Op dit adres zit nu: LEF

Het Verlangen in Elst

Op een grote parkeerplaats voor de deur. Gratis!!!

• Suikervrij
  • Catering

• Hip
  7. Betalen pin Visa Master Card

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1331520030 81
1411193671 62
1419161035 65
1506802040 70
1658181959 70
1682084051 70

1. Vandaag ben ik met vrienden voor de 2e keer geweest. De eerste keer was de bediening slecht maar we dachten, misschien is de jongedame nieuw dus schonken we er geen aandacht aan. Het eten was voortreffelijk, vandaar dat we vandaag weer hier zijn gaan eten. Helaas was de bediening vandaag nog slechter... lang op je eten wachten, vragen of je nog wat wilt drinken en dan de lege glazen en vaat gewoon laten staan. Verkeerde gerechten bij andere tafels serveren en later op de avond een half uur wachten totdat je eindelijk eens je kopje koffie/thee kon bestellen, geen bediening gezien in die tijd, dus dan maar zelf opstaan. Heel erg jammer... ik denk dat er op deze manier niet veel mensen terug zullen komen. Vandaar ook de slechte beoordeling qua sfeer...

2. Gerard Nijman

In december en januari wezen eten in restaurant het verlangen in Elst. Waardering zeker een acht, eten is vers, goed van smaak, zeer divers, ruim voldoende. Bediening is vriendelijk, zeer gemoedelijk, je voelt je thuis. Het zal niet bij twee keer blijven. Complimenten aan de chef en brigade!

Gerard

3. Donderdag 27 nov. Hebben we met mijn jarige zusje gegeten bij Het verlangen in Elst. Het was voor ons de eerste keer dat we er waren, maar zeker niet de laatste keer! Ik ben zelf 14 jaar chef -kok geweest en kan niet anders zeggen, dat alles hoog op smaak was en het er uitermate smakelijk en verzorgd uitzag. Aangezien wij geregeld met onze zus en zwager gaan eten, waaronder ook tapa’s restaurants, zal je in de regio geen betere vinden! We hebben ze namelijk allemaal al eens bezocht. De recensies die ik lees zijn dan in onze ogen ook niet geheel terecht! Voor de prijs kwaliteit verhouding, is het buitengewoon goed! Dat het voor die prijs kan, is ons al een raadsel. Alles is vers en wordt na bestelling dan ook vers gemaakt. Geen gerechten die al uren in een au bain marie liggen te pruttelen. Kortom zeker de moeite waard om er, mits als je van kwaliteit houdt, te gaan genieten. Wij zullen er in december weer zijn om ons culinair te laten verwennen.

Peter

4. Heerlijk onbeperkt gegeten bij Het Verlangen in Elst. Per ronde mag je 2 gerechten bestellen. Heerlijke sfeer. Gelukkig geen tijdsdruk, mag gewoon de hele avond blijven zitten. We hebben er echt van genoten.

5. Gezellig met z'n allen naar het verlangen was altijd super goed, met de nadruk op was! Eten zat geen smaak aan, de rijst was zo vet, olie droop eraf En het vlees te ver door bakken zodat het niet weg te krijgen was. Meiden deden hun best in de bediening maar het was te druk, ze konden het niet aan. Keuken moet meer aandacht besteden aan het eten net als voorheen, toen was het altijd perfect. Nu geen aanrader!

3,5
  6. Gisteravond hebben wij heerlijk onbeperkt tapas gegeten bij het Verlangen. We konden de hele avond van de gehele kaart bestellen. Leuke sfeer maar wel een beetje luidruchtig. Heerlijk gegeten, leuke bediening.

Wij komen zeker terug!

7. Heerlijk onbeperkt gegeten bij Het verlangen in Elst! In een vol restaurant werd er goede service verleend en de gerechten waren subliem! Ook is er rekening gehouden en een aangepast menu gemaakt voor mijn dochter met een glutenallergie. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

8. Heerlijke tapas met bijbehorende drankjes. Tevens goed verzorgde avond!

9. Laatst heerlijk gegeten in Het Verlangen in Elst met mijn vaste vriendinnen clubje. We gaan jaarlijks met deze club een hapje eten en deze keer werd Elst gekozen. We hebben een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten. Geen gekke dingen maar gewoon toegankelijk voor iedereen! Prima bediening; niks op aan te merken. Ze zien er netjes uit en volstaan hun vak! Zeker de moeite waard om eens naartoe te gaan. Ik kom in ieder geval nog een terug!
    Bedankt!

