DRIES en CO in Elst

Wij verwennen onze gasten graag

ma 11:00 - 23:00
di 11:00 - 23:00

Omschrijving

Het interieur is eigentijds en warm, met als centraal middelpunt de comfortabele bar en open keuken, waar de heerlijke geuren al je zintuigen prikkelen. De 3 fraai in de bar geïntegreerde vitrines met onder andere charcuterie, kazen, uiteenlopende delicatessen en zoetigheden uit eigen keuken maken in één oogopslag duidelijk dat DRIES en CO meer is dan zomaar een restaurant. Deze indruk wordt versterkt door de toegankelijke open keuken en gezellige bar, die één geheel vormen in de zaak.

De presentatiewanden met mooie collectie wijnen, de geurende koffie- en theeblends, de kleurige macarons en verse patisserie versterken het welkome gevoel op een bijzonder prettige plek. Al deze heerlijkheden, waarvan een groot deel onder eigen label, prijken met trots op de uitgebreide menu- en drankkaarten van DRIES en CO, en staan ook voor u klaar om mee te nemen.

Zo kunt u thuis nog eens nagenieten, of uw familie, relaties en vrienden verwennen met een leuke traktatie. Natuurlijk hebben wij ook geschenkkaarten om cadeau te geven.

DRIES en CO is 7 dagen per week geopend voor een heerlijke lunch, een borrel of diner. Het terras is toegankelijk en biedt net als het interieur ruimte om in alle rust en gemoedelijkheid van een goede maaltijd, een gezellige borrel of lekkere kop koffie te genieten.

1. Personeel

1511963109 77
1614319393 73
1620716661 73
1678292071 71

1. Wij eten hier vaker en het valt nooit tegen. De bediening is altijd zeer vriendelijk en het eten is altijd heerlijk! Wij zullen zeker vaker terugkomen.

2. Het beste restaurant van de Betuwe!
    Sfeervol, gezellig en lekker
    Super bediening, zo heurt het!

3. Ik had een lamsschotel (een eenhapscracker) waarvan het vlees nog enigszins rauw was. Daarbij 3 asperges en wat frites, die het lekkerst waren. Voor 29,50 mag je wel iets meer verwachten. De bediening matig. Heb mijn broek opengehaald aan een terrastafel. Werd niet opgelost omdat ik geen aankoopbon meer had en er werd zelfs gesuggereerd dat ik misschien die broek in de uitverkoop had gekocht terwijl er nog niet eens over de kosten gesproken was. Waar een zgn. 'groot bedrijf' klein in kan zijn. Slechte service. Mij zul je er niet meer zien.

5,1
  4. Marianne Verriet

Bediening was uitstekend, maar het eten was ver onder de maat (is veel beter geweest).

3,7
  5. Heerlijk eten, altijd leuk opgediend, vriendelijk personeel. Prijs goed te doen.

6. Daar regelmatig geweest vandeweek weer eens cappuccino gedronken schandalig dat dit hier 3euro10 moet kosten je kan niet alles maar blijven verhogen en steeds maar meer en meer willen overal kost dit zo rond de 2 euro 60. Dus dries doe hier wat aan jullie zorgen er zelf voor dat de horeca kapot gaat.

7. Bourgogne

8. Marian de wijs

De garnalen cocktail zwom in de saus, terug gegeven en een nieuwe gekregen, deze was wel goed.
    De ossenhaas was rauw, om medium gevraagd, als compensatie het dessert gratis.
    Wij waren teleur gesteld, en zullen voorlopig niet meer komen eten, helaas.

9. Wij zaten op een plekje bij de keuken waar het erg lawaaiig was. Veel smijten met borden, schreeuwen naar elkaar. De muziek stond hard, zodat je nauwelijks een gesprek kon voeren. De chef die ons vroeg of het allemaal gesmaakt had en naar wens was geweest keek ons niet aan en griste alles van tafel en was weg zonder ons antwoord te kunnen horen. Het excuus dat het druk was, was voor ons geen excuus, want dat was het allang niet meer. Een teleurstellend antwoord en totaal interesse loos. Wij zullen hier niet meer zo snel gaan eten. Jammer, gemiste kans.

