Lange Muur in Emmeloord

1220174130 92
1319582918 85
1433192963 71
1504199240 75

1. Jammer dat de klantvriendelijk zover te zoeken is....
    ivm varkensvlees overgevoeligheid gevraagd om het door hun reeds samengestelde menu te veranderen met kippenvlees was onmogelijk.
    Maar de gerechten apart bestellen kon wel.
    Dus uiteindelijk veel te veel gekregen, want 3 borden en 2 gerechten bestellen was ook onmogelijk terwijl ons dat al wel eerder was toegezegd.
    Als t aan mij had gelegen was ik meteen opgestapt.
    U heeft uw zaak doordat wij er als klanten komen, maar zo wil ik niet behandeld worden. Zeker niet als t zoals nu gaat om een allergie.

2. G Boes-Apeldoorn

De bediening was zeer vriendelijk.
    Hoefden niet lang te wachten op onze bestelling en was ruim voldoende en heerlijk!

Wat is ons betreft een dikke 10 en we komen zeker weer terug!

3. Elly Quartel

Wij halen vaak gerechten af, de laatste tijd zijn de gerechten smakeloos geworden.
    Gisteren hebben we voor 2 pers. een Indische maaltijd gehaald, de hoeveelheid was voor 10 pers. i.p.v. voor 2 en de gerechten leken niet op Indisch eten.
    Het was een grote desillusie.

Advies: probeer lekkere/smakelijke gerechtjes te maken die ook echt lijken op datgene wat je besteld.

4. Heerlijk gegeten. Zeker weer voor herhaling vatbaar.

5. sietske

Voor dat we naar de bioscoop gingen even een hapje gegeten bij de Lange Muur. En dat was lekker!! We zijn beiden niet erg bekend met Chinese gerechten, dus maar iets uitgekozen wat wel lekker leek. De ober raadde ons iets anders aan, zodat we meer variatie zouden hebben in plaats van 1 pan met vlees.

Het was echt heerlijk! Het vlees was zo mals en goed op smaak gebracht. De ober nam echt de tijd voor ons. We voelden ons erg welkom. Wij komen zeker terug!

6. Al jaren een vaste klant en haalden regelmatig eten op! Echter, de laatste maanden is het vlees vet en smaakloos, lijkt er op dat er een andere kok aan het werk is. Tevens valt het op dat vooral de laatste weken men je wel heel lang laat wachten voor het eten klaar is! Laatste keer besteld, na dik een uur wachten nog niet klaar! Geld terug gevraagd en ben nu wel klaar met de "Lange Muur". Jammer, wat ooit de beste Chinees was in de polder, is nu matig tot slecht!

7. Afhaal menu waarop we anderhalf uur(!!) hebben moeten wachten. Toen we er iets van zeiden kregen we als antw "even geduld is grote bestelling" (simpele rijsttafel). Bij thuiskomst werd de teleurstelling nog groter, het eten was lauw en de bakken puilden uit van de vele saus. Vlees moesten we bijna zoeken. Zonde geld en de volgende keer absoluut een andere Chinees.

8. Afhaal Chinees gehaald. Om 18.30 besteld. Bazin ons verteld half uurtje. Uiteindelijk eten gekregen om 19.35. Bazin gevraagd dat het een half uurtje zou duren. Krijg ik een antwoord van heb je haast? Jammer. Kunnen drukte waarschijnlijk niet aan.

9. j.r.oostenveld

Na minder goede ervaring zaak gebeld . Werd uitgenodigd om nieuwe portie gratis af te halen. Vandaag
    bij af haal balie gemeld en bazin stond me vriendelijk te woord en vroeg wat de klacht was. Vlees droog draderig en saus smakeloos. Werd nieuwe portie gegegeven, Maar samen met bazin saus en vlees geproefd.Ik vond de suas nog steeds weinig smaak hebben en bazin was dezelfde mening toegedaan. Babi pangang terug naar keuken en alle saus opnieuw op smaak gebracht. Weer samen keuren en smaak was weer als vanouds!
    Goed opgelost en we komen weer terug!