10. Jan 10 punten

Vorige week met wat vrienden bij Het Verlangen in Elst gegeten. Porties waren verrassend groot en van goede kwaliteit. Bediening was erg vriendelijk en het zag er allemaal zeer verzorgd uit.

11. EJ 85 punten

Niet slecht, maar niet voor herhaling vatbaar. Vlakke smaken, te vette aardappeltjes en een gerechtje vergeten. Kan gebeuren en werd later alsnog geserveerd. Maar, ondanks dat we dit achteraf niet hoefden te betalen, het vlees was binnenin nog rauw. Dit hoort niet voor te komen.. iets wat rauw is wordt NIET geserveerd. Jammer.
    Bediening deed zijn best maar ademt onervarenheid.

3,1
  12. Marjolein

Lekker gegeten op het terras. Vooral de zalmbonbon en spare ribs. Alleen vond ik zelf de gamba's niet zo heel lekker, te veel saus erop en bijna geen smaak. Mijn vriend had het kalfsstoofpotje. Dit was ook geen favoriet. En het toetje was verrukkelijk.

13. Monique

14. Enkele dagen geleden wezen eten bij Wereldtapas 't Verlangen in Elst en een leuke ervaring rijker! Goede en snelle service, goede prijs kwaliteit verhouding en lekkere gerechtjes hebben onze verwachtingen overtroffen. De aanbouw met serre is ook erg mooi geworden en een heerlijke plek om te kunnen zitten. Ga zo door en jullie zien ons snel terug!

Gr. R

15. m 25 punten

Het eten was dusdanig slecht dat ik me bij deze gelijk heb aangemeld.... Dit wil ik een ander besparen

* Geen dressing over de Griekse salade, feta, wat echt naar gewone koeienkaas smaakte
    * Kabeljauwfilet met Marokkaanse notenkorst, was kabeljauw droog gebakken met daarna wat nootjes erover heen gegooid met wat ringetjes lente ui, zonder enige kruiden (zout peper..niets)
    * Varkenshaas in een jus van gepofte knoflook en tijm, super droog liggend in een jus uit een pakje zonder enige smaak laat staan knoflook en tijm.
    * Gebakken krieltjes met groene mojosaus (pittige paprikasaus), de 7 krieltjes lagen in de olie te drijven waarin een paar stukje groene schilfertjes in lagen....geen paprika(of iets wat er op lijkt) te vinden. Opnieuw totaal geen smaak afgezien droge aardappel..

Gerechten van m'n man even slecht. Geen smaak, alles helemaal dood gekookt / gebakken. Enige iets positieve is dat de klacht redelijk serieus werd genomen en we (zonder dat dit onze intentie was) korting op de rekening kregen. Maar wel met de mededeling dat de kok toch echt niets anders had gedaan dan normaal... Normaal ook zo slecht dan?

Ons zijn ze kwijt als klant.

1,7
  16. Vandaag weer eens naar ons favoriete restaurant dachten wij... van een koude kermis thuis gekomen! Wat een slechte kwaliteit (en ook niet goedkoop maar heb ik er wel voor over mits lekker eten). Ben er al 2x eerder geweest maar nu holt het achteruit! Gerechten smaken echt nergens naar, geen kruiden, te droog, tapas maar dan ook nog eens erg erg erg weinig. Niet te geloven dit eten, snackbar niveau! Maar geen snackbar prijzen! Ook erg vet allemaal, veel frituur en gerechten drijven in olie. Naar mijn idee staat er geen kok in de keuken.
    Samenvattend, ik ga er nooit meer naar toe. Met één woord bagger, wil het iedereen afraden. Let wel, ik doe dit normaal nooit, ben al snel tevreden maar dit.. pfff. Sluiten die tent!!

17. Voor moederdag als cadeau een moederdagsbrunch bij Verlangen gekregen. Het was een buffet met zeer weinig warme gerechtjes (lauw en tamelijk smaakloos). Verder saaie sandwiches, brood en standaard beleg. Thuis had ik het beter kunnen maken. Grand dessert was wel mooi en lekker, alhoewel ik zelf geen stukje blik ananas op de slagroom zou leggen. Doe het goed (dus vers) of niet! Voor ons dus voorlopig geen Verlangen meer. Helaas.