5,1
  10. Vera Vd Bergh

Tijdens de voetbalwedstrijd Nederland-Tsjechië gedineerd. Het was heel rustig in de zaak dus daar lag het niet aan.
    Teveel personeel met onduidelijke taken. Patat en salade werd halverwege de maaltijd pas geserveerd. Toen wij dat aangaven bij het afrekenen zei het meisje: dat kan gebeuren.
    Het eten was goed maar hier komen we nooit meer terug.

11. voor het eerst sinds 6 maanden weer een lekker wezen uit eten, maar wij vonden het altijd super en lekker maar deze keer was de prijs en wat je krijgt minimaal verhouding was helemaal weg.
    Ik had als hoofdgerecht gamba's 6 stuks met een bolletje rijst beetje boontjes sausje en 1 kroepoekje en 3 pinda's de €24.50.
    Ik hoop dat de volgende x beter is.

SYLVIA

12. Geweldig! Kregen een tafel met hoge stoelen maar met korte benen is dat niet heel fijn. Kregen vervolgens en grotere luxere tafel. Helaas wel een weddenschap met man lief verloren omdat de ham die achter de bar hangt toch echt bleek te zijn zoals de medewerker kwam laten zien!
    Voorgerecht en hoofdgerecht waren echt super lekker en ook echt ruim voldoende!
    Al met al een geweldige eerste ervaring en zeker niet de laatste keer!

13. Al van begin af aan kom ik bij Dries en intussen een favoriete plek geworden. Dineren met mn lief, lunchen met vriendinnen of gewoon achter de laptop werken met een goede cappuccino. Top!

14. Marcel Driessen

Heeeerlijk gegeten en de bediening Super, en het leuke was dat we iets te vieren hadden op 3 Juni nou dat werdt daar “Perfect” op ingespeeld buiten onze verwachting 👍 en tuurlijk hadden onze vrienden Willem met Marjan aan bij gedragen.
    Tot gauw maar weer in het zo gezellige restaurant “Dries en Co

15. Geert braaksma

Hebben hier op zondag 27 februari de lunch met 3 personen genoten, van genieten was geen sprake, de erwtensoep met rauwe wortel er in mag de naam niet eens dragen(totaal geen smaak), de Thaise soep was niet meer dan wat kokoswater met rauwe taugé, het broodje warm vlees was nog niet koud(erg lauw)met een veel te dikke pindasaus, de hamburger was matig, alleen de kroketten waren lekker, maar daar kan ook niet mis gaan, sta niet in de startblokken om daar weer te gaan lunchen, jammer van zo’n prachtige zaak.

16. H. Geerdink

Zoals al in een review gepost was ons gezelschap min of meer toch wat teleurgesteld over de keuze op de kaart en het gebodene. Buikspek was te zacht en vet. Een gerecht werd foutief geserveerd, ook met wyn gebeurde dat. By gerecht sla was te weinig voor 6 personen en ook het dessert was fantasieloos. Al met al kwaliteit en kwantiteit te gering t.o.v. de prys.
    By ons vorige bezoek waren we wel byzonder tevreden.

17. Ben Schulpen

We hebben heerlijk gegeten in een mooie atmosfeer.

18. Vorige week voor het eerst gegeten hier. Toen was het zo lekker dus vandaag weer geweest. En weer ontzettend lekker gegeten! Een absolute aanrader!

19. Middelkoop

20. Chris 823 punten

Na een hartelijk ontvangst konden we een plekje uitzoeken in het restaurant. Mijn partner wilde per se binnen eten vanwege rokers op het terras en mogelijke insecten (prachtige zomeravond). Het is een prachtig restaurant, moderne maar warme inrichting. Het pand is nog vrij nieuw (2014) en alles ziet er nog fris uit.

Het personeel is opvallend vriendelijk en we worden snel voorzien van een drankje en een borrelplankje met Spaanse ham, tapenades, chips en brood. Heerlijk om zo te beginnen, maar ik had daardoor iets minder behoefte aan een voorgerecht. Mijn partner nam de kerriesoep en die was inderdaad heerlijk.

Als hoofdgerecht hadden we allebei ossenhaas, zij een spies en ik een mooi stuk met prima garing. Ik bestel standaard rare/rood omdat met de wachttijden/warmhoudlamp dan een perfecte garing bereikt wordt en zo ook hier. De stukjes ossenhaas van mijn tafelgenoot (medium gevraagd) waren well done, told you en daarmee was het lekkerste van haar ossenhaas verdwenen… zonde van zo'n mooi stukje vlees.

