Residence Rhenen in Elst

1320383717 77
1382209647 83
1494620428 87
1511482046 88

1. Prachtige locatie, vriendelijke ontvangst en kundig personeel.
    Heerlijke gerechten waarbij het trilogie menu een aanrader is.
    In alle rust kun je hier avondvullend dineren.
    We komen graag terug.

2. Joeke van Laar

2e pinksterdag dit jaar heb ik met mijn man zo lekker gegeten bij de Residence Rhenen, dat we vorige week weer dachten: we gaan weer. Wederom een perfecte avond, waarbij de bediening goed aanvoelt welk tempo je wilt, je goed adviseert en ontzettend behulpzaam en aardig is. De gehele entourage is fantastisch, wij voelen ons er erg op ons gemak. De kwaliteit van het eten en drinken is hoog en ook belangrijk: heerlijk. Echt een aanrader voor als je een avondje wil genieten!

3. Anoniem

4. Super, mooie locatie. Het eten is echt fantastisch en de kok komt zelf uitleg doen wat hij gemaakt heeft. Leuk dat de kok de opdracht voor hemzelf aannam om een gerecht af te stemmen op een bepaalde wijnsoort. Uitstekend gedaan.

5. iensuser

6. Jeroen Bosman

Zeker is dit een restaurant uit mijn Top 5 aller tijden. Heerlijke entourage (we zaten op het terras), kundige bediening en mooie omgeving. Het eten was echt buitengewoon goed. Het trilogie-menu is een aanrader. 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechtjes. Alles even smaakvol en op de juiste manier bereid. Ook complimenten voor de heerlijke huiswijnen. Aanrader!

7. leo kruithof

5-4-2015. We hebben vanmiddag high tea gedaan bij Residence Rhenen. We hebben ontzettend genoten, het was heerlijk. Het eten was van goede kwaliteit en leuk geserveerd. Grote klasse.

8. Gezellige entourage, hartelijke bediening met verstand van zaken en heerlijk eten (complimenten aan de kok!).
    Alle ingrediënten voor een fijn avondje uit!

9. Roxanne En Thomas

Prachtige locatie, heerlijk eten en een erg leuke bediening! We hebben hiervan genoten!

10. Fam. Van P.

Met onze kinderen hebben wij geluncht bij de Rotisserie. Een prettige ervaring, gezellige sfeer en ook qua service was het goed, heel vriendelijk! Voor de kinderen waren de pantosti's met mozzarella en kruidenmayonaise wel wat machtig, de smaak ervan was echter voortreffelijk, evenals onze broodjes (carpaccio en club sandwich). Het was werkelijk genieten! De bavarois van kastanje en het ambachtelijk ijs waren heerlijk. Ons zoontje at de huisgemaakte meringues van onze borden. Zelden zo lekker gegeten! Beslist een aanrader.

11. Eline

12. Mw. W.C.J. Laarman

Voor het vieren van mijn 65ste verjaardag hebben wij op 26-08-2014 met 6 personen genoten van de "high tea". De ontvangst, de service/attentie, de hartige en zoete gerechten, alles even geweldig. Een aanrader en een dikke 10!

13. Afgelopen vrijdagavond 29 augustus hebben we bij Residence Rhenen gegeten. Dat was echt genieten, uitstekend in elk opzicht: hoeveelheid, smaak, presentatie en tijd tussen de gangen.
    Daarnaast was het wijnarrangement perfect op de verschillende gangen afgestemd. En tenslotte was ook de bediening bijzonder prettig en deskundig.
    Kortom: verrassend goede prijs-kwaliteitsverhouding, zonder enige wanklank. Een duidelijke aanrader!

14. Henk van Vlastuin

Mijn vrouw heeft een heel vervelend dieet. Bij Residence doen ze keer op keer hun uiterste best om toch een heerlijke en mooi diner te maken. Echt top.

15. Heerlijk restaurant. Een van onze favorieten in de regio midden nederland. Mooie locatie, super vriendelijk personeel en heerlijk eten. De kaart wisselt regelmatig dus het verblijf in dit restaurant is ook aangenaam als je er vaker komt. De wijnen zijn ook op niveau, deze worden door hen zelf geselecteerd. Een wijn arrangement is daarom ook aan te raden. Wij gaan wekelijks uit eten en begrijpen daarom goed waarom dit restaurant gewaardeerd wordt.

