Parkeerplaats

1320096908 87
1359332032 91
1457419842 89
1481941794 91

1. Met z'n tweeën eerlijk gegeten. Verrassende voorgerechtjes gehad. Vers gebakken broodjes en heerlijke gebakken mosselen met gesmoorde groentes. Ook de pizza en calzone waren heerlijk en goed gevuld.
    Snelle en vriendelijke bediening.

2. Emmy Eindhoven.

Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en belangstelling van de baas was top. Echt een plek om terug te komen en lekker te genieten.

3. Roy en lydia

Gezellig en gastvrij. Goede en eerlijke adviezen over de grote van de porties. Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

4. Mary Mina is een knus restaurant waar je voortreffelijk kan eten voor een goede prijs. De pizza's waren erg lekker en goed belegd. Van de toetjes was vooral de hazelino uitstekend. De bediening was correct. Een restaurant om zeker weer een keer te bezoeken als we in de buurt zijn.

5. Jan van Zetten

Fijne ervaring bij Mary Mina in Elst.
    Wij waarderen een persoonlijke sfeer en goede kwaliteit en daarvoor konden we bij Mary Mina onverwacht goed terecht. Na een eerste keer gaan we zeker vaker.

6. Harrie Drost

Hier lekker kerst gegeten ontzettend naar me zin gehad. Hel goede sfeer eerlijk en tevreden naar de klanten toe. Het eten is van top kwaliteit. Zeer tevreden.

7. Antoinette

Meerdere maken super gegeten ! Van pizza tot spareribs of een lekkere schotel , altijd heerlijk bereid en fijne service. Nu ook met kinderfeestje er gegeten en goed meegedacht , helemaal geslaagd 👍

8. ten Bruggencate

We hebben er voor het eerst gegeten, het was heel erg smakelijk en voldoende. Alles was van goed kwaliteit en ook goed warm.
    De kook dacht ook erg goed mee, want besloot op mijn uiterlijk uitgaande dat ik wel eens wat sambal lekker zou vinden en de ober kwam daarover met de vraag en serveerde dat later.
    Tafels netjes schoon en het hele bedrijf maakte een verzorgde indruk, ook heel netjes waren de toiletten.

Het geheel maakt dat ik het iedereen aan kan en wil bevelen, zeker ook qua prijs.

Ze zullen ons nog diverse keren terug zien.

9. J. van Doorn

03-10-2016 hier proberen hapje te eten na lezen recensies. Helaas restaurant gesloten en verlaten. Op de site staat toch echt dat ze maandag open zijn. Helaas.

10. Heerlijk gegeten!
    Lekker vlees en vis gegeten!!
    Met smaak bereid!
    Gaan zeker nog een keer terug!

11. ellyk kiesenberg

We zijn nu voor het derde jaar gaan eten bij dit restaurant omdat het lekker dichtbij is als je bij de tabaksschuur verblijft. Vandaag cappuccino en biefstuk. Het vlees wat echt van zeer goede kwaliteit en vooral goed gebakken. Eindelijk een kok die weet hoe je biefstuk rood en toch ook warm vanbinnen krijgt. Super restaurant.

We gaan hier de komende dagen nog een paar keer iets anders proberen

12. Ellen Visser

Mijn ervaring bij Mary Mina is uitstekend. Ik heb er heerlijk gegeten en ook de dame in de bediening verstaat haar vak. Het is heerlijk vertoeven op het terras. Helaas moest ik met de fiets naar huis, anders was ik zeker langer gebleven!!

13. Anda Vermaak

Twee weken geleden waren wij een paar dagen op vakantie in de buurt van Elst. De tweede dag kwamen wij bij dit restaurant terecht. Heerlijk gegeten en super bediening. De volgende dag hebben wij weer hier gegeten. Top!

14. E. Kalkman

Hier met zijn drieën geweest, heerlijk te eten gehad: specialiteiten van het huis zijn absolute aanraders, maar ook de vlees spies en zalm waren heerlijk.
    Tip: probeer buiten iets meer van de super gezellige sfeer binnen ook wat meer te laten zien aan mensen die langsrijden.

15. Johanneke

Excellent eten! Vooral de Calzone speciaal met lamsvlees is een absolute topper. De eigenaar en zijn vrouw zijn altijd zeer vriendelijk en gastvrij. Een culinaire belevenis. Aanrader dus!

16. Overal wel biefstuk op maar nog nooit zo lekker als hier, service was super, eten was eigenlijk teveel wat we opkonden maar rond uit een dikke 10!! Kom graag nog een keer langs!!

