Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elst verdeeld zijn.

1. Internationaal Elst

Martine Keur

Slechte bezorging en we gaan er nooit meer bestellen en het eten is slecht.

3. West-Europees Elst

Toon Hermsen

We werden gastvrij ontvangen. Ook hebben we een mooie plaats toegewezen gekregen. Over het eten waren we zeer tevreden. Op een afstand keken we in de keuken, waar heel hard gewerkt werd. Grote bewondering voor alle jongens en meiden die constant druk heen en weer liepen om de klant van dienst te kunnen zijn. Prettige bediening. De moeite waard dit door te geven aan anderen.

4. Internationaal Elst

Heerlijk gegeten bij Lef. Wij hebben gebruik gemaakt van een groupon aanbieding. Hier geldt een aangepast menu voor. Maar, over keuze niet te klagen! Voor ieder wat wils, originele gerechten en heerlijk op smaak.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een leuke ambiance. Een aanrader.

Wij waren zeer tevreden. Een dikke duim omhoog.

5. West-Europees Elst

Fam Kroes

Heerlijk gegegeten in prima ambiance. Bediening vriendelijk, goede prijs met ook een goed glas wijn, zeker een aanrader.

6. Internationaal Elst

Wij hadden een menu arrangement van € 41, - voor € 28.50 Pp. Zelf voor € 28.50 Was het eten het niet waard. Het hoofdmenu was aan de karige kant en enorm zout. Het restaurant was volledig uitgeboekt daardoor was het geluidniveau ontzettend en onaangenaam hoog. We hadden 1 x vis en 1 x vlees besteld en wat het zou worden zou een verrassing zijn, dat werd het ook! Namelijk 2 x vlees. Wij werden wel keurig op tijd en zeer vriendelijk door het personeel bedient maar mensen die iets na ons kwamen eten hadden al 2 drankjes op en de menuwensen waren nog steeds niet opgenomen. Bij echte drukte kan de keuken het niet aan, bedienpersoneel was er voldoende aanwezig, vriendelijk en zeer voorkomend. Het zal zeker een paar jaar duren voordat we het hier nog eens uiteten gaan. Jammer eigenlijk!

7. Nederlands Elst

Marc

Inmiddels een aantal keer geweest. Laatst een lunch. Prima verzorgd. Gisteren voor de tweede keer in een aantal maanden tijd een borrel met een hapje. Keurig! Een jonge dame (19 jaar) aan tafel. Erg vriendelijk en geïnteresseerd. Veel mensen op het terras. Gezellig! Reden om binnenkort weer eens terug te keren.

8. Internationaal Elst

Heel erg goed gegeten bij LEF! Heerlijke cocktail vooraf na een praatje over een cocktail die ik in Frankrijk gedronken had. Verrassend en typerend voor de mentaliteit van LEF: creatief en klantvriendelijk. De hoofdgerechten waren verrukkelijk: lamsfilet met een super eekhoorntjesbrood botertje en royale hoeveelheid peultjes. Mijn man heeft gesmuld van een heerlijk stoofvlees gerecht.Goed advies voor de bijpassende wijnen. Ondanks de drukte altijd aandacht voor de gasten en een vlotte bediening. De frites en zelfgemaakte mayonaise zijn lekker evenals de mooie nagerechten.

Lekkere pizza's, shoarma én lekkere frites, zo fijn om zo'n goede zaak midden in de wijk te hebben. Ook is het er bovengemiddeld gezellig ingericht voor een snackbar. Als je ziet hoe druk het er altijd is, dan begrijp ik heel weinig van dat lage gemiddelde cijfer.

10. Chinees-Indisch Elst

We komen zeer geregeld langs bij dit restaurant en worden nooit teleurgesteld. Vriendelijke mensen en goed eten. Relaxte sfeer.

11. Nederlands Elst

Heerlijk gegeten in een prima ambiance met een plezierige bediening. Gerechten waren overheerlijk. Bedankt, tot snel.

12. West-Europees Elst

Judith Goseling

Ik had een klacht over het eten toen wij daar voor het eerst waren geweest. We mochten terugkomen en lunchen op hun kosten. Terwijl het nu vele malen drukker was dan onze 1e keer. Was het opvallend goed geregeld en absoluut niets meer op aan te merken. Het eten was super, bediening liep ook aanmerkelijk beter. Super opgelost, bedankt Tom Vink.

13. Italiaans Elst

Zaterdagavond gegeten met 4 personen bij Brunello. Het was heerlijk. Een vriendelijke, kundige en attente bediening. Zeker voor herhaling.

