Deal Bijzonder genieten van een origineel en ambachtelijk 3-gangendiner inclusief glaasje bubbels en amuse. Nu slechts 25,90!

Op een mooie locatie in Elst vind je restaurant LEF. Een gezellig restaurant waar eigenaren Leon en Femke samen met hun enthousiaste en jonge team voor je klaar staan om jou in de watten te leggen.

LEF heeft een ambachtelijke Frans/Mediterraanse keuken met een knipoog naar Azië, maar hier blijft het niet bij. Omdat Leon en Femke houden van afwisseling, wordt de avondkaart elke drie weken veranderd. Er wordt gewerkt met verse producten en zo wordt er iedere keer iets nieuws geboden. Je proeft de passie en originaliteit.

Heb LEF en boek nu deze deal voor slechts 25,90!

37,00 25,90 -30%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Gratis (overdag met gebruik van blauwe kaart)

Uitzonderingen

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

1486198293 92
1494601924 82

1. Martine Keur

2. Heerlijk gegeten bij Lef. Wij hebben gebruik gemaakt van een groupon aanbieding. Hier geldt een aangepast menu voor. Maar, over keuze niet te klagen! Voor ieder wat wils, originele gerechten en heerlijk op smaak.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een leuke ambiance. Een aanrader.

Wij waren zeer tevreden. Een dikke duim omhoog.

3. Wij hadden een menu arrangement van € 41, - voor € 28.50 Pp. Zelf voor € 28.50 Was het eten het niet waard. Het hoofdmenu was aan de karige kant en enorm zout. Het restaurant was volledig uitgeboekt daardoor was het geluidniveau ontzettend en onaangenaam hoog. We hadden 1 x vis en 1 x vlees besteld en wat het zou worden zou een verrassing zijn, dat werd het ook! Namelijk 2 x vlees. Wij werden wel keurig op tijd en zeer vriendelijk door het personeel bedient maar mensen die iets na ons kwamen eten hadden al 2 drankjes op en de menuwensen waren nog steeds niet opgenomen. Bij echte drukte kan de keuken het niet aan, bedienpersoneel was er voldoende aanwezig, vriendelijk en zeer voorkomend. Het zal zeker een paar jaar duren voordat we het hier nog eens uiteten gaan. Jammer eigenlijk!

4. Heel erg goed gegeten bij LEF! Heerlijke cocktail vooraf na een praatje over een cocktail die ik in Frankrijk gedronken had. Verrassend en typerend voor de mentaliteit van LEF: creatief en klantvriendelijk. De hoofdgerechten waren verrukkelijk: lamsfilet met een super eekhoorntjesbrood botertje en royale hoeveelheid peultjes. Mijn man heeft gesmuld van een heerlijk stoofvlees gerecht.Goed advies voor de bijpassende wijnen. Ondanks de drukte altijd aandacht voor de gasten en een vlotte bediening. De frites en zelfgemaakte mayonaise zijn lekker evenals de mooie nagerechten.

5. Heerlijk gegeten en het eten werd prachtig opgediend.
    Gastvrouw was erg aardig.
    De serre was wel rumoerig maar de ruimte daarnaast was prima.
    Kortom een echte aanrader.

6. Afgelopen vrijdag heb ik heerlijk geluncht met mijn zussen bij restaurant Lef.
    Alle gerechten waren voortreffelijk en kersvers bereid.
    Ook de gastvrouw was erg vriendelijk.
    We komen zeker terug voor diner of lunch.
    Restaurant Lef is een echte aanrader!!!

7. Barbara

Heerlijk gegeten weer! Super vriendelijke service.

8. Na een matige ervaring heeft LEF ons benaderd en ons gevraagd om nogmaals te komen eten , ditmaal een uitgebreide lunch . Wat zijn wij verwend en in de watten gelegd. Nogmaals de bediening was de 1e keer perfect en de vriendelijkheid ook.😄 dus daar zat het probleem niet.
    Ook nu was dat weer super goed. En alles is ons uitgelegd qua ingrediënten en de keuzes. We hadden nu het gevoel dat we echt iets bjizonders aan eten waren. De versheid proefde je ook. Onderscheidend vd andere restaurants door hun verassende gerechten. Vooral de aspergesoep met gerookte zalm was een topper. De rest ook hoor. Superservice ik geef jullie een warme douche voor jullie sportieve oplossing
    Beste Femke en Leon bedankt
    Mvg Danny en Gonnie

9. Het eten was erg zout. Ik heb mijn gerecht laten staan. Die hebben ze op de rekening gezet. Voor ons de laatste keer hier.

1,7
  10. Riet Hendriks

We waren met vrienden en hebben uitstekend gegeten van het verrassingsmenu. De bediening was uiterst voorkomend en niemand heeft ook maar iets op zijn borden laten staan . De bijpassende wijn bij het hoofdgerecht was krachtig en was goed gekozen. Een aanrader.

