Roma laten bezorgen?

1314020466 51
1342197518 51
1419684411 70
1461949990 58

1. Het was vrij smakeloos. De bediening was stug en niet erg spraakzaam. Maar de rekening was de bloody limit, het bleek dat we €. 3,85 Hebben moeten betalen voor icetea welke uit een grote fles kwam en wat bepaald geen 200 ml was. Wij zullen niemand aanraden hier te gaan eten.

2. Enkele weken geleden bestelden wij een pizza. Het duurde erg lang voordat deze bezorgd werd. Tussendoor nog gebeld. De pizza zou nu echt snel komen was het antwoord. Dat bleek niet helemaal waar te zijn. Tevens werd het meisje dat ons telefonisch te woord stond, duidelijk hoorbaar afgeblaft. Uiteindelijk duurde het bijna twee uur voordat de pizza werd bezorgd. "Het is erg druk" was de reden.
    Voorheen waren wij nog erg tevreden over de pizza's van Roma. Zie hiervoor mijn recensie van februari 2015. Wij gaan ook niet na één slechte ervaring direct ons ongenoegen uiten op internet. Iedereen moet de gelegenheid krijgen zich te verbeteren.
    Vandaag bestelden wij weer een pizza. Om 18:21u. om precies te zijn. Deze pizza werd bezorgd om 20:03u. Ruim anderhalf uur ditmaal. "Het is erg druk" was de reden. De pizza bleek ook nog eens lauw deze keer.
    Dit was voor ons de laatste keer.

3. Erg slecht gegeten, was koud en half rauw! Onvriendelijk tot onbeschoft personeel. Kortom, de eerste en laatste keer!

4. Inmiddels 3 keer een pizza besteld en laten bezorgen door Roma. De kwaliteit is ronduit goed. Niet te vet en een mooie, niet te dikke bodem. Bezorgen keurig op tijd en pizza is nog goed warm. Een aanrader. Ook waren we positief verrast over het stokbrood met kruidenboter.

5. Vorige week 2 pizza's gehaald, weinig eten voor €20,- : pizza's voornamelijk belegd met nog bijna rauwe uien en zeer dunne bodem. Geen aanrader dus.

6. In het verleden hebben we hier wel eens gegeten. Goede kwaliteit. De inrichting van het restaurant was naar mijn mening wat gedateerd. Vriendelijke bediening. Gewoon goed dus.

Afgelopen week kwamen we door drukte niet aan koken toe (of hadden we er gewoon geen zin in?). Mijn vrouw wist te vertellen dat dit restaurant ook pizza's bezorgt. Nu ben ik over het algemeen geen liefhebber van bezorg-pizza's. Mijn referentie ligt bij moddervette Amerikaanse braakschijven.

Mijn nieuwsgierigheid resulteerde in een bestelling bij Roma. Ruim binnen de genoemde tijd kregen wij een keurige pizza thuis. Niet vet, mooie smaken. Gewoon zoals een pizza hoort te zijn.

In de toekomst zullen wij hier vaker een pizza bestellen als we druk zijn. Of als we geen zin hebben om te koken natuurlijk!

7. Top ervaring! Enorm lekker eten, gezellig personeel. Hier worden gasten vrienden! Zeker aanrader!!!!

8. Sandra

9. Gastvrij en enorm gezellig! Fantastisch gegeten... Pasta a la scoglia hmmmm, zeker een aanrader. Pizza's ook erg lekker... Een van mijn favorieten!

10. Rosa de Vries

Ik heb laatst voor de tweede keer bij dit restaurant gegeten. Het eten beviel me weer prima. Als hoofdgerecht nam ik dit keer een pizza stagioni deze smaakte heerlijk. Ook de bodem van de pizza was prima. De tiramisu nam ik als toetje en ook deze was verukkelijk. Het meisje wat ons bediende leek er echt lol in te hebben en niet was teveel gevraagd. De prijs is misschien iets bovengemiddeld maar je krijgt zeker waar voor je geld! Een echte aanrader!!!