4,9
  18. -hoofdgerecht na 1 1/2 uur
    -serveerster wist niet wat er in sommige gerechten zat
    -bier werd op kamertemperatuur geserveerd
    -meerdere malen om onze bestelde drankjes moeten vragen
    -Voor 5 mini stukjes vlees betaal je al snel 7 euro
    -slechte bediening
    -geen waar voor je geld
    -drank kwam meestal pas na 15 tot 20 minuten
    -biefstuk van de supermarkt is malser en lekkerder

+sfeer is goed
    +aankleding is goed

3,2
  19. Arno en Marieke

Heerlijk gegeten in een goede sfeer. Veel keuze. Passend snel en vriendelijk bediend. Naar verhouding niet duur. We komen zeker vaker.

20. De aankleding van het restaurant was ok, maar de verlichte foto's bij de ingang waren te fel, cafetaria idee. Het eten was lekker, niet vet (wat je bij veel tapas restaurants vaak hebt). De bediening echter was ontzettend onattent. We moesten echt constant zelf vragen of we wat mochten bestellen. Er werd totaal niet op ons gelet!

6,7
  21. Onlangs dit restaurant weer een kans gegeven nadat ik me de vorige keer behoorlijk geërgerd had aan de opdringerigheid van de mensen. Helaas bleek er weinig veranderd.

Bij aanvang werd ons, nog voordat we uberhaubt de kaart hadden, brood en olijfjes aangeboden. Deze stonden vervolgens wel gewoon als twee gerechten op de rekening. De serveersters lijken geïnstrueerd om zoveel mogelijk te verkopen, en staan om de haverklap aan tafel om te vragen of je nog iets wil bestellen. Terwijl ik mijn bijna lege glas nog in mijn hand had, stond er alweer iemand om te vragen of ik nog een drankje wilde.

Wij zijn wederom afgeknapt op 'het verlangen'... Jammer, want het eten smaakt prima.

22. liane van Kooten

Ik was de gelukkige winnares van een deel-actie via facebook en heb een leuke tegoedbon gewonnen van het Verlangen in Elst. We hebben een ontzettend gezellige dag gehad. De service was perfect, ontzettend gastvrij en vriendelijke bediening. Het eten was lekker, leuk opgemaakt en grote porties. De gezellige huiskamersfeer maakte de avond compleet.

23. margaretha

Afgelopen week van mijn verjaardagscadeau genoten: heerlijk gegeten bij het Verlangen in Elst. Prettige, vriendelijke bediening en de gerechten waren heerlijk en een verrassende keuze. Alleen érg gehorig dus de akoestiek zou wat aanpassingen mogen hebben.

24. Het eten was lekker en zag er goed uit. Maar over de bediening ben ik niet te spreken. We moesten alles zelf aangeven en ook namen ze niet de moeite om even naar je toe te lopen om te vragen wat je wilde drinken, het werd zelfs luidkeels over de tafel heen geroepen. Jammer. Geen Verlangen voor mij meer.

25. Afgelopen week heerlijk tapas gegeten bij 'T Verlangen in Elst. Na binnenkomst werden we hartelijk begroet door een medewerker uit de bediening en mochten we aan tafel plaatsnemen. De keuze in de kaart was zo groot dat we uiteindelijk maar gewoon voor een menu zijn gegaan. "gewoon" voor een menu.
    In 4 gangen hebben we een flinke wandeling door de menukaart gemaakt waarbij de ene tapas nog beter smaakte als de andere! Het was een geweldige ervaring met een leuke, ongedwongen sfeer waarbij alles mag en niks moet. In een woord: Top!

Ga zo door! wij komen zeker nog eens terug!!

mvg. B. Arts

26. Tijdje terug gegeten bij dit restaurant en vond het een leuke ervaring!
    Zijn tapas gerechten om samen te delen, en voor ieder is er wat wils.
    De gerechten zijn lekker en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Dus als je een keer kennis wilt maken met Tapas zou ik hier bij Het Verlangen gaan eten!

