Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elst ut verdeeld zijn.

Het oude was al goed. Maar na de verbouwing echt geen woorden voor. Alles topkwaliteit. Vandaar dat ook altijd vol zit. Komen hier nog vele malen terug!

Eastern Plaza is geweldig! Het is druk bezocht en dat komt omdat er nket bezuinigd wordt op de producten. De kwaliteit van het eten is heel goed. Het is druk, maar door de aankleding en service doet het toch gezellig aan. Vooral een aanrader voor families met kids!

Prachtige locatie, vriendelijke ontvangst en kundig personeel.
    Heerlijke gerechten waarbij het trilogie menu een aanrader is.
    In alle rust kun je hier avondvullend dineren.
    We komen graag terug.

Echt perfect goede service ga er graag heen. Het is er ook mooi geworden mijn complimenten.

5. Mediterraans Elst ut

Met z'n tweeën eerlijk gegeten. Verrassende voorgerechtjes gehad. Vers gebakken broodjes en heerlijke gebakken mosselen met gesmoorde groentes. Ook de pizza en calzone waren heerlijk en goed gevuld.
    Snelle en vriendelijke bediening.

6. Mediterraans Elst ut

Emmy Eindhoven.

Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en belangstelling van de baas was top. Echt een plek om terug te komen en lekker te genieten.

Jeroen Overeem

Heerlijk gegeten. Leuke dorps cafetaria met ouderwetse gezeligheid! Personeel zeer aangenaam!
    Wij komen zeker weer als we gaan fietsen in het bos.

8. Kleine eetwaren Elst ut

Wat een irritante dronken gasten daar zeg!! Personeel staat gewoon mee te lachen. Eten was niet slecht maar door de sfeer niet van kunnen genieten, jammer

Super gegeten! Catamaran met pittige pinda is heerlijk!!! Je kunt voor zeer goed tarief nog heerlijk op het terras zitten ook! Perfect!

Willy van de Weerd

Helaas geen prettige ervaring. Pannenkoeken niet gaar en te dik. Bediening hebben er niet allemaal heel veel zin in.

Wat is het ongelooflijk mooi geworden na de verbouwing. Je waant je nu nog meer in oosterse sferen. Een heerlijk zelf getapt pilsje of een heerlijk speciaal biertje, de keuze is reuze! Ga zo door, want er is absoluut geen betere!! Ontzettend veel kwaliteit voor een uitstekende prijs.

12. Mediterraans Elst ut

Roy en lydia

Gezellig en gastvrij. Goede en eerlijke adviezen over de grote van de porties. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Wij hebben hier echt vaak gegeten.
    Het eten was goed, en het personeel altijd vriendelijk.
    Wat ons nu tegenstaat is de vernieuwde uitvoering. Eten met de klok aan. En een prijsverhoging van ruim 20% (in ons geval), als wij gaan eten is dat ontspanning, zonder op de klok te moeten letten.
    Helaas kan dat niet meer door deze vernieuwde regels, dus eten wij elders. Jammer!

G. van Tintelen

We hebben daar 19 juli gegeten in het totaal vernieuwde restaurant. Het was super, altijd al maar verdiend nu zeker extra sterren. Was voortreffelijk, de sfeer de uitleg en de hygiene. Alles was heerlijk van de uitgebreide voorgerechten tot aan de toetjes toe. Bijna te veel om op te noemen. Raad iedereen aan om hier naar toe te gaan. Wij zullen zeker met regelmaat terugkomen. Complimenten voor iedereen due daar werkt. TOP! Fam. Van Tintelen Ingen.

vd Essenburg

Vanavond daar gegeten met onze dochter die vandaag 12 jaar is geworden. Op maandagavond kinderen gratis, maar vanaf 12 jaar betaal je dan wel 29, 50!
    Dat nodigt wel uit om de volgende keer even te jokken over de leeftijd. :(
    Verder eten heerlijk hoor. Leuk concept maar voor kinderen die bijna niks eten echt te duur.

Wat kunnen jullie trots zijn op het eindresultaat na de verbouwing. Wat is het mooi geworden zeg en wat een oog voor detail! Aanvankelijk zag ik het niet zo zitten om zelf het drinken te moeten pakken, maar daar ben ik zeker van teruggekomen. Wat een ruime keuze in speciaal bieren, frisdranken,wijnen etc, top! Ook wat betreft het eten zijn er zowel voor de volwassenen en de kinderen heerlijke gerechten aan het assortiment toegevoegd. De prijzen zijn inderdaad iets omhoog gegaan, maar wij betalen graag iets extra voor zoveel kwaliteit. Ga zo door Eastern Plaza!!!

