Op dit adres zit nu: Kaiyõ

Gewoon ff Anders in Elst

Vrij parkeren (tijdens winkeltijden blauwe zone)

• OV

Lijn 31 vanaf station Arnhem of Nijmegen met de bus en treinstation aanwezig op loopafstand.

• Bezorgen

1596319994 85
1604209823 86
1612099651 86
1619989479 86

1. Voor ons wat het het net niet, de naam gewoon ff anders vonden wij nergens terug. De kaart is van een standaard eetcafé.
    In de house steak zat een zeen, dat kan gebeuren, kun je aan de buitenkant niet zien maar de reactie van de gastvrouw dat dit hoort is wel vreemd. Wij vonden het erg gewoontjes.

2. Was geweldig. Eten een 10+. Leuk en gezellig restaurant. Aardige gastvrouw en gastheer.

3. Geweldig goed restaurant, bediening was perfect, ze wist waar ze over praatte met de uitleg over het vlees.
    Er was veel ruimte en tijd tussen hoofd en voorgerecht. Dat was uitstekend.
    De spare ribs zijn voortreffelijk, het vlees is zo mals, hoeft bijna niet gesneden te worden, valt gewoon van het bot over.
    Na het eten mag je net zo lang zitten als je wilt, je wordt niet weg gekeken.

4. Lekker gegeten, mooie locatie, goede persoonlijke sfeer en zeer vriendelijk ontvangen. Was top en als we in buurt zijn komen we zeker terug!

5. Tim en Mariska

Afgelopen vrijdag voor de 2e keer wezen eten bij Gewoon ff Anders. Wederom heel erg lekker gegeten! We hadden de schnitzel besteld. Deze was ontzettend mals. De hoeveelheid is zeer royaal, zoveel zelfs dat we het niet volledig op kregen. De bediening was uitermate gastvrij en zeer vriendelijk. Wij komen zeker weer terug!

6. Vanavond heerlijk gegeten! Top bediening, gastvrij en vriendelijk. Leuke kaart en het eten is duidelijk met veel zorg en liefde bereid! De "Anders Butcher Burger!!" van "het ei" is een aanrader, super mals en vol smaak. En lekker die gegrilde groente erbij, inderdaad ff anders dan een standaard broodje hamburger! Als voorgerecht hadden we de carpaccio en shasimie welke ook top waren.
    De hele ambiance is gewoon goed, en de kleine dingetjes als het verse warme broodje vooraf van het huis, dragen daar zeker ook aan bij. Het is dat we niet in de buurt wonen maar anders kwamen we zeker vaker! Zeker een aanrader!

7. Bea van Hunen

Sfeervol knus restaurant waar gezelligheid en gastvrijheid voorop staan.
    Het eten en drinken was genieten!
    Een aanrader in Elst.

8. Johan Hesselink

Heerlijk gegeten in mooi rustig overzichtelijk restaurant met een leuke kaart en nog wat gerechten buiten de kaart op. De prijs/kwaliteitverhouding is netjes en de bediening denkt goed mee.
    Hier komen we graag terug.

9. Alexandra

Heerlijk en gezellig gegeten! Leuke avond gehad!

10. Anoniem duo

Heerlijk gegeten, mooie en gezellige locatie, goede service en prijs/kwaliteit is super.

11. Wij hebben gereserveerd via de restaurant cadeaukaart bij Gewoon FF Anders. Eet.nu heeft dit niet goed doorgegeven aan het restaurant. Daar was de reservering niet bekend. Toch kunnen eten. Tof van hen. Heerlijk gegeten, gaan beslist terug.

12. Ria en Henny

Mijn schoonzus en ik hebben zondag j.l. heerlijk gegeten bij jullie. De ontvangst was heel hartelijk en wij voelden ons gelijk thuis. Wij komen zeker weer terug.

13. Vriendelijke ontvangst, sfeervol restaurant. Goede en vriendelijke bediening. En het eten was heerlijk. De eigenaren werken hard en maken het hun gasten naar hun zin. Wij gaan zeker een keer terug komen.

