Eigen gratis parkeergelegenheid

Buslijn 81 van Driebergen-Zeist tot Veenendaal de Klomp.
    Uitstappen bij de halte Franseweg
    Buslijn 50 van Utrecht Centraal tot Wageningen.
    Uitstappen bij Halte Veenendaalsestraatweg

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec

Bij Eastern Plaza kunt u genieten van all-you-can-eat & drink arrangementen. Geniet onbeperkt van onze soepen, voorgerechten, wok, teppan yaki, dim sum, noodle bar, sushi, warm buffet, specialiteiten en nagerechten zoals schepijs, patisserie, chocolade fonteinen en fruitbuffet. Inclusief bier, wijn, frisdrank, slush puppy, milkshake, koffie, thee en verse sappen. Onze arrangementen zijn te verkrijgen in 5 verschillende tijdsduren, van een snelle(re) hap tot uitgebreid dineren. Zo is er voor een ieder wat wils!

Door de verschillende ruimtes blijft de intieme sfeer behouden en ligt het accent duidelijk op de geuren en het prachtig gepresenteerde eten. Eastern Plaza beschikt over ruime gratis parkeerplaatsen en is zeer gunstig ten opzichte van de A-15 en de A-12 nabij Rhenen.

Bekijk ook eens onze website voor meer informatie.
Volg Eastern Plaza ook op Facebook & Twitter en maak elke maand kans op een diner voor 2!

Wist u dat u bij Eastern Plaza Elst ook sushi kunt afhalen? Bekijk onze sushi kaart op onze website.

• Buffet: € 29,50

1392060935 85
1420562203 95
1441938153 87
1513191322 87

1. Het oude was al goed. Maar na de verbouwing echt geen woorden voor. Alles topkwaliteit. Vandaar dat ook altijd vol zit. Komen hier nog vele malen terug!

2. Eastern Plaza is geweldig! Het is druk bezocht en dat komt omdat er nket bezuinigd wordt op de producten. De kwaliteit van het eten is heel goed. Het is druk, maar door de aankleding en service doet het toch gezellig aan. Vooral een aanrader voor families met kids!

3. Echt perfect goede service ga er graag heen. Het is er ook mooi geworden mijn complimenten.

4. Wat is het ongelooflijk mooi geworden na de verbouwing. Je waant je nu nog meer in oosterse sferen. Een heerlijk zelf getapt pilsje of een heerlijk speciaal biertje, de keuze is reuze! Ga zo door, want er is absoluut geen betere!! Ontzettend veel kwaliteit voor een uitstekende prijs.

5. Wij hebben hier echt vaak gegeten.
    Het eten was goed, en het personeel altijd vriendelijk.
    Wat ons nu tegenstaat is de vernieuwde uitvoering. Eten met de klok aan. En een prijsverhoging van ruim 20% (in ons geval), als wij gaan eten is dat ontspanning, zonder op de klok te moeten letten.
    Helaas kan dat niet meer door deze vernieuwde regels, dus eten wij elders. Jammer!

6. G. van Tintelen

We hebben daar 19 juli gegeten in het totaal vernieuwde restaurant. Het was super, altijd al maar verdiend nu zeker extra sterren. Was voortreffelijk, de sfeer de uitleg en de hygiene. Alles was heerlijk van de uitgebreide voorgerechten tot aan de toetjes toe. Bijna te veel om op te noemen. Raad iedereen aan om hier naar toe te gaan. Wij zullen zeker met regelmaat terugkomen. Complimenten voor iedereen due daar werkt. TOP! Fam. Van Tintelen Ingen.

7. vd Essenburg

Vanavond daar gegeten met onze dochter die vandaag 12 jaar is geworden. Op maandagavond kinderen gratis, maar vanaf 12 jaar betaal je dan wel 29, 50!
    Dat nodigt wel uit om de volgende keer even te jokken over de leeftijd. :(
    Verder eten heerlijk hoor. Leuk concept maar voor kinderen die bijna niks eten echt te duur.

8. Roelofsen

We zijn meerde keren al geweest,
    Eten is niets mis mee al vond ik dat de kok's het eerste half uur met te weinig man stonden zo dat het eten van de bakplaat een beetje meer tijd nodig had als normaal tewijl het super rustig was i.v.m de warme zomerdag.

Tip neem geen incl onbeperkt drankjes.

Want ze weten je niet meer te vinden in 2 uur tijd hebben we met de godsgratie 3 drankjes gehad, en als je er om vroeg duurde het nog een kwartier voor dat de drankjes er waren. Of de bestelling kwam helemaal niet.

Als je de drankjes niet afkoopt is mijn ervaring dat je de drankjes in overvloed worden aangeboden.

Dit gebeurt altijd in dit restaurant.
    Want we gaan regelmatig omdat het een geweldig restaurant is voor kinderen i.v.m de grote speelhoek met begeleiding.

Dus een goed restaurant als je de drankjes niet afkoopt...

