Pannenkoekvilla Hartelust in Elst

Gratis parkeren.
    Eigen parkeerplaats aan de achterzijde aan de Prinses Irene straat 2,
    links is onze parkeerplaats

Verder in het dorp met blauwe schijf
    Het land van tap op loopafstand, zonder blauwe schijf.
    Invalide plaats aan de Dorpsstraat tegenover Hartelust

Trein:
    Vanaf het treinstation loopt u in 10 minuten richting centrum. Tegenover het gemeentehuis, vindt u “Hartelust”.

Bezorgrestaurants in de buurt van Pannenkoekvilla Hartelust

1432069193 83
1445619137 82
1472719025 80

1. Melanie

Vandaag lekker gegeten. Gekozen voor de maandpannenkoek rauwe ham, courgette, en oude kaas. Deze was echt verrukkelijk. Een absolute aanrader. Kan deze niet standaard op de menukaart? Kom hier zeker weer terug.

2. Voor de beste en lekkerste pannekoeken moet je echt hier zijn. Wij gaan nergens anders meer naar toe.

3. Leuke tent met vrolijke kleurrijke inrichting.

We zijn hier met 2 gezinnen geweest en we hebben genoten van heerlijke pannenkoeken en de fantastische speelhoek.

De bediening weet goed kinderen om te gaan en zijn vriendelijk en behulpzaam. Vanavond was het top drukte voor het personeel, maar daar hebben wij als gast niets van gemerkt.

Aanrader om nog eens terug te komen.

4. Leuke tent met vrolijke kleurrijke inrichting. Mijn kinderen hebben genoten van de heerlijke pannenkoeken en de fantastische speelhoek. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

5. We hebben hier vanavond heerlijk met ons viertjes gegeten. Mooie kleurrijke, gezellige inrichting. Zeer vriendelijke bediening en zorgzame gastvrouw/eigenaresse. Goede uitgebreide menukaart. De pannenkoeken waren zalig en de coupe Hartelust een absolute aanrader. Zeker is dit een prachtige locatie in Elst met een heus kinderspeelparadijs zowel buiten als binnen!!!

6. Erg vriendelijk personeel. Het was nog erg rustig en zoontje mocht zelfs mee kijken hoe zijn pannenkoek gebakken werd. Erg sfeervol aangekleed ook. Voor de kids ook nog een aparte speelruimte.

7. Heerlijke pannenkoeken in een modern jasje. Het is een keer eens een ander pannenkoekenrestaurant als het 'oudbollige' wat je vaak ziet. De frisse kleuren geven het een gezellige sfeer.
    Dankzij de leuke speelruimte is het een erg kindvriendelijk restaurant wat het extra leuk maakt voor de kids.
    En de pannenkoeken? Die zijn prima! Precies zoals ze horen te smaken. De keuze is reuze en als je geen trek hebt in een pannenkoek kan je altijd nog voor een stuk kip saté of iets anders gaan.

8. Afgelopen voorjaar hier 's avonds na een dagje uit wezen eten. Binnen was het een kolere herrie van de schreeuwende kinderen en waardeloze akoestiek. Gelukkig was het nog warm genoeg om buiten te gaan zitten. Daar het niet druk was werd het eten snel opgediend en het was ook nog lekker.

Lage cijfer voor de sfeer komt dus eigenlijk door dat ouders hun kinderen niet een beetje kunnen laten dimmen.

9. Ester Lindeboom

Afgelopen zondag hebben we hier heerlijk gegeten. De 2 kinderen van 2 en 5 jaar hebben zich prima vermaakt in de ballenbak. Tot hun grote verbazing kwamen er ook nog 2 zwarte pieten langs. Dat was helemaal geweldig. Ondanks dat het hierdoor natuurlijk een beetje (gezellig) chaotisch werd, had de bediening alles onder controle en hebben we een geweldige middag gehad.

