De feestlocatie en brasserie zijn wel nog steeds geopend

Op dit adres zit nu: Brasserie BinX

Restaurant De Hucht in Elst

Wij beschikken over een groot eigen parkeerterrein

Station Elst is op 5 min. loopafstand

1220210246 88
1227195444 86
1331973414 80

1. Siety Verdoorn

Gister met een klein gezelschap een 25 jarige bruiloft gevierd. Alles perfect verlopen!! Geweldige ontvangst, heerlijk gebak en hapjes goede bediening. Open haard aan op deze kille voorjaarsdag.. een absolute aanrader!! Prima prijs-kwaliteitverhouding.

2. We komen regelmatig op De Hucht en gisteren hebben we weer het altijd gezellige Swingnight bijgewoond.
    Echter vernamen we dat er een nieuwe huurder in zit?
    De afwezigheid van Joeri's warme en oprechte gastvrijheid viel ons al op.
    Te hopen dat de nieuwe huurder net zo'n groot hart voor de zaak heeft als dat Henk al die jaren had.
    Heren Baptist, gezegd mag worden dat we van jullie hebben genoten!

3. Fam. van Wijk

Gisteravond wezen eten met 4 personen.
    Toen we eenmaal zaten kwam een vleugje van muffe lucht onze neuzen voorbij...Oke mag de pret niet drukken, gezellig was het wel zitten aan tafel naast een raam, heerlijk naar buiten kijkend in de prachtige natuur waarin het restaurant gelegen is!
    De menukaart bekeken en al snel een overheerlijke bestelling doorgegeven. Vanaf toen werd het lachen:
    ieder gang ging er wel iets mis:
    Het voorafje was geen geitenkaas in te vinden.
    Het hoofdgerecht was geen stoofpotje te vinden maar lag alles netjes op een bord.
    Het nagerecht: sorbet van meloen en frambozen met ijs: het lag gewoon op een bordje zonder franmozenijs en dus was ook hier geen sorbet te "vinden".
    We hebben er iedere gang iets van gezegd en met de woorden: och ja nu u het zegt: En werd het apart bijgebracht op een schaaltje
    Uiteindelijk waren we nog als laatste aanwezig en vroeger de rekening: We wilde netjes betalen, maar geen ober meer te "vinden"..
    Toch maar even een van ons gewacht tot er weer een ober zich liet zien. Zullen niet snel meer reserveren hier.

4. Gisteravond wezen eten .. het was lekker, maar niet bijzonder, prijs kwaliteit niet voldoende. We hebben hier eerder gegeten (eind vorig jaar) toen was het wel goed. Het eten, en sfeer was prima. Gisteravond hing er geen sfeer en de man die de bediening deed.. die deed zijn werk. Hier was alles mee gezegd. Een ander stel vorige week is wezen eten heeft ook een mindere ervaring. Zal niet gauw weer reserveren. Jammer.

5. We hebben heerlijk gegeten, echt top! De bediening was uitstekend, alles werd uit het hoofd gedaan.
    De sfeer was super. De bediening was vriendelijk en correct.
    De prijs was in verhouding goed.
    1 minpuntje: we kunnen niet op de website.

6. Wat hebben wij een fantastisch 25 jarig jubileum gehad. Mede dankzij deze top locatie met zeer vriendelijk personeel, heerlijke hapjes en buffet, een aanrader.

mvrgr Jo en Andrea Rijken

7. Afgelopen zaterdag de 40-jarige bruiloft van mijn ouders gevierd in 1 van de zalen + tuin van herenboerderij de hucht en het was Fantastisch! Alles zag er keurig uit...bediening was vriendelijk, liepen allemaal netjes in een zwarte broek en witte blouse, en zijn echt niks te kort gekomen ondanks dat ze met een man minder waren dan gepland.

Het toastbuffet was super! Veel positieve reacties gehad en meer dan genoeg. Even was het brood op...maar dat werd zeer snel aangevuld door de jongedame van de bar.