16. 'Genieten' wordt hier als 4e dimensie aan onze aanwezigheid toegevoegd.

Weg van de drukte zitten we in alle rust bij Residence Rhenen op de Utrechtse Heuvelrug, perfect gelegen in een lommerrijke omgeving. Hier versmelten Natuur en Gastronomie zich in een unieke Ambiance.

Prima kaart, goede prijs/kwaliteit verhouding en uiterst vriendelijke en service gerichte bediening.

Snel en eenvoudig te vinden, ruime parkeergelegenheid inclusief fietsoplaadpunten! Een aanrader voor wandelaars, fietsers en iedereen die onze ervaring delen wil.

17. Jaap de Vries

Woensdag 4 juni met 6 personen gegegeten in dit restaurant.
    Het was uitstekend, allen waren zeer tevreden. Vriendelijk en deskundige bediening.
    Geen gezeur wanneer er om een glas leidingwater gevraagd werd.
    Voor herhaling vatbaar.

18. ton van den berg

Vorige week hier met vrienden afgesproken. Dat werd een fantastische middag, waarbij we hebben genoten van de high tea die werd geserveerd, van de ambiance, van de voortreffelijke bediening. Wat een heerlijk ontspannen middagje, vanaf de ontvangst tot en met het vertrek. Absoluut voor herhaling vatbaar en een aanrader voor anderen! We komen graag weer terug, voor een high tea of om eens lekker te eten.

19. We kozen het Trilogie-menu met 3 x 3 heerlijke gerechtjes. Gastvrije bediening, lekkere amuse en heerlijke wijn erbij. Kortom, genoten van een geweldig avondje uit!

20. Sinds lange tijd, verrassend goed gegeten, het 3*3 Trilogie festijn, kleine smaakvolle gerechten met..... kleine, dus 9 glaasjes wijnarrangement erbij, dus m'n Wijnapp goed kunnen updaten met nieuwe proefervaringen. De gastheer/sommelier werkelijk perfect, relaxed, veel kennis, zeer gastvrij, echter voor herhaling vatbaar!

21. Phebe Bovenschen

Gelegen bij de bossen, goede service en heerlijk eten!
    Ook de amuse tussendoor is een leuke verrassing.

22. Just had an amazing dinner at Residence. The dishes were beautifully presented, every component was explained and the taste was perfection. Trully surprising combinations. An explosion of flavor in your mouth. Service was also excellent with vast knoledge of wines. The beautifull and peacefull setting only helped increase the pleasure of our experience. This dinner definitly placed a smile on our faces.

23. Frank van Walsem

Gisteren met vrienden wederom op herhaling geweest voor het trilogie-menu. Het niveau van het eten en de balans eten-wijn was niet helemaal zoals anders. Vandaar ook de achten bij eten/drinken en prijs/kwaliteit. Verder wel weer optimaal genoten bij deze topper in de omgeving van Veenendaal. WIj komen zeker weer terug!!

Esther&Frank

24. Zaterdag j.l. hier gegeten in een mooie omgeving. Bediening is uiterst vriendelijk maar het drie-gangen diner was simpel. Voorgerecht was m.a.p. en het hoofdgerecht (coq au vin) was nauwelijks een verrassing. Teveel bot, wel goed gaar, maar verder erg simpel. Dit restaurant profiteerd van de ligging in een mooie omgeving maar kan de keuken niet naar een top niveau brengen. Voor de tweede maal een teleurstelling.

25. Op moederdag genoten van een heerlijk menu en bijpassend wijnarrangement in dit restaurant.
    Smakelijke gerechten en een vriendelijke service met een redelijke prijs.
    Wij komen zeker terug.

26. Gisteravond weer genoten in De Rotisserie.
    Als start een amuse geïnspireerd op het seizoen: een aspergebitterbal. Een artistiek-culinaire invulling van een authentiek stukje Nederland. Vervolgd door een voortreffelijk samengesteld proeverij menu met mooie opbouw van smaken op basis van mooi bereide eerlijke ingrediënten.
    De 'mannen in de bediening' brengen met enthousiasme hetgeen de chef heeft bereid. Zij zijn goed op de hoogte van de ingrediënten en laten hun vakinhoudelijke kennis zien bij de wijnsuggesties.
    Al met al de hele brigade is een echt team.

Alice en Ernst Wolf

27. Alice Wolf

28. P.W. Boogaard

Vrijdagavond heerlijk gegeten in een prima sfeer en uitstekende bediening.
    We komen graag weer terug.

