Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elst verdeeld zijn.

Lekker eten voor een mooie prijs, om nog eens terug tegaan.

Brenda de zeeuw

Een geweldige avond gehad! Ontzettend fijne 'huiskamer' sfeer en de moeder des huize oftewel de gastvrouw liet deze avond zien wat échte gastvrijheid is. Goed gegeten voor de juiste prijs! Een aanrader!
    Familie de zeeuw.

3. Internationaal Elst

Bij het reserveren van een lunch werd ik vriendelijk te woord gestaan. Voor de Momento lunchbon kregen we een heerlijke 2gangen-lunch. De bediening was uitstekend. We werden hier echt verwend.

4. Nederlands Elst

Prima biertje gedronken met heerlijke bamiballetjes. Maar wat schetst mijn verbazing. De kelner die we nog kenden van een andere zaak liep hier op het terras te bedienen. Wederom met een grote glimlach gadegeslagen. Die man begrijpt nou werkelijk helemaal niets van het vak. Het was bij die andere zaak al een ramp maar ze hebben hem blijkbaar overgenomen. Gewoon eens gaan zitten en kijken hoe hij zijn vak uitoefent, het is lachwekkend.

jeroen reusen

Hele prettige bediening. Het eten zag er super goed verzorgd uit. De borden waren erg mooi opgemaakt en het eten was echt heerlijk. Het meeste vlees kwam uit de green egg en smaakte daarom verrukkelijk. Zeker een aanrader! Heerlijk en gezellig gegeten en zeker niet zo duur! Prijs kwaliteit echt een 10!

Monique Jansen

Het was de eerste keer dat we daar zijn wezen eten. maar het is een gezellig, knus restaurant en vriendelijke serveersters en het eten was heerlijk. Ging er met een zeer tevreden gevoel weg. Zeker een aanrader.

7. West-Europees Elst

Vandaag diner gegeten, de plek in de lounge bar was niet gezellig. Dit is meer geschikt om te borrelen dan voor een gezellige avond dineren.
    Steak was heerlijk mals. Bijgerechten te simpel, paar gekookte aardappeltjes met afzonderlijke frieten en droog vakje sla. Helaas niet de kwaliteit die wij gehoopt hadden, te weinig variatie wat niet goed gemaakt wordt door alleen mooi stukje vlees. Prijs kwaliteit in totaal is hierdoor te mager. Het concept is voor deze prijs duidelijk verbetering toe.

jan&cobie

Heerlijk gegeten, en met de bediening niks mis mee, werken hard. Mijn man had snitzel met ham champions en uien, ik had friet en broodje hamburger lekker rauwkost erbij voor herhaling vatbaar.

Heerlijke gegeten en fantastische lieve gastvrouw.

Jeannet

Vandaag heerlijke pannenkoeken gegeten bij hartelust. Wat een gezellige ontspannen sfeer. Zo enorm klant en kindvriendelijk ik heb dit zelden zo gezien.
    De jarige kleinkinderen werden ontvangen met een ballon. Na een overheerlijke pannenkoek besteld te hebben mochten de kleinkinderen hun eigen T shirt tekenen. De pannenkoeken waren zalig, de kindjes blij en dan zijn de volwassenen dat absoluut ook. Met een mooie pluchen beer en een ballon voor de kindjes hebben we tevreden afscheid genomen. We komen zeker terug. Hartelust een dikke duim verdiend en ik kan het iedereen aan bevelen.

Ik vind het een goede zaak, de mensen zijn aardig maar ik zie dat ze afentoe druk zijn maar dat hoort gwn in de horeca. Alleen andere kipnuggets zou niet verkeerd zijn verder echt een topper!

Claudine Koolen-Jansen van de Laak

Geweldig leuke tent. Ik heb heerlijk gegeten voor een goede prijs. De sfeer is goed, de jongen in de bediening brengt de hele boel aan het lachen… heerlijk! Ga vooral op deze manier verder! Ik kom gauw weer terug.

Cynthia Ruygh - Gulikers

Leuke tent, waar ik heerlijk heb gegeten en zeer betaalbaar is! Ga hier zeker nog eens terug.....

Alwin Cramer

Leuk eettentje voor elst. Gemoedelijk. Binnenkort als het zonnetje schijnt lekker buiten eten daar.

Tim & Mariska

Heel lekker gegeten, erg leuk restaurantje met zeer aardig personeel, wij komen zeker nog een keer.

16. Nederlands Elst

Vanavond wederom voor diner geweest bij Restaurant De Klomp. Het was net zoals altijd druk en dat begrijp ik wel! Heerlijk 3 gangen gegeten voor een goede prijs. De entrecote was precies goed rose gebakken en de garnituren waren voldoende. Ook de service is erg goed. Zowel de gastvrouw als de bediening is vriendelijk en vakbekwaam. Kortom een aanrader om hier te gaan eten!

