Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Emmeloord verdeeld zijn.

Jeromyvanwelie

Super lekker eten en goeie service

J. vd Velde

Voor de eerste keer hier gegeten. De ontvangst was erg vriendelijk. We voelden ons welkom. Het eten was erg lekker. Ruime keuze van het menu. Personeel nam de tijd voor je. De bediening was erg vriendelijk. We hadden een geslaagde avond!

Hakvoort HD

Op advies van mijn kinderen ben ik daar wezen eten.
    Had niet veel verwachtingen, maar wat was mijn Turkse pizza machtig lekker.
    Ook een kameraad van mij vond ze kapsalon grandioos.
    Je kunt genieten van een open keuken en de heerlijke Turkse mentaliteit waarin ze werken.
    Er werden Turkse broodjes gemaakt in de steenoven en ook zag ik dat de Turkse pizza's vers werden gemaakt. Voor mij de eerste keer en daar zullen nog meerdere keren volgen.
    Ik adviseer dan ook iedereen om gewoon naar binnen te stappen en het te proberen.
    Ga zo door jongens!

Jullie hebben nieuwe vaste klanten er bij superr!

4. Nederlands Emmeloord

Sander Groenewegen

Super lekker gegeten in een verassend gezellig restaurant. De bediening is top en de sfeer is goed. Verrassende kaart met hele goede gerechten. Dikke 10

De lekkerste Turkse pizza die ik ooit heb gehad.

6. Aziatisch Emmeloord

Samen met mijn man uiteten geweest bij de Plaza 6. Bij aankomst goed ontvangen en netjes naar ons tafel gebracht. Heerlijk gegeten (Sushi was toch echt mijn favoriet) en gedronken, personeel heel vriendelijk en de sfeer was prettig. Niet te duur en genoeg keus. Echte aanrader!!!

7. Aziatisch Emmeloord

Bij de nieuwe eigenaar nog een paar keer wezen eten vanaf de eerste avond was er wel wat voor ons hier niet meer rijden liever een stuk verder waar het wel goed is ook vriendelijk personeel.

8. Aziatisch Emmeloord

Bij de wok werd het vlees en groenten gekookt en kort gewokt. Smaak was niet lekker. Wij vonden het tegen vallen.

9. Nederlands Emmeloord

Ine Tunnissen

Prima ontvangst het eten erg lekker, fijne bediening alles top.

10. Nederlands Emmeloord

Ter gelegenheid van de 60ste verjaardag van mijn man een BBQ gehad. Uitstekend geregeld ook voor de persoon die glutenvrij moet eten en de vegetariërs was er een ruime keuze en kon alles goed gescheiden worden.
    In één woord een heerlijke BBQ gehad.

11. Internationaal Emmeloord

CE.Palstra

Een hele wortel met lof eraan en het draadje waarmee die is gekookt, nodigt niet uit tot eten. Dat geld ook voor de warm gerimpelde tomaatjes.De bestelde gebakken aardappelen bleken gekookte krieltjes te zijn, die nog even aangebakt waren, en verschillende waren zwart. Handdoeken rollen in het heren toilet lagen op de grond, dus kon men de handen niet afdrogen. Schnitzel/boontjes en appelmoes waren wel goed. Maar wij komen hier niet meer terug.

Op 22 augustus j.l.met zijn vieren gereserveerd, bij binnenkomst zelf de tafel opgezocht, niemand die je gastvrij onthaald, je wordt aan je lot over gelaten, later was de bediening matig, aan het eind van diner hadden we ijs besteld werd geserveerd met een vork, toen ik er later een opmerking over maakte, zei de serveerster dat de lepeltjes op waren en ze helemaal naar achter moest om nieuwe te halen.
    Jammer dat medewerkers zo weinig passie voor hun werk tonen😭

Voor eerste keer gegeten.. wat een toprestaurant, heerlijk buiten gegeten.....alles was super wij hebben genoten.. en gelachen, wat een gezellige bediening.... komen zeker terug!!!! Els uit Lemmer. 👍👍

Peter en Ditta Zuring

Prima restaurant. Heerlijk eten en een goede bediening. Ambiance gezellig.
    Wij komen graag terug.

Zeker lekker ijs, maar te duur voor de kwaliteit ervan; je moet het zo snel opeten dat je tong er pijn van gaat doen omdat het anders smelt en als een rivier over je hand stroomt. Personeel erg onvriendelijk.