17. John MacYoungJohn

Mari Mina is een klein, maar geweldig restaurant. Mario staat garant voor overheerlijke pizza's. Het eten wordt met liefde en zorg klaargemaakt. Speciaal door mij aanbevolen is de pizza Calzone. Nergens zo lekker als hier en dit terwijl ik geen echte liefhebber ben van pizza's. Vergeet niet om extra knoflook te vragen. Van harte aanbevolen.

18. Mary Mina is een restaurant waar gastvrijheid en een goede keuken hand in hand gaan. Essam (kok, eigenaar) en zijn team weten hoe je gasten een goede culinaire avond kan bezorgen. Een rijkelijk gevulde dis met een goed glas wijn tegen een redelijke prijs. En als er saus van een gerecht overblijft, vraag dan gerust om het mee te nemen om er de volgende dag zelf een nieuw gerecht van te maken. Als je hier meerdere keren bent geweest kent Essam en de bediening je en in ons geval weten ze ook nog wat onze wensen zijn. Een persoonlijke aanpak met een keuken die je zelf niet zo gemakkelijk na kunt maken. Dat is voor ons een goed restaurant.

19. John MacYoungJohn

Ik ben eigenlijk geen liefhebber van pizza's, maar die van Mario zijn voortreffelijk in alle opzichten. Door de verse ingrediënten en de persoonlijke aandacht nergens zo lekker. De pizza Calzone met lamsvlees en extra knoflook doet mij watertanden en wordt dus van harte aanbevolen.

20. Heerlijk eten! Eindelijk koshary gegeten.

21. Wat een fijne mensen! Gastvrijheid ten top! Speciaal voor ons Koshary gemaakt!! Hou jij van Egyptisch eten? Of ken jij iemand die van Egyptisch eten houd??? Kom naar Mary Mina... Laat weten wat je wilt eten... Voordat je komt! Dan maakt de chef het speciaal voor je klaar... 😍

22. Inouschka

Heel lekker gegeten! Top service!!! Er werd ter plekke een verzoek gerecht geserveerd. Zeer gastvrij voor herhaling vatbaar!

23. Gastvrije en heel vriendelijke eigenaar, die heerlijk eten op tafel weet te zetten. Vlees super lekker, mals en smakelijk en patat blijft dankzij voorverwarmde schaal lekker tot het einde. En wat er over was (de halve portie) kregen we mee naar huis. De ober voorspelde namelijk al dat we het niet op zouden krijgen....-) Wij komen hier zeker nog een keer terug. Aanrader.

24. Henriette Weijman

Een erg leuk restaurant met prima bediening en echt heerlijk eten voor een betaalbare prijs.

25. NEL RORIJE

Onwijs lekker eten voor een hele kleine beurs en grote porties.

26. Lekker gegeten. Vooraf champignons gebakken in knoflook. Hoofdgerecht verrassing van de chef gegeten en smaakte zoals je van een verrassing mag verwachten. Lekker sappig en mals gegrild vlees. Lekkere verse salade en uiteraard friet. Toetje huisgemaakte baklava was zalig. Zeker de moeite waard om eens te gaan.

27. Heerlijk gegeten, leuke bediening en relaxte sfeer. Een hemelse baklava als toetje!!

28. Jaren voorbij gereden, nu gestopt. En er echt heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

29. Geweldige ervaring! Zeer gastvrij, van buiten ziet het er wat minder uit maar als je binnen komt vergeet je het helemaal. Goede bediening, leuke jonge dame. Ook het eten smaakt zeer uitstekend. Kom zeker vaker terug! Gr Jeroen

30. We hebben hier heerlijk gegeten met een gezelschap van zes. De chef-kok heeft ons een culinaire reis laten maken door Egypte en alles was even lekker. Een aanrader om je te laten verrassen door deze echte kok, die zijn koksopleiding heeft gehad in Egypte. Daar heeft hij ook in restaurants van vermaarde hotels gewerkt en dat proef je.

31. Mix schotel met 3 soorten vlees, kebab varken en een ander nam kebab lamsvlees. De smaak was echter hetzelfde. Bij kebab denk je aan schilfertjes vlees, dit was een hamburger vorm, men zei dit is kebab! Oké, maar de kebab varken was nog rood aan de binnenkant, niet opgegeten. Bij het afrekenen gaf men aan: nee dit mag niet! Als tegemoetkoming €3,- terug gekregen... Wij gaan hier niet meer eten, ontzettend lange wachttijd op het eten, bijna 1,5 uur gewacht, waarin ze langs komen met de opmerking: het komt er zo aan hoor, nou, niet dus.

