Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmeloord verdeeld zijn.

Helemaal prima

2. Aziatisch Emmeloord

We hebben er erg lekker gegeten, er was voor iedereen wat en ook de service was erg goed. Ik kom zeker nog een keer langs.

3. Aziatisch Emmeloord

Super! Vlotte bediening, de vieze borden werden snel opgehaald. Gezellig sfeertje en veel om uit te kiezen. Echt een aanrader!

4. Aziatisch Emmeloord

Renko Berends

Nieteens 1 ster waard. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om smakeloze gefrituurde garnalen te serveren. Het leek wel alsof het eten er al weken lag. Er waren wel een paar dingen prima te eten van de plaat, alleen viel er niet te communiceren met de chagrijnige kok daar. Anderhalf uur voordat ze gingen sluiten heeft een wazige mevrouw ons telkens aangesproken of we nog warm eten wilde en of alles goed met ons ging. Ze drong echt aan om over te gaan naar het nagerecht zodat ze de boel op konden ruimen. Heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik weet wel dat ik daar niet meer kom. De serveersters daarentegen waren wel leuk.

5. Nederlands Emmeloord

We hebben met de kerst tapas bij eindeloos gegeten. Hapjes waren niet warm genoeg en we vonden de meeste hapjes ook niet lekker. Viel ons erg tegen.

6. Aziatisch Emmeloord

J.M.Buschman

Prima ervaring.
    Ik ben er al veel keren met kinderen en kleinkinderen ter gelegenheid van mijn verjaardag geweest.
    Op 6 november nog toen ik 75 jaar werd.
    We waren toen met 17 personen.
    Met vr. Gr. J.m. Buschman.

7. Italiaans Emmeloord

Samen met mijn vrouw een avondje eten bij da Enzo.
    Zeker een aanrader voor lekker en niet duur eten.
    Bediening vriendelijk.

Bij plaza gaan zitten voor de lunch. Meer dan een half uur op onze broodjes moeten wachten. Personeel leek het niet heel erg te vinden.

De inrichting is verder in orde, al komt er als de deur open gaat wel veel koude lucht binnen.

Het eten wordt mooi geserveerd en smaakt goed. Een van de broodjes was echter niet volledig warm. De porties waren wel in orde.

Elzo Lubbers

10. Italiaans Emmeloord

Binnenin 5 min geholpen met fantastisch eten

12. Nederlands Emmeloord

Heerlijk gegeten! Gevraagd of de spareribs ook 'hot' konden. Deze waren niet op deze manier gemarineerd, maar de kok heeft zijn best gedaan om het pittiger te maken. Het smaakte geweldig! Ik vond het top dat er als verrassing een pastei de nata op mijn bordje lag. Dit na een onderonsje met de bediening. Al met al een geweldige avond en mocht ik in de buurt zijn, kom ik zeker weer een keer langs!

Jeromyvanwelie

Super lekker eten en goeie service

J. vd Velde

Voor de eerste keer hier gegeten. De ontvangst was erg vriendelijk. We voelden ons welkom. Het eten was erg lekker. Ruime keuze van het menu. Personeel nam de tijd voor je. De bediening was erg vriendelijk. We hadden een geslaagde avond!

Hakvoort HD

Op advies van mijn kinderen ben ik daar wezen eten.
    Had niet veel verwachtingen, maar wat was mijn Turkse pizza machtig lekker.
    Ook een kameraad van mij vond ze kapsalon grandioos.
    Je kunt genieten van een open keuken en de heerlijke Turkse mentaliteit waarin ze werken.
    Er werden Turkse broodjes gemaakt in de steenoven en ook zag ik dat de Turkse pizza's vers werden gemaakt. Voor mij de eerste keer en daar zullen nog meerdere keren volgen.
    Ik adviseer dan ook iedereen om gewoon naar binnen te stappen en het te proberen.
    Ga zo door jongens!

Jullie hebben nieuwe vaste klanten er bij superr!