11. Sien Wammes

Eten perfect, bediening goed, maar slechte ervaring met het betalen. Had info gevraagd omtrent diner cadeaukaart, geen probleem dat kon gewoon ook in de mail bevestiging gehad, maar bij het betalen toen kon dit niet. Foutje iemand v/h team wist niet hoe het zat, dus daar stond ik met mijn kaart en mijn mail in de hand, maar moest gewoon betalen. Daar baal ik van. Klanten eenmaal binnen, de rest zien we wel. Mij zie je daar niet meer, al hadden ze maar aangeboden de drank is van het huis en sorry voor het ongemak. Niks van dit alles, dus je kan wel lekker gegeten hebben, daarna zit je met een kater. Echt balen.

12. Ontspannen, gezellige ambiance, heerlijk eten, originele recepten, smaakvolle wijn en zeer klantvriendelijk! Wij komen zeker terug...

13. Met vrienden hebben we hier zaterdag 13 augustus 2016 genoten van een heerlijk 3 gangen diner. Na de lekkere amuse (zalm) met lekkere bubbels als aperitief kregen we een heerlijke salade van huisgemaakte procureur ham met venkel en groene appels voorgeschoteld, vergezeld van een heerlijk glas Italiaanse witte wijn.

Daarna was het de beurt aan eend met een saus van Betuwse kersen, knapperige groenten en een aardappeltaartje. Wederom een heerlijk gerecht, ook dit keer vergezeld met een mooie rode Spaanse wijn.

Als slotstuk een verrassend dessert van rabarber met hangop en huisgemaakt aardbeienijs. Heerlijk en eindelijk eens wat anders dan het geijkte rode fruit. Je kunt zien dat hier gekookt wordt met passie en verse producten. Mooi opgemaakte borden. Neem daar de vriendelijke bediening bij (met name het enthousiasme en de kennis van de 'sommelier') en je hebt een top avond.

Echt een aanrader!

14. Bea Wismans

Gisteravond heerlijk gegeten, aardige bediening. Leuk gesprek gehad met de eigenaar / chefkok. Een en al passie voor zijn vak. Een aanrader!

15. franky

1 punt
  16. Gisteren voortreffelijk gegeten bij restaurant Lef! Het was de eerste keer voor ons maar kunnen zeggen dat het veruit het beste restaurant is in Elst! We namen het maandmenu wat bestond uit een heerlijke zelf gerookte zalm met heerlijk broodje en venkelsalade. Een ware smaaksensatie! Hierna genoten van de zachte smaak van kabeljauw met overheerlijke saus. Het toetje, een chocoladegebakje, was vers gemaakt en werd gecombineerd met een bolletje vanilleijs. Alles werd opgediend door een vriendelijke ober waardoor het ons aan niets ontbrak. Al met al een topavond gehad! Wij snappen niet dat er zo weinig mensen zaten in vergelijking met de andere restaurants in Elst want kwalitatief springt Lef er echt bovenuit! Wij zijn in ieder geval fan en komen zeker terug!

17. Gister bij lef in Elst geluncht. Ontzettend lekker aardige en gastvrije bediening. Zeker een bezoekje waard.

18. Super lekker gegeten in een gezellig restaurant, het eten is met zorg bereid en dat proef je. De gastvrouw is ontzettend aardig en maakt het de gasten naar hun zin. Een aanrader om hier te gaan eten!!! We komen graag terug.

19. Na de vorige keer waren we toch erg nieuwsgierig naar de andere gerechten bij restaurant Lef in Elst en hebben we vandaag wederom een 3 gangen keuzemenu genomen met wijnarrangement. Als je het doet moet je het ook goed doen toch😉!
    Na een warm welkom bij Lef heeft de chef ons verwend met het één na ander mooi en smakelijk gerecht, zo heerlijk dat wij van een 3 gangen naar een 4 gangen diner gingen, omdat wij echt ontzettend nieuwsgierig waren naar wat het volgende gerecht zou worden. Dit was de juiste keuze, we hebben ontzettend genoten. Ook de wijnen sloten perfect aan bij de gerechten!

Heerlijke gerechten, goed passende wijnen en wederom een geweldige service met name door Jasper!!!

20. Zondag 10 januari: Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij LEF in Elst (Overbetuwe). Begonnen met een lekker glaasje cava met een heerlijk zelfgebakken broodje met saus en super olijven. Gevolgd door een super mals stukje gerookte zalm met heerlijk (venkel/appel) garnituur. Als 2e gerecht mochten we boterzachte heilbot op een bedje van runderstoofpot op ons bord zien, werkelijk smullen. Als 3e gerecht aten we eendenborst met zuurkool en (vergeef me kok) een taartje van paddestoel. De malse hertenbiefstuk (smeltend op de tong) geserveerd met rode kool, puree en een overheerlijke saus waar chocolade in zat was ons 4e gerecht. Het 5e en laatste gerecht was het toetje, werkelijk "tongstrelend". Heerlijk ijs, merenque en een bramentaartje. Dit alles werd overgoten met voortreffelijk uitgekozen, passende wijnen en afgesloten met een eenvoudig, doch lekker "bakkie". Dit alles werd geserveerd door bekwaam, maar bovenal vriendelijke bediening. Chapeau!