9. Wij waren met mensen die hier nog nooit geweest waren, wij zijn vaker geweest. Zij waren enthousiast, we hebben héérlijk gegeten!
    Voor herhaling vatbaar!!

10. Goed eten maar te druk. Lawaaiig en lange tijd wachten voor vlees en visgerechten.

11. Mooie aankleding, gezellige sfeer. Houdt er rekening mee dat het druk kan zijn. Er is een ruime keuze aan eten. Leuk om met een groep naartoe te gaan.

12. Sjaak Hulleman

Geachte Mr
    Het was weer voortreffelijk , vriendelijke en snelle bediening .
    De ambiantie is gewoon erg goed ,het eten een riante verscheidenheid aan keuze , zowel voor jong en oud,de presentatie van het eten zag er uitstekend uit
    Het is dus zeer de moeite om naar Elst te gaan en je te laten verrassen
    Vr gr JHH

13. Hetty van Dalen

Op maandag 18 juli hier geweest, met 11 personen, heerlijk gegeten. Op maandagen in de vakanties is het Happy Monday, kinderen gratis. Leuke speel mogelijkheden voor de kinderen. Ook kan je er glutenvrij wokken!!

Wij komen hier zeker nog eens terug...

14. C.Hardeman

We waren met 5 mensen en iedereen was zeer tevreden.

15. Geert J. Hartkamp

Op 4 mei 2016 heb ik met drie kleinkinderen en hun moeder voor het eerst bij Eastern Plaza gegeten en gedronken.
    We kozen voor het menu inclusief dranken. Omdat het niet druk was kon iedereen gemakkelijk kiezen, zonder lang op het gereedmaken van de vele ter beschikking staande gerechten hoeven te wachten.
    De bediening was correct en vriendelijk. Dezelfde positieve ervaring gold voor de smaak van de gerechten zelf.
    Het zou me niet verbazen als dit uitstapje te zijner tijd een gevolg heeft.

16. E.H. de Vries

Prima avond, heerlijk en zeer gevarieerd eten in een fijne sfeer. Personeel gastvrij, onderhoudend en prettig in de omgang. Met zes vriendinnen en een gastheer hadden we een geweldige avond!

17. Het was grandioos, geweldig, fantastisch. Natuurlijk kennen we het concept echter Eastern Plaza Elst is voor mij de beste! De teppan yaki, de sushibar, victoriabaars, saté met sesam, ossenhaaspuntjes, het buffet, de wokbalie en natuurlijk de dessertstraat, ohhh…

We hadden wat te vieren, sommigen hadden elkaar meer dan een jaar niet gezien, ik heb ze uitgenodigd om bij Eastern Plaza te genieten van Eastern gerechten sensatie. De jongens hebben genoten van alle gerechten van begin tot het eind. Vanzelfsprekend hadden we elkaar veel te vertellen, herinneringen opgehaald, gesproken over wat we nu doen en over onze toekomst verwachtingen. Dit kan overal! Maar ik heb gekozen voor Eastern Plaza omdat jullie de beste zijn! Eten brengt nader!

Wellicht waren we ietwat luidruchtig maar ja...dat kan bij jullie!! Hahahaaa

Vr gr,
    Johnny

18. Van alle tot dusver bezochte Wokrestaurants (en dat zijn er intussen nogal wat) is dit echt top. De wok is niet warm maar gewoon echt heet. Sausen zijn prima voor mekaar en ook de bijgerechten zijn meer dan eetbaar.
    We waren wel erg vroeg, dus van de drukte die later ontstond hebben we geen last gehad.
    Prima in orde.

19. Jarenlang ons lievelingrestaurant geweest maar nu was het voorlopig even de laatste keer.... Het lijkt wel of er elke keer dat je komt, meer tafels bij gepropt zijn. Met ons gezelschap van zes konden we elkaar nauwelijks verstaan door de zee aan lawaai om je heen. Veel te veel tafels in een daarvoor te kleine ruimte, maar massa is kassa he. Personeel dat je dure sourcy water "aanbied" en daarbij vergeet te vertellen dat je ook een karaf kunt nemen met gewoon water. Lopende band bij de sushi, sta je net aan de verkeerde kant daarvan is alles al weggeplukt. Slalommen met je eten door de mensenmassa rondom alle buffetten. Je kunt er goed eten hoor en voor een betaalbaar etentje met een groep ter gelegenheid van iets, prima. Maar echt gezellig is het niet meer helaas. De term vreetschuur begint hier tot zijn recht te komen en dat was in de begintijd toch anders.

20. Het eten was weer voortreffelijk. Helaas was het een beetje druk bij het “laten bakken van het vlees”. Daarom hebben we het dit keer gedaan met de kant en klare gerechten, maar ook deze waren weer voortreffelijk. We hadden gevraagd om een plekje in de buurt van het buffet i.v.m. minder validiteit en deze hebben we ook gekregen. Bedankt en tot de volgende keer.

21. Beslist een aanrader voor iedereen. Super kwaliteit, vooral garnalen wokken. Al is het heel druk, de glazen blijven gevuld. Er is ruime parkeergelegenheid en voor de kinderen is er ook zat te doen, echt een aanrader. Tot vanavond.