10. j.r.oostenveld

Heb hier 31 mei babi pangang met nasi gehaald. Vlees droog en draderig, saus geen enkele smaak. Niet weer!!

2,1
  11. Aangezien wij alleen een voorafje wilden eten bestelden wij een grote loempia met satesaus, 1 bier en een glas wijn. De loempia was qua formaat groter dan de doorsnee loempia. Het was rijkelijk gevuld met alleen maar tauge en 2 kleine plakjes kip. Toen ik mijn verbazing hierover uitte aan de ober legde hij uit dat een loempia gevuld met kip, groenten en tauge zoals ik dat gewend ben al jaren niet meer op die wijze wordt geserveerd. (!?!) Tevens merkte hij op dat oudere mensen (!?!?!?! wij dus) en mensen die ooit geëmigreerd zijn en teruggekomen zijn naar Nederland dit niet mee hebben gekregen.
    Kortom, wij hebben voor dit alles €17,00 moeten betalen. €4,50 voor de loempia (per stuk) wat het absoluut niet waard was.

12. Zeer goed Chinees restaurant. Ik en mijn vriendin komen vaak in Chinese restaurants maar dit is toch wel echt veruit de beste. Heerlijk super vers eten, goede bediening die echt interesse in je heeft. Ook is het erg schoon en netjes. Goed gevulde wijn glazen, dat is voor de wijn liefhebbers helemaal top. Aanrader!

13. Ik kom meestal niet in Chinese restaurants, maar de Lange Muur is daarvan een uitzondering.

Bij binnenkomst valt gelijk op hoe schoon alles is, er zijn duidelijke menukaarten en een nette balie met vriendelijke werknemers. Tot mijn grote spijt heb ik nooit de keuken ingemogen, maar zoals ik in een kranten-artikel zag, was dit restaurant een tijd geleden gewonnen had als de meest hygienische chinese restaurant van Nederland. En dat is te merken. Ruime eetzaal, alle tafels zijn schoon, huisdieren zijn ( logischerwijs ) niet toegestaan binnen en de vloeren zijn altijd schoongeboend.

Het eten komt in uitermate ruime hoeveelheden, wat men niet altijd in één keer kan opeten.
    Bij meeneemeten komt alles in de bekende handige plastic bakjes, in plastic zakjes, wat vervoer altijd gemakkelijk maakt.

Conclusie:
    Eten is goed, soms iets te veel, maar dat is altijd beter dan te weinig, restaurant is schoon. Het enige waar ik me soms aan stoor zijn kleine commenicatie-problemen, gezien hoogstwaarschijnlijk de meeste werknemers geboren zijn in China, of een ander Aziatisch land.

14. Zeer goed eten, met collega's gegeten. Echt top, tot de volgende keer!

15. Ik ga al jaren naar dit Chinees-Indische restaurant. Heerlijke gerechten en geweldige service. Je kan merken dat het een echt familiebedrijf is, dat maakt de sfeer ook top. De Chinees-Kantonese rijsttafel is aan te bevelen! Echt genieten!

De afhaalgerechten zijn net zo lekker en altijd op temperatuur.

16. Gisteren met partner in dit restaurant uit eten geweest.
    Wij gaan vaak uit eten en zijn op dat punt zeer verwend.
    Afgezien van het heerlijke eten, viel ons de vriendelijkheid en gastvrijheid op van alle mensen die ons bedienden.
    Wij kunnen dit restaurant dan ook van harte aanbevelen aan een ieder die naast lekker eten ook als vrienden behandeld wil worden. Wij wensen het personeel dan ook alle goeds en voorspoed in het komende jaar toe.

17. Laatst een keer gegeten, het was heerlijk! We verwonderden ons over de snelle bediening en service. Er is meerdere keren gevraagd of het smaakte. Het is echt een heel leuk en goed chinees restaurant!

18. Wij komen speciaal uit Friesland naar deze chinees, je wordt er altijd hartelijk begroet, ze kennen je en weten wat je wel en niet lekker vindt!! Super gezellig! Het is echt chinees binnen wat betreft interieur, de eigenaren zijn echte hollandse chinezen. Wij kijken nooit op de kaart en laten ons altijd verrassen! Kwaliteit/prijs is zeer goed! We zijn net met onze kinderen geweest, morgen gaan we met vrienden!