De bijgerechten, enkele verloren groentes en dotje aardappelpuree met een postmodern sliertje saus er overheen gezorrood waren niet bijzonder, de saus/jus bij het vlees was juist weer prima en ook de frietjes waren dik in orde.

De vriendelijkheid en aanwezigheid van het personeel is aangenaam, je hoeft geen seconde zonder drankje te zitten (en dat vind ik prettig!) maar de timing is soms slecht gekozen… probeer maar eens te antwoorden op de vraag of alles naar wens is als je net een stuk brood in de mond gestoken hebt. Het is duidelijk dat het personeel erg jong is en waarschijnlijk nog onervaren. Ik neem het ze daarom niet kwalijk.

Verder viel me nog iets op dat nogal sfeer bedervend was maar dat heb ik rechtstreeks aan het personeel medegedeeld heb en daar laat ik het nu voorlopig bij. Bij een volgende bezoek zal ik kijken of ze er werkelijk iets mee gedaan hebben en anders meld ik me hier nog wel een keer.

Conclusie: lekker gegeten, fijn personeel en qua sfeer voordeel van de twijfel.

21. Fred kroes

Vandaag diner gegeten, de plek in de lounge bar was niet gezellig. Dit is meer geschikt om te borrelen dan voor een gezellige avond dineren.
    Steak was heerlijk mals. Bijgerechten te simpel, paar gekookte aardappeltjes met afzonderlijke frieten en droog vakje sla. Helaas niet de kwaliteit die wij gehoopt hadden, te weinig variatie wat niet goed gemaakt wordt door alleen mooi stukje vlees. Prijs kwaliteit in totaal is hierdoor te mager. Het concept is voor deze prijs duidelijk verbetering toe.

22. Dineren in een ontspannen setting, geen zin om te koken, even snel een hapje eten na een drukke werkdag… op naar Dries! De bediening vangt ons netjes op, we nemen plaats, bestellen een lekker drankje en komen bij. Het hoofdgerecht laat lang op zich wachten, maar arriveert snel bij navraag. Aan het vlees van de surf en turf zit een rare bijsmaak en bij het andere gerecht is de kip wat droog. We informeren de bediening, maar het schijnt er allemaal een beetje bij te horen? Dat kan, maar dan zal ik de volgende keer deze gerechten niet meer bestellen!

23. Beste zaak van Elst! Vaak goed gegeten hier, maar nu was het gewoon niet goed. Lang wachten, eten veel te zout en de krachtige saus bij ons hoofdgerecht overheerst. Friet slap, sla warm? Staat deze ook onder de warmhoudlamp? Toetje arriveert ook na lang wachten maar is ok. Volgende keer beter zullen we maar zeggen om het positief te houden.

3,4
  24. Lia hesseling

Verjaardag etentje. Was heel goed en gezellig. En dat eerste ervaring. Kon niet beter. Toppie en goed en gezellig personeel. Dus heel geslaagd.

25. Geweldige tent! Echt een aanwinst voor Elst. Prachtige inrichting, lekker eten. Het is er eigenlijk altijd gezellig druk. De macarons zijn heel lekker. Heb er ook ooit overheerlijke oesters gegeten.

26. Toon Hermsen

We werden gastvrij ontvangen. Ook hebben we een mooie plaats toegewezen gekregen. Over het eten waren we zeer tevreden. Op een afstand keken we in de keuken, waar heel hard gewerkt werd. Grote bewondering voor alle jongens en meiden die constant druk heen en weer liepen om de klant van dienst te kunnen zijn. Prettige bediening. De moeite waard dit door te geven aan anderen.

27. Judith Goseling

Ik had een klacht over het eten toen wij daar voor het eerst waren geweest. We mochten terugkomen en lunchen op hun kosten. Terwijl het nu vele malen drukker was dan onze 1e keer. Was het opvallend goed geregeld en absoluut niets meer op aan te merken. Het eten was super, bediening liep ook aanmerkelijk beter. Super opgelost, bedankt Tom Vink.

