De Vereniging in Elst

za tot 02:00
zo tot 23:00

1382120113 87
1626322010 74

1. Op zaterdag 27 okt hier uitstekend gegeten. Er is nu een menu met kleine hoofdgerechten zodat je meer gerechten kiezen kan. Bereiding was goed en personeel netjes. Hou deze lijn vast.

2. Ondanks de moeilijke periode voor de horeca maakt De Vereniging mooie stappen! De bediening wordt steeds beter en je ziet er ook hoe langer hoe meer vaste gezichten. Ik kan inmiddels lezen en schrijven met die vaste gezichten. Laatst had ik met een hoofdgerecht de pech dat de cuisson van mijn vlees niet klopte. Dat was een moeilijke periode voor de keuken waar ik vanaf wist. Belangrijkste is dat het keurig werd opgelost. Inmiddels is een reuzegezellig winterterras verrezen waar je, ook als het wat kouder is, prima gebruik van kunt maken.

Eén vorige recensie
  3. Klaassen

Eten was lekker, echter de bediening moet het compleet maken. Hier hebben ze de plank mis geslagen. Sagerijnig, voor en hoofd gerecht te snel achter elkaar. Daarna ruim 1 uur moeten wachten voordat ze de dessert kaart komen brengen. In de tussentijd ook niet gevraagd of we wat wilde drinken. Na het dessert, nog eens ruim 45 minuten gewacht en niemand gezien. Bij het afrekenen, brachten ze ook nog eens te veel in rekening, ivm het 3 gangen menu. De bediening moet het doen, maar dat is hier echt niet gelukt. Jammer want het eten is lekker.

4. Bij dit restaurant hebben wij een lunch gebruikt. Prima soep en lekker brood. Vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

5. Gisteren mosselen gegeten, goed verzorgt, ruim voldoende.
    Wat absoluut slecht was, de ongeïnteresseerde bediening, een jong meisje, er kon geen lachje of praatje vanaf. Jammer!

6. Hans kok

Slechter kan het niet. Bediening deed hun best maar eten en bereiding was ongelofelijk slecht.

7. Vandaag zonnige zondagmiddag, druk op terras, na ons eerste drankje te hebben besteld erg lang wachten erop.
    Daarna weer lang wachten op een bestelling om wat te eten te bestellen.
    Bediening opvallend jong en zeker niet ervaren om de klant netjes te bedienen.
    Dit is hier toch wel eens anders geweest.
    Het eten was ook niet van een hoogstandje, en de extra pindasaus hebben we nooit gehad, wel besteld en wel op de rekening.
    Bij het afrekenen de kassa bediende hierop aangesproken, toen werd er een leidinggevende bij geroepen die nauwelijks sorry kon maken en er verder n niets mee deed.
    Hier leren ze dus niet van, jammer.
    Maar even laten bezinken om hier weer eens aan te gaan.
    Ps. Tip voor directie, zorg dat de klant zich koning voelt!

8. Coen Trompadour

Een geweldig culinair hoogtepunt. Gewoon heerlijk genieten en ... zeker terug komen !

9. Zaterdag hier gegeten met een groep van 9 personen. Eten was erg lekker. Voldoende bijgerechten en werd regelmatig gevraagd of je er nog wat bij wilde hebben. En als extra vuurwerk op het ijsje van de jarige (hadden we gevraagd en werd leuk opgepakt). De jarige heeft er van genoten.

10. hr en mw van Schip

Heerlijk gegeten voor een concert van Doe maar.
    Prma menu waar je voor kan kiezen en die wisseld, tevens was er een aparte wild kaart en natuurlijk de gewone kaart. Je kan alles met elkaar combineren. Bij ieder gerecht was er een bijpassende wijn.
    Goed en sfeervol, voor herhaling vatbaar.

11. Wij hebben al vaker heerlijk bij De Vereniging gegeten. Onze ervaringen bij De Vereniging smaken naar meer.

Het eten is zalig en je proeft de kwaliteiten van de ingredienten en van de kok! Bovendien is de bediening erg professioneel en hartelijk. Je kan merken dat ze het er leuk hebben. De Vereniging is ook smaakvol aangekleed en zodra het weer het toelaat, kan je erg sfeervol buiten zitten, op het mooie terras (vergeet dan vooral niet de Blush-rose te bestellen)

Aanrader dus!

12. We hebben hier 13 april jl. gegeten met een groep van 10 personen. Ondanks de grote van de groep was alles goed geregeld, kwamen alle gangen voor iedereen gelijk etc.

Het eten was erg lekker en smaakvol.

Zeker een aanrader

13. Lekker eten en zeer plezierige bediening. Eet hier regelmatig en altijd weer lekker. Leuk dat de vaste kaart altijd een weekend is, zodat je altijd iets nieuws kunt bestellen. Kaart is een mix van klassieke en verrassende gerechten.