10. Marc 1130 punten

Afgelopen weekend voor de tweede keer hier gegeten. Deze keer met vrienden en hun jonge kinderen. De kinderen hebben een koemelkallergie. Bij dit panne(n)koekenhuis konden we terecht. Voor de zekerheid vroeg het vriendelijke personeel of het geen probleem was dat er eieren verwerkt werden in het beslag. Hiermee gaf men aan te weten waarover men praat. De panne(n)koeken waren lekker. De voor- en nagerechten ook. De inrichting van het restaurant is fris en kleurrijk. Zowel volwassenen als kinderen kunnen zich er prima thuisvoelen. Reden genoeg om hier weer terug te keren.

11. We willen jullie graag bedanken voor de gezellige middag afgelopen zaterdag.
    Mede door jullie flexibiliteit hebben we heerlijk buiten kunnen zitten.
    En dat mag ook gezegd worden, leuke hard werkende meiden in de bediening.

We komen graag een keer terug.

12. Heidi 449 punten

Gisteren hier wezen eten met onze neefjes. Hebben alle vier genoten van de pannenkoeken. Gelukkig werden alle ingredienten ook mee gebakken. Dat zie je ook wel eens anders. De serveerster kwam dat nog even extra vertellen nadat we het gevraagd hadden.

13. Ontzettend leuk pannenkoekenrestaurant maar ook een prima locatie voor de lunch!

Het restaurant ziet er fris en gezellig uit en aan de kinderen wordt gedacht, zij hebben zelfs een speciale speelruimte met ballenbak.

De pannenkoeken smaken heerlijk en ook met het lunchen hebben we heerlijk gegeten.

Parkeerplaatsen zijn er voor de deur en achter het restaurant (privé terrein).

Aanwinst voor Elst!

14. In Hartelust zijn wij met een paar familieleden gaan eten, voor de verjaardag van mijn vriendin.
    Toen zij zagen dat ik met een blindenstok binnenkwam, werd meteen gevraagd, of het lezen van de menukaart zou lukken.
    Dit is beslist een compliment waard.
    Gelukkig heeft mijn schoonzus mij hierbij geholpen.
    Ook het eten en drinken waren prima.

Ja, dit restaurant kan ik een ieder van harte aanraden.

15. De pannenkoeken die wij kregen waren lekker luchtig en werden ook snel geserveerd. Locatie is niet bijzonder sfeervol, in de zomer is het wel leuk buiten zitten.

Maar ga hier niet heen om even op adem te komen of rustig te kletsen tijdens een romantisch diner. Dit restaurant had tijdens ons bezoek meer weg van een kleuterschool dan van een restaurant: rennende, schreeuwende, huilende, zingende kinderen, verjaardagspartijtjes, taarten met sterretjes, et cetera.

Dit is geen klacht of kritiek, kennelijk hoort dit bij het concept van een pannenkoekenhuis? Wanneer je dus kinderen hebt, is dit waarschijnlijk helemaal je ding. Wij zoeken de volgende keer iets anders.

16. Heerlijk gegeten. Pannekoek Oslo, rijkelijk belegd met zalm, kaas en dille.

Als ik er nu aan denk, loopt het water me in de mond!

Doorgaan zo!

17. Ondanks dat wij uit het midden van het land komen en diverse pannenkoekenhuizen in onze nabije omgeving hebben gaan wij toch bijna 45 minuten in de auto zitten om een heerlijke pannenkoek te eten in Elst (gld).

Het is een pannenkoekenhuis waar geen ouderwetse kleedjes op tafel liggen, alles heeft een frisse uitstraling en alles is ook leuk gedecoreerd. Bediening is uiterst vriendelijk en de eigenaresse is een goede gastvrouw. Haar man staat in de keuken en is ook erg vriendelijk. Pannenkoeken zijn altijd lekker en heb nog nooit een probleem gehad. Ook leuk is de klantenkaart waarbij je met een volle spaarkaart korting krijgt. Wie wil nou geen korting? Al met al : Wij waren al vaste gasten en zullen ook zeker blijven komen! Ga zo door!