22. Wijnand Spies

Na werkzaamheden te hebben uitgevoerd in Elst voor de deur van Eastern Plaza, werd ons door Sebastiaan en zijn team eten aangeboden. We vinden dit echt fantastisch en willen jullie super bedanken voor deze goede service. Het eten smaakte geweldig. Vriendelijk bedankt namens Wijnand Spies en Sander Gresnigt.

23. Heel vaak hier geweest omdat het goed was, maar helaas laatste keren was kwaliteit niet meer wat we gewend waren. Sushi niet lekker, rijst droog en rare combinaties. Zalm en rosbief geen smaak. Biefstuk op plaat, taai. Toetjes sinds nieuwe stijl ook niet meer smaakvol en geen mokka ijs meer. Voor ons voorlopig niet meer. Jammer dat de kwaliteit niet zo hoog meer is als eerder.

25. Peter en Elly Nijman

Beslist een aanrader om met minimaal 4 personen (kinderen) eens op vroeg tijdstip (zondag al om 17:00 vol!) te gaan eten. Ons reserveren was wat laat dus werd ook laat bevestigd, maar kregen toch een plaats dicht bij het kinderhoekje. Er is een mooi uitgestald zeer groot assortiment cq diversiteit eten van een redelijk goede kwaliteit en daar waar nodig hulpvaardige bediening, zo ook bij het ijs waar elders door zelfbediening een grote klieder bende ontstaat (goed en lekker ijs met veel smaken!). Zelf hadden we inclusief het drankenpakket maar denk toch dat je bij max 2 uur aanwezigheid beter uit bent met drankjes individueel op nacalculatie. Vooral ook de kinderen vonden hier alles wat ze konden wensen incl binnen en buiten spelen. Denk niet dat hier nog iets verbetert kan worden. Prima!

26. Zeer goed restaurant, wij komen er een aantal keren per jaar, zoals ook gisteren. Maar gisteren was de bediening ronduit slecht! Toen we binnen kwamen hebben we de eerste 10 minuten geen ober gezien, toen een aantal keren geroepen. Verder de hele avond ging het slecht, bestellingen die gewoon niet kwamen waar herhaaldelijk moesten roepen en zo ging dat door tot het einde. En toen we er wat van zeiden, kregen we een koffie van het huis, terwijl we all in hadden voor 3 uur. Nog een keer zo'n actie, en dan gaan we uitwijken naar een andere wok.

27. Deze week weer eens het Eastern Plaza bezocht.
    Gewoon weer van ouderwetse kwaliteit, volgens mij een van de beste wokrestaurants van Nederland.

Van de bakplaat maak ik geen gebruik, wel wat items uit het "standaard" buffet. Het buffet is vaak wat aan de lauwe kant, maar de gerechten zijn prima. De sushi en voorgerechten zijn echter super.

Zoals gezegd ga ik voor de wok en deze is bijna indonesisch. Prima gekookt en afgebakken met meer dan prima, niet overheersende sausen.

28. Natascha

29. Ook op de drukke Kerstdagen was het hier weer geweldig. Veel keus, lekker eten, vriendelijke bediening. Zelfs met het all-inn concept blijven de glazen vrijwel constant gevuld.

30. Luc Onink

31. Familiefeestje

Onlangs, op een zondag, ons familiefeestje (elf volwassenen en tien kinderen van 1 tot 14 jaar) afgesloten in Eastern Plaza in Elst na een tip van een van de aanwezige gezinnen. We schrokken bij aankomst wel even van de enorme en nagenoeg volle parkeerplaats en daarna van het volle restaurant. We kregen een plek in de ruimte die grensde aan de beveiligde speeltuin en dicht bij de kinderactiviteitenruimte. De kinderen genoten daarvan en dus de ouders en grootouders ook. Alles voor de kinderen was zeer goed georganiseerd.
    Ook heel goed georganiseerd was de bediening vlot en accuraat. Bij de tafelschikking was al meteen rekening gehouden met twee kinderen onder de drie jaar (kinderstoel en kinderbestek) en dat, terwijl daarvoor niets betaald hoefde te worden.
    En dan het eten zelf, want daarvoor ga je toch naar een restaurant. Ook hier weer veel aandacht voor de kinderen. Voor de volwassen een was er een overdaad aan keuze en allemaal van hoogstaande kwaliteit en alles super vers. Verse is en boterzachte biefstukjes en entrecotes. Knapperig verse groentes en meesterlijk ijs.
    Ondanks de vele eetgasten waren de wachttijden zeer kort, oké, je moest natuurlijk wel even wachten tot de gerechten de gewenste gaarheid hadden. En dan, eigenlijk het allerbelangrijkste, het personeel, een en al vriendelijkheid en hulpvaardigheid. En ook heel belangrijk, er was een kleine rooksalon en een verwarmde rookterras. Aan alles was gedacht.
    Kortom, wij hebben genoten.

