Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elst ut verdeeld zijn.

1. Alice Wolf

2. We hebben in een aantal wokrestaurants gegeten, maar dit komt als beste uit de bus.
    Alles klopt hier, echt super! als je dit gewend bent , wil je niet anders meer!

3. P.W. Boogaard

Vrijdagavond heerlijk gegeten in een prima sfeer en uitstekende bediening.
    We komen graag weer terug.

4. Martina en david

we hebben hier al een aantal keer gegeten. wij vinden het hier erg lekker. er is enorm veel keuze. wij rijden uit arnhem voor dit restaurant extra hier heen. omdat we het zo lekker vinden

5. gerrit wildeman

Pannenkoeken waren niet gaar, bij klagen werden ze nog maar een keertje opgewarmd. Geen enkele reactie bij het afrekenen toen we zeiden dat het allemaal erg tegen viel. Jammer dat je zo behandeld wordt. Hier gaan wij maar niet meer komen..

4,1
  6. Janny Kelderman

We hebben het menu van de Restaurantweek gegeten. Fantastisch !! Gezellige sfeer, goede bediening, heerlijk eten en lekkere wijn. We komen zeker terug.

7. Gisterenavond met 4 personen de groupon aanbieding verzilverd.
    Het eten overtrof onze stoutse verwachtingen.
    Bediening was geweldig.
    We voelden ons echt gast en werden op en tot verwend.
    Wat opviel was dat bijna alle gasten gebruik maakten van de huiswijn.
    Gewoon pr glas rood of wit.
    Ook die was perfect.
    Wat ons betreft is Residence Rhenen een terechte winnaar van de restaurant week.

A. van Es

8. Fantastische avond gehad. Vooraf een bolletje basilicumijs was verrassend. De wijn was perfect afgestemd op de gerechten. Bediening is zeer vriendelijk. Gerechten lekker en niet overdadig veel.

9. De bestellingen zijn altijd snel klaar en het personeel is bereid om uit zichzelf een praatje met je te maken terwijl jij zit te wachten tot de bestelling klaar is. Wij krijgen altijd grote porties patat, heerlijk!

10. Patrick van Ewijk

11. Patrick van Ewijk

wij gaan hier regelmatig eten....het is er super lekker eten en de sfeer is heel erg huiselijk !
    totaal niet te vergelijken met de andere wok restaurants waar we geweest zijn !!! dit is echt geweldig !
    de mensen die we hier mee naar toe nemen die blijven ook altijd terugkomen juist omdat ze de aankleding van het restaurant, het personeel, het lekkere eten en de sfeer heel erg leuk vinden.

het eten op zich is erg uitgebreid en heerlijk van smaak...diverse keuze...echt teveel om op te noemen ik heb dan ook niks slechts te melden over eastern plaza !!
    zou zeggen ontdek het en je bent totaal verslaafd.....hier kom je nooit meer weg !!!

ook met kinderen kun je hier goed terecht een hele speciale kinderhoek met bioscoop, schminken, spelcomputer, en speelhoek voor de kleintjes......er is altijd personeel in de kinderhoek aanwezig om een extra oogje in het zeil te houden.

12. Mediterraans Elst ut

Samantha

13. Samantha

14. Mooie omgeving, goede ongedwongen sfeer. Erg attente bediening met kennis van zaken, de geserveerde gerechten waren heerlijk. het zou leuk zijn als ze nog wat meer verrassende elementen toevoegen, dan had ik een hoger cijfer gegeven. Desalniettemin een top restaurant waar je goed kunt eten tegen een goede prijs. Dit restaurant verdient een eervolle vermelding, het is ook niet voor niet goed uit de bus gekomen tijdens de restaurantweek!

15. Het beste wokpaleis in de regio, ook leuk voor de kinderen met een speciaal kinderteam die sminken en een oogje in het zeil houden

16. We kregen een piepklein tafeltje helemaal achterin. De sushi had een vreemde smaak en erg veel keus hadden ze naar mijn mening niet behalve met betrekking tot het snoep. Het grillen duurde ook erg lang. Het eten vonden wij matig en de sfeer niet erg gezellig. Dit was de eerste en de laatste keer.

17. Met 7 personen gegeten. Helaas werd er zo moeilijk gedaan over het feit dat het 3x3 menu alleen per tafel geserveerd kon worden. Hoe moeilijk kan het zijn voor een goed restaurant?
    We hadden gewoon echt mensen erbij die liever a la carte wilde eten ...
    Kon en mocht dus niet van de patron volgens de ober ??!! Haal dan de patron er even bij om het uit te leggen ...want.... technisch niet mogelijk ??!! Da's een beetje flauw.