28. Marja Habers

Ontzettend leuk restaurant goede bediening en gastvrij.
    Het eten was heerlijk.
    Prima! Zeker een restaurant om weer terug te komen.

Groet Marja

29. K Kennedy

We hebben genoten!
    Mini kaasfondue en spareribs, heerlijk!!
    Genoten van de super vriendelijke bediening!
    We voelden ons heel speciaal!

30. Patricia

Heerlijk gegeten super sfeervol restaurant. Hele vriendelijke bediening echt een aanrader

31. Vanmiddag even gelunchd. 2x een allergie en 1 keer zonder allergie. En het is bij Dries en Co ook dan heel normaal dat dit tot in detail wordt geserveerd. Klasse, heel smakelijk en vriendelijk!

32. Vanmiddag samen met 6 collega's (ook bediening)wezen lunchen. Lekker buiten op het terras. Maar wat is de zaak van binnen prachtig zeg. Heerlijk gegeten. En daarna nog van de taartjes gesnoept. Dikke 10

33. Prima gegeten en gezellige sfeer

34. Bij aanvang niet zo druk, maar tekort aan menukaarten (?), waardoor we moesten wachten.

35. Gemiddeld was het eten smakelijk, maar grote eters moeten daarna naar de Febo. Opmerking gemaakt over veel te zoute patat. Moesten we de volgende keer maar zoutloze bestellen. Dit vind ik geen gepast antwoord.

36. Warm ontvangst in dit sfeervolle etablissement. We zitten heerlijk in een ronde bank en genieten van alles wat we om ons heen zien. Statige bar in een levendige setting. Wij laten ons graag adviseren over een glas witte wijn. De jonge man adviseert ons "de huiswijn". Wij besluiten hem niet in verlegenheid te brengen en gaan op zijn advies af. De kaart oogt gevarieerd, grill gerechten, klassiekers en moderne uitstapjes. Voorgerecht tonijn is subliem, evenals de cuisson van ons hoofdgerecht. Een kleine beperking blijft het wijnadvies. Een aantal open wijnen worden opgesomd als begeleidende wijn voor ons gerecht, een goed wijnadvies zit er vanavond niet in. De crème brulee en kaasplank zijn wederom heerlijk. Op de vraag welke kazen er op bord liggen?... hebben we helaas nooit antwoord gehad. Een zeer mooie espresso machine op de bar zorgt ervoor dat we nog een kopje na bestellen. De espresso viel wat tegen, suiker? niet gezien. Misschien waren de verwachtingen iets te hoog. Ondanks mijn opbouwende kritische blik is DRIES en CO zeker een zaak om vaker te vertoeven. Het eten is van goede kwaliteit en alles is aanwezig om er een feestje van te maken. Aanpakken die kans.

37. De hertenbiefstuk viel een beetje tegen maar het dessert maakte alles goed. De bediening reageerde direct toen ik zei dat ze geen grand dessert hadden, "Jawel hoor maar niet op de kaart". Doe dan maar driemaal en we hebben er heerlijk van gesmuld. Prima!

38. Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij Dries en Co. De snackplank was heerlijk en de dinerborden waren prachtig opgemaakt. De ober perfect. En dank voor de leuke felicitatieplank voor onze jarige dochter. Echt af!

39. Na ons jaarlijkse familiediner (10 personen) zijn wij teleurgesteld naar huis gekeerd. Onze onvrede bij het afrekenen kenbaar gemaakt: geen karaf kraanwater beschikbaar, wel fles water a € 4,60. (Fles wordt niet aan tafel geopend, hebben wij toch kraanwater gekregen?....) De veel te dure Malbec wijn a € 28 en fors geprijsde gerechten zijn niet gerechtvaardigd in deze veel te rumoerige ambiance. Afwijken van het zgn groepmenukaart wordt als lastig ervaren door de bediening. Komt erg klantonvriendelijkheid over. Voorlopig maar even niet meer naar dit restaurant.

40. Vanavond gezellig geborreld met mijn nicht. Goede flat white, heerlijke Rioja en de charcuterie... sublieme kwaliteit!

Het meest opvallend was de alerte bediening, ze was oplettend, snel en bovenal: met humor! Een dikke tien!
    Dries is echt mijn favoriet voor koffie of borrel, maar ook voor lunch en diner!