27. Wat slecht, wat slecht! Heb hier vorig jaar een keer gegeten, toen was het nog "wel oké" maar nu... Ik raad het iedereen zwaar af! Smaken zijn vlak, gerechten te droog, veel van hetzelfde, niks springt eruit, veel frituur.. Bahbahbah. Nog een voorbeeld, ik bestelde de Victoriabaars, papilotte met venkel, citroen, dille, basilicum en cherrytomaatjes. Wat er in de papilotte zat: venkel venkel en venkel. Geen citroen, dille, basilicum, cherrytomaatjes.. wat een faal. Als jullie niet kunnen serveren wat er op de kaart staat: doe het dan simpelweg niet. Te genant voor woorden dit.

Over de gastvrouw die avond niks op of aan te merken, keurig, netjes en veel ervaring, dat zag je meteen. Ook de prijzen zijn minstens €1,- duurder geworden, mijn vraag: waarom? Echt niet terecht want ik krijg zoveel minder dan het waard is. Nogmaals: ik raad dit iedereen af en dat hebben ze echt aan zichzelf te danken, het hoeft niet moeilijk te zijn.

2,1
  28. bvdpoorte@hotmail.com

Eten ongelooflijk slecht, ik begrijp niet dat mensen hier enthousiast van worden. Maar ja, blijkbaar is het niet nodig, want die tent zit altijd vol. zegt dit iets over Bourgondisch Elst? Ik heb er 3 keer gegeten en alle 3 de keren even slecht. Na 1x al gezegd nooit meer te gaan, maar dan krijg je van die bonnen....Vanaf nu geef ik ze terug aan de aanbieder!! sfeer en ambiance verder niet veel mis mee, maar o wat een vreselijk slecht eten....tapas....pff gefrituurde zooi!

3,7
  29. De kaart ziet er goed en smakelijk uit. Echter de uitvoering was simpel, minder smaakvol dan gedacht en voor ons gevoel was het vlees niet super vers van kwaliteit. Voor ons een beetje een tegenvaller.

30. Service is matig, eten ok. Service is matig, omdat je hier niet kan aankomen zonder reservering. De eerste keer waren ze kortgeleden geopend, logisch dat het dan druk is en er geen plaats meer is. De tweede keer gereserveerd en aardig gegeten, niet heel bijzonder. De derde keer op warme zonnige woensdagavond langsgelopen, plek zat, maar alles was blijkbaar gereserveerd. Geen plek meer voor twee personen. De enige optie die geboden werd, is binnen zitten, maar zodra gereserveerde mensen van buiten naar binnen willen verkassen, zouden wij naar buiten gebonjourd worden!

5,5
  31. Paasbrunch was een Welkome verassing in een Goede sfeer met vriendelijk personeel dat je steeds veraste met lekkere hapjes is lang geleden dat ik ongedwongen kon tafelen met kleinkinderen . Top

32. Gister bij Het Verlangen wezen eten en deze keer was het een tegenvaller.
    Meerdere gerechtjes die niet goed warm waren. Slechte bediening, die erg lang op zich liet wachten en het belangrijker vond om met elkaar te kletsen in de bar.
    Bediening hield zich niet aan de uitservering en het afruimen ging erg moeizaam. Stonden nog lege bakjes op tafel terwijl er al nieuwe werden neergezet.
    Ook iets van een gastheer/vrouw gemist. Elke keer andere bedienden.
    Jammer!

33. Vorige week met een grote groep gaan eten in dit restaurant. Heerlijk gegeten, geen gehaast en goede bediening. Gerechtjes zagen er goed uit.

Het restaurant is niet groot en er waren meer grotere groepen. Als je er knus met z'n twee-en wilt eten, is het dan wellicht wat rumoerig.

Hadden een 4 gangen menu gekozen. Dit is wel nodig als je 'ruime' eters hebt, anders heb je naar ons idee te weinig. Uiteindelijk moesten we, inclusief een aantal drankjes ongeveer 35-40 euro p.p. afrekenen. Niet goedkoop, wel lekker gegeten en gedronken!

Wat dat betreft een aanrader. Ik ga nog een keer terug.

34. Verrast met een etentje.. ik ben een lekkerbek en dan zit je daar prima het is een ruime kaart met voldoende keuze voor iedereen. Enige nadeel voor ons was het "lawaai" in het sfeervolle restaurant. Misschien her en der wat geluid demping toepassen op een manier dat bij de sfeer past. Prima vertoeven daar..