Van Dijk

Gisteren met 3 personen hier een pannenkoek gegeten. Als je een pannenkoekenrestaurant bent is er in ieder geval 1 ding waar je echt goed in bent: pannenkoeken bakken! Helaas! Ze waren niet gaar en zompig. Onbegrijpelijk.

Roelofsen

We zijn meerde keren al geweest,
    Eten is niets mis mee al vond ik dat de kok's het eerste half uur met te weinig man stonden zo dat het eten van de bakplaat een beetje meer tijd nodig had als normaal tewijl het super rustig was i.v.m de warme zomerdag.

Tip neem geen incl onbeperkt drankjes.

Want ze weten je niet meer te vinden in 2 uur tijd hebben we met de godsgratie 3 drankjes gehad, en als je er om vroeg duurde het nog een kwartier voor dat de drankjes er waren. Of de bestelling kwam helemaal niet.

Als je de drankjes niet afkoopt is mijn ervaring dat je de drankjes in overvloed worden aangeboden.

Dit gebeurt altijd in dit restaurant.
    Want we gaan regelmatig omdat het een geweldig restaurant is voor kinderen i.v.m de grote speelhoek met begeleiding.

Dus een goed restaurant als je de drankjes niet afkoopt...

19. Mediterraans Elst ut

Mary Mina is een knus restaurant waar je voortreffelijk kan eten voor een goede prijs. De pizza's waren erg lekker en goed belegd. Van de toetjes was vooral de hazelino uitstekend. De bediening was correct. Een restaurant om zeker weer een keer te bezoeken als we in de buurt zijn.

Wij waren met mensen die hier nog nooit geweest waren, wij zijn vaker geweest. Zij waren enthousiast, we hebben héérlijk gegeten!
    Voor herhaling vatbaar!!

21. Kleine eetwaren Elst ut

Carla Besten

Sfeer was door een groepje dronken erg slecht! Eten was niet slecht maar al met al negatieve ervaring.

22. Mediterraans Elst ut

Jan van Zetten

Fijne ervaring bij Mary Mina in Elst.
    Wij waarderen een persoonlijke sfeer en goede kwaliteit en daarvoor konden we bij Mary Mina onverwacht goed terecht. Na een eerste keer gaan we zeker vaker.

Erna Kennedy

Keurige attente bediening. Heerlijk pannenkoek gegeten. Zalige koffie! We gaan er zeker weer eten en dan misschien geen pannenkoek maar iets anders want ze hebben een uitgebreid menu.

Joeke van Laar

2e pinksterdag dit jaar heb ik met mijn man zo lekker gegeten bij de Residence Rhenen, dat we vorige week weer dachten: we gaan weer. Wederom een perfecte avond, waarbij de bediening goed aanvoelt welk tempo je wilt, je goed adviseert en ontzettend behulpzaam en aardig is. De gehele entourage is fantastisch, wij voelen ons er erg op ons gemak. De kwaliteit van het eten en drinken is hoog en ook belangrijk: heerlijk. Echt een aanrader voor als je een avondje wil genieten!

25. Mediterraans Elst ut

Harrie Drost

Hier lekker kerst gegeten ontzettend naar me zin gehad. Hel goede sfeer eerlijk en tevreden naar de klanten toe. Het eten is van top kwaliteit. Zeer tevreden.

26. Mediterraans Elst ut

Antoinette

Meerdere maken super gegeten ! Van pizza tot spareribs of een lekkere schotel , altijd heerlijk bereid en fijne service. Nu ook met kinderfeestje er gegeten en goed meegedacht , helemaal geslaagd 👍

27. Mediterraans Elst ut

ten Bruggencate

We hebben er voor het eerst gegeten, het was heel erg smakelijk en voldoende. Alles was van goed kwaliteit en ook goed warm.
    De kook dacht ook erg goed mee, want besloot op mijn uiterlijk uitgaande dat ik wel eens wat sambal lekker zou vinden en de ober kwam daarover met de vraag en serveerde dat later.
    Tafels netjes schoon en het hele bedrijf maakte een verzorgde indruk, ook heel netjes waren de toiletten.

Het geheel maakt dat ik het iedereen aan kan en wil bevelen, zeker ook qua prijs.

Ze zullen ons nog diverse keren terug zien.

Fam Muller

Wij komen hier vaak eten als we in Rhenen op vakantie zijn. De bediening is prima en de pannenkoeken heerlijk, ook de toetjes zijn niet te versmaden.

29. Mediterraans Elst ut

J. van Doorn

03-10-2016 hier proberen hapje te eten na lezen recensies. Helaas restaurant gesloten en verlaten. Op de site staat toch echt dat ze maandag open zijn. Helaas.

Goed eten maar te druk. Lawaaiig en lange tijd wachten voor vlees en visgerechten.