41. Zaterdagavond met z'n vieren heerlijk gegeten bij Dries en Co, gezellige sfeer, aardig en attent personeel! Kortom wij hebben een prima avond gehad, en komen zeker terug! Een aanrader.

42. Een ruime voldoende. Lekker eten en drinken.

43. Stefan de Bruijn

Lekker geluncht en een drankje gedaan.

44. Heerlijk gegeten. Goede bediening. Bevalt ons erg goed. Spareribs zijn aanrader.

45. Matig. scampi's niet schoon gemaakt en verdere gerechten te zout.

46. Vorige week zondag erg lekker gezeten met een gezin van zes personen. Uitgebreid broodplankje, zelf had ik een overheerlijke steak en om de avond af te sluiten lekker kopje koffie met een huisgemaakte limoentaart. Ik en mijn tafelgenoten zullen snel weer een keer terugkomen. We voelde ons erg welkom door de vriendelijke bediening!!

47. Otto Dam

Een leuk restaurant waar we koffie hebben gedronken we hebben er geluncht en al een paar keer gegeten.
    Het is een restaurant met een hele goede keuken ook de bediening is er vlot en heel vriendelijk.
    Het is echt een aanrader om bij dries & co te gaan eten.
    U moet dit zelf hebben meegemaakt.

48. Sfeervol ingericht restaurant, attente bediening, maar 2,5 uur voor een voor- en hoofdgerecht, dat is ronduit te lang! De saus op de asperges was ook nog compleet ingedroogd, het soort aardappelen paste niet bij het gerecht. Hier is nog veel werk aan de winkel voor dat het prijsniveau gerechtvaardigd is.

49. Wij vonden de prijs/kwaliteit echt onder de maat. Weinig eten voor een fikse prijs. Er lagen 2 stukjes groente op mijn bord en geen idee wat het was. Surf en turf is een heel klein stukje biefstuk met 2 scampies. Echt schandalig voor de prijs. Wij komen hier niet nog een keer.

3,2
  50. Al een aantal keren geweest. Zowel voor lunch als diner. Vanmiddag de pulled pork gehad. Lekker hoor! Beetje aan de zoete kant maar erg lekker. De (opmaak)salade is wat fantasieloos maar het geheel was gewoon erg goed. De pulled pork werd geserveerd op een mooi broodje. Hetzelfde gold voor de tonijnsalade van mijn vrouw.
    Lekker wijntje erbij en achteraf een lekkere kop koffie. Daarbij werd geen koffiemelk geserveerd maar toen ik de koffie eenmaal zwart geproefd had was er van mij uit ook niet meer de behoefte om naar koffiemelk te vragen.

De dame die ons grotendeels bediende (Jessica?) was uiterst vriendelijk maar niet opdringerig. Zo mogen wij horeca-personeel graag zien! Daarbij vind ik de inrichting ook nog eens schitterend.

Al met al reden om hier weer terug te komen.

51. Restaurant heeft een erg mooie, stijlvolle, inrichting. Hier een paar keer gegeten (lunch), maar het eten viel erg tegen. Zo was bijvoorbeeld de club sandwich klef en er lag veel te veel saus op het bord. De smoothies lijken niet vers en zouden zo uit de AH kunnen komen. Prijs/kwaliteit is absoluut niet in orde. De bediening is onervaren en ongeïnteresseerd.

52. Heerlijke koffie, maar al meerdere malen voor gekomen wanneer je de laatste slok koffie neemt dat het kopje letterlijk uit je hand gerukt wordt. En dat is jammer.

53. Lekker geluncht bij Dries & Co (topzaak alleen jammer van de naam). Vriendelijke en nette bediening. Vissoep had veel smaak en was goed gevuld. Gehaktbal was ook lekker, maar als enige puntje van kritiek mag die wat sappiger wat mij betreft. Gerechten waren beide goed en compleet gegarneerd. Kijkend naar de gebruikte ingrediënten (vooral naar de vissoep) is de prijs is zeker gerechtvaardigd.

54. Hans van Leeuwen

Super lekker gegeten. Leuk dat een top supermarkt ondernemer een perfect restaurant kan runnen. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Leuk vriendelijk personeel in een ongedwongen sfeer.

Hans en Bram van Leeuwen.