32. Alie kool

4 juli hebben we er heerlijk gegeten. Alles was meer dan voldoende. Jaren hebben we hier voorbij gereden omdat de buiten kant van het pand ons niet zo aan sprak. Nu blijkt wel weer dat schoonheid zit van binnen. De mensen die er werken koken en bedienen je met hun hart voor de zaak.

33. Niet de mooiste locatie maar het vriendelijke personeel en het heerlijke eten maakt alles goed. Fantastische lekkere gamba's van de grill en de beste pizza's in de regio. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Niet meer voorbij rijden maar gewoon een keer proberen.

34. Met mijn vader gaan eten vanwege goede recensies. Gekozen voor aubergine met gehakt in heerlijke saus en andere Egyptische groente met gehakt specialiteit vd Egyptische chef. Erg lekker komen smaken tot hun recht door het stoven in 1 pannetje. Voldoende eten over; werd aangeboden rest mee te nemen naar huis. Eten weggooien vind ik niet kunnen. Vandaag weer heerlijk van gegeten. Service erg vriendelijk. Entourage iets minder maar dat speelt bij mij mindere rol als het voornaamste dwz het eten top is.

35. Jaap 23 punten

Lees de recensies en ook ik kan alleen maar bevestigen wat er over de keuken en gastvrijheid wordt geschreven. Door omstandigheden waren wij 15 jaar niet hier geweest, maar nu we terug waren herkende de kok/eigenaar ons en hij wist dat het 15 jaar geleden was dat wij regelmatig zijn gast waren. Dan heb je oog voor je klanten. En hoe goed kan deze vriendelijke man koken. Proef zijn schotels en je waant je in verre zuidelijke streken. Bij de keuze van de bediening heeft hij niet altijd geluk. Een serveerster die niet in de gaten heeft dat het gemakkelijk is als de voorgerechten zijn afgeruimd als je de hoofdgerechten komt serveren, zal het vak niet snel leren. Maar dat vergeef je Mario, zoals hij in Elst wordt genoemd, meteen, want zijn kookkunst maakt dat dubbel en dwars goed.

36. Marjon

We hebben hier op onze fietstrektocht heerlijk gegeten. Wij kozen voor een egyptisch recept, traditioneel bereid. Flinke portie waar je echt genoeg aan hebt. Erg vriendelijke bediening. De kok vraagt na of alles naar wens is. Een aanrader. De gerechten moeten wel vaak wat langer voorbereid worden. Maak er een gezellige avond van!

37. Ad Nouwen

Wij (brandweer Fijnaart) hebben er zaterdagavond 7 maart na onze brandweerwedstrijd in Elst heerlijk gegeten. We waren er met 12 man en hadden allemaal verschillende dingen gekozen. Alles was bij iedereen naar wens. Warm en zeker voldoende, zelfs meer dan voldoende bij een aantal. De sfeer was er zeer gezellig.
    Als ik ooit nog eens in de buurt ben, zou ik er zeker nog een keer gaan eten.

38. Heerlijk eten, en goede service! Maar vooral een goede sfeer.

39. Egberdina

Vanavond heerlijk gegeten bij Mary Mina. Een ouderswetse 'shoarma schotel speciaal' bleek zalig. Ook al zonder saus (die overigens wel zelf gemaakt was en bij de frites alsnog erg lekker). En het toetje toe: Baklava, 's middags vers bereid in eigen keuken. Genieten.
    Bovendien erg vriendelijke eigenaren, die met recht trots zijn op hun keuken. Beide gangen met een eigen recept, overtuigd van hun smaak voor lekker eten. En ik geef ze helemaal gelijk. Hier komen we nog eens terug!

40. We hebben hier gisteravond gegeten vanwege een familiefeestje: heerlijk gegeten. Ik had een special: gevulde groenten, beslist aan te raden, echt super lekker! Ook het leuke brood vooraf, en de baklava achteraf waren heerlijk. De baklava was één van de lekkersten die ik ooit heb gehad: heel lekker bladerdeeg, niet te zoet, niet druipend van honing, met een heerlijke laag gemengde noten erin.
    Echt een aanrader dit restaurant!! De bediening was erg vriendelijk: ik had nog een extra verzoek en dat werd meer dan ingewilligd. Super.