14. Bert en Inge

Gezellig restaurant met twee hardwerkende eigenaren. Eten was prima en onze schnitzel was zeer groot.

15. Fantastisch gegeten. Prima ambiance, en goede service.
    Lange wachttijd tussen de maaltijd, welke werd gecompenseerd met een heerlijk schaaltje bitterballen!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

16. Erg gezellig en knus restaurantje voor een lekker hapje eten.
    Genoten van de sfeer, gezelligheid en het eten.
    Als we weer in Elst zijn zeker voor herhaling vatbaar.

17. Heerlijk gegeten, goede prijs, leuk en knus restaurantje.

18. Monique

Gezellig restaurant om lekker hapje te eten 👍

19. Metselaar

Lekker gegeten, steak was niet zo als die moest zijn. Heel gezellig.

20. Heerlijk gegeten in een informele en gezellige sfeer!

21. Heerlijk gegeten, de rauwkost en boontjes lekker zoet. Brood vooraf lekker warm uit de oven met heerlijke zelfgemaakte knoflooksaus.
    Lekkere truffelmay. Met oma frites. Geen vooraf en nagerecht genomen. Heerlijk biertje van de ‘Hemel’ brouwerij uit Nijmegen!

22. Cynthia Ruygh - Gulikers

Weer heel lekker gegeten! Komen zeker terug....

23. Bianca van pommeren

Fijne sfeer, open keuken, personeel staat klaar komen meerdere malen langs, het eten is verrukkelijk super vlees nog nooit zo mals gehad, kortom dikke 5 sterren.

24. Wij hebben niet alleen heerlijk gegeten en lekker gedronken… we hebben genoten! Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Remco van Loen

Prima gegeten, zeer aardige bediening. Goede prijs/kwaliteit. Fijn dat je nog ergens redelijk geprijsd uit eten kan. Voor, hoofd, nagerecht en drinken voor ongeveer €30 pp.

26. Wat hebben wij lekker geeten! Hele goede service en het eten was top! Echt een aanrader.

27. Johan de Vet

Kleinschalig restaurant met een beperkte kaart en dat is altijd goed; gerechten die door de kok worden beheerst en overheerlijk zijn. De ambiance was ook prima, steeds het gevoel dat je in een huiskamer zat en ook nog eens een fatsoenlijk gesprek kon voeren zonder veel geroezemoes van andere gasten of (harde) sfeermuziek. Aanrader!!!

28. Inwoner elst

Wat een teleurstelling.
    Bij binnenkomst werd gevraagd of wij iets wilden drinken. Wij wilden graag eerst even kijken wat we aten daar werd erg onvriendelijk op gereageerd.
    Ik zette mijn tas onder de tafel en de restaurant eigenaar liep langs, een erg on vriendelijke man, hij zei dat mijn tas beter onder de tafel moet staan want hij had al drie keer zijn nek er over gebroken. Nu vind ik dit persoonlijk een hele rare manier om iemand aan te spreken die net binnen is.

We wilden graag de kaart zien Maar dat mocht niet want we moesten eerst nog een broodje krijgen. We hebben spareribs besteld Deze waren lekker maar is heel raar om te zien dat ze uit het plastic Geknipt worden als je in het restaurant zit.

We kregen voor met zn tweeën een bakje paar waarin welgeteld 12 frietjes zaten. Ik gaf eerst aan meneer aan dat ik dit wat weinig vond. Begin nou maar gewoon aan je spareribs dan geef je maar een gil als je nog meer wil was zijn antwoord Daarna beende Hij weg.
    Zo kun iemand toch niet aanspreken?

Later liep mevrouw langs of alles naar wens was Ik gaf het zelfde opnieuw aan. Ze zei dat ze dan alleen een grote bak friet had tegen meerprijs. Maar ik wil gewoon een paar frietjes iets meer dan zes per persoon. Dan haal ik wel zo’n kleine voor u Sprak zij ge irriteerd. Het minibakje stond apart vermeld op de rekening. Echt heel sneu.

Voor deze spare ribs hebben we 2 uur moeten wachten.