11. Pizza was matig, canellonie smaakte niet goed. Tafeltjes staan veel te dicht op elkaar.

12. We hebben er super leuk gegeten, het was heerlijk!

De bediening was zeer klantvriendelijk, zelfs toen ik een hele lange moeilijke bestelling wou laten opnemen.
    Het kan duur zijn, maar ik had het er voor over.

Het eten kwam al heel snel en zag er erg goed uit.

13. Echt top bediening!! uitstekend, zeer vriendelijke mensen. Ik had een super lekkere lasagne, nog nooit zo lekker gegeten.

Laatst nog vernieuwd, het is er alleen maar beter op geworden.
    Binnen een kwartier hadden we het eten al.
    Je kreeg echt waar voor je geld.

Super leuke italiaanse sfeer.
    Echt een aanrader!!

14. Familie van Luin

Wij waren met een groupon bon. Deze bon bestond uit een 3 gangen menu. We waren met 2 volw en 1 kind.

voorgerecht:
    bruschetta, deze was wel ok. maar niets bijzonders

hoofdgerecht:
    keuze pizza van de kaart
    Pizza's smaakten wel goed. Je kon ook half van iets en half van iets anders nemen

nagerecht:
    tiramisu
    Gevraagd voor 1 bollletje ijs ipv tiramisu. We kregen als antwoord dat het niet kon. Wel jammer, niet echt servicegericht...wat kost nou 1 bolletje ijs t.o.v. een tiramisu die volgens de kaart 6.75 euro kost???
    Tiramisu was geen tiramisu.... het was meer een drabje.

Bediening was zeer slecht. Er kwam geen lach van het meisje haar gezicht af en de heer was ook niet al te vrolijk. Misschien dacht hij wel zo van: alweer een groupon klant.

Voor een halfvolle iceteaglas betaalde we 3.50 euro. Zo duur kost niet eens een vol glas. Erg duur dus voor een half glas icetea.

15. Samen met een vriendin via Groupon hier gegeten. Bij binnenkomst werden we naar de eerste etage verwezen, daar aangekomen zaten er meer mensen met een Grouponbon.
    De bon moesten wij meteen inleveren, en het voorgerecht werd gereserveerd, omdat dit gerecht van te voren vast stond kreeg ik het idee van een gaarkeuken, iedereen hetzelfde.
    De pizza met vier soorten kaas was prima, de gorgonzola had dezelfde kleur als het raamkozijn.

De inhoud van het ijsthee glas werd met mate wij een bestelde steeds minder, wij hebben nog met zweet op ons voorhoofd gezocht naar het bewuste streepje op het glas maar deze was verdwenen.

Ook kwam ons gevoel van een gaarkeuken terug bij het nagerecht, de ober had een groot dienblad bij zich met voor iedereen hetzelfde nagerecht deze werd dan ook in korte tijd op de tafels geserveerd.

De klantvriendelijkheid was ver te zoeken en een tip voor iedereen, vraag naar de drankenkaart voordat je een bestelling doorgeeft.

16. Goede kwaliteit eten en een snelle service. Wij eten hier 5 tot 6 keer per jaar en zijn altijd zeer positief!

17. We gaan vaak uit en eten en zijn wel wat gewend. Onze
    ervaring op 12 november j.l. was toch wel uniek en helaas zeer negatief! De bediening was amateuristisch en slecht. We hebben enorm lang op het hoofd- en nagerecht moeten wachten, tot 2 keer toe vergeten. We kregen het nagerecht al geserveerd terwijl we nog wachten op het hoofdgerecht.
    Ons tafeltje was voor een toegangsdeur naar opslagruimte, er is die avond minimaal 10x een bediende achterlangs geweest en regelmatig stootte de deur tegen onze stoel aan.
    De pizza's waren matig van smaak. Salmone met te veel kaas en sla, waardoor de zalmsmaak niet goed te proeven was. Niet de kwaliteit van een goede Italiaan waardig. Nooit weer!

18. Ik heb een 4 keer eten besteld besteld bij Roma, bij gebrek aan andere eetgelegenheden die bezorgen in de regio.

De pizza's zijn klein en smaken echt niet beter als bij de gemiddelde Turkse of Marokkaanse eet tent.

Zelf een keer een hele vieze gehad met tomatensaus die na mijn idee duidelijk over de datum was.