14. Nederlands Elst

Al eens eerder geweest was toen minder, de ontvangst gisteren was prettig en we hebben lekker gezeten en gegeten.
    De sfeer was goed en personeel erg vriendelijk, top hoor… zo kan het dus ook.
    Het bestelde eten was erg smaakvol en ruim voldoende.
    Hopen dat het zo verder gaat.
    We komen zeker nog eens terug.

15. Nederlands Elst

Weer lekker gegeten. Vooraf de champignons uit de oven genomen. En als hoofd de varkenshaassate. Geen toetje dit keer. Buikje zat vol. Voor herhaling vatbaar.

16. Italiaans Elst

Vrijdag 11 augustus was onze 28e trouwdag en wij hebben heerlijk gegeten bij L'Italiano.
    Ik neem altijd de combinatione, die was weer voortreffelijk!

17. Pizzeria Elst

Het was vrij smakeloos. De bediening was stug en niet erg spraakzaam. Maar de rekening was de bloody limit, het bleek dat we €. 3,85 Hebben moeten betalen voor icetea welke uit een grote fles kwam en wat bepaald geen 200 ml was. Wij zullen niemand aanraden hier te gaan eten.

18. Internationaal Elst

Heerlijk gegeten en het eten werd prachtig opgediend.
    Gastvrouw was erg aardig.
    De serre was wel rumoerig maar de ruimte daarnaast was prima.
    Kortom een echte aanrader.

Wat een mooie eethuis. We eten hier geregeld met onze familie. Heerlijk eten. De zaak is altijd schoon. We konden zo de keuken inlopen en bekijken. Persoonlijk vind ik het de beste eethuis in elst. Ga zo door heren.

20. Internationaal Elst

Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk geluncht met mijn zussen bij restaurant Lef.
    Alle gerechten waren voortreffelijk en kersvers bereid.
    Ook de gastvrouw was erg vriendelijk.
    We komen zeker terug voor diner of lunch.
    Restaurant Lef is een echte aanrader!!!

21. West-Europees Elst

Marja Habers

Ontzettend leuk restaurant goede bediening en gastvrij.
    Het eten was heerlijk.
    Prima! Zeker een restaurant om weer terug te komen.

Groet Marja

22. West-Europees Elst

K Kennedy

We hebben genoten!
    Mini kaasfondue en spareribs, heerlijk!!
    Genoten van de super vriendelijke bediening!
    We voelden ons heel speciaal!

23. Internationaal Elst

Wilma Lelivelt

Een piepklein stukje ossenhaas, ter grootte van een eierdooier met daarop 1 gamba..... dat was surf en turf. Schandalig! 3 streepjes jus....
    De frites moest je er nog apart bijbestellen.
    Ik heb thuis nog 2 boterhammen gegeten!

24. Internationaal Elst

Niet echt lekker gegeten, voor dat geld niet voor herhaling vatbaar. Jammer...

Weer vies eten gehad. Friet bruin gebakken maar rauw. Knoflooksaus aangemaakt met mayo. Kebab nep zout chemisch. Regelmatig pizza gehaald, ook slecht nep. Geen pizzadeeg. Of rauw of verbrand. Er is bij ons ook nog nooit een bestelling goed gegaan. Nu komen we echt niet meer, we rijden liever door.... Jammer hij was in het begin heel goed.

jstuart

Heerlijk gegeten,goede service, tafels worden netjes opgeruimd en een leuke gastdame.

PERFECT!!!!!!!!!!

27. Internationaal Elst

Barbara

Heerlijk gegeten weer! Super vriendelijke service.

28. West-Europees Elst

Patricia

Heerlijk gegeten super sfeervol restaurant. Hele vriendelijke bediening echt een aanrader

29. Internationaal Elst

Na een matige ervaring heeft LEF ons benaderd en ons gevraagd om nogmaals te komen eten , ditmaal een uitgebreide lunch . Wat zijn wij verwend en in de watten gelegd. Nogmaals de bediening was de 1e keer perfect en de vriendelijkheid ook.😄 dus daar zat het probleem niet.
    Ook nu was dat weer super goed. En alles is ons uitgelegd qua ingrediënten en de keuzes. We hadden nu het gevoel dat we echt iets bjizonders aan eten waren. De versheid proefde je ook. Onderscheidend vd andere restaurants door hun verassende gerechten. Vooral de aspergesoep met gerookte zalm was een topper. De rest ook hoor. Superservice ik geef jullie een warme douche voor jullie sportieve oplossing
    Beste Femke en Leon bedankt
    Mvg Danny en Gonnie

30. West-Europees Elst

Vanmiddag even gelunchd. 2x een allergie en 1 keer zonder allergie. En het is bij Dries en Co ook dan heel normaal dat dit tot in detail wordt geserveerd. Klasse, heel smakelijk en vriendelijk!