14. Pieter en Cindy

Laatst een onverwacht plezier beleeft in dit zeer gastvrije restaurant. Om te beginnen werden we zeer vriendelijk ontvangen door een vlotte en niet al te formele bediening. Het is duidelijk merkbaar dat deze mensen nog echt plezier beleven aan werken in de horeca. Ook aan tafel werden we verrast door heerlijke gerechten uitgekozen door de chef, waarbij een goed glas wijn werd geserveerd. De gerechten zagen er mooi uit maar belangrijker nog waren ook nog eens erg lekker.
    Dit restaurant werd ons aangeraden door vrienden en wij zouden ook iedereen willen aanraden hier eens een avondje naar toe te gaan.

15. Branislav

Op een vrijdagavond met z'n drieën hier gegeten. Voorgerecht: gerookte lamsham zeer goed en een ruim voldoende portie, opmaak bord: keurig. Rode huiswijn zeer lekker. Hoofdgerechten allen lekker, wienerschnitzel, varkensmedaillons, en de zeebaars met gamba's smaakten ons alle goed. Gerechten waren goed van temperatuur en bijgeserveerde groente en frites wederom goed. Desert: ijsproeverij, een frisse combinatie en een goede afsluiting van een lekker avondje uit eten. Sfeer in het restaurant is gezellig mede door het lounge gedeelte met open haard en de gezellige drukte die er heerste op deze vrijdagavond. Parkeren (gratis) voor de deur en ruim voldoende. Bediening is correct en vriendelijk. Kortom een ZEER geslaagd bezoek en we komen hier zeker nog eens terug.

16. Zomaar een maandagavond ergens een hapje eten bleek een schot in de roos te zijn. Goede kaart met ook een keuze uit verschillende vegetarische gerechten. Mooi interieur. Vriendelijke bediening. Wel hadden we op een gegeven moment 3 kelners. Dat was een beetje overdreven. Toen we vertrokken, was er geen personeel om gedag te zeggen.

17. Goed, sfeervol, klantvriendelijk, gemoedelijk, leuk, mooi terras, lekker bier, lekkere tappas etc. Zeker een aanrader voor iedereen.

18. Johan van Dinter

19 maart met 6 personen heerlijk gegeten. Lekker en smaakvol in een leuke ambiance. Echter het zou klantvriendelijker zijn geweest, als de opmerkingen die wij hadden, niet waren afgedaan met excuses, maar met bv en kopje koffie van het huis. Zeker gezien het probleempje wat we hadden met de eindrekening. Dit kan echt niet!(vandaar de 5 voor service)

Maar toch, eerlijk is eerlijk, zeker voor herhaling vatbaar want we hebben echt lekker gegeten.

19. Prima gegeten. Een tip: de glazen wijn en cognac mogen wat voller.

20. Echt leuk en gezellig en het eten is top.

21. Heerlijk gegeten.

Zijn heel makkelijk.

Iets kleins wat op de lunchkaart staat kan ook 's avonds.

Een aanrader.

22. We hebben hier nu 2 keer gegeten: 1 keer met z'n tweetjes en 1 keer met een groepje. Het was erg lekker en gezellig! De inrichting is sfeervol, de bediening is heel vriendelijk. Kortom: wat wil je nog meer?

23. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Goed van smaak, redelijk geprijsd.

Wij komen zeker vaker terug ook al moeten we er een eindje voor rijden.

's Zomers kan je heerlijk op het terras zitten.

Het eten is no nonsens en je kan 's avonds ook kroketten met brood krijgen ( kan lang niet overal). Het is mijn soort keuken omdat ik niet van die cuisine nouvelle houd. Het is meer een Hollandse/Franse kaart.

24. Net met mijn nicht een hapje wezen eten hier en het was bijzonder lekker.

Ik was er na hun verbouwing nog niet geweest en het is er erg gezellig.

De open haard geeft veel sfeer.

Op aanraden van een eerdere recensie de Texelse champignons geprobeerd en die waren heel erg lekker!

Echt een aanrader!

Alles was goed, service, eten... alles.

Voor herhaling vatbaar!

25. Wij zijn hier al een aantal keren uit eten geweest. Als we in de buurt waren en het was rond etenstijd, kwamen we als vanzelfsprekend bij De Vereniging uit. Ze hebben er een 4 gangen weekmenu voor 20 euro en je krijgt meer dan genoeg. Heerlijk klaargemaakt, leuk opgediend en de bediening en het restaurant zijn goed en gezellig. We blijven terugkomen!

26. Heerlijk gegeten, smaakvol en netjes opgediend en een erg vriendelijke bediening!

Niks is hen te veel, echt een hele gemoedelijke sfeer, je voelt je echt op je gemak.

27. Vanavond wezen eten in het totaal ge-restylde pand. Uiterst correct ontvangen door de gastheer. Heerlijk relaxed kunnen eten. Op ons gemak rustig bij het open haard-vuur, onder het genot van een drankje, de kaart kunnen lezen. Het eten werd op hele warme borden geserveerd door het supervriendelijke personeel. Aanrader zijn de "Texelse Champignons", een heerlijk warm voorgerecht. Dit restaurant is overigens ook heel erg kindvriendelijk, ons zoontje van 16 maanden heeft zich opperbest vermaakt in een speciaal ingerichte kinderhoek. Al met al een heerlijk avondje uit.