Sip Lubbers, Olst

32. In één woord: het beste wokrestaurant van de hele omgeving. Ben weleens in andere wokrestaurants geweest maar die kunnen niet tippen aan Eastern Plaza. Wij gaan ook nooit meer naar een ander wokrestaurant want dat valt dan zo ontzettend tegen.

33. Ik ga hier een aantal keer per jaar eten en ik ben eigenlijk nog nooit ontevreden geweest. Elke keer hebben ze wel wat nieuws, het personeel is heel erg vriendelijk en er valt altijd van alles te regelen mocht dat nodig zijn. De sfeer vind ik bijna overal goed behalve als je vlak bij een doorgang zit, dan lopen er veel mensen achter je langs.
    Verder FANTASTISCH restaurant, vanavond gaan we weer!

34. Ik heb coeliakie daar werd super mee omgegaan,kreeg door de chef een rondleiding en er werd verteld wat ik mocht eten. De koks hadden een aparte pan en de plaat werd schoongemaakt waar ik bij stond,hierdoor had ik er zeer veel vertrouwen in en heb heerlijk gegeten.We komen zeker een keer terug .Grote klasse.De volgende dag geen problemen ondervonden, zeker een aanrader voor mensen met coeliakie.

35. marina van Doorn

Ontzettend leuk voor met kinderen. Een waar speelparadijs met vriendelijke dames als begeleiding waar geknutseld, gesminkt, koekjes gebakken kunnen worden. Voor de oudere kinderen is er een spelcomputer en een echte bioscoop.
    Het eten is zeer uitgebreid en goed. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook zonder kinderen kunt u hier prima naar toe en het is rolstoelvriendelijk. Dit kunt u het beste van te voren even doorgeven in verband met de plaatsen.

36. John Bruijne

Zondag met familie, 8 volwassenen en 4 kinderen begin vakantie gevierd met weer een overheerlijk etentje. Verrast door steeds weer wisselende kant en klare kleine hapjes, elk bezoek weer is er iets verbeterd, veranderd, vernieuwd. Eten top, bediening bij zowel verzorging drankjes als afruimen vuile borden super.
    Een geweldig begin van onze vakantie. Aanrader voor ieder met kinderen, kunnen heerlijk spelen, film kijken, koekjes bakken, schminken... Dagje uit, ook voor hen.

37. Teus Veer

Wij eten vaker bij Eastern Plaza in Elst. Elke keer is het net als thuiskomen in een warme kamer/keuken. Heerlijk eten waarbij de kwaliteit altijd goed is en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Als je binnenkomt wordt je altijd vriendelijk begroet.
    Heerlijk , gezellig en zeer zeker een aanrader.

38. Blijft telkens weer geweldig, heerlijke gerechten, zeer goede bediening, sfeervol restaurant voor elk wat wils.
    De kinderen genieten net zoveel als de volwassenen. De speelruimtes zijn geweldig geworden.
    Het eten was weer top, vooral leuk natuurlijk door het WK arangement. Wij komen zeker terug.
    Ondanks dat er zoveel mensen binnen zijn, was de bediening aan tafel en ook van de koks uitmuntend
    Ina

39. Max

40. l.landsaat

Voor de zoveelste keer gegeten in restaurant Eastern Plaza. Verbazingwekkend dat men toch weer weet te verbeteren, een bijna onmogelijke prestatie!!

41. Ton Rijsdijk

We hebben al een tijdje ervaring met dit restaurant, maar nu hebben we al 2x het
    voetbalarrangement genomen. Ook dit was weer geweldig. Veel sortering en
    perfecte bediening. Nog nergens hebben we zoveel specialiteiten bij elkaar gezien.
    En ook de smaak van het eten is geweldig. We komen dan ook met groot genoegen. En elke keer weer worden we verrast door het assortiment.
    Dit restaurant verdiend dan ook een dikke tien.

42. Janneke Groothedde

Het is ons echt perfect bevallen! Goeie service, prettige bediening. En het eten is echt heel goed! Goed en vers vlees en vis en het ziet er allemaal heel verzorgd uit. Ruime keus uit zitplaatsen en gewoon een gezellig en sfeervol restaurant.
    Ook de kinderen kunnen zich goed vermaken in de speeltuin en hebben zelfs koekjes gebakken. Vooral de chocoladefontein is een attractie! De kinderen willen elk jaar weer terug naar EP om daar te gaan eten.
    Super! Zeker een aanrader voor iedereen van 0 - 100!!

43. Zeer goed eten en voor ieder wat wils. Hier staan de kinderen ook centraal en kunnen zich uitleven in hun eigen wereld. Wat mij het meeste opviel was het plastic kinderbestek, dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen in een restaurant! Nette en zeer vriendelijke bediening. Ook prettig: je kan je auto makkelijk kwijt.

