Bezorgrestaurants in de buurt van Da Enzo

1288311954 68
1316193317 77
1371956043 70
1420748428 72

1. Eet er altijd heerlijk en de bediening is altijd vriendelijk en prettig. Heerlijke pasta's, pizza's en ook de vleesgerechten zijn een echte aanrader. En een heerlijke knusse sfeer.
    Friso Dijkstra Emmeloord

2. Heerlijke pizza's goede service en bijzonder schoon toilet.
    Zeker een aanrader.

3. familie

Heerlijk gegeten, goede bediening!

4. Belinda van eerde

Mooi, gezellig en goed restaurant..
    Zeker de moeite waard...

5. Superservice!

Mijn man en dochtertje hebben een glutenallergie. Van tevoren contact opgenomen. Zodra het restaurant van tevoren weet wanneer je wilt komen eten en wat je wensen zijn, zorgen ze ervoor dat het in huis is.

Dus vanavond heerlijk gegeten! Ook glutenvrij!! Pizza en spaghetti carbonara en afgesloten met een lekker ijsje

Bedankt!

6. Super lekker gegeten, gezellige sfeer en prijs/ kwaliteit top
    Aanrader!!

7. Hinke Meijer

Met groep van 12 personen wezen eten. Perfect geregeld!

8. 10-12-2016 hier gegeten. Uitstekende kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bediening. Wij komen zeker terug.

9. Prima gegeten, alles goed op smaak, bravissimo!

10. Roel Warmolts

Erg gezellig en lekker.

11. Jo Strous

Eindelijk eens op fijne stoelen gezeten. Eten goed maar aan de zoute kant. Iets meer ruimte rond de tafels zou leuk zijn, maar aan de andere kant is dat ook typisch Italiaans. Service prima. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening.

12. Heel lekker gegeten. Beetje klein (hutjemutje) aan de muurkant gegeten. Beetje onhandig als je met mes en vork eet. Verder prima eten! Voor een redelijke prijs.

13. Dit weekend heerlijk gegeten bij Enzo! Top vlees en vis, wij komen snel weer terug!

14. Vanavond voor het eerst hier gegeten. Lasagna al forno zonder gehakt maar met ham?? Spaghetti quattro formaggi; ik vroeg me al af tijdens het wachten op dit menu, hoe ze dit gingen presenteren met die 4 smaken. Heel simpel dus, gewoon alles door elkaar! Er kwamen 5 gasten binnen die door Enzo naar boven gestuurd werden. Beneden zat alles vol, waarop de klant zegt; wij hebben gereserveerd voor beneden en als dat niet kan had je dat moeten aangeven tijdens de reservering. Waarop Enzo zichtbaar zwaar geïrriteerd een tafel voor hen dekt. Zeer onprofessioneel. Nee dit is voor ons gelijk de laatste keer.

15. Wij hebben met zijn 4-en heerlijk gegeten! We hadden gereserveerd voor beneden, moesten wel even wachten maar dat werd goedgemaakt door een drankje van het huis.

Een stuk vlees is ook goed te doen bij Da Enzo, ik bestelde altijd alleen pizza, maar dacht probeer eens een stukje vlees... en mals dat het was!! Geweldig! De bediening kwam regelmatig aan tafel om te kijken of alles naar wens was en om drinken aan te vullen, erg netjes! Wij komen zeker een keer terug!

