Nieuwste foto's in Emmeloord

Laatste updates in Emmeloord

1. Yanick Lassche's profielfoto
    Yanick Lassche heeft een recensie geschreven voor Plaza De Ketting

Yanick Lassche

Top tent het eten is meer dan waard voor je geld en de sfeer is uitmuntend.

2. ted's profielfoto
    ted heeft een recensie geschreven voor Plaza Wassenburg

Sinds ongeveer 2 maanden smakeloze patat, vandaag was dus mijn laatste bezoek aan deze voorheen goede snackbar.

3. Ron Donkers's profielfoto
    Ron Donkers heeft een recensie geschreven voor Restaurant Rodon

Spontane ontvangst, leuke sfeer, ruim opgezet zodat je prettig aan tafel zit zonder bovenop een andere tafel te zitten, bediening is leuk en aardig zodat je je gelijk welkom voelt. Het eten is goed, vlees is van een bovengemiddelde kwaliteit en lekker gegrild, verse tzatziki erg lekker en het eigengemaakte desert smaakte ook erg goed. Net zoals in ieder restaurant is de hoeveelheid groente erg beperkt, in Nederland is het niet normaal om gezond te eten, maar bijbestellen was geen probleem en helemaal netjes is dan dat het niet extra in rekening wordt gebracht. Ondanks dat wij dat helemaal normaal vinden doen niet alle restaurants dat, dus hiervoor de complimenten. De tip is de frietjes, die zijn helaas uit de diepvries en dat zou zoveel lekkerder zijn als die vers gesneden en gebakken zouden zijn, daarin kan je jezelf onderscheiden en hadden we nog lekkerder gegeten. Totaal score is een dikke acht en zodra we in de omgeving van Emmeloord zijn schuiven we weer netjes aan.

4. Hotel Emmeloord van der Valk's profielfoto
    Hotel Emmeloord van der Valk heeft gereageerd op een recensie van Van der Valk

Geachte heer/mevr. Kuiper,

Hartelijk dank voor uw reactie maar erg vervelend om te lezen dat niet alles naar wens is gegaan. Wij nemen uw kritieken mee om de service in de toekomst te verbeteren. Graag nodig ik u uit om contact met ons op te nemen zodat we u persoonlijk te woord kunnen staan.

Met gastvrije groet,

Joris van Brussel

5. Cor T's profielfoto
    Cor T heeft een recensie geschreven voor Da Enzo
    Italiaans Emmeloord

We komen zeker terug! Een aanrader om hier eens lekker te komen eten & drinken! Cor & Olga

6. Kuiper's profielfoto
    Kuiper heeft een recensie geschreven voor Van der Valk
    Internationaal Emmeloord

4 Aug 2018. Zojuist hapje gegeten bij vd Valk Emmeloord. Bestelde glas jus d'orange (€3.75) wat slechts 60 % gevuld was. Op mijn opmerking tegen de aardige juffrouw antwoorde zij dat ze het zo geleerd had. Even later kwam de bedrijfs leider mij op " standjes toon " vertellen, met 2 gasten aan mijn tafel dat een glas jus 3 sinaasappels bevat en dat 4 sinaas appels niet is toegestaan. Order van het management. Mijnheer ging de strijd met mij aan tot ergernis van mij en mijn gasten. Uiteindelijk werd er nog een extra sinaasappel. Geperst, maar zo vertelde hij mij " de volgende keer krijg ik er 3 tot het streepje ". Van zoveel klant onvriendelijk gedrsg ben ik niet gediend en na 10 jaar vd Valk met regelmaat bezocht te hebben was het vandaag de laatste keer.

7. Hrm kupers's profielfoto
    Hrm kupers heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Hrm kupers

Top altijd vriendelijk.

8. Janwillem's profielfoto
    Janwillem heeft een recensie geschreven voor Döner Land

Janwillem

3 broodjes kaas en 3 turksepizza besteld kip zou 10 duren was druk geen probleem na 45min komt eigenaar met kip is op hadden ze ook 45min eerder mee kunnen komen nee voor mij niet meer sfeer is ruk bediening is ruk en eten is erg vet dit was echt de laatste keer.