17. Italiaans Elst

Goede bediening. Leuke plaats. Op parkeerterrein lang parkeren kan je je auto goed parkeren. In de buurt met parkeer schijf. Als we in de buurt zijn gaan we hier zeker nog eens heen.

18. Nederlands Elst

Geweest voor de lunch en diner. Tafels worden niet afgeruimd, het eten is koud en de service is ver te zoeken.

19. Pizzeria Elst

Francien

Zeer zeer slecht
    Hele nacht niet geslapen van de dorst na het eten van een smakeloze zoute vette pizza. Zelfs de volgende ochtend nog last van dorst.
    Icetea was absurd duur € 3,45 per glas en hetzelfde geldt voor een simpel biertje hertog jan €3,45
    Kortom ga daar niet heen
    Het is zelfs nog geen halve ster waard

20. West-Europees Elst

Dineren in een ontspannen setting, geen zin om te koken, even snel een hapje eten na een drukke werkdag… op naar Dries! De bediening vangt ons netjes op, we nemen plaats, bestellen een lekker drankje en komen bij. Het hoofdgerecht laat lang op zich wachten, maar arriveert snel bij navraag. Aan het vlees van de surf en turf zit een rare bijsmaak en bij het andere gerecht is de kip wat droog. We informeren de bediening, maar het schijnt er allemaal een beetje bij te horen? Dat kan, maar dan zal ik de volgende keer deze gerechten niet meer bestellen!

Hardeman

Heel lekker. Voor elk wat wils.
    Binnenkomende en vertrekkende bezoekers komen elkaar tegen. De binnenkomers moeten aanmelden. De vertrekkende bezoekers moeten nog betalen. Dit betekent rij bij binnenkomen. Of moeten buiten wachten. Was erg koud zaterdag.
    Dit zou opgelost moeten worden. Bij het ijs staan veel bezoekers te wachten voor je erbij kunt. Dit is ook vervelend.
    Grt. Fam Hardeman.

22. West-Europees Elst

Beste zaak van Elst! Vaak goed gegeten hier, maar nu was het gewoon niet goed. Lang wachten, eten veel te zout en de krachtige saus bij ons hoofdgerecht overheerst. Friet slap, sla warm? Staat deze ook onder de warmhoudlamp? Toetje arriveert ook na lang wachten maar is ok. Volgende keer beter zullen we maar zeggen om het positief te houden.

Fam.Lensen

Heerlijke sushi en ruime keus. Ook toetjesbuffet is heerlijk.
    Parkeergelegenheid mag wel iets meer zijn. Te weinig voor zo'n groot restaurant.

Gisteren met met jeugdvriend is besloten om wat frikadellen tegaan eten bij van burk.
    Toch maar acht besteld ieder 4 de man.
    De bestw man achter de frituur zij nog krijgen jullie van patje er nog 2 bij van het huis als je ze op krijgt.
    Tsja als ze zoiets zeggen afijn zo weg gewerkt en keurig netjes van meneer dacht eerlijk gezegd dat het meer ouwehoeren was eventjes 4 frikadellen erbij ook keurig netjes opgegeten.
    Eet ook niet zoveel frituur met zo n foto ziet het er uit als liegen maar als ik zin heb in goede frituur dan maar naar van burk.
    Bedankt voor de heerlijke frikadellen.

Wij hebben heerlijk gegeten in jullie knusse restaurant, alles was toppie!
    Mooie ambiance, uiterst vriendelijk personeel, en 'n leuke kaart!

Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Echt super vriendelijke bediening.

Gisteren heel gezellig gezeten.
    Heerlijke lunch met verse producten. We hadden het 12 uurtje.
    Het zag er heel mooi uit. Alles op een plank.
    Vriendelijke gastvrouw en kok.
    Weer een aanwinst voor Elst.
    Prijs kwaliteit verhouding top.
    Gaan zeker vaker terug komen.

28. West-Europees Elst

Komen hier wel vaker maar vandaag op Valentijn ook weer, het was erg druk maar heel gezellig, het personeel staat voor ons klaar om een tafeltje te vinden. Hebben heerlijk geluncht het zag er weer zo mooi uit, en iedereen bij DRIES en CO blijft vriendelijk dat zie je niet overal. Daarom komen we ook zo graag bij jullie.Bedankt voor al het lekkers. Fam Jansen.

29. Internationaal Elst

Eef Heuvel

Waardeloos restaurant , van de week hier gegeten maar had beter een pizza kunnen bestellen. Continu lang wachten, prijs/kwaliteit was nergens na, wijkeuze was opzich prima evenals de entourage, maar het weegte zeker niet op want de smaak van de gerechten waren nou niet echt om over naar huis te schrijven. Niet voor herhaling vatbaar.

Paul Peters

Prima restaurant. Ik heb er mijn verjaarsfeest gevierd met ongeveer 50 mensen, inclusief 16 kinderen. Het personeel was heel behulpzaam en gastvrij. Het eten was er prima.