35. Het is een sfeervol restaurant, knus omdat het klein is.
    De bediening was fantastisch, we werden verrast met vuurwerk fontein omdat ze doorhadden dat 1 van ons jarig was geweest. we gaan er zeker nog een keer eten. Het is zeer aan te raden.
    We hadden per persoon 2 gerechtjes besteld en hadden daar voldoende aan.
    Schaaltje met overheerlijk warm brood en aioli.
    Super.

36. K 33 punten

Na eerdere restaurants op dezelfde plek weer een keer gegeten.
    Het concept is aardig maar niet bijzonder. (volgens de laatste trend, die met tapas alweer behoorlijk is overgewaaid)
    Je betaald voor kleine losse gerechtjes (tapas) lijkt leuk maar achteraf ben je toch nog duur uit.
    Wat we niet ok vonden was het feit dat er nog gerekend werd voor mandje met brood met tapas vooraf. Normaal wordt dit bij de meeste zaken als service en voorafje verleend. Mede ook omdat ze het zelf aanbieden. Hier stond het achteraf gewoon op de rekening. Kijk ook uit voor het fenomeen platwater...
    De tapas was lekker maar niet bijzonder. Ik ga juist uiteten omdat ik dan verwacht iets te eten wat bijzonder gemaakt is, anders kan ik het net zo goed thuis ook maken.
    Verder liep er jong personeel rond die af en toe geen echte betrokkenheid uitstraalde op de gastvrouw na dan.

37. Elcke 19 punten

We waren erg benieuwd naar dit "nieuwe" tapasrestaurant, dus zijn we er op 29 april gaan eten. Het is leuk ingericht en de bediening erg vriendelijk en servicegericht.
    Dat is natuurlijk allemaal belangrijk, maar je komt er toch voor het eten.

En helaas was dat heel erg slecht. Alles leek wel uit het diepvriesvak van de supermarkt te komen, of uit blik en kant-en-klaar-zakjes. Als ik thuis tapas zou maken, zou dat 20x beter zijn dan deze zoute gerechten. Alleen de frieten waren wel goed. We hebben bijna alles maar voor de helft op en zijn met honger weggegaan.

Oke, als de prijs dan nog heel laag zou zijn, dan zouden we ook zoiets verwacht hebben, maar we moesten bijna € 80,- betalen en dat vind ik dan veel te veel.

Heel jammer, want we hadden echt gehoopt dat Elst een leuk eetcafeetje zou krijgen.
    De ambiance en service klopt al wel, nu nog het eten....

2,3
  38. L.V. 13 punten

Gisteravond met groep hier gegeten. Al eerder bij Het Verlangen in Wijchen geweest en dat was erg goed. Het Verlangen in Elst is ook super. Zeker een aanwinst voor Elst.
    Heel gezellige avond gehad, prima eten, goede bediening, gewoonweg top. Kom zeker terug!!!

39. Beste Gasten,

Sinds 24 april draaien wij ook lunch!

Wij zijn dinsdag t/m zaterdag vanaf 11.30 geopend voor onze leuke lunchkaart en natuurlijk ook onze tapas kaart.
    Natuurlijk bent u ook welkom voor een kopje koffie of thee.

Op koopzondagen openen wij ook onze deuren vanaf 11.30.
    Op normale zondagen zijn wij vanaf 17.00 geopend.

Maandag is onze rust dag en zijn we gesloten.
    Voor grote groepen is er een mogelijkheid dat we open gaan.

voor extra informatie over de kaart zie onze site.

Mvg Het Verlangen

40. Jan en Agnes

Wij hebben hier met een grote groep van 23 personen gereserveerd voor een 4 gangen tapasmenu. We zaten apart, wat heel prettig was. Behalve onze groep waren er nog een paar kleinere groepen, maar dat heeft ons diner niet negatief beïnvloed. Wij zijn keurig bediend en iedereen van ons was lovend over het gevarieerde aanbod. Er was aandacht voor persoonlijke wensen en voor de twee kinderen die erbij waren werd het menu aangepast.
    De kwaliteit van de tapas is uitstekend, de hoeveelheid ruim voldoende, het desert prima. Kortom alle lof voor de manier waarop wij ons feest hier konden vieren. Het restaurant is absoluut een aanrader, ook als je met een grote groep komt.
    Het is een aanwinst voor Elst.

41. Ik ben al 2 keer geweest en volgende week wordt de 3e keer, dat zegt genoeg! Heerlijke gerechten, goede service en sfeer ... ga zo door! Eindelijk weer een écht gezellig restaurant in Elst!