55. arianne

56. Wij zijn hier op zaterdag 14 februari met z'n tweeën geweest voor een high tea. Er waren aparte, lekkere theesoorten. Warm water werd steeds bijgevuld. We begonnen met een heerlijk warm pasteitje met kippenragout en pijnboompitten. Daarna kregen we op een houten plank drie sandwiches (lekker en zeker niet standaard belegd) en kleine, verschillende zoetigheden inclusief lekkere macarons. We hebben heerlijk genoten!! Echt voor herhaling vatbaar!!

57. Gerlinda Cloosterman

14 Februari heb ik samen met mijn moeder heerlijk gegeten bij Dries en Co.
    Wij hadden een Valentijndiner gewonnen waar wij erg van hebben genoten.
    Nogmaals de complimenten aan de kok en aan de bediening.
    Wij komen er regelmatig voor de lunch of gewoon voor een heerlijke cappuccino.
    Een echte aanrader.

58. Meerdere keren bij Dries en Co gegeten, wat opvalt is dat de kwaliteiten van de keuken en die van de bediening niet overeenkomen. De keukenbrigade laat elke keer weer een goede indruk achter; heerlijke gerechten met mooie grondstoffen waarvan de smaak goed in balans is. Ook de aandacht die de koks aan presentatie besteden kan ik waarderen. De professionaliteit die ik in de keuken zie, zie ik echter niet bij de serveersters. Er is ruim voldoende personeel, maar ze tonen meer interesse voor zichzelf en hun collega's dan voor de gast. Daarnaast moet je gewoon lang wachten tot je een bestelling kan plaatsen of deze krijgt.

Verder is de ambiance naar mijn smaak ook zeker niet verkeerd, deze zaak is ontzettend mooi ingericht en ziet er verzorgd uit.

59. Henk Polman

Gister avond heerlijk gegeten. De zeebaars was erg lekker. Geen lange wachttijden tussen de gerechten. Bediening was heel vriendelijk en goed.

60. Gistermiddag een high tea gehad bij Dries en Co. Wat een enorme teleurstelling! Enkele zoetigheden werden op een wel erg rustieke manier (houten plank) geserveerd. Na lange tijd kwamen de sandwiches en een paar hompen brood met een paar dipjes. Het zag er uit niet appetijtelijk uit, heb er bijna niets van genomen. Waar waren de scones, bonbons, cake. De warme hapjes (quiche) etc. De ambiance, hmm niet bijzonder en dit vind ik erg jammer het ziet er van buiten leuk uit. Het personeel, sommige dames waren erg aardig, een paar andere ja wat moet daar over zeggen... Jammer!

3,2
  61. Wat een fijne plek om een gezellige avond te hebben.

Reeds meerdere malen bezocht wat telkens weer een prettige ervaring is geweest. Heerlijk gegeten en geborreld.

Fijn personeel, zeer servicegericht.

Ons zien jullie snel weer terug!

62. R.A Rommers

Leuke inrichting, gevarieerde kaart. Helaas ongeïnteresseerd en niet bijster vriendelijk personeel.

Wij, 3 dames, waren kennelijk 5 minuten te vroeg op het terras gaan zitten. Kregen dit ook op bitse toon te horen van medewerkster. 9:55u i.p.v. 10:00u. We hebben koffie gedronken en zijn gegaan.

Jammer! Voor ons geen Dries en Co meer.

63. 1e keer had ik mijn hond bij me maar die mag daar niet in, plak een sticker op de deur scheelt ergernis. Toch nog een keer geweest maar zal er zeker niet meer terug komen, wat een onvriendelijke bediening, borrelhapjes ziet er op het plankje leuk uit maar de warme hapjes waren lauw, jammer.

5,7
  64. Patrick IJtsma

65. Afgelopen weekend hier heerlijk genoten! Tijdens een drukke vrijdag avond leek het personeel de zaken prima op orde te hebben, ik werd vlot geholpen en heb een gezellige avond gehad en er werd heerlijk eten geserveerd. De bediening was enthousiast en dat zorgde voor een sfeervolle avond. De prijs was wat aan de dure kant maar voor het eten dat werd geserveerd was het niet vervelend.

Zeker een aanrader!