6,1
  18. Totaal gebrek aan interesse in de klanten. Afsnauwen, onbeschoft aanspreken, veel te lang laten zitten, bevelen uitdelen aan klanten: wat is dit voor tent? Het eten is bovendien aan de matige kant, vooral de desserts.

1,8
  19. Heb gisteravond met 3 zakenrelaties een 4-gangen menu in het kader van de 'Heerlijk 10-daagse' gegeten. Uitstekende bediening. Smakelijke gangen. Uitstekende wijn. Mooi ambiance. Kortom: prima bevallen en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd hoe de Residence en omgeving er bij licht uit zien.

20. Heerlijk gegeten met een bon van de mona-actie.
    De pannenkoeken stonden snel op tafel. Later nog een pannenkoek nabesteld en deze kregen we vijf minuten later aan tafel geserveerd!
    De bediening was snel en vrolijk. Het enige wat ons een beetje tegenviel, was het lawaai dat uit de keuken kwam. Wij zaten aardig dicht bij de keuken en door de openstaande deur en het openstaande luik kregen wij veel mee van wat er in de keuken gebeurde.

21. Super! Bediening is erg vriendelijk, zijn snel met borden weghalen en drankjes bijschenken.
    We zijn er afgelopen dinsdag met 5 man wezen eten, ik kom persoonlijk niet uit de buurt van Elst, dus ben geen andere wokrestaurants gewend dan die in Oosterland (vreetschuur). Maar dit restaurant heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Het eten is superlekker, de voorgerechten zijn snel bijgevuld en ook bij de wok en de plaat hoef je niet lang te wachten, ook al zat de zaak behoorlijk vol.
    Maar de ijshoek en chocoladefonteinen maakten het echt af!

Dank jullie wel voor een leuke avond

22. Monique Heijboer

23. Wij zijn hier nu 3 keer geweest en zullen hier nog vaker komen. Wel aan te raden om van tevoren een afspraak te maken, zeker in het weekend want het zit altijd vol.
    De inrichting is modern en heeft een mooie uitstraling.
    Wat is er een enorme keuze in de gerechten, zowel voor het wokken als de bakplaat. Maar er is ook veel keuze in het kant en klare aanbod.Alles ziet er netjes uit, wat hier een heel groot pluspunt is, is dat er een aparte bakplaat is voor het vlees en voor vis. Zo hoort het te zijn, niet alleen qua hygiene maar ook omdat er mensen zijn die geen vis lusten.
    Ook het aanbod in nagerechten is ruim voldoende.
    Kortom, een heel goed restaurant.

24. C. Hoogeveen

Gisteravond heerlijk gegeten. Wat is de zaak toch mooi geworden na de verbouwing. Gezellige sfeer, fijne bediening. Eten is echt heerlijk. Voldoende keuze. Voor de kinderen een speelhoek met toezicht zodat je als ouders prima kunt eten terwijl je kinderen zich vermaken. Echt een aanrader!

25. Wij vinden het lekker en gezellig, en dat is het belangrijkste.
    Ga zo door Aart en Nelly en Dennis.

26. Sylvia te Lintelo

27. Wij komen hier al heel vaak. Wij zitten er vlakbij op de camping.
    Het eten is super en de sfeer geweldig.
    Gezellige eetsalon.
    Ga zo door wij komen weer als jullie open zijn.
    Groetjes

28. Woon al jaren in Elst en had altijd het idee dat de kwaliteit niet veel zal zijn voor het bedrag wat je moet betalen. Maar na een bezoek moet ik zeggen " kwaliteit kwaliteit en nog een keer kwaliteit voor een goede prijs". Jonge maar professionele bediening. Heel veel keuze en koks die het vak verstaan. Als laatste wil ik kwijt dat de inrichting heel modern is. Nog geen vijf sterren maar als de volgende ervaring ook zo goed is dan..

29. kan niet anders zeggen dan hele dikke 10. kan echt niks bedenken wat ik minder vond. eten was heerlijk en ook veel variatie zowel voor volwassenen als voor de kinderen. veel te doen ook voor de kinderen, schminken, spelen film kijken etc. echt een super aanrader voor iedereen. bedankt voor het heerlijke eten en de gastvrijheid

30. Erg lekker eten en je hoefde helemaal niet lang te wachten bij het bakken en wokken. Zeker voor herhaling vatbaar!