41. Gisteren met familie hier voor het eerst gegeten en de recensies kloppen wat mij betreft.

Het is een knus familierestaurant en je merkt dat men de uiterste best doet om het de gasten naar de zin te maken.

Naar aanleiding van de recensies de Fasolia geprobeerd en deze was heerlijk.
    Ook de huisgemaakte Baklava was erg lekker.

Prijzen zijn gunstig, zeker gezien de ruime porties.

M.A.W. een aanrader.

42. Heerlijk eten en een goede service! De lekkerste fasolia die ik heb gegeten. Zeker een aanrader

43. We hebben weer heerlijk gegeten. Leuk dat de kok even komt vragen of het gesmaakt heeft. Goede service.

44. Heerlijk gegeten bij Mary Mina. Voor de echte pizza of schotel gerechten moet je bij Mary Mina zijn!!

45. Op Valentijnsdag de dag van mijn verjaardag samen met mijn gezin uit eten bij Mary Mina. We hebben echt fantastisch gegeten! De kids een kindermenu met ijsje als toetje. En wij een verrassings menu met heerlijke soorten vlees. Wij komen zeker terug! Bedankt

46. Bij Mary Mina kun je prima eten voor een leuke prijs! Van buiten weet je niet precies wat je te wachten staat door de uitstraling. Het restaurant wordt gerund door een vriendelijk stel mensen. Er staat veel keuze op het menu. Met een pizza zit je altijd goed.

47. Kees Valkenburg

Eten in het gezellige Restaurant van Mary Mina Is een Feest. Op de uitgebreide menu kaart staan Grieks egyptisch Italiaans etc. Voor grote en wat kleinere eters is de kaart nergens zo uitgebreid als hier. De porties zijn meer als voldoende en je gaat lekker voldaan naar huis. De bediening is zeer vriendelijk en correct, geen lange wachttijden tot je je 2e drankje bij het eten krijgt. Tijdens de maaltijd komt de kok of kokkin altijd vragen of alles naar wens is een geeft het een persoonlijk karakter. Zo zie je dat goede restaurants niet beroemd en groot hoeven zijn. Mary Mina; groot in prijs/kwaliteit, service en sfeer.

48. Zeer gezellig en leuk restaurant!
    Super gezellig en lief personeel, en heerlijk eten natuurlijk!

49. Wij eten hier vaak, ruime keus ook als je niet van shoarma houdt en een zeer goede constante kwaliteit. Echt een aanrader voor een nette prijs.

50. Het was erg gezellig en het eten was erg lekker! Wij hebben een leuke avond gehad! De bediening en de kok waren ook gezellig! Hier komen wij zeker terug!!

51. Maud van de Kuit

Heel erg lekker eten en een enorm gezellige sfeer! Zeker een aanrader en voor ieder wel wat lekkers op de kaart!

52. Samantha

53. Wij eten altijd heerlijk bij "Mario". Hele goede prijs/kwaliteit verhouding en heerlijk vers en lekker eten. Het duurt idd wat langer, maar dat is het wachten waard!

Daarbij de klantvriendelijkheid, maakt het plaatje compleet voor een klasserestaurant.

Wij eten er al redelijk vaak en komen dus ook nu weer snel terug met de hele familie...

54. Hele vriendelijke mensen en heerlijk eten.

Vooral de patatas forn is een echte aanrader.

Niet te duur en een ruime keuze.

Verheug me al weer op het volgende bezoek.

55. mama 18 punten

Zulk lekker eten, zo een aardige attente bediening en zulke lage prijzen, dat vind je volgens mij alleen hier. Als je vaker komt kent men je bij naam en vergeet men nooit om te vragen naar de rest van de familie. Kortom een zaak waar je je welkom voelt. Oke, het duurt soms wat langer voor er geserveerd wordt, maar je proeft meteen waarom. Dit is niet voorgekookt maar echt vers bereid eten met kwaliteitsproducten.

56. Het is echt een hele leuke tent waar je met veel plezier komt. De eigenaar is altijd erg vriendelijk en het eten is ook erg goed.

57. Hier kan je nog heerlijk eten voor een goede prijs. De vriendelijke eigenaar is tevens de kok en doet zijn best om het iedereen naar de zin te maken. Ok, het duurt na het bestellen iets langer dan normaal, maar dan heb je ook wat!

Prijs kwaliteit verhouding perfect!

We hadden niet gedacht dat in het kleine dorpje Elst zo'n leuke tent aanwezig zou zijn!