De bar ging zoals afgesproken om 00.30 dicht maar toen de gasten allemaal weg waren en wij alleen nog met de fam er zaten was het geen probleem dat we nog een naborrel namen terwijl het personeel aan het schoonmaken was.

Onze cadeautjes mochten we laten staan en de volgende dag ophalen. Erg netjes. We komen gauw een keer terug voor een hapje in het restaurant.

Ga zo door....Dikke duim!

8. willy 776 punten

Ach, wat kwam ik hier toch graag.

Je waande je op het Franse platteland.

's Zomers heerlijk op het terras en 's winters binnen bij de knappende openhaard. De grote houten tafel waar men het boerenbrood, direct uit de oven aan plakken sneed en de vriendelijke adequate bediening die ons altijd in de watten legde.

Als er roggevleugel op het menu stond waande ik mij God in Frankrijk.

Totdat het op een dag helemaal misliep.

Twee maal telefonisch contact gehad voor de reservering.

Toen ons gezelschap met het te trakteren feestvarken arriveerde zat de zaak vol.

Men wist van geen reservering af.

" Weet U zeker dat U gereserveerd hebt. Normaliter maken wij zo'n fout niet."

Netjes verteld :dat het niet mijn gewoonte is om dingen te beweren die onwaar zijn.

Er werd alsnog een tafel bijgezet.

Helaas stond die precies in de tocht.

Maar wij waren allang blij dat ze toch moeite gedaan hadden om ons tegemoet te komen.

Een uur later was iedereen langs, maar niemand aan onze tafel gekomen.

Oogcontact maken, een opgeheven vingertje, het hielp allemaal niet.

Ik moest letterlijk iemand aan de mouw trekken voor aandacht.

Na het opnemen van de bestelling hadden wij weer een uur pauze voordat het voorgerecht kwam.

Na een opmerking mijnerzijds, dat wij om 16.45 aanwezig waren en dat het nu 19.00 uur was, kregen wij te horen, dat dat nu eenmaal het risico was als je niet reserveerde en dat de kok niet kon heksen.

Wij zijn die avond met een kater naar huis gegaan, en dat lag niet aan de alcohol.

En toch! Ik mis hun sfeer en de mooie smaken.

Ik denk dat ik ze nog een kans geef.

9. fam. tuinders

Afgelopen woensdag hebben wij heerlijk gegeten bij Herenboerderij de Hucht. Werden zeer vriendelijk ontvangen door (volgens mij ) de eigenaar. We konden door het mooie weer lekker buiten op de veranda zitten met overzicht op een mooi verzorgde en aangelegde tuin.

Het eten was verrassend en erg lekker. De jongedame die ons bediende de rest van de avond was erg vriendelijk, beleefd en wist wat ze deed.
    De vragen die we hadden werden nagevraagd en keurig beantwoord.

Wij komen zeer zeker een keer terug en zullen de Hucht ook zeker bij vrienden, familie en kennissen aanbevelen.

Ga zo door!

10. Bedank bedankt voor het geweldige feest dat wij bij u mochten hebben.

Bedankt zeer zeker voor de gastheer Hans die weet hoe je iemand in de watten moet leggen.

Een man waar U als de Hucht trots op mag zijn.

11. Toch nog even een recensie. Eerder een bruiloft hier gehad en de service was uitstekend. Prachtig restaurant ook en fantastisch eten maar wat een slechte bediening daar. Het straalt er weliswaar vanaf dat het voor hen een bijbaantje is. We hadden het idee dat ze meer met andere zaken en elkaar bezig waren in plaats van met de gasten. De meid vergat onze koffie en vervolgens ook nog de rekening en toen we haar daar op aanspraken kregen we een arrogante blik en draaide ze haar rug naar ons toe. Teleurstellend.