44. Joska van den Broecke

Een feestje is het elke keer dat wij hier gaan eten. Er zijn ontzettend veel zitplaatsen maar het restaurant is zo ingedeeld dat je dat idee helemaal niet hebt, sfeervol en gemoedelijk. Echt heel knap gedaan! De kinderafdeling is helemaal fantastisch daar kunnen de kids zich volop vermaken onder toezicht en kunnen we zelf heerlijk blijven tafelen. Onlangs ben ik er met een vriendin naar toe geweest en ook zij was aangenaam verrast en komt zeker terug. Een aanrader als je houdt van sfeervol, lekker en vers eten en heel veel keus!

45. Vanaf de ontvangst tot aan ons vertrek was alles geweldig geregeld! Volgens ons kan er aan de ontvangst en het restaurant nog weinig worden verbeterd, een grotere keuze aan eten dan nu is bijna onmogelijk.

Mijn complimenten voor de medewerkers van Eastern Plaza! Het restaurant is schoon, alle vlees en vissoorten worden door de koks zelf gepakt en op de bakplaat gelegd en gebakken, hygienischer kan het niet.

Ook de opvang en begeleiding voor kinderen met het schminken en koekjes bakken is voor deze jonge groep geweldig, deze afdeling mag zeker niet worden vergeten!

Het was weer smikkelen en smullen bij Eastern Plaza, als vaste klant en VIP kaarthouder komen we zeken terug in jullie voortreffelijke restaurant.

Frans Leppers

46. Wat hebben wij afgelopen dinsdag avond 24 Juni 2014 weer zitten genieten. Wij hebben een geweldige ontvangst gehad van de eigenaren van dit restaurant, en ook van Ilse Teunissen, wat is het weer mooi voor elkaar in en om dat restaurant. Buiten alles schoon en binnen hetzelfde, de ingang is perfect veranderd naar de andere kant, een mooie en gezellige entree is het geworden. Alles was weer perfect voor elkaar, er hing gelijk weer een gezellige sfeer, zowel binnen als buiten. Buiten is er ook rekening gehouden met rokers, je kan daar gezellig zitten met een warmte kachel er bij. Binnen was het het weer perfect voor elkaar, het eten was weer eens mooi opgesteld. Lekker vers alles, en dat is het toch al altijd in dit restaurant. Kwaliteit en hygiene gaan bij hen altijd voorop, zelfs de wc's zien er perfect schoon uit, genoeg papier, handzeep en een apparaat om je handen af te drogen, de vloeren waren schoon. Het is een aanrader om daar te gaan eten, en de sfeer te proeven laat staan als je aan het eten begin, als je er uit gaat kan je ook nog wat snoep mee pakken voor onderweg. Wij hebben in ieder geval weer een geweldige avond gehad, veel genoten van alles om je heen, ook wat betreft de bediening, die was weer uitstekend, wij zijn echt niks te kort gekomen. Trouwens als je daar wat te kort komt, dan lig dat wel aan je zelf, er is voor ieder genoeg, en de keus en de keur. Wij willen vanaf deze kant, ook iedereen, die daar werkt een pluimpje geven, ook die mensen hebben een volle 10 van ons. Zij zijn degene die er voor zorgen dat je daar een lekker pot eten krijgt. Alles wordt er netjes schoon gehouden. Dus voor iedereen die met dit restaurant te maken heeft krijgen van ons meer dan een dikke 10. Wij hebben een avond gehad om nooit meer te vergeten, en dat zullen wij zeker niet doen. Jullie hebben ons een geweldige 37 jarige trouwdag gegeven, die wij nooit zullen vergeten, beter kon die dag niet voor ons zijn. Bedankt voor alles.

47. Met een groepje zijn we ter afscheid van enkele vrijwilligers gaan eten bij Eastern Plaza Elst. Echt top. Op korte termijn een online reservering geboekt. Snel reactie en bevestiging. Ontvangst was goed, ook de toegewezen plaatsen voldeden aan het verzoek opgegeven bij de reservering. Lekker rustig hoekje. Gezellig en echt sfeervol.

Allen hebben we lekker een hapje geprikt. Voorafjes, wokken, bakken, en keuze uit diverse nagerechten. Echt heerlijk! We hadden niet voor een arrangement gekozen. Als je normaal drinkt komt dat net uit. Als je gemiddeld drinkt is een arrangement goedkoper.

Wat ook een goede verbetering ten opzichte van onze vorige keer is, is dat vlees & vis niet zelf gepakt hoeft te worden. Dit is kostenbesparend en hygiënischer.

48. Ilona Schuitemaker

Zeer zeer goed restaurant met authentieke gerechten, die ter plekke klaar gemaakt worden. Vorige week weer 4 gasten mee genomen die nog nooit geweest waren en die dol enthousiast waren en zeker terug zullen komen.

49. Wij vonden de keuze aan warme voorgerechten bij Easteren Plaza zeer uitgebreid, de voorgerechten zijn erg lekker. Wij hebben vele wokrestaurants bezocht in de afgelopen jaren, maar Eastern Plaza springt er bovenuit. Een mooie inrichting, gezellige sfeer, veel keuze aan gerechten, en erg leuke acties, all in arrangementen zijn top.