29. bert jager

Het was met een woord geweldig, dat voor heel weinig geld.

30. Het personeel vind ik niet heel vriendelijk en klantgericht. De prijs is redelijk, maar het eten zelf vind ik matig. Vooral het vlees was niet heel goed (veel vetrandjes bij de biefstuk en een taaie schnitzel). En de schnitzel was onaantrekkelijk groot. Wel veel groenten. Als je houdt van mega porties voor niet te veel geld is het prima, maar zelf betaal ik dan toch liever iets meer voor een aantrekkelijker portie en meer kwaliteit.

31. Wilma Bouman

Erg lekker gegeten! De burger is een aanrader, mooi opgediend en heel lekker! Maar de rest ook!

32. Edith Nanninga

Gisteravond heerlijk gegeten bij Gewoon ff Anders! Ik had het mijn man cadeau gedaan voor zijn verjaardag en het is goed bevallen! We hadden allebei de fish and chips, heerlijk! We komen hier zeker vaker!

33. Hennie Brein

Heerlijk gegeten! Menukaart voldoende om uit te kiezen. Als er zoveel keuze is weet je toch niet meer wat je moet gaan kiezen. Vriendelijke bediening, erg gastvrij!
    Een tip wellicht om de menukaart te plastificeren. Maar ik kan mij ook voorstellen als je veranderingen aan gaat brengen in je menu, dat dit dan niet zo handig is.
    Wij komen zeker nog een keer terug!

34. Petra Ploeg

We hebben lekker gegeten de bediening was goed. Het was gezellig.

35. Top bourgondies restaurant met een goede ambiance. Dagverse producten, die zeer goed op smaak zijn gebracht. Goede wijnadviezen. Echt een top avond.

36. Henk de Groot

Eten was lekker. Fijne bediening. Als we weer in deze regio zijn komen we zeker weer aan.

37. Wil Teunissen

Gezellig gegeten bij FF anders. Vriendelijke gastheer en gastvrouw, gezellige inrichting, fijne stoelen, goede akoestiek. Ook geen gejaag toen we nog een tijdje na tafelden. Voor herhaling vatbaar.

38. Vreselijk! Wij hadden 3 gerechten met biefstuk, alle 3 ware taai en er zaten ontzettend veel pezen in. Dit hebben we aangegeven en de gastvrouw gaf aan dat dit gister ook was en vervolgens kregen wij niks nieuws aangeboden. Met het afrekenen wouden ze dat we de volle mep afrekende en met moeite kregen we uiteindelijk 10% korting.
    Dat voor 3 gerechten die we hebben laten staan omdat het niet door te kauwen was!!!
    Wij komen hier nier meer terug! Wij gaan nu maar naar de mac..

39. Ida Baron

We hebben met ons gezin heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De gastvrouw Josette doet er alles aan om het je naar de zin te maken. De keuken - waar Ron stond te bakken & koken - is betrokken bij het restaurant, dat draagt bij aan de gemoedelijke sfeer. Het eten was heerlijk. We hebben spareribs, steak en de rib roast gehad. Het smaakte heerlijk en wordt mooi opgediend! Een aanrader, we gaan er zeker weer een keertje eten!

40. Heerlijk gegeten zo puur allemaal en complimenten voor de gastheer&gastvrouw, leuke enthousiasme mensen die precies weten hoe het moet.

41. Broer zus avond

Heerlijk gegeten en prima service!
    Komen hier zeker terug!!

42. J vd Toorn

Gezellig en goed gegeten. Heerlijk buiten gezeten. Uitstekende service!

43. John van Heijnsbergen

Voor het eerst bij Effe Anders gegeten. Bij binnenkomst is er gelijk een gemoedelijke sfeer. Je kunt de kok aan het werk zien. Leuke vlotte bediening met oog voor de gasten. Goede prijs kwaliteitverhouding. We komen zeker nog een keer terug.

44. Gewoon lekker eten ontspannen ongedwongen sfeer tegen een schappelijke prijs.

45. We hebben heerlijk gegeten en het was echt veel. Hele vriendelijke mensen. Leuke sfeervolle zaak. Kom zeker terug en heb jullie al aangeprezen bij vrienden.