9. Smits's profielfoto
    Smits heeft een recensie geschreven voor Da Enzo
    Italiaans Emmeloord

Laatst hier weer eens lasagna afgehaald, dit is gelijk ook de laatste keer. Mag de naam ‘Lasagna al forno’ niet dragen. Leek eerder op een tosti. Beter alleen pizza ‘s daar bestellen.

10. -'s profielfoto
    - heeft een recensie geschreven voor Bij Ons in de Wellerwaard

Wij hebben een uur gewacht op ons eten. Pas na een uur kwam iemand ons vertellen dat onze bestelling fout is gegaan, zonder een verontschuldiging. We moesten toen nog een keer onze bestelling doorgeven. Na wéér een half uur gewacht te hebben, kwamen ze eindelijk met het eten. Dit was echter het verkeerde eten. Toen hebben we besloten om weg te gaan. Ik raad dit restaurant niemand aan. Hoor er alleen maar slechte verhalen over.

11. Schmidt's profielfoto
    Schmidt heeft een recensie geschreven voor Lange Muur
    Chinees-Indisch Emmeloord

Schmidt

Het eten is smakeloos, werd op een bord met warmhoud plaat neergezet zonder deze aan te zetten.
    Bediening ongeinteresseerd met een mobiel bezig.
    De zaak en het personeel is gedateerd en niet meer van deze tijd dat straalt het ook uit als je in het restaurant zit.

12. Kruizinga's profielfoto
    Kruizinga heeft een recensie geschreven voor Grillroom Jeruzalem

Kruizinga

Wij bestelden een grote shoarma. Het verschrompelde kleine broodjes is van Jeruzalem De andere is een supermarktbroodje die we er noodgedwongen maar bij hebben gepakt. Ik heb gebeld, kreeg het antwoord dat als het me niet aanstond ik maar bij een ander moest bestellen.

13. Kees de bruin's profielfoto
    Kees de bruin heeft een recensie geschreven voor Da Enzo

Kees de bruin

Leuke zaak prima bediening. Maar waar slaat het op dat ik bij mijn menu de groentes en aardappels of patat er apart bij moet bestellen. Dat hoort toch niet zo. Dus de volgende keer uiteten in Emmeloord wordt geen Enzo.

14. Zwemer's profielfoto
    Zwemer heeft een recensie geschreven voor Fook Sing
    Chinees-Indisch Emmeloord

Zo jammer. Altijd een zeer goed afhaalchinees geweest helaas overgenomen. Afgelopen zondag eten besteld nasi goreng was eigenlijk gewoon witte rijst met een smaakje er zat geen vlees en groente in de bami was werkelijk niet te eten ook hier zat niks in en het smaakte alsof het een rest was dat ze opnieuw opgewarmd hadden. Hier gaan we dus nooit meer heen.

15. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor Eindeloos
    Nederlands Emmeloord

Water toegevoegd bij het bier toen we biertegoed gebruikten. Zeer ontevreden.

16. Henk Pietersma's profielfoto
    Henk Pietersma heeft een recensie geschreven voor Shoarma Polder

Henk Pietersma

Geweldige service en vriendelijke bediening. Thuisbezorging gaat ook snel. Lekker eten, vlug in huis en goede prijzen.

17. Hendric's profielfoto
    Hendric heeft een recensie geschreven voor Bikbar Wittesteijn

Hendric

Waarschijnlijk de beste snackbar van emmeloord. Absoluut de beste saté van de wereld.

18. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor Bikbar Wittesteijn

Hendrik

Super lekkere kipschnitzels met geweldige satesaus.

19. Femme de Kluiver's profielfoto
    Femme de Kluiver heeft een recensie geschreven voor Eindeloos

Femme de Kluiver

Er hangt een gezellig sfeertje! Lekkere rosé en goed bier, ook een erg aardige man in de bediening die duidelijk oog heeft voor de horeca.
    Jammer genoeg viel het eten ons erg tegen... de zalm was droog, ook het vlees + sausjes waren nogal smaakloos. Zonde van zo’n leuke tent, zeker als er ook nog veel geld voor wordt gevraagd!