42. 16-2 Uitgenodigd voor een tapasmenu.
    Mooi restaurant, prettige bediening,lekkere hapjes.
    Uitschieters in gunstige zin :
    Voldoende vers brood met dip.
    Krokante Inktvisringen ( dus geen rubberbandjes )
    Thaise rijst met Cashewnoten: Heerlijke geur,verrukkelijke
    smaak.
    Gepofte tomaatjes uit de oven. Lekker zoet. (stond niet op
    de kaart.)
    Luikse wafel met rood fruit en een verrassend krokantje van
    amandelschaafsel.

Opbouwende kritiek:
    4 schijfjes meloen en 3 plakjes ham wordt moeilijk,als je met 6 personen bent.
    Een onderdeel van het dessert vond niemand lekker en een ander was niet zoals wij het onder die naam kennen.

43. Begin januari met een groep gegeten. Ondanks de drukte, geen kwaliteitsverlies. Zeker de moeite waard. Kom beslist nog eens terug.

44. Twee ervaringen:
    Eten in de zaak --> helemaal top, geen gehaast! Het is lang geleden dat we ruim 2-2.5 uur in een restaurant hebben gezeten.
    We zochten nog een catering voor een feestje thuis de week daarop. Ook dit was mogelijk, even verleggen, uitzoeken van de menu kaart, bestellen en 's avonds werden de spullen op de afgesproken tijd geleverd. Borden, bestek, au bain marie pannen, alles compleet. En het wordt aan het eind van de avond weer opgehaald.

Echt een topzaak, aanvulling voor Elst. Houdt dit vast!!

45. Ptp wefer

Een super restaurant met heerlijk eten ga er vanavond voor de tweede keer eten heerlijk!

46. We hebben hier 26 januarie gegeten voor de eerste keer op aanraden van familie. Bij binnenkomst vriendelijk onthaalt dor het personeel en alles was ook mogelijk. Enige jammere was dat er weinig keus in wijn was en die ook niet in een wijn glas geserveerd werd. Verder was het prima. Tijden tussen het eten en keuze van de hoeveelheid gerechten waren ook ok. Enige jammere was dat niet alles aan onze verwachtingen voldeet omdat niet alles vers was maar uit blik. We komen hier zeker nog een keer terug, omdat ze net open zijn en nog zoekend zijn, hopen wij op meer spectakel in het eten.

47. Wij hebben met z'n viertjes hier gegeten toen dit restaurant pas open was, en dit was woensdag 7 dec. Wat ons gelijk opviel was dat de verbouwing goed gelukt is, een mooi strak interieur wat ruim en overzichtelijk is ingedeeld. Het tafeltje voor 2 vlak bij het uitgifteluik van de keuken had ik persoonlijk daar niet geplaatst. Kwaliteit van het eten vond ik niet altijd goed en tevens kwamen er enkele producten uit blik terwijl dit makkelijk vers geserveerd kan worden. De porties waren wat klein en niet altijd evengoed gelijkwaardig voor iedereen. Een voorbeeld was de ham met meloen, de meloen was erg ongelijk gesneden waarbij er maar 3 plakjes meloen bijzaten voor 4 personen. Daarnaast waren vele vleessoorten in dezelfde marinade klaar gemaakt, dat "proeft" weer wat goedkoop. Toch hebben wij erg gezellig getafeld waarbij de bediening bij elke gang ons keurig vertelde wat het allemaal was en verder niet opdringerig aanwezig was. Omdat er bij het grand dessert iets bij zat wat wij alle 4 niet lekker van smaak vonden en ook wisten uit te leggen waarom, werd de thee en cappuccino niet op de rekening terug gevonden. Geen slechte ervaring om daar heen te gaan om gezellig te tafelen, maar de prijsverhouding tot hetgeen wij hebben gegeten ( 3 gangen met grand dessert) is niet geheel passend. Misschien als je losse tapas besteld dat de verhouding wel kloppend is. Ik wens "Het Verlangen" veel succes toe voor de toekomst.

48. Restaurant is nu enkele weken open en dat is niet te merken aan de bezoekersaantallen. Vandaag, een woensdagavond, volle bak.
    Vooral bediening een pluim, geen grote wachtijden en ondanks drukte volop aandacht. Er wordt overlegd over het tijdstip van uitserveren van de, in ons geval, 4 gangen en dat was prettig. Er zijn inmiddels kussens aanwezig op de banken.
    Geserveerde eten was di(vers), voldoende en qua smaken uitgebalanceerd. Ondanks enkele grote groepen, was het rustig zitten.
    Komen hier nog wel terug.