16. Op woensdag gebeld om te reserveren. Vanwege de ambiance wilde ik graag beneden zitten, en dat dus ook bij de reservering gemeld, dit was voor mij niet zomaar een etentje maar een gezellige avond met voor mij bijzondere mensen. Gereserveerd voor de zaterdag, beneden..
    Eenmaal aangekomen werden we rommelig ontvangen, we konden wel naar boven. Nou eh nee, we hebben gereserveerd voor beneden, bewust. Hardop werd er geroepen ten overstaan van mijn gezelschap: Deze mensen willen perse beneden eten.. De eigenaar keek niet eens, en wimpelde het meisje af dat het niet kon. Ik melde nog dat we uitdrukkelijk gereserveerd hadden. Maar er was geen redden aan. Dus wij naar boven, waar we belande tussen de familiefeestjes en rennende kinderen. Zwaar geïrriteerd. De bediening zette ons midden in het looppad.
    Na het bestellen van ons voorgerecht besloot ik toch even naar de eigenaar te lopen beneden en te melden dat dit echt niet kon en ik deed dat heel discreet. Geen grote mond, geen geklaag, maar gewoon zeggen dat als je iets reserveert, je niet weggezet moet worden als mensen die "perse" beneden willen zitten, wij willen gewoon wat we gereserveerd hebben, en als tijdens het reserveren zou blijken dat het niet kon, dan had ik dat graag geweten.
    De eigenaar reageert geïrriteerd, zegt dat ie dan wel een tafel beneden klaar wil maken maar dat gaan we mooi niet doen, ga niet mijn uitgenodigde gezelschap langer laten wachten en van hun stoel lichten. Maar de baas is nog niet klaar met me, terwijl ik heel discreet meldde dat ik het alleen wilde melden zodat het niet nog een keer wilde laten gebeuren, brulde hij door de zaak dat hij heel fout zat en hardop tijdens het weglopen zijn excuses aanbood, duidelijk niet tegen mij, maar om te laten zien dat ik een zeikende klant was.
    Dus boven zitten, een soort van vreetschuur zonder sfeer.
    Het eten was niet slecht, ook al duurde alles enorm lang, de drankjes, het voorgerecht, het eten... de hele avond. Verpest!
    Da Enzo is de enige pizzeria in Emmeloord waar je gezellig zou kunnen eten, en daar hoeven ze hun best niet voor te doen, en dat doen ze dan ook niet. Deze tent zou gewoon een reality check moeten hebben, als iets niet kan, zeg dan vantevoren dat iets niet kan, maar zet niet je klanten voor lul. Ook al zit het ieder weekend vol, met dit soort gedrag druppelt je tent leeg, en langzaam aan droogt je klandizie op.

Jammer en dit jaar geen Da Enzo meer voor mij.

17. We zijn hier nu voor de derde keer dit jaar geweest en alle drie de keren was er "iets mis gegaan" met onze bestelling (gewoon vergeten waarschijnlijk). Ze hadden op z'n minst even kunnen melden dat er "iets mis was gegaan". Uiteindelijk kwam alle drie de keren pas na een uur het eten op tafel. Voor ons nooit meer Da Enzo!!!

18. Zeer tevreden over de ruime keus en het heerlijke eten. Ook de bediening is prima en het is een zeer sfeervol restaurant en voor een redelijke prijs.

19. Wat een aanfluiting. Pizza was een bak zout, de andere pizza was oké. Kelner begreep niet precies wat ik bedoelde en zei dat het aan het deeg of de saus lag. Dus kelner wist dat het te zout was. Toen bakje spagehetti bolongese gekregen wat net zo'n teleurstelling was.

20. Gisteren weer eens heerlijk gegeten bij Da Enzo! Zeker een aanrader voor lekker en niet al te duur eten. De sfeer is goed en de bediening erg vriendelijk.

21. Jammer mensen van Da Enzo. Gereserveerd om 19:30. Bij aankomst geen tafel vrij... 10 minuten voor jan joker staan wachten en toen maar gegaan en daarna heerlijk gegeten bij een concurrent...

22. Vandaag gegeten bij da enzo en was heerlijk!!
    Grote porties waar een ander restaurant een voorbeeld aan kan nemen.
    Prijs is goed, je betaald niet veel voor een avondje lekker uit eten.

23. Zeer snelle en vriendelijke bediening.
    Sommige gerechten zijn overheerlijk.
    En de prijs valt altijd mee. We zijn er nu al een paar keer geweest en ik zal het iedereen aanraden!