46. We hebben heerlijk gegeten en de sfeer en service was uitstekend! Ze doen hun naam eer aan, het is "gewoon ff anders" maar heel lekker!

47. Heerlijke gerechten, veelal zelf opgebouwd en bereid, gastvrij en een mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Een echte aanrader.

48. Fokko&Cissy

Lekker gegeten prima bediening.
    Zeker een aanrader wij gaan in ieder geval terug.

49. hacajoty

Wij waren voor het eerst hier en nav de recensies heel nieuwsgierig. De entourage en ontvangst was zeer warm. De gerechten vonsden wij duidelijk wat minder. De snitzel gefrituurd en het vispotje miste zijn smaak. De kippedij en de steak waren wel goed van smaak.
    Helaas weet ik nog niet of wij snel terugkomen. De spareribs op vele tafels waren favoriet en zagen er smaakvol uit.

50. Wij komen al een tijdje bij jullie. Gisteren met een stel dames geweest, die nog nooit bij jullie hadden gegeten. Ze waren enthousiast.
    Het eten en bediening is heel goed bij jullie. Het enige waar ik nu tegen aanloop is dat jullie nog steeds dezelfde kaart hebben. En daar ben ik nu wel een beetje op uit gekeken. Wij waren er met moederdag en toen werd er al gezegd dat er een nieuwe kaart kwam. Ik heb hem gisteren niet gezien. Maar dat is het enige. De rest is pico bello!

51. Heerlijk gegeten, persoonlijke bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Er is geen kindermenu op de kaart maar er wordt gewoon wat lekkers gemaakt afhankelijk van de wensen van onze kinderen.

52. Lekker eten voor een mooie prijs, om nog eens terug tegaan.

53. Brenda de zeeuw

Een geweldige avond gehad! Ontzettend fijne 'huiskamer' sfeer en de moeder des huize oftewel de gastvrouw liet deze avond zien wat échte gastvrijheid is. Goed gegeten voor de juiste prijs! Een aanrader!
    Familie de zeeuw.

54. jeroen reusen

Hele prettige bediening. Het eten zag er super goed verzorgd uit. De borden waren erg mooi opgemaakt en het eten was echt heerlijk. Het meeste vlees kwam uit de green egg en smaakte daarom verrukkelijk. Zeker een aanrader! Heerlijk en gezellig gegeten en zeker niet zo duur! Prijs kwaliteit echt een 10!

55. Monique Jansen

Het was de eerste keer dat we daar zijn wezen eten. maar het is een gezellig, knus restaurant en vriendelijke serveersters en het eten was heerlijk. Ging er met een zeer tevreden gevoel weg. Zeker een aanrader.

56. Heerlijke gegeten en fantastische lieve gastvrouw.

57. Claudine Koolen-Jansen van de Laak

Geweldig leuke tent. Ik heb heerlijk gegeten voor een goede prijs. De sfeer is goed, de jongen in de bediening brengt de hele boel aan het lachen… heerlijk! Ga vooral op deze manier verder! Ik kom gauw weer terug.

58. Alwin Cramer

Leuk eettentje voor elst. Gemoedelijk. Binnenkort als het zonnetje schijnt lekker buiten eten daar.

59. Wij hebben heerlijk gegeten in jullie knusse restaurant, alles was toppie!
    Mooie ambiance, uiterst vriendelijk personeel, en 'n leuke kaart!

60. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Echt super vriendelijke bediening.

61. Gisteren heel gezellig gezeten.
    Heerlijke lunch met verse producten. We hadden het 12 uurtje.
    Het zag er heel mooi uit. Alles op een plank.
    Vriendelijke gastvrouw en kok.
    Weer een aanwinst voor Elst.
    Prijs kwaliteit verhouding top.
    Gaan zeker vaker terug komen.

62. Heerlijk gegeten!! Lekker eten voor een schappelijke prijs. Vispannetje en spareribs zijn heerlijk en de chocolademousse super!
    We komen zeker terug!