Op dit adres zit nu: Mikey's

De Opschepper in Emmeloord

In de nabijheid ruime parkeergelegenheid

• Veganistisch

1503019896 91
1511194845 89
1513919828 89

1. Wietse en Henriette

Jammer dat jullie moeten stoppen

2. Annie Spaans (zus van mevr. Missot) uit Den Haag

Geachte eigenaar van Van de kaart.
    Vele malen bij u gegeten. Kwam uit Den Haag mijn zus opzoeken. Steevast gingen we naar de Opschepper. Hoorde dat het restaurant gesloten is ivm ziekte eigenaar. Wilde u bedanken voor alle jaren van gastvrijheid/vriendelijkheid.
    Hoop dat u niet ernstig ziek bent. Wens u heel veel sterkte. Begrijp dat het voor u pijnlijk is om de zaak te sluiten. Wens u alle goeds.
    Met vriendelijke groeten,
    Annie Spaans
    Den Haag

3. Egbert en Marijke Gorter

Wij hebben de afgelopen jaren met veel plezier bij jullie heerlijke koffie gedronken en lekker geluncht!!
    Wij genoten ook altijd van de huislijke sfeer en de betrokken zorg.
    Het spijt ons vreselijk dat jullie gestopt zijn met het restaurant al hebben wij er natuurlijk begrip voor.
    Wij behouden goede herinneringen aan jullie en jullie blijven in ons hart!
    Heel veel succes en zegen in de toekomst!

Lieve groeten van ons, ook voor Cedef.

Egbert en Marijke Gorter.

4. Jan en Anneke

Heel goed en lekker eten en vooral de bediening is goed. Omdat de borden voor verwarmd waren uitstekend, een 10.

5. Dineren, lunchen en brunchen, het is altijd goed en gezellig.

6. Spontaan met Arjan wezen eten. Uiensoep vooraf super lekker hoofdgerecht stamppot trio echt heerlijk en de jus. Bediening is goed. Komen zeker terug.

7. We hebben gedineerd bij de Opschepper, en wij raden iedereen aan om dit ook te doen. Het eten was super, compliment voor de kok, ook de bediening was goed, zeer vriendelijk
    en netjes. Een echte aanrader! Bedankt.

8. Betty van Olst

Met de AH dineractie twee keer gegeten, en het was beide keren super goed. Goede bediening, aardig personeel en heerlijk eten. Ik kom zeker nog eens terug, ga zo door! :-)

9. Eten is heerlijk, bediening attent, gezellige sfeer en zeer scherp geprijsd. Mijn persoonlijke favoriet!

10. Allereerst, wat een top restaurant! Ik zie niet vaak een warm welkom bij een restaurant. Maar nu stond er een enorm vriendelijke dame op ons te wachten, heeft ons een plekje gegeven en snelle service aangeboden. Ze vroeg meteen wat we wilden drinken.

Ook vind ik de sfeer mega! Erg gezellig en het eten smaakt super. Chapeau voor de koks en goede bediening! Zeker een aanrader.

11. eddy en annie

1 okt met kinderen en kleinkinderen gegeten bij de opschepper t.g.v. ons 50jarig huwelijk
    het was weer geweldig we werden verrast met het toetje herbij was vuurwerk
    onze kleindochter zat in het complot ze vond het geweldig

12. J.S. Gebuis

De ontvangst was al vriendelijk en veel belovend. Zeer uitgebreide menu kaart.
    De chef kok kwam zijn, zojuist ontvangen prachtige entrecôte, aanbevelen.
    De gamba's waren prima van smaak, iets meer knoflook mag. Entrecôte smolt op de tong en uitstekend medium gebakken en de spare-ribs zijn een aanbeveling. Wel teveel. Ook de bijgerechten ruim voldoende met sausjes en al. De Irish koffie had ik niet beter kunnen maken. Al met al een super geslaagde maaltijd. Chapeau!

13. Inmiddels een aantal keren met mijn ouders en onze kinderen gegeten of gewoon een bakje koffie gedronken. De Opschepper onderscheidt zich vooral, omdat je niet zomaar een gast bent. Zowel gastheer, chefkok en een deel van het bedienend personeel herkent je, heet je welkom en knoopt een praatje met je aan. Het is daarom geen gewoon welkom, maar een warm welkom. Met een terras in de winkelstraat en een buitenterras op eerste verdieping naast het restaurant voldoende ruimte om in alle jaargetijden een tafeltje te vinden. Het eten is lekker en het menu gevarieerd. Ook het menuconcept onderscheidt zich van andere restaurants. Hoe? Ik zou zeggen, bezoek De Opschepper en oordeel zelf. Geniet en eet smakelijk!!