Kleine minpuntjes zijn de tafels voor twee personen, iets te klein en te dicht bij de buren, iets sneller vuile bordjes weghalen. Voor de rest erg goed verzorgd.

Met vriendelijke groet

Jerry Oostenrijk

50. Nog steeds ons "Top wokrestaurant"! Wat een veelheid aan keus bij alle buffetten, lekkere verse producten en erg smaakvol! We blijven komen! De lage scores zijn echt onterecht en lag hoogstwaarschijnlijk aan het humeur van de dag!!

51. N.a.v.mijn aanmerking op 12.7, wil ik even mijn mening nu geven. Allereerst binnen enkele dagen kreeg ik bericht van het restaurant en zij begrepen wat ik bedoelde.
    Gisteren zijn we weer geweest,. Heerlijk gegeten, prima sfeer ook al was het erg druk. Personeel erg behulpzaam en aardig, tafeltje aan het raam. Het kon niet beter.
    Gezellige avond gehad en we komen zeker terug.

Mevr. De Kievid

52. Vanavond zeer goed gegeten bij dit sfeervolle restaurant.
    Mooi royaal assortiment in alle opzichten, en bovendien kraak vers en keurig schoon. Dit is wel eens anders bij dit type restaurants. Geen misse slag, iedere gang was ruim voldoende. Alleen de carpaccio was waterig... Verder absoluut, mijn complimenten!

53. Hier heerlijk gegeten, alles zag er heel goed uit, heel veel soorten vlees echt te veel om op te noemen. Heerlijke ijssoorten en fruitsoorten, alles heel veel keus zag er ook vers uit. Goede bediening en ook vriendelijk in een woord toppie. Wij komen zeker nog een keer terug.

54. Rosa 61 punten

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen omdat ik verbaasd ben over de hoge cijfers die ik hier zie. Omdat ik toch redelijk wat ervaring heb met restaurants ga ik toch mijn mening geven.

De parkeerplaats is erg druk en we konden naast een weiland parkeren. Binnen in het restaurant aangekomen ben je in een echte "vreetschuur". Overal lopen mensen met borden en staan er rijen bij het kookgedeelte. We kregen een tafel achterin het restaurant dat helemaal vol was. Overal kinderen, lopende mensen, bediening met borden. De kwaliteit van het eten is toch echt slecht te noemen. De sushi-bar is klein en niet spectaculair. De kok is ongemotiveerd en wil je nou niet echt helpen. Het eten wat je zelf op een bord bij de wok of bakplaat moet brengen staat er vrij lang waardoor het warme eten koud is en de groente/komkommer uitgedroogd. Het eten dat wij hadden gekozen was niet lekker en van mindere kwaliteit. De gebakken banaan bijvoorbeeld had meer weg van een natte luier.

De bediening bestaat voornamelijk uit jongeren die niet veel service geven. Dit was onze eerste keer in dit restaurant en ook onze laatste keer. Prima restaurant als je geen kwaliteit/service verwacht voor weinig geld.

55. Met 5 personen hebben we hier gegeten. Allereerst, wat een mooie zaak is dit! De inrichting is erg netjes en mooi modern en leuk aangekleed. Groot en ruim opgezet.

En wat een keuze in allerlei verschillende gerechten. Uiteraard vind je ook hier het standaard buffet van de nasi en bami en de verscheidene gerechten zoals we die bij de Chinees ook kennen. Vaak zie je dat producten lang bij een buffet liggen en daardoor uitdrogen. Daar was hier absoluut geen sprake van, alles smaakte prima en vers. Ook vers stokbrood met kruidenboter is er.

Verder zijn er diverse voorgerechten te krijgen: van huisgemaakte sushi tot een zalm-sashimi en carpaccio of Chinese rosbief. Vanzelfsprekend zijn er ook warme voorgerechten, zoals de Chinese tomatensoep en de mini-loempia's tot zelfs gebakken kibbeling!

Ook de wok is goed geregeld, maar ook hier wordt het eten eerst gekookt, en dan pas gewokt. Toch was het eten minder waterig dan ik bij andere wokrestaurants heb gezien. Prima dus. Ze hebben keuze uit ontzettend veel verschillende vlees en vissoorten, teveel om hier allemaal op te noemen. Er ligt o.a. kip, ossenhaas, zalm, pangasiusfilet, krab en garnalen.

Ook het eten van de teppan smaakt prima. Hiervan komt o.a. de huisgemaakte kip- of varkenssaté, een prima biefstukje of ossenhaasje of een stukje beenham. De satésaus is er ook bij.

Voor de kinderen is er natuurlijk de friet en frikandellen, die in een apart, laag gebouwd buffet liggen.

Dan het dessert: Er is een ijsbuffet met maar liefst 13 smaken ijs, verder hebben ze ook slagroomsoesjes, mini-tompoezen, brownie's en appelcakejes en 2 chocoladefonteinen (met witte- en melkchocolade). Ook liggen daar koekjes, suikerwaaiers, stroopwafeltjes en nog veel meer bij. Het verse fruit is ook ruim aanwezig, van aardbeien tot ananas en meloen en lychees. Een vreemde eend in de bijt vond ik persoonlijk de vanillevla.