18. Het verbaast ons eerlijk gezegd om de wat negatieve recensies te lezen omdat wij ons als trouwe gasten hier helemaal niet in kunnen vinden. Wat je vaak ziet is dat wanneer mensen een goede ervaring in een restaurant hebben dit kenbaar maken aan de eigenaar/het personeel maar als iets niet geheel naar wens is ze dit niet aan de mensen in kwestie maar aan anderen vertellen. En dat is erg jammer omdat je ze hiermee de kans ontneemt om het goed te maken. Zo heb ik bijvoorbeeld maar 1 keer in de lange tijd dat wij hier al komen, eens een koffie verkeerd gehad die wat bitter smaakte...Wat kan betekenen dat de bonen ietwat verbrand zijn. Dat kan gebeuren en dat is totaal niet erg...Als mij iets niet naar wens is geeft ik dit meteen aan. Dus heb ik het verteld aan de bediening waarop ik een welgemeend excuus en direct een nieuwe heerlijke koffie verkeerd kreeg die overigens erg leuk wordt gepresenteerd naar mijn idee. Je krijgt namelijk de koffie in het kopje met daarnaast warme melk in een apart kannetje en dan krijg je er ook nog een koekje en glaasje met een lekker smaakje bij! En zeg nou eens eerlijk...waar krijg je dat nou nog?! In ieder geval werd het meteen en vooral goed opgelost. Voor de rest hebben ze gewoon lekkere pannenkoeken, lekkere koffie, er hangt een fijne sfeer en er is een leuke en vlotte bediening. Ons hondje krijgt trouwens ook altijd zonder te vragen meteen een bakje met water. Wij raden mensen dit restaurant zeker weten aan!

Dus mensen...als iets je bevalt vertel het hen en als je iets niet bevalt vertel het hen ook! ;-)

19. De pannenkoeken zijn niet bijzonder. De ingrediënten die lekker in de pannenkoek kunnen worden vaak op de pannenkoek geserveerd. Toch minder vind ik. Ook al wel gehad dat de pannenkoek niet gaar was. Dit is niet mijn favoriete pannenkoekenrestaurant!

20. Josje 82 punten

Ben er 1 keer geweest, had best een lekkere pannenkoek, jammer dat er niet op de ambachtelijke manier gebakken wordt, ze hebben een pannenkoekbakmachine, zo noem ik het maar.....

21. Wij komen regelmatig in Hartelust en hebben het altijd prima naar onze zin. Kinderen zijn nu echt te groot voor de ballenbak, maar wij blijven komen omdat de pannenkoeken heerlijk zijn.

Bediening is goed. Prijs/kwaliteit is prima en de omgeving is fris en schoon.

Helemaal super. Ga zo door!

Een trouwe gast.

22. Marielle

Goede bediening, maar het eten was verschrikkelijk slecht.

Pannenkoeken waren niet gaar en bij het vlees kreeg mijn man een bord vol gefrituurde aardappelbolletjes met ijsbergsla aangemaakt met wat slasaus.

Ik kan het thuis lekkerder maken. Ook vind ik het erg gehorig.

23. eric&maion met kinderen

vandaag lekker gegeten en de kinderen kunnen lekker hun gang gaan in de ballenbak.
    jammer dat er aan de achterzijde geen mini kinderboerderij is met een paar aaibare dieren.
    voor de rest uitmuntende zaak

24. c van dijk

Wij zochten een restaurant waar de kinderen zich konden vermaken. Mijn zoon was jarig en wilde pannenkoeken eten. Gelukkig was er voor de volwassenen ook wat anders. De prijs/kwaliteitsverhouding was zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk en de kinderen konden zich goed vermaken. De stoel van m'n zoontje was bij aankomst mooi versierd.Een echte aanrader.

25. Danielle

geweldig, een pannenkoekhuis met BRAILLEMENUKAART

26. wat een vrolijke kleurrijke zaak met ballenbak en speelweide. heerlijk gegeten terwijl de kinderen zich vermaakten. meteen een kinderpartijtje geboekt met tshirtjes schilderen. ben benieuwd.