Laatste keer bestel ik een kindermenu, friet kipnuggets en ijs, geen ijs bak friet zat minder als half vol en 4 kipnuggets die heel vet en smerig waren. Ook de spaghetti is van het type magnetron maaltijd.

Bij Pizza Roma kom je bedrogen uit, veels te duur en niet lekker.

19. A. Grutter

Super gezellig restaurant. Het eten is prima, leuke bediening. Wij eten er met ons gezin zo'n 2 a 3 keer per jaar. Hebben alleen maar goede ervaringen.

20. Ronald Zaat

Lekker eten, goede bediening, alleen 3,25 voor een normaal glas ice-tea dat niet gevuld is tot aangegeven maatlijn?

Tip: drink geen ice-tea, dat komt je duur te staan.

21. Gisteren hebben we met vrienden besloten een pizza af te halen bij Roma. Ik heb werkelijk nog nooit zo een slechte pizza gehad. Ten eerst was ie ronduit koud en de bodem was zo plakkerig dat ie aan de doos gekleefd was. Grootste afknapper was nog dat ik m'n pizza koos vanwege de pijnboompitten.. die er niet op zaten. Ben er werkelijk niet over te spreken.

22. Dirk Raaijmakers

Elst 17-11-2010. Knus restaurantje in hartje Elst, wel veel stof in de zaak zoals aan flesjes in de bar en decoratie, dakpannen en in de tafelhoeken. Er mag dan ook beter schoongemaakt worden.

Menu is redelijk maar wel aan de dure kant, ook in verhouding met wat je op je bord krijgt, ik had na mijn hoofdgerecht nog steeds honger!

Mijn collega bestelde pizza met tomaat, kaas (niet herkenbaar), een soort van shaormavlees met sla en knoflookdressing. Hij is geen pizza liefhebber maar wou dit proberen na het advies van de ober, maar vond deze pizza niks met italie te maken en de bodem was verbrand en eerder een kinderformaat. Conclusie pizza niet gegeten en maar een lasagne besteld zoals iedereen hem kent. Jammer.

Service is redelijk tot goed, alleen mag er minder over voetbal en andere zaken gesproken worden.

Sfeer was jammer genoeg niet top, dit ook omdat op de zaterdagavond maar 2 tafels waren om 19:00 uur.

Koffie en aangeboden speciale citroendrankje waren goed.

23. Arnold van Wijk

Als pizza liefhebber ben ik wat minder te spreken over Roma.

Na eerst de beoordelingen te hebben gelezen dachten we, daar gaan we heen. Dus tafeltje gereserveerd en drie pizza's besteld.

Bediening was wel redelijk, niet overdreven vriendelijk, maar ook niet slecht, gewoontjes dus. Na ongeveer een kwartiertje werden de pizza's geserveerd.

Een goede pizza herken ik meteen aan 'die bodem' en dat was meteen minpuntje #1. Bleekjes en niet de luchtbellen op de randen die je in Italie wel ziet. Ik had een prosciutto besteld (ham) en gevraagd om daar wat extra salami bij te doen. Ik ben nou eenmaal niet zo dol op pizza's waar teveel topping op zit, omdat uien, champignons en paprika de pizza vaak week en nat maken. Enfin, ook hier was ik een beetje teleurgesteld, ik moest echt zoeken naar de ham en de salami. Hollandse zuinigheid was het eerste dat in me op kwam. Het deed me herinnneren aan de afhaalpizza bij ons in de buurt, die we om die reden niet meer bezochten. Drie halve plakjes salami en wat friemeltjes ham, minpuntje #2 dus.

De kaas was van het type "voorgeraspt uit een zakje". Geen lange draden en al zeker geen mozzarella. Ook heel erg weinig kaas. Minpuntje #3.

De grootte van de pizza zijn van het formaat "pizzadoos" en het geheel smaakte idem dito. Ik had 'm net zo goed op de brommer kunnen laten bezorgen, want zo ben ik ook gewend ze thuis te eten. Een goede pizza op z'n Italiaans, hangt over de randen van je bord en krijg je met moeite op. Dit Hollandse formaat riep ook geen associaties op met het geliefde Italie.