14. Voor de tweede keer hier gegeten, de eerste keer was al top maar tjongejonge wat hebben we vandaag heerlijk gegeten. Met name de zalm was geweldig, nog nooit zo'n lekker visje gegeten. Ook de biefstuk van mijn vriendin was super! Wat een aanrader is dit restaurant.

15. Zeer goed gegeten, vis trio gehad. Voor herhaling vatbaar. Bediening top, keuken zeer goed. Zeer tevreden, tot volgende keer.
    Grtjs Arjan Hella en Jean-Paul

16. Woensdagavond heerlijk gegeten, de gerechten waren perfect bereid, en een gezellige sfeer. De kok kwam zelfs vragen of alles naar wens was en we konden volmondig ja zeggen, het is prima. Onze kleinzoon vond het zelfs het beste restaurant in de verre omtrek. We hebben hier meerdere malen gegeten en het eten is altijd voldoende en goed. De bediening is heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereen.

17. Wij zijn op woensdag avond geweest, wij waren op weg naar een ander restaurant in Emmeloord maar op het laatst besloten om eens bij De Opschepper te proberen. Ik klaag niet gauw maar man man man. 1 keer een nooit weer.

Aan de bediening lag het niet, zeer enthousiaste meiden dus ook getipt maar nooit zo slecht gegeten. Zalmmoot besteld: deze was koud, vermoedelijk die dag de pan ook niet gezien. Garniteur was niet vers. Broccoli vermoedelijk uit de vriezer en opgewarmd, alsof het van rubber was. Friet was zo vet dat en glazig dat je bijna er doorheen kon kijken, aardapekroketjes ook vet.
    Zalm opgegeten (vind zonde van al de proteïnen) en vertrokken.

Slecht. Zonde van het geld.
    Wij komen nooit terug.

18. Famke Brokking

19. Daniëlle

Na een dagje Kampen door naar Emmeloord Restaurant de Opschepper. Had de dag ervoor gereserveerd want ik had gespaard bij AH en 2e diner gratis.

We kwamen via de trap naar boven waar het gezellig ingericht is. Een vriendelijke dame kwam gelijk bij ons en vroeg wat we wilden drinken. Vrij vlot erna besteld en daar kwam het voorgerecht garnalen en brood met van alles. Heerlijk. Daarna het hoofdgerecht mix grill en varkenshaas er werd groenten, frietjes en aardappeltjes bij geserveerd. Van alles meer dan genoeg en kwaliteit ook erg goed.
    Toetje was heerlijk. Monchoutaart.

Algemene indruk; schone zaak met leuke bediening waar je heerlijk kan eten. We komen vast nog een keer terug.

20. Gisteren heerlijk op het buitenterras genoten van een drie gangen menu. Hierbij heb je een ruime keuze uit de volledige kaart. De kok kwam zelfs nog even aan tafel, hartstikke leuke sfeer dus. Vriendelijke en vlotte bediening. Fijn dat de drankjes inclusief waren, want het was goed warm. Een aanrader midden in het centrum van Emmeloord. Je kunt ook kiezen voor een twee gangen menu of het buffet.

PS... lekkere koffie!!

21. Ries nelemans

Vanavond hier gegeten. Erg vriendelijke bediening en de mensen in de keuken een dikke pluim. Ik heb onwijs goed gegeten. Terwijl mijn verwachtingen niet erg hoog waren, dus voor mij een hele verrassing dat ik echt hartelijk onthaald werd en mega goed gegeten heb. Top.

22. YR 9 punten

Met groep van 9 personen op 2e paasdag gegeten. De tent zat helemaal vol en iedereen had het zichtbaar naar de zin. Heerlijk gegeten. Biefstuk, zalm, gamba's, spareribs helemaal top. En dat voor die prijs!! De nieuwe chefkok heeft alles prima onder controle. Leuk en vriendelijk personeel.
    Tip: serveer de BBQ gerechten op grote borden.

23. Gisteren heerlijk gegeten bij de opschepper, goed concept, 1 bedrag betalen en kunnen bestellen wat je wil inclusief drinken, erg fijn.
    Bediening was fijn en het eten was erg goed! Ze hadden sinds gisteren een nieuwe kaart welke zeer in de smaak viel bij ons.

24. Geruime tijd komen wij bij De Opschepper; wij zijn erg tevreden, vinden het er heel gezellig. Personeel is erg hartelijk en behulpzaam. Het is er schattig en smaakvol ingericht, schoon, de koffie en het eten zijn erg lekker en aantrekkelijk opgediend. Enzovoort, enzovoort!
    Het kan voor ons niet meer stuk!!