12. Fam. Hubers

Maandag 14 februari hebben wij heerlijk gegeten in Restaurant de Hucht. Het oude restaurant gedeelte is in ere hersteld en er heerst een rustige en gezellige romantische sfeer.

Restaurant de Hucht is zeker een aanrader om een avondje te genieten.

13. Eerste Kerstdag met mijn vrouw en zoon genoten van een geweldig 5 gangen kerstmenu in Brasserie de Hucht. De garnalen bisque en kalfssukade waren echt helemaal super! De ambiance van de Brasserie, o.a. het geurende hout op de haard en kaarslicht in een klassiek ogende omgeving, ondersteunden het ontspannen en gemoedelijke kerstgevoel (helemaal toen het ook nog begon te sneeuwen). De aparte rookruimte is (voor behoeftigen) een genot. Het is volgens ons, voor de Brasserie, jammer dat er zo weinig mensen gebruik hebben gemaakt van deze, in alle opzichten, smaakvolle Kerstavond. Wij danken de brigade en uiterst attente bediening voor deze heerlijke Kerstavond.
    Martin van Eijk (Driel)

14. Vanavond heerlijk gegeten, maar.........lang op voor en na gerecht moeten wachten. Hier iets over gezegt, maar dat werd ons niet in dank afgenomen. Men liet ons niet eens uitpraten, maar praatte er zelf steeds doorheen en draaide ons opeens de rug toe omdat men het niet met ons eens was.

Kregen achteraf koffie aangeboden maar door de houding hadden we daar geen behoefte aan.

15. Leuk restaurant, wel aan de prijs. Attent dat we een amuse krijgen, wel handig om vooraf te informeren of je iets wel/niet lust. Daarna retour gegeven en andere amuse gekregen, goed opgelost. Hoofdgerecht van 21,0 vind ik aan de hoge kant. Eten was verder oké. Bediening ook. Leuke inrichting.

16. Super & onvergetelijke dag gehad.

Mijn dochter heeft daar haar huwelijksfeest gegeven.

Super Bediening.

Super Eten.

Super vriendelijk/Kindvriendelijk.

Kortom super zaak. We willen daarom Joeri Benjamin en de rest die deze dag hebben gewerkt heel erg bedanken.

Namens
    Familie Peters.

17. Top dag gehad in de Hucht, goede bediening, lekker eten,

Fijn warm onthaal, mooie tuin. Het was toppie.

Is voor herhaling vatbaar.

Op naar het volgende feest.

18. Wij hebben hier de receptie en het diner gehouden op onze huwelijksdag. Vooraf onze wensen besproken en leuke suggesties gehad. Echt een onvergetelijke dag. Ook na de crematie van mijn moeder zijn we naar de Hucht gegaan om "samen te zijn". We hadden een keurige nieuwe zaal en we werden er niet "uitgekeken" toen onze besproken tijd erop zat. Vriendelijke gepaste bediening. Hier komen we graag terug!

19. Zeer slecht ondernemersschap, je moet dat wat je afspreekt goed op papier zetten en dan moet je nog maar afwachten of het goed komt.
    Ben daar geweest na een crematie borrel. De klacht werd erkend, maar de familie kan het niet meer over doen.
    Er werd ook gezegd : waar maak je je druk om, Dela betaald.
    Schandalig en dan denken ze het goed te maken met een etentje. Nou, van me levensdage niet, want de keuken heeft niet eens de capaciteit om een goed maal neer te zetten, laat staan fatsoenlijke bediening.

20. Sylvia de Jonge

Onlangs erg lekker gegeten in de Brasserie. Els mag trots zijn op zo'n goed restaurant! Leuke kaart en ook uitstekend weekmenu. Leuke ook die amuse vooraf!

21. Kok verstaat zijn vak.

22. Erg lekker en aangenaam!

23. Superleuke sfeer, leuke plek, lekker eten en zeer vriendelijke bediening!