En zelfs de prijs is erg netjes. De drankjes zijn niet inbegrepen, maar ach, wij hebben zo lekker gegeten, dat we eigenlijk bijna geen dranken hebben gebruikt. En nu ik deze recencie aan het opstellen ben (bijna 2 weken later), krijg ik alweer trek. Graag tot de volgende keer!

56. Martina en david

we hebben hier al een aantal keer gegeten. wij vinden het hier erg lekker. er is enorm veel keuze. wij rijden uit arnhem voor dit restaurant extra hier heen. omdat we het zo lekker vinden

57. Patrick van Ewijk

58. Patrick van Ewijk

wij gaan hier regelmatig eten....het is er super lekker eten en de sfeer is heel erg huiselijk !
    totaal niet te vergelijken met de andere wok restaurants waar we geweest zijn !!! dit is echt geweldig !
    de mensen die we hier mee naar toe nemen die blijven ook altijd terugkomen juist omdat ze de aankleding van het restaurant, het personeel, het lekkere eten en de sfeer heel erg leuk vinden.

het eten op zich is erg uitgebreid en heerlijk van smaak...diverse keuze...echt teveel om op te noemen ik heb dan ook niks slechts te melden over eastern plaza !!
    zou zeggen ontdek het en je bent totaal verslaafd.....hier kom je nooit meer weg !!!

ook met kinderen kun je hier goed terecht een hele speciale kinderhoek met bioscoop, schminken, spelcomputer, en speelhoek voor de kleintjes......er is altijd personeel in de kinderhoek aanwezig om een extra oogje in het zeil te houden.

59. Samantha

60. Het beste wokpaleis in de regio, ook leuk voor de kinderen met een speciaal kinderteam die sminken en een oogje in het zeil houden

61. We kregen een piepklein tafeltje helemaal achterin. De sushi had een vreemde smaak en erg veel keus hadden ze naar mijn mening niet behalve met betrekking tot het snoep. Het grillen duurde ook erg lang. Het eten vonden wij matig en de sfeer niet erg gezellig. Dit was de eerste en de laatste keer.

62. Super! Bediening is erg vriendelijk, zijn snel met borden weghalen en drankjes bijschenken.
    We zijn er afgelopen dinsdag met 5 man wezen eten, ik kom persoonlijk niet uit de buurt van Elst, dus ben geen andere wokrestaurants gewend dan die in Oosterland (vreetschuur). Maar dit restaurant heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Het eten is superlekker, de voorgerechten zijn snel bijgevuld en ook bij de wok en de plaat hoef je niet lang te wachten, ook al zat de zaak behoorlijk vol.
    Maar de ijshoek en chocoladefonteinen maakten het echt af!

Dank jullie wel voor een leuke avond

63. Wij zijn hier nu 3 keer geweest en zullen hier nog vaker komen. Wel aan te raden om van tevoren een afspraak te maken, zeker in het weekend want het zit altijd vol.
    De inrichting is modern en heeft een mooie uitstraling.
    Wat is er een enorme keuze in de gerechten, zowel voor het wokken als de bakplaat. Maar er is ook veel keuze in het kant en klare aanbod.Alles ziet er netjes uit, wat hier een heel groot pluspunt is, is dat er een aparte bakplaat is voor het vlees en voor vis. Zo hoort het te zijn, niet alleen qua hygiene maar ook omdat er mensen zijn die geen vis lusten.
    Ook het aanbod in nagerechten is ruim voldoende.
    Kortom, een heel goed restaurant.

64. C. Hoogeveen

Gisteravond heerlijk gegeten. Wat is de zaak toch mooi geworden na de verbouwing. Gezellige sfeer, fijne bediening. Eten is echt heerlijk. Voldoende keuze. Voor de kinderen een speelhoek met toezicht zodat je als ouders prima kunt eten terwijl je kinderen zich vermaken. Echt een aanrader!

65. Woon al jaren in Elst en had altijd het idee dat de kwaliteit niet veel zal zijn voor het bedrag wat je moet betalen. Maar na een bezoek moet ik zeggen " kwaliteit kwaliteit en nog een keer kwaliteit voor een goede prijs". Jonge maar professionele bediening. Heel veel keuze en koks die het vak verstaan. Als laatste wil ik kwijt dat de inrichting heel modern is. Nog geen vijf sterren maar als de volgende ervaring ook zo goed is dan..

66. kan niet anders zeggen dan hele dikke 10. kan echt niks bedenken wat ik minder vond. eten was heerlijk en ook veel variatie zowel voor volwassenen als voor de kinderen. veel te doen ook voor de kinderen, schminken, spelen film kijken etc. echt een super aanrader voor iedereen. bedankt voor het heerlijke eten en de gastvrijheid

67. Erg lekker eten en je hoefde helemaal niet lang te wachten bij het bakken en wokken. Zeker voor herhaling vatbaar!

68. Een absolute aanrader, vriendelijk personeel, echt een avondje uit zonder haast..

69. Fantastisch voor een wokrestaurant!
    Erg leuk voor werkelijk alle leeftijden.
    Zoveel keuzes en toch geen "massagevoel", mooi opgezet.
    Echter is het er altijd erg druk, hier moet je van houden, wel voldoende zit ruimte.