66. Als ik eerlijk ben, kom ik niet meer terug.

Eten was prima, wel erg weinig voor wat je ervoor betaald. De bediening was erg snel met het opnemen en brengen van drinken, dat was het dan ook.

Om 17.30 mag je er vanuit gaan dat iemand niet alleen komt om te borrelen, maar mag er op z'n minst gevraagd worden of men de kaart voor het diner zou willen zien. Na een half uur zelf maar om de kaart gevraagd, het duurde ook nog eens vijf minuten voor deze dan uiteindelijk gebracht werd.

Hierna duurde het wederom erg lang voor de bestelling werd opgenomen (en dat terwijl er zeker 5 man aan bediening rondliep en er niet meer dan 8 tafels zaten). Erg jammer.

4,3
  67. Zondag gegeten bij Dries en Co.

Ik vond het deze keer wat tegenvallen. De zomerse groenten bij het vegetarisch gerecht van mijn zus bestond uit komkommerschijven, 2 tomaatjes en radijsjes in vieren gedeeld. Aan de sla zat niet veel smaak. Glaasje wijn: bodempje gevuld. Tevens vind ik het een slechte zaak dat, als er gesproken wordt over een fles water, het altijd een dure fles is en niet optioneel kraanwater wordt aangeboden.

Al met al dus niet zo'n succes.

5,5
  68. Lia Bosman

Net heerlijk gegeten bij Dries en Co. Goede prijs kwaliteit verhouding! Bediening vlot en erg vriendelijk! Ze vinden het leuk om je een fijne avond te bezorgen!

69. Gisterenavond onverwachts gaan eten bij Dries en Co met mijn familie. Wat een heerlijk eten werd en geserveerd en gastvrije bediening. Het was voor ons kort maar krachtig met als kersje op de taart toen we naar huis gingen dat de jonge man ons bedankte voor onze komst en onze oma/moeder de hand schudden die voor ons die avond in de belangstelling stond ! Tot snel Agnes.

70. Vier keer geweest. Terrasjes gepakt, lunch met personeel en hapje eten 's avonds.
    Alle vier keer slechte bediening.

Eten is echt goed, maar de bediening is bar slecht. Jammer van zo'n toch erg mooie aanwinst in Elst.

Ook alle keren met het WK geweest. Ook daar weet het personeel geen raad mee. Veel stress als het even te druk wordt aan de bar, dus veel verkeerde/vergeten bestellingen. En dan is de vriendelijkheid/gastvrijheid ver te zoeken.

Jammer!

71. Vandaag met een vriendin en zus bij jullie een heerlijke tosti en koffie gedronken. De cappuccino was uitstekend. Wat staan er ook leuke vlotte serveersters in de zaak. Zeer vriendelijk en correct. Dit was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie was, wat een mooie zaak. Tot de volgende keer.

Groetjes Toetie Knoops - Gentenaar / Nijmegen.

72. Heerlijk gegeten tegen redelijke prijzen.Personeel bijzonder vriendelijk en servicegericht.

73. Prachtige zaak, aanwinst voor Elst! Mooi ingericht, mochten plaatsnemen aan een hoge tafel met zicht op de keuken waar de hele avond hard gewerkt wordt.

Eten en drinken van zeer goede kwaliteit, met groot gezelschap diverse keuzes van de menukaart en iedereen was zeer tevreden. Wijn erg smakelijk. Hebben genoten van de avond bij Dries en Co met heerlijk eten en drinken en een fijne service. Werden ook goed geadviseerd wat betreft passende sauzen en wijnen.

Punten van kritiek:

- Weinig groenten bij geserveerd, wel veel aandacht aan besteed maar had liever meer courgette (3 kleine rondjes) en wortel (1 driehoekje) op het bord gezien.

- Aantal wijnen prijziger.

We hebben een leuke en fijne eerste ervaring gehad met Dries en Co en zullen hier zeker nog eens terug komen.

74. Erg vriendelijke bediening en een top keuken voor weinig geld!

Na de lunch blijven zitten voor het diner! Ik ga morgen weer!!

75. adriaan

Leuke plek in Elst. Inmiddels drie keer langs geweest om te genieten van de aanwinst.

