Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elst verdeeld zijn.

1. West-Europees Elst

Lia hesseling

Verjaardag etentje. Was heel goed en gezellig. En dat eerste ervaring. Kon niet beter. Toppie en goed en gezellig personeel. Dus heel geslaagd.

sonja

Hier meermalen gegeten. Het is er altijd gezellig. In de zomer is het echt een leuk restaurant bij "het strand" en in de winter gaat de haard binnen gezellig aan. Vriendelijke bediening en altijd goed gegeten. De appeltjes met slagroom vinden we wel erg apart, maar het is wel heel lekker. We zouden hier veel vaker komen als de prijzen wat lager lagen. Het is echt lekker eten, maar toch wat aan de prijzige kant. Voor af en toe wel een aanrader.

3. West-Europees Elst

Geweldige tent! Echt een aanwinst voor Elst. Prachtige inrichting, lekker eten. Het is er eigenlijk altijd gezellig druk. De macarons zijn heel lekker. Heb er ook ooit overheerlijke oesters gegeten.

Ideaal restaurant om met een groep te gaan eten. Voor elk wat wils! Mijn kinderen vinden het hier ook fijn. Er is een speelhoek, een chocoladefontein en er zijn suikerspinnen!
    Het eten is allemaal heerlijk, de bediening is bijzonder vriendelijk. Ze werken er allemaal heel hard!

5. Nederlands Elst

Gewoon goed! Eten, bediening etc.

6. Snackbar Elst

Nette zaak en vriendelijk personeel
    Ik rij om voor een broodje hamburger met curry van van hulzen alleen worden de hamburgers en dan met name het vlees wat er tussen ligt steeds kleiner. Zou liever zien dat er door de prijsstijging in het vlees iets meer voor de hamburger gevraagd werd dan de hoeveelheid vlees te verlagen.

Voor de rest prima op smaak en top kwaliteit

7. Italiaans Elst

Samen met collega's heerlijk gegeten.
    De bediening is super. Dit restaurant is zeker de moeite waard om te gaan eten.

Slecht. Wij komen uit bemmel. Krijgen n bon van 20 euro. Deze is na 1 jaar en 4 weken niet meer te besteden. Dit stond niet op de bon en is niet wettelijk. Ga zo door… goede reclame.

9. Internationaal Elst

Martine Keur

Slechte bezorging en we gaan er nooit meer bestellen en het eten is slecht.

11. West-Europees Elst

Toon Hermsen

We werden gastvrij ontvangen. Ook hebben we een mooie plaats toegewezen gekregen. Over het eten waren we zeer tevreden. Op een afstand keken we in de keuken, waar heel hard gewerkt werd. Grote bewondering voor alle jongens en meiden die constant druk heen en weer liepen om de klant van dienst te kunnen zijn. Prettige bediening. De moeite waard dit door te geven aan anderen.

12. Internationaal Elst

Heerlijk gegeten bij Lef. Wij hebben gebruik gemaakt van een groupon aanbieding. Hier geldt een aangepast menu voor. Maar, over keuze niet te klagen! Voor ieder wat wils, originele gerechten en heerlijk op smaak.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een leuke ambiance. Een aanrader.

Wij waren zeer tevreden. Een dikke duim omhoog.

13. West-Europees Elst

Fam Kroes

Heerlijk gegegeten in prima ambiance. Bediening vriendelijk, goede prijs met ook een goed glas wijn, zeker een aanrader.

14. Internationaal Elst

Wij hadden een menu arrangement van € 41, - voor € 28.50 Pp. Zelf voor € 28.50 Was het eten het niet waard. Het hoofdmenu was aan de karige kant en enorm zout. Het restaurant was volledig uitgeboekt daardoor was het geluidniveau ontzettend en onaangenaam hoog. We hadden 1 x vis en 1 x vlees besteld en wat het zou worden zou een verrassing zijn, dat werd het ook! Namelijk 2 x vlees. Wij werden wel keurig op tijd en zeer vriendelijk door het personeel bedient maar mensen die iets na ons kwamen eten hadden al 2 drankjes op en de menuwensen waren nog steeds niet opgenomen. Bij echte drukte kan de keuken het niet aan, bedienpersoneel was er voldoende aanwezig, vriendelijk en zeer voorkomend. Het zal zeker een paar jaar duren voordat we het hier nog eens uiteten gaan. Jammer eigenlijk!

15. Nederlands Elst

Marc

Inmiddels een aantal keer geweest. Laatst een lunch. Prima verzorgd. Gisteren voor de tweede keer in een aantal maanden tijd een borrel met een hapje. Keurig! Een jonge dame (19 jaar) aan tafel. Erg vriendelijk en geïnteresseerd. Veel mensen op het terras. Gezellig! Reden om binnenkort weer eens terug te keren.