21. bert peters

Heerlijk gegeten, als vanouds toen ze nog in Nijmegen zaten. Voor herhaling vatbaar.

22. Hans en Dorien Maassen

Heerlijk gegeten. Goede service. Gezellig en relaxed genoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Een verrijking voor ons dorp.

23. Marga Mulders

Prima avond. Zeer ruime porties. Leuke kaart, eten was zeer goed bereid met prima producten.

24. We waren met 2 jonge kinderen. Het was geen enkel probleem om een menu naar hun wens te serveren. Fijne gelegenheid om te zitten. Tempo van de bediening is goed. Eten is lekker.

25. Een zeer hartelijke ontvangst met alle begrip voor mijn (schoon)moeder die 89 jaar is, schuin tegenover het restaurant woont, maar nooit het "lef" had om te komen!

Voor haar was het een openbaring: Alle rust en ruimte die ze kreeg, meedenken in wat ze op kan (kleine beetjes en niet te lang wachten) en nog mee naar huis nemen wat ze niet op kreeg! Mijn schoonmoeder en ik deelden samen een maaltijd en wat smaakte dat goed. Het was meer dan genoeg voor ons samen. De kok was nog even bang dat het te weinig was. Ook de huisgemaakte frites waren een cadeautje. Zo goed van smaak. Ook mijn man heeft genoten.

Alles bij elkaar een aanbeveling voor iedereen. Complimenten. Wij zeggen het voort en komen zeker vaker.

26. Henk Bosveld

Gisteravond voor de derde keer hier gegeten. Nu met vrienden. Het was heerlijk en je voelt je echt gast. Topservice. Het is fijn dat er steeds nieuwe gerechten zijn. Een kaart hoeft niet groot te zijn als je maar varieert. We komen graag weer terug.

27. Inmiddels twee keer heerlijk gegeten bij Lef! Je proeft de goede kwaliteit van de producten in de gerechten. Aardige gastvrouw en goede service. Wij komen zeker terug!

28. Heerlijk gegeten bij Lef. Goede producten en vers bereid. Prijs is veel te duur voor hetgeen wat je krijgt. (Met 4 personen bijna €200.)

29. EJ 85 punten

Speciaal voor ons gezelschap ging de keuken een uur eerder open. Alle gerechten waren perfect. De dagspecial 'hele zeebaars' was volgens de chef zelf niet 'perfect genoeg' en werd als extra nogmaals geserveerd. Prima initiatief. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

30. Lisanne

Vanavond voor de tweede keer bij restaurant LEF gegeten en wederom top! Per vandaag de nieuwe kaart ingegaan, alle gerechten waren perfect in balans, de combinatie met de wijnen uitzonderlijk goed en een heerlijke sfeer. Bedankt voor wederom een fijne en culinaire avond, tot gauw.

31. Top gegeten bij Lef. Lekkere zeetong buiten de kaart om en super chocolade taartje. Iedereen aan onze tafel was enthousiast over het eten en de service van de vriendelijke bediening. Tot snel!

32. Wat een heerlijke avond. Alle ingredienten waren met zorg bereid, de groente waren uitzonderlijk. De chef gaf ook aan alles zelf te maken! Ook leuk dat hij een praatje kwam maken, dat zie je niet vaak. De salade vooraf met venkel en gefrituurde garnalen was een avontuur om te eten. Het ree met de aardappelpuree was ook heerlijk, begeleid met een heerlijke houtgelagerde rode wijn. We werden goed bediend en het was erg leuk dat er ook veel wijnkennis in huis is. Ik was uiterst tevreden en wil het iedereen aanraden om Lef uit te proberen.

33. Heb er vorige week voor de tweede keer gegeten omdat ze een nieuwe kaart hebben. Wederom heerlijk gegeten.. De Ree specialiteit op twee manieren bereid was echt fantastisch, begeleid door een Spaanse rode wijn werd het gerecht nog mooier. Service perfect.. ik stelde veel vragen en ze namen overal de tijd voor om een goed antwoord te geven. Al met al een fantastische avond !

34. Weer heerlijk gegeten vanavond, echt een top restaurant! Vriendelijke bediening. Echt een vooruitgang in Elst.

35. Onlangs heerlijk geluncht in deze zaak. Lekkere bouillabaisse, zacht gegaard lam met goede jus en goede wijnen. Prettige bediening in een losse sfeer. Leuke nieuw restaurant!