Eerste keer een hamburger besteld, nadrukkelijk erop gewezen dat ik geen kaas erbij wilde. Helaas toch met kaas gekregen. Het werd er voor mij wel afgehaald maar ik had liever een nieuwe gehad daar ik een allergie heb en dat is gevaarlijk als er dan al contact geweest is met het vlees. Vond ik erg jammer! Verder voor 10 euro een prima burger.

Service vind ik slecht vanwege het feit dat ik een avond heb gezeten en er luidruchtig opgeruimd werd door het personeel. Ook praktijken mogen waarnemen waar ik ernstige vraagtekens bij zet. Hygiëne moeten ze misschien nog even aan werken in dit jonge bedrijf.

Helaas werd ik nog net niet weggekeken toen we half tien een drankje aan het doen waren. Als je jezelf profileert als zijnde een gezellige plek om te borrelen, laat je klanten dan ook lekker rustig zitten.

Ik vind ze niet heel duur voor lunch of borrelen, maar avondeten zal ik hier zeker niet doen omdat ik bang ben dat ik meer betaal dan het me waard is.

3,9
  76. Ik heb hier nu 2x gegeten. Een keer diner en een keer lunch met een vriendin en haar zoontje.

De kwaliteit van het diner viel erg tegen. Het kalfsvlees in de Vitello tonato was erg taai en te dik gesneden. Het wijnadvies daarentegen was erg goed. Prijs kwaliteitverhouding is zoek. Service was deze avond echt prima.

De 2e keer heb ik geluncht met een vriendin en haar zoontje, ik had het pasteitje, de bereiding van het bakje was origineel, de ragout zelf was enorm zout, de kip was zo gaar dat het draadjes waren. Het zoontje van mijn vriendin, 4 jaar, nam een pannenkoek. Het formaat was echt klein, past op een boterhambordje. Het was meer een flensje. Uiteraard had hij hier niet genoeg aan, nam nog de helft van moeders broodje en daarna nog een grote koek.
    Ook de lunch viel daarom tegen, de rekening was, ook in dit geval, fors. Service viel wat tegen, toen we de koek wilden bestellen, moesten we naar de kassa om hierom te vragen, de bediening zag ons aangeven niet.

Kortom, 2x teleurstellend.

4,9
  77. J. van Rossum

Lunch gegeten bij Dries en Co.

De Club en co was zéér teleurstellend. Slecht witbrood, keihard geroosterd en met veel mayo ingesmeerd, daarop 2 plakjes gerookte kipfilet, een paar miezerige stukjes augurk, welgeteld 2 ministukjes tomaat en een flintertje sla.

De chips had er niet bijgehoeven wat mij betreft, had liever een portie goede salade erbij gehad. En daar betaalde ik dan 9,50 voor!

Een ander had ham/kaas tosti besteld, deze was okay maar niet super. Dat kunnen wij hier thuis lekkerder!

De Tonijnsalade op brood kon ermee door, maar niet meer dan middelmatig. De kalfsgehaktbal op brood was best lekker, als enige was dit een redelijk goed gerecht, al had ik het idee dat de bal gehakt niet vers klaargemaakt was, gewoon bij een groothandel ingekocht en opgewarmd.

De koffie die we na afloop namen was wél lekker, gelukkig.

Al met al zullen wij hier niet terugkomen om te eten, een snelle kop koffie of thee zal ik er wellicht nog wel eens nemen.

Heb overigens geen leestafel gezien met wat goede tijdschriften, dat zou nog een pluspunt kunnen zijn als je eens alleen bent voor een kleine koffiepauze.

78. Mooie tent! Bestelling: hamburger en brood met rundvleeskroketten. Eerst bleek de hamburger niet gaar, achteraf kreeg ik de mededeling dat dit zo hoorde? Wellicht handig om vooraf te melden dat ze halfrauwe hamburgers serveren. Vervolgens bleken de kroketten groentekroketten te zijn. Ook maar weer terug! Tweede drankje dan maar, een thee en gevraagd of ze verse of houdbare melk hadden, dit laatste ging ze navragen. De melk wordt gebracht, zonder de mededeling of dit wel verse melk was. De thee bleek alleen een kopje heet water, later nog wel de thee zelf gekregen. Vier drankjes, twee maal lunch, waarvan dus twee drankjes goed aan tafel kwamen!
    Bijzonder slechte ervaring. Hopelijk zijn dit nog opstartproblemen...