20. Ela's profielfoto
    Ela heeft een recensie geschreven voor Eindeloos
    Vertaal van de naar Nederlands

Wir gehen gerne dort hin.Bedienung immer freundlich. Das Essen ist sehr lecker.
    Der Latte Caramel ist der Hit.
    Immer wieder gerne!

21. Frank Venema's profielfoto
    Frank Venema heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Frank Venema

Het eten is lekker, de service was goed, de prijs is van een mooi formaat, maar daar krijg je bij Plaza6 ook zeker wel wat voor. Het zag er netjes en verzorgd uit.
    De mensen in de bediening waren erg snel met het ophalen van de borden. Al met al niks te klagen.

22. M v geel's profielfoto
    M v geel heeft een recensie geschreven voor Plaza De Ketting

M v geel

Vriendelijke mensen, goed eten, ketting de luxe is een.
    Misschien een tip voor het personeel: veeg tussendoor de vloer aan.

23. Davey's profielfoto
    Davey heeft een recensie geschreven voor Da Enzo
    Italiaans Emmeloord

Hier heerlijk gegeten met een groep vrienden van mij boven. We hadden 1 lange tafel wat heel Italiaans voelde. Eten was snel, goed en overheerlijk. Ik hou persoonlijk erg van Italiaanse restaurants en ik kan je vertellen dat dit restaurant echt mijn favoriet is!!! Personeel boven was vlot, zeer vriendelijk en ze wisten wat ze aan het doen waren. Ook wil ik zeggen dat de zoon van Enzo een echte topper is. Voor grotere groepen een echte aanrader, je kan heel gemakkelijk apart betalen wat erg fijn is.

Tot volgende week.

mvg,

Davey Litmanen

24. Shaun's profielfoto
    Shaun heeft een recensie geschreven voor Da Enzo
    Italiaans Emmeloord

Heerlijk gegeten met een leuke sfeer, hoop dat het zo blijft draaien dan kom ik wekelijks langs! Top Team.

25. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Plaza 6
    Aziatisch Emmeloord

Wij waren met 14 pers, we konden met moeite de auto kwijt, maar toch gelukt! Het was echt belachelijk druk, dus lange rijen. Het eten was heerlijk maar toch iets minder mensen zou leuker zijn.

26. Dimitri's profielfoto
    Dimitri heeft een recensie geschreven voor Döner Land

Helemaal prima

27. Max's profielfoto
    Max heeft een recensie geschreven voor Plaza 6
    Aziatisch Emmeloord

We hebben er erg lekker gegeten, er was voor iedereen wat en ook de service was erg goed. Ik kom zeker nog een keer langs.

28. Hannah's profielfoto
    Hannah heeft een recensie geschreven voor Plaza 6
    Aziatisch Emmeloord

Super! Vlotte bediening, de vieze borden werden snel opgehaald. Gezellig sfeertje en veel om uit te kiezen. Echt een aanrader!

29. Renko Berends's profielfoto
    Renko Berends heeft een recensie geschreven voor Plaza 6

Renko Berends

Nieteens 1 ster waard. Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen om smakeloze gefrituurde garnalen te serveren. Het leek wel alsof het eten er al weken lag. Er waren wel een paar dingen prima te eten van de plaat, alleen viel er niet te communiceren met de chagrijnige kok daar. Anderhalf uur voordat ze gingen sluiten heeft een wazige mevrouw ons telkens aangesproken of we nog warm eten wilde en of alles goed met ons ging. Ze drong echt aan om over te gaan naar het nagerecht zodat ze de boel op konden ruimen. Heb nog nooit zoiets meegemaakt, ik weet wel dat ik daar niet meer kom. De serveersters daarentegen waren wel leuk.

30. Frank Herbrink's profielfoto
    Frank Herbrink heeft een recensie geschreven voor Eindeloos
    Nederlands Emmeloord

We hebben met de kerst tapas bij eindeloos gegeten. Hapjes waren niet warm genoeg en we vonden de meeste hapjes ook niet lekker. Viel ons erg tegen.