16. Nederlands Emmeloord

Sander Groenewegen

Super lekker gegeten in een verassend gezellig restaurant. De bediening is top en de sfeer is goed. Verrassende kaart met hele goede gerechten. Dikke 10

De lekkerste Turkse pizza die ik ooit heb gehad.

18. Aziatisch Emmeloord

Samen met mijn man uiteten geweest bij de Plaza 6. Bij aankomst goed ontvangen en netjes naar ons tafel gebracht. Heerlijk gegeten (Sushi was toch echt mijn favoriet) en gedronken, personeel heel vriendelijk en de sfeer was prettig. Niet te duur en genoeg keus. Echte aanrader!!!

19. Aziatisch Emmeloord

Bij de nieuwe eigenaar nog een paar keer wezen eten vanaf de eerste avond was er wel wat voor ons hier niet meer rijden liever een stuk verder waar het wel goed is ook vriendelijk personeel.

20. Aziatisch Emmeloord

Bij de wok werd het vlees en groenten gekookt en kort gewokt. Smaak was niet lekker. Wij vonden het tegen vallen.

21. Nederlands Emmeloord

Ine Tunnissen

Prima ontvangst het eten erg lekker, fijne bediening alles top.

22. Nederlands Emmeloord

Ter gelegenheid van de 60ste verjaardag van mijn man een BBQ gehad. Uitstekend geregeld ook voor de persoon die glutenvrij moet eten en de vegetariërs was er een ruime keuze en kon alles goed gescheiden worden.
    In één woord een heerlijke BBQ gehad.

23. Internationaal Emmeloord

CE.Palstra

Een hele wortel met lof eraan en het draadje waarmee die is gekookt, nodigt niet uit tot eten. Dat geld ook voor de warm gerimpelde tomaatjes.De bestelde gebakken aardappelen bleken gekookte krieltjes te zijn, die nog even aangebakt waren, en verschillende waren zwart. Handdoeken rollen in het heren toilet lagen op de grond, dus kon men de handen niet afdrogen. Schnitzel/boontjes en appelmoes waren wel goed. Maar wij komen hier niet meer terug.

Op 22 augustus j.l.met zijn vieren gereserveerd, bij binnenkomst zelf de tafel opgezocht, niemand die je gastvrij onthaald, je wordt aan je lot over gelaten, later was de bediening matig, aan het eind van diner hadden we ijs besteld werd geserveerd met een vork, toen ik er later een opmerking over maakte, zei de serveerster dat de lepeltjes op waren en ze helemaal naar achter moest om nieuwe te halen.
    Jammer dat medewerkers zo weinig passie voor hun werk tonen😭

Voor eerste keer gegeten.. wat een toprestaurant, heerlijk buiten gegeten.....alles was super wij hebben genoten.. en gelachen, wat een gezellige bediening.... komen zeker terug!!!! Els uit Lemmer. 👍👍

Peter en Ditta Zuring

Prima restaurant. Heerlijk eten en een goede bediening. Ambiance gezellig.
    Wij komen graag terug.

Zeker lekker ijs, maar te duur voor de kwaliteit ervan; je moet het zo snel opeten dat je tong er pijn van gaat doen omdat het anders smelt en als een rivier over je hand stroomt. Personeel erg onvriendelijk.

Fantastische kwaliteit, verreweg de beste in de hele polder. Verrassende en wisselende menu's en fijne bediening in exclusieve sfeer. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Toprestaurant.
    Friso Dijkstra Emmeloord.

29. Nederlands Emmeloord

Lekker eten, fijne bediening, gezellige sfeer! Leuke locatie, alleen maar goede ervaringen mee. Friso Dijkstra Emmeloord.

30. Internationaal Emmeloord

Na te hebben geklaagd dat eten niet goed was kon er een drankje van de rekening af erg makkelijk 😭😭er wat van te hebben gezegd dat dat dat niet in verhouding staat met het eten wat niet goed was kon er niets meer gedaan worden. Gezegd betaal wel kon er geen goed woord meer af schofterige bediening plus leiding gevende niet wat we gewend zijn voorlopig geen vdv emmeloord meer erg jammer😭😭