Veruit het beste wokrestaurant in de omgeving Utrecht, Gelderlerland.

Kinderen kan je met geen ander restaurant meer plezier geven! Ze vermaken zich een hele avond als het moet.

Groeten uit Barneveld.

70. Waren er begin april. Dit was voor de 4e keer, maar waarschijnlijk ook de laatste keer. De keren ervoor waren erg goed. Maar er is wat veranderd denk ik. Vlees was van mindere kwaliteit. Andere producten. Geheel was gewoon slechter geworden. Erg jammer kwamen er graag.
    Nieuw management soms???

71. Wij zijn er een paar keer geweest, het is gewoon fantastisch. Er is geen reden om ergens anders naar toe te gaan. Het is ook bijzonder leuk voor kinderen.

72. Een dikke 8 voor het goede eten en de prima bediening. Ondanks het enigzins massale karakter, kun je er toch redelijk je weg vinden zonder al te lang te moeten wachten op wat je wilt.
    Probeer en ervaar het zelf! Voor wokliefhebbers een aanrader!

73. Fantastisch wokrestaurant. En niet alleen wokken, ook de overige gerichten en de voorgerechten en nagerechten zijn van topkwaliteit. Als je hier niets iets vind, wat je lekker vind, dan lust je echt niks!

74. Beste wokrestaurant van de regio. Veel keus en variatie. Ook voor de kinderen. In het weekend een speelhoek met toezicht.

75. Katja

76. Albert

77. e van doggenaar

Wij hebben al meerdere keren bij u gegeten.

En het eten is erg lekker.

En ook leuk gevarieerd, voor een ieder is er wel iets lekkers te vinden.

Toppie.

Een minpuntje, het is wat rumoerig tijdens het eten.

78. Na de verbouwing alleen maar beter op geworden.

Nu is er meer sfeer en meer keus.

Erg gezellig, ook voor kinderen.

Je haalt zelf het eten, is namelijk in buffetvorm / wokken en of teppan yaki, de bediening brengt de drankjes!

Echt een aanrader!

79. Ruime keus, goed eten! We zijn meerdere keren met een groot gezelschap hier gaan eten en hebben altijd goed gegeten. Voor de kids is er eventueel het obligate patatje met een frikandel of een bitterbal, de conservatieve eter vindt er alles wat hij of zij kent en lust en als je los wilt gaan op onbekende gerechten kan je je helemaal uitleven! Eet smakelijk.

80. Met familie en vrienden hier mijn verjaardag gevierd. Heerlijk gegeten, uitgebreide keus. Niet te lang in de rij gestaan en tijdens het wachten ontstaan de leukste gesprekken. Alleen maar positieve reacties gehoord van de genodigden.

81. Eten is goed.

Sfeer is matig.

Prijs/kwaliteit is goed.

Bediening redelijk.

Genoeg parkeergelegenheid.

82. chantal jansen

We hebben met 4 vriendinnen heerlijk gegegeten. Alles was heerlijk vers en vooral erg schoon.

Wat ons erg opviel was de mooie inrichting. Erg smaakvol en goed op kleur.

Bediening erg aardig en vriendelijk.

Onze complimenten! Wanneer wij in de buurt zouden wonen dan kwamen wij vaker.

Groeten.

Chantal.

83. Sinds de verbouwing is er het nog beter op geworden, een prima restuarant met heel veel keus,

Minpuntje is het parkeren!

84. Eten super, inrichting super, bediening mag een tikje sneller als het op de drank aan komt.

Vriendelijke mensen en prima voor elkaar voor de kinderen!

Zin in lekker eten met de fam en kinderen : een aanrader!

85. helga en jacob van wingerden

wij hebben er onze bruiloft gehouden op 21-02-2008.
    het was een superavond.van de gasten erg leuke reacties gehad dat het zo goed was en een uitgebreide keuze.
    ga zo door met z'n allen in de wok van elst

86. Wonend in het mooie Elst eten wij hier met regelmaat, gezellig, goede bediening, heerlijk eten, leuk voor kinderen echt een aanrader!!

87. kees broekhuis

goed eten. erg kindvriendelijk. bediening van mindere kwaliteit niet echt klantgericht. een goede gelegenheid voor familie etentjes enz.

88. Zeer gezellig restaurant waar ook veel aandacht is voor kinderen. Er is zelfs een klein buffet en een kinder speelplaats met bios en oppas service.Er is zeer veel keus bij de buffetten en onbeperkt genieten van de teppan yaki.Ondanks dat er vele zitplaatsen zijn is het er erg gezellig doordat er vele ruimtes zijn met elk een eigen sfeer.Zeker een aanrader!