19. Ik vind het hier niet lekker, alleen de tomatensoep wel. Ook word je er niet echt vriendelijk geholpen en je moet lang wachten voordat het klaar is.

20. Ze waren bij de bestelling de kroepoek vergeten. Geen probleem, kan gebeuren. Toen ik erover belde, met het idee het alsnog op te halen, kreeg ik een onbeschaafd persoon aan de telefoon die bleef roepen: ''nie betale, nie betale''. Een excuses voor de vergissing was voldoende geweest. Bijzonder onbeschoft. Ik kom er niet meer.

21. Gewoon super goed ik kom er al jaren of om daar te eten of af te halen, personeel is zeer vriendelijk, word snel geholpen, hond meenemen is daar ook geen probleem, eten is daar heerlijk. Beoordeling van mij is dan ook zeker bij alles een dikke vette 10

22. Henk van Doodewaard

Hemelvaartsdag 2011 We willen wat eten in Emmeloord, maar we hebben een klein (oppas)hondje bij ons. En daarmee mag je de meeste restaurants niet in. We vragen het in het Chinees Indisch Restaurant De Lange Muur. Het mag! En als verrassing wordt het hondje gastvrij onthaald met een bakje water. Ook wij worden heel vriendelijk en gastvrij bediend. En het eten is er voortreffelijk. Een geweldige ervaring!

Paula en Henk van Doodewaard Heiloo.

23. miranda

Gisterenavond gegeten. Was top!

Kan niks negatiefs bedenken. Supersnelle service, echt we hadden binnen 15 minuten na het voorgerecht het hoofd gerecht op tafel. Personeel was super vriendelijk. Het eten was heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

24. We hebben zaterdagavond bij de Lange muur gegeten met de familie, het was een feest. Heb in lange tijd niet zo lekker gegeten!

25. Al meer dan 10 jaar mijn favoriete afhaalchinees, maar ook eten in het restaurant zelf, op de bovenverdieping is zeker aan te raden. Personeel is zeer vriendelijk en het restaurant is al meer dan 35 jaar in handen van dezelfde familie.

26. Goed restaurant, ken het al mijn hele leven. Heb er altijd goed gegeten en lekker afgehaald.

Zou zeggen ga zo door.

En ik kan het iedereen aan bevelen.

27. Erg lekker!

Ik ga er regelmatig uit eten met mijn vriend. Voor een jong stel goed te betalen en erg lekker!

28. Zeker niet slecht maar niet echt verrassend.

De ossehaas was wat teleurstellend.

29. Voor lekker Chinees eten moet je hier zijn.

Personeel super vriendelijk, zeer lekker eten.

Vooral de bapi ketjap en de bapi pangang.

Ik woon in Urk maar als ik uit eten ga en ik wil Chinees ga ik daar naartoe, ook als we geen zin hebben om te koken rijden we daar speciaal 12km naartoe, zoals bijna alle Urkers.

30. Heerlijk eten, als we gaan uit eten zijn ze super en zeer vriendelijk.

En afhalen is ook zeer goed aan te bevelen.

31. Hier heb ik al menige keer heeeeeerlijk gegeten.

Vlotte en leuke bediening.

Erg fijn om hier uit eten te gaan met lekkere verrassende gerechten.

Zelfs afhalen is uitstekend.

32. Heerlijk, vooral de garnalen met sterremunt, kaneel etc in een krokant jasje, heel erg lekker. En de bediening is altijd supernetjes.

Toen ik niet in Emmeloord woonde mistte ik de babi pangang, gebakken banaan en miehoen singapore!

33. Fam jansen,vaste klant

Super eten vooral de orginele pangang

34. Vaste klant

Zeer lekker! Vergeleken met andere chinese restaurants uit Emmeloord steekt de LAnge Muur met kop en schouders er boven uit.

35. redelijk.Ga zo door!

36. geweldige chinees, kom ik helemaal voor uit amerika!