24. M. Schraal

Afgelopen week weer eens bij Da Enzo gegeten. De sfeer was zoals altijd goed en ook de kwaliteit van het eten was weinig op aan te merken. Echter de hoeveelheid viel ons heel erg tegen.
    Na een voorgerecht en hoofdgerecht, hetgeen toch echt niet goedkoop was, hadden wij onze buik niet vol. Bij het hoofdgerecht werd alleen een bakje salade opgediend, overgoten met veel te veel zoete dressing en geen patat of gebakken aardappelen. Dit was bij Da Enzo eerst wel anders.. kortom kwaliteit prima, maar wel duur voor de hoeveelheid die je krijgt.

25. Het zal wel aan mij liggen, maar afgelopen weekend voor de derde keer op rij teleurgesteld in de bezorgservice van Da Enzo.

Telefonisch besteld en de pizza's zouden binnen anderhalf uur bezorgd worden. Van de wachttijd schrokken we wel een beetje, maar goed, de lekkere pizza's zijn het wachten wel waard.

2 uur later...toch maar eens een belletje om te vragen waar onze pizza's bleven. "Oh die worden nú klaargemaakt en zijn er met een kwartiertje, excuses"

Sorry, maar ik ga écht niet 2 1/2 uur op pizza's zitten wachten, dus de bestelling geannuleerd en naar de Chinees gereden. Dat is vaker gebeurd, dus na deze laatste teleurstelling maar besloten nooit meer te bestellen.

26. K. Dijk

Op zaterdag gegeten bij Enzo. Mijn eten was prima, de pasta van mijn vrouw was erg droog. Wat ook erg jammer was, was de bediening. Kwam heel geirriteerd/bot over. Enzo zelf zong gewoon door en was harstikke vrolijk dus dat heeft het nog enigszins goedgemaakt.

27. Vera

28. Da Enzo is als je het ons vraagt ge-wel-dig!
    Perfecte service van de zingende ober en zijn charmante dames.
    Ook de verbouwing heeft zijn vruchten afgeworpen, onze complimenten!

Om de twee maanden een nieuw kaartje op tafel met een nieuw menu dus je blijft verrast worden!
    Het is zeker het korte wachten waard, de kwaliteit is hooguit super!!!
    Ga zo door Enzo.
    Tot snel, groetjes Vera en Cor.

29. Linda boekenkamp

Elke keer sta ik weer versteld van het heerlijke eten bij Da Enzo. We komen hier toch wel maandelijks een hapje eten. Na de verbouwing van Da Enzo is het helemaal af.

We moesten even wachten op een plaatsje, en wij met het hele gezin kregen een drankje op de kosten van Da Enzo. Super!

Je moet wel eventjes wachten voordat je je pizza krijgt, maar je wordt binnen deze tijd hartelijk bedient door Enzo en het verdere personeel. Met een beetje geluk krijg je er nog een stokbrood met kruidenboter bij.

Het is zeker een aanrader!

30. Toen we tien jaar geleden naar de polder kwamen en voor het eerst hier uit gingen was Da Enzo onze Italiaanse zon in een koude polder. We zijn hierna nog vaak hier komen eten en Da Enzo zelf blijft vrolijk.

Na het vertrek van zijn chef-kok naar een ander restaurant is zijn kwaliteit wel achteruit gegaan. Het is niet meer dat bijzondere Italiaanse restaurant met lekkere authentieke recepten en verse bereiding, het is nu helaas een standaard Italiaans restaurant geworden.

31. Een erg kleine zaak met veel teveel tafels en stoelen.
    De bediening was erg gehaast en stond onder grote druk.
    Pizza met een dunne kleffe bodem. Spaghetti met maar liefst 10 mosselen in een schaal, viel behalve de waterige spaghetti weinig aan te verknoeien.
    Maar wat pas echt tegenviel was de pasta met bospaddestoelen. Pasta, parmezaanse kaas en 2 plakjes champignon er bovenop. Een enorm waterig gerecht wat volledig smaak miste.
    Dit restaurant is een grote teleurstelling. Wanneer de gerechten kwalitatief goed geweest zouden zijn, zou de prijs/ kwaliteit verhouding prima zijn, nu echter niet.