16. Internationaal Elst

Heel erg goed gegeten bij LEF! Heerlijke cocktail vooraf na een praatje over een cocktail die ik in Frankrijk gedronken had. Verrassend en typerend voor de mentaliteit van LEF: creatief en klantvriendelijk. De hoofdgerechten waren verrukkelijk: lamsfilet met een super eekhoorntjesbrood botertje en royale hoeveelheid peultjes. Mijn man heeft gesmuld van een heerlijk stoofvlees gerecht.Goed advies voor de bijpassende wijnen. Ondanks de drukte altijd aandacht voor de gasten en een vlotte bediening. De frites en zelfgemaakte mayonaise zijn lekker evenals de mooie nagerechten.

Lekkere pizza's, shoarma én lekkere frites, zo fijn om zo'n goede zaak midden in de wijk te hebben. Ook is het er bovengemiddeld gezellig ingericht voor een snackbar. Als je ziet hoe druk het er altijd is, dan begrijp ik heel weinig van dat lage gemiddelde cijfer.

18. Chinees-Indisch Elst

We komen zeer geregeld langs bij dit restaurant en worden nooit teleurgesteld. Vriendelijke mensen en goed eten. Relaxte sfeer.

19. Nederlands Elst

Heerlijk gegeten in een prima ambiance met een plezierige bediening. Gerechten waren overheerlijk. Bedankt, tot snel.

20. West-Europees Elst

Judith Goseling

Ik had een klacht over het eten toen wij daar voor het eerst waren geweest. We mochten terugkomen en lunchen op hun kosten. Terwijl het nu vele malen drukker was dan onze 1e keer. Was het opvallend goed geregeld en absoluut niets meer op aan te merken. Het eten was super, bediening liep ook aanmerkelijk beter. Super opgelost, bedankt Tom Vink.

21. Italiaans Elst

Zaterdagavond gegeten met 4 personen bij Brunello. Het was heerlijk. Een vriendelijke, kundige en attente bediening. Zeker voor herhaling.

22. Nederlands Elst

Al eens eerder geweest was toen minder, de ontvangst gisteren was prettig en we hebben lekker gezeten en gegeten.
    De sfeer was goed en personeel erg vriendelijk, top hoor… zo kan het dus ook.
    Het bestelde eten was erg smaakvol en ruim voldoende.
    Hopen dat het zo verder gaat.
    We komen zeker nog eens terug.

23. Nederlands Elst

Weer lekker gegeten. Vooraf de champignons uit de oven genomen. En als hoofd de varkenshaassate. Geen toetje dit keer. Buikje zat vol. Voor herhaling vatbaar.

24. Italiaans Elst

Vrijdag 11 augustus was onze 28e trouwdag en wij hebben heerlijk gegeten bij L'Italiano.
    Ik neem altijd de combinatione, die was weer voortreffelijk!

25. Pizzeria Elst

Het was vrij smakeloos. De bediening was stug en niet erg spraakzaam. Maar de rekening was de bloody limit, het bleek dat we €. 3,85 Hebben moeten betalen voor icetea welke uit een grote fles kwam en wat bepaald geen 200 ml was. Wij zullen niemand aanraden hier te gaan eten.

26. Internationaal Elst

Heerlijk gegeten en het eten werd prachtig opgediend.
    Gastvrouw was erg aardig.
    De serre was wel rumoerig maar de ruimte daarnaast was prima.
    Kortom een echte aanrader.

Wat een mooie eethuis. We eten hier geregeld met onze familie. Heerlijk eten. De zaak is altijd schoon. We konden zo de keuken inlopen en bekijken. Persoonlijk vind ik het de beste eethuis in elst. Ga zo door heren.

28. Internationaal Elst

Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk geluncht met mijn zussen bij restaurant Lef.
    Alle gerechten waren voortreffelijk en kersvers bereid.
    Ook de gastvrouw was erg vriendelijk.
    We komen zeker terug voor diner of lunch.
    Restaurant Lef is een echte aanrader!!!

29. West-Europees Elst

Marja Habers

Ontzettend leuk restaurant goede bediening en gastvrij.
    Het eten was heerlijk.
    Prima! Zeker een restaurant om weer terug te komen.

Groet Marja

30. West-Europees Elst

K Kennedy

We hebben genoten!
    Mini kaasfondue en spareribs, heerlijk!!
    Genoten van de super vriendelijke bediening!
    We voelden ons heel speciaal!