Fantastische kwaliteit, verreweg de beste in de hele polder. Verrassende en wisselende menu's en fijne bediening in exclusieve sfeer. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Toprestaurant.
    Friso Dijkstra Emmeloord.

17. Nederlands Emmeloord

Lekker eten, fijne bediening, gezellige sfeer! Leuke locatie, alleen maar goede ervaringen mee. Friso Dijkstra Emmeloord.

18. Internationaal Emmeloord

Na te hebben geklaagd dat eten niet goed was kon er een drankje van de rekening af erg makkelijk 😭😭er wat van te hebben gezegd dat dat dat niet in verhouding staat met het eten wat niet goed was kon er niets meer gedaan worden. Gezegd betaal wel kon er geen goed woord meer af schofterige bediening plus leiding gevende niet wat we gewend zijn voorlopig geen vdv emmeloord meer erg jammer😭😭

Heerlijk Grieks eten in een gezellige sfeer, voor een faire prijs. Vriendelijke bediening, een absolute aanrader.
    Friso Dijkstra Emmeloord

20. Italiaans Emmeloord

Eet er altijd heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk en prettig. Heerlijke pasta's, pizza's en ook de vleesgerechten zijn een echte aanrader. En een heerlijke knusse sfeer.
    Friso Dijkstra Emmeloord

21. Chinees-Indisch Emmeloord

Jammer dat de klantvriendelijk zover te zoeken is....
    ivm varkensvlees overgevoeligheid gevraagd om het door hun reeds samengestelde menu te veranderen met kippenvlees was onmogelijk.
    Maar de gerechten apart bestellen kon wel.
    Dus uiteindelijk veel te veel gekregen, want 3 borden en 2 gerechten bestellen was ook onmogelijk terwijl ons dat al wel eerder was toegezegd.
    Als t aan mij had gelegen was ik meteen opgestapt.
    U heeft uw zaak doordat wij er als klanten komen, maar zo wil ik niet behandeld worden. Zeker niet als t zoals nu gaat om een allergie.

Erg slecht. De bediening was erg onvriendelijk en ongeduldig. Onderbreken je terwijl je wat vraagt en tonen geen enkele klantvriendelijkheid. Toch heel raar dat er zoveel reacties achter elkaar zeggen dat de ervaring 10/10 was terwijl de overige reacties hetzelfde zeggen als ik. Dat doet toch twijfelen over de echtheid van de recensies... Typisch horeca trucje.

23. Nederlands Emmeloord

Annette

Wat ons betreft is Chillers weer `helemaal terug`!!
    Allereerst was de bediening supervriendelijk, attent en vlot. Daarbij konden we heerlijk buiten op het terras zitten en daar hebben we genoten van zeer goed eten; een lekker stukje vlees, lekkere salade en krulfriet met mayo (zonder dat je erom hoefde te vragen :)). Ook de desserts waren een feestje...
    Wij waren echt blij verrast!! Ga zo door Chillers!

24. Chinees-Indisch Emmeloord

G Boes-Apeldoorn

De bediening was zeer vriendelijk.
    Hoefden niet lang te wachten op onze bestelling en was ruim voldoende en heerlijk!

Wat is ons betreft een dikke 10 en we komen zeker weer terug!

Gelukkig ben ik niet de enigste die er een nare ervaring heeft gehad ik kom er niet meer en mijn gezin ook niet dat een bakje met spikkels voor mijn dochter niet kan en dat ik geen Nederlands versta en de toon waarop dat het gezegd werd en dan zeggen dat ik geen respect heb

F. Dekker

Mooie Chinese entree, eten is van hoogstaande kwaliteit, het personeel was erg gastvrij en vriendelijk. Complimenten een dikke 10

Stephanie

Top, via thuis bezorgen besteld; netjes op tijd geleverd, alleen miste er een dingetje. Erheen gebeld en dat is nog netjes bezorgd.

28. Italiaans Emmeloord

Heerlijke pizza's goede service en bijzonder schoon toilet.
    Zeker een aanrader.

M. Kramer

Hele goede, persoonlijke service. Er wordt zo goed mogelijk geprobeerd om ieders wensen te vervullen en dit lukt dan ook prima! Grote porties voor een niet meer dan schappelijke prijs. Altijd lekker en heel veel verschillende gerechten. Afhaal is prima, netjes ingericht en heeft een knus sfeertje. Zeker aan te raden

30. Italiaans Emmeloord

familie

Heerlijk gegeten, goede bediening!