32. AJ Ras

33. Heerlijk gegeten vandaag bij Da Enzo! Was wel vrij druk en zaten in een erg donker hoekje, maar zag er verder gezellig uit. Prima prijs en echt eigen pizza's hebben ze daar, heel erg lekker! Vond service goed, alleen niet super en pizza's op het menu vond ik beetje vervelend dat die allemaal onder verdeeld waren, maar dat is mijn mening, verder echt heeerlijk!!

34. Het is hier altijd druk. Soms gezellig, soms is het te vol naar mijn mening. Wel zijn ze altijd vriendelijk. Italiaans eten is prima hier. Grote pizza's! Laatst een lekkere biefstuk gehad, was ook helemaal prima! Komen regelmatig aan tafel, wordt goed op de drankjes gelet.

35. Heerlijk gegeten van het kleine kaartje die op tafel stond.

Verder lekker een glas wijn erbij!

Bediening was erg aardig...

En Enzo die gezellig loopt te zingen...maakt het helemaal goed!

Top sfeer!

36. Erg gezellig restaurant. Goede bediening en een gezellig sfeertje. Ben er nu twee keer geweest en kom nog eens terug. Lekkere gerechten en genoeg keuze!

37. Wij komen hier al jaren, maar het geweldige is er eerlijk gezegd wel vanaf. Bestellen en laten bezorgen doen wij er al niet meer, na 3 keer een uur tot anderhalf uur op 2 pizza's te hebben gewacht ben je het wel zat.

Dineren in het restaurant zelf is wel altijd gezellig, omdat het een klein restaurant is met goede service. De prijs is ok en de porties groot genoeg. De menukaart is inderdaad wel al járen hetzelfde, maar wel weer veel keus!

We vonden het een geweldig restaurant, maar nu is het 'gewoon' goed.

38. Echt geweldig!

Heerlijke pizza's& pasta's voor weinig geld!

Hele leuke bediening, echt altijd beleeft en vrolijk en vragen altijd even of het smaakt en dat gebeurt niet bij alle restaurants! Alleen wel jammer dat ze niet eens wat anders hebben!

39. De sfeer is heel gezellig, de bediening heel goed en gastvrij. Als je moet wachten, word je een drankje aangeboden. Het eten is prima, veel verse produkten, zelfgemaakt brood en pasta's. Uitgebreide kaart met veel vlees en vis. Ja, voor ons voor herhaling vatbaar hoor!

40. Ik moest een uur wachten op de pizza margaritha die ik besteld had! En het viel hartstikke tegen, de kaas was bedorven, en de bodem was heel dun, waardoor het heel erg tegenviel!

P.S. Het was dúúr ook nog!

41. Het is een erg gezellige en drukke eetgelegenheid.

Zoals eerder vermeld, de bediening is erg attent en beleefd, en Enzo zelf is daar een groot voorbeeld voor.

Het eten is altijd erg lekker, maar na een aantal jaar daar gegeten te hebben ken je de kaart wel.

Elk seizoen een nieuwe tijdelijke kaart. Alleen jammer dat ook deze kaart elk jaar weer afgestofd wordt en opnieuw op de tafel ligt.

Kortom, super gezellige eetgelegenheid maar de kaart mag wel eens wat meer varieren en niet 7 à 8 jaar op teren.

42. Da Enzo is een Italiaans toppertje.

Uitstekend eten en perfecte bediening.

Eigenaar met bezieling die zelf in de bediening loopt en regematig zijn Italiaanse zangkwaliteiten ;) ten gehore brengt. (waar vind je dat nog)

Kortom: goed eten, een leuke sfeer, en een rekening die ontzettend meevalt, dubbel plezier dus. Don't mis it!

43. Al kan het interieur wel een opknapbeurt gebruiken, de sfeer is er niet minder om. Het eten is altijd in orde en de bediening is top.

Ook de prijs is dik in orde.

44. Heb pasta met vis gegeten. Nog nooit zo iets slechts gehad.

Wat waterige tomatensaus met wat garnaaltjes.