25. Rob & Esmeralda

29-08-2015

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader. Goed restaurant met een goede menukaart, waar je gezellig kunt zitten met heerlijke muziek op de achtergrond.

Ga zo door.

26. lizbeth sangers

Gisteravond 14 augustus hier met 2 personen gegeten. Bediening is top, het eten was erg lekker. Ik had als hoofdgerecht de vistrio.

27. Met een grote groep genoten van het 3 gangen keuze menu. Wat een geweldige avond. Het eten was heerlijk. De bediening prima. Iedereen kreeg tegelijk het eten geserveerd. Een dikke pluim voor dit restaurant!

28. Gabriëlla

Super lekker gegeten! Leuke sfeer en uitermate vriendelijke bediening. Top restaurant! Ook de complimenten aan de kok.

29. Martin en Anneke

Afgelopen dinsdag op terras beneden gezeten, biertje gedronken met bittergarnituurtje, diverse lekkere hapjes. Afgelopen donderdag 3-gangenmenu besteld. Het eten was heerlijk klaargemaakt en ruim voldoende. Zijn niet toegekomen aan het saladebuffet en hebben dit ook niet bekeken, dus hierover geen oordeel. Verder was het bedienend personeel zeer vriendelijk en ze kwamen ook regelmatig vragen of het eten smaakte en of we wat wilden drinken. De prijs/kwaliteit van het geheel genoten 3-gangenmenu was goed. Ook de toiletruimte en toilet waren fris en schoon. Zullen onze ervaring zeker delen met vrienden en kennissen.

Tip: Probeer nadat gasten zijn weggegaan direct de tafeltjes voor de volgende gasten weer schoon te maken.

30. Jannette Weultjes

Met ons gezin hebben we laatst genoten van een all-in 3-gangen diner met drankjes. Het was geweldig! Het eten smaakte verrukkelijk, we kregen genoeg te drinken en ook over de prijs waren we zeer tevreden. We hebben er al diverse mensen over verteld.

32. Zeer uitgebreid buffet.. heerlijke gerechten, ook voor vegetariërs. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige relaxte avond met familie.

33. fam. v.d garden

Afgelopen zaterdag hier gegeten met onze familie. Er kwam vlot iemand aan om ons te ontvangen en ons naar tafel te begeleiden. De zaak zat goed vol maar toch werden wij snel voorzien van drinken en uitleg. Eten zag er allemaal goed uit. Je mocht tevens zelf bbqen. Het leek een klein oppervlak waar dit moest gebeuren (bij de keuken) maar het was goed te doen omdat de andere hoofdgerechten aan de andere zijde stonden opgesteld en je elkaar zo niet snel in de weg liep. Wij hebben hier een gezellig avondje gehad en komen hier zeker nog eens terug met de familie.

34. Wij hebben zondag met zijn 2e er gegeten maar viel heel erg tegen.
    - personeel weet niet maar wat ze moeten doen doordat er 6 gasten op een zondagavond komt in een buffet restaurant.
    - bonen leeg in beiden koffie automaten
    - rock muziek op de achtergrond
    - 4 man personeel om half 8 aan het buffet om met zijn allen voor in het restaurant te eten?

Borden/bestek smerig... Misschien verstandig voor de jongen in de spoelkeuken ook eens de onderkant van de borden na te lopen? De koks en de afwasser lopen onverzorgd door het restaurant. Buffet amateuristisch en de sauzen worden niet doorgeroerd? Wil je pepersaus ligt er een dikke laag op doordat het te lang stil staat..

35. Gerard

1 punt
  36. Gisteravond hebben we hier met een groep gegeten. Het eten was erg lekker, het is leuk dat er zelfbediening is en je de drankjes zelf kunt ophalen, ook je eigen biertje mag je hier tappen. Het eten was ook erg smaakvol, veel keuze en variatie. Het is ook erg leuk om je eigen vlees op de BBQ te bakken en volop keuze qua vlees en visgerechten. Goed eten voor een all-in prijs van 29,50 inclusief de drankjes als bier fris en wijn. We hebben het heel gezellig gehad met de groep en gaan hier zeker vaker komen! We gaan binnenkort ook eens het brunchbuffet proberen!

37. Gisteren hier van een brunchbuffet genoten. Prettige sfeer, goed eten voor een all-in prijs van €9.95 per persoon. Vragen en tips worden gewaardeerd, hier wordt zo mogelijk direct wat mee gedaan.

38. Arnold

39. Hier gelijk na de opening gegeten. Aantal zaken liep nog niet gelijk zoals het moest, maar eten was prima. Inrichting enigzins sober.
    Werkte met verse spullen, en buffet werd goed aangevuld.