29. Janny Kelderman

We hebben het menu van de Restaurantweek gegeten. Fantastisch !! Gezellige sfeer, goede bediening, heerlijk eten en lekkere wijn. We komen zeker terug.

30. Gisterenavond met 4 personen de groupon aanbieding verzilverd.
    Het eten overtrof onze stoutse verwachtingen.
    Bediening was geweldig.
    We voelden ons echt gast en werden op en tot verwend.
    Wat opviel was dat bijna alle gasten gebruik maakten van de huiswijn.
    Gewoon pr glas rood of wit.
    Ook die was perfect.
    Wat ons betreft is Residence Rhenen een terechte winnaar van de restaurant week.

A. van Es

31. Fantastische avond gehad. Vooraf een bolletje basilicumijs was verrassend. De wijn was perfect afgestemd op de gerechten. Bediening is zeer vriendelijk. Gerechten lekker en niet overdadig veel.

32. Mooie omgeving, goede ongedwongen sfeer. Erg attente bediening met kennis van zaken, de geserveerde gerechten waren heerlijk. het zou leuk zijn als ze nog wat meer verrassende elementen toevoegen, dan had ik een hoger cijfer gegeven. Desalniettemin een top restaurant waar je goed kunt eten tegen een goede prijs. Dit restaurant verdient een eervolle vermelding, het is ook niet voor niet goed uit de bus gekomen tijdens de restaurantweek!

33. Met 7 personen gegeten. Helaas werd er zo moeilijk gedaan over het feit dat het 3x3 menu alleen per tafel geserveerd kon worden. Hoe moeilijk kan het zijn voor een goed restaurant?
    We hadden gewoon echt mensen erbij die liever a la carte wilde eten ...
    Kon en mocht dus niet van de patron volgens de ober ??!! Haal dan de patron er even bij om het uit te leggen ...want.... technisch niet mogelijk ??!! Da's een beetje flauw.

34. Heb gisteravond met 3 zakenrelaties een 4-gangen menu in het kader van de 'Heerlijk 10-daagse' gegeten. Uitstekende bediening. Smakelijke gangen. Uitstekende wijn. Mooi ambiance. Kortom: prima bevallen en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd hoe de Residence en omgeving er bij licht uit zien.

35. Uit eten gaan is hier echt een avondje uit. Geweldig gastheerschap door zeer vriendelijke en attente bediening. We kozen voor de trilogie - een heerlijke proeverij met keuze uit diverse kleine gerechtjes.
    Eerlijk is eerlijk, niet alle gerechtjes waren zo perfect bereid als de coquille, die ik nooit eerder zo lekker heb gegeten! Maar we waren alles bij elkaar aangenaam verrast.

Kortom, een geweldige avond uit, waarbij ons ook een heerlijke wijn aangeraden was - en die was aanzienlijk voordeliger dan de wijn die we zelf in eerste instantie gekozen hadden! Klasse!

36. 29 April hier wezen eten met 4 personen en we hebben er van genoten.
    Zeker een aanrader om eens te proberen als u in de buurt bent.

37. Voortreffelijke keuken, geruisloze bediening, top huiswijn (Montemar Blanco) en prachtige ambiance. Wat wil je nog meer op zondagmiddag. Klasse !

38. Was erg goed. Gezellige ruimte, goed eten en gastvrije bediening. Van harte aanbevolen!

39. Winnyfred van Egmond

Vanmiddag heerlijk gegeten op het zonovergoten terras.
    Het eten was geweldig. De bediening super en we gaan binnenkort zeker weer genieten van de kookkunst van de koks en de verwennerij van de bediening.

Winnyfred en Paola van Egmond

40. Afgelopen weekend met vier personen gegeten in dit mooie restaurant.
    Gekozen van de speciale wildkaart met verschillende rode wijnen, die per glas verkrijgbaar waren! Erg goed. De smaak, portionering en opmaak van het bord waren van een hoge kwaliteit. De wijnen erg smaakvol en goede prijs/ kwaliteits verhouding.
    Wij gaan regelmatig uit eten, maar dit restaurant is een aanrader, een locatie om aan te bevelen.

Ook op een drukke zaterdagavond hebben de personeelsleden de tijd voor vakkundig advies!

41. Het diner preuvement gegeten. Goede porties. Ook een goede afwisseling van vis, vlees en wild. Geen lange wachttijden tussen de gangen door. En bovendien heerlijke wijnen! Ga zo door!!