Zoals ik al zei, ik ben behoorlijk verwend met echte goede pizza's (vorig weekend nog een hele goede in Noordwijk gegeten) en in Italie ben ik ook altijd erg kritisch. Het eerste waar ik naar kijk is of er rook uit de schoorsteen komt. Als ik maar even het vermoeden heb dat ze geen 'al forno' hebben, loop ik door. Een goede pizza wordt gebakken op een houtvuurtje en die vind je in Nederland maar zelden. In Rotterdam heb ik er 1 gevonden die echt helemaal super is.
    Tot nu toe de beste pizza die ik in Nederland gegeten heb.

Het is niet slecht, maar ook niet bijzonder. Gewoon een doorsnee pizza zoals bij zovelen.

Wellicht dat de andere gerechten bij Roma wel goed zijn, die hebben we dus niet geprobeerd, maar de pizza's waren niet beter dan de gemiddelde afhaalpizza.

Het is dus maar net wat je gewend bent.

24. Josje 82 punten

Het is enige tijd geleden dat ik in het restaurant ben geweest, meestal haal ik een pizza af of laat hem afhalen, die pizza's zijn echt lekker (ben gek op pizza).....

25. leonardo montani

26. Uitstekend. Heb zelf veel ervaring mbt Italiaanse keuken, heb jarenlang (13 jaar) gewerkt in Italiaanse restaurants en kan dus goed vergelijken.
    Ken bijna alle Italiaanse restaurants in Gelderland en moet zeggen, dat ik Roma, samen met Claudio uit Huissen en Pasta e Fagioli in Nijmegen op de eerste plaats zet.

Het eten bij ristorante pizzeria Roma is van uitstekende kwaliteit en de bediening is zeer vriendelijk.

Complimenten.

27. Wij rijden graag vanuit Brabant naar Elst voor deze speciale Italiaan. Echt Italiaans eten zoals we dat in Italie in de trattoria gewend zijn. De biefstuk met zoete tomatensaus. Het klinkt niet lekker, maar de smaak! Perfecto!

28. Jacques

Tafel gereserveerd en met 4 personen een pizza gegeten.

Duurde even voordat het drinken werd opgenomen.
    Zelf om een mandje met brood moeten vragen, waren ze vergeten. Pizza's waren goed.
    Drie nagerechten besteld, ijs, capuccino en een espresso.
    IJs werd geserveerd, capuccino en espresso vergeten, die kwamen toen het ijs al op was.
    Na betaald te hebben ziet men je niet meer staan.

Klantvriendelijkheid mag duidelijk meer aandacht krijgen van het jonge bedienend personeel.

29. Sylvia de Jonge

Ik zie wat 'mindere' cijfers bij andere recensies en dat vind ik erg jammer. Ik ben namelijk van mening dat je bij Roma bijna net zulke lekkere pizza's kunt eten als in Italië! De pizza met vier soorten kaas is een aanrader en dat geldt ook voor de pizza met carpaccio en salade. En de pasta's smaken ook fantastisch. Onze kinderen vinden het altijd een feest om bij Roma te eten, ze worden dan ook heerlijk verwend!

30. Prima restaurant.Prijs/kwaliteit is goed. Erg vriendelijk personeel niets is teveel gevraagd!Komen we zeker weer terug!

31. Altijd super gezellig, veel vaste klanten. Bedieningen is gezellig en altijd vrolijk

32. we kregen een stokoude pizza
    geen goede bediening het drinken komt te laat het smaakte ook naar water inplaats van cola
    absoolut geen aanrader

33. Harco en Claudia

Het eten en de ambiance was super. Heel erg genoten. De persoonlijke benadering is echt om iedere keer weer voor terug te komen. Het proberen van eens iets anders is ook zeker de moeite waard. Aanrader!

34. wl van der voort

zaterdag, 30 dec 2006 Guiseppe was afwazig.
    2 calzones besteld, stokbrood was niet voorradig calzones zagen er niet uit, smaakte ook minder
    zijn van jullie veel beter gewend.

35. Lekker eten, goede bediening en een gezellige sfeer!

36. pizza's zijn super, sommige voorgerechten zijn te groot voor een voorgerecht. verder prima