Aan bediening doorgegeven dat het niet te eten was. Krijg als antwoord dat het volgens de kok prima is, dus gewoon opeten!

45. Bij Da Enzo heb je een leuke sfeer, goed eten en voor een goede prijs.

Soms moet je wachten voor een plek, maar dat vind ik zeker de moeite waard. Ik kom hier al jaren en het is altijd een groot succes. Niet alleen die heerlijke pizza maar ook het vlees is erg aan te raden.

46. Het eten is uitstekend. Je kan door een raam naar de keuken kijken en je ziet dus hoe het wordt bereidt. Personeel is vriendelijk en Enzo wil nog wel eens zingen. Niet dat dat storend is. Da Enzo is wel een kleine zaak, maar misschien is dat juist de charme.

47. Altijd een leuke en ontspannen sfeer in dit restaurant.

Da Enzo staat garant vor een gezellige avond en het eten is altijd een een feest. Zeker een aanrader.

48. Prachtig restaurant met goeie service, ik eet hier geregeld en het personeel is altijd netjes en beleefd. Alleen het succes is ook gelijk het grootste nadeel! Soms zit het er zo beladen vol dat je bijna naar adem moet happen! Het eten is goed en er wordt niet zomaar wat aangeprutst met kant en klare producten, wat je zelf ook kan zien dankzij de inkijk keuken!

49. Ik ben uitermate teleurgesteld in deze tent. De bediening is attentvol en gezellig.

Echter is het erg moeilijk om de juiste pizza af te leveren/serveren. Tot tweemaal toe is mijn avond verpest met een verkeerde pizza. De afhandeling van de klacht die hierop volgt is uitermate slecht en bedroevend.

Ik heb tot tweemaal toe een zeer negatieve ervaring met dit restaurant, iets wat hooguit eenmaal zou mogen voorkomen.

50. Da Enzo is altijd een feest. Leuk knus restaurant met goed eten.

De sfeer is goed en de bediening vriendelijk.

51. Bestel nooit een pizza bolognese hier! Het duurt een uur en als je het eenmaal hebt dan denk je verast te zijn met een mooiie grote pizza! Maar dan open je de doos en zie je een dun laagje deeg met een beetje tomaten saus eroverheen terwijl het ook noh 1 van de duurste pizza s is..

52. bertus visser

Het is de beste pizzaria in de omgedving. De vleesgerechten zijn ook zeker goed aan te raden. Ik kom er nu regelmatig...;-)

53. Een absolute must voor de liefhebber van italiaans voedsel. Erg goed en zeer gevarieerd eten, goede bediening, Enzo is een topper :)
    (En de meiden natuurlijk ook :))

54. stefhanie

niet echt lekker eten, we moesten jammer genoeg lang wachten en het is krap en benauwd door alle rokers.

55. Het lekkerste Italiaanse restaurant van Emmeloord en omstreken!

56. nico molenaar Heeg,friesland

2 sept,2007 zondag..We hadden niet gereseveerd,mijn,broer,schoonzus en ik,maar konden plaatsnemen aan een zes pesoonstafel.Grote klasse de altijd vrolijke Enzo,zingend door de zaak,vrolijke meisjes in de bediening,en het eten vlot,eerlijk en zeer smakelijk,wij rekenen ons tot de vaste cliéntele,ween aanrader voor een ieder,daar reis ik graag voor naar Emmeloord.!!!

57. Ron Peters

Een heerlijke sfeer hangt er in dit mooie restaurant en het eten is ook nog eens lekker!

58. Kees de Munnik

Dit is een heerlijk restaurantje met een grote lokale reputatie. De zeer gezellige (zingende) eigenaar zorgt voor uitstekende ambiance! Eten is uitstekend en de keus veelzijdig!
    Kortom een uitstekend restaurant voor een heel toegankelijke prijs!

59. Rob Hansink

Geweldig restaurant, vaak wel erg druk maar super gezellig, echt een leuke sfeer daar! En het eten is nóg beter, zeker een aanrader :)