42. Gea van Essen

Zaterdag 5 november met een gezelschap van 8 personen gegeten. Het was voortreffelijk. Ontvangst, bediening en keuken in één woord geweldig. We komen beslist nog eens terug.

43. Annette Wijnen

44. Wat een geweldig restaurant.

1 Aankomst, helemaal super. Wat een ambiance, zo midden tussen de bossen.

2 Ook het personeel is attent, jassen werden aangenomen, we werden netjes naar onze tafel begeleid en toen begon het pas echt.

3 Als aperitief prosecco genomen.

Keuze gemaakt, diner preuvenement met een wijnarrangement.

4 Lekker, verfijnd en precies genoeg.

5 Van vis, vlees naar wild.

Wij komen zeker terug! Bedankt voor de geweldige avond.

45. Tweede Kerstdag diner was een teleurstelling. Wat het hoofdgerecht betrof, drie kleine spruitjes, 4 kleine halve aardbeitjes en een heel klein stukje kalfszwezerik op een groot bord. En de rekening klopte ook nog niet, tenzij 2 glaasjes water uit de kraan tien euro per stuk kosten.
    Eens maar nooit meer,een verloren avond.

46. Afgelopen zaterdag hier voor het eerst (en zeker niet voor het laatst) gegeten. Was echt heerlijk. We hebben genoten.

Bediening ook erg vriendelijk en adviesrijk. (dessertwijn bij het dessert bijvoorbeeld aangeraden).

Echt een aanrader!

47. Karin

48. Wij zijn op zaterdagavond met onze familie hier wezen eten.

Sfeervol, goede bediening, heerlijk eten!

49. Nadat wij in 2008 onze huwelijksnacht hier hebben doorgebracht, was de kwaliteit ons op gevallen.
    Nu, ruim een jaar later met vrienden wezen eten, het heeft ons prima gesmaakt. Kleine hapjes, maar goede kwaliteit, we hadden voldoende.

Dit is voor herhaling vatbaar.

50. S & Y van G

Vrijdag 2 oktober zijn wij gaan dineren bij Restaurant de Rotisserie. We hadden iets te vieren en dit leek ons een leuke locatie om dat te doen. We werden ontvangen en kregen een gezellig tafeltje met goed zicht op de open keuken, leuk. Aan tafel werd als start een glas Prosecco geserveerd, je krijgt direct het gevoel een fijn avondje uit te zijn. We hebben lekker gegeten, plateau rotisserie vinden wij een echte aanrader! De bediening was bekwaam en vriendelijk. Wij zijn echt in de watten gelegd en gaan graag weer eens terug.

51. Carlo

52. Wij hebben onze trouwdag bij de Residence gevierd begin februari van dit jaar en het was top!
    Mede door de goede zorgen van het personeel en het mooie eten.
    Wij zijn er ook getrouwd en hebben in het Chalet overnacht, echt toppie!
    Van onze gasten hebben wij ook alleen maar complimenten gekregen over de lokatie, het eten, de sfeer, het personeel...

Al met al top!

53. debbie G

Unieke locatie. Perfect gedineerd op het terras van de roti in deze rustieke omgeving. Mooie rosekaart en prettig ontvangst met glaasje bruisende prosecco.

Kortom een mooie avond en het was gezellig druk.

54. Heerlijke lokatie voor een mooie zomeravond. We hadden het culinairmenu besteld waar de jonge chefkok zich volledig in heeft gegeven. Het was een heerlijke avond met een 8 tal smakelijke gangen met bijgepaste wijnkeuze. Dit was een zeer geslaagde en smakelijke avond.

55. Cor Koops

1e paasdag gegeten in de Rotisserie. Lamsfilet was bien cuit i.p.v. lekker rosé. Amuse voor het hoofdgerecht werd aan onze tafel gewoon vergeten. Bij de rekening bleek dat er twee keer te veel drank werd gerekend.

Kortom, niet zoals we gedacht hadden.

56. rolls-royce auto club nederland

Al vaker ondanks div. opmerkingen toch weer steeds een nieuwjaarsreceptie gehouden.

Ook nu viel het helaas weer tegen. Je betaalt een flinke prijs, maar als de schaal leeg is wordt er niet meer nageserveerd. Kwalitatief had het voor dat geld zeker beter gekund.

Heb opdracht andere lokatie te zoeken voor 2010.