de luxe is een.
    Misschien een tip voor het personeel: veeg tussendoor de vloer aan.

26. Italiaans Emmeloord

Hier heerlijk gegeten met een groep vrienden van mij boven. We hadden 1 lange tafel wat heel Italiaans voelde. Eten was snel, goed en overheerlijk. Ik hou persoonlijk erg van Italiaanse restaurants en ik kan je vertellen dat dit restaurant echt mijn favoriet is!!! Personeel boven was vlot, zeer vriendelijk en ze wisten wat ze aan het doen waren. Ook wil ik zeggen dat de zoon van Enzo een echte topper is. Voor grotere groepen een echte aanrader, je kan heel gemakkelijk apart betalen wat erg fijn is.

Tot volgende week.

mvg,

Davey Litmanen

27. Italiaans Emmeloord

Davey

28. Italiaans Emmeloord

Heerlijk gegeten met een leuke sfeer, hoop dat het zo blijft draaien dan kom ik wekelijks langs! Top Team.

29. Aziatisch Emmeloord

Wij waren met 14 pers, we konden met moeite de auto kwijt, maar toch gelukt! Het was echt belachelijk druk, dus lange rijen. Het eten was heerlijk maar toch iets minder mensen zou leuker zijn.

Helemaal prima