49. Een aanwinst voor Elst.
    Heerlijk gegeten voor een nette prijs.
    Producten zijn vers en goed bereid, alleen de rode wijn glazen hebben het formaat van een borrel glas.
    Wij gaan hier zeker vaker eten.

50. Met twee personen heerlijk gegeten bij Het Verlangen in Elst.

De tapas zijn van zeer goede kwaliteit, soms aparte combinaties maar dit maakt het juist verrassend.
    We hebben er heerlijk van gegeten.

De service is uitstekend, we werden correct ontvangen en naar onze tafel begeleid. Vervolgens kregen we drinken en een broodmandje met vers gesneden oerbrood van het huis! Waar zie je dat nog? Vaak wordt deze alsnog op de rekening gepresenteerd. De bediening kwam na elke ronde vragen of de volgende ronde al aan de keuken doorgegeven mocht worden, zo kun je je eigen tempo bepalen. Ook werd er meerdere malen geïnformeerd of alles naar wens was.

Het restaurant is erg sfeervol en mooi ingedeeld, de grote groepen zaten aan de andere kant van het restaurant en door de indeling van het restaurant ondervonden we hier geen hinder van. Klein puntje van kritiek op het interieur is dat de banken bij de tafels geen kussen hebben waardoor je geen ondersteuning in je rug hebt tijdens het eten. De afstand van de bank naar de tafel is namelijk te groot om goed te kunnen aanschuiven.

Over de prijs en kwaliteit heb ik niets aan te merken, de kwaliteit van de tapas is uitstekend. Over de prijs en hoeveelheid heb ik wellicht wel iets aan te merken.

Wanneer je een normale hoeveelheid wilt eten en hiervoor normaal wilt betalen ben je aangewezen op de tapas mix of het tapas menu. (Dit omdat het bestellen van losse tapas duurder uitvalt) Omdat dit onze eerste keer was en wij nieuwsgierig waren naar de verschillende gerechten van dit restaurant hebben we gekozen voor het tapas menu. Beide menu's worden door de koks samengesteld.
    Per persoon betaal je hiervoor € 26,95 (voor ons totaal € 53,90). Je krijgt beide dezelfde gerechten geserveerd, per gerecht in 1 schaal, de hoeveelheid daarvan vond ik wat tegenvallen. Wij zijn geen grote eters, uiteindelijk was het voldoende maar voor deze prijs had ik van een aantal tapas een grotere hoeveelheid verwacht. Bijvoorbeeld de ossenhaaspuntjes, de Chinese gehaktballetjes en meloen met serranoham.

Conclusie: Ik zal zeker nog een aantal keren terug komen bij Het Verlangen in Elst, waarschijnlijk ga ik dan wel losse tapas bestellen.

Het Verlangen in Elst is een aanwinst voor de gemeente Overbetuwe!

51. Wij zijn hier gisteren met 5 mensen wezen eten en ik moet zeggen het was zalig!
    Eten, sfeer, bediening was allemaal prima!
    We hadden een jarige in ons midden en er werd ter plekke iets gedaan om het feestelijk te maken.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

52. Heel erg leuk restaurant en lekker eten, bediening erg vriendelijk en de prijs ook oké.
    Zeker de moeite om er eens te gaan eten ik kom ook zeker nog eens terug.

53. Heel gezellig, lekker gegeten. Mensen zijn er heel vriendelijk.
    Ga er zeker vaker eten. Zeker een aanwinst voor Elst

54. Wat een aanwinst voor Elst! Erg leuke sfeer, mooie inrichting en het belangrijkste, heerlijk eten en goede bediening! Goed restaurant om heerlijk te tafelen!

55. Heerlijke tapas, veel variatie en goede kwaliteit. Vriendelijke bediening en stijlvolle inrichting. Echt een plek om gezellig lang te tafelen. Ga er zeker nog eens naar toe!

56. We hebben fantastisch gegeten! Hele gezellige en alerte bediening. Elk gerechtje proefde je de kwaliteit, en de sfeer is heel gezellig en huiselijk. Kortom, we gaan er zeker vaker naar toe!